آموزش تعمیر آیپد مینی

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

780,000 تومان

تا کنون 0 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1399/09/12

حجم آموزش: 17.61 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/09/12

زمان آموزش: 21 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1399/09/12

حجم آموزش: 17.61 گیگابایت

زمان آموزش: 21 ساعت

آیپد مینی مجموعه ای از رایانه های لوحی کوچک است که توسط شرکت اپل طراحی، توسعه و به بازار عرضه شده است. این رایانه‌ها به علت گران قیمت بودن، بیشتر نیاز به تعمیر خواهند داشت. سپردن تعمیر تلفن همراه به فردی غیرحرفه‌ای مشکلات زیادی برای شما پیش خواهد آورد. اگر شما هم به تعمیر وسایل علاقه دارید، می‌توانید با آموزش دیدن وارد این حرفه شوید. از این رو با یادگیری تعمیر و برطرف کردن نواقص آیپد می‌توانید طول عمر این وسیله را افزایش دهید. دوره‌ی آموزش تعمیر آیپد مینی 118فایل در این مورد به شما کمک خواهد کرد. همچنین با تعمیر آیپد مینی می‌توانید منبع درآمدی برای خودتان ایجاد کنید. آموزش تعمیر آیپد مینی 118فایل با بیش از 21‌ ساعت ویدئو، به یکی‌از پرطرفدارترین مدل‌های‌ آیپد می‌پردازد. در آموزش تعمیر آیپد‌ مینی تعویض و تعمیر قطعات با تکنیک‌ها و ترفندهای منحصر به فردی ارائه شده‌ است. این دوره کمک می‌کند مهارت‌ افراد در زمینه تعمیرات آیپد‌ مینی به طور چشم‌گیری افزایش یابد. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز تعمیر آیپد مینی به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

آی‌پد مینی به انگلیسی: iPad Mini  مجموعه‌ای از رایانه‌های لوحی کوچک است که توسط شرکت اپل طراحی، توسعه و به بازار عرضه شده است. به طور کلی آیپد مینی، آیپدی کوچک به اندازه کف دست است و اگرچه به طور محسوسی از آیفون بزرگ‌تر است، اما باز هم می‌تواند در کیف یا حتی جیب شما راحت جا بگیرد. آیپدها امروزه طرفدران زیادی پیدا کرده‌اند و همین باعث نیاز بیشتر جامعه به تعمیرکاران این دستگاه می‌شود. شما با استفاده از آموزش تعمیر آیپد مینی به راحتی می‌توانید با تجهیزات آن آشنا شوید و در صورت بروز مشکل به راحتی این دستگاه را تعمیر کنید.

آموزش تعمیر آیپد مینی 118فایل به تعمیر یکی‌از پرطرفدارترین مدل‌های‌ آیپد می‌پردازد. این آیپد‌ در سری‌های مختلفی تولید‌ شده و نسبت به سایر محصولات مشابه کمپانی اپل خوش‌ دست‌تر و ظریف‌تر است. همین‌ امر باعث‌ شده توجه بسیاری از کسانی که هم‌ کیفیت و هم‌ ظاهر برایشان اهمیت‌ دارد به آیپد‌ مینی بیشتر از سایر تبلت‌های موجود در‌ بازار جلب‌ شوند.

هنگ کردن برنامه ها، کاهش سرعت اجرای برنامه ها، نصب نشدن برنامه ها، ویروسی شدن، کار نکردن دوربین، پاک شدن اطلاعات یا فرمت شدن دستگاه و غیره از جمله مشکلاتی نرم افزاری می باشند.

اما گاهی مشکل ایجاد شده به دلیل نقص فنی است، به عبارت دیگر سخت افزار آیپد مینی دچار مشکل شده که شامل خرابی دوربین، شکسته شدن قاب، ال سی دی، خرابی اسپیکر، مشکلات و نواقص صدا، روشن نشدن آیپد، خاموش شدن، شارژ نشدن، از کار افتادن تاچ، ایرادهای باتری، و شکسته شدن گلس و غیره بخشی از ایرادهایی سخت افزاری هستند که احتمالاً تعمیرکاران با آن‌ها روبه‌رو خواهند شد.

برای تعمیر سخت‌ افزار آیپد مینی، باید به دقت بخش‌های مختلف تبلت را بررسی کنید تا بتوانید اقدامات مناسب را انجام‌ دهید. به طور مثال هنگامی که می خواهید عکاسی یا فیلم برداری کنید متوجه می شوید که دوربین هیچ واکنشی نداشته به گونه ای که حتی قادر به ثبت تصاویر نیستید که تعمیر این موضوع به صورت تخصصی و کاملاً حرفه‌ای در آموزش تعمیر آیپد‌ مینی آورده شده است.

مزایای یادگیری تعمیر آیپد مینی

بازار کار بسیار خوبی دارد و درامد خوبی به دست می‌آید.به دلیل بالا بودن میزان خرید و فروش آیپدها تعمیر آن‌ها صرفه اقتصادی خواهد داشت.از جمله مشاغلی است که بازار کار آن اشباع نشده و اگر شما بتوانید مهارت کافی در این حرفه به ست آورید به راحتی می‌توانید وارد بازار کار شوید. برای این کار می‌توانید از آموزش کامل تعمیر آیپد مینی استفاده کنید.

چرا تعمیر آیپد مینی 118فایل را فرا بگیریم؟

سپردن تعمیر تلفن همراه به فردی غیرحرفه‌ای مشکلات زیادی برای شما پیش خواهد آورد. اگر حتی در کوتاه مدت مشکل شما رفع شود، در طولانی مدت متحمل ضررهای زیادی می‌شوید. از این رو بل یادگیری تعمیر و برطرف کردن نواقص آیپد می‌توانید طول عمر این وسیله را افزایش دهید. همچنین با تعمیر آیپد مینی می‌توانید منبع درآمدی برای خودتان ایجاد کنید.

آموزش تعمیر آیپد مینی یک مجموعه کامل و جامع برای همه علاقمندان به تعمیرات گوشی و تبلت می‌باشد. در آموزش تعمیر آیپد‌ مینی مرحله به مرحله تعمیر، بازسازی و تعویض قطعات توضیح داده شده تا حتی کسانی که دانش جزئی در زمینه تعمیرات گوشی و تبلت به ویژه آیپد دارند و می‌خواهند در زمینه تعمیرات شروع به فعالیت کنند، بتوانند مهارت و تخصص لازمه را به دست آورند.

در آموزش تعمیر آیپد‌ مینی تعویض و تعمیر قطعات با تکنیک‌ها و ترفندهای منحصر به فردی ارائه شده‌ است که کمک می‌کند مهارت‌ افراد در زمینه تعمیرات آیپد‌ مینی به طور چشم‌گیری افزایش یابد. همچنین قادر باشند در کمترین‌ زمان ممکن تعمیرات آیپدهای مینی بیشتری را انجام‌ دهند و مشتری را از خودشان راضی نگه دارند.

آموزش تعمیر آیپد مینی مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش تعمیر آیپد مینی!

پیش نیاز و مهارت لازم برای تعمیر آیپد مینی

داشتن مهارت و اطلاعات کافی در مورد آیپد مینی‌ها باعث موفقیت در این زمینه می‌شود. اگر می‌خواهید وارد این حرفه شوید می‌توانید با استفاده از دوره آموزش گام به گام تعمیر آیپد مینی اطلاعات خودتان را در مورد آیپدها افزایش دهید و با نحوه تعمیر و تجهیزات و… آن‌ها آشنا شوید. راه دیگر وارد شدن به این حرفه و افزایش مهارت شاگردی کردن در کنار استاد کار این حرفه است.

مدت زمان لازم برای یادگیری تعمیر آیپد مینی چقدر است؟

مدت زمان یادگیری تعمیر آیپد مینی به میزان علاقه و تکرار و تمرین شما برای یادگیری این حرفه بستگی دارد. افرادی که وارد این حرفه می‌شوند از راه‌های مختلفی اقدام به یادگیری آن می‌کنند که این راه‌های مختلف می‌تواند زمان‌های مختلفی برای یادگیری افراد ایجاد کند. اما کسانی که از پکیج آموزش مبتدی تا پیشرفته تعمیر آیپد مینی استفاده می‌کنند صفر تا صد این حرفه را در کمتر از یک ماه یاد می‌گیرند.

وسایل مورد نیاز برای شروع تعمیر آیپد مینی

اگر بخواهید تعمیر آیپد مینی را به عنوان شغل و کاری برای کسب درآمد خودتان قرار دهید ابتدا باید با این حرفه به طور کامل آشنا شوید و سپس تجهیزات و وسایل مورد نیاز این حرفه را بشناسید و تعمیر کنید. برای شروع و راه اندازی کارگاه کوچک تعمیرات آیپد علاوه بر وسایل تعمیراتی مثل انبردست، پیچ گوشتی، لحیم و سیم آن و… به یکسری وسایل و تجهیزات تخصصی مثل برد آیپد، فلت، گلس، تاچ آیپد، اسپیکر و… نیاز است. آموزش حرفه‌ای تعمیر آیپد مینی به راحتی به معرفی این تجهیزات و نحوه تعویض و تعمیر آن‌ها می‌پردازد.

سرمایه لازم برای شروع تعمیر آیپد مینی

برای وارد شدن به این حرفه ابتدا باید با صفر تا صد این کار آشنا شوید که برای این کار می‌توانید با شاگردی کردن، رفتن به آموزشگاه تعمیر آیپد و موبایل و… این حرفه را یاد بگیرید که نیاز به پرداخت شهریه و هزینه برای یادگیری این حرفه دارید. البته پکیج تخصصی آموزش تعمیر آیپد مینی به راحتی صفر تا صد این کار را با هزینه بسیار کم و بدون اتلاف وقت آموزش می‌دهد. در مرحله دوم به مکانی برای راه اندازی کارگاه کوچک تعمیراتی نیاز دارید تا مردم با حرفه شما آشنا شوند و برای تعمیر به شما مراجعه کنند. البته می‌توانید کار تعمیر آیپد مینی را ابتدا در گوشه اتاق خانه‌یتان شروع کنید و بعد از رونق گرفتن کسب و کارتان مکان مخصوصی برای این کار اختصاص دهید. مرحله سوم خرید تجهیزات و وسایل مورد نیاز برای تعمیر آیپد است. به طور کلی برای وارد شدن به این حرفه بدون نظر گرفتن مکان به ۲۰ میلیون سرمایه نیاز دارید.

در پایان آموزش تعمیر آیپد مینی چه اتفاقی می‌افتد؟

بعد از یادگیری تعمیر آیپد مینی می‌توانید وارد بازار کار این حرفه شوید که برای این کار یا می‌توانید در کنار یک استاد کار مشغول شوید یا خوتمان به صورت مستقل و با تبلیغات درست مشتری جذب کنید و کار تعمیرات را انجام دهید و از این طریق کسب درآمد کنید. همچنین می‌توانید آیپد خود و دیگران را به راحتی و بدون پرداخت هزینه‌های اضافی تعمیر کنید.

در انتهای آموزش تعمیر آیپد‌ مینی از تعمیرکاران تازه‌کار گرفته تا حرفه‌ای و مجرب، مهارت بالایی در تعمیرات آیپد‌ مینی به دست می‌آورند. به گونه‌ای که قادر هستند تعمیرات آیپد‌ مینی را به طور کامل، انحصاری کرده و درآمد قابل توجهی را کسب کنند.

توانایی که در پایان آموزش تعمیر آیپد‌ مینی تعمیرکاران به دست می‌آورند شامل تعمیر و تعویض قطعاتی چون پورت‌شارژ،صفحه‌نمایش، آیکلود، تاچ‌اسکرین، باتری، بک لایت و تمامی اجزای آن، دکمه هوم، میکروفون، دوربین، بورد گوشی و غیره می‌شود.

توجه داشته باشید که ابتدا هر تعمیرکاری باید بتواند تشخیص دهد که مشکل ایجاد شده سخت افزاری است یا نرم افزاری. به همین دلیل در انتهای آموزش تعمیر آیپد‌ مینی با دانستن دقیق ایرادهای آیپد مینی تعمیرکاران قادر به رفع خرابی دوربین، قاب، ال سی دی، خرابی اسپیکر، مشکلات و نواقص صدا، روشن نشدن، خاموش شدن ناگهانی، شارژ نشدن، از کار افتادن تاچ، ایرادهای باتری، خرابی گلس و غیره خواهند شد.

بازار کار تعمیر آیپد مینی در ایران چگونه است؟

تعمیر گوشی یا تبلت، یک نیاز اساسی در زندگی مدرن امروز به حساب میاد و کاملا قابل پیش بینی است که گوشی‌ها هر روز بنا به دلایل مختلف دچار مشکلات سخت افزاری مختلفی شوند و نیاز به تعمیر داشته باشند. تعویض باتری، تعویض تاچ ال سی دی، تعویض برد و … همه جزو تعمیرات موبایل رایجی هستند که یک تعمیرکار آیپد مینی در طول روز ممکن است به دفعات انجام دهد. این روزها ضرورت تعمیر موبایل به امری اجتنا‌ب ناپذیر تبدیل شده است و روز به روز هم، حجم مراجعه به تعمیرگاه‌های موبایل بیشتر می‌شود. برای همین بازار کار این حرفه بسیار داغ و پر رونق است و کسانی که وارد این حرفه می‌شوند از میزان درامدشان رضایت دارند.

بازارکار آموزش تعمیر آیپد مینی دغدغه بسیاری از تعمیرکاران تازه کار می‌باشد. تصور می‌کنند به دلیل قیمت بالای آیپد‌ مینی میزان خرید در بین افراد کاهش یافته است. از این رو نیاز به تعمیرات آیپد‌مینی هم به همان نسبت کاهش می‌یابد. می‌توان به جرأت گفت این یک تصوری اشتباه و غلط از تعمیرات آیپد‌ مینی می‌باشد.

در حقیقت به دلیل بالا بودن هزینه تعمیرات آیپد مینی نسبت به محصولات مشابه سایر کمپانی‌ها، سبب‌ شده تعمیرکارانی که در کنار تعمیرات گوشی‌های دیگر، تعمیرات آیپد‌ مینی را هم ارائه‌ می دهند، درآمدشان از سایر تعمیرکاران بیشتر‌ شود.

درآمد تعمیر آیپد مینی در ایران

آیپدها امروزه به نیازهای اولیه جوانان تبدیل شده و همه به دنبال تبلت و گوشی و… با کیفیت و با دوام هستند. برای همین انتخاب اغلب جوانان آیپدها هستند که از همه جوانب نظرها را به خود جلب کرد است. با توجه به کیفیت بالای این محصولات به هر دلیلی همین دستگاه‌ها نیز دچار مشکلاتی می‌شوند که به موقع باید تعمیر و ایرادات آن‌ها برطرف شود. به طور کلی با توجه به تعداد آیپدی که یک تعمیرکار تعمیر می‌کند و همچنین میزان مهارت او در این حوزه، درآمد متغیر است و این درآمد بین 5 تا 7 میلیون در ماه و حتی بیشتر است. علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از پکیج‌های آموزش حرفه‌ای تعمیرات آیپد مینی و افزایش مهارتشان مقدار درآمد خود را افزایش دهند.

Ipad Mini 1

8 ساعت

Ipad Mini 2

7 ساعت

Ipad Mini 3

6 ساعت

Ipad Mini 4

4 ساعت

Ipad Mini 5

5 ساعت

در جواب به این سوال باید گفت بله، آیپد ها هم علی رغم قیمت و کیفیت بالای خود، ممکن است در بخش های ارتباطی با مشکل روبرو شوند. وقتی میگوییم مشکل اتصالات، در واقع به اتصالاتی نظیر بلوتوث، وای‌فای و یا شبکه موبایل ، اشاره داریم. در چنین مواقعی پیشنهاد میشود، قبل از انجام هر کاری، ابتدا آیپد خود را به مدت 30 ثانیه در حالت هواپیما قرار دهید و سپس از این حالت خارج سازید. گفتنی است که در بیشتر مواقع با انجام چنین کاری مشکلات دستگاه در خصوص ارتباطات بر طرف می‌شوند، اما اگر همچنان مشکل شما پا برجا باشد، لازم است از خدمات تخصصی نمایندگی تعمیرات آیپد در این خصوص بهره مند گردید.
ممکن است که آیپد شما هم دچار مشکل صفحه نمایش شود. این مشکل به صورتی ست که آیپد ، به هیچ یک از لمس‌ها و دستوراتی که می‌دهید واکنش نشان نمیدهد. در این صورت بهتر است که آیپد خود را ریستارت کنید تا تمام مشکلات از این قبیل برطرف شوند. اگر دستگاه شما به شکل عادی نمی‌تواند ریستارت شود دکمه ی فیزیکی خانه و پاور را به صورت همزمان فشار دهید و برای چند ثانیه نگه دارید تا دستگاه به صورت اجباری ریستارت شود. اگر با انجام دادن این کار همچنان آیپد شما به لمس صفحه ی نمایش واکنش نشان ندهد، توصیه میکنیم، حتما به نمایندگی تعمیرات آیپد مراجعه نمایید تا متخصصان و کارشناسان، اقدامات لازم و تخصصی در خصوص تعمیر صفحه ی نمایش را به جا آورند.
پشتیبانی شما عزیزان به صورتی هست که در روند آموزش، تعمیر انواع آیپد و حتی خرید تجهیزات تعمیر آیپد ؛ هر سوال یا مشکلی داشتید، پشتیبانان ما شما را با صبر و حوصله کاملا راهنمایی خواهند کرد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای آموزش تعمیر آیپد مینی

  1. حمیدرضا بابکی

    کی به دستم میرسه دوره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بسته آموزشی شما بین 3 تا 7 روز کاری تحویل داده خواهد شد.
      سپاس از همراهی شما

  2. سرمدی

    درآمدش چطوره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      با توجه به تعداد آیپدی که یک تعمیرکار تعمیر می کند و همچنین میزان مهارت او در این حوزه، درآمد متغیر است و بین 5 تا 7 میلیون در ماه و حتی بیشتر می‌توان در نظر گرفت.
      سپاس از همراهی شما

  3. mash mmd

    مجموعه آیپد پرو خوب بود…..این یکی چطوره؟؟!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      همه محصولات وب سایت 118فایل دارای کیفیت بالا می‌باشد. تا علاقمندان بتوانند صفر تا صد تعمیر آیپد مینی را فرا بگیرند.
      سپاس از همراهی شما

  4. ali mashadi

    Kheyli khob bood majmoatoon

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سپاس از همراهی شما

  5. shokoohi

    تعمیر شارژرم داره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در حال حاضر آموزش تعمیر این قطعه در این مجموعه وجود ندارد. اما در آپدیت های آینده این مجموعه تعمیر شارژر هم ارائه خواهد شد.
      سپاس از همراهی شما

  6. kamran

    چه جوری میشه گواهینامه گذروندن این دوره رو دریاف کردش؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای کسب اطلاعات در مورد نحوۀ دریافت گواهینامه با کارشناسان ما در تماس باشید.
      شماره واحد پشتیبانی: 02122221240
      سپاس از همراهی شما

  7. darabsadri

    پرداخت درب منزل انجام میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله؛ بعد از دریافت و اطمینان از سالم بودن محصول امکان پرداخت وجود دارد.
      سپاس از همراهی شما

  8. adrin45

    دوره رو آپدیت هم میکنین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. از تاریخ خرید شما به مدت 6 ماه آپدیت های دوره به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد
      سپاس از همراهی شما

  9. شایراد54

    چند روزه میتونم فیلمای این آموزش رو تموم کنم؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این مجموعه شامل 21 ساعت ویدوی آموزشی است که در قالب 5 دی وی دی ارائه شده است.
      سپاس از همراهی شما

  10. sadeghi98

    آیپد مینی بهتره یا نمونه های دیگر؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این نمونه نسبت به سایر محصولات مشابه کمپانی اپل خوش دست تر و ظریف تر است و ظاهر بهتری دارد.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0

خریدار

4.7

رضایت

شناسه آموزش: 3307

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz