آموزش دوخت سرویس آشپزخانه

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

298,000 تومان

تا کنون 420 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1399/05/27

حجم آموزش: 2.63 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/05/27

زمان آموزش: 2 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1399/05/27

حجم آموزش: 2.63 گیگابایت

زمان آموزش: 2 ساعت

دوخت سرویس آشپزخانه علاوه بر دانش خیاطی نیاز به موارد دیگری نیز دارد. از جمله این موارد می‌توان به شناخت پارچه اشاره کرد. تمامی موارد مورد نیاز برای دوخت یک سرویس آشپزخانه کامل را می‌توانید در دوره‌ی آموزشی 118فایل تهیه کنید. این دوره شامل 2 ساعت ویدئوی آموزشی مفید است. نحوه دوخت سرویس‌ آشپزخانه که شامل پیشبند آشپزخانه، دستکش آشپزخانه، دستکش فر، دستگیره را به صورت صفر تا صد با دوره‌ی آموزش دوخت سرویس آشپزخانه یاد خواهید گرفت. همچنین نحوه‌ی دوخت سبد نان، کیسه سبزیجات، کاور ظروف و غیره است را در مدل های مختلف آموزش خواهید دید. با یادگیری صفر تا صد این حرفه می‌توانید یک کسب و کار خانگی برای خود راه بیندازید. همچنین می‌توانید از طریق آموزش هنر خود به دیگران یک منبع درآمد داشته باشید.  برای دوخت سرویس آشپزخانه داشتن تحصیلات اصلا ملاک نیست و این حرفه فقط و فقط به مهارت و استعداد نیاز دارد. این راه برای خیلی از خانم‌های خانه دار، فرصت بی نظیری را برای به دست آوردن استقلال مالی و درآمد های مناسب به وجود آورده است. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز آن به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن را به صورت مفصل توضیح داده‌ایم.

امروزه ایجاد کردن کارگاه خانگی و کسب درآمد از طریق آن برای به دست آوردن استقلال مالی و درآمد راهکار بسیار خوبی برای بسیاری از خانم‌های خانه‌دار است. سرویس دمکنی، دستکش فر، کیسه نان و سبزی، دستگیره، حوله آشپزخانه، پیش بند، سبد نان، زیر بشقابی یا رومیزی، کاور مایکروویو، همه این‌ها جزء پرکاربردترین سرویس‌های پارچه‌ای آشپزخانه هستند که بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. خیلی از افراد این سرویس را خودشان با هر سلیقه و رنگی که دوست دارند می‌دوزند و بسیاری از افراد نیز هستند که این کار را به صورت حرفه‌ای و به صورت کار در خانه یا شغل خود انجام می‌دهند. اگر شما نیز جز افرادی هستید که می‌خواهید شغل ثابتی در خانه داشته باشید و از این طریق کسب درآمد کنید می‌توانید از پکیج آموزش دوخت سرویس آشپزخانه استفاده کنید و با صفر تا صد این کار آشنا شوید.

مزایای دوخت سرویس آشپزخانه

ایجاد کارگاه خانگی و کسب درآمد از این راه برای خیلی از خانم‌های خانه دار، فرصت بی نظیری را برای به دست آوردن استقلال مالی و درآمد های مناسب به وجود آورده است.

راهی مناسب برای ایجاد یک کارگاه خانگی و کسب درآمد مناسب از این راه برای افراد جویای کار در منزل است.

چرا دوخت سرویس آشپزخانه را فرا بگیریم؟

یک از مزیت های مهم استفاده از سرویس پارچه‌ای آشپزخانه شست شوی آسان آن می باشد و شما به راحتی می توانید آن ها را شسته و لکه بری کنید علاوه بر این داشتن یک سرویس آشپزخانه زیبا برای بسیاری از بانوان ایرانی از اهمیت بالایی برخوردار است که از این رو می توان گفت که شما با فراگیری آموزش دوخت سرویس‌ آشپزخانه می توانید در خانه هم برای آشپزخانه خود یک سرویس پارچه ای شیک و جذاب بدوزید و با کمک حرفه و هنری که آموختید، با فروش سرویس پارچه ای آشپزخانه درآمد قابل قبولی کسب کنید.

با یادگیری دوخت سرویس آشپزخانه شما می‌توانید برای خود و دیگران این سرویس‌ها را بدوزید و از این طریق کسب درآمد کنید. همچنین می‌توانید این کار را به دیگران نیز آموزش دهید و از این طریق یک کارگاه تولیدی کوچکی راه اندازی کنید و برای خود و دیگران ایجاد اشتغال نمایید. برای اینکه با اصول و نکات این کار آشنا شوید می‌توانید در دوره آموزش گام به گام دوخت سرویس آشپزخانه شرکت کنید و تمام نکات این کار را یاد بگیرید.

دوخت سرویس آشپرخانه 118فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش دوخت سرویس آشپزخانه

پیش نیاز و مهارت لازم برای دوخت سرویس آشپزخانه

برای دوخت سرویس آشپزخانه داشتن تحصیلات اصلا ملاک نیست و این حرفه فقط و فقط به مهارت و استعداد نیاز دارد و کسانی که می‌خواهند وارد این حرفه شوند بهتر است ابتدا خودشان را مورد ارزیابی قرار دهند تا ببینند می‌توانند این کار را انجام دهند یا خیر. اگر توانایی‌های لازم را در خودشان دیدند می‌توانند از پکیج تصویری آموزش صفر تا صد دوخت سرویس آشپزخانه استفاده کنند و مهارت شان را در این حرفه بالا ببرند.

مدت زمان لازم برای یادگیری دوخت سرویس آشپزخانه چقدر است؟

برای یادگیری این حرفه داشتن استعداد و علاقه شرط اول است. اگر این دو شرط را دارید باید به شما تبریک بگوئیم که نصف راه را رفته‌اید. در مرحله دوم باید از آموزش یا آموزش‌هایی استفاده کنید که نکات مهم و اساسی این کار را آموزش دهند و مدت زمان یادگیری را کاهش دهند. برای این کار می‌توانید از پکیج آموزش کامل دوخت سرویس آشپزخانه استفاده کنید و در کمتر از یک ماه این هنر زیبا را یاد بگیرید.

وسایل مورد نیاز برای شروع دوخت سرویس آشپزخانه

برای شروع و راه اندازی شغل دوخت سرویس آشپزخانه به یکسری لوازم ضروری نیاز دارید که ممکن است برخی از آن‌ها را در خانه داشته باشید و یا ممکن است برخی را مجدد تهیه کنید. ما در ادامه به معرفی این ابزار و وسایل کاربردی این حرفه می‌پردازیم:

چرخ خیاطی: چیزی که به طور قطع در کارهای خیاطی پایه ثابت کار است، چرخ خیاطی خواهد بود. خب البته در مواردی برخی از دوخت‌های زینتی دستی نیز می‌توانند در کار تولید ست آشپزخانه مورد استفاده قرار گیرند، اما استفاده از چرخ و ایجاد دوخت تمیز و یک دست روی پارچه در اینجا بسیار حائز اهمیت و مشتری پسند است.

قیچی: یک قیچی تیز و برنده برشی تمیز و دقیق برای کار ایجاد می‌کند و دوخت و سرهم کردن پارچه‌ها روی هم را آسان‌تر می‌کند.

متر: برای برش زدن ست آشپزخانه، قرینه و هم اندازه بودن وسیله هایی که در یک ست وجود دارد، مثل دستگیره ها و … بسیار مهم است. پس از برش زدن چشمی و حدودی پارچه جدا اجتناب کنید.

پارچه: که در رنگ، طرح، جنس و عرض‌های مختلف در بازار موجود است. به این نکته توجه داشته باشید که برای تولید ست‌های آشپزخانه، باید پارچه با جنس‌های خاصی را تهیه کنید. زیرا باید در مقابل گرمای شدید و خیلی موارد دیگر ماندگاری و دوام بالایی داشته باشند.

نخ: سعی کنید رنگ نخ و پارچه کاملا شبیه و یا مکمل هم باشند. تا بعد از دوخت لوازم، جلوه خوبی روی پارچه داشته باشند.

کش: در برخی از قسمت‌ها مانند دم کنی مورد نیاز است.

برخی وسیله‌ها مانند ربان سلیقه‌ای است و اگر می خواهید کارتان را به شکل خاصی تزئین کنید می توانید سایر ابزار و وسایلی که نیاز دارید را به فهرست اضافه و خریداری کنید.

سرمایه لازم برای شروع دوخت سرویس آشپزخانه

برای شروع کار حدود 5 میلیون تومان برای خرید چرخ خیاطی، چرخ سردوزی، انواع پارچه، نخ و الگو و… نیاز است. البته این تنها هزینه شروع کار خواهد بود. در طول کار هم برای خرید پارچه و موارد دیگر به سرمایه‌ای حدود 2 میلیون تومان نیاز است. البته اگر با هنر خیاطی آشنا باشید به این مقدار سرمایه نیاز دارید اگر به این هنر و دوخت سرویس آشپزخانه مسلط نباشید باید هزینه جداگانه‌ای نیز برای شرکت در کلاس‌های آموزشی مربوطه بپردازید. به این منظور می‌توانید برای یادگیری این حرفه از دوره آموزشی دوخت سرویس آشپزخانه استفاده کنید و نیاز اولیه به سرمایه را کمتر کنید زیرا این آموزش به راحتی و با کمترین هزینه در دسترس است.

در پایان آموزش دوخت سرویس آشپزخانه چه اتفاقی می‌افتد؟

در آموزش دوخت سرویس آشپزخانه نحوه دوخت پیشبند پارچه ای، دستگیره، دستکش فر، سبد پارچه ای نان، کیسه سبزیجات، کاور ظروف، کیف پیک نیک و غیره ارائه شده است به طوری که در پایان آموزش دوخت سرویس‌ آشپزخانه شما نحوه دوخت دو مدل پیشبند پارچه ای آشپزخانه، شش مدل دستگیره و دستکش فر، یک مدل سبد پارچه ای نان، یک مدل کیسه سبزیجات، پد پارچه ای کاسه و ظروف، کاور قاشق و چنگال، یک مدل کیف پیک نیک و غیره را فرا خواهید گرفت که می‌توانید این ست زیبا، کاربردی و تزئینی را برای منزل خودتان درست کنید. همچنین می‌توانید به صورت حرفه‌ای این کار را انجام دهید و با گرفتن سفارش برای دیگران این ست را بدوزید و از این طریق کسب درآمد کنید. علاوه بر این می‌توانید کارگاه تولید کوچکی راه‌اندازی کنید و این هنر زیبا را به دیگران آموزش دهید.

بازار کار دوخت سرویس آشپزخانه در ایران چگونه است؟

آشپزخانه به عنوان قلب هر خانه، جایگاه ویژه‌ای را در دکوراسیون داخلی منزل به خود اختصاص می‌دهد. استفاده از سرویس آشپزخانه یک روش بسیار آسان، ارزان و معقول برای ایجاد تغییر و حال و هوای جدید برای هر آشپزخانه محسوب می‌شود. همچنین سرویس آشپزخانه جز وسایل جدا نشدنی و ضروری جهیزیه است بنابراین این مسئله باعث رونق داشتن بازارکار این حرفه می‌شود. لذا اگر قصد وارد شدن به این حرفه را دارید می‌توانید با استفاده از پکیج تخصصی آموزش حرفه‌ای دوخت سرویس آشپزخانه این هنر را یاد بگیرید و مشغول به کار شوید.

سرویس های پارچه ای موجود در بازار از تنوع زیادی برخوردار نبوده و بسیاری از بانوان تمایل بیشتری به استفاده از سرویس آشپزخانه دست دوز و خانگی دارند.

این کسب و کار به‌ تازگی در بین بانوان جا افتاده و به‌ نوعی یک کسب و کار خانگی جدید به‌ شمار می‌رود. می‌توان گفت این بهترین فرصت برای کسب درآمد در این حوزه می‌ باشد. شما می توانید با سرمایه ای نسبتاً کم کسب و کار دوخت سرویس پارچه ای آشپزخانه را شروع کنید .

درآمد دوخت سرویس آشپزخانه در ایران

از آنجایی که این کار غالبا به صورت مشاغل خانگی انجام می‌پذیرد و این هنر جز هنرهای صنایع دستی محسوب می‌شود باید مهارت و توانایی بالایی در این حرفه داشته باشید تا بتوانید به درآمد بالایی دست پیدا کنید. در ابتدا ممکن است سرعت کار پایین باشد و فرد هنوز به مهارت کافی نرسیده باشد. بنابراین ممکن است حدود 2 ماه طول بکشد تا سرمایه اولیه بازگردد. اما هر چه سرعت و کیفیت کار بیشتر شود و شخص تولید خود را افزایش دهد، بین 3 الی ۶ میلیون تومان در ماه سود خواهد کرد. از لحاظ بازار فروش می توانید، کارهای تولیدی خود را هم در بازار به واسطه‌ها (مغازه‌های جهیزیه، خرازی‌ها، مغازه‌های وسایل آشپزخانه) و هم به صورت مستقیم به مشتری (فروشگاه های مجازی، پیج ها و کانال ها) عرضه کنید.

بهتر این است به صورت انفرادی شروع به این فعالیت کنید و بعد از پیدا کردن مشتری، جایگاه خود را در بازار به صورت یک تولیدی شروع کنید.
خیر، شما می توانید با تماشا آموزش ما صفر تا صد این حرفه ای را فرا بگیرید و برای خودتان یک کسب کار خانگی کوچک راه اندازه ی کنید و به یک سود قابل توجه ای برسید.
برای دوخت سرویس آشپزخانه بهترین چرخ خیاطی، چرخ‌خیاطی راسته‌دوز است.
یکی از ویژگی‌های این شغل، عدم نیاز به مکان بزرگ و خاص هست. برای تولید ست آشپزخانه در ابتدا به یک اتاق 9 متری نیاز است. هرچه کار گسترش پیدا کند و کارگران بیشتر شود، به فضای بیشتری همچون یک کارگاه احتیاج خواهیم داشت.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای آموزش دوخت سرویس آشپزخانه

  1. hadis

    چند ساعت آموزشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این مجموعه شامل 2 ساعت آموزش است که در قالب 1 دی وی دی ارائه می‌شود.
      سپاس از همراهی شما

  2. rahil

    بی‌نظیرین شما
    مرسی که هستین 🙂

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      ممنون دوست عزیز، از لطف شما سپاسگزاریم.
      سپاس از همراهی شما

  3. سولماز

    کتابچه آموزشی هم میدین؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله دوست عزیز؛ همراه با این مجموعه، یک کتابچۀ آموزشی نیز در قالب فایل پی‌دی‌اف ارائه می‌شود که شامل راهنمای استفاده صحیح از مجموعه و همچنین راهنمای تخصصی و نکات آموزشی است.
      سپاس از همراهی شما

  4. مونا بانو

    میترسم پارچه‌ای که استفاده میکنم رنگ بده در اثر حرارت. چیکار کنم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      حتما در انتخاب نوع و جنس پارچه دقت کنید. برای پارچه ای که رنگ می‌دهد پیشنهاد می‌شود قبل از شروع کار، آن پارچه را یک شبانه‌روز در آب نمک قرار دهید.
      سپاس از همراهی شما

  5. majidi

    چقد پارچه لازم میشه برای دوخت ی دست سرویس؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      مقدار پارچه موردنیاز برای دوخت یک دست سرویس آشپزخانه کاملاً وابسته به خودتان و نیازتان است. اما هر مقدار پارچه که مدنظرتان است، پیشنهاد می‌شود همواره حداقل نیم‌متر اضافه‌تر درنظر بگیرید.
      سپاس از همراهی شما

  6. kamyabi.sl

    سلام دوستان میخواستم بگم اگه این مجموعه رو تهیه کردید برای دوخت پیشنهاد میکنم از همون ابتدا از پارچه دو رنگ استفاده کنید به جای پارچه ساده. خیلی کارتون زیباتر میشه

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      از پیشنهاد شما سپاسگزاریم دوست عزیز.
      سپاس از همراهی شما

  7. انسیه

    ببخشید..چه ابزارایی لازمه واسه شروع؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      پارچه، آستر جنس چلوار، پشم شیشه نسوز، قیطون، سنجاق ته‌گرد، اتو، قیچی، بشکاف، متر، صابون خیاطی، نخ و سوزن و چرخ خیاطی، نوار اریب، نوار توری گیپوری، کارتون پلاست و پایه گانت از جمله ابزارهای موردنیاز برای این کار می‌باشند.
      سپاس از همراهی شما

  8. parniaparande

    جنس پارچه مهمه چی باشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله؛ پیشنهاد می‌شود از پارچه کتان استفاده کنید و از به کاربردن پارچه‌هایی از جنس پلاستیکی خودداری کنید.
      سپاس از همراهی شما

  9. zhilakarimi

    به نظر میاد خودم به تنهایی بتونم تو خونه شروع کنم. درسته؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله دوست عزیز؛ دوخت سرویس آشپزخانه به کمک ابزارهای دم دستی و سادۀ موجود در منزل نیز قابل انجام است.
      سپاس از همراهی شما

  10. عارفه احمدی

    طرح های مختلفم نشون میده؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر؛ در این مجموعه تنها به نحوۀ دوخت کلی سرویس آشپزخانه نظیر پیشبند، دستکش، سبد، کیف، کیسه و کاور اشاره شده و فاقد ارائه طرح‌ها و ایده‌های گوناگون برای هر مورد است.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

420

خریدار

5

رضایت

شناسه آموزش: 3277

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz