آموزش دستیار دندانپزشک

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

480,000 تومان

تا کنون 735 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1400/01/18

حجم آموزش: 8.48 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/01/18

زمان آموزش: 10 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1400/01/18

حجم آموزش: 8.48 گیگابایت

زمان آموزش: 10 ساعت

دستیار دندانپزشک یا تکنسین دندانپزشک به عنوان کمک یار دندانپزشک یا هر شخص دیگری که در حال انجام عملیات ترمیمی و درمانی بر روی دندان بیمار است؛ گفته می‌شود. دستیار دندانپزشک قبل از ورود پزشک به اتاق بیمار را آماده می‌کند. سپس وسایل مورد نیاز را روی میز قرار  داده و در حین انجام فرآیِند دندان پزشکی به دندانپزشک کمک می‌کند. دستیاران دندانپزشک عموما با ویژگی‌هایی چون نظم، کارآمدی و اجتماعی بودن شناخته می‌شوند. این شغل بازار کار و درآمد خوبی دارد. با این حال ورود به آن کار راحتی نیست. به همین دلیل شما باید به صورت کامل قبل از ورود به این شغل آموزش ببینید. دوره‌ی آموزش دستیار دندانپزشک به شما کمک می‌کند تا در این راه موفق‌تر عمل کنید. مجموعه‌ی آموزش دستیار دندان پزشک دارای 10 ساعت ویدئو آموزشی است. در انتهای آموزش مسئولیت های مربوط به دستیاری دندان پزشک را به صورت صفر تا صد آموزش داده‌ایم.اگر در این زمینه سوالی دارید در بخش پرسش و پاسخ ها مطرح کنید. در ادامه به معرفی کامل سرفصل های دوره، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

دستیار دندانپزشک به متخصص دندانپزشک کمک می‌کند که هم بیمار را آماده کند و هم وسایل دندانپزشکان تجهیز شوند. در واقع این دستیاران هستند که به دندانپزشکان کمک می‌کنند وسایل آن‌ها ضدعفونی شده و برای کار استفاده شوند. بسیاری از دستیاران دندانپزشک به دلیل ثبات شغلی که این رشته دارد می‌توانند به‌ سرعت وارد بازار کار شده‌ و از درآمد خوب آن استفاده کنند. به همین منظور می‌توان گفت شغل دستیار دندانپزشک از جمله رشته‌های محبوب در بین جوانان است. در دستیاری دندانپزشکی گستره‌ی کاری زیاد است. بنابراین به مهارت و دقت زیادی احتیاج است. در این هنگام آموزش دستیار دندانپزشک هم به افراد کمک می‌کند که مهارت خود را بالاتر ببرند و هم با داشتن یک رزومه‌ی قوی کار خود را آغاز نمایند.

او در تمامی مراحل درمان بیمار در کنار پزشک حضور دارد و ابزار مورد نیاز پزشک را حاضر می کند اما، انجام تک تک این وظایف گسترده و متنوع نیازمند دانش و تخصص است. هدف ما در این آموزش ارتقای دانش و تخصص شما در مدت زمان کوتاه است. دستیار دندانپزشک در کیلنیک ها و مطب های دندانپزشکی وظیفه ی مهمی بر عهده دارند.

از جمله این وظایف آشنایی کامل با مواد و تجهیزات دندان پزشکی و کاربرد آنها، روش های درمانی، چگونگی کمک در درمان عمومی و تخصصی، اصول کامل نگهداری و استرلیزه وسایل و نحوه ی ارتباط موثر با مراجعین دندان پزشکی و می باشد که در این مجموعه به صورت کامل به شما آموزش داده می شود.

مزایای یادگیری دستیار دندانپزشک

1. از جمله مزایای شغل دستیار دندانپزشک می‌توان به انعطاف‌ پذیری این شغل اشاره کرد.

2. در شغل دستیار دندانپزشک موقعیت‌های شغلی متنوعی وجود دارد که افراد می‌توانند در هر یک از آن‌ها فعالیت داشته باشند.

3. در آموزش دستیار دندانپزشک تنوع و گستره‌ی کاری زیاد است. از این رو افراد دچار خستگی یا دلزدگی نخواهند شد. زیرا محیط کاری آن‌ها یکنواخت نیست.

4. شرایط محیط کار دستیار دندانپزشکی آرامبخش و دلخواه است و برای افرادی که به کارهای درمانی علاقه‌مند باشند می‌تواند بسیار مناسب و جذاب باشد.

5. در شغل دستیار دندانپزشکی می‌تواند روابط اجتماعی خوبی داشت و تعامل خود را بالاتر برد.

6. برای افرادی که به‌ دنبال کاری با درآمد مناسب و بازار کار خود می‌گردند شغل دستیار دندانپزشک رشته‌ای بسیار مناسب است. زیرا که در این شغل درآمد خوب بوده و مناسب افرادی است که به‌ دنبال اینگونه مشاغل هستند.

7. شغل دستیار دندانپزشکی گاهی می‌تواند به صورت پاره وقت نیز صورت بگیرد که در این حالت اوقات فراغت افراد افزایش می‌یابد.

چرا آموزش دستیار دندانپزشک را فرا بگیریم؟

امروزه داشتن مهارت های لازم در یک حرفه بهتر از دانش تئوری آن بدون هیچ مهارتی می باشد. چرا که با داشتن مهارت می توان وارد بازار کار این حرفه شد و از طریق آن کسب درآمد کرد، اما با دانش تئوری نمی توان به راحتی وارد بازار کار شد.

دستیار دندان پزشک مهم ترین عضو در یک تیم پزشکی محسوب می شود، چرا که هر دندان پزشکی برای سرعت بخشیدن به کار های خود نیازمند دستیاری است که مهارت و توانایی هایش به او کمک کند. یک دستیار دندانپزشک می تواند با استفاده از تکنیک ها و مهارت های درمانی، خدمات پزشکی را به بیمار ارائه دهد.

کسانی که علاقمند به این حرفه هستند و می خواهند از این راه حقوق بالایی را کسب کنند باید این مجموعه آموزشی را به طور کامل مشاهده کنند. با کسب مهارت های دندان پزشک می توانید موقعیت های شغلی زیادی را برای خود ایجاد کنید. (شغل دستیار دندان پزشک بازار کار پر رونقی دارد)

آموزش دستیار دندانپزشک 118فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش دستیار دندانپزشک!

پیش نیاز و مهارت لازم برای دستیار دندانپزشک

افراد علاقه‌مند به رشته دستیاری دندانپزشکی می‌توانند در رشته‌ای با این نام در دانشگاه تحصیل‌ کرده و از این طریق به مهارت برسند. دقت داشته باشید که برای شروع هر کاری ابتدا لازم است که افراد در آن مهارت کسب کنند. کسب مهارت در یک رشته تنها از طریق آموزش آن به دست می‌آید. بنابراین افرادی که مایل به انجام کار دستیاری دندانپزشکی هستند باید ابتدا در این زمینه آموزش ببینند تا بتوانند با مهارت کافی کار خود را آغاز نمایند. اما راه‌های متعددی برای آموزش جامع دستیار دندانپزشکی وجود دارد. از جمله این راه‌ها شرکت در کلاس‌های حضوری دستیاری دندانپزشکی است. این کلاس‌ها ضمن برخورداری از مطالب مفید جهت دستیاری دندانپزشکی دارای معایبی نیز هستند.

از جمله این معایب می‌توان به هزینه زیاد و زمان طولانی اشاره کرد. اما بهترین راه جهت آموزش دستیاری دندانپزشکی استفاده از پکیج آموزش تخصصی دستیاری دندانپزشکی است. در این حالت افراد می‌توانند به‌ صورت غیر حضوری آموزش‌ها را فرا گرفته و بعد وارد این رشته شوند. دقت داشته باشید که این آموزش ها به‌ صورت کاملاً کاربردی و کارآمد توسط متخصصان فراهم شده‌اند که در این زمینه مجرب هستند. همچنین این آموزش‌ها به‌ صورت صفر تا صد در اختیار افراد قرار می‌گیرد و بنابراین برای افرادی که مبتدی هستند نیز می‌تواند مناسب باشد.

مدت زمان یادگیری آموزش دستیار دندانپزشکی چقدر است؟

بسته به میزان علاقه و انگیزه فرد برای ورود به شغل دستیار دندانپزشکی مدت زمان یادگیری افراد با یکدیگر متفاوت خواهد بود. همچنین باید در نظر داشته باشید که روش آموزشی که افراد برای آموزش دستیار دندان‌پزشکی انتخاب می‌کنند نیز بر روی مدت زمان یادگیری آن‌ها مؤثر است. در واقع هر چقدر فرد بتواند از روش بهتری استفاده کند و همچنین استعداد و انگیزه بیشتری برای این شغل داشته باشد می‌تواند این آموزش را در مدت‌ زمان کوتاه‌تری سپری کند. از جمله آموزش‌هایی که به افراد کمک می‌کنند تا در مدت زمان بسیار کوتاهی بتوانند آموزش‌های مربوط به آن را یاد بگیرند می‌توان به پکیج یا دوره آموزش دستیار دندانپزشکی اشاره کرد. این دوره‌های آموزشی به‌ صورت ویدیو در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

این ویدیوها شامل تمامی مباحث مربوط به دستیاری دندانپزشکی است که افراد با گذراندن این دوره می‌توانند به سطح خوبی از مهارت در زمینه دستیار دندانپزشکی برسند. چنانچه افراد تمایل داشته باشند که از طریق شرکت در این پکیج آموزش دستیار دندانپزشک را یاد بگیرند می‌توانند در چیزی حدود ۱ هفته تا ۲ هفته تمامی مباحث مربوط به این شغل را یاد گرفته و بعد وارد بازار کار شوند. همچنین در صورتی‌ که فردی قدرت یادگیری خوبی داشته باشد می‌تواند در کمتر از مدت نیز این آموزش‌ها را فرا بگیرد.

در پایان آموزش دستیار دندانپزشک چه اتفاقی می‌افتد؟

هر دستیار دندانپزشکی باید علاوه بر مهارت های دستیاری، یکسری ویژگی های اخلاقی داشته باشد. از ویژگی های اخلاقی می توان به توانایی ارتباط و همدلی با بیمار، مهارت انجام کار تیمی، مهارت مدیریت، مهارت کنترل استرس بیمار، ویژگی مسئولیت پذیری، آشنایی با امور مالی و… اشاره کرد که به صورت حرفه ای در این مجموعه به شما آموزش داده می شود.

در انتهای آموزش مسئولیت های مربوط به دستیاری دندان پزشک که شامل دریافت حق الزحمه دندانپزشک، شست و شو وسایل و استریل کردن آن ها، آماده کردن یونیت صندلی، پذیرش بیمار، بایگانی منظم پرونده ها، عدم افشای اطلاعات بیمار، مخلوط کردن مواد دندان پزشکی، توانایی استفاده از فلوراید، توانایی کنترل و مدیریت عفونت و… را به صورت جامع و صفر تا صد آموزش می بینید.

توصیه می‌کنیم پس از تماشای آموزش دستیار‌ دندانپزشک به یک کلینیک دندان پزشکی مراجعه کنید و یک دروه کارآموزی را سپری کنید تا هر آنچه را که آموزش دیده‌اید به صورت عملی انجام دهید.

بازار کار دستیار دندانپزشک در ایران چگونه است؟

دستیار دندان پزشکی جزء مشاغلی به شمار می رود که به دلیل موقعیت های شغلی متنوع و محیط کاری مناسب طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. شغل دستیار دندان پزشکی توانسته جایگاه ویژه ای را به دست بیاورد و به دلیل افزایش موقعیت های شغلی، شغل دستیار دندان پزشک یک مهارت تخصصی محسوب می شود و یادگیری آن نیاز به آموزش دارد.

موقعیت های شغلی که می توانید با کسب مهارت های دستیار دندان پزشک برای خود ایجاد کنید، شامل تکنسین بهداشت و دندان، کار در بیمارستان ها، مطب ها، کیلنیک های تخصصی، کار های حرفه ای و تخصصی از جمله ارتودنسی، دندان پزشکی کودکان و سالمندان، جراحی فک و دهان و…

یکی از مسائل دیگری که در درآمد یه دستیار دندان پزشک تاثیر می گذارد ساعت کاری است. تعیین میزان ساعت کاری یک دستیار دندان پزشک بر عهده ی دکتر دندانپزشک است و ساعت کاری او می تواند به صورت تمام وقت، پاره وقت یا شیفتی باشد.

درآمد دستیار دندانپزشک در ایران

دندان‌پزشکی جزو مشاغلی است که پردرآمد بوده و بازار کار و آینده شغلی بسیار مناسبی دارد. اما این شغل به افرادی احتیاج دارد که به‌ عنوان دستیار دندانپزشک به آن‌ها کمک کنند که انجام امور دهان و دندان آسان‌تر شود. افراد دستیار دندانپزشک افراد ماهری هستند که با آموزش‌های درست و اصولی که در این زمینه دیده‌اند توانسته‌اند به این جایگاه برسند. از جمله مزایای این شغل این است که درآمد دستیار دندانپزشکی نیز مانند خود دندانپزشک بالا است. بنابراین اگر فردی بخواهد به این رشته وارد شود به درآمد خوبی می‌رسد. اما عوامل زیادی وجود دارند که بر روی این میزان درآمد مؤثر هستند. از جمله این عوامل می‌توان به میزان مهارت و سابقه فرد اشاره کرد. در واقع هر فرد که بتوانند رزومه قوی‌تر و مهارت‌های بیشتری داشته باشند بهتر می‌تواند در این زمینه عمل کرده و از درآمد بالاتری برخوردار باشد.

این آموزش ویژه عموم تدریس شده است و نیازمند به پیش نیاز خاصی نخواهد بود.
آینده شغلی دستیار دندان پزشک بسیار درخشان است، به شرطی که کلیه موارد نام برده را به بهترین شکل فرا بگیرید تا به بهترین شکل وارد بازار کار شوید.
یک دستیار دندان پزشک می تواند پس از کسب مهارت های لازم در این زمینه، محیط کار خود را انتخاب کند. محیط های کاری که می توانید در آن مشغول به کار شوید می توان به موارد زیر اشاره کرد: مطب های پزشکی – بیمارستان و کلنیک های مخصوص – شرکت های بیمه دندانپزشکی – کار بازاریابی و فروش محصولات دندانپزشکی – کارشناس سلامت دهان و دندان و …
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای آموزش دستیار دندانپزشک

  1. م.امینی

    بسته بعد از چند روز به دستم میرسه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بسته آموزشی شما بین 3 تا 7 روز کاری تحویل داده خواهد شد.
      سپاس از همراهی شما

  2. baharan

    با دیدن این مجموعه نیازه که کاراموزی هم بریم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      توصیه می‌کنیم پس از تماشای آموزش دستیار‌ دندانپزشک به یک کلینیک دندان پزشکی مراجعه کنید و یک دروه کارآموزی را سپری کنید تا هر آنچه را که آموزش دیده‌اید به صورت عملی انجام دهید.
      سپاس از همراهی شما

  3. far.far.

    خیلی خوب بود.😍👍

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سپاس از همراهی شما

  4. d.jahanbakht

    بسته بعد از چند روز به دستم میرسه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بسته آموزشی شما بین 3 تا 7 روز کاری تحویل داده خواهد شد.
      سپاس از همراهی شما

  5. bian

    برای سفید تر شدن دندان هایمون چه روش هایی وجود داره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای سفیدی دندان ها دو راه وجود دارد اول اینکه به دندانپزشک مراجعه کنید و با استفاده از موادی خاصی که به دندان ها می زنند باعث سفیدی دندان ها می شود اما روش خانگی آن این است که جوش شیرین و پراکسید هیدروژن را مخلوط کرده و خمیر آن را به مدت دو دقیقه مسواک بزنید.
      سپاس از همراهی شما

  6. bastami9356

    برای از بین بردن فاصله بین دندون ها باید چیکار کرد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      روش های زیادی برای از بین بردن فاصله بین دندان ها وجود دارد مانند ارتودنسی، کامپوزیت ونیر و لیمینیت دندان از جمله این روش ها هستند.
      سپاس از همراهی شما

  7. bahadorian

    چه فرقی بین دریافت لینک دانلود با دریافت دی وی دی هست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      مجموعه مورد نظرتان را می توانید به یکی از روش های لینک دانلود و دی وی دی دریافت کنید و هیچ تفاوتی در محتوای آموزشی وجود ندارد.
      سپاس از همراهی شما

  8. farnOOsh

    توی مجموعه چه چیز هایی آموزش داده میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      از جمله این وظایف آشنایی کامل با مواد و تجهیزات دندان پزشکی و کاربرد آنها، روش های درمانی، چگونگی کمک در درمان عمومی و تخصصی، اصول کامل نگهداری و استرلیزه وسایل و نحوه ی ارتباط موثر با مراجعین دندان پزشکی و… می باشد که در این مجموعه به صورت کامل به شما آموزش داده می شود.
      سپاس از همراهی شما

  9. ثریا801

    برای شرکت در این دوره پیش نیاز یا مدرک خاصی باید داشته باشیم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این دوره ویژه عموم می باشد و برای شرکت در آن نیاز به پیش نیازی ندارید.
      سپاس از همراهی شما

  10. mansoor.ka

    دستیار دندانپزک چی باید بلد باشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      از جمله این وظایف آشنایی کامل با مواد و تجهیزات دندان پزشکی و کاربرد آنها، روش های درمانی، چگونگی کمک در درمان عمومی و تخصصی، اصول کامل نگهداری و استرلیزه وسایل و نحوه ی ارتباط موثر با مراجعین دندان پزشکی و… می باشد که در این مجموعه به صورت کامل به شما آموزش داده می شود.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

735

خریدار

4.9

رضایت

شناسه آموزش: 3341

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz