آموزش رنگ آمیزی ساختمان

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

535,000 تومان

تا کنون 2,205 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1397/05/31

حجم آموزش: 32.46 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/05/31

زمان آموزش: 49 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1397/05/31

حجم آموزش: 32.46 گیگابایت

زمان آموزش: 49 ساعت

رنگ آمیزی ساختمان یکی از راحت‌ترین روش‌های تغییر دکوراسیون است که با استفاده از آن می‌توان حس و حالی متفاوت به فضا بخشید. برای محافظت از دیوارهای ساختمان و یا پوشش سقف استفاده از رنگ‌های با کیفیت لازم است. در گذشته فقط از دو رنگ سفید و کرم برای رنگ آمیزی منازل مسکونی استفاده می‌شد اما امروزه از رنگ‌های دیگری نیز می‌توان برای زیباتر نمودن فضا ساختمان استفاده کرد.

آموزش رنگ آمیزی ساختمان 118فایل با بیش از 49 ساعت ویدئو آموزشی ارائه شده است و شما به صورت مرحله‌ به ‌مرحله با رنگ آمیزی ساختمان، وسایل و روش کارشان آشنا خواهید شد.

رنگ آمیزی ساختمان شاید به نظر کاری ساده‌ا‌ی باشد اما در حقیقت چنین نیست. رنگ آمیزی ساختمان نیاز به مهارت‌هایی دارد که همه آن‌ها در این مجموعه به صورت جامع توضیح داده شد است از جمله این مهارت‌ها، توانایی ترکیب رنگ‌ها و شناخت خصوصیات و خواص رنگ‌های مختلف می‌باشد.

آموزش رنگ کاری نیاز به آماده سازی سطح دارد که تقریبا هفتاد درصد مراحل آموزش رنگ‌آمیزی ساختمان را تشکیل می‌دهد. این مراحل شامل گچ کاری سطح، عیب یابی، لکه گیری، درزگیری، صاف‌کردن، روغن‌زدن، سنباده‌زدن و پس از آن زدن رنگ اولیه که (ته رنگ نامیده می‌شود) است. پس از آن حداقل دو‌دست رنگ روی‌ سطح اعمال می‌شود که این مراحل و جزئیات آن‌ها را در مجموعه خواهید ‌دید.

〈 خلاصه‌ای از محتویات آموزش رنگ آمیزی ساختمان 〉

درآمد رنگ آمیزی ساختمان در ایران | پولساز تر از اون چیزی که فکر میکنی

قیمت رنگ آمیزی ساختمان به عواملی از جمله نوع رنگ و مساحت در دست رنگ آمیزی بستگی دارد. یکی دیگر از مهمترین عوامل در افزایش دستمزد و قیمت رنگ آمیزی ساختمان، میزان فوریت کار است. اگر بخواهید کار را خیلی سریع‌تر تحویل دهید قطعا هزینه مقداری بیشتر خواهد شد.

درآمد کسی که به رنگ آمیزی ساختمان مشغول است بر حسب متر مربع پرداخت می‌شود و این مبلغ می‌تواند برای هر متر مربع از 40 هزار تومان شروع شود تا 150 هزار تومان برسد. به طور کلی نرخ و درآمد ثابتی برای این شغل نمی‌توان در نظر گرفت زیرا قیمت آن بر حسب مساحت ساختمان و منزلی است که می‌خواهد رنگ شود.
اما اگر بخواهیم یه حساب کتاب سرانگشتی داشته باشیم میتوانیم اینطور عمل کنیم 
اگر میانگین درآمد شما را برای رنگ کردن هر متر مربع 100 هزار تومان در نظر بگیریم شما فقط با رنگ کردن 10 متر مربع در روز میتوانید درآمد 30.000.000 تومانی در ماه داشته باشید !

سرمایه لازم برای شروع رنگ آمیزی ساختمان

این شغل به سرمایه‌ی خاصی نیاز ندارد. فقط به سرمایه‌ی اندکی برای تهیه‌ی وسایل اولیه و مواد اولیه از جمله رنگ نیاز دارد. که این سرمایه کمتر از ۵ میلیون تومان است و در برخی مواقع حتی بدون داشتن این مبلغ کم نیز می‌توان کار را شروع کرد. این در حالتی است که بسیاری از افراد مبلغی را به عنوان ودیعه دریافت می‌کنند که با همین پول می‌توانند رنگ و دیگر وسایل رنگ آمیزی ساختمان را تهیه کنند. قیمت رنگ با توجه به نوع آن از ۵۰ هزار تومان شروع می‌شود تا به ۴۰۰ هزار تومان نیز می‌رسد.

همچنین قیمت غلطک و قلمو رنگ نیز از 50 هزار توامن تا 300 هزار تومان متفاوت است. خرید مجدد بسیاری از وسایل این حرفه مثل نردبان، کاردک، غلطک، قلمو و… تا خراب شدن آن‌ها  معمولا تنها یک بار است که می‌توان با استفاده صحیح از آن چندین ساختمان را با آن‌ها نقاشی کرد. به طور کلی با داشتن حداقل ۲ میلیون تومان می‌توانید وارد این حرفه شوید و در کمتر از یک ماه و با انجام یک کار این سرمایه با مقدار زیادی سود به شما بر می‌گردد.

سرمایه اصلی این کار داشتن مهارت و ذوق هنری بالا است که این مهارت را با شرکت در کلاس‌های آموزشی و استفاده‌ از پکیج‌های آموزشی و به صورت تجربی کار کردن آن را به دست می‌آورید.

   این آموزش توسط 118 فایل تضمین میشود   

 در صورتی شروع کردید و یاد نگرفتید  

مبلغ پرداختی به شما باز خواهد گشت

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

این آموزش را میتوانید به سه روش داشته باشید

♦ دریافت DVD درب منزل

♦ دریافت فلش درب منزل

♦ دریافت لینک دانلود بلافاصله بعد خرید


درصورت نیاز به هر گونه پشتیبانی همکاران ما پاسخگو خواهند بود

021 2222 1240 

مزایای یادگیری رنگ آمیزی ساختمان

رنگ آمیزی ساختمان به رنگ دلخواه باعث ایجاد فضایی زیبا و شیک می‌شود. همچنین بعضی از رنگ‌ها از لحاظ هارمونی بر روان شما تاثیر می‌گذارند و رنگ آمیزی دیوار با رنگ‌های خاص روان شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. از دیگر مزایای رنگ‌ آمیزی ساختمان می‌توان به رفع و پوشش دادن عیوب و کثیفی‌های دیوارها اشاره کرد.

چرا رنگ آمیزی ساختمان 118فایل را فرا بگیریم؟

با یادگیری آموزش رنگ آمیزی ساختمان می‌توانید با هزینه کم، ظاهری جدید به ساختمان بدهید و همچنین می‌توانید در فضای خانه و ساختمان تغییر دکوراسیون ایجاد کنید و تنوع خوبی به فضای ساختمان بدهید. همچنین با یادگیری رنگ آمیزی ساختمان می‌توانید منبع درآمدی برای خود داشته باشید زیرا به دلیل افزایش ساختمان سازی و تعمیر منازل قدیمی بازار کار این حرفه خوب است و با یادگیری اصولی و کسب مهارت‌های لازم می‌توانید درآمد خوبی در ماه داشته باشید.

با رنگ آمیزی ساختمان می‌توانید سرگرمی خوبی برای خود داشته باشید و همچنین می‌توانید با برگزاری کلاس‌های آموزشی این حرفه به صورت تجربی و عملی این کار را آموزش دهید و درآمد داشته باشید. می‌توانید رنگ آمیزی ساختمان را به راحتی با استفاده از پکیج آموزش جامع رنگ آمیزی ساختمان یاد بگیرید و با تمامی نکات مهم این هنر یا شغل آشنا شوید تا هنگام کار دچار مشکل نشوید.

رنگ آمیزی ساختمان دو کاربرد اساسی دارد. اول اینکه رنگ‌آمیزی ساختمان از مراحل انتهایی ساختمان سازی است که عیب‌های ظاهری را می‌پوشاند و ظاهری تمیز و یک دست ارائه می‌دهد. برای این کار با توجه به جنس دیوار، درزگیری یا بتونه کاری اجرا می‌گردد و پس از اطمینان از مسطح بودن سطح زیرین، مراحل بعدی رنگ آمیزی انجام می‌شود.

کاربرد دوم رنگ آمیزی ساختمان برای زیبا سازی اشیا و سطوح مختلف است. اگر کسی بخواهد رنگ دیوارهای یک اتاق در خانه‌اش را عوض کند، ناچار به آموزش رنگ آمیزی ساختمان خواهد‌ بود. ایجاد تزئینات و اشکال مختلف روی دیوارها نیز به این آموزش نیاز دارد. طبق گفته‌های بالا فراگیری این هنر بسیار کاربردی می‌باشد.

آموزش رنگ آمیزی ساختمان ترفندها و نکات ویژه‌ای دارد که دانستن برخی از آن‌ها ضروری است. مثلا در این فایل آموزش می‌بینیم که هنگام بارانی بودن هوا چه باید کرد یا رنگ آمیزی محیط داخلی و خارجی خانه چه تفاوت‌هایی دارد.روش ترمیم سقف نم‌زده یا دود گرفته پیش از رنگ ‌آمیزی، روش تمیز کردن و نگهداری از قلم موها و غلطک، انواع درزگیر و نوع کارایی آن‌ها از جمله ترفندهای ضروری این آموزش هستند.

برخی نکات دیگر مانند روش استفاده از چسب برای جلوگیری از ریختن رنگ، روش کشیدن خط صاف، شیوه‌ی رنگی کردن قلم مو و غلتک و چگونگی رنگ کردن زیر در بدون باز کردن آن، راهنمایی‌هایی هستندکه به ساده‌تر شدن و تمیزتر ماندن کار نقاشی کمک می‌کنند. این آموزش‌ها نیز در آموزش رنگ‌آمیزی ساختمان گنجانده شده‌است.

آموزش رنگ آمیزی ساختمان مناسب چه افرادی است؟

پیش نیاز و مهارت لازم برای شروع پکیج آموزشی نقاشی ساختمان

این شغل به مهارت خاصی نیاز ندارد اما می‌توان از طریق فنی و حرفه‌ای به این شغل وارد شد. در آموزشگاه‌های دولتی و آزاد زیرنظر سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، دوره‌های آموزش نقاشی ساختمان تدریس می‌شود که علاقه مندان به آموزش حرفه‌ای می‌توانند در آن‌ها شرکت کنند. همچنین بدون داشتن مدرک معتبر و رفتن به آموزشگاه می‌توان با استفاده از پکیج‌های آموزشی و شاگردی کردن در کنار استاد کار به صورت تجربی و حرفه‌ای این حرفه را یاد گرفت.

از مهارت‌های مورد نیاز این حرفه شامل داشتن ذوق هنری در ترکیب رنگ‌ها و نوع نقاشی که انجام می‌دهد، شناخت کافی نسبت به رنگ‌ها و نحوه ترکیب آن‌ها، توانایی کار انفرادی و تیمی، نداشتن ترس از ارتفاع و توان حفظ تعادل و… را می‌توان بر شمرد.

مدت زمان لازم برای یادگیری رنگ آمیزی ساختمان چقدر است؟

قیمت نقاشیِ ساده‌ی ساختمان به ازای هر متر مربع بین 10 تا ۱۰۰ هزار تومان متغیر است. این تفاوت قیمت وابسته به نوع رنگی است که انتخاب می‌شود و البته زیرسازی کار و دستمزد کاگر و استاد کار و… در قیمت نهایی موثر خواهد بود.

وسایل مورد نیاز برای شروع رنگ آمیزی ساختمان

برای این که رنگ آمیزی ساختمان به خوبی انجام شود، به ابزار آلات مناسب نیز نیاز است و اگر از ابزار نامناسب، مثلا غلطک نامناسب استفاده شود، نتیجه مطلوبی به دست نخواهد آمد در ادامه با ابزار و وسایل کاربردی این حرفه آشنا می‌شویم.

رنگ: اصلی‌ترین و مهم‌ترین وسیله برای کار نقاشی ساختمان رنگ است که رنگ‌ها در انواع مختلف روغنی، پلاستیکی و… وجود دارند. انتخاب نوع رنگ کاملا سلیقه‌ای است و متناسب با بودجه و سلیقه می‌توان آن‌ها را انتخاب کرد.

سمباده: برای صاف کردن سطوح مختلف استفاده می‌شود که کار را برای رنگ آمیزی و بتونه کاری ساختمان راحت‌تر می‌کند. سمباده انواع مختلفی دارد که متناسب با نیازتان می‌توانید آن را خریداری و استفاده کنید.

کاردک نقاشی: از ابزارهای اصلی و اساسی در رنگ آمیزی ساختمان است که برای درزگیری و پرداخت بتونه در زوایا و سطوح مختلف استفاده می‌شود.

قلمو نقاشی ساختمان: قلم رنگ آمیزی ساختمان در اندازه، سایزها و انواع مختلفی وجود دارد و سایز آن‌ها از 2 تا 10 سانتی متری متفاوت است.

نردبان نقاشی ساختمان: از ایراهای مهم دیگری که در رنگ آمیزی مورد استفاده قرار می‌گیرد نردبان است که در انواع مختلف چوبی، آلومینیومی، آهنی و… وجود دارد.

غلطک نقاشی ساختمان: غلطک رنگ آمیزی در انواع مختلف ساده و طرح دارد وجود دارد که در نقاشی ساختمان سرعت انجام کار و دقت کار را بالا می‌برد. این غلطک‌ها در جنس‌ها و ابعاد مختلفی در بازار وجود دارند.

از دیگر وسایل کاربردی در نقاشی ساختمان می‌توان به شابلون، لیسه، پارچه گردگیری، پیچ گوشتی و… اشاره کرد.

لیست قیمت وسایل مورد نیاز رنگ آمیزی ساختمان

بروزرسانی : 21 آبان ماه 1402

ردیف وسایل مورد نیاز رنگ آمیزی ساختمان قیمت (تومان)
1 انواع رنگ 1000000 - 400000
2 انواع سمباده 100000 - 30000
3 انواع کاردک (براساس نوع رنگ) 70000 - 20000
4 انواع قلمو (براساس نوع رنگ) 200000 - 30000
5 انواع نردبان نقاشی (براساس جنس) 3000000 - 500000
6 انواع غلطک (براساس مدل) 700000 - 200000

در پایان آموزش رنگ آمیزی ساختمان چه اتفاقی می‌افتد؟

بعد از یادگیری و آموزش نقاشی ساختمان می‌توانید رنگ آمیزی محیط زندگی خودتان را با کمترین هزینه انجام دهید و همچنین می‌توانید به عنوان کارفرما یا استاد کار در منازل یا ادرات یا ساختمان‌های مختلف به صورت قراردادی مشغول به کار شوید. علاوه بر این می‌توانید رنگ امیزی ساختمان را به دیگران نیز آموزش دهید. برای حرفه‌ای شدن در این کار می‌توانید از پکیج حرفه‌ای آموزش کامل رنگ امیزی ساختمان استفاده کنید.

آموزش رنگ آمیزی ساختمان دارای 26 بخش تفکیک شده براساس موضوع می‌باشد. برخی از بخش‌ها مانند آموزش رنگ‌آمیزی به کلیات مربوط به نقاشی ساختمان مربوطند اما بخش اعظم آموزش رنگ‌آمیزی ساختمان، به صورت کاربردی طبقه بندی شده است.

این بخش‌ها شامل آشنایی با روش درزگیری پنجره‌ها، روش سنباده زدن سقف، روش رنگ آمیزی کف، روش پر کردن سوراخ‌های دیوار، روش استفاده از چسب محافظ و کندن آن، آموزش کشیدن خط صاف، آشنایی با روغن‌های چوب و قسمت‌های متنوع دیگر می‌باشد.

مراحل و نکات رنگ آمیزی داخلی و خارجی ساختمان به همراه آموزش انتخاب، خرید و استفاده از قلم مو، غلطک و پیستوله نیز در بخش‌هایی جداگانه برایتان تدارک دیده شده است. با فراگیری این موارد می‌توانید همانند یک فرد حرفه‌ای وارد بازار کار شوید. یا مهارت خود را با کمک مجموعه ارتقاع دهید.

بازار کار رنگ آمیزی ساختمان در ایران

رنگ آمیزی ساختمان از سال‌های دور برای دکوراسیون داخلی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گرفته و تا به امروز از بازار کار خوبی برخوردار است. به طور کلی با یادگیری و استفاده از آموزش گام به گام رنگ امیزی ساختمان می‌توانید مهارت کافی برای وارد شدن به بازار کار را پیدا کنید. همچنین نقاش ساختمان می‌تواند در شرکت‌های ساختمانی، خدماتی، طراحی و دکوراسیون و… استخدام شود. البته بسیاری از نقاشان به صورت مستقل و قراردادی با سازمان‌ها، شرکت‌ها و افراد کار می‌کنند. با توجه به روند موجود ساختمان سازی و اهمیتی که مردم به بازسازی و تغییر داخل منزل خود می دهند، نیاز به نقاش ساختمان تقریبا همیشه وجود دارد.

برای همین بازار کار این حرفه همیشه داغ و پررونق است. برای یادگیری حرفه‌ای و کسب مهارت‌های لازم باید دوره‌های آموزش رنگ آمیزی ساختمان را به خوبی سپری کنید تا مهارت‌های کافی برای شروع و وارد شدن به عرصه کاری این حرفه را داشته باشید. کارهای مربوط به ساختمان از قبیل گچ کاری، کناف کاری، سیم کشی، نقاشی ساختمان و غیره از جمله کارهایی است.

نقاشی ساختمان یکی از کارهایی است که نیاز به مهارت و تخصص وجود دارد. از این‌رو می‌توانید با این مجموعه مهارت لازم را به دست آورید. توجه داشته باشید که برای انجام هر کاری نیاز به وسایل و ابزارهای خاصی هستند. خرید این ابزارات هزینه چندانی در بر نخواهد داشت.

درآمد رنگ آمیزی ساختمان در جهان

رنگ آمیزی ساختمان در همه‌ی جای دنیا کار دارد و کسی نیست که حداقل یک بار در عمرش کاری با رنگ آمیزی و تغییر دکوراسیون داخلی و بیرونی منزلش نداشته باشد. برای همین در کشورهای خارجی نیز این حرفه جز مشاغل پردرآمد محسوب می‌شود و بازار کار خوبی دارد. مثلا برای مهاجرت به کانادا و استخدام شدن در این کشور به عنوان نقاش ساختمان باید بعد از اتمام یک دوره کارآموزی سه تا چهار ساله از طریق مرجع آموزش صنعت (BC ITA) بتوانید مجوز کار به عنوان نقاش ساختمان در کانادا را به دست بیاورید.

متوسط درآمد این حرفه در آلبرتا از 25 دلار تا 34 دلار شروع می‌شود و بعضا هم این مبلغ بیشتر می‌شود. همچنین متوسط درآمد سالانه این شغل در آمریکا  34.280 دلار و بعضا در سال‌های آتی به 45000 دلار در سال رسیده است. متوسط درآمد سالانه این شغل در انگلستان  برای افراد تازه کار بین 20.500  تا 25.000 دلار، برای نقاشان متخصص و با تجربه بین 26.000 تا 33.000 دلار و برای نقاشان ارشد و ناظر تا 35.000 دلار است. این شغل جز مشاغل پر درآمد در کشورهای خارجی است و اگر شما مهارت و توانایی کافی در این حرفه را داشته باشید به راحتی می‌توانید بعد از مهاجرت مشغول به کار شوید. برای اینکه بتوانید مهارت کافی را کسب کنید می‌توانید از دوره‌های آموزش حرفه‌ای رنگ آمیزی ساختمان استفاده کنید و هر آنچه لازم است درباره این شغل بدانید را فرابگیرید.

مراحل زیر سازی

2 ساعت

انواع روش رنگ آمیزی

2 ساعت

مراحل رنگ آمیزی داخل و خارج ساختمان

3 ساعت

ابزار رنگ آمیزی ساختمان

3 ساعت

نکات رنگ آمیزی داخل و خارج ساختمان

3 ساعت

رنگ آمیزی بخش های مختلف ساختمان

3 ساعت

رنگ آمیزی و نحوه کار با پیستوله

11 ساعت

تمیز کردن ابزارهای رنگ آمیزی

2 ساعت

مراحل و نکات رنگ آمیزی

4 ساعت

درزگیری و پتینه کاری

3 ساعت

رنگ آمیزی با غلطک

6 ساعت

رنگ آمیزی با قلمو

4 ساعت

ایده های رنگ آمیزی

3 ساعت

اگر حفره­ ، ترک یا درزی که روی دیوار شما وجود دارد، از بتونه و یک چاقوی تخت یا کاردک استفاده کنید و مطمئن شوید که یک سطح کاملا هموار دارید. اجازه دهید تا بتونه خشک شود و سپس به مرحله بعد بروید.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
شما باید آزمون­گرها را در نور طبیعی روی هر دیوار تست کنید، تا ببینید چگونه رنگ نقاشی در اتاقی که شما رنگ می­زنید درطول روز تغییر می­کند. رنگ­های نقاشی در نور خورشید و نور مصنوعی متفاوت به نظر می­رسند بنابراین وقتی نقاشی می­کنید تفاوت اتاقی که رو به شمال هست در مقابل اتاقی که بیشتر در معرض نور خورشید قرار دارد را در نظر داشته باشید.
فرچه ­های مصنوعی برای رنگ­های پایه آب مناسب­ترین نوع هستند چون آب را جذب نکرده، متورم نشده و در نتیجه منجر به ایجاد ترک نمی­شوندفرچه­ ها و قلموهای طبیعی برای رنگ­های پایه حلال مناسب­ترین هستند زیرا با شکاف­هایی که در دو انتهایش وجود دارد، ساختار خوبی برای نگه داشتن آن بر روی رنگ و اعمال بدون نقص آن ارائه کرده و یک سطح نهایی صاف را ایجاد می­کند.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 24 نظر ثبت شده است

12 دیدگاه برای آموزش رنگ آمیزی ساختمان

  1. majid_rh

    امکان رنگ آمیزی منزل از روی کاغذ دیواری وجود دارد یا باید تراشیده شود !؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر باید کاغذ دیواری تراشیده بشه و زیرکاری انجام بشه تا رنگ آمیزی دیوار با کیفیت عالی انجام بشه.
      سپاس از همراهی شما

  2. محمد رحیمی

    کیفیت ویدیوها چجوریه؟!!!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کیفیت ویدئوهای آموزشی HD (1920*1080) می باشد.

      سپاس از همراهی شما

  3. حسین ناصحی

    برای رقیق کردن رنگ پلاستیک از چه ماده‌ای استفاده کنیم!؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      حلال رنگ پلاستیک آب است، می‌تونید آب را کم کم به رنگ خود اضافه کنید تا به غلظت مورد نظر برسه.
      سپاس از همراهی شما

  4. saman_nazari

    برای رنگ کردن درب سرویس از رنگ های معمولی میشه استفاده کرد یا رنگ ضد آب هست !!؟ اگر هست اسمش رو میگید ؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در این موارد می تونید از رنگ روغنی استفاده کنید اما اگر تماس زیادی با آب داره از اسپری های ضد آب نانو استفاده کنید.
      سپاس از همراهی شما

  5. هیراد

    مزیت رنگ کاری ساختمان با رنگ پلاستیک چیه؟؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      از مزیت رنگ کاری ساختمان با رنگ پلاستیک یا همون اکریلیک میتونیم چند مورد با اهمیت مثل قیمت مناسب، خشک شدن سریع، نداشتن بو، سازگار با گرما، اجرای سریع، پوشش دهی بالا نام برد.
      سپاس از همراهی شما

  6. kamran.m

    در این مجموعه آموزش لکه گیری و گرفتن شکاف های دیوار هم وجود داره؟!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله در این مجموعه مراحلی که باید قبل از رنگ آمیزی صورت بگیرد نیز آموزش داده می شود.
      سپاس از همراهی شما

  7. saleh.shamshiri

    سلام رنگ کاری ساختمان با غلطک بهتره یا قلم‌مو؟!!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      چون رد قلم‌مو روی دیوار می‌مونه اما استفاده از غلطک رنگ مخملی و یک‌ دست‌تری ایجاد می‌کنه، پیشنهاد ما استفاده از غلطک در بخش های وسیع و استفاده از قلم مو برای گوشه هاست.
      سپاس از همراهی شما

  8. naser khodadust

    سلام برای استفاده از رنگ اکریلیک روی سطح گچی خام زیرسازی چجوری باید انجام بشه؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام،
      برای زیرسازی جهت رنگ اکریلیک روی سطح گچی باید ماستیک کامل رنگ روغنی انجام بشه.
      سپاس از همراهی شما

  9. tahaa

    آیا می‌توان رنگ را بلافاصله پس از باز کردن قوطی رنگ استفاده کرد؟!!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      درست است که رنگ‌های ساختمانی اغلب نیاز به رقیق کننده یا حلال رنگ ندارند اما اگر رنگ برای مدت زیادی ثابت باقی مانده باشد ممکنه پیگمنت‌های رنگ از سایر مواد جدا شده باشند. بنابراین بهتر است ابتدا رنگ را در یک ظرف بزرگتر بریزید و با یک وسیله چوبی به آرامی هم بزنید تا کاملا ترکیب شده و به یک مایع یکدست تبدیل شود.
      سپاس از همراهی شما

  10. seyed

    سلام پرداخت درب منزلم صورت میگیره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله، بعد از دریافت و اطمینان از سالم بودن محصول امکان پرداخت وجود دارد.
      با سپاس از همراهی شما

  11. yaser_nikookar

    سلام جلوه رنگ پلاستیک بعد از اتمام کار چیه؟!!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام واحترام
      رنگ پلاستیک کار شده به صورت مات و نیمه مات جلوه می کند.
      سپاس از همراهی شما

  12. reza.bavali

    رنگ اکریلیک قابل شستشو است؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله، زنگ اکریلیک نیز از گونه های دیگر رنگ است که قابل شستشو است و با استفاده ان می توانید خانه خود را رنگ امیزی
      کنید که این نوع رنگ پس از اجرا بلافاصله خشک می شود.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2,205

خریدار

4.7

رضایت

شناسه آموزش: 2590

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz