آموزش حکاکی روی چرم

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

545,000 تومان

تا کنون 735 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1397/5/8

حجم آموزش: 26.82 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/5/8

زمان آموزش: 26 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1397/5/8

حجم آموزش: 26.82 گیگابایت

زمان آموزش: 26 ساعت

در حال حاضر چرم دوزی‌هایی که دارای حکاکی دستی با طرح‌های بزرگ اما ظریف هستند، ارزش بسیاری در جامعه ما دارند. با یادگیری چگونگی حکاکی روی چرم می‌توانید به درآمد خوبی برسید. برای این کار کافی است آموزش لازم را ببینید. آموزشگاه 118فایل با بیش از سال‌ها تجربه می‌تواند کمک بزرگی در این راه به شما عزیزان داشته باشد. این دوره‌ی آموزشی برگرفته از آموزش‌های بزرگترین اساتید حکاکی روی چرم است. این دوره‌ی آموزشی دارای 26 ساعت می‌باشد. این حرفه را می‌توان با ساده‌ترین ابزار ممکن یعنی یک وسیله نوک تیز روی چرم تا پیشرفته‌ترین ابزار موجود یعنی حکاکی لیزری انجام داد.

 این نوع آموزش حکاکی‌ روی‌ چرم ساده ترین، در دسترس ترین و ارزان ترین شیوه آموزش حکاکی است. به گونه‌ای که می توان به راحتی در منزل و کم ترین فضا به آن پرداخت. پس از یادگیری حکامی روی چرم که هنری زیبا و ارزشمند است و در کشور ما قدمت دیرینه دارد می‌توانید وارد بازارکار پر رونق این حرفه شوید. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز حکاکی روی چرم  به راحتی قابل دسترس و خرید است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

در حال حاضر چرم دوزی‌هایی که دارای حکاکی دستی با طرح‌های بزرگ اما ظریف هستند، ارزش بسیاری در جامعه ما دارند. با یادگیری چگونگی حکاکی روی چرم می‌توانید به درآمد خوبی برسید. برای این کار کافی است آموزش لازم را ببینید. آموزشگاه 118فایل با بیش از سال‌ها تجربه می‌تواند کمک بزرگی در این راه به شما عزیزان داشته باشد. این دوره‌ی آموزشی برگرفته از آموزش‌های بزرگترین اساتید حکاکی روی چرم است. این حرفه را می‌توان با ساده‌ترین ابزار ممکن یعنی یک وسیله نوک تیز روی چرم تا پیشرفته‌ترین ابزار موجود یعنی حکاکی لیزری انجام داد.

 این نوع آموزش حکاکی‌ روی‌ چرم ساده ترین، در دسترس ترین و ارزان ترین شیوه آموزش حکاکی است. به گونه‌ای که می توان به راحتی در منزل و کم ترین فضا به آن پرداخت. پس از یادگیری حکامی روی چرم که هنری زیبا و ارزشمند است و در کشور ما قدمت دیرینه دارد می‌توانید وارد بازارکار پر رونق این حرفه شوید. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز حکاکی روی چرم به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

حکاکی روی چرم یکی از شاخه‌های هنرهای قدیمی است که آثار آن بر روی جلد برخی از کتاب‌ها باقی مانده است، زمانی که کاغذی برای نوشتن نبود نوشته‌ها روی چرم‌ها ثبت می‌شد. به طور کلی حكاكی روی چرم از نظر اصول كار و تكنیك، تشابه زیادی به قلمزنی روی فلز دارد. این تكنیك شاید در خارج از كشور رواج بیشتری داشته باشد اما سابقه تاریخی آن روی جلدهای ایرانی هر چند با موتیف‌های محدودتر، كاملا مشهود است. برجستگی‌ها و فرورفتگی‌های منقوش روی چرم به وسیله قلم‌های فولادی بر روی آن حك می‌شود. از ابتدای قرن چهارم تا قرن نهم و دهم فصل نوینی در هنر كتاب سازی گشوده شد و چند نوع جلد تزئینی ابداع گردید كه مهم‌ترین آن‌ها جلدهای سوخت یا (سوخته) و معرق بوده است. در روش ساخت جلد سوخت نقوش گل و مرغ یا تصاویر حیوانات را با طلا و نقره می‌پوشانند و نقوش را به صورت برجسته با همان رنگ اصلی چرم بیرون می‌آورند. چرم‌های مختلفی از جمله چرم طبیعی، مصنوعی، گیاهی و… برای حکاکی استفاده می‌شوند که حکاکی روی آن‌ها با دست یا دستگاه‌های خاصی انجام می‌شود.  برای یادگیری این حرفه می‌توانید از پکیج آموزش حکاکی روی چرم استفاده کنید.

 حکاکی چرم سطوح مختلفی دارد اما اصول کلی این آموزش ایجاد فرورفتگی روی چرم می باشد. حکاکی‌ روی‌ چرم با وسایل مختلفی انجام می شود که هر یک ویژگی های خود را دارد. این حرفه را می‌توان با ساده‌ترین ابزار ممکن یعنی یک وسیله نوک تیز روی چرم تا پیشرفته‌ترین ابزار موجود یعنی حکاکی لیزری انجام داد.

در حال حاضر چرم دوزی هایی که دارای حکاکی دستی با طرح های بزرگ اما ظریف هستند. از ارزشی بسیار بالاتری از نوع‌ معمولی و بدون طرح آن برخوردار هستند علاوه‌ بر طرح‌های آماده موجود در بازار، شما می‌توانید طرح مورد نظر خود را روی کاغذ بکشید و روی‌ چرم منتقل کنید. حتی می توانید عکس های شخصی خود را دورگیری نموده و طرح آن را روی چرم پیاده نمایید.

آموزش حکاکی روی چرم که بیشتر مدنظر هنرآموزان است، با دست انجام می شود. برای این کار از وسایل ساده ای مثل چاقوی حکاکی، چاقوی انگشتی با تیغه های مختلف، چکش پلاستیکی یا وسیله ای به نام مُشتی برای ضربه زدن روی چاقو استفاده می‌شود. سپس با استفاده از مواد رنگی، براق کننده یا مات کننده، جلوه های لازم به چرم داده می شود. این نوع آموزش حکاکی‌ روی‌ چرم ساده ترین، در دسترس ترین و ارزان ترین شیوه آموزش حکاکی است. به گونه‌ای که می توان به راحتی در منزل و کم ترین فضا به آن پرداخت.

چرا حکاکی روی چرم را فرا بگیریم؟

در حال حاضر چرم دوزی‌هایی که دارای حکاکی دستی با طرح‌های بزرگ اما ظریف هستند، از ارزشی بسیار بالاتر از نوع معمولی و بدون طرح آن برخوردارند و علت این امر زیبایی منحصر به فرد این هنر زیبا است. می‌توانید این هنر را یاد بگیرید و با آن کسب و کاری راه اندازی کنید. همچنین شما می‌توانید علاوه بر طرح‌های آماده‌ی موجود در بازار، طرح مورد نظر خود را روی کاغذ بکشید و روی چرم منتقل کنید. حتی می‌توانید عکس‌های شخصی خود را دورگیری نموده و طرح آن را روی چرم پیاده نمایید.

در این حرفه بسیاری از خانم ها که هنر چرم دوزی و کیف دوزی را بلد هستند و محصولات چرمی را تولید می کنند، دوست دارند که روی کارهای کیف دوزی یا هر محصول چرمی دیگه که تولید می کنند طرح مورد نظرشون رو پیاده کنند شما با این هنر حکاکی چرم می توانید این کار را انجام بدهید. شما با فراگیری این حرفه می توانید ظاهر محصول را بهبود ببخشید. حکاکی روی چرم فقط مربوط به وسایل کاربردی نبوده و اغلب برای ساخت زیورآلات و اشیای تزیینی مانند دستبند و پابند هم استفاده می شده است.

آموزش حکاکی روی چرم 118فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش حکاکی روی چرم!

پیش نیاز و مهارت لازم برای حکاکی روی چرم

حکاکی روی چرم جز مشاغلی است که به تحصیلات آکادمیک نیازی ندارد و برای وارد شدن به این حرفه باید مهارت و توانایی لازم را به دست آورید. این حرفه را می‌توانید به چند طریق مثل شاگردی کردن در کنار استادکار این حرفه به صورت عملی یاد بگیرید. یا می‌توانید در آموزشگاه‌های مختلف این هنر زیبا را فرابگیرید و در آخر مدرک معتبری دریافت کنید. راه سوم و بسیار کاربردی هم استفاده از پکیج تصویری آموزش گام به گام حکاکی روی چرم است به راحتی می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز از این آموزش استفاده کنید و صفر تا صد این حرفه را یاد بگیرید.

مدت زمان لازم برای یادگیری حکاکی روی چرم چقدر است؟

حکاکی روی چرم در ایران زمین یک هنر است و فرآیند حکاکی با برش لیزری روی چرم منجر به ایجاد یک طرح برجسته بر روی سطح چرم می‌شود. چرم در دو نوع طبیعی و مصنوعی وجود دارد که بر روی هر دو نوع می‌توان برش لیزری انجام داد و حکاکی‌های زیبایی داشت. برای یادگیری این حرفه و وارد شدن به بازارکار آن باید علاقه و تمرین و پشتکار داشته باشید. پکیج آموزش صفر تا صد حکاکی روی چرم به شما کمک می‌کند تا این هنر زیبا و کاربردی را در کمتر از دو ماه یاد بگیرید و با رعایت اصول و نکات آموزشی بتوانید برای خودتان کسب و کاری راه اندازی کنید.

وسایل مورد نیاز برای شروع حکاکی روی چرم

برای وارد شدن به حرفه حکاکی روی چرم ابتدا باید با وسایل و تجهیزات این هنر آشنا شوید. برای این کار ما به معرفی این وسایل می‌پردازیم.

زیرساخت: برای زیرساخت و شروع کار حکاکی ابتدا باید کارهایی را انجام دهیم که این کارها شامل: در سوخت یا حکاکی روی چرم از زیرساخت مقوایی به ضخامت حداقل ۱/۵ میلی متر استفاده می‌شود که از چسباندن چندین لایه کاغذ با سریشم به دست می‌آید. ابعاد مقوا بستگی به اندازه سفارش دارد.

رنگ: رنگ‌های مورد استفاده در سوخت چرم به صورت حیوانی، گیاهی و معدنی یافت می‌شود.

چسب: چسب‌های مورد استفاده در سوخت چرم عبارت اند از سریش، سریشم، سفیده تخم مرغ، کتیرا، نشاسته و صمغ.

طلا: طلای مورد استفاده در سوخت چرم عبارت است از ورق طلا و زرحل (در عیار ۹۹۹ و ۹۹۵ و ابعاد ۱۰*۱۰ سانتی متر و ۱۵*۱۵ سانتی متر). امروزه به جای طلا بیشتر از آلیاژ طلایی رنگ استفاده می شود. زرحل ترکیبی است متشکل از طلای خالص و چندین قطره سریشم ساییده شده که به صورت محلول مورد استفاده قرار می‌گیرد. از دیگر وسایل مورد استفاده در این هنر می‌توان به کاغذ کاربن سیاه و رنگی خودکار و مداد آب پاش کوچک، انواع قلم‌های حکاکی، رنگ مخصوص چرم، رنگ‌های دلخواه هنرجو اسفنج یا ابر ضخیم چرم خام و… اشاره کرد.

سرمایه لازم برای شروع به حکاکی روی چرم

برای وارد شدن به این شغل ابتدا باید حکاکی روی چرم را به خوبی یاد بگیرید و برای این کار نیاز به سرمایه اندکی برای شرکت در کلاس‌های آموزشی خواهید داشت. از طرفی اگر خودتان بخواهید به صورت مستقل کارگاه حکاکی روی چرم را راه اندازی کنید ابتدا باید مکانی را به این کار اختصاص دهید که خرید، اجاره و یا رهن مکان از شهری به شهر دیگر و از منطقه‌ای به منطقه‌ی دیگر متفاوت خواهد بود. علاوه بر این به سرمایه‌ی حداقل 50 میلیون تومان برای تهیه چرم( که با توجه به سرمایه خودتان می‌توانید چرم طبیعی، مصنوعی، گیاهی و…تهیه کنید) و همچنین دیگر وسایل و ابزارهای لازم این حرفه نیاز دارید. امروزه چرم‌ها با دستگاه لیزر خاصی برش و پرداخته می‌شوند که اگر سرمایه خوبی داشته باشید می‌توانید این دستگاه را نیز تهیه کنید. بسیاری از حکاکان قدیمی از دست و ابزارهای مخصوصی نقش‌ها را روی چرم حکاکی می‌کردند اما امروزه این کار با سرعت و دقت بیشتری در حال انجام شدن توسط دستگاه لیزر است و شما برای شروع کار و جذب مشتری بهتر است از دستگاه لیزر برای حکاکی استفاده کنید.

در پایان آموزش حکاکی روی چرم چه اتفاقی می‌افتد؟

پس از یادگیری حکامی روی چرم که هنری زیبا و ارزشمند است و در کشور ما قدمت دیرینه دارد می‌توانید وارد بازارکار پر رونق این حرفه شوید و از این طریق کسب درآمد کنید. همچنین می‌توانید با این حرفه کارآفرینی کنید و خودتان و دیگران را مشغول به کار کنید و درآمدی داشته باشید. می‌توانید حکاکی روی چرم را به دیگران آموزش دهید. حکاکی روی چرم یکی از بهترین هنرهای قدمت داری است که هنوز هم بازار کار پر رونقی دارد و افرادی که وارد این حرفه می‌شوند حتما می‌توانند از مزایای زیادی برای خودشان و دیگران که در این هنر نهفته است استفاده کنند.

در انتهای این آموزش هنرآموزان مباحثی از قبیل معرفی ابزار و نحوه کاربرد ابزار مختلف، آموزش مقدماتی حکاکی روی‌ چرم، حکاکی با هویه، حکاکی کمربند و غیره در طرح‌ های مختلف را فرا‌ می‌گیرند. می‌توان گفت در پایان این آموزش نحوه کار با انواع قلم، چکش، هویه و غیره را یاد می‌گیرید.

در نتیجه می‌توانید طرح‌های جذابی را روی‌ چرم‌ حکاکی کنید. همچنین در این آموزش طرح‌هایی مانند طرح مار و گراز، گل و گلبرگ، طرحی شلوغ از گل، طرح پر پرنده، حکاکی طرح سر گاو وحشی، رسم و حکاکی یک طرح ساده، طرح گل و حکاکی طرح برگ پائیزی را در پایان این مجموعه یاد خواهید گرفت.

بازار کار حکاکی روی چرم در ایران چگونه است؟

بازار کار هنر، در صورت رعایت اصول و خلق فضایی نوین، بسیار گرم و پررونق است. حکاکی روی چرم نیز به عنوان یک هنر دستی زمان ‌بر و پرزحمت، به طور کلی از بازار کار خوبی برخوردار است، البته باید یادآوری کرد که  بازار کار و میزان درآمد و فروش محصول، به عوامل زیادی، از جمله نمایشگاه ارائه دهندۀ  کار، تبلیغات، نقش حکاکی شده بر روی محصول و فصل فروش آن نیز بستگی دارد، اما در نهایت، مولفه‌ای که این کسب و کار را برای هنرمند پررونق می‌سازد، کسب مهارت، تبحر و اعمال ظرافت در کارهاست. به عبارتی، کسی که وارد این بازار می‌شود، با صبوری، تجربه اندوزی و نوآوری، می‌تواند بازار منحصر به خودش را داشته باشد و به درآمد قابل توجهی برسد، چرا که این متریال، هیچ گاه از قدر و قیمت نمی‌افتند. بسته آموزش حکاکی چرم از مبتدی تا پیشرفته به شما کمک می‌کند به راحتی وارد این حرفه شوید و از بازار کار پر رونق آن لذت ببرید.

بازار کار این حرفه بسیار پررونق است چرا که در دسته کارهای هنری و دستی قرار می گیرید؛ که در ایران و جهان، هنرهای دستی بسیار باارزش هستند. برای ورود به بازار کار این حرفه ابتدا باید با انواع چرم و ابزار‌های مورد نیاز آشنا شوید، در این مجموعه به طور جامع این موارد را آموزش می‌بینید. توجه داشته باشید که این آموزش کاربرد‌های گسترده‌ای دارد. به گونه‌ای که می‌توانید طرح‌های خود را به تولیدکنندگان کیف و کفش و یا … بفروشید و درآمد قابل توجهی را به دست آورید.

عامل اصلی که بازار کار حکاکی روی چرم را پر رونق میکند؛ مهارت، تسلط و اعمال ظرافت در کارهاست. پس شما هم اگر به این حرفه علاقه مند هستید؛ با گذارندن این مجموعه آموزشی و داشتن صبر و حوصله و کسب مهارت، همین حالا وارد این صنعت شوید.

درآمد حکاکی روی چرم در ایران

خرید محصولات چرمی طرفداران بسیار زیادی دارد چرا که هم محصولات چرمی دوام بهتری دارند و از ماندگاری بیشتری برخوردار هستند و هم استفاده از آن‌ها به لحاظ روانی در بین افراد جامعه از محبوبیت بالایی برخوردار است. برای همین افرادی که در این حیطه فعالیت می‌کنند برای فروش بیشتر محصولات و جذب مشتری اقدام به حکاکی روی چرم می‌کنند و طرح‌های زیبایی را روی محصولات چرمی خودشان ایجاد می‌کنند و باعث افزایش فروش و سود آوری بیشتر می‌شوند. به طور میانگین افرادی که در حرفه حکاکی رو چرم کار می‌کنند از درامد خوبی برخوردار هستند و می‌توان گفت ماهانه بیش از 7 الی 8 میلیون درامد دارند. درآمد این افراد با توجه به حرفه‌ای بودن و داشتن مهارت و شناخته شدن در بین مردم متفاوت خواهد بود. برای وارد شدن به این حرفه می‌توانید از دوره آموزش جامع حکاکی روی چرم استفاده کنید.

معرفی ابزار و نحوه کاربرد ابزار مختلف

3 ساعت

آموزش مقدماتی حکاکی روی چرم

6 ساعت

حکاکی با هویه

1 ساعت

حکاکی روی چرم در طرح های مختلف

16 ساعت

استفاده از نرم افزار های طراحی و برنامه نویسی برای ایجاد طرح های دلخواه، استفاده از دستگاه های حکاکی روی چرم با قابلیت حکاکی طرح های سفارشی، استفاده از الگوها و قالب های طراحی شده برای حکاکی دقیق تر.
نگهداری منظم و تمیز کردن تجهیزات پس از هر استفاده، استفاده از مواد شستشوی مناسب برای تمیز کردن تجهیزات، اطمینان از عملکرد صحیح و سالم تجهیزات قبل از استفاده بعدی.
بازار کار هنر، در صورت رعایت اصول و خلق فضایی نوین، بسیار گرم و پررونق است. حکاکی روی چرم نیز به عنوان یک هنر دستی زمان ‌بر و پر زحمت، به طور کلی از بازار کار مساعدی برخوردار است؛ البته باید یادآوری کرد که بازار کار و میزان درآمد و فروش محصول، به عوامل زیادی، از جمله نمایشگاه ارائه دهندۀ کار، تبلیغات، نقش حکاکی شده بر روی محصول و فصل فروش آن نیز بستگی دارد؛ اما در نهایت، مولفه ای که این کسب و کار را برای هنرمند پررونق می سازد، کسب مهارت، تبحر و اعمال ظرافت در کارهاست؛ به عبارتی، کسی که وارد این بازار می شود، با صبوری، تجربه اندوزی و نوآوری، می تواند بازار منحصر به خودش را داشته باشد و به درآمد قابل توجهی برسد ؛ چراکه این متریال، هیچ گاه از قدر و قیمت نمی افتد.
هیچگونه محدودیت سنی وجود ندارد .
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 18 نظر ثبت شده است

9 دیدگاه برای آموزش حکاکی روی چرم

  1. آرمین محتشم

    برای خریداری این دوره نیاز به مهارت وتجربه قبلی است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام احترام
      خیر نیاز نیست زیرا دوره های ما صفر تا صد است و همه چیز را گام به گام آموزش می دهیم.
      سپاس از همراهی شما

  2. شکیبا نایبی

    بنظر شما بهتره دی وی دی سفارش بدیم یا نه با لینک؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام احترام
      از نظر هزینه لینک و دی وی دی هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارن تنها با خرید دی وی دی مدت زمان 3 تا 7 روز کاری باید صبر کنید تا بسته به دستتون برسد در صورتی که با لینک میتوانید بلافاصله دانلود کنید.
      سپاس از همراهی شما

  3. nahid.mor45

    برای حکاکی کردن روی چرم نکات اولیه ای وجود داره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله نکات ریزی وجود داره که همه داخل ویدیو اموزشی توسط استادان مجرب توضیح داده شده است.
      سپاس از همراهی شما

  4. malihe.hoswini

    سلام یه سری سوال در مورد سایت و خرید محصول دارم میخواستم بدونم از کجا میتونم بپرسم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای دریافت اطلاعات در این زمینه می توانید با واحد پشتیبانی 118file تماس حاصل فرمایید.
      سپاس از همراهی شما
      شماره واحد پشتیبانی:02122221240

  5. parisagh

    به محض پرداخت هزینه مجموعه لینک های دانلود ارسال میشن؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله بلا فاصله بعد از پرداخت هزینه لینک ها برای شما ارسال خواهند شد.
      سپاس از همراهی شما

  6. banafshe.34

    مبتدی هستم و می خوام این کارو شروع کنم وسایل اولیه را از کجا می تونم تهیه کنم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای دریافت اطلاعات در این زمینه می توانید با واحد پشتیبانی 118file تماس حاصل فرمایید.
      سپاس از همراهی شما

  7. عماد سبحانی

    برای شروع حکاکی روی چرم چقدر سرمایه لازم است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      تعداد لوازم مورد نیاز برای حکاکی روی چرم با دست کم بوده و از قیمت پاییینی نیز برخوردار می‌باشند. این کار نیاز به دستگاه خاصی نداشته و شما می‌توانید فقط با تهیه چند ابزار ساده و ارزان و همینطور مقدار کمی چرم، کار خودتان را آغاز کنید. برای مکان کار و تولید، نیازی به اجاره محلی نداشته و در همان گوشه اتاقتان می‌توانید محصولات چرمی خود را تولید کنید. در مورد اجاره جا برای ارائه محصولات برای فروش نیز باید گفت که محصولات چرمی فروش بالایی داشته و نیازی به اجاره مکان ندارید و می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام و تلگرام آنها را به فروش برسانید. در کل باید گفت که کسب درآمد با چرم دوزی بسیار آسان بوده و شما با سرمایه‌ای تقریبی ۳ میلیون تومان، می‌توانید روی شروع کار چرم دوزی حساب باز کنید.
      سپاس از همراهی شما

  8. fateme.keykha

    چرم دوزی سخته؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر چرم دوزی سخت نیست تنها با داشتن علاقه و یک دوره آموزش خوب می توانید ان را به راحتی آموزش دیده و شروع به انجام کار کنید.
      سپاس از همراهی شما

  9. فیروزه حسنی

    ابزارهای حکاکی روی چرم زیاده؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      حدود 7 ابزار و ویدیو های آموزشی خوب نیازمند هستید.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

735

خریدار

5

رضایت

شناسه آموزش: 2544

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz