دوره آموزش تخصصی آنلاین انواع بافت مو|صفر تا صد|+مدرک بین المللی

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش بافت مو_118فایل

قیمت محصول

100 تخفیف

785,000 تومان

تا کنون 420 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1398/12/14

حجم آموزش: 7.26 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/12/14

زمان آموزش: 44 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1398/12/14

حجم آموزش: 7.26 گیگابایت

زمان آموزش: 44 ساعت

بافت مو یکی از هنرهایی است که اگر آن را به خوبی یاد داشته باشید، در موقعیت‌های زیادی به کمک شما می‌آید. برای مثال هنگام رفتن به تولد یا مهمانی می‌توانید به راحتی یک مدل جذاب روی موهای خود پیاده کنید. همچنین یادگیری این هنر به شما در کسب درآمد کمک می‌کند. کسب درآمد از بافتن موهای دیگران کار بسیار راحت و لذت بخش است. بافت مو در واقع به جمع کردن هنرمندانه مو گفته می‌شود.  هنر بافتن مو نیز نوعی آرایش مو هم محسوب می‌شود. برای یادگیری بافت مو می‌توانید از دوره‌ی آموزشی 118فایل استفاده کنید.


مجموعه آموزش بافت مو 118فایل با بیش از 44 ساعت ویدئو آموزشی ارائه شده است. این مجموعه نیز مانند سایر شیوه‌های آرایشی، دارای سبک‌ها و شیوه‌های متعددی است. اکثر مدل‌های موجود در سطح جهان را شما در این دوره‌ی آموزشی فرا خواهید گرفت. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که به ابزار و تجهیزات خاصی نیاز ندارد. در ادامه به معرفی سرفصل های این آموزش، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.


 

بافت مو در واقع یکی از روش‌های مرسوم و قدیمی است که از دیرباز بین مردم و قومیت‌های مختلف پرطرفدار بوده و همچنان نیز طرفداران خاص خود را دارد.

این نوع مدل‌های بافت مو که از پیچیدگی و ظرافت خاصی برخوردار هستند در بین خانم‌ها بسیار پرطرفدار می‌باشند. انواع مدل‌های بافت مو شامل فرانسوی، آفریقایی، تیغ ماهی، پیچ پیچی، پرنسسی، تاجی، تلی، چتری، نردبانی، چهارتایی، حبابی، حصیری، حلقه ای، حلزونی، خرگوشی (هلندی)، خورشیدی، خطی و خوشه گندمی و هزاران مدل دیگر وجود دارد که هر کدام زیبایی خاصی دارند. آموزش بافت مو جز هنرهایی است که در بین خانم‌ها بسیار پرطرفدار است و آن‌ها در مراسمات مختلف از مدل‌های مختلف بافت مو برای زیبایی و آرایش خودشان استفاده می‌کنند.

این مجموعه نیز مانند سایر شیوه‌های آرایشی، دارای سبک‌ها و شیوه‌های متعددی است. هرچند هدف ‌نهایی آموزش بافت ‌مو زیبایی است، اما باید به هماهنگی سبک و موقعیت نیز توجه داشت. این آموزش برای برخی از افراد هدف دیگری جز زیبایی نیز دارد. کاربرد دیگر آن، نگهداری از موهای بلند است که شست و شو، نظافت و رسیدگی خاص خود را می‌ طلبد. افرادی که موهای خیلی ‌بلند دارند، با آموزش بافت‌ مو می‌توانند راحت‌ تر حمام کنند، بدون این که مجبور باشند متحمل زحمت زیادی شوند.

به افراد کمک می ‌کند تا حجم زیاد مو را در قالب دسته ‌های منظم رسیدگی ونگهداری کنند، بی آن که نگران مشکلات آن باشند.سه بخش ویژه نیز در آموزش بافت مو برای شما آماده شده‌ است. این بخش‌ ها مدل ‌های ابتدایی و ساده برای مبتدیان، مدل های متفاوت برای انواع مناسبت ها و یک فایل پی دی اف دیگر برای آموزش نگهداری از بافت مو است.

در اغلب آن ها آموزش دهنده بدون حرف زدن آموزش لازم را به مخاطب منتقل می‌ کند و در لحظه آن را روی مدل‌های واقعی انجام می ‌دهد. استفاده از مدل در آموزش و استفاده نکردن از تصاویر و توضیحات گنگ، این مجموعه را به آموزشی بی‌ نظیر بدل نموده است. این مجموعه شامل 194 ویدئو آموزشی است که می توانید آن را از وب سایت 118 فایل دریافت کنید.

〈 برخی از دروس این دوره 〉

درآمد بافت مو در ایران

یکی از کارهای رایج در تمام سالن‌های زیبایی، انجام بافت مو است که این هنر جز رشته‌های پر درآمد آرایشگری محسوب می‌شود. آموزش بافت مو در انواع مختلفی مثل: بافت کف سری، بافت آفریقایی، بافت هلندی، بافت مکزیکی، بافت تیغ ماهی، بافت دردلاک، بافت سه بعدی و… انجام می‌شود. قیمت هر کدام از این بافت‌ها با توجه به سختی و پیچیدگی کار و نوع وسایلی که در نگهداری موها استفاده می‌شود متفاوت است.

بافت موها با حداقل قیمت 100 هزار تومان تا 500 هزار تومان در بسیاری از سالن‌های زیبایی انجام می‌شود که درآمد حاصل از این کار در شهرهای کوچک بین 5 الی10 میلیون تومان در ماه و در شهرهای بزرگ 8 الی 20 میلیون تومان در ماه است. اگر در کنار بافت مو کارهای دیگر آرایشگری مثل شینیون مو را نیز انجام دهید درآمد شما به بیش از 20 میلیون تومان در ماه خواهد رسید. پکیج آموزش بافت مو به شما کم خواهد کرد تا با مدل‌های مختلف بافت‌ها آشنا شوید و بازار کار پر رونقی برای خودتان دست و پا کنید.

سرمایه لازم برای شروع آموزش بافت مو

کسانی که در دوره آموزش بافت مو شرکت می‌کنند، نمی‌توانند برای تاسیس سالن زیبایی اقدام کنند و این افراد می‌توانند در سالن‌های زیبایی و آرایشگری محلی را برای خود اجاره کنند و با توافق با صاحب سالن زیبایی مشغول به کار شوند. اما برای تاسیس سالن زیبایی و انجام بافت مو باید مدرک آرایشگری را دریافت کنید و بعد از آن با سرمایه‌ای نزدیک به ۵۰ الی ۱۰۰ میلیون تومان مکانی را برای خود اجاره کنید و تجهیزات و وسایل مورد نیاز برای شینیون مو و بافت مو را خریداری کنید و مشغول به کار شوید.

بافتن مو با ابزارهای بسیار ساده کش مو و ژل و واکس مو، سنجاق‌های مختلف مو انجام می‌شود که برآورد هزینه‌ی کلی این وسایل چیزی بین ۱ الی ۳ میلیون تومان است. 

   این آموزش توسط 118 فایل تضمین میشود   

 در صورتی شروع کردید و یاد نگرفتید  

مبلغ پرداختی به شما باز خواهد گشت

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

این آموزش را میتوانید به سه روش داشته باشید

♦ دریافت DVD درب منزل

♦ دریافت فلش درب منزل

♦ دریافت لینک دانلود بلافاصله بعد خرید


درصورت نیاز به هر گونه پشتیبانی همکاران ما پاسخگو خواهند بود

021 2222 1240 

مزایای یادگیری آموزش بافت مو

1. بافت مو تا حدی باعث بهتر شدن ظاهر موها و نرم تر شدن آن‌ها می‌شود .

2. بافت باعث می شود موها گره نخورند و نیاز به شانه زدن شدید نداشته باشند.

3. بافت مو با مدل‌های مختلف باعث زیبایی می‌شود.

4. می‌توان از بافت مو به عنوان سرگرمی استفاده کرد.

5. می‌توان با بافت مو کسب درآمد کرد.

چرا بافت مو را فرا بگیریم؟

این حرفه گاهی نیز تنها با هدف سرگرمی انجام می گیرد. حتما می‌دانید که در زمان‌های گذشته که مردم وقت زیادی را با یکدیگر می‌گذراندند. بافت مو یکی از راه‌های گذران وقت و انتقال هنر و احساسات بود. در واقع ریشه آموزش بافت موی فعلی نیز از همان جاست. البته در دوران معاصر، آموزش بافت مو از جمع های صمیمی به آرایشگاه ها و سالن های زیبایی منتقل شده اما هم چنان اهمیت و محبوبیت خود را حفظ نموده است. در ادامه، با سبک‌های مختلف آموزش بافت مو آشنا خواهیدشد و آن‌ها را به اختصار توضیح می‌دهیم.

از آنجایی که این هنر یعنی بافت مو جز زیر رشته‌های آرایشگری محسوب می‌شود و وارد شدن به حرفه‌ی آرایشگری و فعالیت در زیرشاخه‌های هر کدام درآمد بسیار خوبی به دنبال دارد می‌توان این مورد را از دلایل اصلی فرا گرفتن آموزش بافت مو بر شمرد.

از دلایل دیگری که فرد را مجاب می‌کند تا این هنر زیبا را یاد بگیرد می‌توان به پرطرفدار بودن آن، متنوع بودن و به نوعی نامحدود بودن تکنیک‌ها و مدل‌های آن، کم هزینه بودن آموزش‌های آن، پربازده بودن بافت مو،  عدم نیاز به ابزار یا وسایل زیاد (تنها با تعدادی کش و ابزار ابتدایی ساده می‌توان بافت‌های مختلفی را ایجاد کرد)، سرگرم کننده بودن بافتن موها و همچنین امکان الگو برداری از فیلم‌های آموزشی  بی‌شمار موجود که در صفحات مجازی و دنیای اینترنت یافت می‌شود، اشاره کرد. برای یادگیری این هنر زیبا و سرگرم کننده می‌توانید از پکیج آموزش بافت مو استفاده کنید و در هر ساعت از شبانه روز ویدیوهای آموزشی را ببینید و اجرا کنید. این پکیج اموزشی کمک می‌کند که شما به راحتی انواع بافت مو را تکرار و تمرین کنید.

آموزش بافت‌ مو همان طور که گفته شد، سبک های مختلفی دارد. شاید بافت آبشاری مو را بتوان مشهورترین و پرطرفدارترین سبک آموزش بافت مو دانست. در این سبک که از نامش پیداست، موها به صورت آبشاری و آویخته حالت می‌گیرند تا ظاهری زیبا پیدا کنند. بافت موی آبشاری خود دارای انواعی مانند آبشاری فرانسوی، ضربدری، اف ست، فاکس، قیچی، دوتایی، چهارتایی، قوسی و… می باشد که تمام آموزش اجرای این انواع را در مجموعه ویدئوهای گردآوری شده خواهید دید.

دومین بافت مشهور، بافت آفریقایی (با اکستنشن و بدون اکستنشن) است. در این بخش علاوه بر فایل های ویدئویی آموزش بافت بلند، درختی، بلوکی، مثلثی، کورن رو، بلند و درشت، یک عدد فایل پی دی اف برای آشنایی با بافت آفریقایی درنظر گرفته شده است.

این آموزش مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش بافت مو!

پیش نیاز و مهارت لازم برای آموزش بافت مو

درگذشته رشته دانشگاهی و آکادمیک برای شغل آرایشگری وجود نداشت. اما امروزه دانشگاه‌های زیادی در سراسر کشور در رشته‌های مختلف مرتبط با آرایشگری و رشته‌های مرتبط با آن‌ها دانشجو می‌پذیرند. بافت مو جزو رشته‌های آرایشگری مو محسوب می‌شود و به انواع روش‌های بافت مو می‌پردازد.

برای یادگیری این حرفه می‌توانید پس از گذراندن سال اول دبیرستان وارد شاخه کار و دانش در رشته‌های آرایش و پیرایش زنانه تحصیل کنید یا اینکه بدون داشتن تحصیلات دانشگاهی یا حتی مدرک دیپلم در کلاس‌ها و آموزشگاه‌های معتبر دوره‌های مختلف آموزش بافت مو را سپری کنید و با دریافت مدرک که اعتبار بین المللی نیز دارد وارد این حرفه شوید و کسب درآمد کنید. مهارت مورد نیاز برای مشغول به کار شدن شناخت مدل‌های مختلف بافت مو و نحوه‌ی انجام آن است که این مهارت را با استفاده از پکیج‌های آموزشی بافت مو و شرکت در کلاس‌های آموزشی به دست می‌آورید.

مدت زمان لازم برای یادگیری آموزش بافت مو چقدر است؟

مدت زمان لازم برای یادگیری بافت مو به تمرین و تکرار شما بستگی دارد و علاوه بر این استفاده از آموزش اصولی و مناسب می‌تواند مدت زمان لازم برای یادگیری بافت مو را به حداقل برساند. از این رو ما به شما استفاده از مجموعه آموزش صفر تا صد بافت مو را پیشنهاد می‌کنیم تا کمتر از یک ماه با مدل‌های مختلف بافت مو آشنا شوید و انواع مدل‌ها را ببافید.

وسایل مورد نیاز برای شروع آموزش بافت مو

ابزار و وسایل مورد نیاز برای آموزش بافت مو و انجام آن بسیار کم و ساده هستند. از مهم‌ترین ابزار لازم برای این کار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

فيکساتور و چسب مو: برای حفظ حالت مو از فیکساتور و چسب مو که به دو صورت معمولی و قوی در بازار وجود دارد استفاده می‌شود. از این دو ماده برای حفظ حالت بافت مو استفاده می‌شود.

ژل و واكس مو: این وسایل نیز به نوعی در بافتن انواع مدل‌های بافت به خصوص بافت آفریقایی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سنجاق‌های مختلف: استفاده از سنجاق ريز، سنجاق درشت، سنجاق موئي ريز، سنجاق موئي رنگی و… برای انجام بافت به صورت حرفه‌ای لازم است.

کش قیطانی: از ابزارهای ضروری این حرفه محسوب می‌شود که برای بستن موها استفاده می‌کنند و برای بافت مدل‌های مختلف بافت مو لازم است که کش قیطانی داشته باشید.

برس و شانه: یک آرایشگر بافت مو باید انواع شانه‌های دندانه ریز، دندانه درشت، شانه دم باریک و برس و… را داشته باشد. این دو وسیله از ابزارهای اساسی این حرفه هستند زیرا برای شانه کردن و مرتب کردن و همچنین ایجاد مدل دلخواه بافت مو بسیار پرکاربرد هستند.

از دیگر وسایل کاربردی این حرفه داشتن سشوار، کاموا، مهره‌های رنگی و… است که هر کدام به نوعی در تشکیل و انجام بافت مدل‌های مختلف مو تاثیر گذار هستند. هزینه‌ی تهیه این وسایل با توجه به ساده بودن آن‌ها بسیار کم است و به راحتی و با کمترین هزینه قابل خریداری هستند.

در پایان آموزش بافت مو چه اتفاقی می‌افتد؟

در این مجموعه انواع مدل های تاج گل در طرح های مدرن و به روز را یاد می گیرید که بسیار برایتان لذت بخش خواهد بود. بافت‌های دیگری که در این مجموعه موجود است و احتمالا نامشان را زیاد شنیده‌اید، بافت دم‌ اسبی، حصیری و تیغ‌ ماهی است. هرکدام از این مدل‌ها دارای ده‌ها زیرمجموعه متفاوت است که بسته به سلیقه و کاربرد می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

برخی از این مدل‌های جذاب و زیبا شامل مدل بافت موجی، حصیری‌ هلندی، توری، سلتیک، تل جلوی سر، دم اسبی و خرگوشی، فرانسوی، قلبی، گوجه‌ای، لیفت و … می‌باشند که هر کدام دارای چندین ویدئو هستند.

بعد از یادگیری بافت مو شما می‌توانید هر مدل بافتی را اجرا کنید و با داشتن این توانایی قادر خواهید بود در آرایشگاه‌ها مشغول به کار شوید و یا اینکه می‌توانید سالن کوچکی برای خود دست و پا کنید و این هنر زیبا را به دیگران نیز آموزش دهید و منبع درآمد داشته باشید. برای یادگیری این حرفه می‌توانید از ویدیوهای فوق العاده کاربردی پکیج آموزش حرفه‌ای بافت مو استفاده کنید.

بازار کار بافت مو در ایران

آرایشگری بخش‌های مختلفی دارد که با ورود به هر کدام از بخش‌ها می‌توانید درآمد قابل توجهی کسب کنید. اگر می‌خواهید وارد حرفه آرایشگری شوید. توصیه می‌کنیم مجموعه آموزش بافت‌ مو را فرا بگیرید تا بتوانید در کمترین زمان وارد این شغل شوید. باید گفت در حال حاضر افراد به مدل‌های بافت علاقمند هستند، زیرا می‌توانند از مو‌های خود به راحتی مراقبت کنند.

به دلیل اینکه محدودیت در طرح و مدل مو وجود ندارد و همچنین پرطرفدار بودن این حرفه، با یادگیری آموزش بافت مو می‌توانید به راحتی وارد بازار کار شوید. این حرفه جز رشته‌های آرایشگری محسوب می‌شود. بازار کار آرایشگران بسیار پر رونق است و شما می‌توانید با گذراندن دوره‌های مخصوص آموزشی بافت مو و پس از پایان دوره بافت مو مدرک فنی حرفه‌ای با عنوان بافت مو را دریافت کنید و مشغول به کار شوید.

برای درآمد بیشتر در این حرفه می‌توانید دوره شینیون مو را نیز یاد بگیرید و در کنار بافت مو این کار را نیز انجام دهید و درآمد بیشتری داشته باشید. همچنین با توجه به این که بافت مو یک مدل موی بسیار ساده است و علاوه بر سادگی می‌تواند ظاهری جذاب و زیبا داشته باشد برای استفاده روزمره و حاضر شدن در مهمانی‌ها انتخاب مناسبی است. این تنوع بی نظیر از مدل‌های مو باعث می‌شود خانم‌ها را در هر سن و سالی علاقمند به این رشته کند و همین باعث پر رونق شد بازار کار این حرفه می‌شود. بافت مو به توانایی و مهارت خاص و آشنا بودن با مدل‌های مختلف بافت نیاز دارد تا بتوانید در این حرفه موفق شوید از این رو شما می‌توانید برای کسب توانایی‌های بیشتر از دوره‌های آموزش گام به گام بافت مو استفاده کنید.

درآمد بافت مو در جهان

حرفه آرایشگری و زیر شاخه‌هایی مثل بافت مو یکی از شغل‌های پرطرفدار در دنیا است که در دهه‌های اخیر افراد زیادی جذب این شغل شده‌اند. بازار کار این حرفه در اروپا، آمریکا، آلمان و بسیاری دیگر از کشورهای جهان پر رونق است. اگر به صورت حرفه‌ای این حرفه را دنبال کنید و آموزش بافت مو و دیگر هنرهای آرایشگری را به خوبی فرا بگیرید و مدرک معتبر فنی حرفه‌ای این کار را دریافت کنید می‌توانید به بسیاری از کشورهای خارجی مهاجرت کنید و به راحتی در آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی آن‌ها مشغول به کار شوید.

به طور کلی درآمد آرایشگری و بافت مو در آمریکا سالانه ۲۳۲۰۰ دلار، در آلمان سالانه ۲۷٫۷۲۰ یورو و در کانادا ۳۱۵۰۰ دلار در سال است که با توجه به سابقه و حرفه ممکن است تا 50000 دلار در سال نیز برسد. برای مهاجرت به کانادا که یکی از کشورهایی است که تقاضای زیادی در جذب آرایشگر دارد باید مدرک حرفه آرایشگری و 2 تا 3 سال سابقه کار و دیگر شرایط مهاجرت را داشته باشید تا بتوانید به این کشور مهاجرت کنید و مشغول به کار شوید. اگر می‌خواهید در این حرفه بهترین خود باشید و بیشترین درآمد را داشته باشید و به راحتی بتوانید در کشورهای خارجی نیز مشغول به کار شوید می‌توانید از پیکج آموزش مقدماتی تا پیشرفته بافت مو برای افزایش مهارت و توانایی‌هایتان استفاده کنید.

مدل های ابتدایی بافت مو برای مبتدیان

1 ساعت

بافت دم اسبی و خرگوشی برای کودکان

1 ساعت

بافت قلبی پشت سر

1 ساعت

بافت گل پشت سر و مدل های متفاوت برای انواع مناسبت ها

1 ساعت

حصیری - بافت تیغه ماهی

1 ساعت

بافت فرانسوی، گوجه ای،لیفت،هلندی، تل جلوی سر و آبشاری

5 ساعت

بافت آفریقایی با اکستنشن

8 ساعت

بافت دم اسبی، دور سر، قلبی و تاج سر

6 ساعت

جدید ترین بافت های 2023

18 ساعت

اگر بافت مو سفت انجام شود باعث کشیدگی موها می شود گاهی سبب طاسی خواهد شدبنابراین نباید محکم ببافید.
اگر هم می‌خواهید مدل‌ های جذابی را خودتان برای مراسمات مختلف انجام دهید این مجموعه برای شما مفید خواهد بود.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
این موضوع کاملا بستگی به خودتان دارد اما پیشنهاد ما به شما این هست که اگر حدود یک ماه حتی شاگردی کنید، میتونید کاملا همه موارد رو فرابگیرید، به علت اینکه زمینه آموزشی در شما پدیدار شده است و با اصول بافت مو آشنایی کافی را دارید و فقط نیاز به تمرین خواهید داشت.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 26 نظر ثبت شده است

13 دیدگاه برای دوره آموزش تخصصی آنلاین انواع بافت مو|صفر تا صد|+مدرک بین المللی

  1. tanaz.ghasemi

    طریقه شستوشوی موی بافت چجوریه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای شستن موهای بافته شده، آن ها را زیر فشار زیاد آب دوش و یا شیر آب بگیرید. دقت کنید که موها حالت شل داشته باشند و از پوست سر شما کشیده نشوند.
      از شامپوی معمولی برای موی سرتان استفاده کنید. شامپوی ویژه‌ای برای موهای بافته شده وجود ندارد.
      سپاس از همراهی شما

  2. atena saboori

    خشک کردن موهای خیس بافته شده به چه صورت است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      موهای بافته شده را نباید به حال خود رها کنید تا خشک شوند. این موها نباید مرطوب باقی بمانند چون سبب پوسیدگی موها می‌ شود. از سشوار برای خشک‌ کردن موها استفاده کنید.
      سپاس از همراهی شما

  3. فریبا حسینی

    سلام هزینه ارسال چقد میشه!؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      هزینه ارسال بسته ها توسط پست تعیین می شود و هزینه ارسال به سراسر کشور تقریبا بین 20 تا 30 هزار تومان می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  4. d.y65

    سلام بافت مو باعث ریزش مو میشه؟!؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیردر صورت عادی همچین اتفاقی رخ نخواهد داد، بافت مو اگر خیلی سفت و محکم بافته شود ممکن است باعث کشیدگی مو و در نتیجه ریزش مو شود.
      سپاس از همراهی شما

  5. khazai.h

    سلام بافت هلندیم تو این مجموعه وجود داره؟؟؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله، در چند مول مختلف برای علاقمندان این بافت ویدیو در نظر گرفته شده است.
      سپاس ازهمراهی شما

  6. mohammad.82

    فرق بین بافت آفریقایی و مکزیکی چیه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در بافت افریقایی موها شکلی لوله‌ لوله به خود می‌ گیرد و شبیه موی سوخته بافته‌ شده می ‌شود اما بافت مو مکزیکی موهای شما را می ‌بافند و در اطراف سرتان می ‌ریزند.
      سپاس از همراهی شما

  7. fateme84

    سلام این دوره کامل هست یا دوره های دیگه هم برای بافت مو دارین؟!!!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این مجموعه یادگیری صفرتا صد بافت مو را به شما آموزش خواهد داد.
      سپاس از همراهی شما

  8. paniz.parsa

    ساده‌ترین نوع بافت مو از میان مدل های بافت مو برای دختران کدام است؟!!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بافت موی ساده، سه‌تایی و هر نوع بافتی که دانه‌های آن درشت است، بافتی ساده به حساب می‌آید.
      سپاس از همراهی شما

  9. tania.rsr

    سلام این دوره چند دی وی دی داره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این مجموعه از دو دی وی دی تشکیل شده که دارای 9 ساخت آموزش است.
      سپاس از همراهی شما

  10. fereshte.porani

    برای بافت مو چه ابزاری نیاز داریم؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بافت مو نیاز به هیچگونه ابزار خاصی ندارد و تنها با تعدادی کش مو انجام می شود. البته ذوق و استعداد فردی، مهم ترین عامل موفقیت در این زمینه است.
      سپاس از همراهی شما

  11. nazi_1999

    آموزش بافت موی کوتاروهم یاد میگیریم؟!!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله، چندین روش برای بافت موههای کوتاه در نظر گرفته شده است.
      سپاس ازهمراهی شما

  12. razyeh_jamali

    بهترین مدل از میان مدل های بافت مو کدام است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این مسئله جواب مشخصی ندارد و به عوامل متعددی بستگی دارد. برای مثال، بافت‌های خیلی شلوغ برای مراسم ساده پیشنهاد نمی‌شوند. یا مثلا اگر صورت گردی دارید، بافت‌های عمودی پیشنهاد می‌شوند.
      سپاس از همراهی شما

  13. sadafkhanoom

    پرداخت درب منزلم دارین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله، شما می توانید هم به صورت اینترنتی و هم بصورت حضوری درب منزل هزینه را پرداخت کنید.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

420

خریدار

4.7

رضایت

شناسه آموزش: 2674

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

کد تخفیف : honaramozan