دوره آموزش تعمیرات گیربکس خودرو|اتومات، معمولی|+مدرک بین المللی

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش تعمیر گیربکس-118فایل

قیمت محصول

19 تخفیف

725,000 تومان

تا کنون 420 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1399/09/02

حجم آموزش: 27.22 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/09/02

زمان آموزش: 29 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1399/09/02

حجم آموزش: 27.22 گیگابایت

زمان آموزش: 29 ساعت

در آموزش تعمیرات گیربکس مباحثی نظیر نحوه عملکرد کلاچ خودرو، بررسی سیم کلاچ خودرو، عیب‌یابی مشکلات کلاچ خودرو، بازکردن گیربکس و کلاچ خودروی پژو و … را آموزش خواهید دید. دوره‌ی آموزش تعمیرات گیر بکس دارای 29 ساعت ویدئوی آموزشی است. این دوره دارای 4 بخش مختلف وآموزش تکنیک‌های مختلف تعمیر گیربکس است. در بخش اول تعمیر گیر بکس معمولی را آموزش می‌بینید. بخش دوم در مورد تعمیر گیر بکس اتوماتیک با شما صحبت خواهد کرد. پارت سوم دارای محتوای آموزش تعمیر گیر بکس سی وی تی است. در آخر نیز پارت چهارم تعمیر گیر بکس تویوتا کرولا را آموزش می‌دهد. درآمد تعمیرکار گیربکس هم در ایران و هم خارج از ایران بسیار زیاد است. ورود به این شغل نسبتاً آسان است. زیرا برای ورود به این شغل نیاز به آموزش دیدن و قبول شدن در آزمون‌های ورودی دارد. این حرفه یکی از فرصت‌های پیشرفت شغلی به حساب می‌آید. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت کامل پرداختیم.

در اولین پارت آموزش تعمیر گیربکس دستی ارائه شده که در آن به طور جامع و کاربردی موضوعاتی از قبیل معرفی گیربکس‌های دستی و نحوه عملکرد آنها، تعمیر اساسی گیربکس دستی4BE خودرو پژو 206 و 207 را گام به گام فرا خواهید گرفت.

گیربکس اتوماتیک AL4 یکی از جدیدترین و به‌روزترین مدل‌هاست که ساختمان نسبتاً پیچیده‌ای دارد. از این رو در دومین پارت دوره آموزش تعمیرات گیربکس به گیربکس اتوماتیک پرداخته شده است.

CVT نوع دیگری از گیربکس اتوماتیک است که در بسیاری از خودروهای به کار برده شده است. همین امر موجب شده تا را هم در این دوره ارائه دهیم تا تعمیرکاران بتوانند هر خودرویی با هر نوع گیربکسی را تعمیر کنند.

در آخرین پارت به تعمیر گیربکس تویوتا کرولا اشاره شده که مرحله به مرحله نحوه عیب‌یابی و تعویض سیستم گیربکس تویوتا کرولا مدل‌های 2002 تا 2020 شرح داده شده، به گونه‌ای که می‌توانید با کمک این پارت به صورت تخصصی تعمیر، تعویض و عیب‌یابی گیربکس تویوتا کرولا را انجام دهید.

〈 برخی از دروس این دوره 〉

سرمایه گزاری برای دیدن یک آموزش با بورسیه 175.000 تومانی
! تا پایان طرح بورسیه فرصت زیادی باقی نمانده !
  725.000 ⇒ 900.000

درآمد تعمیرات انواع گیربکس در ایران | بهترین تخصص بیشترین درآمد

درآمد تعمیرکار گیربکس ماشین در ایران به صورت ماهانه بسیار زیاد است و به اندازه‌ای هست که اگر شما بخواهید وارد این کار شوید درست است سختی بسیار زیادی دارد اما زندگی بسیار با کیفیتی خواهید داشت و درآمدتان واقعا زیاد خواهد بود .اگر در یک محله شلوغ در تهران مغازه از خودتان داشته باشید و بخواهید گیربکس تعمیر کنید درآمد شما در ماه بیش از 60 میلیون تومان خواهد بود. اما اگر مغازه نداشته باشید و در شهرهای دیگر مشغول به کار شید درآمد ماهانه شما چیزی بیش از 20 الی 40میلیون تومان خواهد بود. اگر شما بتوانید از گیربکس‌های اتوماتیک هم سردر بیاورید و به صورت حرفه‌ای در این زمینه کار کنید درآمدتان بسیار بسیار زیاد خواهد شد. برای وارد شدن به این حرفه می‌توانید از پکیج‌های آموزش حرفه‌ای تعمیر گیربکس استفاده کنید.

سرمایه لازم برای شروع تعمیرات گیربکس

برای اینکه وارد این حرفه شوید و کسب درآمد کنید ابتدا باید یک مغازه 50 متری خریداری یا اجاره کنید که این کار و خرید آن از شهری به شهر دیگر و مکان شلوغ یا پر رفت و آمد آن مبلغ متفاوتی خواهد داشت و مبلغی بالغ بر 100 میلیون تومان سرمایه لازم است. مغازه باید در حدی باشد تا ماشین داخل آن جا شود. بعد از خرید یا اجازه مغازه باید ابزارها و وسایل مخصوص تعمیر گیربکس و مکانیکی  را خریداری کنید. جهت خرید این وسایل 100 الی 150 میلیون تومان سرمایه نیاز دارید. به طور کلی با توجه به نوسانات بازار نمی توان مبلغ مشخصی را تعیین کرد اما این شغل از جمله کارهایی است که سرمایه اولیه نسبتا کمی برای شروع احتیاج دارد. ابزار کامل به همراه دستگاه دیاگ اصلی ترین تجهیزات مورد نیاز شما هستند. آینده‌ی شغلی این حرفه تضمین شده است و هرکسی که بخواهد وارد این حرفه یعنی تعمیر گیربکس شود و از این طریق کسب درآمد داشته باشد تا آخر عمر شغل آن تضمین شده است و می‌تواند درآمد داشته باشد به شرطی که در این حرفه مهارت و توانایی‌های لازم را پیدا کند و اعتماد مشتریان را نیز جلب کند.

   این آموزش توسط 118 فایل تضمین میشود   

 در صورتی شروع کردید و یاد نگرفتید  

مبلغ پرداختی به شما باز خواهد گشت

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

این آموزش را میتوانید به سه روش داشته باشید

♦ دریافت DVD درب منزل

♦ دریافت فلش درب منزل

♦ دریافت لینک دانلود بلافاصله بعد خرید


درصورت نیاز به هر گونه پشتیبانی همکاران ما پاسخگو خواهند بود

021 2222 1240 

مزایای یادگیری تعمیر انواع گیربکس

درآمد تعمیرکار گیربکس هم در ایران و هم خارج از ایران بسیار زیاد است.ورود به این شغل نسبتاً آسان است، زیرا الزامات آموزشی رسمی کمی برای آن وجود دارد.این حرفه یکی از فرصت‌های پیشرفت شغلی و یک محیط کاری منسجم و دوستانه است.

نقش گیربکس در خودرو

نیروی تولیدی توسط موتور باید متناسب با نیاز خودرو به چرخ‌ها منتقل شود. وظیفه‌ کنترل و تنظیم این قدرت با گیربکس یا جعبه دنده‌ خودرو است. در واقع گیربکس به راننده اجازه می‌دهد تا خودرو را با سرعت‌های مختلف در شرایط متفاوت کنترل کند. به کمک گیربکس می‌توان خودرو را در سراشیبی‌ها و شرایط جاده‌ای که احتمال از کنترل خارج شدن تنظیم سرعت وجود دارد، اتومبیل را به صورت کامل در اختیار راننده قرار داد. گیربکس از ساده‌ترین شکل در اولین خودروی مدرن جهان، تولید بنز، تنها به صورت دو سرعته مورد استفاده قرار گرفت و با پیشرفت علم مکانیک این سیستم نیز پیشرفت‌های فراوانی کرد و به مرور به انواع آن اضافه شد. اکنون سه دسته بزرگ جعبه دنده به نام‌های گیربکس‌های دستی، گیربکس‌های اتوماتیک یا خودکار و گیربکس‌های نیمه خودکار وجود دارند. همه‌ی ما می‌دانیم که گیربکس مهم‌ترین قطعه در خودرو است و معمولا یک خرابی جزئی در یکی از اجزای آن می‌تواند کل سیستم را درگیر کند. برای همین بهتر است از پکیج آموزش تعمیر گیربکس استفاده کنید تا به محض دیدن علائم خرابی آن را تعمیر کنید.

چرا تعمیرات گیربکس 118فایل را فرا بگیریم؟

در آموزش تعمیرات گیربکس مباحثی نظیر نحوه عملکرد کلاچ خودرو، بررسی سیم کلاچ خودرو، عیب‌یابی مشکلات کلاچ خودرو، بازکردن گیربکس و کلاچ خودروی پژو و … را آموزش خواهید دید.

با کمک آموزش تعمیر گیربکس اتوماتیک(al4) مواردی از جمله نحوه چک کردن روغن گیربکس اتوماتیک، نحوه تعویض روغن و فیلتر گیربکس اتوماتیک، بررسی قطعات و بستن آن‌ها در گیربکس اتوماتیکal4، بررسی اجزاء، عملکرد مبدل گشتاور گیربکس اتوماتیک و عیب‌یابی آن و … را آموزش می بینید.

در پارت آموزش تعمیر CVT موضوعاتی مانند بررسی CVT خودروی نیسان، بررسی صفحه ساعت، بررسی ECVTخودروهای هیبرید تویوتا، عیب‌یابی و تعمیر CVT نیسان مورانو و…به طور جامع و عملی توضیح داده شده است.

همانطور که گفتیم گیربکس از ضروری‌ترین قطعات خودرو است و به نوعی قلب خودرو تلقی می‌شود. از این رو خراب شدن این قطعه می‌تواند به سایر اجزای خودرو نیز آسیب وارد کند  و این کار باعث می‌شود هزینه‌های زیادی برای تعمیر متحمل شوید. برای همین یادگیری تعمیر گیربکس باعث می‌شود به محض مشاهده علائم خرابی برای رفع آن اقدام کنید و از هزینه‌های اضافی و خرابی‌های بیش از حد جلوگیری کنید. همچنین می‌توانید این حرفه را یاد بگیرید و برای خودتان کسب و کاری راه اندازی کنید برای این کار می‌توانید از آموزش گام به گام تعمیر گیربکس استفاده کنید.

آموزش تعمیرات گیربکس مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش تعمیر گیربکس دستی!

خلاصه‌ای از محتویات آموزش تعمیر گیربکس اتوماتیک al4!

خلاصه‌ای از محتویات آموزش تعمیر گیربکس cvt !

خلاصه‌ای از محتویات آموزش تعمیر گیربکس تویوتا کرولا!

آموزش تعمیر گیربکس اتومات ( اتوماتیک) خودرو

امروزه با فراگیری ماشین هایی با گیر بکس اتومات نیاز به تعمیرات این بخش خودرو ها بسیار افزایش پیدا کرده و با توجه به اینکه این گیربکس های به مراتب پیچیده تر هستند متخصص در زمینه این نوع گیربکس ها بسیار کمتر هستند.
این دوره علاوه بر آموزش تعمیرات گیربکس معمولی ، آموزش تعمیرات گیربکس اتومات را نیز به طور کامل بررسی کرده و شما با دیدن این دوره تمامی نکات مورد نیاز خود را دریافت خواهید کرد. و با کمی تمرین و پشتکار میتوانید یک متخصص توانمند در زمینه تعمیر گیربکس ماشین شوید.

تحصیلات و مهارت لازم برای یادگیری تعمیرات انواع گیربکس

تعمیر گیربکس جز مشاغلی است که به تحصیلات آکادمی نیاز ندارد و با داشتن تحصیلات مبتدی نیز می‌توان در این حرفه مشغول به کار شد. اما هستند افرادی که بخواهند با تحصیل در رشته مکانیک به صورت حرفه‌ای وارد این شغل شوند. برای وارد شدن به این حرفه تنها چیزی که لازم است مهارت و توانایی بالا است که این کار را می‌توانید با دو سال شاگردی کردن کنار یک استادکار این حرفه یاد بگیرید یا می‌توانید از دوره آموزش مبتدی تا پیشرفته تعمیر گیربکس استفاده کنید و با اصول و نکات اصلی و کاربردی این حرفه آشنا شوید.

مدت زمان لازم برای یادگیری تعمیرات گیربکس چقدر است؟

مدت زمان لازم برای یادگیری تعمیر گیربکس با توجه به علاقه و پشتکار شما تعیین می‌شود اگر عاشق این حرفه شوید و به طور مستمر در پی یادگیری این حرفه باشید این کار را در کمتر از یک سال می‌توانید یاد بگیرد. برای اینکه مهارت کافی به دست آورید و توانایی لازم جهت اداره و باز کردن یک مغازه تعمیرکاری به خصوص تعمیر گیربکس را داشته باشید می‌توانید به مدت کوتاهی در کنار افراد خبره این کار شاگردی کنید یا اینکه از دوره آموزش تعمیر گیربکس استفاده کنید و هر آنچه لازم است در این باره بدانید را فرابگیرید.

وسایل مورد نیاز برای شروع کار تعمیر گیربکس

همه‌ی ما می‌دانیم برای راه اندازی یک کسب و کار پر قدرت ابتدا باید با وسایل و تجهیزات و ابزارهای ضروری آن حرفه آشنا باشیم و نحوه کار کردن با آن‌ها را بدانیم. یکسری وسایل هستند که بسیار آشنا هستند و حتی اگر مکانیک یا تعمیر کار هم نباشید به راحتی با این وسایل آشنا هستید اما یکسری وسایل به صورت تخصصی و حرفه‌ای هستند که باید برای تعمیرکار گیربکس شدن با آن وسایل و ابزارها آشنا شوید. برای این کار می‌توانید از پکیج‌های کامل آموزش تعمیر گیربکس استفاده کنید. علاوه بر وسایل کلی و ضروری که یک تعمیرکار به آن‌ها نیاز دارد مثل مجموعه پیچ گوشتی، مجموعه آچار، دریل‌های مختلف، پمپ باد و… به یکسری وسایل مثل مبدل گشتاور، پمپ روغن،  چرخ دنده‌های سیار، بسته‌های کلاج و… که ابزارهای ضروری گیربکس‌های دستی و اتوماتیک هستند نیاز دارید.

لیست قیمت وسایل مورد نیاز تعمیر گیربکس

بروزرسانی : 12 آبان ماه 1402

ردیف ابزار و وسایل تعمیرات گیربکس قیمت (تومان)
1 پمپ باد (250 لیتری) 9,500,000
2 باند ترمز گیربکس 1,400,000
3 سلکتور گیربکس(در مدل های متنوع) 1,300,000-1,800,000
4 زنجیر گیربکس (در مدل های متنوع) 6,800,000-9,300,000
5 فیلتر روغن گیربکس خودرو( در مدل های متنوع) 600,000-2,900,000
6 رادیاتور خنک کن روغن گیربکس 3,000,000-3,900,000
7 پولی ورودی گیربکس cvt 15,000,000
8 پولی خروجی گیربکس cvt 14,800,000
9 اویل پمپ گیربکس(در مدل های متنوع) 2,000,000-11,500,000
10 پیچ گوشتی دوسو(رونیکس) 150,000
11 پیچ گوشتی چهارسو(رونیکس) 80,000
12 انواع دریل ها(در مدل های مختلف) 1,680,000-3,480,000
13 آچار چرخ گیربکس (کمل) 1,650,000-1,750,000

در پایان آموزش تعمیرات گیربکس چه اتفاقی می‌افتد؟

در پایان دوره در هر پارت آموزشی نحوه تعمیر، تعویض و عیب‌یابی گیربکس‌های مختلف را یاد خواهید گرفت. همچنین با عملکرد و اجزای تشکیل دهنده آن آشنا خواهید شد. با شناخت اجزا می‌توانید عیب‌یابی و تعمیر را در کمترین زمان ممکن به راحتی انجام دهید. بعد از یادگیری این حرفه می‌توانید به راحتی وارد بازار کار پر پول و ثابت این حرفه شوید. می‌توانید برای خودتان کسب وکاری راه اندازی کنید یا به صورت قراردادی با تعمیرکارهای دیگر کار کنید. همچنین قبل از اینکه آسیب جدی به خودرویتان وارد شود و نیازی به تعمیر کار نداشته باشید می‌توانید گیربکس خودروی خودتان را تعمیر کنید.

بازار کار تعمیرات گیربکس در ایران چگونه است؟

تا زمانی که ما به استفاده از خودروها ادامه دهیم، همیشه تقاضا برای مکانیک خودرو به ویژگی تعمیر گیربکس وجود خواهد داشت. بنابراین شغل مکانیک خودرو یا تعمیرکار گیربکس جز مشاغلی است که همیشه بازار کار پر رونق و با درآمد بالایی خواهد داشت. از این رو افرادی که می‌خواهند وارد این حرفه شوند می‌توانند ازدوره آموزش کامل تعمیر گیربکس استفاده کنند و با صفر تا صد این حرفه آشنا شوند. از آنجایی که این حرفه جز مشاغلی است که بازار کار آن اشباع نشده است با یادگیری آن به راحتی می‌توانید در این حرفه مشغول به کار شوید.

تعمیرکارانی که به تعمیرات‌ تخصصی می‌پردازند نسبت به کسانی که تعمیر تمامی اجزای‌ خودرو را انجام می‌دهند از درآمد بیشتری برخوردارند. بیشتر مردم تمایل دارند خودرو خود را به یک فرد متخصص بسپارند. از این رو به تعمیرگاه‌های تخصصی مراجعه می‌کنند.

آموزش تعمیرات گیربکس این امکان را به شما می‌دهد تا به یک فرد متخصص وماهر در این حوزه تبدیل شوید. همچنین این آموزش برای ورود به کارخانه‌های خودروسازی یک گزینه عالی به شمار می‌رود. زیرا می‌توانید به عنوان تکنسین در این کارخانه‌ها مشغول به کار شوید.

معرفی گیربکس های دستی و نحوه عملکرد آن ها

1 ساعت

تعمیر اساسی گیربکس دستی BE4 خودرو پژو 206 و 207

4 ساعت

معرفی گیربکس اتوماتیک و نحوه عملکرد آن ها

2 ساعت

عیب یابی و تعمیر گیربکس اتوماتیک AL4

3 ساعت

مبدل گشتاور

1 ساعت

معرفی گیربکس CVT

3 ساعت

باز کردن، عیب یابی و تعمیر گیربکس CVT

2 ساعت

باز کردن و بررسی گیربکس CVT نیسان آلتیما، ورسا و سنترا

2 ساعت

نحوه عیب یابی وتعویض سیستم گیربکس تویوتا کرولا 2007 تا 2020

6 ساعت

نحوه عیب یابی وتعویض سیستم گیربکس تویوتا کرولا 2002 تا 2018

5 ساعت

آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
گیربکس مکانیزمی است که دنده‌ خودرو را روی موتور اعمال می‌کند. در واقع وقتی شما از دنده یک به دنده دو می‌روید، در حال ارسال فرمان به گیربکس هستید. گیربکس اتوماتیک، گیربکسی است که بدون نیاز به دنده و فرمان راننده، براساس دور موتور و به صورت خودکار، دنده موتور را تغییر می‌دهد. خودروهایی که گیربکس اتوماتیک دارند، مکانیزم کلاچ ندارند. این خودروها البته دسته دنده دارند. دنده‌ اتوماتیک قابلیت تنظیم برای دنده عقب یا حرکت با سرعت بسیار کم / بسیار زیاد را دارد.
نشت روغن لغزش گیربکس شکستگی قطعات قفل شدن چرخ دنده
اولین مورد می‌تواند عدم فشار دادن کامل کلاچ ماشین باشد، معمولاً اگر کلاچ را تا انتها فشار دهید، دنده راحت جا خواهد رفت. اما اگر این کار را انجام دادید و هنوز مشکل برطرف نشده بود، باید سطح روغن جعه دنده‌‌(واسکازین) را مشاهده کنید. سطح روغن واسکازین نباید پایین باشد. موارد دیگر می‌تواند شامل اختلال در اهرم دنده، اختلال در سیم کلاچ‌‌(نرمی یا سفتی زیاد)، تمام شدن دیسک صفحه کلاچ، مشکل در فلایویل‌‌(حرکت دورانی میل لنگ را متعادل می‌کند)، اختلال در صفحه سلکتور‌‌(این صفحه جابجایی دنده را برعهده دارد) و اختلال در ماهک‌های دنده‌‌(وظیفه جابجایی کشویی دنده را برعهده دارد) باشند.
با توجه به اینکه آموزش تعمیرات گیربکس صفر تا صد است و تمام جزئیات و مراحل این حرفه را از پایه تا تخصصی فرا می گیرید؛ پس مطمئنا برای تخصص یافتن در این حرفه بسیار مناسب است و نیاز به آموزش دیگری نخواهید داشت.
به دلیل گرما و اصطکاک ناشی از بسیاری از اجزای متحرک، گیربگس به مرور زمان بیش از سایر قسمت‌های خودرو خراب می‌شود. از این رو، تعمیرات یا تعویض قطعات اجتناب‌ناپذیر است، بنابراین ایده خوبی است که با دیدن مشکل در گیربکس سریعاً خودروی خود را به تعمیرگاه ببرید تا تعمیرات گیربکس بر روی خودروی شما انجام شود.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 22 نظر ثبت شده است

11 دیدگاه برای دوره آموزش تعمیرات گیربکس خودرو|اتومات، معمولی|+مدرک بین المللی

  1. مهدی

    مدرک چه موقع داده می شه چگونه امتحان گرفته می شه

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام، برای دریافت اطلاعات کامل به چت آنلاین مراجعه کنید یا با شماره 1240 2222 021 تماس حاصل فرمایید.

  2. لاوان تندرو

    آموزش حضوری هم دارین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      آموزش ها به صورت بسته های آموزشی ارائه می شود و صفر تا صد تعمیرات گیربکس را به صورت اصولی و کاربردی فرا خواهید گرفت.
      سپاس از همراهی شما

  3. کیهان موتور

    تعمیر گیربکس هم انجام می دین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر، ما آموزشگاه کسب و کار هستیم که در زمینه های مختلف مجموعه آموزشی ارائه می دهیم تا علاقمندان و جونان بتوانند به راحتی وارد بازار کار شوند.
      سپاس از همراهی شما

  4. نگاریش

    سوپاپ های صفحه ساعت گیربکس اتوماتیک al4 قابل تعویضه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله، بسیاری از قطعات این مدل گیربکس قابل تعویض و تعمیر هستند که در آموزش تعمیرات گیربکس به آن پرداخته شده است.
      سپاس از همراهی شما

  5. ممد گیربکس

    گیربکس AL4 تو چه خودروهایی استفاده میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در خودروهایی مانند مگان، لوگان، داستر، لاگونا، سران و در بعضی از مدل‌های پژو مانند 308، 206 و پارس از گیربکس AL4 استفاده شده است.
      سپاس از همراهی شما

  6. رستاک 200

    اگر لینک دریافت کنیم همون اموزشی که روی دی وی دی هست رو ارسال می کنین یا فرق میکنه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. مجموعه مورد نظرتان را می توانید به یکی از روش های لینک دانلود و دی وی دی دریافت کنید و هیچ تفاوتی در محتوای آموزشی وجود ندارد.
      سپاس از همراهی شما

  7. مهدی زاده

    سلام هزینه ارسال چقدره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      هزینه ارسال بسته ها توسط پست تعیین می شود و هزینه ارسال به سراسر کشور تقریبا بین 20 تا 30 هزار تومان می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  8. H.M733

    کیفیت صدا و تصویر به چه صورت هست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کیفیت ویدئوهای آموزشی HD (1920*1080) می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  9. 3443521

    سلام نحوه پرداخت به چه صورت هست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      می توانید هم به صورت اینترنتی هزینه را پرداخت کنید و هم هزینه را هنگام دریافت بسته آموزشی به مامور پست بدهید..
      سپاس از همراهی شما

  10. اشکان 34

    من می خوام وارد شغل تعمیرات خودرو بشم می تونم با مجموعتون حرفه ای این شغل رو یاد بگیرم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      آموزشگاه کسب و کار 118فایل در نظر دارد آموزش ها را به گونه ای ارائه دهد تا جوانان و علاقمندان جویای کار بتوانند در کمترین زمان وارد بازار کار شود.
      سپاس از همراهی شما

  11. محمد

    بازکردن گیربکس و کلاچ خودروی پژو 207 رو دارین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله، در تعمیرات گیربکس نحوه باز و بسته کردن گیربکس و کلاچ 207 به صورت حرفه ای آموزش داده می شود.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

420

خریدار

4.6

رضایت

شناسه آموزش: 113

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

کد تخفیف : honaramozan