پکیج آموزش صفر تا صد تئوری و هارمونی موسیقی|آنلاین با ارائه مدرک معتبر|

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

570,000 تومان

تا کنون 105 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1397/4/12

حجم آموزش: 9.55 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/4/12

زمان آموزش: 19 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1397/4/12

حجم آموزش: 9.55 گیگابایت

زمان آموزش: 19 ساعت

اگر به موسیقی علاقه دارید و به دنبال یادگیری آن هستید قبل از هرچیزی باید به دنبال یادگیری تئوری موسیقی باشید. آموزش تئوری‌ موسیقی پایه و اساس شروع یادگیری موسیقی محسوب می‌شود. برای نواختن هر قطعه‌ای دانستن نت‌های موسیقی، سکوت‌ها، گام‌ها و… بسیار اهمیت دارد. آموزش تئوری موسیقی یکی از لذت‌ بخش‌ترین آموزش‌های موسیقی است.

در دوره تئوری شما به صورت پایه‌ای با تمامی موارد مربوط به موسیقی آشنایی پیدا می‌کنید و قواعد کلی موسیقی را یاد می‌گیرید.تسلط بر این تئوری زمان زیادی لازم ندارد.

 


شما تنها با تماشای دوره‌ی  آموزش تئوری موسیقی 118 فایل می‌توانید تمامی مفاهیم آن را یاد بگیرید. این دوره شامل 19 ساعت ویدئوی آموزشی است. با یادگیری تئوری موسیقی می‌توانید نحوه نوشتن ملودی را آموزش ببینید. سپس به صورت یک فرد حرفه‌ای آهنگ دلخواهتان را نوشته و اجرا کنید. در ادامه وقتی که در این حرفه، حرفی برای گفتن پیدا کردید می‌توانید تئوری موسیقی و نحوه خواندن نت‌های موسیقی را آموزش دهید. با این کار می‌توانید درآمد خوبی داشته باشید.


 

آموزش تئوری موسیقی 118فایل برای تمام علاقمندانی که قصد دارند برای اولین بار یک ساز ایرانی یا غربی را فرا بگیرند مناسب است. می‌توانند به کمک آموزش تئوری موسیقی نحوه نوشتن ملودی را آموزش ببینند. و به صورت یک فرد حرفه‌ای آهنگ دلخواهشان را نوشته و اجرا کنند.

فرقی نمی‌کند که به چه سازی علاقه دارید در هر صورت باید الفبای اولیه تئوری موسیقی را بلد باشید چرا که در غیر این‌ صورت مشکلات زیادی برای شما به وجود می‌آید و از طرفی یادگیری ساز هم سخت‌تر می‌شود.

تئوری و هارمونی موسیقی در حقیقت نظریه‌ای در مورد قواعد، اصطلاحات و نحوه اجرای صحیح موسیقی است که در آینده می‌تواند کمک‌ زیادی به شما کند. یادگیری تئوری و هارمونی موسیقی تقریبا در ۳ ماه ممکن است اما اگر به خوبی آن را یاد بگیرید برای همیشه می‌توانید از آن استفاده کنید.

〈 برخی از دروس این دوره 〉

این آموزش را میتوانید به سه روش داشته باشید

♦ دریافت DVD درب منزل

♦ دریافت فلش درب منزل

♦ دریافت لینک دانلود بلافاصله بعد خرید


درصورت نیاز به هر گونه پشتیبانی همکاران ما پاسخگو خواهند بود

021 2222 1240 

   این آموزش توسط 118 فایل تضمین میشود   

 در صورتی شروع کردید و یاد نگرفتید  

مبلغ پرداختی به شما باز خواهد گشت

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

چرا تئوری موسیقی را فرا بگیریم؟

آموزش تئوری‌ موسیقی پایه و اساس شروع یادگیری موسیقی محسوب می‌شود. از این رو هر هنرآموز و علاقمند به موسیقی قبل از شروع فراگیری به این مجموعه نیاز دارد. برای نواختن هر قطعه‌ای دانستن نت‌های موسیقی، سکوت‌ها، گام‌ها و… بسیار اهمیت دارد. و موجب می‌شود قطعه‌ای زیبا را اجرا کرده که در این مجموعه به طور کامل این موارد را آموزش داده ایم.

آموزش تئوری موسیقی یکی از لذت‌ بخش‌ترین آموزش‌های موسیقی است چرا که در این تئوری شما به صورت پایه‌ای با تمامی موارد مربوط به موسیقی آشنایی پیدا می‌کنید و قواعد کلی موسیقی را یاد می‌گیرید. تسلط بر این تئوری زمان زیادی لازم ندارد اما بعد از شروع یک ساز تخصصی در بسیاری از جلسات به قواعد تئوری موسیقی نیاز پیدا می‌کنید.

تئوری موسیقی درس روان و بسیار شیرینی است اما برخی مباحث آن کمی حفظی است و باید با تمرین و وقت گذاشتن بر آن‌ها مسلط شد. معمولا تسلط بر این تئوری در حدود ۳ ماه تا ۶ ماه زمان می‌برد اما این موضوع تا هر زمان که ساز می‌زنید به شما کمک می‌کند.

همان طور که می‌دانید تئوری موسیقی صرفا برای یک ساز نیست و شما به دنبال یادگیری هر سازی که باشید با تئوری موسیقی سر و کار دارید و از آن استفاده می‌کنید.

آموزش تئوری موسیقی 118فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش دوره تئوری موسیقی!

پیش نیاز و مهارت لازم برای یادگیری تئوری موسیقی

رشته موسیقی در مقطع کارشناسی به رشته آهنگسازی، رشته نوازندگی موسیقی ایرانی و رشته موسیقی جهانی تقسیم می‌شود. این رشته‌ها در حال حاضر به صورت آزمون نیمه متمرکز و یک بخش آزمون عملی برگزار می‌شود و پذیرش دانشجو یا هنرجو می‌کند.  شرط  اصلی ورود به هر رشته‌ای داشتن علاقه است. همچنین داشتن سلامت شنوایی کامل از اصول اساسی ورود به رشته‌های موسیقی است. از دیگر شرایط لازم برای ورود به این رشته استعداد و ذوق هنری در موسیقی، علاقه زیاد به هنر موسیقی، خلاقیت، انگیزه و اراده زیاد، اعتماد به نفس و.. است. با گذارندن دوره‌های آموزشی می‌توان مهارت‌های لازم برای یادگیری هنرهای موسیقی اقدام کرد و به موفقیت در رشته‌های مختلف هنر موسیقی رسید. هنر موسیقی در انواع مختلف تخصص‌ها مثل نواختن گیتار، پیانو، موسیقی‌های مختلف مثل کلاسیک، سنتی، پاپ و… وجود دارد که شما می‌توانید متناسب با علاقه خود یکی را انتخاب کنید و به صورت تخصصی آن را یاد بگیرید. همچنین بسیاری از افراد بدون گذارندن تحصیلات مربوط به این حوزه و با شرکت در کلاس‌های آموزشی و یا استفاده از پکیج‌های آموزش جامع تئوری موسیقی این هنر را یاد می‌گیرند و یک یا چند شاخه هنری را انتخاب و در آن بهترین می‌شوند.

آموزش تئوری موسیقی به زبان ساده

اگر هیچ آشنایی با تئوری موسیقی نت خوانی و… ندارید اصلا نگران باشید زیرا این پکیج آموزشی به گونه ای طراحی شده تا هر فرد با هر میزان آشنایی با موسیقی بتواند از آن استفاده کند و تا حرفه ای شدن جلو برود.

مدت زمان لازم برای یادگیری تئوری موسیقی چقدر است؟

برای یادگیری تئوری موسیقی بهتر است روزانه بین ۳۰ دقیقه تا یک ساعت وقت بگذارید تا به خوبی با قواعد و اصول کلی آن آشنا شوید و از این آموزش لذت ببرید. داشتن علاقه و پشتکار می‌تواند شما را در این مسیر به موفقیت برساند.

در پایان آموزش تئوری موسیقی چه اتفاقی می‌افتد؟

در پایان آموزش تئوری موسیقی هنر آموزان با نام نت‌های موسیقی و آشنایی با خطوط حامل، ارزش نت‌ها و جهت آن‌ها، ارزش زمانی و آشنایی با مترونوم بیان می‌شود. هم چنین در بخش اول آشنایی با انواع سکوت، نت‌های کامل و نیمه، پرده و نیم‌ پرده، نیم‌ نت‌های کروماتیک و دیاتونیک و نت‌های مترادف، دستگاه‌های اصلیريا، ریتم و… آشنا خواهند شد. در نتیجه قادرند در انتها، آموزش عملی هر نوع سازی را آغاز کنند.

تئوری موسیقی نیاز به صرف زمان زیادی ندارد و صرفا پیش نیازی است مانند جدول ضرب در ریاضیات، در روزهای اول یادگیری توصیه می‌شود روزانه بین ۳۰ دقیقه تا یک ساعت زمان بگذارید و مطمئن باشید که خیلی زود تمامی موارد مربوط به این تئوری را فرا می‌گیرید. تئوری موسیقی می‌تواند بسیار گسترده تدریس شود به طوری که برخی رشته‌های دانشگاهی در خارج از کشور به این تئوری اختصاص دارد اما آن چه نیاز شما برای موسیقی مورد نظرتان است زیاد نیست و صرفا الفبای اولیه‌ است.

 اگر در حال حاضر یک ساز خاص تمرین می‌کنید و بر تئوری موسیقی مسلط نیستید بهتر است هر چه سریع‌تر بر تئوری موسیقی مسلط شوید.

آموزش تئوری موسیقی (مقدماتی)

6 ساعت

آموزش تئوری موسیقی (متوسط)

7 ساعت

آموزش تئوری موسیقی (پیشرفته)

6 ساعت

خیر هیچ محدودیت سنی در شروع موسیقی وجود ندارد و هر زمان که شما تصمیم بگیرید می توانید شروع به یادگیری ساز مورد علاقه خودتان کنید .
آکورد: به چند صدا که در یک زمان با هم شنیده شود گویند. آکورد شکسته یا آرپژ: چند صدا که در یک زمان نباشد و به طور متناوب شنیده شود گویند (اگر روی نت تونیک (اول گام) دو نت دیگر به طور یک در میان (فاصله سوم) قرار دهیم آکورد سه صدایی تونیک به وجود می‌آید (از کتاب مبانی تعلیم گوش و نت خوانی)
از آن جاییکه موسیقی برای خود اصول و قوائدی دارد و نیز یادگیری این قوائد و اصول در فهم روابط بین بخش های مختلف بسیار مهم است ، طبیعی است که در ابتدا باید این قوانین را فرا گرفت و به درستی درک کرد. هر چند اگر بخواهیم سرسری به موضوع نگاه کنیم می شود بدون برخی قوائد پیش رفت ولی قطعا برای رسیدن به قله موسیقی نمی توان از کنار آن به سادگی رد شد.
هرگز نباید در انتخاب ساز به خصوص در کودکان به سختی یا آسانی یک ساز توجه شود و حتی بکار بردن این عبارت در مورد یک ساز بسیار غلط است ، تنها در افراد مسن می توان دقت کرد که سازی انتخاب شود که در آن زودتر بتوان به نتیجه رسید.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 18 نظر ثبت شده است

9 دیدگاه برای پکیج آموزش صفر تا صد تئوری و هارمونی موسیقی|آنلاین با ارائه مدرک معتبر|

  1. سعید طاهری

    سلام شما دی وی دی هارو با پست میفرستین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله بسته ها با پست فرستاده می شوند.
      سپاس از همراهی شما

  2. پارادوکس

    میشه این دوره را اقساطی خرید؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام احترام
      بله شما می توانید دوره ها را به صورت اقساطی نیز خریداری کنید.
      سپاس از همراهی شما

  3. .kamal.

    هزینه لینک و دی وی دی باهم تفاوت دارن؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام احترام
      خیر هزینه لینک و دی وی دی هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارن تنها با خرید دی وی دی مدت زمان 3 تا 7 روز کاری باید صبر کنید تا بسته به دستتون برسد در صورتی که با لینک میتوانید بلافاصله دانلود کنید.
      سپاس از همراهی شما

  4. کژال

    این حرفه خیلی سخت باید باشه نه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      اگر به این هنر علاقه داشته باشید خیر برای شما ساده و لذت بخش هم خواهد بود.
      سپاس از شما همراه گرامی

  5. madgal

    من که در موسیقی مبتدیم میتونم از این دوره استفاده کنم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلامو احترام
      بله می توانید استفاده کنید. زیرا این دوره از صفر تا صد است و برای همه مناسب می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  6. farid.jabar

    اگر لینک دریافت کنیم همون اموزشی که روی دی وی دی هست رو ارسال مکینین یا فرق میکنه

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. مجموعه مورد نظرتان را می توانید به یکی از روش های لینک دانلود و دی وی دی دریافت کنید و هیچ تفاوتی در محتوای آموزشی وجود ندارد.
      با سپاس از همراهی شما

  7. صابر اکبری

    در خطوط حامل یازده تایی که از پایین به ترتیب سه کلید فا ُ دو ُ سل روی هم قراردارد . لطفا بعنوان مثال رابطه بین فرکانس دوها یا لاها را در این چند اکتاو بیان بفرمایید.واقعا می توان نت لا را که در روی خطوط با کلید سل است ۴۴۰ یا ۸۸۰ در آواز بوسیله حنجره تولید کرد/اجبار داریم وقتی که مقامی با کلید سل نوشته شده را با همان پرده صوتی بخوانیم.ممنون

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در موسیقی هیچ محدودیتی وجود نداره حتی خود خواننده ها هم در کنسرت هاشون به وفور پیش میاد که بعضی نت ها رو در اکتاو های پایین تر میخونن تا بهشون کمتر فشار بیاد.
      سپاس از همراهی شما

  8. مهرداد

    سلام من یه سوالی دارم درمورد فیزک و موسیقی
    ما توی فیزیک میگیم که تندی یک تار فقط به محیط تار (جنس تار ) بستگی داره و فرکانس هم فقط به چشمه موج که اگر اشتباه نکنم توی آلات موسیقی میشه دست انسان پس چرا توی تار های متفاوت که فقط محیط تغیر میکنه فرکانس هم تغیر میکنه

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در موسیقی هیچ محدودیتی وجود نداره حتی خود خواننده ها هم در کنسرت هاشون به وفور پیش میاد که بعضی نت ها رو در اکتاو های پایین تر میخونن تا بهشون کمتر فشار بیاد.
      سپاس از همراهی شما

  9. shimshim

    منظور از تئوری چی هستش؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      منظور از تئوری این است که می‌توانند به کمک آموزش تئوری موسیقی نحوه نوشتن ملودی را آموزش ببینید تا به صورت یک فرد حرفه ای اهنگ دلخواه خود را بنویسید.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

105

خریدار

4.7

رضایت

شناسه آموزش: 2490

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

کد تخفیف : honaramozan