دوره آموزش مجازی تعمیرات ماینر|هشبرد، پاور ماینر، کنترل برد|+مدرک معتبر

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش تعمیر ماینر-118فایل

قیمت محصول

21 تخفیف

767,000 تومان

تا کنون 210 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1401/9/26

حجم آموزش: 16.7 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: -

زمان آموزش: 20 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1401/9/26

حجم آموزش: 16.7 گیگابایت

زمان آموزش: 20 ساعت

دوره آموزش تعمیر ماینر 118فایل با بیش از 20 ساعت ویدئو آموزشی در زمینه تعمیر ماینر خدمت شما عزیزان ارائه شده است. پکیج آموزش تعمیر ماینر در واقع آموزشی است که در طی آن با استفاده از مربیان مجرب و متخصصی که در این زمینه وجود دارد افراد یاد می‌گیرند که چطور عیوب دستگاه ماینر را شناسایی کرده و مشکلات آن را برطرف نمایند. این دوره آموزش‌ تعمیرات ماینر ساده و روان بوده و برای تمامی افراد از مبتدی تا پیشرفته می‌تواند مناسب باشد.

یک دستگاه ماینر یا ماینینگ کارت یک قطعه سخت افزاری است که برای استخراج ارزهای دیجیتال نظیر بیتکوین، اتریوم و لایتکوین به کار می‌رود. این دستگاه‌ها از ترکیبی از تکنولوژی‌های الکترونیک و رایانه‌ای استفاده می‌کنند تا حساب کردن بلوک‌هایی از تراکنش‌ها و اضافه کردن آنها به زنجیره بلوک امکان‌پذیر شود.

ماینرها عمدتاً شامل پردازنده‌ها (CPU)، کارت‌های گرافیکی (GPU) یا تراشه‌های ویژه‌ای مانند ASIC هستند. این دستگاه‌ها به طور مداوم تراکنش‌ها را بررسی و حل کرده، برای تضمین امنیت شبکه بلاک‌چین و در نتیجه به شما امکان کسب درآمد از استخراج ارزهای دیجیتال را می‌دهند.

خرابی دستگاه‌های ماینر، ممکن است به عوامل زیادی بستگی داشته باشد. در ادامه به برخی از دلایل رایج خرابی و مشکلات معمول در دستگاه‌های ماینر اشاره می‌کنم:

  1. افزایش دمای عملکرد: دستگاه‌های ماینر درحال استخراج ارزها بسیار سریع و با قدرت به محاسبات عمل می‌کنند. این فرایند می‌تواند باعث ایجاد گرمای فزاینده در دستگاه شود. اگر خنک‌کننده‌ها و سیستم خنک‌کننده دستگاه ناکارآمد باشند، دمای زیاد می‌تواند به خرابی قطعات سخت افزاری منجر شود.

  2. نیروی الکتریکی نامناسب: با توجه به مصرف انرژی بالای دستگاه‌های ماینر، نیروی الکتریکی پایدار و مناسب بسیار مهم است. نقص در تامین برق یا نوسانات برق می‌تواند باعث خرابی قطعات الکترونیکی شود.

  3. خرابی کارت گرافیکی: در برخی دستگاه‌های ماینر، از کارت‌های گرافیکی برای انجام محاسبات استفاده می‌شود. کارت‌های گرافیکی با استفاده مداوم و بلند مدت می‌توانند دچار خرابی و خستگی شوند.

  4. نگهداری ناصحیح: مراقبت ناکافی از دستگاه‌های ماینر می‌تواند منجر به خرابی آنها شود. عملکرد مناسب دستگاه‌ها نیازمند تهویه مناسب، پاکسازی منظم از گرد و خاک و عدم تماس با آب است.

  5. انقضای گارانتی: همچنین، برخی دستگاه‌های ماینر ضمانتی برای مدت زمان محدودی دارند و پس از پایان مدت ضمانت، هر گونه خرابی باید توسط کاربر تعمیر شود.

در کل، خرابی دستگاه‌های ماینر می‌تواند به عوامل متعدد بستگی داشته باشد و برای جلوگیری از آنها، نگهداری دقیق و تعمیرات منظم لازم است.

 

〈 برخی از دروس این دوره 〉

سرمایه گزاری برای دیدن یک آموزش با بورسیه 200.000 تومانی
! تا پایان طرح بورسیه فرصت زیادی باقی نمانده !
  767.000 ⇒ 967.000

درآمد شغل تعمیر ماینر در ایران

با توجه به بازار کار خوبی که این رشته در ایران دارد می‌توان درآمد آن را بسیار مناسب دانست. البته این درآمد بسته به توانایی‌های فرد و نوع کاری که انجام می‌دهد می‌تواند متفاوت باشد. اما به‌ طور کلی می‌توان درآمد شغل تعمیر ماینر در ایران را از 10 میلیون تومان تا 25 میلیون تومان در نظر گرفت.

البته ممکن است شما خودتان از استخراخ کننده های ارز دیجیتال باشید که برای شما واجب میشود تا با سخت افزار دستگاه هایی که با آن کار میکنید آشنا باشید و در صورت نیاز در سریع ترین زمان اقدام به تعمیر دستگاه بکنید.

سرمایه‌ی لازم برای شروع تعمیر ماینر

بسته به سطح کاری که قرار است انجام دهید، سرمایه لازم برای شغل تعمیر ماینر می‌تواند متفاوت باشد. البته در هر سطح کاری شما نیاز به یک آموزش کامل و جامع خواهید داشت تا بتوانید یادگیری خود را کامل کنید. به طور کلی میتوان گفت شما برای شروع این کار نیاز به برنامه ریزی مالی برای دو مورد دارید 

  1. هزینه آموزش
  2. هزینه تامین ابزار مورد نیاز 

که این دو مورد روی هم دیگه بسته به کیفیت ابزاری که خریداری میکنید هزینه ای حدود 5 تا 12 میلیون تومان خواهد داشت

   این آموزش توسط 118 فایل تضمین میشود   

 در صورتی شروع کردید و یاد نگرفتید  

مبلغ پرداختی به شما باز خواهد گشت

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

این آموزش را میتوانید به سه روش داشته باشید

♦ دریافت DVD درب منزل

♦ دریافت فلش درب منزل

♦ دریافت لینک دانلود بلافاصله بعد خرید


درصورت نیاز به هر گونه پشتیبانی همکاران ما پاسخگو خواهند بود

021 2222 1240 

ماینر چیست؟

دستگاه استخراج به دستگاه یا سخت‌افزار رایانه‌ای اطلاق می‌شود که از آن تنها با هدف استخراج رمزارز استفاده می‌شود. به طور کلی، هر ماینر ایسیک برای استخراج یک یا چند نوع رمزارز خاص ساخته شده‌ است. یعنی یک ماینر ایسیک بیت کوین فقط می‌تواند بیت کوین استخراج کند.

مزایای شغل تعمیر ماینر

1.بازار کار خوبی دارد و می‌تواند برای افرادی که به این رشته علاقه مند هستند فرصت شغلی بسیار مناسبی باشد‌. 

2. بازار کار اشباع نشده‌ای دارد و برای افراد علاقه مند به این رشته می‌تواند بسیار پرسود و پربازده باشد.

3. برای کاربردهای شخصی و کسب درآمد در زمینه شناخت دستگاه‌های ماینر می‌تواند بسیار مفید باشد.

4. می‌تواند به‌ عنوان یک کار پاره ‌وقت باشد و از این نظر ساعت زمانی خاصی یا مکان ویژه‌ای ندارد.

چرا آموزش تعمیر ماینر را فرا بگیرم؟

در حال‌ حاضر ارزهای دیجیتال بسیار مخبوب شده‌اند به همین دلیل افراد زیادی برای استخراج رمز ارزها از دستگاه ماینر استفاده می‌کنند. بنابراین نیاز به تعمیر ماینر نیز بسیار زیاد است. این شغل نیاز به هیچ پیش ‌نیاز خاصی ندارد و همه افراد می‌توانند آن را انجام دهند. امروزه با توجه به تکنولوژی در ایران و تمام کشورهای دنیا از شغل تعمیر ماینر می‌توان به‌ خوبی استفاده کرد.

همچنین پس‌ از یادگیری دوره جامع آموزش تعمیر ماینر می‌توان به‌ راحتی وارد بازار کار شد و کسب درآمد کرد. علاوه بر آن شغل تعمیر ماینر یک شغل آزاد است که از طریق آموزش‌هایی که افراد در این زمینه می‌بینند می‌توانند در هر مکانی و به صورت شغل دوم آن را اجرا کنند.

آموزش تعمیر ماینر 118 فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش تعمیر ماینر!

پیش نیاز و مهارت لازم برای تعمیر ماینر

در صورتی که افراد تمایل به ادامه تحصیل در زمینه تعمیر ماینر داشته باشند، می‌توانند در رشته‌های کامپیوتر یا مرتبط با آن تحصیل نمایند. اما نکته‌ی قابل توجه اینجا است که این افراد حتی بدون دریافت مدرک تحصیلی نیز می‌توانند در این شغل فعالیت کنند. تنها کافی است با شرکت در دوره‌های آموزش تعمیر ماینر مهارت و دانش خود را افزایش دهند تا بتوانند موفق‌تر عمل کنند.

تعمیر کنترل برد و هشبرد ماینر

کنترل برد (Control Board) و هش برد (Hash Board) دو قسمت اصلی و حیاتی در دستگاه‌های ماینر هستند.

  1. کنترل برد: این بخش مسئول مدیریت و کنترل عملکرد کلی دستگاه ماینر است. کنترل برد وظایف مهمی از جمله کنترل نیروی الکتریکی، تنظیم فرکانس و سرعت فن‌ها، ارسال و دریافت داده‌ها، کنترل مجدد و راه‌اندازی دستگاه‌ها و تنظیم روشنایی LED ها را بر عهده دارد. همچنین اطلاعات مربوط به دستگاه‌های پیشرفته‌تر شامل نام تولیدکننده، شماره سریال، ورژن نرم‌افزار و آخرین زمان شروع ماینینگ را نیز ذخیره می‌کند.

  2. هش برد: هش برد وظیفه انجام عملیات رمزگشایی و محاسبات پیچیده لازم برای استخراج ارزهای دیجیتال را دارد. با استفاده از مدارهای مجتمع و چیپ های اختصاصی، هش برد حجم بالایی از محاسبات را در هر ثانیه انجام می‌دهد. تعداد و کارایی هش بردها به عملکرد و قدرت استخراج دستگاه ماینر بستگی دارد. هش بردها بیشتر از همه مصرف کننده انرژی در دستگاه می‌باشند و اگر رندرهای الکترونیکی آنها خراب شود، دستگاه نمی‌تواند به طور صحیح عمل کند.

اصلاحيه : البته در بعضی از دستگاه ها دانگل USB کنترل برد وجود دارد که از طریق آن می توان تنظیمات اصلی دستگاه و مانیتور کردن و مدیریت مستقیم دستگاه را انجام داد.

این دو قطعه حیاتی به دلایل مختلفی میتواند خراب شود و با توجه به اهمیت آن ها این دوره به طور کامل به آن ها پرداخته و از صفر تا صد تمامی خرابی های احتمالی را بررسی میکند و به تعمیر آن ها میپردازد.

مدت زمان لازم برای یادگیری تعمیر ماینر چقدر هست؟

با توجه به آموزش روان و ساده‌ای که دوره‌های آموزش تعمیرات ماینر دارند، مدت زمان یادگیری شما بسیار کاهش خواهد یافت. البته این مدت زمان برای هنگامی که شما قصد شرکت در دوره‌های فنی حرفه‌ای داشته باشید بیشتر خواهد بود.

لیست ابزار و وسایل لازم برای شغل تعمیر ماینر

از جمله ابزارهای لازم برای تعمیر ماینر شامل موارد زیر می‌شود:

1. سشوار مخصوص

2. لامپ تست

3. شابلون

4. مودم

5. آدابتور

6. هویه

7. تستر

در پایان آموزش تعمیر ماینر چه اتفاقی می‌افتد؟

شما پس از یادگیری این رشته قادر خواهید بود انواع ماینر را عیب یابی کرده و تعمیر کنید و از این طریق درآمد خوبی به دست آورید. از طرفی با آموزش این رشته نیز درآمد شما افزایش پیدا می‌کند.

بازار کار شغل تعمیر ماینر

با توجه به رشد و گسترش ارزهای دیجیتال در ایران می‌توان گفت که تقاضا برای دستگاه‌های ماینر و همچنین تعمیرات آن‌ها بسیار افزایش پیدا کرده در نتیجه بازار کار این رشته بسیار مناسب و پربازده است. البته باید دقت داشته باشید که نوسانات برقی در کشور و همچنین کمبود نیرو در این زمینه نیز بر روی بیشتر شدن فرصت‌های شغلی در این زمینه بسیار مؤثر هستند و همین عوامل باعث بهتر شدن بازار کار این رشته می‌شوند.

درآمد شغل تعمیر ماینر در خارج از ایران

از آن‌ جایی‌ که تکنولوژی و فناوری استخراج ارز دیجیتال یک صنعت نوپا است و در همه کشورها استفاده از دستگاه‌های ماینر بسیار گسترش پیدا کرده‌ است، نیاز به افراد متخصص در زمینه نصب و تعمیر این دستگاه‌ها هم شدیداً وجود دارد. بنابراین افرادی که به شغل تعمیر ماینر علاقه داشته باشند حتی در خارج از کشور نیز می‌توانند در این رشته موفق بوده و پیشرفت کنند.

بررسی بردهای الکترونیکی و ابزارهای لازم برای تعمیر آن

1 ساعت

بررسی، عیب یابی و تعمیر پاور ماینر

3 ساعت

بررسی جریان، عیب یابی و تعمیر هشبرد

8 ساعت

نحوه حرارت دهی و ریبال کردن چیپ ها

1 ساعت

شناخت و بررسی تسترها و کارکرد آنها

1 ساعت

بررسی ، عیب یابی و تعمیرات انت ماینر

4 ساعت

بررسی ، عیب یابی و تعمیرات واتس ماینر

2 ساعت

در وب‌سایت “118فایل” اگر شما آموزشی را تهیه کرده باشید که شرایط مندرج شده در این صفحه را نداشته باشد، می‌توانید پس از گذشت سه‌ماه از زمان خرید دوره آموزشی درخواست بازگشت وجه خود را ارسال نمایید، تا 100درصد مبلغ پرداختی در حساب کاربری شما شارژ شود و یا 80درصد مبلغ پرداختی به حساب بانکی شما بازگشت داده شود.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
بله، یکی دیگر از دلایلی که ممکن است ماینر آسیب ببیند ویروسی شدن آن است. دستگاه های ماینر نیز همانند کامپیوتر ها در معرض خطر ورود ویروس به سیستم عامل هستند. ویروس ها همیشه درکمین سیستم ها نا امن می باشند. در گاهی از مواقع طبق تجربه ها صورت گرفته، ویروس ها می توانند طوری کار کنند که عمل استخراج شما با اختلال رو به رو شود. نمی توان گفت که چه نوع ویروس هایی داریم و چه نوع اختلالاتی می توانند ویروس ها ایجاد کنند. زیرا این دلایل به نویسنده ویروس بستگی دارد. قطعا هر نویسنده طبق نیاز های خود ویروس مدنظرش را می سازد.
آموزش تعمیر ماینر 118فایل حدود 20 ساعت آموزش صفر تا صد میباشد که بسته به توان یادگیری شما و زمانی که میذارید، حداقل 2 هفته زمان نیاز هست. یادگیری تعمیر ماینر علاوه بر نگاه کردن آموزش نیاز به تمرین نیز دارد که ما کاملا شما هنرجو عزیز را در دوره تمرین راهنمایی میکنیم.
هیچ هنر و حرفه و علمی بدون درآمد نخواهد بود، همانطور که در توضیحات هم گفتیم، تعمیر ماینر یکی از حرفه های تعمیراتی فوق العاده پرطرفدار هست و ساختمان سازی به کناف کار نیاز دارد و هرچه خوش قول تر و حرفه ای تر باشید مشتری بیشتری خواهید داشت.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 4 نظر ثبت شده است

2 دیدگاه برای دوره آموزش مجازی تعمیرات ماینر|هشبرد، پاور ماینر، کنترل برد|+مدرک معتبر

  1. کامران شکیبا

    اگر فن خراب شود چه مشکلاتی ممکنه به وجود آید؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در صورت تداوم مشکلات فن، دستگاه ماینر و به ویژه پاور و کنترل برد آن آسیب جدی می بینند و هزینه تعمیرات بسیار بالا خواهد رفت.
      سپاس از همراهی شما

  2. ostad

    هشبرد ماینر چیست و چه وظیفه ای دارد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      هشبرد ماینر وظیفه انجام پردازش های سنگین را بر عهده دارد و معمولا از سایر قطعات ماینر، گران‌تر و نسبت به آنها، استهلاک بیشتری نیز دارد.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

210

خریدار

4.5

رضایت

شناسه آموزش: 3374

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz