آموزش تعمیر سخت افزار کامپیوتر

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
تعمیر سخت افزار کامپیوتر-118فایل

قیمت محصول

100 تخفیف

830,000 تومان

تا کنون 0 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1399/05/20

حجم آموزش: 29.49 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/05/20

زمان آموزش: 33 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1399/05/20

حجم آموزش: 29.49 گیگابایت

زمان آموزش: 33 ساعت

امروزه دنیا و عصر ارتباط الکترونیکی و کار با کامپیوتر و لپ تاپ است. اگر از آن دسته افرادی هستید که به کامپیوتر و اجزای آن علاقه زیادی دارید؛ راه را درست آمده‌اید. تعمیر اجزای کامپیوتر یکی از پردرآمدترین شغل‌های امروز جهان است. با توجه به افزایش تکنولوژی و افزایش کامپیوترها این شغل هیچ گاه اشباع نخواهد شد. لازم به ذکر است که برای موفق شدن در این شغل باید تا می‌توانید اطلاعات و دانش خود را به روز نگه دارید. آموزشگاه 118فایل ضمن آموزش صفر تا صد تعمیر سخت افزار کامپیوتر به شما مواردی فرای تصورتان را آموزش خواهد داد. این دوره‌ی آموزشی دارای 33 ساعت ویدئو آموزشی می‌باشد. مجموعه آموزش تعمیر سخت افزار در ابتدا به معرفی اجزاء و نحوه اسمبلی قطعات می‌پردازد. سپس نحوه عیب یابی، تعویض و تعمیر قطعاتی مانند هارددیسک، رم، درایورهای نوری، کارت گرافیک، کارت صدا، مادربرد، پاور، فن و غیره را آموزش داده است. مجموعه آموزش تعمیر سخت افزار کامپیوتر در بخش مادربرد شما را با اجزاء تشکیل دهنده مادربرد و انواع آن نیز آشنا می‌کند. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز تعمیر سخت افزار کامپیوتر  به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

سخت افزار یا Hardware که به اختصار آن را HW می نامند، در اصل به تمام اجزای فیزیکی یک سیستم کامپیوتری اشاره دارد. یکی از بهترین نمونه‌های سخت افزارها همان اسکرین یا صفحه نمایشی است که این نمایشگر می‌تواند مربوط به رایانه، تبلت یا حتی تلفن همراه باشد. در واقع بدون سخت افزارها رایانه‌ای وجود نخواهد داشت و نمی‌توان از نرم افزار (Software) یا SW استفاده کرد. به طور کلی می‌توان گفت سخت افزارها از اجزای اصلی قطعات کامپیوتر هستند و نبود آن‌ها و یا خرابی یکی از قطعات این سخت افزارها می‌تواند کل سیستم را مختل کند. این قطعات همانند دیگر لوازم برقی و الکترونیکی بعد از مدتی دچار ایراداتی می‌شوند که باید برای تعمیر نزد تعمیرکار و حرفه‌ای این کار ببریم. اما در برخی موارد خرابی‌های بسیار جزئی پیش می‌آید که اگر از پکیج آموزش تعمیر سخت افزار کامپیوتر استفاده کنید به راحتی می‌توانید این ایرادات را بر طرف کنید.

به طور کلی مشکلات رایجی که برای کامپیوتر پیش می آید دو دلیل نرم افزاری و سخت افزاری دارند. قطعاتی مانند رم، کارت‌گرافیک، هارد، مادربرد، درایور و غیره اجزائی از سخت‌افزار کامپیوتر به شمار می‌روند که در آموزش تعمیر سخت افزار به معرفی آنها می پردازیم. مهم ترین آنها مادربرد است و قطعاتی مانند CPU روی مادربرد قرار می گیرند.

به طور مثال در بخش عیب یابی، تعویض و تعمیر هارد دیسک، شما ضمن آشنایی با هارد دیسک ها، انواع آن و تفاوت های آن ها، نحوه تعویض و تعمیر اجزای آن مانند هد هارد دیسک، بد سکتور هارد دیسک، پورت هارد دیسک و غیره را فراخواهید گرفت.

مجموعه آموزش تعمیر سخت افزار کامپیوتر در بخش مادربرد شما را با اجزاء تشکیل دهنده مادربرد، انواع مادربرد، PCB، اجزاء SMD، چیپست، انواع CPU و غیره آشنا کرده و نحوه تعویض مادربرد، تعویض کارت LAN، تست ترانزیستور SMD، تست ترانزیستور MOSFET، لحیم کاری قطعات SMD، لحیم کاری دیود SMD و سایر قطعات، تعمیر و تعویض CPU، عیب یابی و تعویض IC و غیره را آموزش می دهد.

مزایای یادگیری تعمیر سخت افزار کامپیوتر

سوددهی بالای شغل تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر بخصوص تعمیر سخت افزار کامپیوتر یکی از مزایای اصلی این شغل است. از طرف دیگر برای ورود به این شغل به سرمایه زیادی نیاز ندارید. همچنین بعد از گذارندن دوره‌های آموزشی به راحتی می‌توانید وارد بازار کار شوید.

چرا تعمیر سخت افزار کامپیوتر 118فایل را فرا بگیریم؟

امروزه دنیا و عصر ارتباط الکترونیکی و کار با کامپیوتر و لپ تاپ است. اگر دانشجو باشید یا دانشجویی در منزل داشته باشید حتما یک یا چند کامپیوتر یا لپ تاپ در خانه خواهید داشت. از این رو یادگیری تعمیر سخت افزار کامپیوتر به شما این امکان را می‌دهد به راحتی ایرادات و نواقص فنی و سخت و افزاری آن‌ها را برطرف کنید. از طرفی یادگیری این حرفه می‌تواند شما را به راه اندازی یک کسب و کار پردرآمد با سرمایه کم تشویق کند. برای یادگیری این حرفه می‌توانید از پکیج تصویری آموزش گام به گام تعمیر سخت افزار کامپیوتر استفاده کنید.

 با توجه به استهلاک و سایر دلایل، میزان خرابی برخی از قطعات سخت افزار کامپیوتر بالاست. از این رو همیشه به یک متخصص در زمینه تعمیر سخت افزار کامپیوتر نیاز است. باتوجه به حساسیت‌ بالا در تعمیر برخی از اجزاء سخت‌افزار، شما حتما نیاز به دانش و تجربه کافی در این‌ زمینه دارید. به همین دلیل اگر شما هم یکی از افرادی هستید که به این تعمیرات علاقه دارید و به دنبال کسب درآمد از این حرفه هستید، پس باید آموزش سخت افزار 118 فایل را به خوبی تماشا کنید.

آموزش تعمیر سخت افزار کامپیوتر مناسب چه افرادی است؟

پیش نیاز و مهارت لازم برای تعمیر سخت افزار کامپیوتر

معمولا فارغ التحصیلان رشته کارشناسی در علوم کامپیوتر، مهندسی کامپیوتر به خصوص سخت افزار، مهندسی فناوری اطلاعات و یا کارشناسی ارشد در یکی از گرایش‌های ارشد مهندسی کامپیوتر و گرایش‌های ارشد مهندسی فناوری اطلاعات از دانشگاه‌های سراسری و دانشگاه علمی کاربردی به این شغل وارد می‌شوند. البته در رشته‌های دیگر نیز افراد علاقه مند می‌توانند با گذراندن دوره‌های سخت افزار در مراکز معتبر آموزشی وارد این کار شوند. برای افزایش مهارت و بالابردن توانایی خودتان می‌توانید از پکیج تخصصی آموزش جامع سخت افزار کامپیوتر استفاده کنید.

مدت زمان لازم برای یادگیری تعمیر سخت افزار کامپیوتر چقدر است؟

معمولا فارغ التحصیلان رشته کارشناسی در علوم کامپیوتر، مهندسی کامپیوتر به خصوص سخت افزار، مهندسی فناوری اطلاعات و یا کارشناسی ارشد در یکی از گرایش‌های ارشد مهندسی کامپیوتر و گرایش‌های ارشد مهندسی فناوری اطلاعات از دانشگاه‌های سراسری و دانشگاه علمی کاربردی به این شغل وارد می‌شوند. البته در رشته‌های دیگر نیز افراد علاقه مند می‌توانند با گذراندن دوره‌های سخت افزار در مراکز معتبر آموزشی وارد این کار شوند. برای افزایش مهارت و بالابردن توانایی خودتان می‌توانید از پکیج تخصصی آموزش جامع سخت افزار کامپیوتر استفاده کنید.

وسایل لازم برای شروع تعمیر سخت افزار

برای کار تعمیر سخت افزار کامپیوتر تنها داشتن دانش و مهارت کافی نیست بلکه باید ابزارآلات لازم را داشه باشید. در ادامه عمومی‌ترین تجهیزات لازم برای این حرفه را نام می بریم:

انواع پیچ گوشتی، پنس، تجهیزات ایمنی مثل دستبند یا پابند آنتی استاتیک، گیره نگهدارنده، دم باریک و انبردست، سیم چین، کف چین، لوپ و ذره بین، اسپاتول، مولتی متر، هویه و نوک هویه، قاب باز کن، لوازم جانبی لحیمکاری مثل تمیز کننده هویه، سیم لحیم، روغن لحیم و خمیر فلکسی و …، وکیوم، قلع کش، استند، تجهیزات تمیز کننده قطعات شامل برس و مواد تمیز کننده و… .

لیست قیمت وسایل مورد نیاز تعمیر سخت افزار

بروزرسانی : 21 آبان ماه 1401

ردیف وسایل مورد نیاز تعمیر سخت افزار کامپیوتر قیمت (تومان)
1 مجموعه 24 عددی پیچ گوشتی جغجغه ای رونیکس 230,000
2 گیره برد و آی سی 690,000
3 دستبند آنتی استاتیک 290,000
4 انواع سیم چین (در مدل های متنوع) 500,000 - 30,000
5 دم باریک رونیکس سایز 6 اینچ 200,000
6 نوک هویه 60 وات مدل R48B 44,000
7 قلع کش ولت مدل 135A 41,000
8 کف چین پلاتو مدل 170 سایز 5 اینچ 60,000
9 انواع انبردست (براساس مدل) 690,000 - 41,000

سرمایه لازم برای شروع تعمیر سخت افزار

برای شروع کار تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر ابتدا باید آموزش ببینید. هزینه‌ای که برای یادگیری این شغل می‌پردازید بخشی از سرمایه‌ای است که بعدها به شما باز می‌گردد. مرحله بعدی خرید ابزارآلات لازم برای تعمیرات و اجاره مغازه است. هزینه قطعات تعویضی را هم از خود مشتری دریافت می‌کنید و نیازی نیست از ابتدا قطعه خریداری کنید. به طور کلی سرمایه‌ای که برای راه اندازی یک مغازه خدمات کامپیوتری هزینه می‌کنید، بعد از مدت زمان کوتاهی جبران می‌شود. بهتر است بدانید درآمد خدمات کامپیوتری به نحوی است که شما پس از چند ماه کار می‌توانید سرمایه اولیه خود را به صورت کامل برگردانید و کسب سود داشته باشید. برای کمتر کردن هزینه‌ها می‌توانید با استفاده از پکیج آموزش مبتدی تا پیشرفته تعمیر سخت افزار کامپیوتر آموزش‌های لازم را فرا بگیرید و وارد بازارکار شوید. همچنین اگر سرمایه کافی برای اجاره یا خرید مغازه را ندارید می‌‌توانید استخدام شرکت‌های خدماتی شوید یا در مغازه‌های خدماتی با اجاره میز یا به صورت درصدی مشغول به کار شوید. به طور کلی هرینه مورد نیاز برای یادگیری و خرید لوازم این شغل حدود ۱۰ میلیون تومان خواهد بود.

در پایان آموزش تعمیر سخت افزار کامپیوتر چه اتفاقی می‌افتد؟

پس از یادگیری این حرفه می‌توانید به راحتی کسب و کار خدماتی و تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ راه اندازی کنید. درآمد این حرفه بسیار بالاست و با یادگیری این حرفه به راحتی می‌توانید وارد بازارکار این حرفه شوید و درآمد داشته باشید. همچنین می‌توانید این حرفه را به دیگران آموزش دهید و از این طریق نیز کسب درآمد کنید.

در پایان مجموعه آموزش تعمیر سخت افزار، اجزاء و قطعات سخت افزار کامپیوتر، ساختمان اجزاء، نحوه کارایی آن ها، انواع مختلف قطعه، مقدمات شروع به عیب یابی و تعمیرات و غیره می پردازد. در ادامه نحوه عیب یابی، تعویض و تعمیر قطعات مختلف سخت افزار را فرا خواهید گرفت.

در بخش بررسی، تعویض و تعمیر هارد دیسک شما با انواع هارد و تفاوت های آن ها، نحوه عیب یابی هارد دیسک، تعویض کانکتور SATA در هارد دیسک، تعمیر بد سکتور هارد دیسک، تعمیر پورت هارد دیسک و غیره آشنا می‌شوید. به همین ترتیب در بخش درایوهای نوری نحوه کارایی، عیب یابی و تعمیر آن را فراخواهید گرفت.

در بخش عیب یابی و تعمیر مادربرد ضمن آشنایی با انواع مادربرد، PCB، اجزاء تشکیل دهنده مادربرد، چیپست، SMD، کدهای مقاومت SMD، CPU، انواع CPU، نحوه تعویض مادربرد، تعویض کارت LAN، تست قطعات SMD، تست خازن SMD،تعویض CPU، باز کردن سوکت و تعمیر پین های CPU، رفع ارور فن CPU، عیب یابی IC، تست IC با مولتی متر، تعویض چیپ بایوس، تعمیر بایوس، تعمیر و تست کابل VGA، تعمیر پورت USB و غیره را آموزش خواهید دید.

بازار کار تعمیر سخت افزار کامپیوتر در ایران چگونه است؟

همانطور که می‌دانید این روزها در هر خانه‌ای حداقل یک لپ تاپ یا کامپیوتر پیدا می‌شود. در بسیاری از خانه‌ها چندین عضو خانواده یک لپ تاپ شخصی دارند. وقتی مصرف یک کالا در جامعه تا این اندازه بالا باشد، نیاز به تعمیرات هم بیشتر می‌شود. همچنین قیمت بالای لپ تاپ و کامپیوتر دلیل دیگر رونق بخشیدن به بازار کار تعمیر سخت افزار کامپیوتر است. این روزها قیمت لپ تاپ و کامپیوتر در بازار آن قدر بالا رفته که تهیه یک لپ تاپ یا کامپیوتر جدید برای بسیاری از افراد دشوار شده است. با توجه به این که بسیاری از افرادی که نیاز به لپ تاپ و کامپیوتر دارند دانش آموز یا دانشجو هستند و بودجه زیادی ندارند، تعمیر لپ تاپ‌های قدیمی و معیوب برای بیشتر افراد اولویت اول است. حال با در نظر گرفتن این نکات و با توجه به صرفه اقتصادی تعمیر لپ تاپ و کامپیوتر خراب نسبت به خرید لپ تاپ نو، می‌توانیم با اطمینان بگوییم که نیاز به تعمیرکار کامپیوتر و لپ تاپ نه اکنون و نه در آینده نه تنها کم نمی‌شود بلکه روز به روز افزایش خواهد یافت.

به‌ طور کلی می‌توان گفت که در شرایط بد اقتصادی، انواع فعالیت های خدماتی، شرایط بهتری نسبت به سایر تولیدی، عمرانی و غیره دارند. البته در خصوص تعمیر سخت افزار کامپیوتر، تخصص، دانش و تجربه، تاثیر بسزایی در رونق کسب و کار دارد. در این حرفه کیفیت تعمیر قطعات بسیار مهم است.

با‌ اینکه تکنولوژی کامیپوتر و سیستم‌های‌کامپیوتری رو به‌گسترش بوده و از گذشته تا‌کنون تغییرات گسترده‌ای در این‌ زمینه رخ داده است؛ اما شغل‌های خدماتی در این‌حوزه مانند تعمیر سخت‌ افزار هنوز پا برجاست و نیاز به آن در جامعه کاملا مشهود است.

بافراگیری کامل حرفه تعمیر سخت‌ افزار می‌توانید با یک سرمایه کم کسب و کار خود را در این زمینه راه‌ اندازی کنید و درآمد خوبی بدست آورید. به طور میانگین درآمد تعمیرات سخت افزاری کامپیوتر چیزی حدود 10 الی 15 میلیون در ماه است.

درآمد تعمیر سخت افزار کامپیوتر در ایران

شغل تعمیرات سخت افزار کامپیوتر یکی از مشاغل پردرآمد در اکثر کشورهای دنیا است. علت بالا بودن درآمد این حرفه هم رشد چشمگیر در استفاده از لپ تاپ و کامپیوتر است. اگر شما مهارت و توانایی کافی در این حرفه داشته باشید می‌توانید به راحتی ماهانه درآمدی در حدود 20 میلیون تومان داشته باشید. همانطور که گفتیم این درآمد به شرط تخصص و تجربه، ارائه خدمات گسترده و مشتری مداری به دست می‌آید. برای حرفه‌ای شدن و کسب مهارت بالا بهتر است از دوره آموزش صفر تا صد تعمیر سخت افزار کامپیوتر استفاده کنید.

درآمد تعمیر سخت افزار کامپیوتر در جهان

شغل تعمیر سخت افزار کامپیوتر هم یکی از مشاغل پردرآمد مناسب برای مهاجرت است. برای مهاجرت با مدرک فنی تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر باید کشورهایی که متقاضی نیروی کار در این زمینه هستند را پیدا کنید و شرایط صدور ویزا در هر کشور را بررسی کنید. با توجه به کاربرد بالای لپ تاپ و کامپیوتر در حوزه‌های مختلف، نیاز به تعمیرکار لپ تاپ و کامپیوتر در اکثر کشورها از جمله آمریکا بالا است. بنابراین یک تعمیرکار ماهر سخت افزار کامپیوتر چه در داخل و چه خارج از کشور، می‌تواند از بازارکار و درآمد مناسب این شغل بهرمند شود.

معرفی اجزاء و سرهم کردن آن در کامپیوتر

3 ساعت

عیب یابی و تعمیر کامپیوتر

8 ساعت

بررسی ،تعویض و تعمیر هارد دیسک

2 ساعت

بررسی، تعویض و تعمیر درایوهای نوری

1 ساعت

بررسی، عیب یابی و تعویض رم کامپیوتر

1 ساعت

بررسی،تعمیر و تعویض کارت گرافیک

4 ساعت

بررسی، عیب یابی و تعمیر کارت صدا

1 ساعت

بررسی، عیب یابی و تعویض قطعات مادربرد

9 ساعت

بررسی، عیب یابی و تعمیر پاور کامپیوتر

3 ساعت

بررسی، عیب یابی و تعمیر فن ها در کامپیوتر

1 ساعت

انسان برای زنده موندن و بقا به اکسیژن و به تبع اون به جریان خون نیاز داره ، هر وسیله الکترونیکی هم برای زنده موندن و عملکرد صحیح به جریان الکتریکی نیاز داره DVD Writer هم از این قاعده مستثنا نیستند. جریان الکتریکی و ولتاژ دو فاکتور مهم در مدارات الکتریکی هستند که بدون وجود اینها اصلا الکترونیک بی معنی است.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
در سی پی یو ها هر چقدر تعداد هسته ها بیشتر باشد ، تعداد Task هایی ( فعالیت ) که به طورهم زمان پردازش می شوند نیز بیشتر است . کم ترین تعداد هسته ها را پردازنده های Core i3 دارا می باشند ، که تنها ۲ هسته است . امروزه تمامی نسخه های پردازنده های Corei3 ، ۲ هسته ای هستند .
کارت گرافیک آن-برد یا Integrated کارت گرافیک مجزا یا Discrete کارت گرافیک اکسترنال یا eGPU
بروز هر گونه سر و صدای اضافی در کامپیوتر داغ شدن بیش از حد سیستم هنگ کردن سیستم و کند شدن سرعت اجرای نرم افزار ها روشن نشدن کامپیوتر لود نشدن سی دی در زمان استفاده از سی دی درایو نیز در برخی از مواقع نشان دهنده بروز مشکل در سی دی درایو است و در برخی از مواقع نیز به علت مشکلات نرم افزاری رخ می دهد. خراب شدن پورت یو اس بی و یا اچ دی ام آی که به صورت ظاهری نیز این مشکل ممکن است نمایان شود و پورت دچار تغییر شکل گردد. نشان دادن تصاویر در مانیتور به صورت نادرست و غیر واضح که می تواند نشانه بروز ایراد در مانیتور باشد
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای آموزش تعمیر سخت افزار کامپیوتر

  1. دارای صوت دوبله فارسی هست؟

    دارای صوت دوبله فارسی هست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر؛ این مجموعه فاقد صوت دوبله فارسی می‌باشد.
      سپاس از همراهی شما

  2. فرزین گلریز

    دریافت به صورت لینک دانلود به جای ارسال پستی؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله دوست عزیز؛ شما می‌توانید از هر دو روش برای دریافت این محصول اقدام نمایید.
      سپاس از همراهی شما

  3. kamranh

    چند روزه میرسه دستم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بین 3 تا 7 روز کاری به دست شما خواهد رسید.
      سپاس از همراهی شما

  4. شهریار

    چند ساعت آموزشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این مجموعه شامل 35 ساعت آموزش به صورت صفر تا صد است.
      سپاس از همراهی شما

  5. کامبیزز

    چند دی وی دیه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این مجموعه در قالب 9 دی وی دی ارائه شده است.
      سپاس از همراهی شما

  6. shokat

    برای تعمیر لپ تاپ هم می تونم از این آموزش استفاده کنم؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله؛ این مجموعه تا حد بسیار زیادی میتواند در تعمیر لپ تاپ نیز به شما کمک کند.
      سپاس از همراهی شما

  7. farbodsami

    چن وقتی شده فن کیسم صدا میده که احتمال میدم مشکل از ورود گرد و غبار به داخلش باشه. میخواستم ببینم آموزش نحوه گردگیری هم قرار داده شده داخل پکیج؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله کاربرگرامی؛ نحوۀ گردگیری و تعمیر فن نویزی در این مجموعه قرار گرفته است.
      سپاس از همراهی شما

  8. sohrabkazemi

    فلش رو میزنم داخل لپ تاپ ولی نمی‌خونه چیکار کنم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این مشکل می‌تواند علل متعددی داشته باشد. اگر مشکل سخت افزاری باشد، احتمالاً با گردگیری یا تعمیر پورت که در این مجموعه نیز آموزش داده شده است، مشکل شما حل خواهد شد.
      سپاس از همراهی شما

  9. saeed

    طریقه نصب مادربرد یاد میده آیا؟!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله؛ این مجموعه شامل آموزش نحوۀ تعویض و نصب مادربرد نیز می‌شود.
      سپاس از همراهی شما

  10. borhan

    سلام و عرض ادب. ریکاوری اطلاعات فرمت شده هارد هم قرار داده شده؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر دوست عزیز؛ این مجموعه صرفاً آموزشی در خصوص تعمیرات سخت افزاری کامپیوتر است و بازگردانی اطلاعات فرمت شده آموزش داده نشده است.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0

خریدار

4.9

رضایت

شناسه آموزش: 3275

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz