آموزش تعمیر آیپد پرو

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

710,000 تومان

تا کنون 0 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1399/09/19

حجم آموزش: 16.79 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/09/19

زمان آموزش: 24 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1399/09/19

حجم آموزش: 16.79 گیگابایت

زمان آموزش: 24 ساعت

همانطور که می‌دانید هر ساله مدل‌های زیادی از آیپد روانه بازار می‌شود. افراد زیادی علاقه‌مند خرید این آیپدها هستند. آیپد پرو یکی از این محصولات می‌باشد. اگر به تعمیر آیپد علاقه دارید یا تصمیم دارید در این حرفه متخصص شوید راه حل شما آموزشگاه 118فایل است. دوره‌ی آموزش تعمیر آیپد پرو 118فایل به شما در این راه کمک می‌کند. با یادگیری تعمیرات آیپد پرو می‌توانید به راحتی با قطعات مختلف و انواع مختلف آن آشنا شوید. بعد از گذارندن آموزش‌های تخصصی آن می‌توانید برای خود یک کسب و کار پر رونق با درامد بالا ایجاد کنید. آموزش تعمیر آیپد پرو مجموعه‌ای کامل در زمینه تعمیرات یکی از محبوب‌ترین تولیدات کمپانی اپل است. در این آموزش علاوه بر این که به تعمیر مدل‌های جدید آیپد پرو می‌پردازد، نکات بسیار مهمی را نیز در ضمن آموزش ارائه می‌دهد. در این مجموعه مراحل تعمیر و تعویض به صورت مرحله به مرحله پیش می‌رود. در نتیجه موجب شده افراد تازه کار و مبتدی به طور دقیق تعمیرات این محصول شگفت‌ انگیز اپل را فرا بگیرند. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

آیپد پرو یکی از محصولات پرطرفدار و پرفروش شرکت اپل محسوب می‌شود. همانطور که می‌دانید هر ساله مدل‌های زیادی از آیپد روانه بازار می‌شود و افراد زیادی علاقه‌مند خرید این آیپدها هستند. آیپدها کاربردهای بیشتری نسبت به گوشی‌های آیفون دارند و به نوعی آن را لپ تاپ یا رایانه با سایز کوچک‌تر می‌دانند. آیپد پرو همانند آیپد و آیپد ایر جز محصولات اپل هستند با تفاوت‌های قابل ملاحظه که آیپد پرو پیشرفته‌ترین این محصولات است. این آیپد تنها آیپدی است که از فناوری Promotion اپل بهره می‌برد. به این صورت که سرعت نوسازی صفحه را به صورت پویا و خودکار تنظیم می‌کند. فراگیری آموزش تعمیرات آیپد پرو باعث می‌شود وقتی وارد بازار کار می‌شوید بازار تعمیراتی شما داغ باشد زیرا اپل و محصولات آن به گونه‌ای است که هر کسی نمی‌تواند آن را تعمیر و حتی عیب یابی کند.

آموزش تعمیر آیپد پرو یکی از برجسته‌ترین آموزش‌های ارائه شده توسط 118فایل می‌باشد که به تعمیرات انواع آیپد‌ پرو تولید شده در سال‌های 2015 تا 2020 می‌پردازد. کمپانی اپل با معرفی آیپد‌ پرو توانست نسخه‌ی بهبود یافته‌ و پیشرفته‌تری از آیپد را به بازار عرضه کند.

اپل با عرضه آیپد‌ پرو 12.9 اینچی بدون کلید هوم (دارای فیس آیدی) تحولی بزرگ در اندازه صفحه تبلت‌های خود ایجاد کرده و به دلیل دقت بالای تصویر و تراکم پیکسلی موجب شده قدرت رزولوشن آن نسبت به سایر دستگاه های IOS بیشتر شود. با این ویژگی خیره‌کننده، اپل توانست سهم عمده‌ای از فروش تبلت را به خود اختصاص دهد. همین افزایش موجب شده آموزش تعمیر آیپد‌ پرو یک نیاز اساسی برای تعمیرکاران گوشی و تبلت شود.

در آموزش تعمیر آیپد پرو تعویض پورت شارژ، گلس و ال‌سی‌دی، تاچ اسکرین، باتری، نور پس زمینه، دوربین جلو، مادربورد و غیره را فرا خواهید گرفت. همچنین سعی شده به صورت گام به گام مراحل تعمیر قطعات حساسی چون کابل بلندگو، دوربین جلو، تاچ آی‌دی(کلید هوم)، فیس آی‌دی، صفحه نمایش و غیره بیان شود تا علاقمندان و تعمیرکاران بتوانند صفر تا صد تعمیر و تعویض را در آموزش تعمیر آیپد پرو یاد بگیرند.

مزایای یادگیری تعمیر آیپد پرو

سوددهی بالای شغل تعمیرات آیپد پرو یکی از مزایای اصلی این شغل است. از طرف دیگر برای ورود به این شغل به سرمایه زیادی نیاز ندارید. همچنین بعد از گذارندن دوره‌های آموزشی به راحتی می توانید وارد بازار کار شوید.

چرا تعمیر آیپد پرو 118فایل را فرا بگیریم؟

برای اینکه بتوانیم در زمینه تعمیرات آیپد به حدی برسیم که مشکلات رایج آیپد خود و حتی افراد خانواده را حل کنیم بهتر است آموزش تعمیر آیپد پرو را فرا بگیریم. همچنین با یادگیری تعمیرات آیپد پرو می‌توانید به راحتی با قطعات مختلف انواع مختلف آن آشنا شوید و بعد از گذارندن آموزش‌های تخصصی آن می‌توانید برای خود یک کسب و کار پر رونق با درامد بالا ایجاد کنید.

آموزش تعمیر آیپد پرو مجموعه‌ای کامل در زمینه تعمیرات یکی از محبوب‌ترین تولیدات کمپانی اپل است. این مجموعه برای همه کسانی که در زمینه تعمیرات محصولات اپل، گوشی و تبلت فعالیت می‌کنند و یا افرادی که به تازگی به این حرفه وارد شده اند بهترین گزینه است.

در این آموزش علاوه بر این که به تعمیر مدل‌های جدید آیپد پرو می‌پردازد، نکات بسیار مهمی را نیز در ضمن آموزش ارائه می‌دهد که با کمک این نکات تعمیرکاران توانایی و مهارت بالایی در تعمیر آیپد‌ پرو به دست می‌آورند. به گونه‌ای که قادرند تعمیر آیپد‌ پرو را به انحصار خود در آورند و درآمد قابل توجهی را در این زمینه بدست آورند.

در این مجموعه مراحل تعمیر و تعویض به صورت مرحله به مرحله پیش می‌رود. در نتیجه موجب شده افراد تازه کار و مبتدی به طور دقیق تعمیرات این محصول شگفت‌ انگیز اپل را فرا بگیرند. در نتیجه برای ورود به بازار کار تعمیرات، آمادگی لازم را به دست خواهند آورد.

آموزش تعمیر آیپد پرو مناسب چه افرادی است؟

پیش نیاز و مهارت لازم برای تعمیر آیپد پرو

این شغل جز مشاغلی است که بدون داشتن تحصیلات دانشگاهی می‌توان در آن مشغول به کار شد. در این شغل معیار تحصیلات نیست بلکه مهارت و توانایی شما در تعمیرات حرفه‌ای انواع مدل‌های مختلف آیپد پرو است. برای کسب مهارت و بالا بردن توانایی خودتان می‌توانید از پکیج آموزش تعمیر آیپد پرو استفاده کنید.

مدت زمان لازم برای یادگیری تعمیر آیپد پرو چقدر است؟

 همواره بازارکار تعمیر آیپد‌ پرو برای بسیاری از افرادی که تعمیر آیپد پرو را فرا گرفته اند یک دغدغه بوده‌ است. به دلیل افزایش نرخ‌ارز و کاهش توان خرید، احتمال می‌دهند بازار‌کار تعمیر آیپد‌ پرو به‌ خوبی تعمیرات گوشی سایر کمپانی‌ها نباشد. باید گفت این یک تصور غلط بوده، همان طور که می‌دانید قیمت آیپد‌ پرو نسبت به سایرین بیشتر است. به همان نسبت هزینه تعمیر آیپد پرو بیشتر می باشد.

به گونه‌ای که هزینه تعمیر آیپد‌ پرو در حدود 650 دلار برآورد شده است. از این‌ رو فقط با تعمیر آیپد‌ پرو می‌توانید درآمد بیش از ده میلیون تومان در ماه را برای خود فراهم‌ کنید. نمایندگی انحصاری آیپد پرو نیز کمک می‌کند تعمیرکاران بتوانند درآمدشان را از آن چه که بیان شد هم فراتر ببرند.

وسایل مورد نیاز برای شروع تعمیر آیپد پرو

برای راه اندازی و شروع به کار تعمیر آیپد پرو به وسایلی مثل پیچ گوشتی، انبردست، دم باریک، لحیم، سیم لحیم، برد، فلت، تاپ، اسپیکر و دیگر وسایل و تجهیزات تخصصی آیپد پرو نیاز است. که این وسایل با توجه به منطقه و شهر محل زندگی و تهیه و یا عدم تهیه آن از نمایندگی‌ها رقم‌های متفاوتی خواهد داشت.

سرمایه لازم برای شروع تعمیر آیپد پرو

برای وارد شدن به این حرفه ابتدا باید با اصول و نکات اصلی این کار آشنا شوید که برای این کار می‌توانید با شاگردی کردن، رفتن به آموزشگاه تعمیر آیپد، موبایل و… این حرفه را یاد بگیرید که نیاز به پرداخت شهریه و هزینه برای یادگیری این حرفه دارید. البته آموزش تخصصی تعمیر آیپد پرو به راحتی صفر تا صد این کار را با هزینه بسیار کم و بدون اتلاف وقت  آموزش می‌دهد. در مرحله دوم به مکانی برای راه اندازی کارگاه کوچک تعمیراتی نیاز دارید تا مردم با حرفه شما آشنا شوند و برای تعمیر به شما مراجعه کنند. تبلیغات درست باعث جذب مشتری و بالا رفتن میزان درآمد شما خواهد شد.

در پایان آموزش تعمیر آیپد پرو چه اتفاقی می‌افتد؟

بعد از یادگیری تعمیر آیپد پرو می‌توانیم به راحتی وارد بازار کار این حرفه شویم که برای این کار یا می‌توانیم با اجاره کردن یک صندلی یا محلی در کنار یک استاد کار مشغول شویم یا خودمان به صورت مستقل و با تبلیغات درست مشتری جذب کنیم و کار تعمیرات را انجام دهید و از این طریق کسب درامد کنیم. همچنین می‌توانیم آیپد خود و دیگران را به راحتی و بدون پرداخت هزینه‌های اضافی تعمیر کنیم.

در پایان آموزش تعمیر آیپد پرو تعمیرکاران از افراد مبتدی گرفته تا مجرب توانایی تعمیر و تعویض قطعاتی مانند پورت شارژ، گلس و ال‌سی‌دی، تاچ اسکرین، باتری، نور پس زمینه، دوربین جلو، مادربورد، دکمه هوم، فیس آی‌دی و غیره را پیدا خواهند کرد.

در انتهای آموزش تعمیر آیپد‌ پرو توانایی و مهارت قابل توجهی در کسانی که برای اولین بار می‌خواهند وارد کار تعمیرات شوند، حاصل شده و قادرند برای شروع در تعمیرگاه‌های گوشی و تبلت کار خود را شروع کنند.

می توان به جرأت گفت آیپد‌ پرو از گران ‌قیمت‌ترین محصولات اپل در حوزه آیپدها است. به همین دلیل بسیاری به جای خرید آیپد جدید، برای تعمیر و تعویض قطعات آسیب دیده اقدام‌ می‌کنند. از این رو برای تعمیر به کسانی که در تعمیر آیپد‌ پرو تخصص دارند مراجعه می‌کنند.

برای آنکه علاقمندان و تعمیرکاران بتوانند در پایان آموزش تعمیر آیپد‌پرو به یک فرد متخصص تبدیل شوند باید نکات و تکنیک‌هایی که در این آموزش توضیح داده شده را همواره در ذهن خود مرور کنند.

بازار کار تعمیر آیپد پرو در ایران چگونه است؟

کاربران آیپدها به خصوص آیپد پروها در چند سال اخیر رشد چشمگیری داشته به گونه‌ای که امروزه افراد با سنین مختلف از آیپد استفاده می‌کنند و این یعنی آینده و بازار کار این حرفه تضمین شده و داغ است. شغل تعمیرات آیپد پرو یکی از سودآورترین مشاغل محلی است و برای راه اندازی آن به سرمایه گذاری اندکی نیاز دارد. همچنین از آنجایی که بازار کار این حرفه هنوز اشباع نشده و نیاز به نیرو و تکنسین کار بلد بسیار زیاد است بازار کار تعمیرات آیپد بسیار داغ می‌باشد.

 همواره بازارکار تعمیر آیپد‌ پرو برای بسیاری از افرادی که تعمیر آیپد پرو را فرا گرفته اند یک دغدغه بوده‌ است. به دلیل افزایش نرخ‌ارز و کاهش توان خرید، احتمال می‌دهند بازار‌کار تعمیر آیپد‌ پرو به‌ خوبی تعمیرات گوشی سایر کمپانی‌ها نباشد. باید گفت این یک تصور غلط بوده، همان طور که می‌دانید قیمت آیپد‌ پرو نسبت به سایرین بیشتر است. به همان نسبت هزینه تعمیر آیپد پرو بیشتر می باشد.

درآمد تعمیر آیپد پرو در ایران

شغل تعمیرات سخت افزار و نرم افزار آیپد یکی از مشاغل پردرآمد در اکثر کشورهای دنیا است. علت بالا بودن درامد این حرفه هم رشد چشمگیر در استفاده از آیپدهای مختلف به خصوص آیپد پرو است. اگر شما مهارت و توانایی کافی در این حرفه داشته باشید می‌توانید به راحتی ماهانه درامدی در حدود 10 میلیون تومان داشته باشید. همانطور که گفتیم این درامد به شرط تخصص و تجربه، ارائه خدمات گسترده و مشتری مداری به دست می‌آید برای حرفه‌ای شدن و کسب مهارت بالا بهتر است از پکیج آموزش صفر تا صد تعمیر آیپد پرو استفاده کنید.

Ipad pro 9.7 inch (2015)

5 ساعت

Ipad pro 10.5 inch (2017)

6 ساعت

Ipad pro 11 inch

3 ساعت

Ipad pro 12.9 inch (2015)

2 ساعت

Ipad pro 12.9 inch (2017)

4 ساعت

Ipad pro 12.9 inch (2018)

3 ساعت

Ipad pro 12.9 inch (2020)

1 ساعت

در آموزش تعمیر آیپد پرو شما تعمیر و تعویض قطعاتی مانند پورت شارژ، گلس و ال‌سی‌دی، تاچ اسکرین، باتری، نور پس زمینه، دوربین جلو، مادربورد، دکمه هوم، فیس آی‌دی و غیره را فرا می گیرید.
برای ورود به بازار کار این حرفه، شما بعد از اتمام آموزش ها می توانید این تعمیرات را منحصر به خود کنید و یا یا یک شرکت تعمیرات تخصصی موبایل و تب لت همکاری کنید.
در جواب به این سوال باید گفت بله، آیپد ها هم علی رغم قیمت و کیفیت بالای خود، ممکن است در بخش های ارتباطی با مشکل روبرو شوند. وقتی میگوییم مشکل اتصالات، در واقع به اتصالاتی نظیر بلوتوث، وای‌فای و یا شبکه موبایل ، اشاره داریم. در چنین مواقعی پیشنهاد میشود، قبل از انجام هر کاری، ابتدا آیپد خود را به مدت 30 ثانیه در حالت هواپیما قرار دهید و سپس از این حالت خارج سازید. گفتنی است که در بیشتر مواقع با انجام چنین کاری مشکلات دستگاه در خصوص ارتباطات بر طرف می‌شوند، اما اگر همچنان مشکل شما پا برجا باشد، لازم است از خدمات تخصصی نمایندگی تعمیرات آیپد در این خصوص بهره مند گردید.
شارژدهی ضعیف آیپد یکی از مشکلاتی است که کاربران بسیاری را ناراضی کرده و به نمایندگی تعمیرات آیپد روانه ساخته است. اما باید توجه داشته باشید که غیر فعال کردن اپلیکیشن‌های پس زمینه یا برنامه هایی که در حال اجرا هستند، یا خاموش کردن اپلیکیشن‌های موقعیت ‌یابی می‌‌تواند طول عمر باتری شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. اما در صورتی که عمر باتری آیپد شما به پایان برسد، لازم است که این قطعه ی مهم، با نهایت کیفیت و دقت مورد تعویض قرار گیرد. نمایندگی تعمیرات آیپد، باتری آیپد آسیب دیده را با نمونه ی اصلی و اورجینال اپل، تعویض میکنند.
ممکن است که آیپد شما هم دچار مشکل صفحه نمایش شود. این مشکل به صورتی ست که آیپد ، به هیچ یک از لمس‌ها و دستوراتی که می‌دهید واکنش نشان نمیدهد. در این صورت بهتر است که آیپد خود را ریستارت کنید تا تمام مشکلات از این قبیل برطرف شوند. اگر دستگاه شما به شکل عادی نمی‌تواند ریستارت شود دکمه ی فیزیکی خانه و پاور را به صورت همزمان فشار دهید و برای چند ثانیه نگه دارید تا دستگاه به صورت اجباری ریستارت شود. اگر با انجام دادن این کار همچنان آیپد شما به لمس صفحه ی نمایش واکنش نشان ندهد، توصیه میکنیم، حتما به نمایندگی تعمیرات آیپد مراجعه نمایید تا متخصصان و کارشناسان، اقدامات لازم و تخصصی در خصوص تعمیر صفحه ی نمایش را به جا آورند.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای آموزش تعمیر آیپد پرو

  1. nadim

    ممنونم عالی بود و مفید

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سپاس از همراهی شما

  2. p23.9

    سلام وقتتون بخیر
    کیفیت ویدیو ها چطوره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کیفیت ویدئوهای آموزشی HD (1920*1080می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  3. شکور

    اگر الان سفارش بدم چه موقع به دستم میرسه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بسته آموزشی شما بین 3 تا 7 روز کاری تحویل داده خواهد شد.
      سپاس از همراهی شما

  4. سهراب کلامی

    آیپد ها چه تفاوتی با هم دارند؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      آیپد پرو صفحه نمایش 11 اینچی ، ابر 10.9 اینچی و آیپد 10.2 اینچی است هر سه iPad دارای رزولیشن۲۶6ppi هستند.
      سپاس از همراهی شما

  5. hasan badalkar

    کدام مدل آیپد قابل تعمیر است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      به طور کلی آیپد ها دارای سه مدل،ایپد پرو،ایپد مینی و ایپد ایر می باشند. تفاوت این ۳ مدل در ابعاد،مشخصات سخت افزاری و … است،فرقی ندارد که دستگاه شما از کدام مدل است.
      سپاس از همراهی شما

  6. قیمت عبیدی

    چه ابزارایی لازمه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای تعمیر به انواع پیچ گوشتی، میکروسکوپ، لوب، انواع پنس ها و اسپاتول و… نیازمندید.
      سپاس از همراهی شما

  7. حمید

    این مدل چه مزایایی نسبت به مدلای یگه داره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این مدل تقریبا ویژگی های آیپد ایر را دارد و از نظر طراحی ظاهری همان آیپد ایر 2 با ابعاد بزرگتر است.
      سپاس از همراهی شما

  8. adib.bahrami

    گردگیری هم یاد میده؟؟؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در حال حاضر نحوه گردگیری آیپد پرو گفته نشده است. اما در آپدیت های بعدی مجموعه ارائه خواهد شد.
      سپاس از همراهی شما

  9. m.ghorbani

    تعویض باتری و دوربین هم گذاشتین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در آموزش تعمیر آیپد پرو تعویض پورت شارژ، گلس و ال‌سی‌دی، تاچ اسکرین، باتری، نور پس زمینه، دوربین جلو، مادربورد و غیره قرار گرفته است.
      سپاس از همراهی شما

  10. hossein.sh

    تعویض باتری و دوربین هم گذاشتین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در آموزش تعمیر آیپد پرو تعویض پورت شارژ، گلس و ال‌سی‌دی، تاچ اسکرین، باتری، نور پس زمینه، دوربین جلو، مادربورد و غیره قرار گرفته است.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0

خریدار

4.8

رضایت

شناسه آموزش: 3309

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz