آموزش دوخت کیف

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

755,000 تومان

تا کنون 525 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1399/05/15

حجم آموزش: 13.31 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/05/15

زمان آموزش: 13 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1399/05/15

حجم آموزش: 13.31 گیگابایت

زمان آموزش: 13 ساعت

هنر دوخت و دوز یکی از بهترین راه ها برای سرگرم کردن خود و د اشتن درآمد است. کیف‌های پارچه‌ای از جذابیت و زیبایی بسیار زیادی برخوردار هستند. همچنین بسیاری از خانم‌ها هستند که به هنر خیاطی و دوخت‌ و دوز علاقه دارند. تنها راه متصل کردن این دو به هم آموزش دیدن است. خانم‌ها و حتی آقایونی که به حرفه دوخت و دوز علاقه دارند می‌توانند با یادگیری دوخت کیف، درآمد خوبی داشته باشند.

 


 با تهیه‌ی دوره‌ی آموزشی 118فایل دوخت کیف، به راحتی می‌توانید کیف‌های پارچه‌ای جذاب دوخته و به درآمد برسید. مجموعه آموزشی دوخت کیف 118فایل با ارائه 13 ساعت ویدئوی آموزشی به شما عزیزان در این راه کمک خواهد کرد. دوخت تمیز و مرتب در این حرفه بسیار مهم است که  در این دوره به آن پرداخته‌ایم. به صورت کلی در این پکیج آموزشی دوخت انواع کیف را با ساده‌ترین روش‌ها آموزش خواهید دید. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز دوخت کیف به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.


 

بسیاری از خانم‌ها هستند که به هنر خیاطی و دوخت‌ و دوز علاقه دارند اما تصور می‌کنند که این کار مشکل بوده و از پس آن برنمی‌آیند. به‌ همین دلیل برای بسیاری از مدل‌ها دست به دوخت ‌و دوز نمی‌زنند. آموزش دوخت کیف ایده‌ای جذاب و جالب است که خانم‌ها می‌توانند از این روش برای نشان ‌دادن هنر خود استفاده کنند. از طرفی خانم‌هایی که علاقه به هنرهای دستی دارند نیز می‌توانند از این روش استفاده کنند و آنچه که مورد نیاز خود است را اجرا نمایند. کلیپ‌های آموزش دوخت کیف آموزشی هیجان‌ انگیز و البته کاربردی است که برای تمامی افراد می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. برای دوخت کیف حتماً نیاز نیست که افراد مهارت زیادی در خیاطی داشته باشند. این افراد حتی اگر اطلاعات کمی در مورد دوخت ‌و دوز داشته باشند نیز می‌توانند این کیف زیبا را برای خود تهیه کنند. انتخاب پارچه برای این نوع کیف کاملاً دلخواه است و افراد می‌توانند از انواع پارچه با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع برای دوخت کیف استفاده نمایند.

کیف یکی از وسایل ضروری و جدا نشدنی از زندگی روزمره خیلی از افراد به خصوص بانوان می باشد که به شکل های مختلف از آن استفاده می کنند. اگر به خیاطی علاقه دارید و دوست دارید انواع کیف های پارچه ای زیبا را با هنر و خلاقیت درونی خودتان بدوزید حتما ویدئو های مربوط به دوخت کیف پارچه ای را تماشا کنید.

مجموعه آموزشی دوخت کیف 118فایل  نحوه دوخت انواع کیف که شامل کیف دوشی، کوله پشتی، جامدادی، کیف پول، ساک دستی، کیف لپ تاپ، لوازم آرایشی، عینک، کیف دستی و کمری در طرح ها، مدل ها و اندازه های مختلف را آموزش داده است.

این مجموعه آموزش های خود را به شکلی ارائه داده که شما می توانید با مشاهده هر یک از ویدئو ها قدم به قدم با ویدئو پیش رفته و کیف مورد نظر خود را بدوزید. همچنین می‌ توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود طرح و اندازه کیف را تغییر داده و به دوخت آن طبق مراحل آموزش داده شده بپردازید.

〈 برخی از دروس این دوره 〉

درآمد دوخت کیف در ایران

درآمد دوخت کیف نیز مانند بسیاری از مشاغل آزادی که در ایران وجود دارد شغل ثابتی نیست و بنابراین درآمدهای مختلفی را می‌تواند برای افرادی که در این حرفه مشغول به کار هستند رقم بزند. درآمد ناشی از این کار به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل می‌توان به مهارت و تخصص فرد، میزان رضایت مشتریان، نوع بازار فروش او و میزان فروش او اشاره کرد. به‌ عنوان مثال فردی که در منزل و با گرفتن سفارش‌های محدود این کار را انجام می‌دهد درآمد متفاوتی با فردی که در کارگاه تولید کیف‌های پارچه‌ای را انجام می‌دهد، دارد. بنابراین می‌توان گفت که افراد با کسب مهارت‌های بیشتر و دانش فنی لازم در این رشته می‌توانند درآمد خود را تا حد بسیار زیادی افزایش دهند. همچنین افراد می‌توانند با استفاده از فرصت‌های شغلی مختلفی که دوخت کیف برای آن‌ها رقم می‌زند حوزه کاری خود را افزایش داده و از هر یک از آن‌ها کسب درآمد کنند. به‌ عنوان مثال این افراد می‌توانند در اپلیکیشن‌های فروش محصولات شرکت کرده یا در نمایشگاه‌های صنایع دستی کیف‌های خود را در معرض فروش قرار دهند و از این طریق به درآمد خوبی دست پیدا کنند. میانگین درآمد ماهانه این شغل در اوایل کار بین 8 تا 15 میلیون تومان متغیر است‌. با استفاده از پکیج تصویری آموزش دوخت انواع کیف‌های پارچه‌ای می‌توانید مهارت بیشتری در این هنر به دست آورید و در نتیجه درآمد خود را افزایش دهید.

سرمایه لازم برای شروع دوخت کیف

خوشبختانه شغل دوخت کیف از جمله شغل‌هایی است که به سرمایه چندانی احتیاج ندارد و افراد در ابتدای کار می‌توانند با میزان اندکی سرمایه کار خود را آغاز نمایند. این افراد باید به یاد داشته باشند که برای شروع این کار ابتدا به یک آموزش اصولی دوخت کیف نیاز خواهند داشت. این آموزش هم مهارت‌های فرد را افزایش می‌دهد و هم آن‌ها را برای ورود به بازار کار آماده می‌نماید. بعد از این کار لازم است که افراد وسایل مورد نیاز این شغل را که وسایل محدودی نیز هستند تهیه نمایند. آن‌ها می‌توانند برای این کار از چرخ خیاطی استفاده کرده یا به‌ صورت دستی این کار را انجام دهند. سپس می‌توانند در منزل یا در مکانی که برای این شغل در نظر گرفته‌اند مشغول به کار شوند. این افراد حتی می‌توانند برای خود کارگاه‌ اجاره نمایند و از این طریق کسب ‌و کار خود را گسترش دهند که در این‌ صورت به سرمایه‌ی بیشتری احتیاج خواهند داشت. همچنین در صورتی‌ که افراد تمایل داشته باشند حتی می‌توانند برای کار خود به‌ دنبال مجوز و جوازهای لازم باشند که هر کدام از این کارها هزینه‌ای اضافه برای افراد رقم می‌زند. اما با توجه به بازار کار خوبی که این رشته دارد می‌توان گفت که در مدت زمان کوتاهی این سرمایه به افراد برمی‌گردد.

   این آموزش توسط 118 فایل تضمین میشود   

 در صورتی شروع کردید و یاد نگرفتید  

مبلغ پرداختی به شما باز خواهد گشت

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

این آموزش را میتوانید به سه روش داشته باشید

♦ دریافت DVD درب منزل

♦ دریافت فلش درب منزل

♦ دریافت لینک دانلود بلافاصله بعد خرید


درصورت نیاز به هر گونه پشتیبانی همکاران ما پاسخگو خواهند بود

021 2222 1240 

مزایای یادگیری دوخت کیف

1. کیف‌های پارچه‌ای از جذابیت و زیبایی بسیار زیادی برخوردار هستند که می‌توان آن‌ها را در مراسم‌های مختلف مورد استفاده قرار داد.

2. کیف‌های پارچه‌ای دارای تنوع رنگ و طرح بسیار زیادی هستند و می‌توانند مورد سلیقه طیف وسیعی از مشتریان قرار بگیرند.

3. کیف‌های پارچه‌ای در مقایسه با کیف‌هایی که در بازار وجود دارند از قیمت مناسب‌تری برخوردار هستند.

4. کیف‌های پارچه‌ای راحت و سبک هستند و به‌ راحتی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

5. همچنین این نوع کیف‌ها قابلیت شستشو و نظافت بسیار آسانی دارند و به‌ راحتی از آلودگی‌ها پاک می‌شوند

6. کیف‌های پارچه‌ای معمولاً دوام و عمر طولانی دارند در نتیجه با استفاده از آن‌ها می‌توان از نظر اقتصادی صرفه ‌جویی نمود.

7. کیف‌های پارچه‌ای معمولاً سایز بزرگی دارند و ظرفیت بالایی برای قرار دادن وسایل مختلف در آن وجود دارد.

8. بسیاری از انواع پارچه‌ها با محیط زیست سازگار هستند و از این نظر نیز دارای مزایایی هستند.

چرا دوخت کیف را فرا بگیریم؟

دوخت تمیز و مرتب در این حرفه بسیار مهم است و می تواند تاثیر بسیار خوبی در مخاطب بگذارد و می توان گفت کیف عضو جدا نشدنی از زندگی افراد مختلف به خصوص دختران و بانوان است. علاوه بر اینکه از کیف برای قرار دادن لوازم مختلف خود استفاده می کنند، داشتن یک کیف ‌دستی، ‌دوشی و کوله‌ پشتی شیک با طرحی‌ خاص می ‌تواند به داشتن یک استایل شیک به آن‌ ها کمک کند. از این‌ رو شما می‌ توانید با فراگیری این حرفه و با کمک خلاقیت خود کیف‌ هایی در طرح‌ ها و مدل‌ های مختلف را بدوزید و از این راه به کسب درآمد برسید.

کیف جزو نیاز هر آدمی است و بنابراین استفاده از آن بسیار زیاد است. بازار کار دوخت کیف به دلیل هنری بودن آن بسیار پررونق بوده و افراد زیادی از آن استقبال می‌کنند. کیف‌ها دارای تنوع رنگ و طرح بسیار زیادی هستند بنابراین می‌توانند مورد سلیقه بسیاری از افراد قرار بگیرند. با دوخت کیف می‌توان از بسیاری از هزینه‌های شخصی کم کرد. با تدریس رشته آموزش دوخت کیف می‌توان به کسب درآمد پرداخت.

آموزش دوخت کیف 118فایل مناسب چه افرادی است؟

پیش نیاز و مهارت لازم برای شروع دوخت کیف

افرادی که قصد آموزش تخصصی دوخت کیف را داشته باشند و تمایل داشته باشند در رشته تحصیلی مربوط به این رشته تحصیل نمایند می‌توانند در رشته خیاطی یا طراحی دوخت شرکت کرده و از این طریق تحصیلات خود را کامل کنند و مدرک کسب کنند. اما این افراد باید بدانند که حتی با داشتن اطلاعات مختصر در مورد خیاطی و دوخت‌ و  دوز نیز می‌توان به دوخت انواع کیف پرداخت. تنها کافی است این افراد در آموزش‌های ضروری که در این زمینه وجود دارند شرکت کرده و از این طریق دانش فنی خود را کامل نمایند. این افراد می‌توانند در دوره‌های آموزش دوخت کیف مجلسی شرکت کرده و هم از مزایایی که این دوره‌ها دارند برخوردار شوند و هم اطلاعات و مهارت خود را در این زمینه تکمیل نمایند. دقت داشته باشید که مهارت لازم در این زمینه به این افراد کمک می‌کنند که مشتریان بیشتری برای خود فراهم کنند و از این طریق درآمد بالاتری را رقم بزنند.

مهارت‌های مورد نیاز

1. داشتن اطلاعات مختصر در مورد خیاطی و دوخت ‌و دوز

2. شناخت انواع پارچه

3. داشتن صبر و حوصله

4. تمرکز و توجه زیاد

5. مشتری مداری

6. داشتن ارتباطات قوی

مدت زمان لازم برای یادگیری دوخت کیف چقدر است؟

مدت زمان یادگیری این شغل برای افراد مختلف متفاوت است. به‌ عنوان مثال فردی که قبل‌ از شروع این کار در مورد دوخت‌ و دوز اطلاعات کافی داشته باشد، مدت زمان یادگیری آن خیلی کم‌تر از فردی است که در این زمینه اطلاعات ندارد. اما علاوه‌ بر این انگیزه و علاقه فرد نیز از جمله عواملی است که روی زمان یادگیری آن می‌تواند مؤثر باشد و همچنین روشی که افراد برای یادگیری این رشته در نظر می‌گیرند می‌تواند روی مدت زمان آن تاثیرگذار باشد. یکی از بهترین روش‌ها برای یادگیری این رشته شرکت در دوره‌های آموزش دوخت کیف گرد است که افراد می‌توانند در مدت زمان کوتاهی با استفاده از این روش تمامی مهارت‌های لازم در این شغل را یاد گرفته و بعد مشغول به کار شوند.

وسایل لازم برای شروع دوخت کیف

1. انواع پارچه در طرح و رنگ مختلف

2. لایی چسب یا آستری برای استحکام کیف

3. نوار کتان یا انواع نوار برای دسته کیف

4. قیچی

5. چرخ خیاطی

6. اتو

7. انواع نخ

8. انواع سوزن

9.انواع وسایل تزئین پارچه

در پایان آموزش دوخت کیف چه اتفاقی می‌افتد؟

پس‌ از این‌ که افراد تحت آموزش دوخت این نوع کیف‌ها مانند آموزش دوخت کیف مسافرتی با الگو قرار گرفته‌اند می‌توانند انواع کیف را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف طراحی کرده و آن‌ها را اجرا نمایند. همچنین افراد می‌توانند با کسب اطلاعات لازم در این زمینه میزان فروش خود را بالاتر برده و درآمد خود را افزایش دهند. این افراد حتی از طریق تدریس این هنر نیز می‌توانند به کسب درآمد بپردازند. در نهایت باید گفت که دوخت کیف هم به شما این امکان را می‌دهد که انواع کیف را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف داشته باشید و همچنین بتوانید از طریق آن به درآمد خوبی دست پیدا کنید.

این مجموعه ده نوع کیف اعم از کیف دوشی، کوله پشتی، جامدادی زیپ دار، کیف پول، ساک دستی، کیف لپ تاپ، کیف لوازم آرایش، کیف عینک، کیف دستی و کیف کمری در مدل ها، طرح ها و اندازه های مختلف را آموزش داده است. حتی اگر در زمینه خیاطی حرفه ای نباشید، می توانید با فراگیری این مجموعه به حرفه ی دوخت کیف وارد شوید. به گونه‌ ای که رفته رفته به مهارت قابل قبولی در این زمینه خواهید رسید و می توانید یک کسب و کار خانگی با درآمد قابل قبولی داشته باشید.

بازار کار دوخت کیف در ایران چگونه است؟

یکی از راه‌های کسب درآمد دوخت کیسه و کیف‌های پارچه‌ای است. این کار بسیار ساده‌ای است و برای آن تنها کافی‌ است از بازار چند متر پارچه و وسایل مورد نیاز این کار را بخرید و بعد با دست یا با چرخ‌ خیاطی شروع به دوختن کنید. شما در این کار حتی می‌توانید به‌ مرور کسب ‌و کار خود را گسترش داده و کیف‌هایی با تنوع بیشتری را تولید نمایید.

دوخت کیف هم سرعت دوخت بالایی دارند و هم مورد رضایت مشتریان واقع می‌شود. همان‌ طوری که می‌دانید هر یک از ما در زندگی شخصی از چندین نوع کیف برای استفاده‌های گوناگون استفاده می‌کنیم. اگر بتوانید میزان دوخت خود را بالاتر برده و تنوع و رنگ زیباتری به کیف‌های خود بدهید می‌توانید رضایت مشتریان را جلب کرده و از این طریق بازار کار خوبی را برای خود رقم بزنید. با توجه به علاقه‌ای که مردم کشورمان به هنر و صنایع دستی دارند می‌توان گفت که آموزش دوخت کیف از آن نوع مهارت‌هایی است که می‌تواند برای افراد درآمد بسیار بالایی داشته باشد. تنها کافی است که شما با یک دوخت ‌و دوز ساده انواع کیف را تولید کرده و آن‌ها را در معرض فروش قرار دهید. البته برای فروش باید مهارت‌هایی را در خود پرورش دهید که در صورت بالا بودن کیفیت کیف این روش کاملاً قابل اجرا است.

حتی می ‌توانید با گسترش کسب و کار خود به فکر ایجاد یک کارگاه و تولیدی کیف پارچه‌ای و یا چرمی باشید. از طرفی هم با توجه به اینکه دوخت ‌کیف های پارچه‌ ای و چرمی طرفداران زیادی بین دختران و بانوان پیدا کرده‌ است؛ می‌ توانید ضمن فراگیری کامل این هنر، با برگزاری کلاس ‌ها و کارگاه‌ های آموزشی به عنوان مدرس در این حرفه فعالیت کنید.

آموزش دوخت انواع کیف دوشی

4 ساعت

آموزش دوخت انواع کوله پشتی

3 ساعت

آموزش دوخت کیف پولی، عینک و جامدادی

1 ساعت

آموزش دوخت انواع ساک دستی

2 ساعت

آموزش دوخت کیف لپ تاپ

1 ساعت

آموزش دوخت کیف لوازم آرایش

1 ساعت

آموزش دوخت کیف کمری و کیف دستی

1 ساعت

برای شروع در این زمینه شما فقط به یک چرخ راست دوز خانگی نیازمند خواهید بود و بعد از کسب در آمد و پیشرفت در بازار کار، شما برای دوخت حرفه ای تر به چرخ سردوز و پس دوز نیاز خواهید داشت.
بهترین برند های موجود در بازار ZOJE ، JACK می باشد، البته این نکته را فراموش نکنید که برای این حرفه چرخ نازک دوز نیاز است.
بله این دوره آموزشی به صورت صفرتا صد ارائه شده است. برای افراد مبتدی نیز مناسب است .
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 44 نظر ثبت شده است

22 دیدگاه برای آموزش دوخت کیف

  1. +989167829716

    فایل اولش برام دانلودنمیشه دومی هم با rar هرچ میکنم استخراج نمیشه ایا رمز داره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام واحترام با شماره 09101818176 تماس حاصل فرمائید. سپاس از همراهی شما

  2. +989167829716

    منظور از لینک دانلود چیه موقع ثبت سفارش میگه لینک دانلود یا پست

    ینی لینک میدید ما با لینک دانلودش کنیم و دبگه پست نمیشع؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام بله سفارش بصورت لینک دانلود ارسال میشه ودیگه نیازی به ارسال دی وی دی نیست. سپاس از همراهی شما

  3. baranamohtaram

    دوخت کیف ها با دست انجام میشه یا به چرخ خیاطی نیاز داریم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      شما می‌توانید به صورت دستی نیز اقدام به دوختن نمایید اما برای راحتی و افزایش کیفیت کار بهتر است از چرخ خیاطی استفاده کنید.
      سپاس از همراهی شما

  4. mahnaz

    خواهرم علاقه زیادی به کارهای هنری داره اما تجربه خاصی تو این زمینه نداره میتونه تو این کار موفق بشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله، میزان موفقیت هر شخص به مقدار علاقه و تلاش او بستگی دارد.
      سپاس از همراهی شما

  5. donyadd

    ببخشید دوخت چه نوع کیف هایی تو این مجموعه قرار داره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در این مجموعه انواعی از کیف های کمری، آرایشی، دوشی و… آموزش داده می شود.
      سپاس از همراهی شما

  6. sahra

    سلام بسته هاتون با پست فرستاده میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله بسته ها با پست درب منزل فرستاده می شود.
      سپاس از همراهی شما

  7. زری

    می خوام واسه پسرم کیف کمری بدوزم بعد از دیدن این مجموعه میتونم این کیفو درست کنم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله این مجموعه صفر تا صد دوخت کیف را آموزش می دهد.
      سپاس از همراهی شما

  8. منیره

    دوخت کیف کار آسونیه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کسانی که به این حرفه علاقه دارند می توانند دوخت کیف را به یک تفریح تبدیل کنند.
      سپاس از همراهی شما

  9. MAHASTI

    این مجموعه چندتا دی وی دی دارد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این مجموعه دارای 4 عدد دی وی وی و در مجموع دارای 13 ساعت آموزش است.
      سپاس از همراهی شما

  10. بخشنده

    در این دوره آموزش کیف از چندسال به بالا قرار داده شده است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این آموزش برای تمامی سنین مناسب می‌باشد.
      سپاس از همراهی شما

  11. MAHIN

    برای دوخت کیف از چه پارچه ای میتونم استفاده کنم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      می توان از پارچه های چرم، چرم مصنوعی، وینیل، کرباس و… برای تهیه کیف استفاده کرد.
      سپاس از همراهی شما

  12. زهرا

    سلام ممنون که آموزش دوخت کیف پولی رو هم تو این مجموعه قرار دادین.

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      ممنون از لطف و محبتتان.
      سپاس از همراهی شما

  13. ba.haR

    کی بسته ام به دستم می رسه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای اطلاع از وضعیت بسته آموزشی خود می‌توانید با واحد پشتیبانی تماس بگیرید.
      شماره واحد پشتیبانی : 02122221240
      سپاس از همراهی شما

  14. ح.م

    چه مدل چرخی برای دوخت کیف خوبه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      چرخ های راسته دوز بهترین گزینه برای شروع دوخت کیف محسوب می‌شود. افراد حرفه‌ای علاوه بر این چرخ به سردوز و پس دوز هم نیاز دارند.
      سپاس از همراهی شما

  15. shohre123

    چقدر طول می کشه تا بشه وارد این حرفه شد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      با پشتکار و تلاش می توانید بین 3 تا 6 ماه کسب و کار خود را راه اندازی کنید و در کمترین زمان به سود قابل توجهی دست پیدا کنید.
      سپاس از همراهی شما

  16. negar8854

    چقدر سرمایه نیازه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بیشترین بخش سرمایه برای خرید چرخ و پارچه استفاده می شود که با توجه به برندهای متنوع چرخ خیاطی موجود در بازار می توان گفت بین 5 تا 10 میلیون تومان سرمایه برای شروع کار نیاز دارید.
      سپاس از همراهی شما

  17. آناهید سلمانی

    میشه با آموزشتون کسب و کار راه انداخت؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در آموزش جواهردوزی سعی شده صفر‌ تا‌ صد این هنر آموزش داده‌ شود تا علاقمندان بتوانند در کمترین زمان ممکن جواهردوزی را فرا بگیرند و وارد بازارکار شوند.
      سپاس از همراهی شما

  18. ناهید

    ابزای مورد نیاز رو از کجا میشه خرید

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      می توانید ابزارهای موردنیاز خود را از خرازی‌ها و فروشگاه‌هایی که تجهیزات خیاطی می‌فروشند ابزارها را خریداری کنید.
      سپاس از همراهی شما

  19. hastii

    زیرنویسا باز نمی شن باید چی کار کنم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای رفع هر گونه مشکل فنی و تخصصی با واحد پشتیبانی 118فایل تماس بگیرید.
      شماره واحد پشتیبانی : 02122221240
      سپاس از همراهی شما

  20. حوریه

    میشه با دوخت کیف تو خونه کسب و کار راه انداخت

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله، دوخت کیف یکی از مهارت‌هایی است که می توانید در خانه با کمترین ابزارها درآمد قابل توجهی را به دست آورید.
      سپاس از همراهی شما

  21. vania

    من هیچ مهارتی تو خیاطی ندارم بازم می تونم با این آموزش دوخت کیف رو یاد بگیرم

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      حتی اگر در زمینه خیاطی حرفه ای نباشید، می توانید با فراگیری این مجموعه به حرفۀ دوخت کیف وارد شوید. به گونه‌ ای که رفته رفته به مهارت قابل قبولی در این زمینه خواهید رسید و می توانید یک کسب و کار خانگی با درآمد قابل قبولی داشته باشید.
      سپاس از همراهی شما

  22. ساقی

    چه مدل کیفایی رو آموزشتون داره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در این مجموعه دوخت انواع کیف که شامل کیف دوشی، کوله پشتی، جامدادی، کیف پول، ساک دستی، کیف لپ تاپ، لوازم آرایشی، عینک، کیف دستی و کمری در طرح ها، مدل ها و اندازه های مختلف را آموزش داده است.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

525

خریدار

4.9

رضایت

شناسه آموزش: 3274

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz