آموزش دفاع شخصی

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

435,000 تومان

تا کنون 840 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1396/12/27

حجم آموزش: 10.22 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/12/27

زمان آموزش: 12 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1396/12/27

حجم آموزش: 10.22 گیگابایت

زمان آموزش: 12 ساعت

یادگیری دفاع شخصی نه تنها به حفاظت از خودتان کمک می‌کند بلکه فواید دیگری نیز دارد. یکی از مهم‌ترین فواید یادگیری دفاع شخصی این است که می‌توانید از آن کسب درآمد کنید. آموزش دفاع شخصی به صورت عمومی یا خصوصی یکی از پردرآمدترین شغل‌های جهان است. مربی دفاع شخصی بودن با شرکت در کلاس‌های هنر رزمی نیز امکان پذیر است و نیازی نیست حتما در دانشگاه این رشته‌های تخصصی یعنی هنرهای رزمی را یاد بگیرید. آموزشگاه 118فایل یکی از بهترین دوره‌های  دفاع شخصی را در اختیار شما خواهد گذاشت.

 


آموزش دفاع شخصی 118فایل با بیش از 12‌ ساعت ویدئو آموزشی ارائه شده‌ است. شما با یادگیری تمرینات بسیار ساده در کوتاه ترین زمان ممکن قادر خواهید بود با دست خالی از خودتان و دوستانتان دفاع کنید. دوره‌ی آموزش دفاع شخصی به گونه‌ای است که برای تمامی‌ افراد حتی کسانی که تاکنون رزمی‌ کار نبوده‌اند مناسب می باشد. همچنین این دوره برای جنسیت خاصی ارائه نشده و هم آقایان و هم بانوان می‌توانند از این پکیج آموزشی استفاده کنند. دوره‌ی دفاع شخصی به شما کمک می‌کند چگونه در خیابان از خود محافظت کنید. افزون بر آن در برابر مزاحمت‌ها یا دزدها چگونه رفتار کرده و از خود دفاع کنید.  در ادامه به سرفصل‌های این دوره و بازار کار و درآمد آن پرداخته‌ایم.


 

 این مجموعه به صورت قدم به قدم همه آنچه را که مربوط به دفاع‌ شخصی می باشد به وسیله یکی از بهترین رزمی کاران جهان به نام استاد Wong به شما هنر جویان عزیز آموزش داده است.

این مجموعه شامل دو بخش می باشد که کلیه تکنیک ها را به راحتی فرا می گیرید. بخش اول بهترین تکنیک‌های دفاع در خیابان، تکنیک های مبارزه شخصی و دفاع در برابر هل‌ دادن را آموزش داده ایم. بخش دوم  آموزش 3 حرکت خطرناک، حرکات دفاع‌ شخصی، اساس مبارزه شخصی و نحوه مبارزه با افراد قدرتمند اختصاص یافته است.

〈 برخی از دروس این دوره 〉

درآمد دفاع شخصی | از یادگیری تا آموزشگاه دفاع شخصی

این حرفه را اول از همه به چشم یک ورزش مفید ببینید که میتواند امینت شما را تامین کند. یادگیری این ورزش جذاب و مفید با توجه به دنیا امروزی میتواند ضروری باشد و هرکس باید تا حدی به آن مسلط باشد از همین رو این دوره آموزش دفاع شخصی مخصوص بانوان و کودکان را هم نیز در نظر گرفته تا همه افراد را پوشش دهد. 
شما بعد از دیدن این دوره با تلاش و پشتکار به این ورزش بسیار مفید مسلط شده و میتوانید به آموزش دادن این ورزش نیز بپردازید که درآمد بسیار بالایی برحسب مهارت شما خواهد داشت 
اگر بخواهیم یک حساب کتاب سر انگشتی برا درآمد شما داشته باشید میتوان اینطور عمل کرد :
هزینه یک ساعت آموزش دفاع شخصی بین 200 تا 400 هزار تومان متفاوت است اگر به طور میانگین درآمد شما را 300.000 تومان برای یک ساعت آموزش درنظر بگیریم با دو ساعت آموزش در روز میتوانید درآمدی 18.000.000 تومانی در ماه داشته باشید.
در نظر داشته باشید که جای پیشرفت بسیار زیادی خواهید داشت و این درآمد با تاسیس یک آموزشگاه دفاع شخصی چند برابر میشود.

   این آموزش توسط 118 فایل تضمین میشود   

 در صورتی شروع کردید و یاد نگرفتید  

مبلغ پرداختی به شما باز خواهد گشت

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

این آموزش را میتوانید به سه روش داشته باشید

♦ دریافت DVD درب منزل

♦ دریافت فلش درب منزل

♦ دریافت لینک دانلود بلافاصله بعد خرید


درصورت نیاز به هر گونه پشتیبانی همکاران ما پاسخگو خواهند بود

021 2222 1240 

مزایای یادگیری دفاع شخصی

1. تکنیک‌های یادگیری دفاع از خود باعث تقویت اعتماد به نفس در شما می‌شوند و به شما کمک می‌کند تا اعتماد به نفس خود را به دست آورده و هرگز نترسید. اعتماد به نفس احساس منحصر به فردی است که می‌تواند باعث شود که در زمان مورد نیاز، بتوانید از خودتان و دیگران محافظت کنید.

2. هیکل شما را متناسب و سالم نگه می‌دارد.

3. هر گونه فعالیت بدنی به عنوان یک سلاح مخفی برای کاهش سطح استرس است و برای تحت کنترل درآوردن آن مفید است. بنابراین دفاع شخصی باعث کاهش استرس می‌شود.

4. تعادل بدن را بالا می‌برد و باعث افزایش آگاهی شما می‌شود. برای بهره‌مند  شدن از این مزایا می‌توانید از ویدیوهای آموزش صفر تا صد دفاع شخصی استفاده کنید.

چرا دفاع شخصی را فرا بگیریم؟

در واقع در دفاع شخصی هدف واقع گرایی وجود دارد. به جای تاکید بر تکنیک های مبارزه، توجه ویژه ای به اصول انرژی و مبارزه دارد. مدرس مجموعه در بخشی از آموزش‌های خود به شرح تصمیم‌گیری در زمانی کوتاه و پیش از فرود آمدن حمله حریف می‌پردازد.

آموزش دفاع شخصی برای بانوان مهم‌ترین بخش مجموعه‌ است، زیرا کمک می‌کند که از خود به‌ خوبی دفاع کنند. اگر به‌ ورزش هم علاقمند هستید این مجموعه گزینه عالی می باشد تا با‌ تماشای آن بتوانید در مقابل زور گویان و متجاوزگران از خود دفاع کنید.

آموزش دفاع شخصی به گونه‌ای است که برای تمامی‌ افراد حتی کسانی که تاکنون رزمی‌ کار نبوده‌اند مناسب می باشد. در نتیجه می‌توانید اصول و قواعد استاد را به خوبی فرا بگیرید. باید گفت که در این مجموعه یک استاد مجرب و حرفه‌ای به شما کمک می کند تا بتوانید در مقابل زورگویان بایستید و از خود حمایت کنید.

از دلایل اصلی یادگیری دفاع شخصی می‌توان به موارد مهمی از جمله دفاع از خود در هر شرایطی، افزایش اعتماد به نفس، تقویت فیزیکی و ذهنی خود و… اشاره کرد. همچنین دفاع شخصی به نظم فردی کمک می‌کند و به شما کمک می‌کند تا در برابر حملات واکنش مناسبی نشان دهید. از آنجایی که امروزه در هر اخبار و مطبوعاتی خبر از تجاوزهای گوناگون به حریم شخصی را می‌شنویم با یادگیری این هنر رزمی می‌توانیم بر بسیاری از مشکلات غلبه کنیم.

با یادگیری این ورزش می‌توانیم در مواقع خطر با حفظ خونسردی و آرامش خود بهترین تصمیم را بگیریم و بهترین عملکرد را داشته باشیم. از دیگر دلایل یادگیری این حرفه کسب درآمد از طریق آموزش این هنر است. این حرفه جز ورزش‌های رزمی محسوب می‌شود و اگر کسی اصول دفاع شخصی را بداند و به طور تخصصی این کار را ادامه بدهد می‌تواند مربی این حرفه شود و کلاس‌هایی برای آموزش دادن برگزار کند و از این طریق درآمد داشته باشد. شاید بتوان گفت توانایی دفاع از خود، مهارتی ضروری اسـت کـه همه باید آن را یاد بگیرند.

آموزش دفاع شخصی 118فایل مناسب چه افرادی است؟

پیش نیاز و مهارت لازم برای دفاع شخصی

برای دفاع شخصی نیازی به تحصیلات دانشگاهی ندارید و این مسئله برای هر کسی پیر و جوان و کودک و نو جوان قابل انجام شدن است. برای این کار باید دفاع شخصی را به خوبی درک کنید و بدانید چه مهارت‌هایی برای یادگیری این حرفه نیاز دارید. دفاع شخصی همانند هنر رزمی است و باید به صورت پیوسته این هنر یاد گرفته شود.

مربی دفاع شخصی بودن با شرکت در کلاس‌های هنر رزمی نیز امکان پذیر است و نیازی نیست حتما در دانشگاه این رشته‌های تخصصی یعنی هنرهای رزمی را یاد بگیرید. با کمترین تحصیلات حتی اگر کلا سواد هم نداشته باشید می‌توانید دفاع شخصی را به صورت حرفه‌ای یاد بگیرید. به طور کلی گاهی افراد از طریق رشته تربیت بدنی در دبیرستان اقدام می‌کنند تا بتوانند با دریافت مدرک تحصیلی در این رشته، مشغول کار شوند. اما روش دیگر برای ورود به این شغل، کلاس‌های مربیگری این رشته ورزشی است که بعد از پایان کلاس‌ها مدرک مربی گری دریافت می‌کنید.

مدت زمان لازم برای یادگیری دفاع شخصی چقدر است؟

مدت زمان لازم برای یادگیری دفاع شخصی اصولی و درست در کمتر از 5 ماه انجام می‌شود که در آن به شناخت و اجرای تکنیک‌ها و فن‌های مختلفی پرداخته می‌شود. زمان یادگیری و اجرای تکنیک‌ها در کودکان و بزرگسالان متفاوت است. در کل مدت زمان یادگیری این ورزش به استعداد و نحوه آموزش شخص بستگی دارد و تقریبا با یک ماه تمرین می‌توانید مفاهیم و حرکات اولیه آن را یاد بگیرید. برای بهتر یادگیری دفاع شخصی می‌توانید از آموزش صفر تا صد دفاع شخصی استفاده کنید.

وسایل مورد نیاز برای شروع دفاع شخصی

بدن انسان سیستم حیرت انگیزی دارد. اما علاوه بر توانایی‌هاي زیادی کـه در اختیار مـا می‌گذارد، مـا را آسیب پذیر هم می‌کند. برای همین با یادگیری دفاع شخصی می‌توانیم نقاط حساس بدن را شناسایی کنیم و با ضربه زدن به آن نقاط از خود محافظت کنیم. این کار به وسایل مخصوصی نیاز دارد که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.  

لباس ورزشی مناسب: لباس ورزشی مناسب یک فاکتور مهم و اساسی در کیفیت ورزش کردن است. بنابراین برای یادگیری دفاع شخصی لباس راحتی انتخاب کنید که بتوانید کلیه کارهای و حرکات رزمی را انجام بدهید. همچنین بهتر است از لباس‌هایی استفاده نمایید که کمتر عرق کنید.

کتونی و کفش ورزشی مناسب: حفاظت از پا، راحتی و حمل وزن بدن سه ویژگی مهم یک کفش ورزشی مناسب است که در انتخاب کفش برای این ورزش باید این اصل را مد نظر داشته باشید.

بطری آب ورزشی: هنگام ورزش کردن به علت تعریق، بدن مایعات زیادی را از دست می‌دهد. برای تجدید آب از دست رفته بهتر است همیشه یک بطری ورزشی همراه داشته باشید.

حوله: به علت تعریق زیاد بهتر است همیشه یک حوله همراه خود داشته باشید.

اسپری بدن: بوی بد عرق آزار دهنده است برای همین بهتر است از اسپری خوش بو کننده استفاده کنید.

کیف ورزشی: برای حمل تمام وسایل ورزشی که نیاز دارید، به یک کیف ورزشی نسبتا بزرگ احتیاج دارید.

در پایان آموزش دفاع شخصی چه اتفاقی می‌افتد؟

در پایان مجموعه به شما آموزش داده می شود که چگونه در مواقع خطر با حفظ خونسردی و آرامش خود بهترین تصمیم را گرفته و در کوتاه ترین زمان ممکن فن مناسب برای شرایط مختلف را انتخاب و اجرا کرده و به این شکل امنیت خود را حفظ کرده و خود را از خطر نجات میدهید.

آموزش دفاع شخصی سطوح مختلف دارد که از سطح مقدماتی تا پیشرفته و حرفه ای را شامل می شود، شما در این مجموعه با آموزش مناسب و انجام مداوم تمرین ها می توانید به سرعت به مهارت های رزمی خود بیفزایید و آنها را تقویت کنید. توجه داشته باشید که میزان پیشرفت شما تنها به پشتکار و  تمرینهای مداوم و پی در پی شما مربوط می شود.

بعد از یادگیری دفاع شخصی می‌توانیم خود و دیگران را از خطرات احتمالی دزد و غارت و تجاوز و… نجات دهیم. همچنین می‌توانیم به عنوان مربی این ورزش را به کودکان و بزرگسالان آموزش دهیم و درآمد داشته باشیم. برای این کار می‌توانید از پکیج آموزش کامل دفاع شخصی استفاده کنید تا مهارت و تکنیک‌هایتان بالا رود.

بهترین تکنیک های دفاع در خیابان

1 ساعت

دفاع در برابر هل دادن و دفاع شخصی زنان

2 ساعت

سه حرکت خطرناک و پنج حرکت دفاع شخصی که همه باید بدانند

2 ساعت

اساس دفاع شخصی

2 ساعت

آموزش مبازره با قلدر

3 ساعت

دفاع کردن از خود در درگیری خیابانی و رهایی سر و گردن

3 ساعت

بدست آوردن اعتماد به نفس، خونسردی و داشتن تمرینات منظم. هنگامی که کسی در مورد مدافعه از خود آموزش می بینید به طور خود به خود اعتماد به نفسش بالا می رود و می داند که از این به بعد می تواند از خود حمایت کند. این اعتماد به نفس موجب می‌شود فرد هنگام احساس خطر، خونسردی خودش را حفظ کند و بهترین عکس‌ العمل را نشان دهد.
این آموزش ها نیروی جسمی و روحی شما را بهبود خواهند بخشید. در واقع، یادگیری این مهارت ها می تواند راز داشتن یک هیکل متناسب و سالم باشد. پمپاژ آدرنالین با شدت بالا که پس از انجام بسیاری از مهارت های دفاع شخصی اتفاق می افتد به شما کمک می کند وزن خود را کاهش دهید و ماهیچه های خود را تقویت کنید. افرادی که وزن و هیکل متناسب دارند، در موقعیت خطرناک نه تنها بهتر عمل می کنند، بلکه در طول شبانه و روز نیز از خواب با کیفیت و حالات روحی بهتر برخوردارند.
تکنیک های یادگیری دفاع از خود باعث تقویت اعتماد به نفس در شما می شوند و به شما کمک می کنند تا اعتماد به نفس خود را به دست آورده و هرگز نترسید. اعتماد به نفس احساس منحصر به فردی است که می تواند باعث شود که در زمان مورد نیاز، بتوانید از خودتان و دیگران محافظت کنید. با اعتماد به نفس، علاوه بر ایجاد احساس مفید بودن، احساسات مثبت دیگری نیز در شما به وجود می آید. همچنین، دانستن اینکه اعتماد به نفس و توانایی دفاع از خود را دارید، می تواند کشف جهان پیرامون و پیدا کردن راه های جدید برای برقراری ارتباط با دیگران را ساده تر کند.
با استفاده از کلاس های دفاع از خود، تعادل فیزیکی و ذهنی بهبود پیدا می کند. در این ورزش حرکت و موقعیت های مختلف بدن، عضلات اصلی و تعادل فیزیکی شما را بهبود می بخشند. همچنین، تمرکز نیز بالا می رود. این ورزش با یادگیری چگونگی تمرکز بر روی هدف، در حالی که کنترل بدن حفظ می شود، شما را به یک متخصص در دفاع از خود تبدیل می کند. با این هماهنگی که بین تعادل جسمی و ذهنی ایجاد می شود، می توانید از لحاظ ذهنی و جسمی نیز از خود محافظت کنید.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
در یک مبارزه، سرعت واکنش ها و انجام حرکات، نشان دهنده ی قدرت فرد است. شما نمی توانید بایستید و منتظر ضربه ی بعدی حمله کننده باشید. شما باید حرکت کنید. کلاس های دفاع شخصی به شما کمک می کنند تا واکنش های خود را سریع تر و مناسب تر کنید. شما باید مانند یک جنگنده ی واقعی واکنش نشان دهید. واکنش یک مبارز، متفاوت از واکنش های طبیعی شماست. در موقعیت های طبیعی شما به بعضی از چیزهایی که اتفاق می افتند پاسخ می دهید، اما در یک مبارزه شما تقریباً باید به همه ی حرکات واکنش مناسب را نشان دهید. وقتی که به شما حمله می شود، بهتر است بدانید که چگونه باید به آن پاسخ دهید. واکنش یک مبارز، تعیین می کند که آیا می توانید به سرعت، با زیرکی کامل و در موقعیت مناسب حرکت کنید یا خیر. شما باید بدانید که کجا قدم بگذارید و کجا ضربه بزنید. باید همیشه آماده باشید.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 24 نظر ثبت شده است

12 دیدگاه برای آموزش دفاع شخصی

  1. امین

    سلام و ادب. ببخشید ای کاش یه نمونه ویدیویی همراه با صوت و مکالمه رو هم اینجا می‌داشتید و صرفا به پخش آهنگ آن اکتفا نمیکردید.

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در صورت تمایل به دیدن ویدئوهای بیشتر با واحد پشتیبانی ما تماس گرفته تا ویدئوهای بیشتری برای شما ارسال گردد.شماره پشتیبانی 02128423118
      سپاس از همراهی شما

  2. امیرحسن

    سلام این فایل چون به صورت فیلم هست و تک نفره باید تمرین بشه تاثیری دارد یا خیر

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در این مجموعه تمام تکنیک هارو به صورت تصویری آموزش میبینید و فقط کافیه روی آدمک تمرینی،تمرین کنید. سپاس از همراهی شما

  3. ظفر

    این ورزش باعث تناسب اندام هم میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای استفاده مطلوب از فنون دفاع شخصی باید آمادگی جسمانی قابل قبولی داشته باشید . بطور معمول دفاع شخصی در کنار یک ورزش رزمی آموزش داده می شود ولی اساتید مجرب مجموعه رزمی در آموزش دفاع شخصی، بدنسازی و تکنیک های رزمی ویژه بانوان را به هنر جویان عزیز آموزش می دهند، تا بدنسازی و آمادگی جسمانی بهتری داشته باشند .
      سپاس از همراهی شما

  4. جمشید جلالی

    وای من خیلی وقته دنبال همچین دوره ای هستم امیدوارم کاربردی و خوب باشه.

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      ممنئن از همراهی شما.

  5. keley

    کیفیت ویدیو ها خوب هستش؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کیفیت ویدئوهای آموزشی HD (1920*1080) می باشد.
      سپاس از همراهی شما.

  6. omr

    اگر لینک دریافت کنیم همون اموزشی که روی دی وی دی هست رو ارسال مکینین یا فرق میکنه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. مجموعه مورد نظرتان را می توانید به یکی از روش های لینک دانلود و دی وی دی دریافت کنید و هیچ تفاوتی در محتوای آموزشی وجود ندارد.
      سپاس از همراهی شما

  7. مهناز

    پرداخت در منزل هم دارین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله پرداخت درب منزل هم داریم.
      سپاس از همراهی شما

  8. vahid.lala

    میشه این دوره را اقساطی خرید؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام احترام
      بله می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص با راهنمای 118file تماس بگیرید.
      سپاس از همراهی شما
      شماره واحد راهنمایی:02122221240

  9. kamiyar h765

    نقاط حساس بدن در دفاع شخصی کدام قسمت ها میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام احترام
      قاط حساس و آسیب پذیر بدن بسیار زیاد هستند. این نقاط عبارتنداز: سر و صورت، شکم، دنده ها، گردن، داخل و بیرون پاها. فک، دندان، لب، بینی، پیشانی و گونه در صورت به دلیل آسیب‌پذیری بالا در دفاع بسیار اهمیت دارند و با توجه به این نقاط حساس به افراد آموزش داده می‌شود که چگونه به حریف خود بدل بزنند.
      سپاس از همراهی شما

  10. m.130

    اصلی ترین و مهمترین اصل دفاع شخصی چی هست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بدست آوردن اعتماد به نفس، خونسردی و داشتن تمرینات منظم. سه اصل مهم این ورزش است.
      سپاس از همراهی شما

  11. mitra.km

    دفاع شخصی بانوان با مردان باهم تفاوت دارد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      اصول دفاع شخصی زنان و مردان تفاوت چندانی با هم ندارند. حدود 90 درصد تکنیک ها و حرکات دفاع شخصی در زنان و مردان با هم یکسان است .
      سپاس از همراهی شما

  12. hanii.kasirii

    برای خریداری این دوره نیاز به مهارت وتجربه قبلی است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام احترام
      خیر نیاز به تجربه قبلی نیست زیرا دوره های ما صفر تا صد است و همه چیز را گام به گام آموزش می دهیم.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

840

خریدار

4.9

رضایت

شناسه آموزش: 2359

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz