دوره آموزش تخصصی تعمیرات و نصب دوربین مداربسته+مدرک معتبر

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

13 تخفیف

662,000 تومان

تا کنون 2,415 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1399/05/03

حجم آموزش: 5.42 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/05/03

زمان آموزش: 5 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1399/05/03

حجم آموزش: 5.42 گیگابایت

زمان آموزش: 5 ساعت

آموزش تعمیر دوربین مداربسته با بیش 5 ساعت ویدئو آموزشی به معرفی قطعات الکترونیکی، معرفی اجزاء تشکیل دهنده یک دوربین مداربسته، معرفی اجزای داخلی دوربین‌ مداربسته تحت شبکه دام چرخان پرداخته است. سپس آموزش باز و بسته کردن دوربین مداربسته تحت شبکه، معرفی اجزاء داخلی دوربین‌ مداربسته مادون قرمز، باز و بسته کردن همراه با بررسی دوربین مداربسته، نحوه عیب یابی دوربین مداربسته، عیب یابی دوربین‌ مداربسته با مشکل بالا نیامدن تصویر، آموزش تعمیر‌برد اصلی دستگاه DVR و NVR، تعمیر پورت یو اس بی دستگاه DVR، تعویض باتری دستگاه DVR، تعمیر LED مادون قرمز دوربین‌ مداربسته، آموزش تعمیر‌ دوربین‌ مداربسته هنگامی که اتصال به NVR قطع می شود، نحوه اتصال کابل های شبکه به دوربین‌ مداربسته تحت شبکه داهوا، نحوه اتصال کابل شبکه به دوربین‌ ها یک ویژن، آموزش تعمیر روشنگر مادون قرمز، تغیبر لنزها در دوربین‌ مداربسته، تعمیر‌ پاور دوربین مداربسته و غیره را ارائه می دهد.

سرمایه گزاری برای دیدن یک آموزش با بورسیه 100.000 تومانی
! تا پایان طرح بورسیه فرصت زیادی باقی نمانده !
  662.000 ⇒ 762.000

〈 برخی از دروس این دوره 〉

درآمد نصب و تعمیر دوربین مداربسته در ایران

در بانک‌ها، مؤسسات اداری و تجاری، بیمارستان‌ها، مکان‌های حفاظتی مانند زندان‌ها، مکان‌های امنیتی مانند فرودگاه‌ها و ساختمان‌ها و اردوگاه‌های نظامی، طلافروشی‌ها، هایپر مارکت‌ها، پاساژها، مجتمع‌های اداری و مسکونی، رستوران‌ها، معابر عمومی و کلاً مکان‌هایی که یا رفت و آمد مردم در آنجا به زیاد هست و یا اجناس باارزشی در آنجا وجود دارد از دوربین مدار بسته برای افزایش امنیت استفاده می‌شود. همین مسئله باعث شده است تا از این دوربین‌ها استفاده زیادی شود و به طبع وقتی تقاضا برای محصولی زیاد شود تولید و تعمیر و تعویض آن نیز بیشتر می‌شود زیرا در یک مقطع زمانی این دوربین‌ها نیاز به تعمیر دارند و از انجایی که قیمت دوربین‌های نو بالا است بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند آن را تعمیر کنند. برای همین درآمد تعمیرکاران این حرفه خوب است و به طور میانگین می‌توان ماهانه در حدود 15.000.000 الی 25.000.000 تومان درآمد برای تعمیرکاران این حرفه در نظر گرفت. به طور کلی با توجه به کاربرد دوربین مدار بسته در مکان‌های مختلف از جمله مناطق مسکونی و شرکت‌ها در صورت خرابی این دوربین‌ها نیاز به یک تعمیرکار متخصص در این زمینه است. با یادگیری تعمیر انواع دوربین مدار بسته بازار کار خوبی را برای خود ایجاد کرده و می‌توانید از این راه کسب درآمد کنید. آموزش حرفه‌ای تعمیر دوربین مدار بسته به شما کمک می‌کند به صورت اصولی و حرفه‌ای این شغل را یادبگیرید و مهارت لازم برای تعمیر و سرویس دوربین مدار بسته را به دست آورید. همینطور که می‌دانید داشتن مهارت بالا به موفقیت شغلی بیشتری می‌انجامد و باعث می‌شود به درآمد خوبی در این حرفه دست پیدا کنید.

سرمایه لازم برای شروع نصب و تعمیر دوربین مداربسته

برای ورود به بازار کار این شغل پس از یادگیری مهارت‌های مورد نیاز این حرفه باید سرمایه‌ای را در نظر بگیرید که این سرمایه به چندین بخش تقسیم می‌شود. اول هزینه‌ای برای یادگیری این حرفه که در آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای به ان پرداخته می‌شود و با توجه به محل زندگی و تعداد ساعت‌های آموزشی رقم متفاوتی خواهد بود. یک راه به صرفه‌تر جهت آموزش نصی و تعمیر انواع دوربین‌های مداربسته استفاده از پکیج‌های مرتبط با این حرفه است. همچنین تهیه ابزارهای مورد نیاز برای تعمیر دوربین مدار بسته به مبلغی حدود 3 تا 5 میلیون تومان نیاز دارید. در صورتی که قصد دارید به صورت شخصی مغازه تعمیر دوربین مدار بسته راه اندازی نمایید هزینه‌های ورود به این شغل بالاتر خواهد شد. این هزینه وابسته به مکان انتخابی، موقعیت مکانی، متراژ متفاوت خواهد بود. شغل تعمیر دوربین مدار بسته جز مشاغلی است که وابستگی صد درصدی به مکان نداشته و می‌توانید برای شروع یک واحد کوچک را اجاره نمایید و یا حتی به صورت سیار مشغول به کار شوید.

   این آموزش توسط 118 فایل تضمین میشود   

 در صورتی شروع کردید و یاد نگرفتید  

مبلغ پرداختی به شما باز خواهد گشت

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

این آموزش را میتوانید به سه روش داشته باشید

♦ دریافت DVD درب منزل

♦ دریافت فلش درب منزل

♦ دریافت لینک دانلود بلافاصله بعد خرید


درصورت نیاز به هر گونه پشتیبانی همکاران ما پاسخگو خواهند بود

021 2222 1240 

مزایای نصب و تعمیر دوربین مداربسته

بازار کار افرادی که در حوزه تعمیر دوربین‌های مدار بسته فعال هستند پر رونق است و افرادی که وارد این حرفه شدند درآمد خوبی به دست آورده‌اند. تجهیزات و دستگاه‌های سنگین و خاصی برای انجام این کار مورد نیاز نیست.افرادی که در این زمینه تخصص پیدا می‌کنند می‌توانند در صورت توان، اقدام به راه اندازی یک مغازه نمایند و به صورت مستقل شروع به کار کنند و یا این که با شرکت‌های مختلف قرارداد بسته و به صورت سیار کار کنند.

چرا تعمیر دوربین مداربسته را فرا بگیریم؟

یادگیری این حرفه باعث می‌شود برای خود فرصت شغلی ایجاد کنید. برای مثال با یادگیری تعمیر دوربین مدار بسته می‌توانید به استخدام راهنمایی و رانندگی در آمده و به نصب، تعمیر و سرویس دوربین‌های راهنمایی و رانندگی بپردازید. همچنین در مراکز نظامی و انتظامی استخدام شده و دوربین‌های تهیه شده را نصب، تعمیر و سرویس نمایید. به طور کلی به علت این که روز به روز بر میزان استفاده از دوربین‌های مداربسته افزوده می‌شود و افراد مختلفی برای نصب این تجهیزات تمایل نشان می‌دهند، می توان پیش بینی کرد که فرا گرفتن این حرفه و وارد شدن در این شغل، نه تنها امروز بلکه در سال‌های آینده نیز می‌تواند درآمد زایی خوبی برای افراد داشته باشد.

امروزه دوربین مداربسته در اکثر ساختمان‌ های اداری، پارکینگ‌ ها، فروشگاه‌ ها و خانه‌ های مسکونی استفاده می‌شود. از آنجایی که بازار کار آن هنوز اشباع‌ نشده و در‌بسیاری از شهرستان‌ ها به تکنسین و‌ متخصص نصب و تعمیر‌ دوربین‌ مداربسته نیاز است، شما می‌توانید از این نیاز بازار بهره حداکثری را برده و با‌فراگیری علم تعمیر‌ دوربین‌ مداربسته وارد این‌حوزه شده و درآمد‌ خوبی داشته‌ باشید.

ضمن اینکه اگر به طور کامل با نصب دوربین مداربسته و قطعات آن آشنا هستید، آموزش تعمیر دوربین مداربسته  می تواند موجب افزایش دانش و تخصص شما در این زمینه شود. از این پس علاوه بر نصب دوربین مداربسته به تعمیر‌ دوربین‌ مداربسته و قطعات آن بپردازید.

این آموزش مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش تعمیر دوربین مداربسته!

آموزش نصب دوربین مدار بسته از صفر تا صد

نصب و تعمیر دوربین مدار بسته را شما میتوانید به طور جداگانه یاد بگیرید اما این دو مکمل هم هستند و با یادگیری هر کدام میتوانید درآمد خود را چند برابر کنید. پس این دوره به در کنار آموزش تعمیرات به آموزش صفر تا صدی و تخصصی نصب دوربین مدار بسته نیز پرداخته.

پیش نیاز و مهارت لازم دوره آموزش تعمیر دوربین مداربسته

خوشبختانه تعمیر دوربین مدار بسته برای افراد علاقه مند، به مدرک دانشگاه و تحصیلات آکادمیک نیازی نداشته و مانند دیگر مشاغل فنی برای ورود به بازار کار این شغل تنها کافیست مهارت‌های لازم برای نصب، تنظیم و تعمیر انواع دوربین مدار بسته را به دست آورید. بسیاری از افراد برای یادگیری این حرفه به مطالعه کتاب‌ها و جزوات آموزشی یا مشاهده ویدئوهای آموزشی بسنده می‌کنند. گروهی دیگر مدت زمانی را به شاگردی نزد نصاب دوربین مدار بسته می‌پردازند. همچنین این حرفه را می‌توان در آموزشگاه‌های معتبر به صورت عملی یاد گرفت که بازده خوبی می‌تواند داشته باشد. اما ما برای یادگیری اصولی و حرفه‌ای تعمیر دوربین مداربسته استفاده از پکیج آموزش کامل تعمیر دوربین مدار بسته را پیشنهاد می‌کنیم.

مدت زمان لازم برای یادگیری تعمیر دوربین مداربسته چقدر است؟

دوربین مداربسته از تجهیزات نظارتی و کنترلی ساختمان‌ها به شمار می‌رود. به همین دلیل است که آگاهی داشتن از تمام قسمت‌های یک سیستم مداربسته، و یادگیری نحوه عیب یابی یا تعمیر دوربین مداربسته به افزایش عمر سیستم و عملکرد تصویربرداری آن کمک زیادی می‌کند. یادگیری این حرفه با توجه به علاقه و پشتکار شما متفاوت خواهد بود و افرادی که می‌خواهند وارد این حرفه شوند می‌توانند با استفاده از دوره آموزش نصب و تعمیر دوربین مدار بسته در کمتر از دو ماه این حرفه را یاد بگیرند و وارد بازار کار شوند.

وسایل مورد نیاز برای شروع تعمیر دوربین مداربسته

هر شغل و حرفه‌ای برای شکل گرفتن و اجرا شدن به وسایل و ابزارهای خاصی نیاز دارد که شغل تعمیر و سرویس دوربین‌های مدار بسته نیز از این قاعده مستثنی نیست. وسایل مورد نیاز برای شروع و راه‌اندازی تعمیر دوربین مدار بسته به طور کامل در دوره آموزش جامع تعمیر و نصب دوربین مدار بسته توضیح داده شده است. اما به طور کلی این حرفه به وسایلی همچون دریل، انواع آچار، پیچ گوشتی، دستگاه تست دوربین، کاتر، پله، مولتی متر، فنر سیم کشی و… نیاز دارد.

در پایان آموزش تعمیر دوربین مداربسته چه اتفاقی می‌افتد؟

پس از یادگیری این حرفه می‌توانید در ادارات، فروشگاه‌ها، مراکز تجاری، کارخانجات، بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها، مدارس، مترو و غیره به نصب، تعمیر و سرویس دوربین‌های مدار بسته بپردازید. همچنین بهتر است بدانید افرادی که حرفه نصب و تعمیرات دوربین را فرا می‌گیرند علاوه بر ایران می‌توانند در خارج از کشور از این مهارت فنی استفاده نموده و در آنجا هم با این حرفه یعنی تعمیر و نصب دوربین‌های مدار بسته مشغول به کار شوند. آموزش تعمیر دوربین مداربسته با‌معرفی قطعات‌الکترونیکی و اجزاء تشکیل‌ دهنده دوربین‌ مداربسته آغاز‌ شده و به‌طور کلی شما را بامقدمات الکترونیک آشنا می‌کند. در ادامه مجموعه تعمیر‌ دوربین‌ مداربسته به نحوه عیب یابی دوربین‌ های‌ مداربسته، باز و بسته کردن دوربین های مداربسته و بررسی آن ها، تعمیر‌ دوربین‌ های‌ مداربسته، تعمیر‌ دستگاه DVR و NVR، تعمیر‌ برد اصلی دستگاه DVR و غیره می پردازد.

در پایان آموزش تعمیر دوربین مداربسته شما علاوه بر آشنایی با مواردی که گفته شد آموزش تعمیر‌ پورت یو اس بی دستگاه DVR، تعویض باتری DVR، تعمیر‌ پورت لن، تعمیر‌ دوربین‌ مداربسته دام چرخان، تعمیر ال ای دی مادون قرمز دوربین‌ مداربسته، تعمیر‌ دوربین‌ مداربسته هنگامی که اتصال به NVR قطع می شود، نحوه اتصال کابل های شبکه به دوربین‌ مداربسته تحت شبکه داهوا، تعمیر روشنگر مادون قرمز، تغییر لنزها در دوربین‌ مداربسته، تعمیر‌ برد دستگاه NVR و DVR، تعمیر‌ پاور دوربین‌ مداربسته، تعمیر‌ دوربین‌ مداربسته برند سوان، تعویض و ارتقا هارد دستگاه DVR و NVR و غیره را فرا خواهید گرفت.

بازار کار تعمیر دوربین مداربسته در ایران چگونه است؟

این شغل یعنی تعمیر دوربین مدار بسته در ایران و سایر کشورها جز مشاغل فنی پردرآمد بوده و با توجه به نقش مهم دوربین‌های مدار بسته و تقاضای بالا برای نصب این دوربین‌ها توسط افراد و سازمان‌های مختلف، همچنین اجباری بودن نصب دوربین‌های مدار بسته از سوی اداره اماکن در بسیاری از ساختمان‌ها اعم از ساختمان‌های اداری، فروشگاه‌ها، مراکز تجاری، مغازه‌ها و  غیره می‌توان آینده شغلی عالی را برای این حرفه متصور شد. زیرا همه‌ی دوربین‌های مدار بسته روزی به تعمیر و تعویض قطعه نیاز خواهند داشت. خوشبختانه ورود به این شغل یعنی تعمیر دوربین مدار بسته نیاز به تحصیلات آکادمیک نداشته و تنها می‌بایست با یادگیری و آموزش تعمیر دوربین مدار بسته مهارت‌های مورد نیاز برای تعمیر دوربین‌های مدار بسته را کسب کرده و وارد بازار کار شوید.

با توجه به سرعت رشد تکنولوژی دوربین‌ های‌ مداربسته و با فراگیری شدن این سیستم ها نیاز به تعمیر و عیب یابی سیستم های دوربین‌ های‌ مداربسته و دستگاه های ضبط DVR و NVR بیشتر احساس می شود. بیشتر افرادی که در زمینه نصب‌ دوربین مداربسته فعالیت می‌کنند برای گسترش حوزه‌ شغلی خود نیاز به‌فراگیری تخصصی دارند. از آنجایی که هنوز در برخی از شهرستان ها تعمیرکار متخصصی در این زمینه وجود ندارد. می توانید با تخصص در زمینه تعمیر دوربین مداربسته به درآمد خوبی برسید. شما برای اینکه بتوانید در بازار کار تعمیر‌ دوربین‌ مداربسته به راحتی جذب شده و درآمد زایی کنید. می بایست از دانش مهارت بالایی برخودار بوده و تخصص لازم در این زمینه را داشته باشید. این دانش را می توانید با مجموعه تعمیر‌ دوربین‌ مداربسته فرا بگیرد.

بله، تمام دوربین های مداربسته نیاز به منبع تغذیه دارند. سیستم های دوربین مداربسته معمولا توسط یک جعبه برق یا آداپتور برق تغذیه می شوند. دوربین های IP با استفاده از کابل های Cat5 یا Cat6 از فن آوری اترنت (PoE) استفاده می کنند. بعضی از دوربین های مداربسته ممکن است باتری یا حتی خورشیدی باشند.
تصاویر نویزدار هم مانند لرزش ویدئو، حاصل تداخل الکتریکی یا RF هستند. در این وضعیت نیز باید منبع تداخل را پیدا کرده و آن را حذف کنید. اتصالات و کابل‌ها (به ویژه کابل‌های آنالوگ) را از نظر آسیب دیدگی فیزیکی بررسی کنید. اگر دوربین شما دارای خروجی آنالوگ است، کابل ویدئو را از دوربین جدا کرده و بررسی کنید که هنوز نویز روی مانیتور خود مشاهده می‌کنید یا خیر. در صورتی نویز هم‌چنان وجود دارد، نشان دهنده تداخل در انتهای مانیتور است. بررسی کنید آیا قطع هر دوربین یا تجهیزات ویدئویی دیگر، باعث کاهش سطح نویز می‌شود. تجهیزات آسیب دیده یا محافظ نامناسب، می‌توانند در دستگاه‌های دیگر اختلال ایجاد کنند.
بله، پکیج آموزشی تعمیر دوربین مداربسته برای تمام سطوح کاربری، از جمله مبتدیان و حرفه‌ای‌ها مناسب است. در این پکیج، اصول پایه‌ای تعمیر و نگهداری دوربین‌های مداربسته به صورت جامع و قابل فهم آموزش داده شده است.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 22 نظر ثبت شده است

11 دیدگاه برای دوره آموزش تخصصی تعمیرات و نصب دوربین مداربسته+مدرک معتبر

  1. علیرضا

    سلام دوره‌ها رو بعد از خرید میشه دانلود کرد یا صرفاً باید از سایت دنبال کرد ممنون از شما

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله قابلیت دانلود و ذخیره رو دارند. سپاس از همراهی شما

  2. sina mahmoodi

    آموزش کامل و جامع بود فقط کاش نحوه تمیزکردن و گردگیری دوربینارم قرار میدادین داخل مجموعه!!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سپاس از لطف و توجه شما. انشاءالله در به‌روزرسانی‌های بعدی، این سرفصل را هم در آموزش قرار خواهیم داد.
      سپاس از همراهی شما

  3. سبحان

    کیفیت ویدئوها پایین که نیست؟ دوبله شده هست آیا؟؟!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      تمامی ویدیوهای محصولات وب‌سایت 118 فایل دارای کیفیت اچ‌دی و فول‌اچ‌دی هستند. خیر؛ این مجموعه دوبله فارسی ندارد و زیرنویس تحت‌الفظی برای آن ارائه شده است.
      سپاس از همراهی شما

  4. مجتبی چمرانی

    سلام… من پکیجتون رو کامل دیدم… خیلی بهم کمک کرد… تونستم خودم تنهایی دوربین مداربسته راه پله خونمو تعمیر کنم….خیلی ممنون از وب‌سایت و آموزشای خوبتون

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      نظر لطف شماست. از اعتماد شما سپاسگزاریم.
      سپاس از همراهی شما

  5. amirpooryasiadat

    پیش نیازی هم لازمه برای تعمیر دوربین‌های مدار بسته داشته باشیم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این آموزش صفر تا صد می باشد و تمامی نیاز‌های شما را برای متخصص شدن در زمینه تعمیر دوربین مداربسته برطرف می نماید. لذا شما احتیاجی به پیش نیاز ندارید.
      سپاس از همراهی شما

  6. صدرا

    با دیدن این مجموعه خودم میتونم تنهایی دوربین مدار بستۀ سوپرمارکتمو تعمیر کنم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      هر آنچه در مورد تعمیر دوربین مداربسته نیاز دارید، در این آموزش قرار داده شده است ولی پیشنهاد می‌کنیم این کار را تحت نظارت و با مشورت یک مختصص در این زمینه انجام دهید.
      سپاس از همراهی شما

  7. amin66

    چ مکان‌هایی از منزل بهتره که دوربین‌ها نصب بشن؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      شما میتوانید دوربین‌های مدار بسته را در مکان‌هایی نظیر راهرو، پارکینگ و گاراژ، حیاط، قسمت‌های خلوت و یا پر رفت‌وآمد منزل نصب کنید.
      سپاس از همراهی شما

  8. hamidaskari

    سلام آموزشتون تخفیف هم داره؟! 🙂

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      وب‌سایت 118فایل برای حمایت از جوانان جویای کار برای محصولات آموزشی خود تخفیف قابل توجهی در نظر گرفته که روی محصولات این وب‌سایت از قبل اعمال شده است.
      سپاس از همراهی شما

  9. d340p

    دوربین‌های مدار بسته صدا رو هم ضبط میکنن؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله؛ دوربین‌های مدار بسته علاوه بر ضبط تصویر، قابلیت ضبط صدا را نیز دارند.
      سپاس از همراهی شما

  10. poriaa

    تعمیر چه قطعاتی رو توی این پکیج آوردین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در این پکیج، تعمیر و عیب یابی اجزایی مانند برد، پورت، روشنگر و ال‌ای‌دی های مادون قرمز و بسیاری از موارد مختلف دیگر آموزش داده شده است.
      سپاس از همراهی شما

  11. pishroo

    تصاویر و صوت ضبط شده ذخیره میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله دوست عزیز؛ تصویر و صدا را در دوربین‌های مدار بسته، می‌توان در یک هارد ذخیره کرد.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2,415

خریدار

4.7

رضایت

شناسه آموزش: 3254

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz