آموزش تعمیر انواع جارو برقی|ال جی، سامسونگ،ناسیونال،فیلیپس|

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

26 تخفیف

570,000 تومان

تا کنون 945 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1398/02/04

حجم آموزش: 11.26 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/02/04

زمان آموزش: 13 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1398/02/04

حجم آموزش: 11.26 گیگابایت

زمان آموزش: 13 ساعت

جاروبرقی یکی از اساسی ترین لوازم منزل است که امروزه در همه منازل وجود دارد. خراب شدن آن می تواند زندگی روزمره ما را مختل کند. به همین دلیل  یادگیری آموزش کامل تعمیر جاروبرقی به شما کمک می‌کند تا iهر نوع مشکلی  در جاروبرقی را به راحتی حل کنید. علاوه بر این یادگیری تعمیر جاروبرقی می‌تواند به راه اندازی کسب و کاری پر رونق بیانجامد. داشتن مهارت در این حرفه جز الویت‌ها است. دوره‌ی آموزش تعمیر جارو برقی 118فایل در این راه به شما کمک می‌کند.

 


این دوره شامل 13 ساعت ویدئوی آموزشی می‌باشد. در این دوره به معرفی اجزای جاروبرقی، بیان مشکلات و نحوه تعمیر عیوب قسمت‌های مختلف جاروبرقی را برای شما عزیزان از نمای نزدیک خواهیم پرداخت. به صورت کلی با مشاهده کامل آموزش تعمیر جاروبرقی، به ساختار انواع سیستم جاروبرقی آشنا می‌شوید. مجموعه آموزش تعمیر جاروبرقی سعی کرده مشکلات و عیوب جاروبرقی‌های سامسونگ، ال‌جی، بوش و دایسون را به طور کامل بررسی و نحوه تعمیر و رفع آنها را به شیوه عملی از زوایای مختلف آموزش دهد. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز تعمیر جارو برقی  به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.


 

 قطعات بسیاری در کارکرد صحیح جاروبرقی و مکش قدرتمند آن نقش دارند که مجموعه آموزش تعمیر‌جاروبرقی علاوه‌بر فیلم آموزشی در یک کتابچه‌ی متنی تمامی مطالب مفید و لازم در مورد تعمیر‌جاروبرقی از جمله ابزار مورد نیاز، قطعات الکترونیکی، قطعات مکانیکی، قطعات مصرفی، توضیح عملکرد ریز قطعات جاروبرقی، بیان مشکلات متداول جاروبرقی و پاسخ به آنها را ارائه می‌کند.

جاروبرقی یکی از لوازم برقی پر مصرف در خانه است که نقش مهمی در نظافت محیط اطراف ما دارد. یک جاروبرقی خوب با مکش مناسب می تواند حتی غبارهایی که با چشم دیده نمی شوند را نیز از لابلای فرش و موکت بیرون بکشد. همه‌ی ما می‌دانیم جاروبرقی یکی از اساسی ترین لوازم منزل است که امروزه در همه منازل وجود دارد و خراب شدن آن ممکن است تا حدی ما را دچار مشکل کند و حتی ممکن است زندگی ما را مختل کند. همانطور که می‌دانید جاروبرقی وسیله‌ای است که توسط مکش آشغال‌ها را از روی سطوح جمع می‌کند. یک موتور الکتریکی فن را که هوا را می‌کشد، به حرکت در می آورد و در نتیجه زباله‌ها را در مخزن به دام می اندازد. در جاروبرقی لوله فنری، فیلترها، کیسه، موتور و … ممکن است دچار نقص شود که باید به سرعت و قبل از هر اقدامی آن را نزد تعمیرکار جاروبرقی ببریم تا مشکل آن را بر طرف کند. اما ممکن است این بازه زمانی بردن و تعمیر کردن کمی اذیت کننده باشد برای همین شما می‌توانید از پکیج آموزش تعمیر جاروبرقی استفاده کنید و خودتان در منزل به راحتی آن را تعمیر کنید.

سرمایه گزاری برای دیدن یک آموزش با بورسیه 200.000 تومانی
! تا پایان طرح بورسیه فرصت زیادی باقی نمانده !
  570.000 ⇒ 770.000

〈 خلاصه‌ای از محتویات آموزش تعمیر جاروبرقی! 〉

درآمد شغل تعمیر جاروبرقی در ایران

لوازم خانگی به خصوص جاروبرقی قیمت بالایی دارد و با توجه به تحریم هایی که در سال های اخیر کشور ما با آن رو به رو است قیمت این وسایل به طور چشمگیری  بالا رفته است و امکان خرید این وسایل در صورت خرابی وسایل قدیمی برای بسیاری از افراد وجود ندارد. به همین دلیل است که در صورتی که وسیله‌ای در منزل خراب شود افراد به جای خرید وسیله جدید تلاش می کنند تا به هر نحوی به تعمیر همان دستگاه قبلی بپردازند تا از پرداخت هزینه اضافی جلوگیری نمایند. به همین دلیل است که شغل تعمیر جاروبرقی و دیگر لوازم خانگی شغلی است که مراجعه کنندگان بسیاری دارد و آن را جزء مشاغل پردرآمد محسوب می‌کنند. میزان درآمد شما با توجه به مهارت و حرفه‌ای بودن در کارتان تعیین می‌شود اگر از مهارت بالایی برخوردار باشید مشتری‌های شما زیاد خواهد بود و به طبع درآمد شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد. برای افزایش مهارت می‌توانید از آموزش حرفه‌ای تعمیر جاروبرقی استفاده کنید. میانگین درآمد تعمیرکاران جارو برقی در شهرهای بزرگ ماهیانه بین 15 الی 30 میلیون تومان است.

به طور مثال اگر دستمزد شما به طور میانگین برای تعمیر هر دستگاه 250 هزار تومان باشد شما با تعمیر سه دستگاه در روز میتوانید درآمدی حدود 22.000.000 تومان در ماه داشته باشید!

سرمایه لازم برای شروع تعمیر جاروبرقی

همانطور که می‌دانید برای راه اندازی هر حرفه و شغلی نیاز به سرمایه دارید که این سرمایه متناسب با نوع شغل می‌تواند ارقام مختلفی باشد. بعضی مشاغل هستند که به سرمایه خیلی کمی نیاز دارند پس راه اندازی کسب و کار با سرمایه اندک امکان پذیر است که یکی از همین مشاغل راه اندازی کسب و کار تعمیر جاروبرقی است. راه انداری شغل تعمیر جارو رقی با کمترین هزینه و استفاده از دوره آموزش گام به گام تعمیر جاروبرقی امکانپذیر است. بعد از کسب مهارت شما به هزینه‌ای بالغ بر 5 الی 10 میلیون تومان برای خرید ابزار و وسایل این حرفه نیاز خواهید داشت. سپس می‌توانید از همان ابتدا مکانی را برای شروع کارتان اختصاص دهید که اجاره و خرید و رهن مکان از منطقه‌ای به منطقه‌ی دیگر متفاوت خواهد بود و یا اینکه می‌توانید به صورت قراردادی با شرکت‌های خدماتی و یا سیار مشغول به کار شوید و بعد از مدتی مغازه تعمیر جاروبرقی خود را راه اندازی کنید.

   این آموزش توسط 118 فایل تضمین میشود   

 در صورتی شروع کردید و یاد نگرفتید  

مبلغ پرداختی به شما باز خواهد گشت

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

این آموزش را میتوانید به سه روش داشته باشید

♦ دریافت DVD درب منزل

♦ دریافت فلش درب منزل

♦ دریافت لینک دانلود بلافاصله بعد خرید


درصورت نیاز به هر گونه پشتیبانی همکاران ما پاسخگو خواهند بود

021 2222 1240 

مزایای دوره تعمیر جاروبرقی

تعمیرجاروبرقی می‌تواند راهی برای شغل دوم و کمک کردن به اقتصاد خانواده باشد. امنیت شغلی بالایی دارد. باعث کمک به اقتصاد خانواده و صرفه‌جویی در هزینه‌های گزاف تعمیر لوازم خانگی به خصوص تعمیر جاروبرقی می‌شود.

آموزش تعمیر جارو برقی های فلیپس ، بوش ، ال جی LG

طراحی قطعات داخلی جارو برقی های مختلف به یک صورت است و شما با یادگیری سیستم کار کلی جارو برقی توانایی تعمیر انواع جارو برقی ها را خواهید داشت.
البته تفاوت هایی میان مارک ها و مدل های مختلف جارو برقی وجود دارد که این دوره به آن ها پرداخته و شما بعد از اتمام این دوره توانایی عیب یابی وتعمیر انواع جارو برقی ها را مانند پاناسونیک و سامسونگ و مدل هایی که در بالا گفته شده و… را خواهید داشت.

چرا تعمیر جاروبرقی را فرا بگیریم؟

جاروبرقی یکی از اساسی ترین لوازم منزل است که امروزه در همه منازل وجود دارد و خراب شدن آن می تواند زندگی روزمره ما را مختل کند. برای همین یادگیری آموزش کامل تعمیر جاروبرقی به شما کمک می‌کند تا مشکلات جزئی در جاروبرقی را به راحتی حل کنید. علاوه بر این یادگیری تعمیر جاروبرقی می‌تواند به راه اندازی کسب و کاری پر رونق بیانجامد و شما از این طریق می‌توانید منبع درآمد ثابتی برای خودتان ایجاد کنید. داشتن مهارت در این حرفه جز الویت‌ها است بنابراین شما می‌توانید با استفاده از دوره‌های آموزش کامل تعمیر جاروبرقی این مهارت‌ها را کسب کنید.

این وسیله برقی مانند سایر وسایل دیگر ممکن است دچار مشکلاتی شود. در این صورت با آگاهی از سیستم جاروبرقی می‌توانید در مدت کوتاهی اقدام به رفع آن کنید.

در بسیاری از مواقع عیوب پیش آمده برای جاروبرقی نیازمند تعمیر تخصصی نمی‌باشد. از این رو آشنایی با تعمیرات جاروبرقی بسیار مفید بوده و در مواقع لازم به کمک افراد می‌آید. بنابراین اگر بخواهیم از هزینه‌های مختلف روزمره کاسته و در کمترین زمان مشکل جاروبرقی را برطرف نماییم بهتر است تا خود نیز دانش کافی در این زمینه را کسب کرده و با تسلط کامل جاروبرقی را تعمیر کنیم.

آموزش تعمیر جاروبرقی 118فایل مناسب چه افرادی است؟

پیش نیاز و مهارت لازم برای تعمیر جاروبرقی

تعمیر جاروبرقی و لوازم خانگی نیاز به پیش نیاز و مهارت خاصی ندارد و خیلی از افراد بدون داشتن تحصیلات عالیه در این حرفه مشغول به کار هستند و بازار کار بسیار پر رونقی دارند. برای یادگیری این حرفه راه‌های مختلفی از جمله شرکت در آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای و همچنین شاگردی کردن در کنار افراد حرفه‌ای این کار وجود دارد که در هر کدام از این روش‌ها مهارت و توانایی‌های مختلفی را کسب خواهید کرد. اما روش سومی نیز وجود دارد که بدون اتلاف وقت و صرف هزینه گزاف می‌توانید مهارت‌های لازم برای وارد شدن به این حرفه را کسب کنید و آن استفاده از پکیج آموزش صفر تا صد تعمیر جاروبرقی است که صفر تا صد این کار را آموزش می‌دهد.

مدت زمان لازم برای یادگیری تعمیر جاروبرقی چقدر است؟

مهمترین نکته در یادگیری تعمیر جاروبرقی  داشتن علاقه و پشتکار در این حرفه است. افرادی که می‌خواهند این حرفه را به صورت کاملا حرفه‌ای یادبگیرند می‌توانند از دوره آموزش تعمیر جاروبرقی استفاده کنند. این آموزش مدت زمان یادگیری را به حداقل می‌رساند و به این طریق می‌توانید در کمتر از دو ماه این حرفه را یاد بگیرید و وارد بازار کار شوید. ویژگی دیگر این دوره این است که می‌توانید ان را در هر ساعت از شبانه روز تماشا کنید و به تکرار و تمرین بپردازید.

وسایل مورد نیاز برای شروع تعمیر جاروبرقی

ابزار و وسایل مختلفی برای تعمیر جاروبرقی و راه اندازی کارگاه کوچک تعمیر لوازم خانگی و به خصوص جاروبرقی نیاز است که در ادامه به معرفی برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

ست پیچ گوشتی: برای افرادی که می‌خواهند جاروبرقی تعمیر داشتن پیچ گوشتی سر صاف، فیلیپس و تورکس برای اکثر کارها مهم است.

دریل شارژی: یک مته شارژی معمولا هنگام کار روی لوازم خانگی بخصوص جاروبرقی همه چیز را آسان می کند. این کار می‌تواند کار شما را آسان‌تر و سریع‌تر کند و به شما امکان می‌دهد زودتر به تعمیر جاروبرقی‌های دیگر بپردازید.

مجموعه درایور مهره: داشتن هر دو اندازه امپریال و متریک برای ست درایور مهره مهم است.

ست آچار: برای تعمیر جاروبرقی به یک مجموعه آچار نیز در اندازه‌های متریک و امپریال نیاز دارید.

انبر دست، کاردک، سیم چین، جعبه‌ی کمک‌های اولیه، لوازم ایمنی و… جز ابزارهای ضروری حرفه تعمیرکاری لوازم خانگی است.

لیست قیمت وسایل مورد نیاز برای تعمیر جارو برقی

بروزرسانی : 21 آبان ماه 1402

ردیف ابزار و وسایل جارو برقی قیمت (تومان)
1 ست پیچ گوشتی(25 عددی) 100,000
2 دریل شارژی(در مدل های متنوع) 900,000-5,000,000
3 ست آچار یکسر تخت یکسر رینگ(در مدل های مختلف) 100,000-2,400,000
4 انبردست(در مدل های متنوع) 85,000-200,000
5 کاردک 16 سانتی دسته پلاستیکی 50,000
6 سیم چین(در مدل های متنوع) 90,000-170,000

در پایان آموزش تعمیر جاروبرقی چه اتفاقی می‌افتد؟

با مشاهده کامل آموزش تعمیر جاروبرقی، به ساختار انواع سیستم جاروبرقی آشنا می‌شوید. همچنین مشکلات جاروبرقی به همراه علت بروز آن را دانسته و شیوه رفع این موارد را فرا خواهید گرفت. از جمله تعمیرات ارائه‌شده در مجموعه آموزش تعمیر‌جاروبرقی می‌توان به تعمیر مشکلات بخش لوله خرطومی، فیلتر و کیسه زباله، سیم برق و سیم جمع کن، موتور، برد جاروبرقی و دیگر موارد اشاره نمود.

ساختار سیستم جاروبرقی مانند سایر وسایل برقی دارای ساختمان کلی می‌باشد. در برند‌های مختلف تفاوت‌ چندانی نداریم که باعث می‌گردد با مشاهده تعمیر‌ بخشی از جاروبرقی بتوانید همان ‌قسمت از جاروبرقی در برند ‌دیگر را تعمیرکنید. مجموعه آموزش تعمیر‌ جاروبرقی به نحوه تعمیر‌جاروبرقی‌های آپارتمانی نیز پرداخته ‌است. در این مجموعه بطور جامع تعویض موتور، تعویض فیلتر، عیب یابی و تعمیر سایر قسمت‌های آن را بیان می‌کند. 

پس از یادگیری تعمیر جاروبرقی می‌توانیم به راحتی وارد بازار کار داغ این حرفه شویم و به درآمد خوبی دست پیدا کنیم. ما قادر خواهیم بود به راحتی این دستگاه‌ها را با هر برند و قطعاتی که باشند تعمیر کنیم. از طرفی  کشورهای پیشرفته‌ای مانند کانادا، آلمان ، هند و خیلی از کشورهای توسعه یافته دیگر به دلیل پیشرفت سریع و شکوفایی اقتصادی و صنعتی با کمبود نیروی کار متخصص مواجه شده‌اند و برای تامین نیروی کار خود مجبور به استفاده از نیروهای متخصص کشورهای دیگر هستند. این مسئله یعنی اینکه بعد از یادگیری این حرفه به راحتی می‌توانیم به کشورهای خارجی مهاجرت کنیم و وارد بازار کار شویم. همچنین از دغدغه‌های بزرگی که همیشه در منازل ما وجود دارد، تعمیر لوازم و دستگاه‌هایی است که مدام با آن‌ها کار می کنیم و اگر هر کدام خرابی داشته باشند، وقت و هزینه زیادی از ما، صرف تعمیر آن‌ها می‌شود که جاروبرقی نیز جز همین دستگاه‌ها است پس اگر خودمان بتوانیم این دستگاه‌ها را تعمیر کنیم دیگر با این مشکلات دست و پنجه نرم نخواهیم کرد.

بازار کار تعمیر جاروبرقی در ایران چگونه است؟

تعمیر لوازم برقی در ایران همیشه از بازار خوبی برخوردار بوده است. در صورت تسلط در این امر، می‌توانید به صورت‌های گوناگون مشغول به فعالیت شوید. تعمیرکار لوازم برقی با استخدام در مراکز خدمات پس از فروش، نمایندگی برندهای مختلف و حتی با حداقل سرمایه می‌تواند کار خود را آغاز کرده و به صورت خصوصی وارد بازار کار گردد.

شغل‌هایی که جنبه مهارت در آن پررنگ‌تر می‌باشد، اگر افراد بتوانند با کسب تجربه، مهارت لازم و دانش کافی وارد‌شوند. در مدت کوتاهی با استقبال مشتریان زیادی روبرو می شوند. 

با پیشرفت تکنولوژی انواع مختلفی از وسایل وارد زندگی ما شده اند که شاید نتوان بدون وجود آنها زندگی آسوده ای داشت. از جمله این وسایل می توان به یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، ماشین ظرفشویی و… اشاره کرد که کار تولید و پخش آن در بازار بر عهده شرکت‌ها و برندهای مختلف است. از بین این وسایل جاروبرقی جز وسایل و ملزومات هر خانه و زندگی است که امروزه در همه‌ی خانه‌ها به راحتی پیدا می‌شود. اما چیزی که در این بین مهم است نحوه درست استفاده کردن از این وسیله پرکاربرد است. جاروبرقی تقریبا طول عمر بیش از 10 سال دارد و بعد از این مدت قطعات ان دچار فرسودگی می‌شود، که به دلیل بالا بودن قیمت خرید جاروبرقی نو خیلی از افراد قطعات فرسوده را تعمیر و یا تعویض می‌کنند که این موارد باعث رونق گرفتن بازار کار تعمیر جاروبرقی شده است. همچنین بسیاری از جاروبرقی‌ها با کوچکترین و جزئی‌ترین تعمیر قطعات مجدد شروع به کار می‌کنند که دانستن این موارد باعث شده تا همه‌ی افراد ابتدا به دنبال تعمیر جاروبرقی باشند و اگر جواب نگرفتن جاروبرقی نو خریداری کنند. آموزش اصولی تعمیر جاروبرقی به شما کمک می‌کند که این حرفه را یاد بگیرید و با توجه به دلایل گفته شده از مزایای این کار بهره مند شده و وارد بازار کار شوید.

درآمد شغل تعمیر جاروبرقی در جهان

شغل تعمیر جاروبرقی یا لوازم خانگی جز مشاغل پر طرفدار در کشورهای خارجی است. این حرفه در کشورهای خارجی نیز بازار کار خوبی دارد و با داشتن حداقل 3 الی 5 سال سابقه کار و همچنین مدرک فنی و حرفه‌ای این شغل و دیگر شرایط کشور مورد نظر می‌توانید مهاجرت کنید و مشغول به کار شوید. تعمیرکاران جزو آن دسته از مهاجرانی هستند که می‌توانند با ویزای کاری به کانادا مهاجرت کنند. برای مهاجرت به کشورهای خارجی باید مهارت خوبی در این حرفه داشته باشید تا بتوانید بعد از مهاجرت وارد بازار کار شوید. کسب مهارت با روش‌های مختلفی امکان پذیر است اما ساده‌ترین روش استفاده از پکیج‌های تصویری آموزش مقدماتی تا پیشرفته تعمیر جاروبرقی است.

آشنایی با قطعات جاروبرقی

1 ساعت

تعمیر قطعات مختلف جاروبرقی(خرطومی،فیلتر و کیسه جاروبرقی و...)

4 ساعت

مشکلات جاروبرقی

2 ساعت

موتور جاروبرقی

6 ساعت

بله،می‌توانید به صورت شیفتی در مراکز تعمیر لوازم خانگی فعالیت کنید.
یکی از رایج‌ترین دلایل خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی، پر شدن بیش‌ازحد کیسه یا مخزن جاروبرقی است. در غیر این صورت می‌تواند به موارد زیر مربوط باشد: داغ شدن ترموستات، داغ شدن موتور، انسداد لوله‌ها، قطع شدن سیم برق و یا اتصالات برق داخل بدنه، کثیف شدن بیش‌ازحد فیلتر، نیم سوز شدن و یا سوختن جاروبرقی و نیز خرابی کلید روشن و خاموش
اگر به سرویس جاروبرقی توجه نکرده باشید و فیلتر و پاکت آنرا بموقع تعویض نکرده باشید احتمالا این مشکل برای دستگاه شما بوجود آمده است. معمولا افرادی که از کیسه یا پاکت های دائمی استفاده میکنند بیشتر با این معضل روبرو میشوند ، ما پیشنهاد میکنیم برای سلامت موتور جاروبرقی خود حتما از پاکت های یکبارمصرف استفاده نمایید زیرا پاکت های دائمی بعد از مدتی خاصیت خود را از دست داده و باعث ورود گرد خاک به موتور و سپس پس زدن خاک به بیرون جاروبرقی میشوند .
با توجه به صفر تا صد بودن محتویات آموزشی برای افراد مبتدی نیز مناسب است.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای آموزش تعمیر انواع جارو برقی|ال جی، سامسونگ،ناسیونال،فیلیپس|

  1. mani

    عامل روشن نشدن جاروبرقی چیست؟؟؟؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کابل دستگاه، برق ساختمان، دکمه خاموش/ روشن می تواند از عوامل روشن نشدن جارو برقی باشد.
      سپاس از همراهی شما

  2. sanjari_3271

    علت شکستن چرخ جاروبرقی چیست؟ برای تعمیرات و رفع ایراد چه باید کرد؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      شکستن چرخ جاروبرقی ممکن است مشکل حادی به نظر نرسد، اما وقتی شروع به جارو زدن کردید و جاروبرقی جابه‌جا نشد به حاد بودن این قضیه پی می‌برید. چرخ آسیب‌دیده یا شکسته، امر جارو کشیدن را دشوار می‌سازد. برای خرید و یا تعویض چرخ جاروبرقی با نمایندگی آن تماس بگیرید تا قطعات اصلی و باکیفیتی را در اختیار شما قرار دهند. تعویض چرخ بسیار ساده است و با خرید قطعه به راحتی می‌توانید آن را سوار کنید.
      سپاس از همراهی شما

  3. tafti_p

    منشاء بوی سوختگی در جاروبرقی از چیست؟ برای تعمیر چه باید کرد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      استشمام بوی سوختگی از جاروبرقی در بعضی موارد ممکن است طبیعی باشد. ابتدا فیلترهای جاروبرقی را بررسی کنید. فیلتر کوچک پشت کیسه جاروبرقی را که مانع از تماس گرد و غبار با موتور دستگاه می‌شود را بررسی کنید. ممکن است این فیلتر کوچک به درستی جا نرفته باشد و موجب استشمام بوی خیلی کم سوختگی در دستگاه شود. قرارگیری نامناسب آن در طولانی مدت ممکن است آسیب‌های جدی به موتور دستگاه وارد کند. کلکتور، سوییچ‌ها و از همه مهم‌تر خرابی کاسه نمد، ممکن است علت بروز این مشکل باشد.
      سپاس از همراهی شما

  4. saber_sharifi

    عامل بروز صدای زیاد در جاروبرقی چیست!!؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بلبرینگ و بوش، فن جاروبرقی می تواند از علت های صدای جاروبرقی باشد.
      سپاس از همراهی شما

  5. maziar.nadi

    عامل گرم شدن بیش از حد جاروبرقی چیست؟ این مشکل قابل حل است؟!/

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      گرمای بیش از حد می‌تواند به موتور جاروبرقی شما آسیب برساند. اگر با گرم شدن بیش از حد جاروبرقی مواجه هستید، آن را از برق بکشید، 30 دقیقه صبر کنید و مجدداً آن را به برق وصل کنید. در صورتی که مشکل برطرف نشد عملکرد فن را بررسی کنید.
      سپاس از همراهی شما

  6. shamim

    دلیل روشن نشدن موتور جاروبرقی چیست؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خرابی زغال دستگاه، یاتاقان، کلکتور و موتور می تواند از علت های روشن نشدن موتور باشد.
      سپاس از همراهی شما

  7. fahimeh.84

    چند روزی میشه که جاروبرقی مکش نداره ممنون میشم علتشو واسم توضیح بدین.

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام احترام
      به‌طورکلی شلنگ، کیسه و فیلتر جاروبرقی با ضعیف شدن مکش آن رابطه مستقیم دارند.
      هرگاه که مکش جاروبرقی شما ضعیف شد این بخش‌ها را به دقت بررسی کنید و مشکل را بیابید.
      کیسه دستگاه شما ممکن است پر شده باشد و موجب کاهش قدرت مکش شود.
      اگر کیسه دستگاه پر باشد توانایی مکیدن زباله بیشتر را ندارد، درنتیجه قدرت مکش آن کاهش می‌یابد.
      کیسه‌های معمولی یا مخزن را خالی کنید.
      اگر از کیسه یک‌بار مصرف استفاده می‌کنید آن را تعویض کنید.
      سپاس از همراهی شما

  8. 68niayesh

    جمع نکردن ذرات ریز گرد و غبار چه راهکاری دارد!!؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این روزها تولیدکنندگان، کیسه‌های وکیوم بسیار بزرگی را تولید می‌کنند. درست است که به نظر می‌رسد این کیسه‌ها تا همیشه دوام دارند، اما برای اطمینان از اینکه دستگاه ذرات ریز گرد و غبار را جمع می‌کند، باید آن را تعویض کنید. توصیه می‌شود که چند کیسه اضافه، برای وقتی‌که کیسه فعلی جاروبرقی آسیب می‌بیند، خریداری کنید.
      سپاس از همراهی شما

  9. amirhossein

    علت جمع نکردن پرزها و موها توسط پارویی جاروبرقی چیست؟!؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      علت این مشکل می تواند براش پاروی جاروبرقی و مسدود شدن لوله خرطومی باشد.
      سپاس از همراهی شما

  10. یاسر قربانی

    فیلتر در ضعف در مکش گردو غبار در جاروبرقی موثر است !؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بیشتر اوقات فیلتر جاروبرقی باید تمیز یا تعویض شود.
      این فیلترها باید بر اساس مدت زمان پیشنهادی سازنده و توصیه‌های آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها مورداستفاده قرار گیرند.
      حتی اگر از آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها با احتیاط زیاد استفاده می‌کنید، چک کردن به‌موقع بسیار مهم است.
      اطمینان حاصل کنید که جاروبرقی به دلیل مسدود شدن فیلتر، توانایی مکیدن گرد و غبار را از دست نداده است.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

945

خریدار

4.9

رضایت

شناسه آموزش: 3080

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz