آموزش تعمیر یخچال فریزر

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش تعمیر یخچال فریزر-118فایل

قیمت محصول

100 تخفیف

640,000 تومان

تا کنون 3,990 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1397/10/12

حجم آموزش: 6.93 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/10/12

زمان آموزش: 18 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1397/10/12

حجم آموزش: 6.93 گیگابایت

زمان آموزش: 18 ساعت

تجربه و مهارت یک استاد رو برای خودت کن
از صفر تا تخصص در تعمیرات یخچال فریزر همراه با 118 فایل باشید

امروزه با توجه به قیمت‌های فضایی یخچال، بسیاری از افراد با خراب شدن این وسیله برقی، تصمیم به تعمیر آن می‌گیرند نه تعویض. به همین علت آموزشگاه 118فایل اینجاست تا در هر مشکلی که یخچال شما دچار آن شده است به کاربران خود کمک کند. اولین سوالی که ممکن است در ذهن شما شکل گیرد؛ می‌تواند این باشد که دوره‌ی آموزش تعمیرات یخچال برای چه کسانی مناسب است.

یکی از برتری‌های آموزشگاه 118فایل نسبت به دیگر آموزشگاه‌ها این است که، دوره‌های آن برای همه‌ی افراد جامعه با هر پیش زمینه‌ای مناسب است. ممکن است تازه تصمیم گرفته باشید دوره‌ی آموزش تعمیرات یخچال را تهیه کنید و نگران این موضوع باشید که آموزش‌های 118فایل،  پیش نیازهای اصلی را ذکر نکند. اما به شما قول می‌دهم آموزش تعمیرات یخچال 118فایل حتی یک نکته را در مورد تعمیر یخچال و فریزر از یاد نبرده است. همچنین سطح شما را از مبتدی به پیشرفته تغییر خواهد داد.
علاوه بر آن ممکن است فردی تازه کار و بی‌تجربه باشید. باز هم دوره‌ی آموزشی تعمیرات یخچال 118فایل برای شما مفید واقع خواهد شد. زیرا 118فایل در ویدئوهای آموزشی تعمیرات یخچال خود، نکات و تکنیک‌هایی را به شما آموزش می‌دهد که کمتر آموزشگاهی به آن پرداخته است. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز آن به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت کامل پرداخته ایم.

 


آموزش تعمیر یخچال فریزر که دربردارنده بیش از 18 ساعت ویدئو آموزشی می باشد به آموزش تعمیر یخچال‌ ساید بای ساید، تعمیر یخچال‌ تک درب و تعمیر‌ یخچال فریزر بالا و کشویی پرداخته است؛ تعمیرات آب سرد کن، یخ ساز و درب یخچال تنها بخشی از آموزش های این مجموعه آموزشی است.


 

نحوه تعویض قطعات مختلف یخچال، بررسی مشکل نشتی آب، خنک نکردن و مشکل یخ زدگی فریزر، بخشی دیگر از مواردی است که مجموعه آموزش تعمیر‌ یخچال فریزر در اختیار علاقمندان قرار داده است. ویدئوهای آموزشی با کیفیت، گام به گام بودن آموزش ها و بیان نکات کلیدی در تعمیرات وسایل برقی از ویژگی های بارز مجموعه آموزش تعمیر یخچال فریزر می باشد.

شما در آموزش تعمیر یخچال صفر تا صد با انواع علل خرابی یخچال آشنا می‌شوید. همین‌طور یاد می‌گیرید که چگونه هر یک از این مشکلات را حل کنید. شما در این آموزش‌ کامل تعمیر یخچال با انواع قطعات و انواع برند یخچال‌ها آشنا می‌شوید و یاد می‌گیرید که چطور برای رفع مشکل هر یخچال اقدام کنید.

علاوه‌بر آن شما با ابزارها و تجهیزاتی که به این کار احتیاج دارید آشنا می‌شوید و نحوه کار با آن‌ها را می‌آموزید. دقت داشته باشید که آموزش تعمیر یخچال مبتدی تا پیشرفته است و بنابراین برای تمامی افرادی که به این رشته علاقه‌ مند هستند می‌تواند مفید باشد. این آموزش‌ها توسط متخصصان باتجربه‌ای پدید آمده‌اند بنابراین می‌توان گفت که آموزش‌ کامل تعمیر یخچال ساده است و همه افراد می‌توانند از آن‌ بهره ببرند.

〈 برخی از دروس این دوره 〉

درآمد از تعمیر یخچال فریزر در ایران

امروزه داشتن شغل پر درآمد برای جوانان به دغدغه‌ی بسیار مهمی تبدیل شده است. داشتن یک مهارت در حرفه‌ای می‌تواند شرایط زندگی را بهبود ببخشد و درآمد خوبی به همراه داشته باشد. شغل تعمیر یخچال جز مشاغلی است که درآمد خوبی دارد و جز مشاغلی است که با سرمایه کم هم می‌شود وارد آن شد و کسب درآمد کرد. تعمیرکاران یخچال می‌تواند ماهانه درآمد خوبی از این راه به دست آورند.

 یک تعمیرکار یخچال بین 10.000.000 تا 25.000.000 تومان در ماه درآمد داشته باشد و این به شرایط مختلف مثل شهری که در آن کار می‌کنید، میزان حرفه‌ای بودن شما در این شغل و… بستگی دارد. وقتی وارد این شغل یعنی تعمیر کاری یخچال می‌شوید باید نکات خیلی مهمی را یاد بگیرید تا بتوانید به درآمد خوبی دست پیدا کنید.

شغل تعمیر یخچال به نوع خرابی و ایرادی که در آن ایجاد شده هزینه متفاوتی خواهد داشت و بسته به نوع قطعه‌ای که خراب شده این هزینه می‌تواند بین 200 هزار تومان تا 6 میلیون تومان متغیر باشد. تعمیرکار یخچال باید به خوبی خرابی کندانسور، موتور، اواپراتور، کویل‌ها، خرابی درب، شل شدن نوار دور درب و… را تشخیص دهد تا بتواند به بهترین شکل آن را تعمیر کند و با این کار باعث جلب اعتماد مشتری و رونق بازار کار خودش شود.

سرمایه لازم برای شروع تعمیر یخچال فریرز

تعمیر یخچال جز کارهای بسیار حساس است که نباید اعتبار و شغل شما را به خطر بیاندازد باید به گونه‌ای آن را تعمیر کنید که کارتان بر سر زبان‌ها بیافتد و مشتریان زیادی جذب شما شوند تا بتوانید به درامد خوبی از این شغل برسید. داشتن علاقه، پشتکار و صبر و حوصله لازمه‌ی یک تعمیرکار حرفه‌ای یخچال فریزر است. سرمایه‌ای که برای این حرفه باید بپردازید ابتدا وقت و انرژی برای آموزش دیدن و به اصطلاح شاگردی کردن کنار افراد حرفه‌ای و کار بلد این کار است.

ممکن است هزینه‌ای که برای آموزش و یادگیری این حرفه می‌پردازید چیزی در حدود 1 تا 2 میلیون تومان باشد. کار بعدی که باید انجام بدهید این است که وقتی این حرفه را به طور کامل یاد گرفتید یک مغازه کوچک ایجاد کنید که ممکن است برای رهن و اجاره آن هم نیاز به سرمایه داشته باشید. بهتر است جایی که برای راه اندازی تعمیرگاهتان در نظر می‌گیرید  مکانی پر رفت و آمد باشد. حتی می‌توانید بدون داشتن مغازه و تنها با تبلیغات در دنیای مجازی و نصب پوستر نیز به جذب مشتری بپردازید.

مرحله سوم و سرمایه لازم برای تهیه لوازم و ابزارهای مخصوص برای تعمیر یخچال است. از ابزارهای ساده مثل تهیه سیم چین، انبردست، فازمتر، آچار فرانسه و… گرفته تا داشتن تعدادی از قطعات تخصصی یخچال فریزر مثل کندانسور، لوله مویی، کمپرسور، لامپ و… لازم است که آماده در مغازه داشته باشید. این ابزار می‌توانند با هزینه اندک بین 5 تا 7 میلیون تهیه شوند. بنابراین برای وارد شدن به شغل تعمیر یخچال به سرمایه آنچنانی نیاز ندارید.

   این آموزش توسط 118 فایل تضمین میشود   

 در صورتی شروع کردید و یاد نگرفتید  

مبلغ پرداختی به شما باز خواهد گشت

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

این آموزش را میتوانید به سه روش داشته باشید

♦ دریافت DVD درب منزل

♦ دریافت فلش درب منزل

♦ دریافت لینک دانلود بلافاصله بعد خرید


درصورت نیاز به هر گونه پشتیبانی همکاران ما پاسخگو خواهند بود

021 2222 1240 

مزایای شغل تعمیر یخچال فریزر

1. با توجه به این موضوع که امروزه در هر ساختمان و در هر منزل از یخچال استفاده می‌شود، می‌توان بازار کار تعمیر یخچال را تا حد بسیار زیادی مناسب دانست. زیرا که به ‌طور کلی هر یخچالی ممکن است دچار آسیب شود و برای تعمیر آن نیاز به تعمیرکار وجود دارد‌ از این نظر فرصت‌های شغلی که برای فرد تعمیرکار یخچال به وجود می‌آید بسیار مناسب است و او می‌تواند از این فرصت‌ها به‌ خوبی استفاده کرده و افزایش درآمد داشته باشد.

2. شغل تعمیرکار یخچال از آنجایی‌ که یک شغل آزاد محسوب می‌شود دارای زمان آزاد زیادی است و بنابراین می‌تواند به عنوان یک شغل پاره‌ وقت یا شغل دوم نیز به کار برود.

3. هزینه‌های مربوط به راه انداری تعمیرکار یخچال در واقع بسیار کمتر از مشاغل دیگر است. زیرا در این شغل نیاز به تجهیزات یا ابزارهای خاصی نیست.

4. شغل تعمیرکار یخچال نیاز به هیچ تحصیلات خاصی ندارند و افراد می‌توانند تنها با گذراندن دوره آموزش جامع تعمیر یخچال موارد مربوط به آن را یاد بگیرند.

5. این کار نیاز به سرمایه آن‌چنانی ندارند.

چرا تعمیر یخچال فریزر را فرا بگیریم؟

با توجه به افزایش وحشتناک قیمت‌ها و گرانی‌های اخیر، تقریباً برای بسیاری از مردم امکان خرید وسایل‌ خانگی جدید به حداقل رسیده‌ است. در صورت خرابی وسایل خانگی اولین گزینه برای تمامی افراد تعمیرات می باشد. از این رو یادگیری تعمیرات انواع یخچال و فریزر می تواند درآمد خوبی را برای افراد به دنبال داشته باشد. اگر درآمد بالا و یادگیری تخصصی کاربردی دغدغه شماست، آموزش تعمیر یخچال فریزر را از دست ندهید.

تعمیرات یخچال یک کار تخصصی است و تنها به صورت تجربی نمی‌توان آن را یاد گرفت برای همین آموزش دیدن در این حرفه باعث می‌شود شما مهارت‌های لازم برای شروع کار تعمیر یخچال داشته باشید. از آنجایی که در هر خانه حداقل یک یخچال پیدا می‌شود و با هزینه‌هایی بالایی که این وسایل دارند مردم بیشتر به فکر تعمیر هستند تا خرید جدید، پس وارد شدن به این حرفه و یادگیری تخصصی این شغل باعث می‌شود شما منبع درآمد ثابت با حقوق بالا داشته باشید.

همچنین یادگیری نحوه تعمیر یخچال به شما کمک می‌کند بتوانید دیگر وسایل و لوازم خانگی را نیز به خوبی تعمیر کنید. از آنجایی که هیچ خانه‌ای بدون یخچال نیست پس نیاز به تعمیرکار یخچال بسیار زیاد است.

یکی دیگر از دلایل یادگیری این حرفه این است که به سرمایه بسیار کمی برای خرید وسایل و تجهیزات نیاز دارد. با کمترین میزان سرمایه نیز می‌توان این شغل را راه اندازی کرد و در کمتر از یک ماه به سود و اصل سرمایه رسید فقط باید در این حرفه مهارت کافی داشته باشید.

این آموزش مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش تعمیرات یخچال فریزر !

پیش نیاز و مهارت لازم برای شغل تعمیر یخچال فریزر

شغل تعمیر یخچال و دیگر لوازم خانگی جز مشاغلی محسوب می‌شوند که درآمد بسیار خوبی دارند و این مشاغل جز رشته‌های فنی و حرفه‌ای محسوب می‌شوند که در آموزشگاه‌های معتبر برای اخذ مدرک آموزش داده می‌شوند. این شغل در هیچ دانشگاهی تدریس نمی‌شود و برای دریافت مدرک معتبر این حرفه باید به صورت تخصصی و حرفه‌ای آموزش‌های لازم گذارنده شود.

برای این شغل داشتن مدرک و تحصیلات دیپلم نیز کافی است و با این مدرک یا حتی بدون داشتن این مقطع از تحصیلات هم می‌توان وارد این حرفه شد و تعمیرات یخچال را انجام داد. برای اینکه یک تعمیر کار حرفه‌ای شوید باید با قطعات مختلف یخچال مثل فن، کویل، نحوه برق رسانی، کندانسور، اواپراتور، موتور یخچال، شارژ گاز یخچال، ترموستات، اورلود، یخ ساز، آبسرد کن و غیره آشنا باشید و همچنین مهارت فنی بالایی در این زمینه داشته باشید.

برای اینکه بتوانید این شغل را به خوبی یاد بگیرید و مهارت‌های لازم را کسب کنید بهتر است در آموزشگاه‌هایی که به آموزش تعمیرات یخچال و تعمیرات لوازم خانگی می‌پردازند دوره بگذرانید و مدرک معتبری دریافت کنید و همچنین می‌توانید با استفاده از پکیج‌های مناسب آموزش این حرفه نیز آن را فرا بگیرید و وارد بازار کار شوید.

مدت زمان لازم برای یادگیری تعمیر یخچال فریزر چقدر هست؟

بسته به نوع روشی که شما برای آموزش گام به گام  تعمیر یخچال در نظر می‌گیرید مدت زمان آموزش شما می‌تواند متغیر باشد. اما بهترین راه برای کاهش زمان یادگیری شما و زودبازده بودن این آموزش‌ها این است که از دوره آموزش تعمیر یخچال ۱۱۸ فایل استفاده کنید. این آموزش‌ها به‌ صورت ساده و روان هستند بنابراین در مدت زمان کمی افراد می‌تواند آن‌ها را به صورت کامل و جامع یاد بگیرند. به‌طور کلی می‌توان گفت که شما با در اختیار داشتن دوره آموزش تعمیر یخچال می‌توانید در کمتر از ۱ ماه با تمامی مباحث و جزئیات کار تعمیر یخچال آشنا شده و بعد در آن فعالیت کنید.

وسایل مورد نیاز برای شروع تعمیر یخچال فریزر

1.سیم چین: برای قطع و وصل کردن سیستم برقی بکار می‌رود. در یخچال برای برق رسانی به این وسیله نیاز است.

2.فازمتر: همانند پیچ گوشتی کار می‌کند اما با این ابزار از وجود یا عدم وجود ولتاژ الکتریکی و برای تشخیص سیم فاز و نول مورد استفاده قرار می‌گیرد.

3.انبردست: با دو اهرم کار خود را انجام می‌دهد و برای بریدن انواع سیم برق، خرد کردن و یا لخت کردن سیم و.. مورد استفاده قرار می‌گیرد. انبردست‌ها در انواع مختلفی وجود دارند که شما متانسب با نیازتان می‌توانید آن‌ها را خریداری و استفاده کنید.

4.پیچ گوشتی تخت و چهارسو: پیچ گوشتی برای تعمیر انواع یخچال‌ها به کار می‌رود. باز و بسته کردن بسیاری از پیچ‌ها بر عهده‌ی این ابزارها است که در انواع مختلف بر حسب عملکرد تقسیم می‌شوند.

5.آچار فرانسه: برای کلیه مهره‌ها به کار می‌رود زیرا یک فک ثابت و یک فک متحرک دارد که به کمک آن برای انواع مهره‌ها تنظیم می‌شود که به کمک آن می‌توان انواع مهره‌ها را باز و بسته کرد.

6.آچار فولی کش، آچار الن: این آچار همانند آچار فرانسه عمل می‌کند.

7.چسب برق: برای عایق سازی سیستم برقی یخچال به چسب برق نیاز است که جنس این چسب‌ها از وینیل و یا پلاستیک است.

8.روغن لحیم و لحیم کاری: یخچال‌های دارای قطعات الکترونیکی هستند که برای اتصال آن‌ها به روغن لحیم و لحیم کاری نیاز است.

لیست قیمت وسایل مورد نیاز تعمیر یخچال فریزر

بروزرسانی : 21 آذر ماه 1402

ردیف ابزار و وسایل تعمیر یخچال فریزر قیمت (تومان)
1 چسب برق(بسته 10 تایی) 47,000
2 روغن لحیم(در مدل های متنوع) 15,000-100,000
3 آچار فرانسه 15 اینچ 600,000
4 پیچ گوشتی چهارسو 80,000
5 پیچ گوشتی تخت دسته آبی 40,000
6 انبردست تیوان سایز(8.1 اینچ) 280,000
7 فازمتر اسرام سایز(195 میلی متر) 25,000
8 سیم چین اولترا رونیکس سایز(6 اینچ) 100,000
9 آچار الن و ستاره ای رونیکس 300,000

در پایان آموزش یخچال فریزر چه اتفاقی می‌افتد؟

با تماشای مرحله به مرحله مجموعه آموزش تعمیر یخچال فریزر، پس از آشنایی کامل با قطعات مختلف یخچال های LG، ساید بای ساید، Frigidaire، Samsung، Whirpool و...، مشکلات این مدل ها را فراگرفته و چگونگی تعمیر یا تعویض قطعه مورد نظر را در صورت بروز مشکل خواهید آموخت.

توجه داشته باشید با یادگیری آموزش تعمیر یخچال فریزر اکثرا مدل های مختلف را خواهید توانست تعمیر کنید و مشکل آن ها را حل کنید، ضمنا این آموزش برای مجرب شدن شما کافی می باشد.

 بنابراین پس‌ از یادگیری این دوره آموزشی می‌توانید وارد بازار کار شوید و از فرصت شغلی مناسبی که این رشته دارد نهایت استفاده را ببرید. همچنین درصورتی‌ که افراد تمایل داشته باشند حتی با یاد دادن این رشته به افرادی که علاقه مند به آن هستند نیز می‌توانند کسب درآمد کنند.

بازار کار تعمیرات یخچال فریزر چگونه است؟

با پیشرفت تکنولوژی وسایل هم متناسب با آن‌ها پیشرفت می‌کنند و کارهای انسان را به راحتی هرچه تمام‌تر انجام می‌دهند. یخچال فریزر هم جز وسایلی است که سال‌ها زیادی است وظیفه نگهداری از مواد غذایی ما را به عهده گرفته است و آن را به بهترین شکل انجام می‌دهد. یخچال فریزر جز وسایل برقی است که به صورت 24 ساعته کار می‌کند. همین باعث می‌شود بعد از چند سال دچار مشکلات و خرابی‌هایی شود.

یخچال از قطعات مختلفی درست شده است که اگر هر کدام از این قطعات دچار ایرادی شوند کل عملکرد سیستم را مختل می‌کنند. اگر  یخچال فریزر معیوب شود خریدن دستگاه جدید بسیار گران قیمت خواهد بود و هزینه زیادی را ایجاد خواهد کرد. برای همین بهتر است در صورت امکان قطعه مورد نظر را تعمیر کرد یا آن را تعویض نمود. زیرا تعمیر یخچال به صرفه‌تر از خرید آن خواهد بود. بنابراین به خاطر همین عوامل میزان تقاضا برای تعمیر یخچال بیشتر خواهد بود و همین باعث می‌شود بازار کار تعمیر کاران یخچال رونق زیادی داشته باشد.

باتوجه به اینکه تقریباً همه مردم انواع وسایل برقی را در منزل دارند. تعمیر وسایل برقی می تواند یکی از پردرآمدترین مشاغل این روزها درنظر گرفته شود و با توجه به اینکه یخچال فریزر یکی از اصلی ترین لوازم هر منزل می باشد و حتی نبودن آن در منزل نشدنی هست، حالا فکر کنید این وسیله حیاتی خراب شود، حتی یک روز خرابی آن هم دغدغه بسیار بالایی ایجاد میکند که خودتان بهتر میدانید.

اینجاست که مشخص می شود بازار کار این شغل تعمیراتی به چه صورت می باشد، مطمئناً داشتن مشتری دائمی و عدم نیاز به سرمایه بالا برای آغاز کار دلایل مهمی هستند که می‌تواند فرد را برای آغاز این کار ترغیب‌ کند.

توجه داشته باشید هیچکس بدون آموزش دیدن و کسب تجربه نمی تواند به تخصص مورد نیاز برسد، کارشناسان متخصص ما، آماده هستند تا شما را راهنمایی کنند.

درآمد از تعمیر یخچال فریزر در جهان

از آنجایی که یخچال جز وسایلی است که هم در ایران هم در کشورهای خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرد و همه از آن برای نگهداری مواد غذایی و… استفاده می‌کنند، لذا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. یخچال از سیستم پیچیده و مهندسی شکل می‌گیرد که برای همین هر کسی نمی‌تواند آن را تعمیر کند و به تعمیر کار یخچال حرفه‌ای و ماهر برای این کار نیاز است. اگر قصد مهاجرت به کشورهای خارجی را دارید و می‌خواهید با تعمیر یخچال کسب درآمد کنید باید مدرک معتبر این حرفه را از آموزشگاه‌های معتبر دریافت کنید.

این شغل در تمامی کشورهای دنیا تقاضا دارد و اگر مدرک این حرفه با سابقه کاری 3 تا 5 سال  و سایر مدارک درخواستی کشورهای خارجی را داشته باشید می‌توانید به راحتی در این حرفه مشغول به کار شوید. کشوری پیشرفته همانند آلمان علاقه زیادی به استفاده از وسایل قدیمی و تعمیر آن‌ها دارد برای همین شغل تعمیر یخچال و دیگر لوازم خانگی در این کشور درآمد خوبی دارد. همچنین تعمیرکاران یخچال در ایالت متحده حداقل ۳۰۰۰ دلار در ماه برای تعمیر یخچال دریافت می‌کنند. در کانادا نیز چنین فردی می تواند درآمدی بین ۶۵۰۰۰ تا ۱۰۴۰۰۰ دلار در سال داشته باشد.

آشنایی با قطعات مهم یخچال

3 ساعت

تعمیرات یخچال های ساید بای ساید

11 ساعت

تعمیرات یخچال تک درب

1 ساعت

تعمیرات یخچال های فریزر بالا و کشویی

3 ساعت

علت منجمد شدن مواد غذایی در یخچال : ۱.ترموستات یخچال خراب است . ۲.لوله بلو (بالب) از جای مخصوص خود در اواپراتور جدا شده است . ۳. سنسور یخچال خراب است.
میتواند لوله بلو از جای خود خارج شده باشد . ترموستات تنظیم نیست . سیستم دیفراست دائم درمدار است . لاستیک دور درب خراب است . یخچال شارژ گاز نیاز دارد . فن یخچال خراب است . مقدار برفک در اواپراتور بسیار زیاد است . یا هر چیز دیگری که باعث سرما آوردن می شود
یکی از پر تعدادترین سوالات متداول فریزر مربوط به لایه ضخیم برفک در فریزرها می‌باشد. اگر فریزر شما دارای امکانات برفک‌زدایی اتوماتیک نیست، تجمع برفک عادی است. اما زمانی‌که ضخامت برفک به حدود نیم اینچ (یا یک سانتیمتر) برسد، زمان این رسیده ‌است که (یخچال یا فریزر را از برق جدا نموده و) برفک‌ها را ذوب نمایید.
این دوره آموزشی به صورت گام به گام تمام مراحل تعمیر یخچال فریزر از صفر تا صد ارائه می دهد. برای افرادی که مبتدی هستند مناسب است.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 44 نظر ثبت شده است

22 دیدگاه برای آموزش تعمیر یخچال فریزر

  1. گودرزی

    سلام مدرک این دوره منو به عنوان تعمیرکار حرفه ای صلاحیت میده ؟ آموزش هاش در این سطح هس؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله پس از گذراندن دوره و دریافت مدرک بین المللی در صورت تمرین وکسب مهارت کافی شما قادرید به عنوان فرد حرفه ای در این زمینه فعالیت کنید.سپاس از همراهی شما

  2. پدرام 888

    نحوه تشخیص ایراد و مشکل یخچال رو هم آموزش میدین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله نحوه عیب یابی و تشخیص مشکلات انواع یخچال و فریزر در این دوره گنجانده شده است.
      سپاس از همراهی شما

  3. سیدعلی موسوی

    سلام
    در پکیج تعمیر یخچال و فریزر کارگیری و تعویض موتور رو هم آموزش می دید یا خیر

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله تعمیر موتور نیز آموزش داده شده است.
      سپاس از همراهی شما

  4. مهدی آقالو تپراقلو

    سلام وقت بخیر. من فایلا رو نمیتونم باز کنم از حالت فشرده در آوردم ولی باز نمیشه ارور میده.لطفا راهنمایی کنید. ممنون

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام واحد پشتیبانی با شما ارتباط برقرار میکنند.
      سپاس از همراهی شما

  5. مصطفی کشا

    چرا فایل دانلود شده باز نمیشه راهنمای کامل کنید ممنون

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      تیم پشتیبانی با شما تماس میگیرد. سپاس از همراهی شما

  6. محمود

    لطفا آموزش لوازم برقی بیشتری را در سایت بگذارید

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      آموزش های زیادی مانند: تعمیر ماشین لباسشویی، ظرفشویی، فر، تلویزیون، چایساز و… در سایت قرار داده شده است کافیست در جستجوگر نام مجموعه دلخواهتان را جستجو کنید.
      سپاس از همراهی شما

  7. عرفانی

    اگر یخچال و فریزر را در گاراژ قرار دهیم دچار مشکل می شوند؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر،اما درجه حرارت ۵۰ درجه فارنهایت (کمتر از ۱۰ درجه سانتی گراد) روغن را در کمپرسور ضعیف می کند که منجر به نارسایی کمپرسور و یا مسائل دیگری خواهد شد.
      همچنین یخچال و فریزر در درجه دمای زیر ۳۵ درجه فارنهایت (۶/۱ درجه سانتی گراد) غذاها را به صورت یخ زده نگه نخواهد داشت.
      سپاس از همراهی شما

  8. مهدی

    سلام. چرا فایلا برام ارسال نمیشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      لطفا با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 28423118-021
      سپاس از همراهی شما

  9. کامران

    سلام فایلا برام باز نمیشه

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      فایل های آموزش رمز گذاری شده است رمز فایل ها(www.118file.com)می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  10. محمدی

    سلام ببخشید یک سوال داشتم آیا میشود سیستم برفک آب کن دستی یخچال را به سیستم برفک زدایی اتوماتیک تبدیل کرد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      متاسفانه این کار امکان پذیر نیست چرا که هریک از این سیستم ها ساختار متفاوتی دارند و در سیم کشی داخلی و طراحی نیز با هم متفاوتند.
      سپاس از همراهی شما

  11. mahdi

    یخچالی که صدا بدی تولید میکنه مشکل از کجاست؟ و برای این مشکل هم آموزشی در نظر گرفته شده در این مجموعه؟!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      صدای یخچال می تواند دلایل مختلفی از جمله یخ زدگی و مصدود شدن فن و یا ایراد پروانه فن و یا سایر اجزای موتور باشد. بله در مجموعه ویدئوهایی برای رفع مشکل صدای یخچال در نظر گرفته شده است.
      سپاس از همراهی شما

  12. مجتبی

    سلام . علت یخ زدن لوله آبریز (آبسردکن ) سایدبای ساید چی میتونه باشه ؟ تنظیم آخرین درجه 15- هست که از این رنج پایینتر نمیاد .

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام ممکنه چند دلیل داشته باشه :
      1- خراب بودن لاستیک درب یخچال
      2- دلیل بسته نشدن درب یخچال و باز بودن آن برای مدت طولانی
      3-خرابی سیستم دفراست

  13. hashem.taji

    هزینه ارسال چقدر میشه؟!؟!!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      هزینه ارسال بسته ها توسط پست تعیین می شود و هزینه ارسال به سراسر کشور تقریبا بین 20 تا 30 هزار تومان می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  14. fadin.jahanbin66

    اگر لینک دریافت کنیم همون اموزشی که روی دی وی دی هست رو ارسال می کنین یا فرق میکنه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. مجموعه مورد نظرتان را می توانید به یکی از روش های لینک دانلود و دی وی دی دریافت کنید و هیچ تفاوتی در محتوای آموزشی وجود ندارد.
      سپاس از همراهی شما

  15. sahar_rava

    مقداری گوشت در فریزر قرار دادم اما روز بعد که در فریزر باز کردم متوجه شدم هنوز بخوبی منجمد نشدن مشکل این وضعیت چی می تونه باشه ممنون میشم راهنماییم کنید؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      علت منجمد نکردن فریزر : دلایل متفاوتی جهت عدم فریز در فریزر را میتوان یافت ۱ : ترموستات ۲ : شارژ گاز یخچال ۳: کمپرسور یخچال ۴:لاستیک درب ۵: خرابی فن ۶:عمل نکردن دیفراست.
      سپاس از همراهی شما

  16. bahram kosari

    وقتی موتور یخچال خیلی داغ کرده چیکار کنیم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      علت داغ کردن موتور یخچال : تا ۸۰ درجه طبیعی می باشد ولی بیشتر از آن اورلود موتور را خاموش کرده و نیاز به تعویض موتور جدید می باشد .
      سپاس از همراهی شما

  17. رابعه خطیبی

    چرا یخچال خنک نمی کند!!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      دلایل متفاوتی جهت عدم سرما در یخچال را میتوان یافت ۱ : ترموستات ۲ : شارژو گاز ۳: کمپرسور ۴: لاستیک درب ۵: خرابی فن
      سپاس از همراهی شما

  18. naghme.sajedi3481

    گاهی اوقات صدای یخچال زیاد و غیر عادی است مشکل از کجاست!!؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      علت صدا دادن یخچال :
      • موتور معیوب است .
      • یا اتصالات موتور به شاسی شل شده است .
      • فن موتور دچار مشکل شده یا یخچال شما تراز نیست .
      سپاس از همراهی شما

  19. emad.zia5698

    علت اینکه بدنه یخچال برق داره چیست ؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سیم های رابط معیوب شده است یا سر پیچ لامپ درون یخچال اتصال بدنه دارد یا ترموستات اتصال بدنه دارد یا موتور اتصال بدنه دارد.
      سپاس از همراهی شما

  20. علیرضا تهماسبی

    علت منجمد شدن مواد غذایی در یخچال چیه؟!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      ترموستات یخچال خراب است .
      لوله بالب از جای مخصوص خود در او اپراتور جدا شده است .
      سیم های ترموستات به هم اشتباه وصل شده است .
      سپاس از همراهی شما

  21. sodabe_akbari

    علت برفک زیاده یخچال چیه؟؟؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در یخچال فریزرهای دیفراست طبیعی است ولی در یخچال فریزرهای نوفراست المنت مشکل دارد و باید نسبت به تعویض آن اقدام نمود.
      سپاس از همراهی شما

  22. ARASH

    در این دوره تعمیر انواع قطعات یخچال آموزش داده میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله اموزش صفر تا صد در این اموزش قرار دارد.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3,990

خریدار

4.4

رضایت

شناسه آموزش: 2856

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz