آموزش دوخت کاور مبل

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

385,000 تومان

تا کنون 420 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1399/06/10

حجم آموزش: 4.51 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1400/06/10

زمان آموزش: 5 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1399/06/10

حجم آموزش: 4.51 گیگابایت

زمان آموزش: 5 ساعت

کاور مبل برای خانواده‌هایی که فرزند کوچک دارند یا رفت و آمد زیادی در خانه شان صورت می‌گیرد الزامی است. برای دوخت کاور مبل می‌توانید از کسی درخواست کنید تا این کار را برای شما انجام دهد و در ازای آن پولی دریافت کند. یا اینکه خودتان تنها با دیدن چند ساعت ویدئوی آموزشی نه تنها برای خانه خود بلکه برای دیگران نیز کارو مبل دوخته و از این راه کسب درآمد کنید. یادگیری دوخت کاورمبل کار دشواری نیست و مهارت زیادی لازم ندارد. در این مجموعه ی آموزشی به صورت گام به گام نحوه ی دوخت کاورمبل راحتی را آموزش خواهید دید. مجموعه آموزشی دوخت کاور مبل 118فایل با بیش از 5 ساعت ویدئو آموزشی ارائه شده است.  آموزش های دوره دوخت کاور مبل به صورت کامل و مرحله به مرحله از کلیه مراحل کار و با توضیحات کامل ارائه می شود. آموزش به نحوی هست که شما به هیچ پیش زمینه هنری نیاز نداشته و براحتی می توانید از صفر شروع کرده و تا حد استادی پیش بروید. به عبارت دیگر برای دوختن کاور مبل به تحصیلات آکادمی بالایی نیاز ندارید. اینکه بتوانید پارچه‌های مختلف و نوع مبل‌ها را تشخیص دهید و بتوانید اندازه گیری و برش انجام دهید می‌توانید در این حرفه موفق شوید. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز دوخت کاور مبل  به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

یادگیری دوخت کاورمبل کار دشواری نیست و مهارت زیادی لازم ندارد. دوخت کاورمبل یک روش مناسب برای حفاظت از مبلمان منزل است. در این مجموعه ی آموزشی به صورت گام به گام نحوه ی دوخت کاورمبل راحتی را آموزش خواهید دید. برخی از افراد به دنبال تنوع و به کارگیری ایده های خاص برای بهتر شدن دکوراسیون داخلی برای طرح و مدل مبلمان هستند.

بنابراین نقش سلیقه افراد را نمی توان در این امر نادیده گرفت. در این آموزش تمام مراحل دوخت کاورمبل از تهیه پارچه برای کاور و اندازه گیری و تبدیل اندازه ها به الگوی دوخت گرفته تا برش و الگو و کوک زدن و دوخت کاور مبل را به شما عزیزان آموزش داده می شود.

مبلمان خانگی به دلیل استفاده ی زیاد از آن ممکن است دچار لک یا انواع کثیفی شود و در منازلی که بچه کوچک در آن زندگی می‌کند مجبورند یا از مبلمان خود خیلی مراقبت کنند یا به بچه‌ی خود خیلی سخت گیری کنند. کاور یا روکش مبل یکی از ملزوماتی است که برای نگهداری هر چه بهتر مبل خود به آن نیاز دارید. معمولا پس از گذشت ۱ الی ۲ سال از خرید مبل جدید، مبلمان به اصطلاح چرک مرده می‌شوند و نمای اولیه خود را از دست می‌دهند و این موضوع واقعا افراد منزل و به خصوص خانم‌های خانه‌دار را کلافه می‌کند. تمیز کردن مبل‌های پارچه‌ای و چرمی کار غیر ممکنی نیست و بسیاری از افراد با به کارگیری روش‌هایی خودشان اقدام به تمیز کردن مبلمان در منزل خود می‌کنند. همه‌ی این موارد لزوم داشتن کاور مبل را اثبات می‌کند خیلی از افراد دوخت کاور مبل را به دیگران و افرادی که در این حرفه مهارت دارند می‌دهند و بسیاری نیز هستند که می‌خواهند دوخت کاور مبل را یاد بگیرند و خودشان برای مبلمان منزلشان کاور بدوزند. برای یادگیری و اجرا کردن بهتر کاور مبل می‌توانید از پکیج آموزش دوخت کاور مبل استفاده کنید.

مزایای یادگیری آموزش دوخت کاور مبل

استفاده از روکش مبل استیل باعث می‌شود که طول عمر مبلمان به طرز چشمگیری افزایش پیدا کند، به این ترتیب شما می‌توانید مدت زمان بیشتری از مبل سلطنتی خود استفاده کنید، ضمن این که مبل‌ها تمیز و مرتب می‌مانند و از نفوذ گرد و خاک و آلودگی در آن‌ها جلوگیری می‌شود. به این ترتیب خانم خانه مدام استرس آلوده و لک شدن مبل‌های استیل گران ‌قیمت را نخواهد داشت.

این روزها بسیاری از بانوان دوخت کاور مبل در منزل را به سفارش دوخت پیراهن مبل یا کاور مبل و یا خرید آماده آن ترجیح می‌دهند. همچنین این کار روشی بسیار عالی برای کسب درآمد در منزل است.

چرا دوخت کاور مبل را فرا بگیریم؟

آموزش دوخت کاور مبل و صندلی یکی از بهترین روش های نگهداری مبلمان می باشد. انواع مختلفی از کاور های مبل در بازار وجود دارد ولی شما به راحتی می توانید کاور مبل در انواع مختلف بدوزید. شما با دوختن یک کاور مبل زیبا، برای مبل ها می توانید علاوه بر نگهداری بهتر مبل و صندلی و افزایش طول عمر آنها، تغییر دکوراسیون بسیار زیبا در خانه ایجاد کنید.

با استفاده از رو مبلی نیاز کمتری به مبل شویی در منزل پیدا میکیند. در این آموزش ما روشی ساده و زیبا را برای دوختن کاور مبل را به صورت گام به گام به شما معرفی می کنیم تا علاوه بر صرفه جویی در هزینه های روزمره بتوانید روکش مبلی زیبا بدوزید.

از دلایلی که باید دوخت کاورمبل را فرا بگیرید می شود به این موارد اشاره کرد: اول اینکه می توانید مبلهای قدیمی خود را شیک و زیبا کنید . دوم اینکه با گران شدن مبل بهترین وسیله برای نگه داشتن مبلمان استفاده از کاور است. سوم اینکه کاور های مبلمان آماده در بازار به رنگ و شکل دلخواهتان نیستند. 

آموزش دوخت کاور مبل 118فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش دوخت کاور مبل!

پیش نیاز و مهارت لازم برای شروع دوخت کاور مبل

برای دوختن کاور مبل به تحصیلات آکادمی بالایی نیاز ندارید. اینکه بتوانید پارچه‌های مختلف و نوع مبل‌ها را تشخیص دهید و بتوانید اندازه گیری و برش انجام دهید می‌توانید در این حرفه موفق شوید. برای کسب مهارت و بالا بردن توانایی خودتان در دوخت کاور مبل بهتر است از پکیج تصویری آموزش مبتدی تا پیشرفته دوخت کاور مبل استفاده کنید.

مدت زمان لازم برای یادگیری دوخت کاور مبل چقدر است؟

یادگیری دوختن کاور مبل کار دشواری نیست و مهارت زیادی لازم ندارد. دوخت کاور مبل یک روش مناسب برای حفاظت از مبلمان منزل است و تنها چیزی که مهم خواهد بود علاقه و وقت و دقت کافی در این کار است. اگر می‌خواهید دوخت کاور را در کمتر از یک ماه یاد بگیرید و از یادگیری خسته نشوید می‌توانید از دوره آموزشی دوخت کاور مبل استفاده کنید.

وسایل مورد نیاز برای شروع دوخت کاور مبل

برای وارد شدن و شروع هر کاری ابتدا باید با وسایل و ابزارهای تخصصی آن حرفه و شغل آشنا شوید که دوخت کاور مبل نیز از این قاعده مستثنی نیست و برای حرفه‌ای شدن و دوخت کاور خوب باید ابتدا وسایل این حرفه را تهیه کنید. لذا در ادامه به معرفی این ابزار و وسایل می‌پردازیم.

پارچه مورد نظر برای دوخت کاور مبل: برای مبتدیان همیشه بهتر است که سراغ پارچه‌های ساده یا چاپی بروند که به دستورالعمل خاصی نیاز ندارند. پارچه هایی که خط دارند یا الگوهای خاصی روی آن‌ها وجود دارد دور ریز زیادی دارند و وقت زیادی هم از شما می‌گیرند مناسب برای افراد مبتدی نیست می‌توانید از این پارچه بعد از حرفه‌ای شدن استفاده کنید.

ریسمان پنبه‌ای: برای وصل کردن قسمت‌های مختلف

پایه دوخت زیپ یا تک پایه چرخ خیاطی: این پایه‌ها برای دوختن بندها و متصل کردن قسمت‌های مختلف کاور به هم ضروری است. برای دوختن درست لبه‌های کاور مبل هم به پایه زیپ چرخ خیاطی نیاز دارید.

حلقه کاور:  برای نگهداری بهتر کاور و دوخت آسان می‌توانید از حلقه استفاده کنید اما این وسیله کاملا اختیاری است.

چرخ خیاطی و مهارت‌های دوخت و دوز: مهم‌ترین و اصلی‌ترین مسئله برای دوخت کاور داشتن چرخ خیاطی مناسب و آشنا بودن در نحوه استفاده آن می باشد.

سرمایه لازم برای شروع دوخت کاور مبل

برای وارد شدن به حرفه دوخت کاور مبل به سرمایه آنچنانی نیاز ندارید و با کمترین سرمایه و فقط با تهیه ابزار و وسایل اصلی این کار می‌توانید وارد این حرفه شوید. برای این منظور ابتدا باید آموزش ببینید که هزینه کلاس‌ها و شهریه دوره‌ها با توجه به منطقه و محل زندگی متفاوت است و ابزار و وسایل این کار که اگر چرخ خیاطی ندارید هزینه بیشتری باید برای تهیه چرخ خیاطی خرج کنید. به طور معمول چرخ خیاطی‌های خوب و با کیفیت قیمت‌های بالای 20 میلیون تومان دارند. برای آموزش بهتر و کمتر شدن هزینه یادگیری این حرفه می‌توانید از آموزش کامل دوخت کاور مبل استفاده کنید و با صفر تا صد این کار اشنا شوید. به طور کلی هزینه راه اندازی این شغل (آموزش و خرید تجهیزات و چرخ خیاطی) بدون اجاره مغازه حدود ۲۵ میلیون تومان خواهد بود.

در پایان آموزش دوخت کاور مبل چه اتفاقی می‌افتد؟

آموزش ها کامل و مرحله به مرحله از کلیه مراحل کار و با توضیحات کامل ارائه می شود. آموزش به نحوی هست که شما به هیچ پیش زمینه هنری نیاز نداشته و براحتی می توانید از صفر شروع کرده و تا حد استادی پیش بروید. با تماشای کامل این مجموعه ی آموزشی می توانید برای هر نوع مبلی کاور بدوزید فقط با یک چرخ خیاطی ساده با روش ساده و اصولی در منزل بنشینید و براحتی درآمدزایی کنید.

در پایان شما تمامی مراحل دوخت کاور پارچه ای، نحوه ی اندازه گیری مبل، نحوه ی محاسبه ی متراژ پارچه برای هر دست مبل، دوخت کاور برای مبل راحتی، دوخت کاور برای صندلی ناهارخوری، دوخت کاور کش دوزی، دوخت چند مدل کوسن و… را آموزش خواهید دید.

دوخت رو تختی یکی دیگر از آموزش هایی است که در ابتدا مشاهده خواهید کرد. مجموعه با ارائه اندازه های دقیق برای ابعاد مختلف می توانید روتختی های متنوعی را بدوزید. در پایان آموزش شما تسلط بالایی در دوخت همه موارد گفته شده پیدا خواهید کرد.

بازار کار دوخت کاور مبل در ایران چگونه است؟

دوخت کاورمبل برای انواع مبلمان یکی از آموزش های بسیار جالب و پر کاربرد است که با یادگیری آن می توان به راحتی و با صرف کمترین هزینه اقدام به دوخت کاور های مبل نمود. با توجه به اوضاع اقتصادی جامعه هر خانم و آقایی برای امرار معاش زندگی خود نیاز به درآمدی نسبتا بالا دارد. حال اگر دنبال یه حرفه ای هستید که درآمد میلیونی داشته باشید وارد حرفه ی کاور دوزی مبل شوید.

دوخت کاورمبل یکی از پردآمد ترین شاخه های خیاطی است که روز به روز استقبال مردم از این حرفه بیشتر میشود، به دلیل اینکه هر روز تعداد مبلمان در منازل بیشتر میشود و از طرفی هزینه ی خرید به شدت افزایش پیدا کرده است که نمی توان بطور دائم مبل های منزل را تغییر داد. بنابراین هر کسی پس از خرید به دنبال روش های مراقبت از مبلمان هست که با کاور مبل میسر می شود.

درآمد دوخت کاور مبل در ایران

بسیاری از خانواده‌ها برای تمیزتر نگه داشتن مبلمان اقدام به سفارش دوخت کاور مبل و یا روکش مبلمان می‌کنند. معمولا مبل سازانی که خیاطی یا رویه ‌کوبی هم ارائه می‌دهند این کار را انجام می ‌دهند. قیمت کاور مبل که با توجه به اوضاع اقتصادی حاکم بر جامعه برای بسیاری از افراد عاملی تعیین کننده است، می تواند نسبت به اینکه روکش مبل سلطنتی سفارش می‌دهید یا دنبال ارزان‌ترین قیمت کاور مبل هستید متفاوت باشد. اما به طور کلی کسانی که در این حرفه فعالیت می‌کنند از درآمد آن راضی هستند و می‌توان گفت دوخت کاور مبل با پارچه ساده برای مبلمان ۷ نفره چیزی در حدود 1 الی ۳ میلیون تومان است. اگر به طور میانگین شما ده کار در هر ماه داشته باشید می‌توانید به حقوق و درآمدهای بالای 10 میلیون نیز فکر کنید.

آموزش دوخت کوسن و روتختی

1 ساعت

آموزش دوخت کاور مبل

3 ساعت

آموزش دوخت کاور آباژور، میز اتو، آویز لوازم و دستمال کاغذی

1 ساعت

پار چه ای مناسب کاور مبل می باشد که حالت کششی داشته باشد. میزان کش آمدن پارچه باید به مقداری باشد که هنگامی که تحت کشش قرار میگیرد سپس به حالت اولیه خود بازگردد.
پشتیبانی شما عزیزان به صورتی هست که در روند آموزش، دوخت کاور مبل و حتی خرید لوازم دوخت کاور؛ هر سوال یا مشکلی داشتید، پشتیبانان ما شما را با صبر و حوصله کاملا راهنمایی خواهند کرد.
پشتیبانان 118فایل در این زمینه کاملا شما را راهنمایی خواهند کرد، میتوانید با شماره 02122221240 تماس حاصل فرمایید.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای آموزش دوخت کاور مبل

  1. فریبرز سیدی

    چطور چرم مناسب برای مبل با کیفیت خوب را بشناسیم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای تشخیص چرم طبیعی از چرم مصنوعی علائمی وجود دارد: ویژگی‌های مهم چرم طبیعی خوب ضخامت یکدست و مناسب آن است.
      سپاس از همراهی شما

  2. shahramlal

    یک دست مبل نیمه استیل هفت نفره چندمتر پارچه برای تعویض لازم دارد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      حدودا 7 تا 10 متر پارچه مورد نیاز است.
      سپاس از همراهی شما

  3. kamran.salami

    سلام نحوه دوخت کاور ژله‌ای رو هم آموزش میدید؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر؛ سرفصل ذکر شده در حال حاضر در این مجموعه موجود نمی‌باشد.
      سپاس از همراهی شما

  4. dina.darlak

    اگر لینک دریافت کنیم همون آموزشی که روی دی وی دی هست رو ارسال می کنین یا فرق میکنه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. مجموعه مورد نظرتان را می توانید به یکی از روش های لینک دانلود و دی وی دی دریافت کنید و هیچ تفاوتی در محتوای آموزشی وجود ندارد.
      سپاس از همراهی شما

  5. nariman.ll

    برای کاور کردن یک دست مبل چند متر پارچه مورد نیاز است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      با توجه به نوع و تعداد مبل ها متراژ مورد نیاز پارچه تفاوت می کند. میانگین پارچه مورد نیاز برای مبل با عرض 2 متر به شرح زیر می باشد: سرویس 7 نفره راحتی 15 متر، سرویس 7 نفره راحتی تشک جدا 18 متر، سرویس 9 نفره سلطنتی 20 متر، سرویس 9 نفره سلطنتی تشک جدا 24 متر.
      سپاس از همراهی شما

  6. zakie

    برای دوخت کاورمبل از چه رنگ هایی می توان استفاده کرد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در انتخاب رنگ پارچه برای کاور مبل رنگ مبلمان مهم نمی‌باشد و بهتر است رنگ‌های فرش، پرده، و رنگ کاغذ دیواری در نظر گرفته شود. رنگ‌های تیره فضای اتاق شما را کوچکتر و رنگ‌های روشن فضای اتاق شما را بزرگتر به نظر می‌آورد.
      سپاس از همراهی شما

  7. hm

    این سفارش چند روزه بدستمون میرسه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      محصولات مجموعه ما به طور معمول 3 تا 7 روز کاری در اختیار مشتری قرار می گیرد.
      سپاس از همراهی شما

  8. zeynab

    نحوه صحیح شستشو کاور مبل چگونه است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای شستشوی کاور مبل ها از ماشین لباسشویی استفاده کرده و پس از خارج کردن از ماشین لباسشویی هنگامی که دارای نم می باشد بر روی مبل خود بکشید. کاور مبل های پارچه‌ای پس از شستشو نیاز به اتو کردن ندارند.
      سپاس از همراهی شما

  9. armita karimian

    سلام عرض پارچه ای که برای روکش مبل می توان استفاده کرد چقدر باید باشد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      عرض پارچه‌های کاور مبلی 1.5 و 2 متر می باشد و تفاوتی در انتخاب عرض‌ها نمی‌باشد. با توجه به نوع مبل و عرض پارچه انتخابی شما متراژ مورد نیاز تعیین می‌گردد.
      سپاس از همراهی شما

  10. sanaz

    چه پارچه ای مناسب روکش مبل است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      پارچه ای مناسب کاور مبل می‌باشد که حالت کششی داشته باشد. میزان کش آمدن پارچه باید به مقداری باشد که هنگامی که تحت کشش قرار میگیرد سپس به حالت اولیه خود بازگردد.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

420

خریدار

5

رضایت

شناسه آموزش: 3281

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

کد تخفیف : honaramozan