آموزش تعمیرات فر اجاق گاز و مایکروفر |برقی و توکار|

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش تعمیر دستگاه فر-118فایل

قیمت محصول

17 تخفیف

483,000 تومان

تا کنون 315 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1401/9/26

حجم آموزش: 8.43 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: -

زمان آموزش: 6 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1401/9/26

حجم آموزش: 8.43 گیگابایت

زمان آموزش: 6 ساعت

امروزه با افزایش تکنولوژی، بسیاری از فعالیت‌ها من جمله پختن غذا برای انسان‌ها بسیار ساده شده است. با اختراع دستگاه فر، به راحتی و در کمترین زمان ممکن می‌توانید انواع غذا و کیک را طبخ کنید. با این حال زمانی که دستگاه فر شما خراب شود؛ نیاز به یک تعمیر کار با مهارت خواهید داشت.


 آموزشگاه 118فایل با معرفی یک دوره‌ی آموزشی در جهت تعمیر دستگاه فر، کار علاقه‌مندان به این حوضه را بسیار آسان نموده است. تنها با ثبت نام در دوره‌ی آموزش تعمیر دستگاه فر 118 فایل می‌توانید صفر تا صد این حرفه را آموش ببینید و حرفه‌ای شوید. این دوره‌ی آموزشی با بیش از 6 ساعت ویدئوی آموزشی تمامی مشکلات و راه‌حل‌های موجود برای تعمیر دستگاه فر را به شما آموزش می‌دهد.

شایان به ذکر است که پس از اتمام این دوره به شما یک مدرک بین‌المللی اعطا خواهد شد که به کمک آن می‌توانید در شرکت‌های مطرح کشور شروع به کار کنید. بعد از یک الی دو ماه شما در زمینه‌ی تعمیر دستگاه فر حرفه‌ای خواهید شد. پس از یافتن مهارت و تجربه در این حرفه می‌توانید از طریق آموزش آن به دیگر افراد نیز کسب درآمد کنید.


 

دوره‌ی آموزش تعمیر دستگاه فر118فایل را می‌توانید مناسب تر از هر آموزشگاهی تهیه کنید. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز تعمیر دستگاه فر به راحتی قابل دسترسی و خرید است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

در تمدن‌های مختلف، از سنگ برای پخت غذا استفاده می‌شد. دستگاه فر گونه‌ای کوره یا اجاق دربسته برای گرمایش، پخت ‌و پز یا خشک کردن است. در بسیاری از مناطق جهان، از جمله نواحی مدیترانه و سراسر امپراطوری روم، از سنگ برای مهار آتش و تامین گرما برای پخت غذا استفاده می‌کردند. مهم‌ترین پیشرفت فر در قرن هجدهم به کنت رامفورد انگلیسی نسبت داده شده است و بعد از این زمان دستگاه فر تا به امروز خودش را با دنیای مدرنیته و تکونولوژی وفق داده است. اما ممکن است این دستگاه نیز مانند سایر لوازم خانگی دچار ایراداتی شود و نیاز به تعمیر پیدا کند برای همین منظور شما می‌توانید از آموزش تعمیرات لوازم خانگی استفاده کنید. دوره آموزش تعمیر دستگاه فر 118فایل با بیش از 6 ساعت ویدئو آموزشی در زمینه تعمیر دستگاه فر خدمت شما عزیزان ارائه شده است.

فر یکی از وسایلی است که امروزه محبوبیت بسیار زیادی در آشپزخانه‌ها پیدا کرده است. دستگاه فر دارای قسمت‌هایی است که برای تعمیر به تخصص کافی نیاز دارند اگر دانش فنی کافی در این زمینه را ندارید به هیچ وجه خودتان آن را تعمیر نکنید. جهت یادگیری این حرفه می‌توانید از آموزش تعمیر دستگاه فر استفاده کنید تا با گام به گام تعمیر این دستگاه آشنا شوید. در ادامه با مراحل گام به گام تعمیر این دستگاه بیشتر آشنا می‌شویم.

اگر بخواهید فر را تعمیر کنید ابتدا باید متوجه مشکل اصلی این دستگاه باشید که علت خرابی یا  عدم کار کرد درست این دستگاه چیست. بعد از عیب یابی اگر مشکل از المنت یا برد الکتریکی و… باشد می‌توانید این قطعات را جدا کنید و اگر قابل تعمیر بود تعمیر کنید و اگر نبود با قطعه دیگری جایگزین نمایید. برای بهتر تعمیر کردن و دچار مشکل نشدن در هنگام تعمیر می‌توانید از دوره آموزش تعمیر مایکروفر و… استفاده ضکنید.

〈 برخی از دروس این دوره 〉

سرمایه گزاری برای دیدن یک آموزش با بورسیه 100.000 تومانی
! تا پایان طرح بورسیه فرصت زیادی باقی نمانده !
  483.000 ⇒ 583.000

درآمد شغل تعمیر دستگاه فر در ایران | یه درآمد توپ

شغل تعمیر دستگاه فر اجاق گاز به نوع خرابی و ایرادی که در آن ایجاد شده هزینه متفاوتی خواهد داشت و بسته به نوع قطعه‌ای که خراب شده این هزینه می‌تواند بین 100 هزار تومان تا 2میلیون تومان متغیر باشد. بنابراین درآمد تعمیرکاران این حرفه متغیر خواهد بود. تنها چیزی که باعث افزایش درامد این افراد می‌شود داشتن تجربه و مهارت کافی برای تعمیر فر است که شما می‌توانید برای بالا بردن تجربه و مهارت خودتتان از آموزش تعمیر فر اجاق گاز استفاده کنید.

اما اگر بخواهیم یک حساب سرانگشتی داشته باشیم میتوانیم اینگونه عمل کنیم:
اگر به طورمیانگین درآمد شما برای تعمیر هر فر را 700.000 تومان در نظر بگیریم شما با تعمیر دو فر در روز میتوانید درآمدی حدود 40.000.000 تومان درماه داشته باشید!

سرمایه لازم برای شروع تعمیر دستگاه فر

اولین سرمایه‌ای که برای این حرفه باید بپردازید وقت و انرژی برای آموزش دیدن این حرفه است. ممکن است هزینه‌ای که برای آموزش و یادگیری این حرفه می‌پردازید چیزی در حدود 500 هزار تومان تا 2 میلیون تومان باشد. که شما براساس نیاز و شناخت خود بهتر است بهترین آموزش را برای خود انتخاب کنید کار بعدی که باید انجام بدهید این است که وقتی این حرفه را به طور کامل یاد گرفتید یک مغازه کوچک ایجاد کنید که ممکن است برای رهن و اجاره آن هم نیاز به سرمایه داشته باشید. بهتر است جایی که برای راه اندازی تعمیرگاهتان در نظر می‌گیرید  مکانی پر رفت و آمد باشد.

البته تاسیس یک مغازه در شروع کار اصلا ضرورینیست و شما با روش های دیگیری مانند فضای مجازی به راحتی میتوانید مشتری خود را جذب کنید.

مرحله سوم و سرمایه لازم برای تهیه لوازم و ابزارهای مخصوص برای تعمیر دستگاه فر است. تمام این موارد اعم از آموزش، خرید ابزار و قطعات و اجاره مغازه به سرمایه ای حدود ۱۰۰ میلیون تومان و بیشتر (مربوط به اجاره و خرید مکان تعمیرگاه) نیاز دارد. آموزش تعمیر ترموکوپل فر و نحوه روشن کردن فر گاز و  قفل شدن گاز برقی و… آموزش‌هایی هستند که باعث موفقیت شما در این حرفه خواهند شد.

همینطور اگر قصد تاسیس مغازه در شروع کار را نداشته باشید با حدود دو تا پنج میلیون تومان میتوانید ابزار مورد نیاز کار خود را تهیه کنید.

   این آموزش توسط 118 فایل تضمین میشود   

 در صورتی شروع کردید و یاد نگرفتید  

مبلغ پرداختی به شما باز خواهد گشت

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

این آموزش را میتوانید به سه روش داشته باشید

♦ دریافت DVD درب منزل

♦ دریافت فلش درب منزل

♦ دریافت لینک دانلود بلافاصله بعد خرید


درصورت نیاز به هر گونه پشتیبانی همکاران ما پاسخگو خواهند بود

021 2222 1240 

آموزش تعمیر دستگاه فر 118فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش تعمیر دستگاه فر

تحصیلات و مهارت لازم برای تعمیر دستگاه فر

شغل تعمیر دستگاه فر و دیگر لوازم خانگی جز مشاغلی محسوب می‌شود که بسیار درآمدی خوبی دارد. این مشاغل جز رشته‌های فنی و حرفه‌ای محسوب می‌شوند که در آموزشگاه‌های معتبر برای اخذ مدرک آموزش داده می‌شوند. این شغل در هیچ دانشگاهی تدریس نمی‌شود و برای دریافت مدرک معتبر این حرفه باید به صورت تخصصی و حرفه‌ای آموزش‌های لازم گذارنده شود. برای این شغل داشتن مدرک و تحصیلات دیپلم نیز کافی است و با این مدرک یا حتی بدون داشتن این مقطع از تحصیلات هم می‌توان وارد این حرفه شد و تعمیرات فر را انجام داد.

برای اینکه یک تعمیر کار حرفه‌ای شوید باید با قطعات مختلف این دستگاه آشنا باشید و همچنین مهارت فنی بالایی در این زمینه کسب کنید. برای بالا بردن سطح توانایی و مهارتتان می‌توانید از آموزش تعمیر برد مایکروفر و آموزش تعمیر مایکروفر استفاده کنید.

مدت زمان لازم برای یادگیری آموزش تعمیر دستگاه فر چقدر است؟

مدت زمانی که می‌توانید برای یادگیری این حرفه خرج کنید چیزی در حدود یک الی دو ماه است که با صفر تا صد این حرفه آشنا شوید.

لیست ابزار و وسایل تعمیر دستگاه فر

از ابزار و وسایل مورد نیاز برای تعمیر دستگاه فر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پیچ گوشتی، انبردست، المنت، فیوز، برد الکتریکی  و…  که با توجه به خرابی هر قطعه برای تعمیر این دستگاه‌ها استفاده می‌شود. برند و مدل اجاق گاز، قیمت قطعات مورد استفاده برای اجاق گاز نیز روی وسایل فر می‌تواند موثر باشد. به طور کلی  به هر اندازه کیفیت تعمیر اجاق گاز بالاتر باشد، هزینه تعمیرات نیز بیشتر خواهد شد. به طور کلی جهت تهیه ابزارها و قطعات مورد نیاز دستگاه فر حدود ۱تا ۵ میلیون تومان سرمایه نیاز دارد.

آموزش تعمیر فر توکار ، برقی ، اجاق گاز ، مایکروفر همه در یک دوره

به طور کلی روش کار فرها همه یک نوع است و روش عیب یابی و تعمیر آن ها بسیار بهم شبیه هستند اما در برخی نکات باهم تفاوت عملکرد دارند.
این دوره به طوری طراحی شده که هم شما با سیستم کلی کار فر آشنا شوید و تمامی نکات اصلی را از صفر تا صد آموزش ببینید و بعد از آن به آموزش تخصصی انواع فر های توکار و فر اجاق گاز و فر برقی و مایکروفر و… پرداخته میشود.

در پایان آموزش دستگاه فر چه اتفاقی می‌افتد؟

بعد از یادگیری این حرفه به راحتی می‌توانید دستگاه فر خودتان و دیگران را تعمیر کنید و با راه اندازی یک مغازه برای خود و چند نفر دیگر کسب و کار ایجاد کنید و همچنین می‌توانید این حرفه را به دیگران نیز آموزش دهید.

فرهای گازی مکانیسم نسبتا ساده‌ای دارند. مانند دیگر لوازم خانگی پرکاربرد، فر نیز ممکن است درست کار نکند. این قطعات ممکن است بعد از مدتی دچار شل شدگی فرسودگی و… ‌شوند. اگر فری گرم نشود ممکن است ایرادات مختلفی داشته باشد مثلا جرقه زن گاز معیوب باشد و یا اینکه سیستم برق رسانی مشکل پیدا کرده باشد. یک حالت دیگر که از مشکلات دستگاه فر می‌باشد این است که اگر سنسور دمای داخل فر چنان که انتظار می‌رود کار نکند، باعث می‌شود که فر تا دمای مورد نظر گرم نشود. این ایراد ممکن است به دلیل وجود یک سنسور دمای معیوب یا سنسور دمایی که به دیواره‌ی فر متصل شده رخ دهد. آموزش تعمیر فر گاز به شما کمک می‌کند تا عیب‌های دستگاه فر را به خوبی شناسایی و تعمیر کنید.

از مشکلات متداول دستگاه‌های فر می‌تواند خرابی سسنسورها و فیوزها، برد الکتریکی و.. باشد. در ادامه به معرفی این قطعات می‌پردازیم که در هنگام تعمیر مشکلی نداشته باشید. سنسور دمای فر بخشی است که دمای داخل فر را مانیتور می‌کند و سیگنال‌هایی را به برد الکترونیکی می‌فرستد تا المنت‌ها خاموش یا روشن شوند. با خراب شدن این قطعه فر خطا نشان می‌دهد. فیوز قطعه دیگری است که ممکن است در دستگاه فر دچار مشکل شود. اگر فیوز بپرد نشان دهنده این است که قسمتی از فر دچار اتصال کوتاه و خرابی شده است.

وظیفه بردها خاموش و روشن کردن المنت‌ها بر اساس برنامه ویژه‌ای است. خطا در بردهای الکترونیکی موجب بروز کدهای خطا می‌شود و اگر این قسمت به کل روشن نشد، مشکل می‌تواند از برق ورودی باشد. برای اینکه این مشکلات رایج دستگاه فر را پیدا کنید می‌توانید از آموزش تعمیرات مایکروفر استفاده کنید.

بازار کار تعمیر دستگاه فر اجاق گاز

با پیشرفت تکنولوژی وسایل هم متناسب با آن‌ها پیشرفت می‌کنند و کارهای انسان را به راحتی هرچه تمام‌تر انجام می‌دهند. فر از قطعات مختلفی درست شده است که اگر هر کدام از این قطعات دچار ایرادی شوند کل عملکرد سیستم را مختل می‌کنند. اگر دستگاه فر معیوب شود خریدن دستگاه جدید بسیار گران قیمت خواهد بود و هزینه زیادی را ایجاد خواهد کرد. برای همین بهتر است در صورت امکان قطعه مورد نظر را تعمیر کرد یا آن را تعویض نمود. زیرا تعمیر فر اجاق گاز  به صرفه‌تر از خرید آن خواهد بود. بنابراین به خاطر همین عوامل میزان تقاضا برای تعمیر فر بیشتر خواهد بود و همین باعث می‌شود بازار کار تعمیر‌کاران فر رونق زیادی داشته باشد.  

درآمد شغل تعمیر دستگاه فر در جهان

این شغل در تمامی کشورهای دنیا تقاضا دارد و اگر مدرک این حرفه با سابقه کاری 3 تا 5 سال  و سایر مدارک درخواستی کشورهای خارجی را داشته باشید می‌توانید به راحتی در این حرفه مشغول به کار شوید. کشوری پیشرفته همانند آلمان علاقه زیادی به استفاده از وسایل قدیمی و تعمیر آن‌ها دارد برای همین شغل تعمیر دستگاه فر و دیگر لوازم خانگی در این کشور درآمد خوبی دارد. همچنین تعمیرکاران فر و دیگر لوازم برقی و خانگی در ایالت متحده حداقل ۳۰۰۰ دلار در ماه برای تعمیر دریافت می‌کنند. در کانادا نیز چنین فردی می‌تواند درآمدی بین ۶۵۰۰۰ تا ۱۰۴۰۰۰ دلار در سال داشته باشد.

آشنایی با نحوه عملکرد،عیب یابی و تعمیر المنت مایکروفر

1 ساعت

خراب شدن کلیدهای روی دستگاه و تعویض و تعمیر فیوز مایکروفر

1 ساعت

نحوه عملکرد و تعمیر سنسور های دما و تعویض قطعات مکانیکی مایکروفر

1 ساعت

تعمیر و تعویض قطعات مکانیکی فر اجاق گاز

1 ساعت

رفع خاموش شدن ناگهانی و ایرادات گرمایشی فر اجاق گاز

1 ساعت

آشنایی با نحوه بازکردن و عیب یابی قطعات فر اجاق گاز و عملکرد آنها

1 ساعت

در وب‌سایت 118فایل اگر شما آموزشی را تهیه کرده باشید که شرایط مندرج شده در این صفحه را نداشته باشد، می‌توانید پس از گذشت سه‌ماه از زمان خرید دوره آموزشی درخواست بازگشت وجه خود را ارسال نمایید، تا 100درصد مبلغ پرداختی در حساب کاربری شما شارژ شود و یا 80درصد مبلغ پرداختی به حساب بانکی شما بازگشت داده شود.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
پشتیبانان 118فایل در این زمینه کاملا شما را راهنمایی خواهند کرد، میتوانید با شماره 02122221240 تماس حاصل فرمایید.
قدم بعدی تمرین هست، تنها چیزی که نیاز دارید تا متخصص شدن تمرین و تکرار هست، حتی اگر شده باشد دستگاه فر خونه خودتون رو تعمیر کنید تا بتونید با چالش های کار رو در رو شوید، ضمنا ما هرجایی که سوالی داشتید همراه شما هستیم.
این موضوع کاملا بستگی به خودتان دارد اما پیشنهاد ما به شما این هست که اگر حدود یک ماه حتی شاگردی کنید، میتونید کاملا همه موارد رو فرابگیرید، به علت اینکه زمینه آموزشی در شما پدیدار شده است و با تعمیر دستگاه فر آشنایی کافی را دارید و فقط نیاز به تمرین خواهید داشت.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 4 نظر ثبت شده است

2 دیدگاه برای آموزش تعمیرات فر اجاق گاز و مایکروفر |برقی و توکار|

  1. T6_P9

    فر بیش از اندازه داغ میشه بطوری که غذا می سوزه مشکلش چیه؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      وصل شدن یا قطع کردن جریان برق به المنت ها با قطعه ای به نام ترموستات انجام می شود در واقع این قطعه ترموستات است که باعث می شود که دما به خوبی تنظیم شود و سوختن غذا، داغ شدن زیاد فر برقی از جمله دلایل و نشانه های خرابی ترموستات فر برقی است که باید نسبت به بررسی و عیب یابی آن اقدام کنید.
      سپاس از همراهی شما

  2. mehdi__vaseghi

    فر برقی روشن نمیشود علت آن چیست؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      ابتدا مطمئن شوید که برق در پریز وجود دارد و می توانید دو شاخه دستگاه را به پریز دیگر بزنید یا از فازمتر برای بررسی این مشکل اقدام کنید و اگر مطمئن شدید که برق دارد و هیچ مشکلی هم در دوشاخه و سیم های فر برقی نیست باید نسبت به عیب یابی قطعات زیر اقدام کنید چون این قطعات باعث روشن نشدن فر برقی می شود.

      خراب شدن المنت های دستگاه
      خرابی برد الکترونیکی دستگاه
      خرابی فیوزها
      خرابی دریچه اطمینان
      خراب شدن سنسور دما
      خرابی ترموستات
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

315

خریدار

4

رضایت

شناسه آموزش: 3356

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

کد تخفیف : honaramozan