آموزش تعمیر پرینترهای کانن

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

542,000 تومان

تا کنون 420 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1399/12/04

حجم آموزش: 10.75 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/12/04

زمان آموزش: 8 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1399/12/04

حجم آموزش: 10.75 گیگابایت

زمان آموزش: 8 ساعت

پرینتر کانن یکی دیگر از محصولاتی است که در کمپانی بزرگ کانن تولید می شود. به طور کلی پرینتر از جمله دستگاه های الکترونیکی است که در دنیای امروز، کاربرد های گوناگونی دارد. از این مصارف می‌توان به مصارف فنی و اداری گرفته تا مصارف خانگی اشاره کرد. حال به این موضوع فکر کنید که با جایگیری این پرینترها درزندگی انسان می‌توان چه شغلی دست و پا کرد. اگر این پرینترها روزی معیوب  شده و نیاز به تعمیر پیدا کنند، جامعه نیازمند افراد ماهر و مجرب خواهد بود. لازم به ذکر است که امروزه نیز بسیاری از این پرینترها دچار نقص شده و افرادی از این راه کسب درآمد می‌کنند. شما تنها با یادگیری نحوه تعمیر پرینترهای کانن می‌توانید درآمد خوبی داشته باشید. برای آموزش دیدن هم نگران نباشید. آموزشگاه 118فایل با ارائه یک دوره‌ی آموزشی، کار را برای شما عزیزان راحت نموده است. این دوره‌ی آموزشی دارای 8 ساعت ویدئوی آموزشی می‌باشد. در این مجموعه تمامی نکات و تکنیک‌های مورد نیاز بیان شده است. در ادامه به معرفی کامل این دوره و بازار کار شغل تعمیر پرینتر کانن پرداخته‌ایم.

با گذشت زمان و گسترش تکنولوژی در زندگی بسیاری از افراد، امروزه بیشتر اموری که مربوط به انسان‌ها می‌باشد به ماشین ‌آلات و دستگاه‌ها واگذار شده‌ است. با این‌ وجود تمامی شرکت‌ها و ادارات بسیاری از امور خود را با استفاده از دستگاه‌هایی مانند دستگاه فتوکپی، اسکنر، پرینتر و غیره انجام می‌دهند. استفاده از این دستگاه‌ها باعث شده‌ است که بسیاری از امور با سرعت بیشتری انجام شوند و به این صورت تا حد زیادی در انرژی صرفه‌ جویی می‌شود. همچنین در بسیاری از موارد انجام این کار کیفیت امور را نیز بالاتر می‌برد. به‌ همین منظور لازم است که در این‌گونه مواقع افرادی که علاقه مند به مشاغل فنی هستند با آموزش در زمینه تعمیر دستگاه‌های اداری مانند آموزش تعمیر پرینترهای کانن  بتوانند در مواقع ضروری انواع این دستگاه‌ها را عیب یابی کرده و تعمیر نمایند و از این بابت خیال بسیاری از صاحبان اداره یا افراد مختلف را برطرف نمایند. باید دقت داشته باشید که با توجه به اینکه انجام کارهای اداری به عملکرد درست اینگونه ماشین‌آلات کاملاً وابسته است ایجاد اشکال در هر یک از آن‌ها می‌تواند مشکلات زیادی را برای این افراد به وجود آورد. باید بدانید که هر یک از این دستگاه‌ها دارای ساختاری پیشرفته و مکانیزمی متفاوت هستند.

آموزش تعمیر پرینترهای کانن 118فایل به طور جامع و مرحله به مرحله نحوه باز و بسته کردن انواع پرینترهای کانن را آموزش می‌بینید. باز و بسته کردن پرینتر راهنمای خوبی برای تعویض قطعات و عیب‌یابی می‌باشد، زیرا اگر نتوانید به صورت اصولی قطعات پرینترهای کانن را تعویض کنید ممکن است به بخش‌های حساس ضربه و یا فشار منفی وارد کنید.

در آموزش تعمیر پرینترهای‌ کانن به‌صورت گام به گام نحوه باز و بسته کردن انواع پرینترهای کانن از قبیل Canon Pixma MX922، MX722، Canon MX395، Canon MG6620، Canon Pixma MP560، Canon Pixma TR8520، TR7520، Canon Pixma MX490، MX492، MG5520، Canon Pixma TS9120، Canon Pixma MG6821 و غیره را آموزش می‌دهد تا علاقمندان به تعمیر پرینتر بتوانند در کمترین زمان‌ تعمیر، تعویض و عیب‌یابی پرینترهای کانن را فرا بگیرند.

در آموزش تعمیر پرینترهای‌کانن پس از نحوه شارژ کارتریج پرینتر کانن مدل Canon Maxify PGI-1500 PGI-2500، عیب‌یابی و تعمیر پرینتر کانن مدل Pixma IP4500، نحوه عیب یابی و تعمیر محل کاغذ پرینترهای کانن مدل MX490 MX492 TR4520، عیب‌یابی و تعمیر‌ مشکل ایجاد خط سیاه در کاغذ و رفع انسداد هدپرینت پرینتر کانن مدل MX492 و غیره ارائه شده است.

مزایای یادگیری تعمیر پرینترهای کانن

1. پرینترهای کانن با توجه به ویژگی‌های بسیار خوبی که دارند در بین مردم دارای محبوبیت هستند، این محبوبیت موجب استفاده بیشتر افراد از این دستگاه‌ها می‌شود، به این منظور بازار تعمیر پرینترهای کانن پررونق‌تر خواهد شد.

2. با توجه به تخصصی بودن دستگاه‌ها و قطعات این پرینترها تعمیر آن‌ها قیمت بالایی دارد. در این حالت افرادی که تعمیر پرینتر انجام می‌دهند می‌توانند درآمد مناسبی داشته باشند.

3. با توجه به اینکه این دستگاه شامل بخش‌های مختلفی مانند کپی کردن، چاپ، فکس و اسکن است خرابی در هر قسمت از آن ممکن است در قسمت‌های دیگر این دستگاه نیز مشکل ایجاد کند و تعمیر آن به زمان بیشتری احتیاج داشته باشد. همین امر باعث بیشتر شدن درآمد فردی می‌شود که تعمیر این‌گونه پرینترها را انجام می‌دهد، می‌شود.

4. با توجه به اینکه شغل تعمیر پرینتر یک شغل آزاد محسوب می‌شود برای انجام آن افراد نیاز به یک کارفرما یا شرایط کاری خاصی ندارند و به انتخاب خودشان شرایط کاری آن‌ها می‌تواند متفاوت باشد.

5. این شغل به‌ عنوان شغل دوم و پاره وقت نیز می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

در صورتی‌ که افراد استفاده زیادی از دستگاه‌های اداری و پرینترها داشته باشند، با یادگیری و آموزش تعمیر پرینترهای کانن می‌توانند باعث کاهش هزینه‌های اضافی شوند‌.

چرا تعمیر پرینترهای کانن 118فایل را فرا بگیریم؟

همان‌طور که می‌دانید پرینتر یکی از دستگاه‌های اداری محسوب می‌شود که علاوه بر ادارات و سازمان‌ها، مصارف خانگی هم دارد. از این رو می‌توان گفت پرینتر یک دستگاه پرکاربرد است که با فراگیری تعمیرات پرینتر می‌توانید درآمد خوبی کسب کنید.

در اداره‌ها در طول روز یک پرینتر بسیار بیشتر از سایر دستگاه‌های‌ اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد. به‌ همین دلیل زودتر خراب می شود یا آسیب می‌بیند و از آن‌جا که تعمیر در‌خارج از اداره ممکن‌ است بسیار زمان بر باشد، عموماً اداره‌ها و سازمان‌ها برای تعمیرات، نیروی متخصص استخدام می‌کنند.به همین دلیل توصیه می‌کنیم برای ورود به عنوان یک نیرو متخصص، آموزش تعمیر پرینترهای کانن را با دقت مشاهده کنید. در این صورت می توانید به‌ طور اصولی‌ تعمیر، تعویض و عیب یابی پرینتر به ویژه پرینترهای‌ کانن را فرا‌ بگیرید.

پکیج‌های آموزش تخصصی تعمیر پرینترهای کانن در کنار کاربردی که دارند بسیار ساده و آسان بوده و برای همه افراد در تمامی سنین می‌توانند مناسب باشند.تعمیر پرینترها با توجه به درخواست و تقاضای زیادی که از طرف مشتریان برای تعمیر آن‌ها وجود دارد دارای بازار کار مناسب است. با توجه به کاربرد و استفاده‌ای که پرینترهای کانن در بین مردم دارند بسیار پراستفاده هستند و بنابراین تعمیر آن‌ها پرتقاضا و پرسود است. آموزش‌ تعمیر پرینترهای کانن دارای هزینه مقرون ‌به‌ صرفه هستند و در مقایسه با سایر آموزش‌های تعمیر پرینترها قیمت مناسبی دارند.با استفاده از پکیج آموزش تعمیر پرینترهای کانن افراد می‌توانند با تدریس این رشته به دیگران نیز کسب درآمد داشته باشند.برای افرادی که دارای ماشین‌های اداری هستند و به‌ صورت روزانه با این دستگاه‌ها سروکار دارند، بسته آموزشی تعمیر پرینترهای کانن می‌تواند بسیار پرسود باشد و از بسیاری از هزینه‌های آن‌ها بکاهد.

آموزش تعمیر پرینترهای کانن مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش تعمیر پرینترهای کانن!

پیش نیاز و مهارت موردنیاز برای تعمیر پرینتر کانن

باید بدانید که برای تعمیر ماشین‌های اداری به‌ خصوص پرینترهای کانن نیاز به تحصیلات خاصی نیست و افراد می‌توانند بدون دریافت مدرک تحصیلی این کار را انجام دهند، تنها کافی است که در این زمینه آموزش ببینند. البته روش‌های مختلفی برای آموزش این رشته وجود دارد و فرد می‌تواند هم از طریق سازمان‌های فنی و ‌حرفه‌ای و هم از طریق کارآموزی و هم از طریق شرکت در دوره‌های آموزش تعمیر پرینترهای کانن این رشته را به‌ صورت کامل آموزش ببینند. اما در این زمینه بهترین روش استفاده از دوره‌های آموزشی تعمیر پرینترهای کانن است زیرا این روش به‌ صورت کامل و جامع بوده و تمامی نیازهای افراد در این زمینه را برطرف می‌کند.

مهارت‌های مورد نیاز

1. مشتری مداری

2. سرعت عمل بالا

3. داشتن اطلاعات زمینه‌ای در مورد ماشین‌های اداری

4. دقت و تمرکز بالا

مدت زمان لازم برای یادگیری تعمیر پرینترهای کانن چقدر است؟

با توجه به این‌ که افراد همواره به‌ دنبال روش‌هایی هستند که در مدت زمان کوتاهی مهارت مورد نیاز خود را آموزش ببینند، می‌توان گفت که بهترین روش برای یادگیری  و آموزش تعمیر پرینترهای کانن استفاده از دوره‌های آموزش تعمیر دستگاه‌های اداری است. زیرا در این روش‌ها با استفاده از روش‌های درست و اصولی این افراد یاد می‌گیرند که چطور ماشین‌های اداری را تعمیر کنند و در مدت زمانی کوتاهی با مطالب و اطلاعات لازم این شغل آشنا شوند.

وسایل مورد نیاز برای شروع تعمیر پرینترهای کانن

همان‌ طور که برای انجام هر کاری نیاز به ابزار و تجهیزات ویژه آن کار هست، برای تعمیر پرینترهای کانن نیز شما نیاز به وسایل و تجهیزات مورد نیاز این شغل خواهید داشت. از جمله این وسایل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:  

1. انواع پیچ گوشتی به خصوص پیچ گوشتی‌های افست

2. ابزار پیکاپ مغناطیسی

3. سیستم ای اس دی

4. چراغ‌ قوه

5. انبر

6. مولتی متر

7. آینه‌های بازرسی

8. استخراج‌ کننده تراشه

9. هویه

10. سیم چین

11. دم باریک

12. پنس

13. فنر

14. نوار برقی

15. قوطی هوای فشرده

سرمایه لازم برای شروع تعمیر پرینترهای کانن

برای‌ این که کار خود را به‌ صورت تعمیرکار تعمیر ماشین‌های اداری و پرینترهای کانن آغاز کنید باید در این زمینه آموزش ببینید و در نتیجه باید برای ثبت ‌نام در دوره‌های آموزش گام به گام تعمیر پرینترهای کنن یک مقدار سرمایه کنار بگذارید. همچنین شما برای‌ این که بتوانید اینگونه پرینترها را به‌ خوبی تعمیر نمایید نیاز به ابزارهای مخصوص و تجهیزات لازم خواهید داشت که برای تهیه این وسایل به چیزی حدود ۵ میلیون تومان سرمایه احتیاج خواهید داشت. پس‌ از آن می‌توانید برای خود یک مغازه اجاره کنید تا مشتریان در آنجا به شما مراجعه کنند. البته اجاره مغازه در شهرها و قسمت‌های مختلف کشور متفاوت است و بنابراین نمی‌توان سرمایه مشخصی در نظر گرفت. شما حتی می‌توانید این کار را به‌ صورت تعمیر پرینترهای کانن در محل یا به‌ صورت مجازی نیز انجام دهید و بعد با افزایش درآمد خود برای خود مغازه اجاره کنید. بنابراین میزان سرمایه‌ای که برای این کار در نظر می‌گیرید بسته به سطح کاری که شما انجام می‌دهید متفاوت است.

در پایان آموزش تعمیر پرینترهای کانن چه اتفاقی می‌افتد؟

افراد بعد از آن که در دوره آموزش صفر تا صد تعمیر پرینترهای کانن به‌ صورت گام ‌به ‌گام با نحوه باز و بسته کردن انواع پرینترهای کنن آشنا شدند، می‌توانند به‌ خوبی قطعات آن‌ها را بشناسند و آن‌ها را عیب ‌یابی کنند و در صورت نیاز هر قطعه را تعویض نمایند. بنابراین در این دوره‌های آموزشی افراد با نحوه حل مشکل در هر یک از قطعات پرینترهای کانن آشنا شده و پس‌ از آن می‌توانند وارد بازار کار شده و از درآمد خوب این رشته استفاده کنند.

در انتهای آموزش تعمیر پرینترهای کانن علاقمندان و تعمیرکاران تازه‌کار و حرفه‌ای تعمیر مدل‌هایی از قبیل Canon MG6320، canon Pixma iP2600 ، iP1800، TR4550 4520، Canon PGI-1500, PGI-2500 ، Canon iP7250، Canon PGI-580, PGI-280, CLI-581, CLI-281، Canon Pixma IP4500، Canon Pixma MG5520 MG5550، Canon Pixma iP90، PIxma MX432 MX452 MX472 و غیره را به صورت تخصصی فرا خواهند گرفت.

همچنین می‌توانند با فراهم کردن ابزار و وسایل مورد نیاز کارگاه تعمیرات خود را راه‌ اندازی کنند. اگر سرمایه کافی‌ ندارید با‌ کمک آموزش تعمیر پرینترهای‌ کانن می‌توانید در کارگاه‌های تعمیراتی و اداره‌ها و سازمان‌ها شروع به کار‌کنید.

بازار کار تعمیر پرینترهای کانن در ایران چگونه است؟

همان‌ طور که قبلاً ذکر شد امروزه در تمامی شرکت‌ها، دفترهای تجاری و اداری و سازمان‌های مختلف حتی در مکان‌های آموزشی مانند مدارس یا دانشگاه‌ها از ماشین‌های اداری مثل پرینتر، فکس، اسکنر و غیره استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها از پراستفاده‌ترین ماشین‌های اداری هستند و حتی در کافی‌نت‌ها نیز کاربرد دارند. این دستگاه‌ها گاهی ممکن است دچار مشکل شوند و به تعمیر احتیاج پیدا کنند. از طرفی با توجه به کاربرد این‌گونه دستگاه‌ها برای بسیاری از دانشجویان، معلمان، اساتید، کارمندان اداری، مترجمان، نویسندگان و غیره می‌توان دامنه استفاده از ماشین‌های اداری را حدس زد که تا چه میزان گسترده و بزرگ است. هر چقدر تعداد کاربران این دستگاه‌ها بیشتر باشد میزان نیاز به وجود متخصصان برای تعمیر ماشین‌های اداری و تقاضا برای آن‌ها افزایش پیدا می‌کند. به‌ دلیل همین تقاضای بالا در میان مشاغل فنی مختلف تعمیر ماشین‌های اداری از جمله تعمیر پرینترهای کانن از درآمد بسیار خوب و بازار پررونقی برخوردار است. تمامی افرادی که از این دستگاه استفاده می‌کنند ممکن است با مشکل روبرو شوند و به‌ دنبال یک تعمیرکار فنی بگردند. به همین دلیل با توجه به اینکه در صورت وجود هرگونه مشکل در این دستگاه‌ها ممکن است کارهای افراد با مشکل روبه‌رو شود آن‌ها هرچه سریع‌تر به‌ دنبال تعمیرکارهای تخصصی می‌گردند. بنابراین بازار کار این رشته بسیار پررونق و خوب بوده و برای افرادی که علاقه مند به این کار هستند می‌تواند مناسب باشد.

آموزش تعمیر پرینترهای کانن یک مجموعه جامع و کامل است. با‌فراگیری آن علاقمندان می‌توانند در کمترین‌ زمان و با سرمایه اندک وارد بازارکار شوند. از آن‌جا که پرینترهای حرارتی، لیزری و جوهر افشان کانن از پرکاربردترین پرینترهای موجود در ادارات ایران است، با فراگیری آموزش تعمیر‌ پرینترهای‌ کانن می‌توانید به صورت تخصصی تعمیرات پرینترهای‌ کانن را ارائه دهید.

توجه‌ داشته‌ باشید برای تعویض و تعمیر بعضی از قطعات نیاز به دقت بالایی دارید. اشتباه در نصب امکان آسیب رساندن به بخش‌های حساس پرینتر وجود دارد. به‌همین دلیل بهتر است نکات و تکنیک‌هایی که در بخش باز و بسته‌کردن آموزش تعمیر پرینترهای‌ کانن ارائه‌ شده را با‌دقت مشاهده‌ کنید.

درآمد تعمیر پرینترهای کانن در ایران

همان‌ طور که ذکر شد تعمیرات ماشین اداری به‌ خصوص پرینترها بازار کار خوبی دارد. بنابراین درآمد حاصل از آن نیز می‌تواند مناسب باشد. البته این درآمد به عوامل مختلفی بستگی دارد که می‌تواند روی میزان آن مؤثر باشد. یکی از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار روی درآمد مهارت است زیرا افراد همواره به‌ دنبال تعمیرکاری می‌گردند که مهارت بالا و تجربه خوبی در این زمینه داشته باشند تا بتوانند مشکل آن را برطرف کنند. بنابراین اگر تعمیرکار مهارت کافی در این زمینه نداشته باشد پرینتر کانن بعد از مدت کوتاهی ممکن است دوباره دچار مشکل شود و مشتری مجدد برای آن هزینه نمایند. به‌ همین علت اگر سعی کنید کم ‌کم مهارت خود را افزایش دهید، اعتبار شما نیز افزایش پیدا می‌کند و به این صورت درآمدتان بیشتر خواهد شد. یکی دیگر از عوامل مؤثر روی درآمد جلب رضایت مشتریان است در واقع شما هر چقدر خوش ‌قولی و سرعت عمل بیشتری داشته باشید درآمدتان افزایش خواهد یافت. یکی دیگر از عوامل افزایش درآمد انجام تبلیغات است با انجام تبلیغات در واقع شما کار خود را بیشتر در معرض نمایش می‌گذارید و از این بابت مشتریان بیشتری جلب می‌کنید. در واقع هرچقدر مشتریان شما افزایش پیدا کند به طبع آن درآمد شما نیز بیشتر خواهد شد. در نهایت مهم‌ترین عامل آموزش کامل و جامع تعمیر پرینترهای کانن است که باعث افزایش مهارت و اطلاعات شما خواهد شد. در این صورت درامد تعمیرکاران بین ۲ تا ۸ میلیون تومان متغیر است.

آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
حل مشکل گیر کردن کاغذ در پرینتر حل مشکل ناخوانا بودن اسناد در پرینتر حل مشکل کند پرینت گرفتن دستگاه حل مشکل تمامی ارور‌ها و کد‌های خطا حل مشکل پرینت نگرفتن پرینتر حل مشکل نصب نادرست درایور و فریمور پرینتر
این قطعه حساسیت های بسیار بالایی دارد. صحت و سلامت کارتریج ارتباط مستقیمی با سلامت درام دارد. به این معنی که حتی اگر کارتریج را با بهترین تونر شارژ کنید، ولی درام بی کیفیتی داشته باشید، عملکرد کارتریج ایده آل نخواهد بود. تعمیر درام پرینتر canon روندی بسیار حساس و پیچده است و تنها یک مرکز معتبر از عهده انجام صحیح آن بر می آید.
هد پرینترهای جوهر افشان کانن مانند یک سینی کوچک کارتریج های سیستم را دربر می گیرد. این بخش از پرینتر نقش ارسال جوهر بر روی کاغذ را ایفا می کند. بنابراین یک اختلال جزیی در هد موجب افت کیفیت چاپ می شود.
مسئله ای که درمورد پرینتر ها وجود دارد این است که پس از مدتی ممکن است در اثر نوسانات برق و یا عدم استفاده و نگهداری مناسب دچار مشکلاتی در قسمت های مختلف شوند.
در تعمیر مین برد پرینتر کانن تشخیص شکستگی های برد الکترونیکی با استفاده از اسیلوسکوپ، سیگنال ساز، آمپرسنج، ولت متر یا نرم افزارهای عیب یابی انجام می شود
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 22 نظر ثبت شده است

11 دیدگاه برای آموزش تعمیر پرینترهای کانن

  1. دولتشاهی

    باعرض سلام لطفاً بفرمایید در کرج هم آموزشگاه داریدیاخیر؟ ممنون

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام خیر آموزشگا هما مجازی هست و شما میتونید هر آموزشی مدنظرتون هست رو ثبت کنید و به صورت دی وی دی یا لینک دانلود دریافت کنید. سپاس از همراهی شما

  2. پرستویی

    چجوری میتونم حافظه پرینتر رو پاک کنم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای پاک کردن حافظه پرینتر نوع و مدل آن ربطی ندارد برای پاک کردن حافظه پرینتر باید به ساختار نرم افزاری تعریف شده برای آن سیستم توجه نمایید
      سپاس از همراهی شما

  3. حمید تاجدینی

    نحوه جداکردن قطعات هم ارائه شده؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در آموزش پرینتر های کانن نحوه تعویض جذب کننده ضایعات جوهر، نحوه تعویض شمارنده ضایعات جوهر، نحوه باز کردن کارتریج مورد بررسی قرار گرفته است.
      سپاس از همراهی شما

  4. mohammad

    مثل همیشه عالی بود و مفید

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سپاس از همراهی شما

  5. خانلو مقدم

    میشه لینک دانلود رو داشته باشم به جای دی وی دی؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      مجموعه مورد نظرتان را می توانید به یکی از روش های لینک دانلود و دی وی دی دریافت کنید و هیچ تفاوتی در محتوای آموزشی وجود ندارد.
      سپاس ار همراهی شما

  6. ادهم

    ممنون خیلی خوب بود.

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سپاس از همراهی شما

  7. BMV200

    چیکار کنم که دوام جوهر پرینتر ها بیشتر بشن؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای افزایش دوام پرینتر راه های مختلفی وجود دارد. 1- استفاده از حالت چاپ هوشمند 2- تغییر تنظیمات پرینتر 3- تغییر فونت 4- چاپ اسناد به شیوه سیاه و سفید است
      سپاس از همراهی شما

  8. هاشم

    پرینتر من پرینت نمیگیره مشکل از کجت میتونه باشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این مشکل میتواند دلایل متفاوتی داشته باشد و باید به کارشناسان مربوطه مراجعه نمایید.
      سپاس از همراهی شما

  9. shahin

    بازار کار تعمیر پرینتر های کانن چجوریه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      با آموزش تعمیر پرینتر های کانن می‌توانید با فراهم کردن ابزار و وسایل مورد نیاز کارگاه تعمیرات خود را راه‌ اندازی کنند. اگر سرمایه کافی‌ ندارید با‌ کمک آموزش تعمیر پرینترهای‌ کانن می‌توانید در کارگاه‌های تعمیراتی و اداره‌ها و سازمان‌ها شروع به کار‌کنید.
      سپاس از همراهی شما

  10. تعمیرات پرینتر

    تعمیر چه مدل هایی ارائه میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در آموزش تعمیر پرینترهای‌ کانن به‌صورت گام به گام نحوه باز و بسته کردن انواع پرینترهای کانن از قبیل Canon Pixma MX922، MX722، Canon MX395، Canon MG6620، Canon Pixma MP560، Canon Pixma TR8520، TR7520، Canon Pixma MX490، MX492، MG5520، Canon Pixma TS9120، Canon Pixma MG6821 و غیره را آموزش می‌دهد تا علاقمندان به تعمیر پرینتر بتوانند در کمترین زمان‌ تعمیر، تعویض و عیب‌یابی پرینترهای کانن را فرا بگیرند.
      سپاس از همراهی شما

  11. بیژن علیمردانی

    باز و بسته کردن قطعات هم گفته میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      آموزش تعمیر پرینترهای کانن 118فایل با بیش از 8 ساعت ویدئو آموزشی ارائه شده که در این مجموعه به طور جامع و مرحله به مرحله نحوه باز و بسته کردن انواع پرینترهای کانن را آموزش می‌بینید
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

420

خریدار

4.7

رضایت

شناسه آموزش: 3328

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

کد تخفیف : honaramozan