آموزش دوخت سیسمونی نوزاد

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

430,000 تومان

تا کنون 420 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1399/06/19

حجم آموزش: 10.14 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/06/19

زمان آموزش: 8 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1399/06/19

حجم آموزش: 10.14 گیگابایت

زمان آموزش: 8 ساعت

دوخت وسایل نوزاد امروزه به عنوان یک شغل خانگی رواج پیدا کرده است. این هنر به علت  تنوع طرح و رنگ‌های متفاوت؛ جذابیت بالایی دارد. یادگیری دوخت سیسمونی نوزاد از چندین جهت می‌تواند جالب باشد. اول اینکه با یادگیری این حرفه می‌توانید صفر تا صد وسایل دوختنی سیسمونی نوزاد خود را با سلیقه خودتان آماده کنید. همچنین می‌توانید به عنوان شغل خانگی آن را یاد بگیرید. سپس از این طریق کسب درآمد کنید که برای خانم‌های خانه‌دار بهترین گزینه است. برای شروع تنها کافی است دوره‌ی آموزش دوخت سیسمونی نوزاد را از آموزشگاه 118فایل تهیه کنید. این دوره دارای بیش از 8 ساعت ویدئوی آموزشی می‌باشد. پکیج آموزشی دوخت سیسمونی نوزاد تمامی مراحل دوخت را به صورت کامل به شما علاقمندان این حرفه آموزش خواهد داد بدن نوزاد حساس بوده و باید پارچه های مخصوصی را برای لباس و سرویس خواب آن ها در نظر گرفته شود. پس از تهیه پارچه مناسب می توانید با گذراندن آموزش دوخت‌ سیسمونی‌ نوزاد لباس هایی از قبیل شلوار، سرهمی، تاپ، تی شرت، کلاه و پوشک و سایر وسایل سیسمونی نوزاد را بدوزید.. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز برای دوخت سیسمونی نوزاد، مانند پارچه های خاص  به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

با یادگیری دوخت لباس و سیسمونی نوزاد در تولیدی های مختلف شروع به کار کنید و از این راه کسب درآمد کنید. البته بسیاری از مادران نیز به خاطر دوخت لباس برای فرزندان خود به این آموزش روی می آورند. چرا که خرید لباس نوزادی و وسایل موجود در سیسمونی در این روز ها هزینه ی بالایی دارد و با یادگیری انواع الگو و روش دوخت لباس های کودکانه، می توانند مدیریت خوبی در هزینه ها ایجاد کنند.

با تماشای مجموعه آموزشی دوخت سیسمونی نوزاد، خیاطی بدون الگو و با الگو را به صورت کامل آموزش می ببینید. دوخت لباس نوزاد، یکی از کارهای دوست داشتنی در بین بانوان علاقه مند به این هنر است که می توانند برای فرزندان خود انواع لباس و تشک و شلوار و دامن و لباس سرهمی و… را بدوزند.

دوختن لباس بچگانه نیازمند سلیقه و مهارت کافی است که شما می توانید با یادگیری حرفه خیاطی و دوخت سیسمونی نوزاد بهترین لباس ها به دل خودتان برای فرشته های کوچولوی خود بدوزید. پس می توان گفت مجموعه ی دوخت سرویس نوزاد به طور جامع همه آنچه که مادران نیاز دارند تا آموزش ببینند را یاد می‌دهد. این مجموعه همچنین برای هر کسی که می خواهد در زمینه دوخت سیسمونی فعالیت کند مفید است.

مزایای یادگیری دوخت سیسمونی نوزاد

دوخت وسایل نوزاد امروزه به عنوان یک شغل خانگی رواج پیدا کرده است. لوازم متنوع با طرح و رنگ‌های متفاوت دوخته می‌شود. سرگرمی بسیار مفید برای خانم‌های خانه‌دار و راهی برای کسب درآمد است. بازار کار بسیار پر رونقی دارد و هنوز اشباع نشده است.

چرا دوخت سیسمونی نوزاد را فرا بگیریم؟

یادگیری دوخت سیسمونی نوزاد از چندین جهت می‌تواند لازم و حتی جالب باشد. اول اینکه با یادگیری این حرفه می‌توانید صفر تا صد وسایل دوختنی سیسمونی نوزاد خود را با سلیقه خودتان آماده کنید. همچنین می‌توانید به عنوان شغل خانگی آن را یاد بگیرید و از این طریق کسب درآمد کنید که برای خانم‌های خانه‌دار بهترین گزینه است. برای این کار می‌توانید از آموزش گام به گام دوخت سیسمونی نوزاد استفاده کنید.

دوخت سیسمونی نوزاد و لباس بچگانه در سال های اخیر، تبدیل به یکی از رشته های پر درآمد در ایران شده است و بازار کار خوبی پیدا کرده است. شاید به این مورد برخورد کرده باشید که در فضای مجازی لباسی مناسب برای نوزاد خود دیده باشید و از آن خوشتان بیاید، اما به دلیل کمبود بودجه ی لازم امکان خرید آن لباس را پیدا نمی کنید؛ در این شرایط است که به اهمیت یادگیری دوره دوخت لباس نوزادی پی می برید.

دوخت سیسمونی نوزاد بسیار در کشور ایران درآمد زا می باشد و کار عالی برای بانوان به شمار می رود. همه آن‌ چه که گفته‌ شد نشان می‌دهد، کسانی‌که مایلند در بازار‌ کار فعالیت‌ موثری داشته‌ باشند نیاز‌ دارند که آموزش دوخت‌ سیسمونی نوزاد را فرا‌ بگیرند. این آموزش حتی برای کسانی که در این حرفه مشغول به کار هستند هم مفید است، طرح های متنوع آن کمک می کند تا بتوانند سلیقه بیشتر مشتریان را پاسخگو باشند.

آموزش دوخت سیسمونی نوزاد 118فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش دوخت سیسمونی نوزاد!

پیش نیاز و مهارت لازم برای دوخت سیسمونی نوزاد

برای دوختن سیسمونی نوزاد به تحصیلات آکادمی بالایی نیاز ندارید. اینکه بتوانید پارچه‌های مختلف را تشخیص دهید و بتوانید اندازه گیری و برش انجام دهید می‌توانید در این حرفه موفق شوید. برای کسب مهارت و بالا بردن توانایی خودتان در دوخت سیسمونی نوزاد بهتر است از دوره آموزش مبتدی تا پیشرفته دوخت سیسمونی نوزاد استفاده کنید.

مدت زمان لازم برای یادگیری دوخت سیسمونی نوزاد چقدر است؟

هنر خیاطی هنری است که در کلاس‌های مختلف آموزشی  به آن پرداخته می‌شود. اگر می‌خواهید دوخت سیسمونی نوزاد که جز هنرهای خیاطی است را در کمتر از یک ماه یاد بگیرید بهتر است از آموزش صفر تا صد دوخت سیسمونی نوزاد استفاده کنید. این آموزش به شما این امکان را می‌دهد بدون محدودیت زمانی و مکانی و در هر ساعت از شبانه‌ و روز به یادگیری این هنر زیبا بپردازید.

وسایل مورد نیاز برای شروع دوخت سیسمونی نوزاد

برای دوخت سیسمونی نوزاد به وسایل و ابزارهای مخصوص این حرفه نیاز دارید که مهم‌ترین وسیله این حرفه داشتن چرخ خیاطی سالم و سردوز است. بعد از چرخ خیاطی شما باید پارچه مناسب این کار را تهیه کنید که هم از نظر ظاهری جذاب و شیک باشد و هم از نظر ماندگاری مقاومت خوبی داشته باشد. در مرحله بعد به نخ و سوزن نیاز دارید که بهتر است چندین رنگ مختلف از نخ را داشته باشید تا متناسب با رنگ پارچه‌های مختلف از نخ‌های گوناگون استفاده کنید. برخی وسایل سیسمونی به کش نیاز دارند که حالت جمع و مدل خاصی بگیرند. بنابراین به کش نیز نیاز خواهید داشت. بسیاری دیگر از وسایل به صورت سلیقه‌ای نیز تهیه می‌شوند مثلا اگر می‌خواهید این وسایل را تزئین کنید باید وسایل تزئینی آن را نیز خریداری کنید.

سرمایه لازم برای شروع دوخت سیسمونی نوزاد

برای وارد شدن به این حرفه به سرمایه اندکی نیاز دارید و داشتن مهارت و علاقه در این حرفه شرط اول است. خرید وسایل خیاطی با هزینه‌ای حدود 20 میلیون تومان امکان پذیر است البته اگر چرخ خیاطی معمولی برای این کار استفاده کنید. اگر در کارتان حرفه‌ای باشید این میزان هزینه با گرفتن چند سفارش ساده در کمتر از یک ماه با اصل سرمایه به شما بر می‌گردد.

در پایان آموزش دوخت سیسمونی نوزاد چه اتفاقی می‌افتد؟

بعد از یادگیری دوخت سیسمونی نوزاد،  شما می‌توانید به راحتی سیسمونی خود و دیگران را بدوزید  و با هر پارچه‌ و با هر جنسی  سیسمونی دلخواهتان را خلق کنید. همچنین می‌توانید یک منبع درآمد برای خود و اعضای خانواده ایجاد کنید و با سفارش گرفتن کمک هزینه‌ای برای خانواده باشید. همچنین یادگیری دوخت سیسمونی نوزاد به شما کمک می‌کند بتوانید یک کارگاه کوچک برای خودتان و دیگران ایجاد کنید و کارآفرینی کنید.

شما پس از گذراندن این دوره آموزشی به راحتی قادر خواهید بود که، انواع پارچه های مناسب برای کودکان را بر اساس رنگ، جنس، طرح و سن نوزاد طبقه بندی کنید و همچنین بدون اینکه نیاز به کمک دیگران داشته باشید الگو های دوخت انواع را روی پارچه قرار دهید و به صورت حرفه ای برش بزنید.

در مرحله بعد با حرفه ای ترین متد هایی که آموزش دیده اید می توانید طرح لباس بچگانه را روی پارچه انتقال دهید و نحوه ی دوخت قسمت های مختلف لباس نوزاد مانند آستین، دامن، شلوار، کلاه و … را فرا بگیرید. قطعا شما با یادگیری این حرفه می توانید در تولیدی های مختلف کار کنید یا کسب و کار خودتان را در این زمینه راه بندازید؛ علاوه بر آن می توانید در کنار راه اندازی کسب و کار، لباس هایی زیبا برای فرزندان خود بدوزید.

بازار کار دوخت و دوز سیسمونی نوزاد در ایران چگونه است؟

هنر خیاطی از جمله مهارت‌هایی است که می‌توان با افزایش توانایی در آن به درآمد مناسبی دست یافت. یک خیاط ماهر هرگز بیکار نخواهند ماند و این بستگی به مهارت و توانایی شما در خیاطی بر می‌گردد. این حرفه بازار کار بسیار پر رونقی دارد فقط باید مهارت کافی در این حرفه داشته باشید تا بازار کارتان پر رونق باشد. شما می‌توانید با یادگیری مدل‌های مختلف سیسمونی نوزاد به دیگران نیز آموزش دهید و از این طریق نیز کسب درآمد کنید. برای این کار می‌توانید از آموزش حرفه‌ای دوخت سیسمونی نوزاد استفاده کنید تا مهارتتان را بالا ببرید

 در کل خیاطی یکی از راه های کسب درآمد در منزل برای خانم ها است اما رسیدن به مهارت بالا در خیاطی، جمع کردن مشتری ثابت و بالا بردن ظرافت و تمیزی کار مدت زمان طولانی طول می کشد؛ اما دلیل این که دوخت سرویس سیسمونی نوزاد مشتری زیادی دارد قیمت آن است که نسبت به بازار ارزان تر تمام میشود بنابراین افراد زیادی به شما سفارش دوخت خواهند داد.

دوخت سرویس نوزاد تقریبا یک سالی می شود که در بین کسب و کار های خانگی جا افتاده است، این یعنی شما برای راه اندازی این کسب و کار فرصت خوبی دارید تا مهارت خود را بالا ببرید و مشتری های زیادی برای خود جذب کنید.

راجع به به مبلغی که بابت دوخت سیسمونی کسب می کنید می توان گفت قیمت دوخت هر تیکه از سرویس جدا محاسبه می شود، این یعنی شما برای دوخت یک پتوی ساده هم مبلغ خوبی دریافت می کنید؛ البته باید بدانید که هر کدام از تیکه های سرویس قیمت مشخصی دارند و اینکه مشتری چند تیکه را برای دوخت انتخاب میکند قیمت گذاشته می شود.

درآمد دوخت سیسمونی نوزاد در ایران

در سال‌های اخیر با ایجاد خلاقیت در زمینه سرویس سیسمونی نوزادان، وسایلی مانند آغوشی نوزاد، تخت نوزاد، بالشت نوزاد، زمین بازی نوزاد و… تولید شده‌اند و تمام این موارد نیاز به آموزش خیاطی پیشرفته و یک خیاط با تجربه دارد. خیاطی و دوخت سرویس سیسمونی نوزاد نیز در این سال‌ها به دلیل استقبال زیاد مادران باردار بسیار رونق گرفته است و به یکی از سودآورترین شغل‌های خانگی تبدیل شده است. همچنین در میان ما ایرانی‌ها بردن سیسمونی و جشن گرفتن در این روز جز مرسومات جا افتاده شده است از این رو بسیاری از افراد این وسایل را خودشان می‌دوزند یا به افراد توانا و دارای مهارت در این کار می‌سپارند. به همین دلیل این حرفه بازار کار بسیار پر رونقی دارد. اگر در ماه دو یا سه سفارش بگیرید می‌توانید به درآمد بیش از 5 میلیون تومان فکر کنید. برای موفق شدن در این راه باید مهارت و توانایی بالایی داشته باشید تا بتوانید جلب اعتماد کنید و هم بتوانید با هر سلیقه و مدلی که مشتری پیشنهاد می‌دهد کار را اجرا کنید. برای کسب مهارت می‌توانید از در دوره آموزش کامل دوخت سیسمونی نوزاد شرکت کنید و هر آنچه باید در این حرفه بدانید را فرابگیرید.

آموزش دوخت پاپوش، دستکش، پیشبند، و آویز پستونک

1 ساعت

آموزش دوخت پتو، تشک سبدی، کیسه خواب، تشک و بالشت

3 ساعت

آموزش دوخت لباس، شلوار،شورت و کلاه

3 ساعت

آموزش دوخت کیف تعویض پوشک و ساک لوازم نوزاد

1 ساعت

نازک دوزی یکی از مهم ترین و اصلی ترین آموزش های خیاطی است که در آن اصول اولیه خیاطی به هنرجو آموزش داده می شود. در کنار دوخت سیسمونی نکاتی در مورد نازک دوزی به شما آموزش داده می شود اما اگر می خواهید به صورت تخصصی نکات اولیه در خصوص خیاطی،برشکاری و الگوسازی را آموزش ببینید باید مجموعه ی آموزش خیاطی را خریداری فرمایید.
چون قیمت دوخت آن نسبت به بازار ارزانتر تمام میشود بنابراین افراد زیادی به شما سفارش دوخت خواهند داد سرویسهای سیسمونی موجود دربازارتنوع زیادی ندارند . دوخت سرویس سیسمونی حدودیکسال است که جاافتاده و جدیداست این یعنی بهترین فرصت برای کسب درآمد شما. قیمت دوخت هر تکه از سرویس سیسمونی جدا محاسبه میشود،این یعنی شما برای دوخت یک پتوی ساده هم مبلغ خوبی دریافت میکنید. ست های کامل سرویس سیسمونی چیزی حدود ۵۰۰ هزارتومان قیمت دارند .
سالانه بیش از یک میلیون و پانصد هزار نوزاد در ایران متولد می‌شود. به همین دلیل یکی از اولویت‌های سرمایه‌گذاران برای شروع کسب و کار جدید، راه اندازی تولیدی سیسمونی نوزاد می‌باشد. لباس، به عنوان یکی از ضرورتهای هر انسانی می‌باشد. نوزادان پس از تولد بیش از ۳۰ قطعه از انواع پوشاک را مورد استفاده قرار می‌دهند. هرچه سن آنها بالاتر رفته میزان خرید پوشاک برای فرزندان نیز بیشتر می‌شود. به دلیل تقاضای بالا، راه اندازی تولیدی سیسمونی نوزاد می‌تواند یک گزینه مناسب برای سود آوری باشد. در این مقاله به ضروریت های مورد نیاز برای راه اندازی تولیدی لباس بچگانه می‌پردازیم.
هنگامی که اقدام به کار راه اندازی تولیدی سیسمونی نوزاد می‌کنید، باید مهارت و تجربه لازم در این زمینه را داشته باشید. افرادی که سابقه فروش لباس کودک را دارند و در این زمینه به فعالیت پرداختند، تسلط و اشراف بیشتری به امور تولید لباس دارند. از مهارت‌های ضروری و مهمی که افراد باید به هنگام راه اندازی تولیدی سیسمونی نوزاد داشته باشند، می توان به شناخت پارچه و قیمت‌های مربوط به آن اشاره کرد. افراد سابقه دار در این زمینه، تمام جوانب را در نظر گرفته و با خیال آسوده قدم در این راه بر می‌دارند و به موفقیت بیشتری دست پیدا می‌کند.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای آموزش دوخت سیسمونی نوزاد

  1. sayna65s

    آیا تموم فیلم های این آموزش فارسی هستند؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر، ویدیوها دارای زیرنویس تحت الفظی هستند.
      سپاس از همراهی شما

  2. parmis98karimi

    روش صحیح شست و شوی لباس های نوزادی چگونه است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای شست و شوی لباس نوزادان از شوینده های مخصوص کودکان و فاقد ترکیبات تحریک کننده استفاده کنید تا بدون رنگ و بو باشند و از بروز حساسیت های پوستی جلوگیری کنند. در صورت مقاوم بودن لباس‌ها، از آب گرم و داغ برای شستن آن‌ها استفاده کنید تا تمام میکروب‌ها از بین بروند.
      سپاس از همراهی شما

  3. shayeste.bn

    پرداخت درب منزل هم دارید؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله، بعد از دریافت و اطمینان از سالم بودن محصول امکان پرداخت وجود دارد.
      سپاس از همراهی شما

  4. ساغر556

    اگر لینک دریافت کنیم همون آموزشی که روی دی وی دی هست رو ارسال می کنین یا فرق میکنه :/

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. مجموعه مورد نظرتان را می‌توانید به یکی از روش‌های لینک دانلود و دی وی دی دریافت کنید و هیچ تفاوتی در محتوای آموزشی وجود ندارد.
      سپاس از همراهی شما

  5. melisa.zarafkan

    جنس پارچه مورد استفاده برای دوخت لباس نوزاد متفات است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای دوخت لباس بچه بهتر است از پارچه ای استفاده کنید که علاوه بر نرمی و لطافت که نوزاد را اذیت نکند و از کیفیت خوبی برخوردار باشد؛ زیرا لباس نوزاد به دفعات شسته می شود.
      سپاس از همراهی شما

  6. بنفشه9823

    در این دوره آیا یادگیری دوخت تشک بچه هم آموزش داده می شود؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله، در این آموزش علاوه بر یادگیری دوخت لباس نوزاد آموزش دوخت تشک بچه نیز قرار داده شده است.
      سپاس از همراهی شما

  7. mandana.rahmanpoor

    این مجموعه چند روزه بدستمون میرسه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      محصولات مجموعه ما به طور معمول 3 تا 7 روز کاری در اختیار مشتری قرار می گیرد.
      سپاس از همراهی شما

  8. sarvenaz.rm5

    آیا برای طراحی لباس نیاز است استعداد در این زمینه داشته باشیم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بدون استعداد نقاشی و طراحی هم می توانید در دوره های طراحی لباس آکادمی پارس شرکت کنید چون آموزش از صفر شروع می شود و تا مرحله پیشرفته پیش می‌رود، ناگفته نماند که داشتن استعداد نقاشی در پیشرفت سریع تر آموزش بی تاثیر نیست.
      سپاس از همراهی شما

  9. mehrnoosh

    برای شرکت کلاس دوخت لباس کودک و نوجوان باید چه چیزهایی بلد باشیم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      دوخت لباس‌های کودک و نوجوان یک آموزش پایه‌ای است. بنابراین افراد مبتدی که اطلاعات کمی از دوخت‌های خاص دارند نیز می‌توانند در این کارگاه شرکت کنند.
      سپاس از همراهی شما

  10. fatane665

    چطور میتونیم خلاق تر باشیم و سرعت عمل بیشتری داشته باشیم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      مسلما هر چه بیشتر تمرین و تکرار کنید سرعت عمل بیشتری پیدا می‌کنید، ضمنا اینکه در رشته ای مثل طراحی لباس باید خیلی زیاد کتاب های مد و لباس ببینید، شوهای فشن رو نگاه کنید و حتی هر ماهی چندبار فقط به تماشای لباس های در بازار و پاساژها بپردازید تا بتوانید خلاقیت خود را تقویت کنید و دید قوی‌تری نسبت به طراحی لباس پیدا کنید.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

420

خریدار

4.8

رضایت

شناسه آموزش: 3284

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

کد تخفیف : honaramozan