آموزش تعمیر پنکه سقفی

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

760,000 تومان

تا کنون 0 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1397/11/17

حجم آموزش: 26.91 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/11/17

زمان آموزش: 33 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1397/11/17

حجم آموزش: 26.91 گیگابایت

زمان آموزش: 33 ساعت

در بین انواع پنکه‌ها، پنکه‌های سقفی بیشترین بازدهی مفید را دارند. برای همین تقاضا برای این مدل پنکه‌ها زیاد است. با این حال درصد خرابی این پنکه‌ها کمی بالا است. به همین منظور افراد زیادی با تعمیر پنکه‌های سقفی درآمد خوبی دارند. دوره‌ی آموزش تعمیر پنکه سقفی آموزشگاه 118فایل به شما در یادگیری تعمیر پنکه سقفی کمک می‌کند. در این دوره به صورت صفر تا صد تمامی نکات مورد نیاز را آموزش خواهید دید. دوره‌ی آموزش تعمیر پنکه سقفی 118 فایل شامل 33 ساعت ویدئوی آموزشی است. این دوره دارای 9 بخش است. در این 9 بخش تعمیر پنکه سقفی، پنکه قابل حمل و هواکش را در مدل و برندهای متعدد از تمام زوایا آموزش داده خواهد شد. افراد پس از مشاهده مجموعه آموزش تعمیر پنکه‌سقفی با سیستم پنکه در مدل‌های سقفی و قابل حمل و همچنین انواع هواکش آشنا می‌شوند. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز آن به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل توضیح داده‌ایم.

همانطور که می‌دانید وظیفه پنکه در جهت خنک کردن و جابه جایی هوا در داخل خانه است. پنکه‌های سقفی در مناطق معتدل و خنک برای تهویه هوای خانه بسیار کاربردی هستند، این پنکه‌ها در هنگام کار کردن برق کمی مصرف می‌کنند اما در عین حال بسیار کاربردی بوده و خنکی دلپذیری ایجاد می‌کنند. پنکه‌ها در انواع مختلفی وجود دارند که یکی از این مدل‌ها پنکه سقفی است. پنکه سقفی به دلیل ثابت بودن در یک مکان و قرار گیری  در معرض گرد و غبار و رطوبت در تمامی ماه‌های سال نیاز به تمیز کردن و مراقبت بیشتر و چک کردن اجزا و قطعات را می‌طلبد. برخی اوقات این قطعات دچار نقص می‌شوند و پنکه به خوبی کار نمی‌کند. ممکن است پنکه کلا روشن نشود که ایراد را باید در مدارهای الکتریکی جست و جو کرد و همچنین ممکن است کلید پنکه سقفی خراب شده باشد که اگر به دلایلی در انتقال جریان فاز از کانکتور ورودی کلید مشکلی به وجود آید کلید پنکه دچار مشکل می‌شود. در هنگام بروز هر کدام از این موارد و خرابی و ایرادات دیگر نیز باید قطعات معیوب را شناسایی و تعمیر کرد. برای این کار می‌توانید از پکیج حرفه‌ای آموزش تعمیر پنکه سقفی استفاده کنید و با صفر تا صد این حرفه آشنا شوید.

آموزش تعمیر پنکه سقفی 118فایل دومین پارت از دوره آموزش تعمیر پنکه می‌باشد که مانند پارت اول این دوره با عنوان “آموزش تعمیر پنکه رومیزی” به نحوه تعمیر پنکه در مدل‌های مختلف می‌پردازد. آموزش تعمیر پنکه سقفی با 33 ساعت آموزش در طی 9 بخش تعمیر پنکه سقفی، پنکه قابل حمل و هواکش را در مدل و برندهای متعدد از تمام زوایا آموزش می‌دهد.

مزایای یادگیری آموزش تعمیر پنکه سقفی

اولین و مهم‌ترین مزیت این شغل درآمد و بازارکار خوب آن است. از طرف دیگر برای شروع کار این حرفه نیازی به سرمایه زیاد ندارید و می‌توانید با سرمایه کم هم کارتان را شروع کنید.

چرا تعمیر پنکه سقفی 118فایل را فرا بگیریم؟

در بین انواع پنکه‌ها، پنکه‌های سقفی بیشترین بازده مفید را دارند و حجم بادی که جابجا می‌کنند نسبت به مدل‌های دیگر بیشتر است. برای همین تقاضا برای این مدل پنکه‌ها زیاد است و احتمالا خود شما نیز یکی از این پنکه‌ها را دارید. برای همین با یادگیری تعمیر آن می‌توانید با کمترین هزینه و وقت پنکه خودتان و دیگران را نیز تعمیر کنید. علاوه بر این یادگیری این حرفه می‌تواند به عنوان راهی برای کسب درآمد باشد. به این صورت که اگر شما تعمیر پنکه سقفی را یاد بگیرید تقریبا می‌توانید دیگر پنکه‌ها را نیز تعمیر کنید. برای همین می‌توانید به راحتی کسب و کار پر درآمدی برای خود دست و پا کنید. برای حرفه‌ای شدن نیاز به آموزش دارید که دوره آموزش حرفه‌ای تعمیر پنکه سقفی در این راه به شما کمک خواهد کرد.

تعمیرپنکه مانند بسیاری از وسایل‌برقی دیگر به گونه‌ای می‌باشد که با ‌فراگیری ساختار پنکه در یک برند می‌توان پنکه با برند‌های دیگر را بررسی و تعمیر نمود.

پنکه‌هایی که مشکلاتشان در این مجموعه بررسی شده، اغلب در کارخانه‌ها و اماکن عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرند. از این ‌رو مشاهده این مجموعه می‌تواند کمک بزرگی به‌تعمیرکاران و علاقمندان باشد تا درمواقع ضروری خود نیز اقدام به تعمیر‌ پنکه کنند.

 آموزش تعمیر پنکه سقفی مناسب چه افرادی است؟

پیش نیاز و مهارت لازم برای شروع تعمیر پنکه سقفی

اولین و مهم‌ترین گام در شروع حرفه تعمیر پنکه سقفی، کسب دانش، مهارت و تخصص فنی در این حوزه است. یک تعمیرکار باید به دانش روز و تکنیک‌های استاندارد تعمیرات تسلط داشته باشد و همین مسئله باعث موفقیت خواهد شد. بنابراین به داشتن تحصیلات آکادمی در این حرفه چندان نیازی نیست و شغل تعمیر پنکه سقفی با داشتن مهارت و توانایی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد نه تحصیلات. برای همین آموزش مبتدی تا پیشرفته تعمیر پنکه سقفی به شما کمک می‌کند تا مهارت کافی در این حرفه را به دست آورید.

مدت زمان لازم برای یادگیری آموزش تعمیر پنکه سقفی

تعمیر پنکه سقفی و دیگر مشاغل تعمیراتی در اولین قدم به علاقه و پشتکار نیاز دارند و این دو عامل باعث یادگیری بهتر و به حداقل رساندن مدت زمان یادگیری در افراد می‌شود. دوره آموزش تعمیر پنکه سقفی یک راه مطمئن و کم هزینه برای یادگیری تعمیر پنکه سقفی در حداقل زمان ممکن و در کمتر از یک ماه است. استفاده از این آموزش باعث می‌شود شما در کمتر از یک ماه مهارت کافی برای تعمیر پنکه سقفی را به دست آورید.

وسایل مورد نیاز برای شروع آموزش تعمیر پنکه سقفی

پنکه‌ها به طور کل جهت خنک کردن و جابجایی هوای داخل اتاق استفاده می‌شوند. پنکه‌های سقفی به دلیل ثابت بودن در یک مکان و در معرض گرد و غبار و رطوبت بودن در تمامی ماه‌های سال نیاز به تمیز کردن و مراقبت بیشتر و چک کردن اجزا و قطعات آن دارد. گاهی اوقات به دلایل مختلف عیوبی در کارکرد پنکه بروز می‌کند که می‌توان به سادگی آن را برطرف کرد. برای وارد شدن به این حرفه و راه اندازی مکانی برای تعمیر پنکه سقفی قبل از هر چیری به ابزار و وسایل مورد نیاز این حرفه نیاز دارید که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم. شما برای بازسازی و نوسازی و به طور کلی تعمیر پنکه سقفی به ابزارهای معمولی و ساده‌ای که در هر خانه و کار گاهی به سادگی یافت می‌شود نیاز دارید، این لوازم عبارت اند از: پیچ گوشتی، انبر دست، چکش، انواع آچار، فرچه سیمی، فرز، اسپری رنگ، بلبرینگ نو در صورت نیاز و… جز ابزارهای کاربردی این حرفه هستند.

سرمایه لازم برای شروع آموزش تعمیر پنکه سقفی

یکی از مزایای شغل تعمیر پنکه سقفی این است که برای شروع کار نیازی به سرمایه زیاد ندارید. تعمیرات لوازم برقی به خصوص پنکه سقفی یکی از مشاغل پردرآمد با سرمایه کم محسوب می‌شود که در میان مشاغل فنی طرفداران زیادی دارد. برای وارد شدن به این حرفه شما می‌توانید با گذراندن دوره‌های آموزشی در آموزشگاه‌های معتبر، دانش و مهارت لازم را برای شروع کار تعمیر پنکه سقفی به دست بیاورید. که برای اینکار باید هزینه شهریه را پرداخت کنید. اما یک راه دیگر وجود دارد که با کمترین هزینه می‌توانید آموزش‌های لازم را فرا بگیرید و آن استفاده از پکیج آموزش کامل تعمیر پنکه سقفی است. علاوه بر این شما به 5 الی 7 میلیون سرمایه نیاز دارید تا ابزار و وسایل مورد نیاز این حرفه را تهیه کنید و مشغول به کار شوید.

در پایان آموزش تعمیر پنکه سقفی چه اتفاقی می‌افتد؟

استفاده از پنکه به عنوان یک وسیله خنک کننده، بالاخص در اقلیم‌های مرطوب و شرجی بسیار رایج است. پس طبیعی است که در فصول گرم سال، نیاز به تعمیر پنکه توسط افراد زیادی از جامعه حس شود بنابراین یادگیری تعمیر آن باعث می‌شود شما یک کسب و کار در این مناطق راه اندازی کنید و حتی می‌توانید کارآفرین باشید و به دیگران نیز آموزش دهید. علاوه بر این با یادگیری تعمیر پنکه سقفی می‌توانید دیگر پنکه‌های رومیزی، ایستاده و… را نیز تعمیر کنید.

افراد پس از مشاهده مجموعه آموزش تعمیر پنکه‌سقفی با سیستم پنکه در مدل‌های سقفی و قابل حمل و همچنین انواع هواکش آشنا می‌شوند. پنکه سقفی با برندهای مختلفی مانند امرسان، ایسلندر، زونیکس، کیچر، مینکا ایر، هانتر و سایر پنکه‌ها با برندهای توربو، لاکوود، گلکسی، هانیوال، ماسی، دارکرفت، ورنادو در این مجموعه بررسی شده است. همچنین چگونگی نصب، جداسازی و اتصال قطعات و تعمیر آنها به همراه موارد دیگر آموزش داده می شود. با سفارش این‌مجموعه، می‌توانید در مدت کوتاهی در تعمیر پنکه سقفی متخصص شوید.

بازار کار تعمیر پنکه‌ سقفی در ایران چگونه است؟

پنکه از قدیمی‌ترین و پرکاربردترین وسایل خنک کننده‌ای است، که از دیر باز تا کنون با ما همراه بوده است. تقریبا در تمامی خانه ها علاوه بر انواع کولر، پنکه نیز یافت می‌شود. با توجه به حجم بالای درخواست این وسیله، انواع متفاوتی از شرکت‌ها و کارخانه‌های گوناگون روانه بازار شده است. با توجه به این حجم گسترده از تنوع، تعمیرات پنکه سقفی و دیگر انواع پنکه نیز به یکی از تخصصی ترین کارها تبدیل شده است. که باید توسط تعمیرکار حرفه‌ای پنکه انجام پذیرد و همین موضوع باعث داغ شدن بازار کار این حرفه شده است. افرادی که می‌خواهند وارد این حرفه شوند اگر در کارشان حرفه‌ای باشند باید بدانند که آینده شغلی خوبی خواهند داشت.  برای افزایش مهارت و توانایی استفاده از آموزش صفر تا صد تعمیر پنکه سقفی کمک کننده خواهد بود.

تعمیرات لوازم خانگی همیشه دارای بازارکار خوبی را دارا می باشد. علاقمندان با داشتن توانایی لازم می‌توانند در خدمات پس از فروش و مراکزی از این قبیل استخدام گردند.حتی خود نیز به صورت خصوصی مشغول به فعالیت شوند. حرفه ‌تعمیرات به گونه‌ای می‌باشد که در‌صورت تسلط ومهارت در این‌زمینه افراد همیشه دارای مشتری و بدنبال آن درآمد ‌مناسبی را خواهند ‌داشت.

درآمد تعمیر پنکه‌ سقفی در ایران

تعمیر پنکه سقفی جز کارهای بسیار حساس است که نباید اعتبار و شغل شما را به خطر اندازد، باید به گونه‌ای آن را تعمیر کنید که کارتان بر سر زبان‌ها بیافتد و مشتریان زیادی جذب شما شوند تا بتوانید به درآمدی خوبی از این شغل برسید. داشتن علاقه، پشتکار و صبر و حوصله لازمه‌ یک تعمیرکار حرفه‌ای تعمیر پنکه سقفی است. برای اینکه در کارتان جز بهترین‌ها باشید باید اعتماد مشتری را جذب کنید. به طور کلی متوسط درآمد ماهانه یک تعمیرکار پنکه سقفی در ایران بین ۵ تا ۱۰ میلیون تومان برآورده شده است. درآمد شما در این شغل به تلاش و تخصص خودتان بستگی دارد. برای افزایش درآمد باید مهارت و توانایی شما نیز بالا باشد تا بتوانید مشتری‌های زیادی جذب کنید و به درآمد بالا برسید. برای این کار می‌توانید از پکیج آموزش گام به گام تعمیر پنکه سقفی برای افزایش مهارت تان استفاده کنید.

درآمد تعمیر پنکه‌ سقفی در جهان

تعمیر پنکه سقفی جز شغل تعمیرات و سرویس لوازم خانگی است که این حرفه از جمله مشاغلی است که امکان مهاجرت با آن به کشورهای خارجی وجود دارد. شرایط مهاجرت و مدارک لازم را باید بسته به کشور مورد نظرتان تهیه کنید. البته حتما باید دوره‌های آموزشی معتبر تعمیر پنکه سقفی را گذرانده باشید، مدرک قابل ترجمه بگیرید و به زبان کشور مقصد هم تسلط داشته باشید. در این صورت به راحتی می‌توانید به کشور مدنظر مهاجرت کنید و با ارسال رزومه و ثبت درخواست کار مشغول به کار شوید. در بسیاری از کشورها به خصوص کانادا، آلمان و… هزینه خوبی بابت تعمیر لوازم خانگی مثل تعمیر پنکه سقفی می‌پردازند.

نصب، جداسازی و باز و بست قطعات پنکه سقفی

8 ساعت

تعمیرات پنکه سقفی

9 ساعت

پنکه های دیواری

2 ساعت

سرویس کاری و تمیز کاری هواکش

9 ساعت

تعمیرات، سرویس کردن و تمیزکاری پنکه قابل حمل

3 ساعت

پنکه های برجی و پنکه های بدون پره

2 ساعت

نحوه تعمیر سوزن سرعت سوئیچ پنکه در قسمتی از این اموزش به صورت جامع بیان شده است.
بله، به صورت کامل رفع سرصدا و تعمیربلبرینگ آموزش داده شده است.
خراب شدن عایق بین صفحات خازن یا همان دی الکتریک، موجب می شود جریان بسیار زیادی از شبکه کشیده شود و این جریان اضافی منجر به تحریک فیوز و قطع برق می شود.
در این مواقع زمان روشن کردن، موتور پنکه سعی می کند روشن شود و صدای هوم می دهد ولی پره ها به حرکت در نمی آیند. در اکثر این مواقع ایراد مربوط به خازن راه انداز و یا نیم سوز شدن بوش پنکه می باشد. برای تشخیص بهتر در زمان تعمیر پنکه سقفی، در صورتی که با کلید 1 یا 2 پنکه حرکت نمی کند. اما با قرار دادن پنکه بر روی شماره 3 یعنی بالاترین ولتاژ، پنکه روشن شود. ایراد از سمت بوش است. در بعضی موارد در هنگام تعمیر پنکه سقفی، سروصدای پنکه تنها با روغن کاری از بین می رود. متاسفانه علت سرو صدای بعضی از پنکه ها صرفا از کیفیت پایین قطعات استفاده شده در ساخت آنها می باشد و به اصطلاح مشکل کارخانه ای است. در این موارد تعمیر پنکه رومیزی تنها با تعویض قطعات بی کیفیت امکان پذیر خواهد بود.
لرزش پنکه از موارد خطرناکی محسوب میشود که حتما باید به سرعت عیب یابی و تعمیر پنکه انجام شود. در هنگام تعمیر پنکه ایستاده و یا تعمیر پنکه رومیزی ایراد وارده میتواند ناشی از گشاد شدن بوش باشد. علت لرزش پنکه سقفی می تواند ناشی از تاب برداشتن پروانه باشد. در تعمیر پنکه سقفی باید پره ها بالانس شود، از آنجایی که این کار نیاز به مهارت بالایی دارد. ازین رو در این موارد بیشتر پروانه تعویض می گردد.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای آموزش تعمیر پنکه سقفی

  1. erfan.kamali

    علت تکان خوردن پنکه سقفی چیست؟؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      پروانه های پنکه به یک صفحه و یا واشر متصل هستند در شرایطی که جسم خارجی به آن برخورد کند ممکن است در جای خود تکان بخورد و شل شود. در این شرایط با روشن شدن پنکه شاهد تکان خوردن و لرزش پنکه سقفی هستیم.یکی دیگر از دلایل لرزش پنکه
      سقفی درست نصب نشدن پره ها به صفحه پنکه است که می تواند صدای بدی را ایجاد کند.
      از دیگر علت های تکان خوردن پنکه سقفی تراز نبودن صفحه متصل به پروانه ها محسوب می شود.
      سپاس از همراهی شما

  2. s.t_3489

    نحوه تنظیم سرعت پنکه سقفی به چه صورت است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در اکثر مدل پنکه های سقفی یک صفحه دایره ای که در روی آن اعدادی نوشته شده است، می بینید که شروع این صفحه با دکمه ON و پس از آن با توجه به مدل پنکه شما این اعداد م یتواند به صورت 1 و 2 و 3 و یا ماکسیمم و مینیمم باشد که در واقع عملکردی مشابه همان اعداد را برای ما ایفا می کنند. در انتهای این دکمه ها نیز دکمه OFF مشاهده می شود که در داخل این صفحه یک مدار برای تنظیم سرعت پنکه قرار دارد. با بالا بردن سرعت و چرخاندن این دکمه هر بار یک مدار مقاومت از سر راه موتور پنکه کنار می رود.
      سپاس از همراهی شما

  3. حسن قریشی

    اگر لینک دریافت کنیم همون اموزشی که روی دی وی دی هست رو ارسال میکنین یا فرق میکنه!؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. مجموعه مورد نظرتان را می توانید به یکی از روش های لینک دانلود و دی وی دی دریافت کنید و هیچ تفاوتی در محتوای آموزشی وجود ندارد.
      سپاس از همراهی شما

  4. ایمان

    درصورت خراب بودن کلید پنکه سقفی چه باید کرد؟!!!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در مدار الکتریکی پنکه و کلید جریان فاز بعد از اینکه از کلید عبور کرد به موتور می رسد و اگر به هر علتی در انتقال جریان فاز از کانکتور به موتور ولتاژ برقی نرسد از حرکت می ماند.
      سپاس از همراهی شما

  5. .66abbas.zenedel

    صدای پنکه در هنگام کار زیاد است و صدای آن آزار دهنده است برای رفع آن چه کاری باید انجام داد؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این مشکل می تواند از نوع مکانیکی باشد.
      برای رفع کردن این مشکل باید دقت کنید اگر صدا از نوع سایش آهن و یا یک صدایی شنیده شود و هنگامی که پنکه را خاموش می کنید این صدا ها کم کم کاهش می یابد‌.
      که دلیل آن مشکل مکانیکی و از قسمت بلبرینگ ها می باشد که باید ان ها را عوض کنید‌.
      سپاس از همراهی شما

  6. yashar_delkhosh

    پنکه روشن نمی شود مشکل از کجاست؟؟؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      ممکن است دلیل آن این باشد که برق مدار الکتریکی قطع باشد و به موتور پنکه شما ولتاژ نرسد.
      شما باید با رعایت کردن نکات ایمنی ولتاژ را در سیم های اصلی موتور با کمک ولت متر اندازه بگیرید اگر دستگاه ولتاژ را به شما نشان نداد به دنبال علت قطع بودن جریان فاز در مدار باشید.
      سپاس از همراهی شما

  7. f.firuzi

    پرش فیوز زمان روشن کردن پنکه به چه علت می تواند باشد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در صورتی که در سیم‌کشی پنکه مشکلی ایجاد شده باشد، این مشکل می‌تواند باعث پریدن فیوز شود. همچنین بروز این اختلال می‌تواند ریشه در وجود مشکل در شبکه برق‌رسانی ساختمان داشته باشد.
      سپاس از همراهی شما

  8. javad.roosta

    هزینه ارسال چقدر میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      هزینه ارسال بسته ها توسط پست تعیین می شود و هزینه ارسال به سراسر کشور تقریبا بین 20 تا 30 هزار تومان می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  9. ahmad khojaste

    لرزش بیش از اندازه دلیل بر چیست!!؟!؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      عواملی همچون: شکستگی یا ترک در پره‌ها
      فرسودگی بوش
      سرعت کم چرخش پروانه‌ها
      می تواند بر لرزش پنکخ تاثیر گذار باشد.
      سپاس از همراهی شما

  10. سینا_78

    قیمت تعمیر پنکه به چه مواردی بستگی دارد؟!؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خرابی پنکه و نیاز به تعمیر پنکه در محل، ممکن است به قطعات مختلفی مرتبط است. از این رو هزینه تعمیرات پنکه هم ممکن است به دلایل مختلفی تغییر کند. به طور کل نوع پنکه سقفی، رومیزی، معمولی یا ایستاده بر قیمت تعمیرات پنکه تاثیر دارد. تعمیر قطعات یا تعویض قطعات مورد دیگری است که بر اجرت تعمیرات پنکه تاثیر دارد.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0

خریدار

4.7

رضایت

شناسه آموزش: 2926

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz