دوره آموزش تعمیرات انواع پرینتر و چاپگر|جوهر افشان،کانن،اچ پیhp|

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

20 تخفیف

780,000 تومان

تا کنون 525 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1399/11/27

حجم آموزش: 18.12 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/11/27

زمان آموزش: 28 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1399/11/27

حجم آموزش: 18.12 گیگابایت

زمان آموزش: 28 ساعت

پرینتر امروزه یکی از وسایل پر کاربرد در بیشتر سازمان‌ها، شرکت‌ها، موسسه‌های آموزشی و حتی منازل است. نیاز به تعمیر و سرویس پرینتر امری اجتناب ناپذیر است و چاپگر ممکن است به دلیل مشکلات فنی مختلف به تعمیر احتیاج پیدا کند. همانطور که می‌دانید تعمیر پرینتر به مجموعه فعالیت‌هایی گفته می‌شود که به منظور برطرف کردن عمده مشکلات و خرابی‌های چاپگر انجام می‌گیرد، این فعالیت‌ها ممکن است شامل تمیز کردن و سرویس پرینتر، تعویض قطعات معیوب پرینتر، تنظیمات نرم افزاری چاپگر، و اصلاح اتصالات و کابل‌ها همچنین استفاده از ابزارهای تعمیر و تشخیص خرابی باشد. هدف از تعمیر پرینتر، بازگشت عملکرد صحیح و اصلاح پرینتر به حالت کارآمد و عملکردی است.

برای یادگیری تعمیر هر کدام باید دوره‌های مختلفی را بگذرانید و هزینه زیادی صرف کنید. با این حال آموزشگاه 118فایل با جمع آوری آموزش تعمیر تمامی پرینترها در یک مجموعه کار را برای شما عزیزان راحت نموده است. تعمیر پرینتر در اولین قدم به علاقه و پشتکار نیاز دارند. آموزش تعمیر پرینترها 118فایل با بیش از 17 ساعت ویدئو ارائه شده است. این مجموعه در سه بخش در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت. در این سه بخش تعمیر انواع پرینتر جوهرافشان، حرارتی و لیزری آموزش داده می‌شود. فرآیند تعمیر پرینتر ، شامل عیب یابی و ترمیم و تعویض قطعات آسیب دیده این دستگاه است. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز برای تعمیر پرینتر به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

پرینتر‌ها به طور کلی به دو دسته خانگی و کاری تقسیم می‌شوند که هر کدام انواع مختلفی دارند. این پرینترها از قطعات و تجهیزات مختلفی شکل گرفته‌اند که ممکن است به مرور زمان دچار فرسودگی شوند و کم کم از بین بروند. آموزش تعمیر پرینتر به شما کمک می‌کند تا نواقص و ایراداتی که برای این دستگاه به وجود می‌آید را شناسایی و برطرف کنید.

در عیب‌یابی و تعمیر پرینترها ، نحوه حل ارور گرفتگی کاغذ در لحظه شروع به کار پرینتر، تمیز کردن هدچاپ، تعویض و تنظیم مجدد جاذب زباله جوهر و شمارنده پرینتر، نحوه رفع انسداد هدچاپ پرینتر و غیره را فرا خواهید گرفت. در انتهای آموزش تعمیر پرینتر به نحوه تمیز کردن تونر کارتریج پرینتر لیزری و نحوه تعمیر پرینتر لیزری با مشکل صدای زیاد می‌پردازیم.

سرمایه گزاری برای دیدن یک آموزش با بورسیه 200.000 تومانی
! تا پایان طرح بورسیه فرصت زیادی باقی نمانده !
  780.000 ⇒ 980.000

〈 خلاصه‌ای از محتویات آموزش تعمیر پرینتر و چاپگر 〉

درآمد تعمیر پرینتر در ایران

با توجه به اینکه بسیاری از سازمان‌ها و یا حتی افرادی که به صورت خانگی از دستگاه‌ها استفاده می‌کنند از این رو این دستگاه طرفداران زیادی دارد و وقتی خراب شود باید توسط متخصص این حرفه درست شود. از این رو بازار کار این حرفه داغ است و کسانی که در این زمینه یعنی تعمیر پرینتر فعالیت می‌کنند از درامد خوبی برخوردار هستند و ماهیانه 15 الی 30 میلیون تومان درامد خواهند داشت. البته این میزان درامد با توجه به تعداد فعالیت شما و تعداد پرینترهایی که تعمیر می‌کنید متفاوت خواهد بود.
شاید درآمد بالا به نظر زیاد باشد اما اکنون دستمزد تعمیر هر پرینتر بین 200 تا 500 هزار تومان میباشد که این یعنی شما با روزی تعمیر فقط دو پرینتر با دستمزد 300 هزار تومان میتوانید درآمد ماهیانه 18.000.000 داشته باشید!

سرمایه لازم برای شروع تعمیر پرینترها

برای وارد شدن به این حرفه ابتدا باید آموزش‌های لازم را فرا بگیرید. برای این کار می‌توانید در آموزشگاه‌های معتبر ثبت نام کنید و یا از پکیج آموزش تعمیر پرینتر استفاده کنید و صفر تا صد این حرفه را یاد بگیرید که البته برای این کار به سرمایه اندکی نیاز دارید. همچنین برای راه اندازی و شروع به کار باید وسایل این حرفه را نیز تهیه کنید که  حدود 6 میلیون تومان سرمایه هزینه نیاز خواهید داشت.
البته اگر قصد تاسیس یک مغازه برای جذب بهتر مشتری داشته باشید این هزینه افزایش زیادی خواهد داشت.

   این آموزش توسط 118 فایل تضمین میشود   

 در صورتی شروع کردید و یاد نگرفتید  

مبلغ پرداختی به شما باز خواهد گشت

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

این آموزش را میتوانید به سه روش داشته باشید

♦ دریافت DVD درب منزل

♦ دریافت فلش درب منزل

♦ دریافت لینک دانلود بلافاصله بعد خرید


درصورت نیاز به هر گونه پشتیبانی همکاران ما پاسخگو خواهند بود

021 2222 1240 

مزایای یادگیری تعمیر پرینتر

با شرکت در دوره تعمیره پرینتر و چاپگر شما وارد بازار کاری خواهید شد که به شما به شدت نیاز خواهد داشت و میتوانید درامد بسیار خوبی از این راه کسب کنید.
یادگیری آسان ، بازار کار خوب ، درآمد بالا ، شغلی آزاد و کم درد سر همه این موارد باعث شده تعمیر پرینتر یکی از شغل های خوب امروزی باشد ه میتوان روی آن حساب کرد .

آموزش تعمیر انواع پرینتر

روزانه بسیاری از افرادی که با کامپیوتر و دستگاه پرینتر سر و کار دارند، به هنگام مشاهده ایراد و مشکلاتی در دستگاه پرینتر به دنبال تعمیرات آن در محل خود یا در جای دیگر هستند. برای تعمیر پرینتر، ابتدا لازم است مشکل را شناسایی کرده و سپس با توجه به نوع خرابی، به تعویض قطعات معیوب، تعمیر درایورها، تمیز کردن دستگاه و… پرداخته شود. آموزش باز و بسته نمودن پرینتر و چگونگی تعمیرات برندهای مختلف پرینتر از جمله موضوعات مهم  دوره‌های آموزش تعمیرات پرینتر 118 فایل است. در این دوره آموزشی به صفر تا صد پرینتر و آشنایی با قطعات و انواع مختلف پرینتر و… پرداخته می‌شود که شما به راحتی می‌توانید بعد از اتمام دوره و دریافت مدرک معتبر این حرفه مشغول به کار شوید.

چرا تعمیر پرینتر 118فایل را فرا بگیریم؟

فرایند تعمیر پرینتر ، شامل عیب یابی و ترمیم و تعویض قطعات آسیب دیده این دستگاه است. وقتی چاپگر روشن نمی‌شود، در حین کار خاموش می‌شود، چاپ بسیار کمرنگی دارد، کاغذها در آن مچاله شده یا گیر می‌کنند و… یادگیری این هنر باعث می‌شود این موارد را عیب یابی و برطرف کنید. از طرفی یادگیری این حرفه می‌تواند به عنوان شغل شما محسوب شود و از این طریق بتوانید کسب درآمد کنید.

پرینترهای اپسون یکی از نمونه‌های پرطرفدار بوده که مدل‌های متنوعی از آن را در ادارات و سازمان‌ها مشاهده کرده‌اید. با آموزش تعمیر پرینترهای‌ اپسون می‌توانید به راحتی تمامی مدل‌های موجود که در بازار عرضه می‌شود را تعمیر و عیب‌یابی کنید.

از آن‌جا که در‌آموزش تعمیر پرینترهای‌ نحوه باز‌کردن قطعات آموزش داد‌ می‌شود، علاقمندان، نحوه‌ عیب‌یابی و‌ تعمیر را به خوبی فرا خواهند‌ گرفت. توصیه می‌کنیم اگر می‌خواهید همانند یک فرد متخصص و حرفه‌ای تعمیر، عیب‌یابی و تعویض قطعات پرینتر را انجام دهید. آموزش تعمیر پرینتر را با دقت بیشتری مشاهده کنید.

آموزش تعمیر پرینتر مناسب چه افرادی است؟

پرینترهای جوهر افشان چیست و چه ویژگی دارند؟

پرینتر جوهر افشان یک سخت افزار جانبی کامپیوتر است که می‌تواند بی سیم یا با سیم به سیستم کامپیوتر متصل شود. این پرینترها بیشتر در مصارف خانگی و دفاتر کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرند، زیرا با توجه به مزایا و معایب پرینترهای جوهر افشان قادر به انجام چند کار اولیه مانند چاپ، اسکن، فتوکپی و غیره هستند. این دستگاه‌ها برای فرایند چاپ از کارتریج‌هایی که حاوی جوهر هستند، استفاده می‌کنند. امروزه پرینترهای جوهر افشان به عنوان یک دستگاه چند منظوره با اسکن، چاپ و کپی کار می‌کنند. در چند سال گذشته، پیشرفت‌هایی در پرینترهای جوهر افشان از نظر سرعت و کیفیت انجام شده است. از مهم‌ترین ویژگی این پرینترها قابل حمل بودن آن‌ها است که همه پرینترهای جوهر افشان دارای وزن سبک بوده و دستگاهی هستند که قابلیت اتصال و پخش را هم می‌توانند داشته باشند. این موضوع باعث می‌شود این قبیل پرینترها برای محیط کار خانگی و اداری قابلیت حمل بیشتری داشته باشند. این نوع دستگاه را می‌توان به‌راحتی به مکان‌هایی که کاربر می‌خواهد منتقل کرد.

همچنین این مزیت را دارند که به زمان برای گرم شدن احتیاجی ندارند و هزینه کمتری دربردارند. مقرون به‌صرفه ‌بودن یکی از مزیت‌های اصلی پرینترهای جوهر افشان نسبت به پرینترهای لیزری است. یکی دیگر از ویژگی‌های این پرینترها این است که پرینترهای جوهر افشان مانند سایر فرایندهای چاپ از مواد شیمیایی خطرناک استفاده نمی‌کنند و آن‌ها را از خطرات بهداشتی و ایمنی دور می‌کند.

تعمیر انواع پرینترها سامسونگ، کانن، اپسون و اچ پی hp

  • تعمیر پرینترهای اپسون: پرینترهای اپسون برای چاپ محتوا از فناوری‌های مختلف مثل لیزر و… استفاده می‌کنند و به نوعی، نور در آن‌ها وجود ندارد. به دلایل مختلف، ممکن است دچار آسیب دیدگی شده و درست کار نکنند.

گیر کردن برگه، کاهش کیفیت چاپ، چاپ سیاه یا سفید، خط انداختن، آلودگی برگه چاپ شده، خاموش شدن یا روشن نشدن، عدم شناسایی کارتریج، عدم اتصال به وایرلس، کار نکردن کلیدها، صداهای غیرعادی، لرزش شدید دستگاه و موارد مختلف از مشکلات رایج اکثر پرینترها به خصوص پرینترهای لیزری و… اپسون است. برای تعمیر پرینترهای اپسون در هریک از این موارد، می‌توانید به راحتی با تهیه پکیج آموزش تعمیر پرینتر 118 فایل با موارد مختلف و قطعات مختلف پرینترها آشنا شده و آن‌ها را تعمیر کنید.

  • تعمیر پرینترهای کانن: فرآیند تعمیر پرینتر کانن و دیگر برندها، در حالت کلی تفاوت چندانی با تعمیرات دیگر مدل‌های چاپگر ندارد. تنها ممکن است برخی مراحل کمی متفاوت باشند که نحوه تشخیص و عملکرد آن بر عهده تعمیرکار است. چاپگر کانن به ویژه برای چاپ نوشته‌ها بسیار مناسب بوده و مدل‌های خانگی آن هم بسیار محبوب و پر فروش است. کانن یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان پرینتر لیزری است و افراد زیادی برای استفاده در منزل، محصولات این برند را انتخاب می‌کنند. به راحتی با یادگیری تعمیر پرینتر می‌توانید همه انواع و برندهای مختلف پرینترها را تعمیر کنید برای این کار با دوره آموزشی 118 فایل همراه باشید.
  • تعمیر پرینترهای لیزری hp: احتمالا شما هم با مشکلات مختلفی در عملکرد پرینتر خود مواجه شد‌ه‌اید، مثلا کیفیت چاپ کاهش پیدا کرده یا برگه رنگ و نور کافی ندارند و یا مشکلات دیگری که با راه حل‌های ساده و ابتدایی برطرف نشده‌اند. برای این کار بهتر است با دوره‌های آموزشی همراه باشید زیرا این دوره به خوبی به آشنایی شما با ساختار دستگاه‌های لیزری می‌پردازند و روش‌های جدید و به روز تعمیرات این نوع پرینتر را آموزش می‌دهند. بنابراین شما می‌توانید انواع ایرادات و مشکلات پرینتر لیزری اچ پی را به حرفه‌ای ترین شکل برطرف کنید.
  • تعمیر پرینترهای سامسونگ: با استفاده از پرینترهای سامسونگ و دیگر برندها بسیاری از کارهای روزانه همچون چاپ اسناد، چاپ مقالات، عکس، بروشورهای تبلیغاتی و غیره با سرعت بیشتری انجام می‌شود. پرینترهای امروزی نیز همچون سایر دستگاه‌های پرکاربرد، ممکن است به دلایلی دچار خرابی گردند. نوسانات برق، کارکرد بالا، ضربه خوردن و استفاده نامناسب و غیراصولی از دستگاه، بیشترین نقش را در خرابی پرینتر دارند. آموزش تعمیرات پرینترها به صورت همه جانبه و تخصصی به ترمیم انواع مشکلات پرینترها در انواع مختلف برندها به خصوص برند سامسونگ می‌پردازد و شما می‌توانید با این آموزش‌ها پرینترهای سامسونگ خود را تعمیر کنید.

تعمیر پرینترهای لیزری

پرینتر لیزری یکی از نمونه‌های رایج پرینترها در بازار ماشین‌های اداری و دفتری است. در حالت کلی همان کار چاپ و پرینت را انجام می‌دهد، اما ساختاری متفاوت و منحصر در مقایسه با پرینترهای جوهرافشان دارد. برای چاپ محتوا از فناوری لیزر استفاده می کنند. لیزر در این دستگاه به منزله نور عمل کرده و تا حد زیادی تعیین کننده وضوح و کیفیت چاپ است. کیفیت پرینتر لیزری در مقایسه با پرینتر جوهرافشان بهتر و سرعت آن نیز بیشتر است. اما این پرینتر نیز همانند دیگر پرینترها ممکن است به مرور زمان دچار ایراداتی شود و برای تعمیر به افراد حرفه‌ای و کاربلد نیاز پیدا کند. تعمیر پرینتر لیزری یکی دیگر از تخصصی‌ترین خدمات ارائه شده در دوره آموزشی 118 فایل است. در صورتی که علاقه مند هستید یک تعمیرکار حرفه‌ای پرینتر شوید، می‌توانید دوره‌ی آموزش تعمیر پرینتر لیزری را تهیه کنید.

پیش نیاز و مهارت لازم برای تعمیر پرینتر

برای یادگیری این حرفه می‌توانید از آموزشگاه‌های معتبر به یادگیری آن بپردازید و یا اینکه با استفاده از آموزش کامل تعمیر پرینترهای این حرفه را یاد بگیرید و مهارت لازم برای وارد شدن به بازارکار را داشته باشید. از طرفی برای بالا بردن مهارت و توانایی خودتان می‌توانید برای مدت کوتاهی در کنار افراد مجرب این حرفه شاگردی کنید و با اصول و نکات تعمیر پرینتر اپسون آشنا شوید.

مدت زمان لازم برای یادگیری تعمیر پرینتر و چاپگر چقدر است؟

تعمیر پرینتر در اولین قدم به علاقه و پشتکار نیاز دارند و این دو عامل باعث یادگیری بهتر و به حداقل رساندن مدت زمان یادگیری در افراد می‌شود. دوره آموزش تعمیر پرینتر اپسون یک راه مطمئن و کم هزینه برای یادگیری تعمیر پرینتر اپسون در حداقل زمان ممکن و در کمتر از یک ماه است. استفاده از این آموزش باعث می‌شود شما در کمتر از یک ماه مهارت کافی برای تعمیر پرینتر را به دست اورید.

وسایل مورد نیاز برای شروع تعمیر پرینتر

پرینترها امروزه نقش بسیار مهمی در مشاغل‌  دارند. این دستگاه‌ها در ظاهر بسیار ساده هستند ولی استفاده بسیاری در بیشتر شغل‌ها و حتی در خانه دارند. از این رو این وسایل ممکن است بعد از مدتی دچار ایراداتی شوند که باید به صورت حرفه‌ای و تخصصی برطرف شوند. برای همین شما به یکسری وسایل و ابزار برای این کار نیاز دارید که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردزایم.

برای این کار به ست پیچ گوشتی، انبردست، دم باریک، کارتریج، جوهر رنگ، موتور پرینتر اپسون (موتور اسکنر، موتور یونیت و چرخ دنده‌ها)، برد NCU پرینتر و… نیاز دارید.

در پایان آموزش تعمیر پرینتر چه اتفاقی می‌افتد؟

بعد از یادگیری این حرفه می‌توانید وارد بازار کار شوید و از این طریق کسب درامد کنید. همچنین به دلیل وجود پرینتر اپسون در ادارات، بیمارستان‌ها و.. یادگیری این حرفه باعث می‌شود اگر برای دستگاه پرینتر شما اتفاقی افتاد به راحتی خودتان آن را تعمیر کنید. علاوه براین می‌توانید تعمیرگاه کوچکی راه ‌اندازی کنید و این حرفه را به دیگران نیز آموزش دهید.

در انتهای آموزش تعمیر پرینترهای‌ اپسون علاقمندان و تعمیرکاران مهارت کافی برای تعمیر و تعویض مدل‌های XP-340، XP-400 ،XP-410 ،XP-440 ،workforce WF-3640 ، workforce Printer WF-3620 و غیره را کسب خواهند کرد. همچنین نحوه تمیزکاری قطعات حساس پرینتر که خاک و آلودگی باعث خرابی آنها شده، در انتهای مجموعه ارائه شده است.

این مجموعه آموزشی مفهوم کد خطاهای پرینتر حرارتی اپسون مدل TM-H6000V را آموزش می دهد. همچنین نحوه تعمیر پرینتر حرارتی اپسون مدل TM-U375 که یکی از مدل‌های پرطرفدار اپسون می‌باشد در دوازده قسمت ارائه می‌شود. در پایان آموزش تعمیر پرینترهای‌ اپسون می‌توانید با فراهم کردن سرمایه لازم شروع به کار کنید.

بازار کار تعمیر پرینتر در ایران چگونه است؟

برند اپسون تولید کننده انواع پرینترهای لیزری و جوهر افشان است. این پرینترها در انواع مدل‌ها، قیمت‌ها و با کارایی‌های مختلف در بازار وجود دارند. همانطور که می‌دانید پرینترها از جمله دستگاه‌های اداری پرمصرفی هستند که حتی علاوه بر از ادارات در بیمارستان‌ها نیز دارای کاربردهایی هستند و گاها به دلایل مختلف به درستی عمل نمی‌کنند که می‌تواند باعث مشکلات فراوان و از دست رفتن زمان شود.

همین مسائل باعث بالا رفتن اهمیت تعمیرکار این حرفه می‌شود و بالا بودن قیمت پرینترهای اپسون نیز دلیل دیگری است که وقتی این دستگاه خراب می‌شود اغلب تعمیر آن با صرفه‌تر از خرید مجدد ان خواهد بود و برای همین بازارکار تعمیر پرینترهای اپسون بسیار پر رونق و داغ است. برای وارد شدن به این حرفه می‌توانید از آموزش تعمیر انواع پرینترها استفاده کنید.

پرینتر ازجمله ماشین‌های اداری است که در آموزش تعمیر پرینترهای اپسون به تعمیر، عیب‌یابی و تعویض مدل‌های مختلف آن پرداخته شده‌ است. ماشین‌های اداری به دلیل استفاده بیشتر در طول سال سریع‌تر از سایر ماشین‌های صنعتی، قطعات آن خراب می‌شوند. از این رو در بسیاری از سازمان‌ها و ادارات به صورت تخصصی نیرو تعمیرکار می‌گیرند.

درنتیجه با کمک آموزش تعمیر پرینترهای اپسون قادر خواهید بود به صورت تعمیرکار متخصص در شرکت‌ها و سازمان‌ها مشغول به کار‌شوید. حتی می‌توانید پس از آموزش تعمیر پرینترهای اپسون و با فراهم‌کردن سرمایه مورد‌نیاز تعمیرگاه تخصصی خود را راه اندازی کنید.

پرینتر جوهرافشان (بازکردن و بررسی قطعات)

4 ساعت

پرینتر جوهرافشان (تعمیر و عیب یابی پرینتر اپسون)

12 ساعت

پرینتر جوهرافشان (تعمیر و عیب یابی پرینتر اپسون)

1 ساعت

اپسون یکی از معروف‌ترین برند‌ها، در زمینه تولید و عرضه پرینتر بوده و این معروفیت به دلیل کیفیت بسیار بالای محصولات آن است. اما حتی این پرینتر‌های ژاپنی هم، اگر به موقع سرویس نشوند خراب شده و به تعمیرکار نیاز پیدا کرده و باید با صرف هزینه‌های بسیار آن‌ها را عیب یابی کرد. سرویس دوره‌ای پرینتر به معنای بررسی و عیب یابی دستگاه بوده و یک مرحله قبل از تعمیر است.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
مسئله ای که درمورد پرینتر ها وجود دارد این است که پس از مدتی ممکن است در اثر نوسانات برق و یا عدم استفاده و نگهداری مناسب دچار مشکلاتی در قسمت های مختلف شوند.
به دلیل کاهش هزینه‌ها، الویت تعمیر دستگاه است. ولی در صورتی که دستگاه شما هیچ عنوان قابل تعمیر نباشد، دستگاه شما نیاز به تعویض قطعه خواهد داشت.
آموزش تعمیر پرینترهای اپسون، عیب یابی و تعمیر تمام مدل های این نوع پرینتر از جمله XP-340، XP-400، XP-410، XP-440، workforce WF-3640 ، workforce Printer WF-3620 و غیره را ارائه می دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای دوره آموزش تعمیرات انواع پرینتر و چاپگر|جوهر افشان،کانن،اچ پیhp|

  1. زعفرانی

    میتونم از الکل برای تمیز کاری هد چاپگر استفاده کنم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای تمیز کردن میتوانید از الکل استفاده نمایید.
      سپاس از همراهی شما

  2. mohsen

    پرینترم رو چند وقت پیش خریدم اما در چاپ مشکلاتی داره و عکس های کم رنگ چاپ میکنه علتش رو میدونید؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این مشکل شما بیشتر به کارتریج بر می گردد که برای برای رفع این مشکل باید کارتریج آن را با یک کارتریج دیگر تعویض کنید تا خطوط کم رنگ از بین برود.
      سپاس از همراهی شما

  3. mortal

    مشکلات نرم افزاری پرینتر ها رو میشه بگین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در بسیاری از مواقع مشکل از نصب نادرست نرم افزار ها و درایو های پرینتر است که ممکن است مشکلاتی رابوجود آورد.در صورت عدم نصب درست درایو ها روی سیستم، پرینتر در دستگاه شما شناسایی نخواهد شد و به آن متصل نخواهد شد.
      سپاس از همراهی شما

  4. beni.ben

    چه چیزی باعث میشه که این پرینتر ها آسیب ببینند و خراب بشن؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در پرینتر ها استفاده از کاغذ های بی کیفیت، عدم استفاده از پرنتر،نوسانات برقی، عدم شارژ و به موقع انها ممکن است آسیب هایی را به پرینتر ها وارد نماید.
      سپاس از همراهی شما

  5. hlk

    پرینتر اپسیلون چه ویژگی هایی داره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برند اپسیلون تولید کننده انواع پرینتر های لیزری و جوهر افشان است و در بازار با مدل ها و کارایی های مختلفی وجود دارند.
      سپاس از همراهی شما

  6. شاکر مهدوی

    تعمیر چه نوع مدل هایی رو میگه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      آموزش تعمیر پرینترهای‌ اپسون در بخش جوهرافشان، باز و بسته کردن مدل‌های متنوع پرینترهای اپسون از قبیل XP-340، XP-400، XP-410، XP-440، workforce WF-3640 ، workforce Printer WF-3620 و غیره را شامل می‌شود
      سپاس از همراهی شما

  7. fariba.فرمهر

    تعمیر برد پرینتر هم آموزش داده میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در آموزش تعمیر پرینتر های اپسون تعمیر برد اصلی پرینتر بررسی شده است.
      سپاس از همراهی شما

  8. ح.م

    یه مشکلی که دارم پرینتر من چند وقت هست که یک خطایی میده که پرینتر کارتریج رو نمیخونه مشکل از کجاست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      دلایل عدم شناخت کارتیج توسط پزینتر به عوامل مختلفی بستگی داره.اگر کارتریج به درستی جایگذای شده باشد و یا اتصال آن به درستی برقرار باشد به احتمال زیاد مشکل در نرم افزار آن است .عوامل دیگری هم ممکن است داشته باشد به عنوان مثال پرشدن حافظه داخلی پرینتر، جایگذاری نادرست،فعال شدن محافظ کارتریج اچ پی و …
      سپاس از همراهی شما

  9. سدسلیم

    نحوه تمیز کردن این سیستم ها هم گفته میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در انتهای این آموزش تعمیر پرینترهای اپسون ،نحوه تمیز کردن تونر کارتریج پرینتر لیزری اپسون گفته شده است.
      سپاس از همراهی شما

  10. تهرانی

    این نوع پرینتر بیشتر در چه جاهایی استفاده میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      پرینترهای اپسون برای مصارف خانگی و اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد که در مدل‌های متنوعی در بازار عرضه شده است.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

525

خریدار

4.7

رضایت

شناسه آموزش: 3326

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz