آموزش تعمیر آیپد ایر

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

420,000 تومان

تا کنون 0 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1399/09/05

حجم آموزش: 14.84 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/09/05

زمان آموزش: 15 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1399/09/05

حجم آموزش: 14.84 گیگابایت

زمان آموزش: 15 ساعت

آیپد ایر یکی از جدیدترین آیپدهای ساخته شرکت اپل است. اپل در تغییرات جدید در سری آیپدهای خود از سیستم احراز هویت تاچ آیدی به جای فیس آیدی استفاده کرده و دیگر آن را روی دکمه هوم قرار نداده است. دکمه پاور از این پس میزبان تاچ آیدی است و با یک لمس ساده روی این دکمه می‌توان قفل آن را باز کرد. علاوه بر این تغییرات که تغییرات بسیار کوچکی بودند اپل در این نوع آیپد تغییراتی زیادی را انجام داده است. به همین دلیل برای تعمیر این آیپدها افراد باید بسیار متخصص و ماهر باشند. اگر در زمینه تعمیر آِپد سر رشته دارید یا به تازگی به این رشته علاقه مند شده اید این مقاله را تا آخر بخوانید. برای حرفه‌ای شدن در این رشته به آموزش گام به گام و نکات حیاتی نیاز خواهید داشت. 118فایل تمامی این موارد را  در یک دوره‌ی آموزشی به شما آموزش داده است. این دوره دارای 15 ساعت ویدئوی آموزشی می‌باشد.  از آن جا که تعمیر و تعویض قطعات حساس مانند رم با میکروسکوپ انجام می‌شود باید تعمیرکاران در زمان تعوض یا تعمیر قطعات آیپد دقت بالا داشته باشند تا از آسیب رساند به بخش های دیگر آیپد جلوگیری کنند. در این دوره حتی به این مورد هم اشاره و پرداخته شده است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

مطمئنا تا به حال اسم آیپد ایر به گوشتان خورده است. آیپد در واقع همان تبلیت­ های شرکت آیفون یا اپل است که با داشتن قابلیت‌های خاصی که دارند بسیار فراتر از تبلیت­ های اندوریدی هستند. امروز با وجود توسعه تکنولوژی در حوزه کامپیوتر بسیاری از افراد متخصص در زمینه ­های گوناگون مثل برنامه نویسی در حوزه نرم افزاری و سخت افزاری وسایل پیشرفته ­تری را ساخته‌اند به طوری که در گذشته شاید هیچوقت به این سطح از پیشرفت هم نمی‌توانست فکر کرد. شرکت ios یا همان شرکت آیفون یکی از شرکت­ های بسیار معتبر در زمینه گوشی و ایرپاد است که امروزه با به کارگیری فناوری خود در ساخت تبلت­ های مجهز حرف اول را در سطح جهان می­زند.

همانطور که تمامی وسایل ارتباطی در حوزه‌های مختلف دچار پیشرفت­ هایی در زمینه نرم افزاری شده­اند اما همین وسایل ممکن است بر اثر عوامل مخرب داخلی مثل ویروس­ها و برنامه ­های مخرب دچار خرابی‌هایی شوند که نیاز به تعمیرات داشته باشند. تعمیرات آیپد ایر نیز با توجه به تکنولوژی به کار رفته در زمان ساخت آن بسیار حساس است و نیازمند متخصصین خود در این حوزه است. از این رو ما استفا‌ده از پکیج تصویری آموزش تعمیر آیپد ایر را به علاقه‌مندان پیشنهاد می‌کنیم.

 همان طور که می‌دانید تولیدات کمپانی اپل به دلیل برخوداری از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا توانسته به یک برندهای شناخته شده در جهان تبدیل شود.

لازم است بدانید هزینه تعمیرات گوشی، تبلت و لپ تاپ اپل همانند قیمت آن‌ها بالاست، به همین دلیل در آموزش تعمیر‌ آیپد ایر نحوه تعمیر، تعویض و عیب‌یابی سه مدل این آیپد را ارائه می‌دهیم تا تعمیرکاران بتوانند سه مدل این نمونه معروف و پرطرفدار را به راحتی تعمیر کنند و درآمد قابل توجهی را برای خود رقم بزنند.

از آن جا که تعمیر و تعویض قطعات حساس مانند رم با میکروسکوپ انجام می‌شود باید تعمیرکاران در زمان تعوض یا تعمیر قطعات آیپد دقت بالا داشته باشند تا از آسیب رساند به بخش های دیگر آیپد جلوگیری کنند. آموزش تعمیر آیپد ایر به صورت مرحله‌ به‌ مرحله نحوه تعمیر و تعویض را یاد می‌دهد تا بتوانید به طور کامل این تعمیرات را انجام‌ دهید.

مزایای یادگیری تعمیر آیپد ایر

شرکت اپل در سال 2022 به معرفی نوعی آیپد ایر پرداخت به نوعی که این تبلت با ویژگی­ های منحصر به فرد خود دارای مزایای زیادی است. از مزایای ایپد ایر شرکت اپل می ­توان به بدنه آلومینیومی ضد اثردانگشت آن اشاره کرد. همچنین دارای دوربین 12 مگاپیکسلی لنز اولتراواید می‌باشد که دارای قابلیت ضبط فیلم با کیفیت 1080 را است. از مزایای دیگر آیپد ایر می.توان به صفحه نمایش با روشنایی 500 بیت آن با  وضوح 1640 در 2360  پیکسل اشاره کرد. در سیستم سخت افزاری آیپد ایر از پردازنده 8 هسته ­ای استفاده شده است و دارای حافظه داخلی 64 تا 256 گیگابایتی می­ باشد. این مزایا تنها بخشی از مزایای سیستم سخت افزاری و نرم افزاری آیپدهای ایر ساخته شده در این شرکت است، این گونه ایپد­ها ایر به مرور زمان به قابلیت­ های بیشتری دست یافتند.

چرا تعمیر آیپد ایر 118فایل را فرا بگیریم؟

آموزش تعمیر آیپد ایر به تعمیر صفحه نمایش، کلید خانه، وای‌فای، رم، دکمه صدا و غیره پرداخته، همچنین تعویض قطعاتی نظیر پورت شارژ، صفحه نمایش، دوربین و غیره می پردازد. تمام این آموزش ها کامل و از صفر تا صد استکه برای هر سه مدل این آیپد ارائه شده است.

تعداد افرادی که تعمیرات تخصصی این آیپد را یاد دارند کم است و همینطور قیمت بالای قطعات آن، نسبت به دیگر مدل ها بالاتر است. به همین دلیل هزینه تعمیرات نیز بالاتر است. اگر قصد دارید که یکی از افراد متخصص در زمینه تعمیر این آیپد باشید، این آموزش برای شما بهترین گزینه می باشد.

آموزش تعمیر آیپد ایر مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش تعمیر آیپد ایر!

پیش نیاز و مهارت لازم برای تعمیر آیپد ایر

ممکن است برای شما سوال باشد که آیا تمامی افرادی که در حوزه تعمیرات و نمایندگی اپل  فعالیت می­ کنند دارای تحصیلات و مدارک علمی معتبری هستند؟ در پاسخ به این سوال باید گفته شود همانطور که می­ دانید ورود به برخی از مشاغل نیاز به تخصص و مدارک آکادمیک ندارد و صرفا فرد علاقمند به حوزه  تعمیرات گوشی به راحتی می­ تواند با یادگیری دوره ­های بیشتر به یک فرد متخصص در زمینه تعمیر آیپد ایر نیز تبدیل شود. مهارت و تحصیلات لازم برای شغل تعمیر آیپد ایر در حد تحصیلات دیپلم یا بالاتر می­ تواند باشد اما یک فرد باید بیشتر در این حرفه علاقمند به حوزه تعمیرات باشد و در دوره­ های مختلف مانند کلاس ­هایی که در رابطه با انواع گوشی­ های هوشمند برگزار می ­گردد شرکت کند و روز به روز با وب گردی‌های مداوم اطلاعات خود را در حوزه انواع  محصولات شرکت آیفون بالا ببرد تا به راحتی به تخصص و حرفه ­ای لازم در این کار برسد.

امروزه در شهرهای بزرگ مانند تهران و سایر شهرها خوشبختانه کلاس ­های آموزشی در حوزه شناسایی مشکلات محصولات آیفون برگزار می­ شود و فرد می­ تواند با شرکت در این کلاس ­ها و یا با خرید پکیج­ های آموزش تعمیر حرفه‌ای آیپد ایر در این شغل به مهارت برسد.

مدت زمان لازم برای یادگیری تعمیر آیپد ایر چقدر است؟

مدت زمان یادگیری شغل تعمیر آیپد ایر چیزی حدود حداکثر 4 الی 6 ماه  است، در این مدت فرد با انواع آیپدها و نوع کارایی آن­ ها آشنا خواهد شد و در صورت مراجعه مشتری و بروز مشکل به راحتی می­ تواند با ابزارهای مناسب آن را رفع کند. افراد مختلفی که قصد دارند به این حرفه وارد شوند می­ توانند با خرید پکیج‌های مربوطه و شرکت در کلاس‌های آموزش تعمیر آیپد ایر به راحتی آموزش ­های آن را شب ­ها و در اوقات فراغت خود یاد بگیرند.

وسایل مورد نیاز برای شروع تعمیر آیپد ایر

برای ورود به هر شغلی ابتدا نیاز است بعد از آموزش­ های لازم وسایل مورد نظر کار را خریداری کنیم، سپس با خیالی آسوده کسب و کار خود را راه­ اندازی کنیم.

برای  ورود به شغل تعمیر آیپد ایر وسایل ابتدایی شامل هویه هوای گرم ( هیتر بلوور)، سیم لحیم، روغن لحیم، سیم لاکی و سیم قلع کش، روغن فلکس، دستگاه التراسونیک، منبع تغذیه، مولتی متر، پیچ گوشتی مناسب تعمیرات گوشی و تبلت، ابزارهای باز کننده ال سی دی و قاب ، میکروسکوپ دیجیتال، پنس، سشوار صنعتی و سایر وسایل جانبی مثل ال سی دی، حسگر لمسی و سایر قطعات شارژر و سخت افزاری آیپد ایر نیاز است.

سرمایه لازم برای شروع تعمیر آیپد ایر

همانطور که می­دانید بخش سرمایه یکی از بخش ­های اصلی  ورود به  هر شغلی است که فرد باید در نظر بگیرد. افراد علاقمند به شغل تعمیر آیپد ایر باید بدانند که برای راه اندازی این کسب و کار نیاز است هزینه تقریبا زیادی صرف کنند. این هزینه تا حدودی شامل خرید وسایل اولیه کار، هزینه یادگیری و کلاس ­های آموزشی و یا پکیج ­های آموزش کامل تعمیرات آیپد ایر و همچنین در نظر گرفتن مکانی مثل مغازه برای راه اندازی حرفه­ ای این شغل است.

برای ورود به این حرفه نیاز است شما سرمایه‌ای حدود 100 تا 150 میلیون و یا بیشتر را در نظر بگیرید، بخش عمده این هزینه صرف خرید وسایل و ابزارآلات تعمیرات محصولات اپل خواهد شد و بخش دیگر هزینه اجاره مکان مناسب برای راه اندازی است.

در پایان آموزش تعمیر آیپد ایر چه اتفاقی می‌افتد؟

بعد از گذراندن دوره آموزشی یادگیری تعمیرات آیپد ایر به راحتی فرد می ­تواند وارد بازار کار شود. افراد می ­توانند با شراکت با دوستان خود مکانی اجاره کنند و به کار گوشی فروشی و انواع محصولات آیفون بپردازند و در کنار آن نیز به تعمیرات وسایلی همچون آیپد، آیپد ایر، آیپد پرو و … بپردازند. همچنین پس از یادگیری و آموزش گام به گام تعمیرات ایپد ایر شما به راحتی می ­توانید مشکلات ویروس کشی، شکستگی تاچ و ال سی دی، خرابی ­های سیم شارژر و یا پردازنده ­های آیپد ایر خود را بدون هیچ گونه هزینه اضافی رفع کنید، همچنین به راحتی در صورت به وجود آمدن سایر مشکلات احتمالی با خریداری لوازم  مورد نظر آیپد ایر را در خانه تعمیر کنید.

در‌پایان آموزش تعمیرات آیپد‌ ایر، علاقمندان و تعمیرکاران از افراد تازه‌کار گرفته تا افراد‌ مجرب، می‌توانند سه مدل آیپد‌ ایر را تعمیر‌ کنند. تعمیرکاران با کمک آموزش تعمیر آیپد ایر تعویض و عیب‌یابی قطعاتی مانند صفحه‌ نمایش، کلید‌خانه، وای‌فای، رم وغیره را فرابگیرند. همچنین می‌توانند به صورت اصولی این قطعات را تعویض کرده بدون آن که به سایر قطعه‌ها آسیبی وارد‌ کنند.

در انتها مجموعه تعمیرکاران تازه کار و کسانی که برای اولین بار کار تعمیر را می‌خواهند شروع کنند قادرند همانند یک فرد متخصص انواع آیپد ایر را به راحتی و بدون هیچ گونه مشکلی تعمیر و عیب‌یابی کنند.

بازار کار تعمیر آیپد ایر در ایران چگونه است؟

با گسترش مراکز تخصصی تعمیرات انواع محصولات شرکت اپل به راحتی می‌توان وسایل هوشمند خود مثل گوشی ، ایرپاد و انواع آیپد­ها را تعمیر کرد. امروزه با بیشتر شدن این وسایل در بین مردم نیاز برای تعمیرات حرفه ­ای و وجود افراد ماهر در این کار بیشتر شده است به طوری که در برخی از شهرستان ­ها به دلیل نبود نمایندگی اپل بسیاری از مردم تعمیرات خود را به شهرهای بزرگ پست می­ کنند.

تعمیر آیپد ایر به نوعی شغلی پر درآمد محسوب می ­شود به شرطی که در این کار کاملا فرد مهارت خود را در یادگیری به کار گیرد و در تعمیرات این وسایل از قطعات اورجینال استفاده کند. یادگیری و آموزش تعمیرات آیپد ایر به راحتی به کمک ویدیوهای آموزشی 118 فایل انجام می ­شود به نوعی که افراد علاقمند به حرفه  تعمیرات انواع گوشی و تبلت می­ توانند با خریداری این پکیج ­ها آموزش­ های تعمیر چند نوع آیپد را یادبگیرند و از آن کسب درآمد کنند.

بازار کار تعمیرات آیپد ایر مانند هر شغلی که بستگی به محیط کار دارد می ­تواند در محیط ­های کوچک بازار محدودی داشته باشد اما در شهرهای بزرگ این حرفه به دلیل استفاده بیشتر مردم از محصولات آیفون به طبع بازار درآمد بیشتری دارد. بیشترین مشکلات تعمیراتی که در ایپد­ ایر رخ می­ دهد در دسته شکستگی ال سی دی، باتری، خرابی هارد آیپد ایر و مادر برد آیپد است، برای رفع هریک از این مشکلات فردی که تحت آموزش تخصصی تعمیرات آیپد ایر قرار گرفته باشد به خوبی قادر خواهد بود این مشکلات را حل کند.

بازار کار تعمیر آیپد‌ ایر همانند بسیاری از کارهای تعمیرات گوشی و تبلت توانسته جایگاه خوبی به دست آورد. کیفیت بالای آیپد ایر سبب شده بسیاری تمایل داشته‌ باشند هنگام خرید تبلت، محصولات این کمپانی معروف را مد نظر داشته‌باشند. از این‌رو به بسیاری از تعمیرکاران توصیه می‌کنیم برای آنکه بتوانند درآمد‌ ماهیانه خود را افزایش‌ دهند، آموزش تعمیر‌ آیپد ایر را تهیه‌ کنند.

قیمت تعمیر این آیپد نسب به سایر محصولات مشابه کمپانی‌های ‌دیگر بیشتر است. همچنین در حال حاضر تعمیرکاران معدودی در زمینه تعمیر آیپد مهارت کافی را دارند. از این‌رو با‌فراگیری آموزش تعمیر آیپد‌ ایر می‌توانید به صورت‌ انحصاری تعمیرات آیپد را به دست‌بگیرید.

درآمد تعمیر آیپد ایر در ایران

با وجود پیشرفت­ های که در زمینه گوشی­ های هوشمند و وسایل جانبی آن­ ها شده است امروزه یکی از مشاغلی که به نوعی پردرآمد محسوب می ­شود شغل تعمیرات انواع وسایل ارتباطی است. بسیاری از افراد با در نظر گرفتن مکانی حتی کوچک و یادگیری دوره‌های مختلف تعمیر انواع وسایل هوشمند به کسب درآمد می ­پردازند.

آیپدهای ایر ممکن است دچار مشکلاتی مثل شکستگی ال سی دی و تاچ شوند، از این رو با توجه به شکستگی پیش آمده برای تعویض قطعه باید از قطعات اصلی استفاده شود. از  آنجا که وسایل شرکت آیفون دارای هزینه بالایی هستند بنابراین تهیه و تعمیرات آن نیز هزینه زیادی دارد. خوشبختانه انواع آیپدهای اپل با توجه به ظاهری متفاوت در اندازه و نوع دوربین اما دارای سیستم سخت افزاری تقریبا مشابه­ ای هستند به نوعی  که در تعمیر آیپد ایر نیز همانند دیگر ایپدها می ­توان عمل کرد زیرا که تنها تفاوت بین این آیپدها چیزی جز اندازه صفحه نمایش و برخی از قسمت‌های سخت افزاری نیست.

بیشترین مشکلاتی که در حوزه تبلت­ های اپل رخ می­ دهد شامل: ویروس کشی،  نصب و بروزرسانی سیستم عامل، بروزرسانی برنامه ­ها، کرش کردن، رفع کاهش عمل کرد کاهش سرعت باز شدن برنامه، مشکلاتی در حوزه اتصال به اینترنت، تعویض ال سی دی تعویض گلس، تعویض باتری، تعمیرات شارژر و… است. تمامی این مشکلات در آیپدهای اپل در انواع پرو و ایر ممکن است رخ دهد، بنابراین فردی که وارد بازار کار شغل تعمیر آیپد ایر می ­شود باید به خوبی قادر باشد خطاها و ایرادات آن را برطرف کند و در مقابل مبلغی قابل توجهی نیز از مشتری دریافت می‌کند. پکیج و دوره آموزش تعمیر صفر تا صد تعمیر آیپد ایر در این زمینه بسیار کمک کننده است.

Ipad Air 1

7 ساعت

Ipad Air 2

4 ساعت

Ipad Air 3

4 ساعت

این مجموعه آموزش صفر تا صد است و تمام مباحث مربوط به تعمیرات آبپد ایر را به صورت جامع برای شما ارائه می دهد. تمام مطالب گفته شد در این اموزش برای هر فردی با هر سطح اطلاعات مناسب است تا در این حوزه متخصص و ماهر شود.
در جواب به این سوال باید گفت بله، آیپد ها هم علی رغم قیمت و کیفیت بالای خود، ممکن است در بخش های ارتباطی با مشکل روبرو شوند. وقتی میگوییم مشکل اتصالات، در واقع به اتصالاتی نظیر بلوتوث، وای‌فای و یا شبکه موبایل ، اشاره داریم. در چنین مواقعی پیشنهاد میشود، قبل از انجام هر کاری، ابتدا آیپد خود را به مدت 30 ثانیه در حالت هواپیما قرار دهید و سپس از این حالت خارج سازید. گفتنی است که در بیشتر مواقع با انجام چنین کاری مشکلات دستگاه در خصوص ارتباطات بر طرف می‌شوند، اما اگر همچنان مشکل شما پا برجا باشد، لازم است از خدمات تخصصی نمایندگی تعمیرات آیپد در این خصوص بهره مند گردید.
شارژدهی ضعیف آیپد یکی از مشکلاتی است که کاربران بسیاری را ناراضی کرده و به نمایندگی تعمیرات آیپد روانه ساخته است. اما باید توجه داشته باشید که غیر فعال کردن اپلیکیشن‌های پس زمینه یا برنامه هایی که در حال اجرا هستند، یا خاموش کردن اپلیکیشن‌های موقعیت ‌یابی می‌‌تواند طول عمر باتری شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. اما در صورتی که عمر باتری آیپد شما به پایان برسد، لازم است که این قطعه ی مهم، با نهایت کیفیت و دقت مورد تعویض قرار گیرد. نمایندگی تعمیرات آیپد، باتری آیپد آسیب دیده را با نمونه ی اصلی و اورجینال اپل، تعویض میکنند.
ممکن است که آیپد شما هم دچار مشکل صفحه نمایش شود. این مشکل به صورتی ست که آیپد ، به هیچ یک از لمس‌ها و دستوراتی که می‌دهید واکنش نشان نمیدهد. در این صورت بهتر است که آیپد خود را ریستارت کنید تا تمام مشکلات از این قبیل برطرف شوند. اگر دستگاه شما به شکل عادی نمی‌تواند ریستارت شود دکمه ی فیزیکی خانه و پاور را به صورت همزمان فشار دهید و برای چند ثانیه نگه دارید تا دستگاه به صورت اجباری ریستارت شود. اگر با انجام دادن این کار همچنان آیپد شما به لمس صفحه ی نمایش واکنش نشان ندهد، توصیه میکنیم، حتما به نمایندگی تعمیرات آیپد مراجعه نمایید تا متخصصان و کارشناسان، اقدامات لازم و تخصصی در خصوص تعمیر صفحه ی نمایش را به جا آورند.
برای رفع مشکل روشن نشدن آیپد؛سعی کنید دکمه پاور و هوم را با هم نگه دارید تا لوگوی اپل را ببینید. برای آیپدهای جدیدتر بدون دکمه Home، دکمه افزایش صدا را فشار داده و سریع رها کنید، دکمه کاهش صدا را فشار داده و سریع رها کنید و سپس دکمه پاور را فشار داده و نگه دارید تا دستگاه راه اندازی مجدد شود. این احتمال وجود دارد که روشن نشدن آیپد فقط به دلیل خالی بودن باتری باشد پس آی‌پد را با استفاده از کابل و شارژر اصلی موجود در جعبه به شارژر دیواری وصل کنید و یک ساعت صبر کنید تا اولین مرحله را دوباره امتحان کنید. اگر آی‌پد شما روشن می‌شود اما در حین راه‌اندازی گیر می‌کند، با اجرای iTunes آن را به رایانه‌تان وصل کنید و مرحله یک را تکرار کنید، این بار، با دیدن لوگوی اپل، دکمه‌ها را رها نکنید، آن‌ را نگه دارید تا زمانی که ببینید صفحه حالت بازیابی با گزینه Restore یا Update برای شما به نمایش درمی‌آید. Update را انتخاب کنید و سعی کنید iOS را بدون پاک کردن اطلاعات دوباره نصب شود. اگر هیچ‌کدام از اینها جواب نداد، باید به مرکز تعمیر آیپد مراجعه کنید.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای آموزش تعمیر آیپد ایر

  1. مهران کبیر

    زبان ویدیوهای مجموعه چیه؟!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      زبان ویدیوها انگلیسی همراه با زیرنویس تحت‌الفظی است.
      سپاس از همراهی شما

  2. کیارش

    آیپد ایرم مشکل پیدا کرده… احتمال میدم مشکل از هاردش باشه… شما میتونید برام تعمیر کنید؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      وب سایت آموزش کسب و کار 118 فایل ارائه دهنده انواع مجموعه آموزشی برای ورود به بازار کار است.
      با سپاس از همراهی شما

  3. bm8

    باتری آیپد ایرم خیلی زود شارژ خالی میکنه. میتونید کمکم کنید؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این مورد میتواند عوامل متعددی داشته باشد. بنابراین بهتر است برای رفع مشکل به یک متخصص مراجعه فرمایید.
      سپاس از همراهی شما

  4. kamal09

    لنز دوربینم شکسته… خودم میتونم تعمیرش کنم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بهتر است بعد از یادگیری کامل این دوره و کسب تخصص کافی با استفاده از ابزارآلات لازم این کار را انجام دهید.
      سپاس از همراهی شما

  5. matinkh321

    در مورد تعمیر قلم نوری هم گفته شده؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در حال حاضر آموزش تعمیر این قطعه در این مجموعه وجود ندارد. اما در آپدیت های آینده تعمیر قلم نوری هم ارائه خواهد شد.
      سپاس از همراهی شما

  6. mohsen

    تعمیرات رو خودم میتونم تنهایی انجام بدم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در انتهای مجموعه، تعمیرکاران تازه کار و کسانی که برای اولین بار کار تعمیر را می‌خواهند شروع کنند قادر خواهند بود همانند یک فرد متخصص انواع آیپد ایر را به راحتی و بدون هیچ گونه مشکلی تعمیر و عیب‌یابی کنند.
      سپاس از همراهی شما

  7. امیرحسین

    چند وقتی شده که مجموعه وب سایت شمارو خریدم. خیلی راضی هستم و عالی بود.

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سپاس از همراهی شما

  8. pooya s45

    آیپدها سایزبندی خاصی داره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      آیپد ها در سه مدل پرو، مینی و ایر عرضه می شود که هر کدام در سایز های متفاوتی ارائه می گردد.
      سپاس از همراهی شما

  9. nim345

    من چند وقتیه که آیپدم مشکل داره نمایندگی خوب معرفی نمیکنید؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای اطلاعات بیشتر با پشتیبانی 118فایل تماس بگیرید.
      شماره واحد پشتیبانی: 02122221240
      سپاس از همراهی شما

  10. مرتضی کریم آبادی

    چند مدل تعمیر آیپد ایر آموزش میدین شما؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در این مجموعه، تعمیر سه مدل از تولیدات کمپانی اپل آموزش داده شده است.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0

خریدار

4.9

رضایت

شناسه آموزش: 3305

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

کد تخفیف : honaramozan