آموزش تعمیر موتور تویوتا VVTI

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش تعمیر موتور vvti-118فایل

قیمت محصول

100 تخفیف

1,491,000 تومان

تا کنون 210 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1399/10/10

حجم آموزش: 39.32 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/10/10

زمان آموزش: 40 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1399/10/10

حجم آموزش: 39.32 گیگابایت

زمان آموزش: 40 ساعت

همان‌ طوری که می‌دانید تویوتا یکی از قدیمی‌ترین و بهترین شرکت‌های خودروسازی در ژاپن است. این کمپانی جزو بهترین و بزرگ‌ترین خودروسازی‌های دنیا نیز محسوب می‌شود.

 با توجه به درخواست زیادی که برای تعمیر موتور تویوتا وجود دارد می‌توان گفت بازار کار این رشته مناسب بوده و از طریق آن می‌توان به درآمد خوبی دست پیدا کرد. همچنین این حرفه هموار دارای آینده شغلی مناسبی خواهد بود. اگر به تعمیرات خودرو و کارهای فنی علاقمند هستید، این آموزش برای شما بسیار مناسب خواهد بود. آموزش تعمیر موتور تویوتا 118فایل با بیش از چهل ساعت ویدئوی آموزش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در این دوره سعی شده به طور جامع نحوه باز و بستن، تعمیر، تعویض موتور خودروهای تویوتا توضیح داده شود. این دوره‌ی آموزشی دارای بخش‌های مختلفی است. عیب‌یابی و تعمیر درست اصلی‌ترین بخش آموزش تعمیر ‌موتور تویوتا می‌باشد. در دوره‌ی آموزش تعمیر موتور تویوتا به صورت گام‌ به ‌گام مراحل عیب‌ یابی و تعمیر قطعات را آموزش خواهید دید. vvti یا سیستم هوشمند زمانبندی متغیر سوپاپ‌ها، دارای یکی از به‌روزترین تکنولوژی بوده و در خودروهای تویوتا بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. . در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم. 

 در این آموزش اجزا و کارکرد موتور vvti بیان می‌شود تا با‌شناخت کامل از این نوع‌موتور، برای شروع یادگیری تعمیر‌ موتور vvti آماده‌ شوید. همچنین در آموزش تعمیر‌موتور تویوتا (vvti)، تمیز کردن قطعاتی از قبیل پوسته موتور، پیستون و رینگ پیستون و غیره مرحله به مرحله به صورت عملی نشان داده شده است.

اندازه گیری فاصله انتهایی تحمل حلقه پیستون، جهت و نشانه‌های پیستون‌ها در میله اتصال، نصب میل لنگ و غیره از مواردی به شمار می‌رود که هنگام بستن موتور باید به آن‌ها توجه شود، زیرا اشتباه در زمان بستن به خصوص زنجیر تایم و تسمه تایم موجب کاهش عملکرد موتور می‌شود.

عیب‌یابی و تعمیر درست اصلی‌ترین بخش آموزش تعمیر‌موتور تویوتا (vvti) است که به صورت گام‌به‌گام مراحل عیب‌یابی و تعمیر قطعات را آموزش می‌دهد. به طور کلی می‌توان گفت با آموزش تعمیر موتور تویوتا (vvti) به یک فرد متخصص تبدیل می‌شوید و می توانید به صورت حرفه‌ای وارد این شغل شوید.

موتور تویوتا vvti چیست؟

همان‌ طوری که می‌دانید تویوتا یکی از قدیمی‌ترین و بهترین شرکت‌های خودروسازی در ژاپن است که جزو بهترین و بزرگ‌ترین خودروسازی‌های دنیا نیز محسوب می‌شود. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های خودروهای تویوتا مقاومت بالای آن‌ها است. موتور تویوتا دارای انواع گوناگونی است که در هر یک از آن‌ها می‌توان سیستم vvti را نصب کرد. سیستم vvti در هر دو سوپاپ ورودی و خروجی نصب می‌گردد. vvti بالا و پایین رفتن سوپاپ‌ها در پیشرانه را می‌تواند تنظیم نماید.

مزایای تعمیر موتور تویوتا vvti

1. با توجه به درخواست زیادی که برای تعمیر موتور تویوتا وجود دارد می‌توان گفت بازار کار این رشته مناسب بوده و از طریق آن می‌توان به درآمد خوبی دست پیدا کرد.

2. از طرفی با توجه به محبوبیت این رشته در بین مردم می‌توان گفت که این حرفه هموار دارای آینده شغلی مناسب است.

3. تعمیر موتور تویوتا vvti یک کار مستقل است. بنابراین ساعت کاری هر فرد دست خود اوست.

4. شغل تعمیر موتور تویوتا vvti می‌تواند به‌ صورت پاره ‌وقت صورت بگیرد بنابراین برای افرادی که به‌ دنبال شغل دوم هستند می‌تواند مناسب باشد.

5. در کار تعمیر موتور تویوتا کار هر شخص دست خود او است. بنابراین افراد در این شغل دارای کارفرما نیستند.

چرا تعمیر موتور تویوتا (vvti) 118فایل را فرا بگیریم؟

اگر به تعمیرات خودرو و کارهای فنی علاقمند هستید، این آموزش برای شما بسیار مناسب خواهد بود. در آموزش تعمیر موتور تویوتا (vvti)، قبل از تعمیر‌موتور، نحوه باز کردن قطعاتی چون کوئل، قرقره تسمه، واترپمپ، سوزن‌های انژکتور، کابل‌های برق موتور، مانیفولد، ترموستات، سنسور ضربه، کلاچ و غیره آموزش داده می‌شود. 

همینطور، عیب‌یابی و تعمیر قطعاتی مانند زنجیر تایمینگ، باتری، شمع‌ها، سر شم و غیره را آموزش می‌دهد. در واقع شما با آموزش تعمیر موتور تویوتا (vvti) به تمام مباحث این حرفه مسلط شده و به یک متخصص در این زمینه تبدیل خواهید شد.

آموزش تعمیر موتور تویوتا (vvti) مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش تعمیر موتور تویوتا (vvti)!

پیش نیاز و مهارت لازم برای آموزش تعمیر موتور تویوتا vvti

افراد علاقه‌مند به حوزه تعمیر موتور vvti تویوتا می‌توانند تحصیلات خود را در زمینه مکانیک خودرو یا رشته‌های مشابه با آن در فنی و حرفه‌ای یا کاردانش تکمیل کنند. البته باید بدانید که با وجود راه‌های متنوع آموزش تعمیر موتور vvti تویوتا حتما لازم نیست که افراد در این زمینه تحصیلات داشته باشند یا اینکه مدرک تحصیلی خاصی را به دست آورند. بلکه این افراد می‌توانند از طریق روش‌های دیگری که در این زمینه وجود دارند نیز آموزش خود را کامل کنند. اینگونه افراد می‌توانند به‌ نزد استادکار رفته و با انجام کارآموزی این رشته را بیاموزند.‌ علاوه‌بر آن شرکت در کلاس‌های حضوری سازمان فنی ‌حرفه‌ای نیز یکی از راه‌هایی است که از طریق آن می‌توان این رشته را آموخت. اما علاوه‌بر موارد ذکر شده بهترین راه برای آموزش تعمیر موتور تویوتا vvti شرکت در دوره آموزش و استفاده از پکیج این رشته است. زیرا این آموزش‌ها به‌ صورت کاربردی و از مبتدی تا پیشرفته هستند و برای تمامی افراد می‌توانند مناسب باشند.

مدت زمان یادگیری آموزش تعمیر موتور vvti تویوتا چقدر است؟

از آنجایی‌ که تعمیر موتور تویوتا vvti یک کار تخصصی و مهارتی محسوب می‌شود به مدت زمان یادگیری بیشتری احتیاج خواهند داشت. البته افرادی که به‌ دنبال ورود سریع به بازار کار هستند می‌توانند از روش‌هایی استفاده کنند که این مدت‌ زمان تاحدی کاهش پیدا کند. با توجه به اینکه روش‌های مختلفی برای آموزش تخصصی تعمیر موتور تویوتا vvti وجود دارد لازم است افراد روش‌هایی را انتخاب کنند که در مدت زمان کوتاهی بیشترین مطالب را یاد بگیرند. یکی از این روش‌ها استفاده از پکیج آموزش تعمیر موتور تویوتا vvti است. در این روش افراد ضمن یادگیری تمامی مباحث ضروری در این رشته می‌توانند مهارت‌های خود را افزایش داده و به‌ سرعت وارد بازار کار شده و از درآمد آن استفاده کنند. در این حالت مدت زمان یادگیری افراد چیزی حدود ۱ ماه تا ۲ ماه خواهد بود که البته بسته به علاقه و استعداد فرد این مدت زمان ممکن است کم‌تر شود.

ابزار و تجهیزات لازم برای تعمیر موتور تویوتا vvti

برای اینکه افراد بتوانند در زمینه تعمیر موتور خودروهایی مانند تویوتا اقدام به کار نمایند لازم است که ابتدا در مورد لوازم و تجهیزاتی که در این کار وجود دارد، اطلاعاتی به دست آورند و بعد آن‌ها را تهیه نمایند. این ابزارها به  دو گونه کلی تقسیم می‌شوند: ابزارهای عمومی و ابزارهای تخصصی. از جمله ابزارهای عمومی جهت تعمیر موتور تویوتا vvti می‌توان به انواع آچار مانند برنجی، تخت و فرانسه، انواع پیچ گوشتی، انبردست، دم باریک، انبر قفلی و چکش اشاره کرد. اما در مورد ابزارهای تخصصی تعمیر خودرو می‌توان به آچار شمع، پایه نگه‌ دارنده موتور، فنر، سوپاپ گردان، رینگ بازکن و جمع کن و قفل کن اشاره کرد.

سرمایه لازم برای تعمیر موتور تویوتا vvti

شرایط کاری برای افرادی که قصد تعمیر موتورهایی مانند تویوتا vvti را دارند متفاوت است. بسیاری از افرادی تمایل دارند این کار را به‌ صورت تعمیر در محل انجام دهند و افراد دیگر قصد دارند برای این کار مغازه یا تعمیرگاه اجاره نمایند. در این حالت میزان سرمایه مورد نیاز برای این افراد متفاوت خواهد بود. البته همه این افراد به آموزش تعمیر موتور تویوتا vvti جهت کسب اطلاعات بیشتر و مهارت لازم در این‌ باره و همچنین خریداری نمودن تجهیزات و وسایل مورد نیاز جهت این کار احتیاج خواهند داشت. تا با کمک این دو مورد بتوانند کسب‌ و کار خود را راه ‌اندازی کنند.

در پایان آموزش تعمیر موتور تویوتا (vvti) چه اتفاقی می‌افتد؟

افرادی که از پکیج آموزش تعمیر موتور تویوتا vvti استفاده کنند می‌توانند نسبت‌ به این نوع موتور خودرو شناخت پیدا کنند و بعد نحوه باز کردن آن را یاد گرفته و انواع قطعات موتور تویوتا را بشناسند. آن‌ها همچنین می‌توانند انواع مشکلات موجود در موتور تویوتا را عیب یابی کرده و در نهایت آن را ببندند. پس ‌از این کارها این افراد می‌توانند برای کاربردهای شخصی یا کسب درآمد از این رشته استفاده کنند. در این‌ راستا فرصت‌های شغلی متنوعی وجود دارد که افراد می‌توانند با انتخاب هر یک از آن‌ها از تعمیر موتور تویوتا vvti به‌ عنوان یک منبع کسب درآمد استفاده کنند که با توجه به بازارکار خوبی که برای این رشته وجود دارد می‌توان گفت درآمد آن‌ها بالا خواهد بود.

در انتهای آموزش تعمیر موتور تویوتا (vvti) علاقمندان پس از بررسی و معرفی سیستم vvti نحوه تمیز کردن و بستن قطعات از جمله کوئل، قرقره تسمه، واترپمپ، سوزن‌های انژکتور، کابل‌های برق موتور، مانیفولد، ترموستات، پوسته موتور، پیستون و رینگ پیستون، سطح و صفحه یاتاقان‌ها و غیره را فرا می‌گیرند.

تعمیرکاران تازه کار پس از تماشای آموزش تعمیر‌موتور تویوتا (vvti) قادرند سرعت عمل و مهارت خود را بالا ببرند. در پایان آموزش تعمیر‌موتور تویوتا (vvti) حتی عیب‌یابی و تعمیر قطعات مهم مانند تسمه‌تایم و زنجیر‌تایم را نیز یاد می‌گیرید.

بازار کار تعمیر موتور تویوتا (vvti) در ایران چگونه است؟

 

به‌ دنبال گران شدن قیمت خودروهای خارجی افراد بیشتر به‌ دنبال نگه‌داری از خودروهای خود هستند. در نتیجه تعمیر خودروهای خارجی به‌ شدت افزایش پیدا کرده‌ است. موتور خودروهای لوکسی مانند تویوتا مهندسی منحصربه‌فرد خود را دارد. بنابراین تعمیرات آن‌ها دشوار است و به مهارت و دانش بالایی احتیاج دارد. در نتیجه با یاد گرفتن تعمیر موتور تویوتا vvti می‌توان از میان تعداد بالای خودروهای خارجی که نیاز به تعمیر دارند متخصص تعمیر این‌گونه خودروها شوید. از طرف دیگر با توجه به اینکه وسایل نقلیه در دنیای امروز کاربرد زیادی دارند و امروزه در هر خانواده بیش‌ از یک خودرو وجود دارد می‌توان گفت که با آموزش تعمیر موتور تویوتا vvti می‌توان به درآمد خوبی دست پیدا کرد. زیرا که بازار کار این رشته خوب و مناسب بوده و تقاضا برای آن بالا است. در نهایت می‌توان گفت افرادی که به‌ دنبال مشاغلی با بازار کار مناسب می‌گردند می‌توانند رشته تعمیر موتور تویوتا vvti را یاد بگیرند و از درآمد آن استفاده کنند.

تعمیرات خودرو یکی از مشاغل فنی و تخصصی درآمدزاست که دارای بخش‌های مختلفی می‌باشد. با ورود به تنها یک بخش از تعمیرات خودرو می‌توانید درآمد قابل توجهی را کسب کنید. آموزش تعمیر‌موتور تویوتا (vvti) یکی از بهترین مجموعه‌های 118 فایل محسوب می‌شود.در آموزش تعمیر‌موتور تویوتا (vvti) به تعمیر و‌تعویض یکی از مدرن‌ترین سسیتم‌های به کار رفته در خودروهای‌ تویوتا پرداخته شده است. به دلیل پیچیدگی vvti، تعمیرکاران کمتری مهارت لازم برای تعمیر این موتورها را دارند. از این‌رو با آموزش تعمیر موتور تویوتا (vvti) می‌توانید تعمیر و تعویض قطعات موتور vvti را به انحصار خود درآورید.

درآمد تعمیر موتور تویوتا (vvti) در ایران

افراد علاقه‌مند به حرفه تعمیر خودرو و انواع قطعات آن می‌دانند که تعمیر انواع قطعات خودروهای خارجی قیمت بالاتری نسبت‌ به هزینه تعمیر قطعات خودروهای داخلی دارند. از این‌ رو می‌توان گفت که درآمد حاصل از حرفه تعمیر موتور تویوتا vvti مناسب و بالا است. البته این میزان درآمد به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل می‌توان به میزان مهارت و تخصص فرد اشاره کرد. همان طور که می‌دانید این کار یک کار تخصصی است که در صورتی‌ که افراد نتوانند به‌ خوبی آن را انجام دهند نه‌ تنها مشکل را برطرف نمی‌کنند، بلکه ممکن است حتی به قسمت‌های دیگر خودرو نیز آسیب وارد کنند.

از این‌ رو هر چقدر فرد بتواند مهارت خود را افزایش دهد به درآمد بالاتری نیز دست پیدا می‌کند. از طرف دیگر میزان سابقه فرد بر روی درآمد او مؤثر است. زیرا همواره افراد برای تعمیر خودروهای خود به‌ دنبال فردی می‌گردند که دارای سابقه و تجربه مناسبی باشد. همچنین دقت داشته باشید که میزان تبلیغات و تعداد مشتریان شما تأثیر مستقیمی روی میزان درآمد حاصل از این رشته خواهد داشت. از این‌ رو بهتر است که درصدد کسب رضایت مشتریان خود باشید و از طریق آن‌ها مشتریان بیشتری برای خود به دست آورید. در حالت کلی می‌توان این گونه بیان کرد که میزان درآمد حاصل از این شغل چیزی از پنج میلیون تومان شروع شده و سقف درآمدی ندارد.

بررسی و شناخت موتور خودرو تویوتا vvti

1 ساعت

بازکردن و شناخت قطعات موتور تویوتا vvti

9 ساعت

بستن موتور تویوتا vvti

11 ساعت

بستن موتور تویوتا vvti

19 ساعت

بعضی از مدل های سیستم VVT فقط در دو حالت کار می کنند، یکی دور موتورهای پائین که سیستم هیچگونه عملکردی ندارد و هیچگونه تاخیری در باز و بست سوپاپ به وجود نیامده است و حالت دوم در وضعیتی می باشد که دور موتور از حدی بالاتر رفته است و شیر برقی بطور کامل باز شده و سوپاپ هوا در دیرترین زمان باز و در دیرترین زمان بسته می شود، شیر مربوط به این سیستم فقط دارای دو حالت باز و بسته می باشد.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
تصور کنید یک خودرو در یک جاده با سرعت حدود 50 کیلومتر بر ساعت در حال حرکت است. در این حالت دور موتور حدودا 1500rpm می‌باشد، یعنی میل لنگ در هر دقیقه 1500 دور می‌چرخد. اگر عدد 1500 را بر 60 تقسیم کنیم، عدد 25 بدست می آید که سرعت چرخش موتور در هر ثانیه است و با توجه به اینکه سرعت چرخش میل سوپاپ نصف سرعت گردش میل لنگ می باشد، با تقسیم عدد 25 بر دو، سرعت چرخش میل سوپاپ محاسبه می گردد. یعنی در این شرایط میل سوپاپ ها در هر ثانیه 12.5 دور می‌چرخند و سوپاپ های دود و هوا هر کدام حدود 12 بار در هر ثانیه باز و بسته می شوند.
سیستم VVTI فقط روی موتورهای دو میل سوپاپ مورد استفاده قرار می گیرد و باعث بهبود چشمگیر عملکرد موتور میشود. در حال حاضر نیز این سیستم بر روی موتور ملی تولیدی ایران خودرو وجود دارد که بر روی سمند ال ایکس نصب میشود.
وقتی از روند افزایش بهره وری صحبت میکنیم، بدین معناست که کاهش مصرف سوخت و به حداقل رساندن میزان آلایندگی به مرور زمان و بطور مستمر انجام شده است. یکی از کارهایی که در این زمینه صورت گرفته است – و صد البته تحولی عظیم در افزایش قدرت و گشتاور موتور به وجود آورده است – استفاده از سیستمی به نام VVT است که موجب افزایش راندمان حجمی در دورهای بالا می شود.
به طور کلی سوپاپها دارای یک ریتارد و آوانس در زمان باز و بسته شدن هستند، که تحقیقات نشان میدهد میزان اوانس و ریتارد در دورهای مختلف موتور کارایی یکسانی ندارند و برای هر دور موتور آوانس و رستارد خاصی لازم است.
خیر دقت کنید که این سیستم فقط زمان باز و بسته شدن سوپاپ ها را به تاخیر می اندازد، در بعضی متون عنوان شده است که این سیستم، زمانِ باز ماندنِ سوپاپ های هوا را بیشتر می کند و بیشتر باز ماندنِ سوپاپها به لحاظ زمانی، منجر به ورود بیشتر هوا و سوخت به سیلندر می شود. باید دقت نمود که این مطلب به هیچ عنوان صحیح نمی باشد و سیستم VVT فقط می تواند زمان باز و بست شدنِ سوپاپ را به تاخیر بیندازد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 26 نظر ثبت شده است

13 دیدگاه برای آموزش تعمیر موتور تویوتا VVTI

  1. محمد حسین زارعی

    سلام باتوجه به ۰ تا صد بودن این بسته آموزشی ما دیگه نیازی به دوره یا کلاس آموزشی مبنی به تعمیر موتور تویوتا vvti نداریم؟و میتونیم کارمونو شروع کنیم ؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله، این مجموعه آموزشی به صورت جامع و تخصصی ارائه شده به گونه ای که پس از تماشای این مجموعه به آموزش دیگری نیاز نخواهید داشت و می توانید در کمترین زمان وارد بازار کار شوید.
      سپاس از همراهی شما

  2. محمد حسین زارعی

    سلام و وقت بخیر لطفا یک فیلم حدودا ۵ دقیقه ای از آموزش نهایت ده دقیقه ای داخل سایت بزارید ما خواهان خریدیم و مطمئنن با گذاشتن یک نمونه از آموزش میسه کیفیت آموزشو بهتر فهمید و فهمید که بدرد بازار میخوره یا نه ممنون از شما اگر هم میزارید فیلمو که بگید تا چه تاریخی چون ما فقط منتظر یه نمونه فیلم هستیم تا خرید کنیم ممنونم

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      شما می توانید با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید تا نمونه ویدئوهای مجموعه مورد نظرتان را از طریق واتساپ برای شما ارسال کنند.
      شماره واحد پشتیبانی: 02122221240
      سپاس از همراهی شما

  3. محمد حسین زارعی

    این پکیج که اموزش میده دقیقا شامل چه مدا از خودرو های تویوتا در ایران است و روی چه خودرویی فیلمبرداری شده

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در آموزش تعمیر موتور تویوتا VVTI مدرس به طور دقیق روی موتور کار می کند ودر ایران خودورهایی نظیر تویوتا هایلوکس 2،تویوتا پرادو وغیره موجود است
      با سپاس از همراهی شما

  4. خزایی

    میشه تعمیر موتور های ماشین های دیگه رو هم بزارین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      شما می توانید آموزش مورد نظر خود را به واحد پشتیبانی در خواست دهید
      شماره واحد پشتیبانی:01222221240
      سپاس از همراهی شما

  5. احمد

    ممنون از مجموعه خوبتون بسیار عالی بود.

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سپاس از همراهی شما

  6. mahmood

    کلمه VVTI که روی بعضی از خودروها نوشته شده چه معنی دارد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      VVT مخفف Variable Valve Timing است که زمان بالا و پایین رفتن سوپاپ‌ها در پیشرانه را کنترل می‌کند.
      سپاس از همراهی شما

  7. امیررضا

    سلام
    گواهی هم بهمون میدن؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله در انتهای دوره گواهی داده خواهد شد برای اطلاعات بیشتر با پشتیبانی 118fileتماس بگیرید.
      شماره واحد پشتیبانی:02122221240
      سپاس از همراهی شما

  8. soheil.mk76

    یعنی تو این آموزش با نحوه باز کردن کامل موتور ماشین آشنا میشیم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در آموزش تعمیر موتور تویوتا (vvti)، قبل از تعمیر‌موتور، نحوه باز کردن قطعاتی چون کوئل، قرقره تسمه، واترپمپ، سوزن‌های انژکتور، کابل‌های برق موتور، مانیفولد، ترموستات، سنسور ضربه، کلاچ و غیره آموزش داده می‌شود.
      سپاس از همراهی شما

  9. منصوره

    سلام وقتتون بخیر
    من چند وقتی هستش تسمه تایم ماشینم صدا میده میتونید کمکم کنید؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سلام خدمت شنا دوست عزیز صدای تسمه تایم می تواند چندین علت داشته باشد.1- ممکن است طول عمر تسمه تایم به پایان رسیده باشد.2- ممکن است به علت خرابی یاتاقان فولی باشد.3- می تواند به دلیل سفتی تسمه تایم است.4- تراز نبودن فولی ها هم علت دیگر آن است.
      سپاس از همراهی شما

  10. noora

    سابقه فعالیت مجموعه تون چقدره ؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این مجموعه بیش از هفت سال سابقه فعالیت در حوزه آموزشی را دارد.
      سپاس از همراهی شما

  11. peyman87

    واقعا ممنونم عالی بود دستتون درد نکنه

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سپاس از همراهی شما

  12. mommdaligr

    با اجزا مختلف موتور هم آشنا میشیم یا نه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله در این آموزش با بررسی اجزا و کارکرد سیستم موتور تویوتا vvti آشنا می شوید.
      سپاس از همراهی شما

  13. oveys.jh

    سلام روزتون بخیر در این آموزش عیب یابی هم گفته شده یا نه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سلام خدمت شما بله دراین مجموعه با عیب‌یابی و تعمیر قطعاتی مانند زنجیر تایمینگ، باتری، شمع‌ها، سر شم و غیره آشنا می شوید.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

210

خریدار

4.8

رضایت

شناسه آموزش: 3314

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz