آموزش رنگ مو

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش رنگ مو_118فایل

قیمت محصول

100 تخفیف

465,000 تومان

تا کنون 1,890 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1400/07/07

حجم آموزش: 5.51 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/07/07

زمان آموزش: 6 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1400/07/07

حجم آموزش: 5.51 گیگابایت

زمان آموزش: 6 ساعت

مهارتی با درآمدی فراتر از انتظار
صفر تا صد رنگ مو را همراه 118 فایل باشید

هر حرفه‌ای از دور ممکن است ساده و آسان به نظر برسد؛ اما تنها زمانی که آن حرفه را شروع کنید  می‌توانید درباره سختی یا آسانی آن نظر دهید. رنگ کردن مو ممکن است از نظر اکثر افراد جامعه کار راحت و پیش پا افتاده‌ای باشد. با این حال تنها یک آرایشگر حرفه‌ای در این زمینه می‌تواند نظر درستی دهد. شما باید مسائلی مانند رنگ پوست و فرم صورت افراد دقت کنید تا بعد از اتمام کار مشتری از هنر دست شما راضی باشد. رنگ کردن مو فقط زدن یک فرچه به موی مشتری نیست.  بلکه شما به عنوان آرایشگر باید توانایی ترکیب رنگ‌ها با یکدیگر و به دست آوردن رنگ مورد نظر مشتری را داشته باشید. همچنین باید در استفاده از اکسیدان مراقب باشید تا کمتر یا بیشتر مقدار مشخص استفاده نشود. در دوره‌ی آموزش رنگ مو 118فایل علاوه بر موارد بالا به بسیاری از نکات حیاتی در مورد رنگ مو پرداخته‌ایم. این دوره با 6 ساعت ویدئوی آموزشی و ذکر تمامی نکات اساسی، باعث می‌شود که شما در این حرفه حرفی برای گفتن پیدا کنید. در بخشی از این آموزش به رنگ کردن ریشه مو و اصلاح موهای سفید اشاره شده است.  یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز آن به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز رنگ مو جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

رنگ مو یکی از پراستفاده‌ترین محصولات مو در کل دنیا است. معمولاً افرادی که قصد تغییر ظاهر خود را داشته باشند اول از همه رنگ موی خود را تغییر می‌دهند. زیرا که مو تاثیر بسیار زیادی روی ظاهر افراد دارد. حتی رنگ مویی که افراد استفاده می‌کنند، می‌تواند روی شخصیت آن‌ها تاثیر بگذارد. از قدیم‌ الایام تا به الان رنگ مو یک روش زیبایی بوده است. البته روش‌های انجام آن در طول سال‌های مختلف تغییر کرده‌ است اما علاقه به این کار همچنان وجود دارد.

قبل‌ از انجام رنگ مو باید در مورد نحوه انجام آن اطلاعاتی داشته باشید همچنین باید بدانید که رنگ‌ها به چه شکلی روی موهای شما تاثیر می‌گذارند. برای انجام این کار باید آموزش‌های لازم را ببینید تا بتوانید نتیجه بهتری بگیرید. یکی از اصلی‌ترین این آموزش‌ها، آموزش جامع رنگ مو است زیرا به راحتی در دسترس هستند و در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید.

آموزش رنگ مو 118فایل در ابتدا به انتخاب رنگ‌ مو متناسب با فرم صورت، رنگ پوست و ابزار مورد نیاز برای رنگ کردن می پردازد، سپس آموزش اصولی ترکیب رنگ، ترکیب مقدار اکسیدان، رنگ مو و آموزش تئوری دستیابی به رنگ ‌موی مورد نظر گفته می شود تا با مشاهده ویدئوها بتوانید رنگ دلخواه مشتریان خود را به خوبی درآورید چرا که میزان اکسیدان روی رنگ ‌مو بسیار تاثیرگذار است.

در بخشی از این آموزش به رنگ کردن ریشه مو و اصلاح موهای سفید اشاره شده است. پس از مدتی که موها رشد کردند رنگ ریشه مو متفاوت می شود از این رو نیاز به رنگ کردن پیدا می کند.در این آموزش به شما نحوه درست کردن رنگ را یاد میدهد تا بتوانید یک رنگ یک دست ایجاد کنید. تمامی نکاتی که برای رنگ کردن مو زنان باردار مهم می باشد ارائه شده است. همچنین برطرف کردن سه اشتباه عمده در این مجموعه نیز به صورت تئوری آموزش داده می شود.

آموزش هایلایت، آمبره و کراتینه کردن مو از دیگر مواردی است که در آموزش رنگ ‌مو قرار دارد. با نکات موثر در رنگ کردن مو و تکنیک بالیاژ می توانید به صورت اصولی کار کنید و مشتریان بیشتری را جذب کنید.به طور کلی می توان گفت آموزش رنگ مو، هر آنچه که نیاز دارید را به شما یاد می دهد و قادر خواهید بود به صورت حرفه ای این کار را انجام دهید.

〈 خلاصه‌ای از محتویات آموزش رنگ مو 〉

درآمد از رنگ مو در ایران | نجومی پول در بیار

حتما می‌دانید که امروزه آرایشگران در رشته‌های مربوط به خود دارای درآمد خوب و بسیار مناسبی هستند. در واقع می‌توان گفت آرایشگری یکی از پردرآمدترین مشاغل است. یکی از رشته‌های مربوط به آرایشگری رنگ کردن مو است که در این رشته نیز درآمدها بسیار مناسب است. علت این امر این است که همان‌طور که می‌دانید در سال‌های اخیر افراد بسیاری هستند که هزینه‌های زیادی را صرف رسیدگی به پوست و موی خود می‌کنند و از این طریق به زیبایی خود اهمیت می‌دهند.

از این رو شما می‌توانید با یادگیری هر یک از این رشته‌های زیبایی و به خصوص یادگیری رشته رنگ کردن مو به درآمد بالایی برسید. البته باید این را در نظر بگیرید که میزان درآمد شما به استعداد، علاقه، مهارت و تجربه شما بستگی دارد.  با توجه به محبوبیت این رشته در بین مردم می‌توانیم بگوییم که رشته رنگ کردن مو پررونق است و در کل می‌توان گفت درآمد شغل رنگ کردن مو از 15 میلیون تومان به بالا است.

اگر در یک مکان مناسب در بالا شهر شاغل باشید و تعداد مشتریان شما زیاد باشد می‌توانید به درآمدهای بسیاری بیشتری حتی بیش از 40.000.000 تومان در ماه برسید. برای مثال می‌توانید در ازای رنگ موهایی با حجم و اندازه متوسط بسته به نوع رنگ حدود ۱ تا ۳ میلیون تومان دستمزد بگیرید.

سرمایه لازم برای شروع رنگ مو

حتما می‌دانید که در شروع هر کار و حرفه‌ای نیاز به یک سرمایه اولیه است. حال مسئله مهم اینجا است رشته‌ای که قرار است در آن مشغول به کار شویم چه مقدار سرمایه نیاز دارد و این سرمایه زیاد است یا کم. در مورد رنگ کردن مو باید بدانید که این رشته از جمله رشته‌های آرایشگری است که ابزار و تجهیزات کمی احتیاج دارد. در نتیجه این شغل جزء مشاغلی است که کمترین سرمایه را برای شروع نیاز دارد.

در واقع شما برای شروع کار رنگ کردن مو ابتدا به یک دوره آموزش جامع و کامل احتیاج دارید. بنابراین بخش مهم سرمایه شما صرف این کار قرار خواهد شد. این سرمایه نسبت‌ به کارایی که دارد در واقع ناچیز محسوب می‌شود زیرا که قرار است شما سالیان سال از طریق این آموزش‌ها به کسب درآمد بپردازید.

دومین فاکتوری که روی سرمایه اثر می‌گذارد ابزار و وسایلی است که برای رنگ کردن مو به آن نیاز خواهید داشت. همان‌طور که در بالا ذکر شد ابزارهای مورد نیاز برای رنگ کردن مو شامل مواد و ابزاری هستند که نیاز به هزینه زیادی ندارند.

رهن و اجاره سالن بسته به مکان و امکانات به سرمایه‌ای حدود ۱۰۰ میلیون تومان نیاز دارد. اگر قصد دارید در سالن‌های آرایشی صندلی اجاره کنید نیز مسلما این مبلغ بسیار کمتر خواهد شد و یا ختی می‌توانید به صورت درصدی کار کنید. هزینه مورد نیاز برای خرید تجهیزات و مواد نیز در حدود ۱۵ میلیون تومان است.

   این آموزش توسط 118 فایل تضمین میشود   

 در صورتی شروع کردید و یاد نگرفتید  

مبلغ پرداختی به شما باز خواهد گشت

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

مزایای یادگیری رنگ مو

 انتخاب رنگ موی مناسب در زیبایی چهره تاثیر فراوانی دارد و سبب می‌شود صورت‌تان بازتر و موهایتان زیباتر از قبل به نظر برسد. با افزایش سن قدرت تولید رنگ دانه‌ها در مو دچار کاهش می‌شود و رنگ کردن موها می‌تواند به برطرف شدن این مشکل کمک کند.

رنگ مو به حفظ شادابی و زیبایی مو کمک می‌کند و از ریزش و یا ضعیف شدن موها جلوگیری می‌‌نمایند. انتخاب رنگ درست و سازگار با رنگ پوست باعث ایجاد این مزیت‌های رنگ مو در انسان می‌شود. پس قبل از هر چیزی باید آگاهی لازم را در این خصوص داشته باشید و این اگاهی با از آموزش صفر تا صد رنگ مو به دست می‌آید.

آموزش بالیاژ مو

بالیاژ مو یک فرمولاسیون شیمیایی است که برای رنگ کردن موها استفاده می‌شود. این فرمولاسیون شامل مواد شیمیایی از جمله اکسیدان، پیگمنت‌ها و مواد حفظ رطوبت است. وقتی بالیاژ مو روی موها اعمال می‌شود، مواد شیمیایی در آن با ساختار موها واکنش داده و باعث تغییر رنگ مو می‌شوند. استفاده از بالیاژ مو به شما امکان می‌دهد تا رنگ موهای خود را تغییر دهید و به زیبایی و جذابیت آنها افزوده کنید. اما برای استفاده ایمن از این محصولات، مهم است که دستورالعمل‌ها و راهنمایی‌های تولید کننده را رعایت کنید و از محصولات با کیفیت و معتبر استفاده کنید.

چرا رنگ مو را فرا بگیریم؟

اولین دلیل برای یادگیری این مهارت این است که شما یاد می‌گیرید که چطور در زیبایی خود و دیگران تاثیر داشته باشید. زیرا که رنگ مو یکی از فاکتورهای مهم در جذابیت چهره شما خواهد بود. دلیل دوم برای یاد گرفتن این حرفه‌ این است که درآمد رشته آرایشگری و مخصوصاً رنگ مو بسیار بالا است.

همچنین این رشته دارای بازار کار بسیار مناسبی است که می‌تواند منبع درآمد خوبی برای افرادی باشد که به دنبال کار خوب می‌گردند. علاوه‌ بر این موارد رشته رنگ کردن مو یک هنر نیز محسوب می‌شود و یادگیری آن خالی از لطف نخواهد بود.

آموزش رنگ مو برای آرایشگران بسیار مفید است، زیرا به کمک این آموزش می توانند طیف رنگی مختلفی را روی سر مشتریان خود اجرا کنند. از آنجایی که هر مویی ویژگی های خاص خود را دارد و آرایشگران باید متناسب با جنس مو رنگ را با اکسیدان ترکیب کنند تا رنگ‌ مورد نظر حاصل شود. به همین دلیل نکاتی که در این آموزش بیان می شود کمک می کند تا هنرجویان بتوانند با توجه به نوع مو، میزان اکسیدان را انتخاب کنند.

علاوه بر آرایشگران حرفه ‌ای آموزش رنگ ‌مو برای کسانی که به تازگی وارد این حرفه شده‌اند هم مناسب است. این مجموعه به صورت گام‌ به ‌گام از مبتدی تا پیشرفته آموزش ‌داده شده تا این افراد هم بتوانند در این زمینه مهارت خوبی به دست ‌آورند.

آموزش رنگ مو 118فایل مناسب چه افرادی است؟

پیش نیاز و مهارت لازم برای شروع رنگ مو

برای آموزش رنگ مو شما نیاز به هیچ مدرک تحصیلی یا تحصیلات خاصی نخواهید داشت. البته برای فعالیت در این رشته نیاز به آموزش و یادگیری دارید. به همین منظور پکیج‌های آموزشی فراهم شده‌اند تا مشکل شما را در این‌ رابطه حل کنند. دقت کنید که این پکیج‌های آموزشی باید معتبر و مجرب باشند و در بالا بردن مهارت شما و آینده کاری شما تاثیرگذار باشند.

همچنین این آموزش‌ها باید بتوانند علاوه‌ بر آموزش تکنیک‌ها و روش‌های مختلف رنگ کردن مو و شناخت انواع رنگ مو به شما در زمینه کاری خود کمک کنند تا در این زمینه بتوانید موفق عمل کنید. علاوه بر آموزش شما به مهارت‌هایی هم برای شروع کار رنگ کردن مو احتیاج خواهید داشت. ازجمله این مهارت‌ها می‌توان به خلاقیت اشاره کرد. دومین مهارتی که لازم است هر فرد در رنگ کردن مو داشته باشد اخلاق خوب و خوش‌ برخورد بودن است. همچنین فرد باید بتواند به‌خوبی با مشتریان ارتباط برقرار کرده و در کل مشتری مدار باشد. به طور کلی چیزی که در این حرفه یعنی رنگ مو اهمیت دارد تحصیلات نیست بلکه کیفیت و توانایی شما در کار است و این کیفیت و مهارت و توانایی جز با تمرین و شرکت در دوره‌های آموزش حرفه‌ای رنگ مو به دست نمی‌آید.

مدت زمان لازم برای یادگیری آموزش رنگ مو چقدر است؟

برای یادگیری و آموزش مقدماتی تا پیشرفته رنگ مو می‌توانید به چند روش مختلف از جمله تهیه پکیج آموزش رنگ مو و شاگردی کردن کنار استاد کار این حرفه این هنر را یاد بگیرید و مدرک آن را نیز دریافت کنید. اگر به آرایشگری و رنگ مو علاقه داشته باشید و به صورت مرتب به یادگیری بپردازید مدت زمان یادگیری شما کمتر می‌شود و در کمتر از یک ماه می‌توانید با اصول و کلیات این حرفه آشنا شوید و بعد از مدتی به راحتی خودتان رنگ مو را استفاده کنید. برای اینکه این هنر را به خوبی یاد بگیرید می‌توانید از پکیج‌ ویدیویی آموزش اصولی رنگ مو 118فایل استفاده کنید و صفر تا صد این هنر را یاد بگیرید.

وسایل مورد نیاز برای شروع رنگ مو

یکی از مواردی که قبل‌ از شروع کار رنگ کردن مو باید به آن‌ها توجه کرد داشتن ابزار و وسایل مورد نیاز برای راه‌اندازی و شروع کار رنگ مو است. همان طور که هر شغلی نیاز به وسایل و تجهیزاتی دارد که در انجام کار به آن کمک کند، در کار آرایشگری و به خصوص رنگ کردن مو نیز این موضوع صادق است. دقت کنید که اگر شما نتوانید وسایل لازم برای رنگ کردن مو را تهیه کنید، نمی‌توانید چندان در کار خود موفق باشید. در ادامه به معرفی ابزار و وسایل می‌پردازیم که در این کار لازم و ضروری هستند. این ابزار شامل موارد زیر می‌شوند:

1. شانه و برس

2. ظرف رنگ

3. برس رنگ

4. کلیپس، قلاب و بیگودی ساده و پیشرفته

5. حوله یکبار مصرف

6. پیش‌بند یکبار مصرف

7. کلاه رنگ و مش در سایزهای مختلف

8. فویل آلومینیوم که عرض ۱۱ و ۵۱ داشته باشد.

9. سنجاق‌ سر

10. مواد و ابزار ضدعفونی‌کننده

11. نرم‌کننده و شامپو و مواد ویتامینه

12. رنگ مو شامل انواع رنگ‌های موقت و دائم و نیمه موقت

13. اکسیدان ۱۰۰، ۶، ۹ و ۱۱ درصد

14. تثبیت‌ کننده رنگ مو

15. کرم بی‌رنگ‌ کننده و پودر آن

16. سشوار به‌صورت برقی و دستی

لیست قیمت وسایل مورد نیاز رنگ مو

بروزرسانی : 21 دی ماه 1402

ردیف وسایل مورد نیاز آموزش رنگ مو قیمت (تومان)
1 قلاب و بیگودی مدل 01 10,000
2 کلاه مش ژله ای سفید و دائمی رنگ مو 270,000
3 فویل مش آلومینیوم 100 گرمی 200,000
4 شامپو تیوپی 200 میل تثبیت کننده رنگ مو 100,000
5 اسپری تثبیت کننده رنگ مو مورفوس 10 حجم 400 میل 80,000

در پایان آموزش رنگ مو چه اتفاقی می‌افتد؟

بعد از یادگیری اصول انجام رنگ مو می‌توانید موهای خود و دیگران را به راحتی رنگ کنید و همچنین می‌توانید این کار را به عنوان شغل انتخاب کنید و در آرایشگاه مشغول به کار شوید یا برای خودتان سالن زیبایی تاسیس کنید. علاوه بر این می‌توانید این هنر را به دیگران نیز آموزش دهید. 

در پایان آموزش رنگ مو هنرآموزان توانایی بالایی در پیاده سازی انواع رنگ ها به دست خواهند آورد. حتی افراد تازه کار با تماشای آموزش رنگ کردن مو می توانند شغل خوبی را شروع کنند. نکات و ترفندهایی کاربردی در آموزش رنگ‌ مو ارائه‌ شده که می‌توانند به کمک آن‌ ها به صورت اصولی و درست رنگ‌ کردن‌ مو را انجام‌ دهند.

در انتهای آموزش هنرجویان هایلایت، کراتینه و آمبره که از مدل های پر طرفدار در رنگ‌ مو به شمار می رود را به طور جامع و کامل و مرحله به مرحله یاد می گیرند و قادرند در آرایشگاه خود هر رنگی که مشتریانشان مد نظر دارند را به طور دقیق انجام دهند.با آموزش رنگ‌ مو هنرجویان به صورت تئوری اشتباهاتی عمده در رنگ‌ مو نظیر کمبود اکسیدان، یا استفاده از طیف رنگی تیره تر را در پایان فرا خواهند گرفت.

همچنین می توانند از بروز مشکلات هنگام رنگ کردن مو جلوگیری کنند. علاوه بر رنگ کردن مو هنرجویان در انتها نحوه رنگ کردن ابرو را نیز فراگیرند. به طور کلی پس از تماشای آموزش رنگ‌ مو، از آرایشگران تازه کار گرفته تا افراد حرفه‌ ای می‌توانند مهارت بالایی در رنگ کردن مو به دست آورند. فقط با دانستن رنگ کردن مو درآمد بالایی را در آرایشگاه ها به دست خواهند آورند.

بازار کار رنگ مو در ایران چگونه است؟

رنگ کردن مو یکی از کارهای آرایشی است که از قدیم بین مردم رواج داشته‌ است. در گذشته افراد از حنا و رنگ‌های گیاهی و طبیعی برای رنگ کردن موهایشان استفاده می‌کردند. اما با گذشت زمان و استفاده از رنگ‌های شیمیایی روش این‌گونه کارها تغییر یافته‌ است. در حال حاضر می‌توان گفت تقریباً تمام طیف‌های مختلف جامعه به سمت رنگ مو جذب شده‌اند و این کار را انجام می‌دهند. برای رنگ مو روش‌های مختلف و متنوعی وجود دارد.

به‌ همین دلیل با توجه به تنوعی که در انجام آن‌ها به‌ وجود آمده رنگ کردن مو رواج بیشتری پیدا کرده‌ است. با توجه به موارد ذکر شده می‌توان گفت فردی که رنگ کردن مو را انجام می‌دهد، همواره مشتری‌های خود را خواهد داشت. بنابراین بازار کار رنگ مو بسیار پر رونق بوده و از این طریق افراد می‌توانند به درآمدهای خوبی دست پیدا کنند.

در کل می‌توان گفت اگر شما نیز به‌ دنبال شغلی پردرآمد و محبوب هستید، شغل آرایشگری می‌تواند برای شما مناسب باشد. همچنین یکی از رشته‌های آرایشگری که در بین سایرین دارای رونق بیشتری است، رشته رنگ کردن مو می‌باشد. رنگ کردن مو به شکل‌های مختلفی مثل مش، هایلایت، امبره، بالیاژ و غیره وجود دارد که شما می‌توانید از هر یک از آن‌ها به درآمد خوبی دست پیدا کنید. اگر شما بتوانید مشتری‌های خود را پیدا کنید و برای آن‌ها ایجاد اعتماد کرده و کاری تمیز تحویل دهید باعث می‌شود کار شما پر رونق شود. برای حرفه‌ای شدن در این کار می‌توانید از پکیج آموزش گام به گام رنگ مو استفاده کنید.

از قدیم تا کنون افراد بسیاری به رنگ کردن و مراقبت از مو خود اهمیت بالایی می دادند.هنوز هم یکی از موارد بهداشتی مورد توجه افراد به ویژه بانوان می باشد.بسیاری از آرایشگران و کسانی که‌ این شغل را برای کار انتخاب می‌کنند بهتراست با دقت آموزش رنگ‌ مو را مشاهده‌کنند. تا به یک فرد حرفه ای تبدیل شده و مشتریان بیشتری را جذب کنند.

درآمد از رنگ مو در جهان

در کشورهای خارجه هر شغلی که بتواند با موقعیت‌های زندگی شخصی افراد در ارتباط باشد، دارای درآمدهای بسیار مناسبی است. بنابراین در کشوری مثل آمریکا شغل آرایشگری می‌تواند شغلی پردرآمد باشد. طبق گزارش‌هایی که به‌ عمل‌ آمده میانگین درآمد شغل رنگ کردن مو در کشور آمریکا چیزی در حدود ۲۵ هزار دلار است. البته این شغل در اقصی نقاط شهرهای آمریکا به آسانی قابل وصول نیست و برای کار کردن در این رشته افراد نیاز به مدارک و مجوزهای زیادی دارند.

همچنین در این کشور تجربه کاری هم دارای اهمیت بسیار زیادی است. زیرا که افراد به‌ دنبال کسانی برای رنگ کردن موی خود هستند که دارای تجربه‌ای بالا باشند. واقعیت این است که آمریکا یکی از کشورهایی است که یک فضای گسترده اقتصادی دارد. این بدان معنا است که در انجام مشاغل در این کشور قوانین پیچیده‌ای وجود ندارد پس در نتیجه شما می‌توانید برای کار خود از هر سبک و سلیقه استفاده کنید.

البته باید این نکته را هم به‌ خاطر داشته باشید که در این کشور رقابت بین همکاران بسیار زیاد است. اگر بخواهیم در مورد بازار کار آرایشگری در اروپا نیز صحبت کنیم باید بدانید که درآمد این کار در شهرها و در کشورهای مختلف اروپا با یکدیگر متفاوت است.

همچنین درآمدهای این رشته در کشورهای اروپایی و کشورهای امریکایی نیز تفاوت بسیار زیادی باهم دارند. به‌ طور متوسط درآمد آرایشگران رنگ مو در اروپا چیزی حدود ۴۵ هزار دلار است. البته این رقم تقریباً یک‌ و نیم برابر درآمد رنگ کاران مو در کانادا و تقریباً دو برابر درآمد رنگ کاران مو در آمریکا است.

آموزش ترکیب رنگ . اکسیدان، انتخاب رنگ و ابزارهای مورد نیاز

1 ساعت

آموزش رنگ کردن مو

1 ساعت

آموزش هایلایت کردن مو

1 ساعت

آموزش بالیاژ

1 ساعت

آموزش سامبره، ریموو، اوپلاس، کراتین کردن مو و ...

1 ساعت

آموزش رنگ ابرو، پوشاندن ریشه مو، lowlight و babylight

1 ساعت

این دوره آموزشی به صورت صفر تا صد تمام مراحل یادگیری رنگ مو را ارائه می دهد و همچنین تکنیک ها و ترفندهای به روزی را آموزش میدهد که برای افراد با تجربه نیز کاربردی می باشد.
تمام تجهیزات و مواد لازم برای انواع سبک های رنگ مو ارائه شده است.
منابع ویدئوی بسیاری وجود دارد که به صورت رایگان مقدمات رنگ مو را ارائه میدهد ولی برای یادگیری تکنیک ها و پیشرفت باید دوره های غیر رایگان استفاده کرد.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
  • بدون عنوان 00:00
00:00
00:00
  • بدون عنوان 00:00
00:00
00:00
  • بدون عنوان 00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 24 نظر ثبت شده است

12 دیدگاه برای آموزش رنگ مو

  1. آیسان

    نحوه مراقبت از مو پس از رنگ کردن مو رو هم دارین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله مراقبت از موهای رنگ شده هم در این مجموعه موجود است.
      سپاس ازهمراهی شما

  2. فهیمه54😍

    اموزش رنگ کردن موهای زبر هم شاملش میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله انواع مو رو شامل میشه.
      سپاس از همراهی شما

  3. gity.karimi

    ممنون که در این مجموعه علاوه بر آموزش رنگ آمیزی مو روش‌های محافظت از مو هم آموزش داده می شود.

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      ممنون از لطفتان
      سپاس از همراهی شما

  4. fatemeyt5

    آیا می توان یک روز رنگ مو را ترکیب کرده و روز بعد از آن استفاده کرد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای رنگ کردن موها، باید رنگ مو در همان لحظه ترکیب شده باشد. برای بیشتر رنگ موها حداکثر زمان فاصله افتادن بین ترکیب رنگ مو و استفاده از آن، 30 دقیقه است. به علاوه نباید رنگ موی نیمه دائم و دائم با هم ترکیب شوند.
      البته ترکیب مواد دکلره تا وقتی حالت رطوبت خود را داشته باشد، برای قسمت های پایینی مو و قسمت هایی که به کف سر برخورد ندارند، مناسب است. تنها کافی است کمی اکسیدان به آن ها اضافه شود
      سپاس از همراهی شما

  5. nilateymorian

    موهای من دکلره داره و ریشه هم چند سانت رشد کرده است حالا چطور موهای بلوند را قهوه ای دودی کنم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      باید از پایه رنگ تیره دودی استفاده کنید. مانند 1.5 یا 1.4 به اضافه پایه نرمال همان رنگ مثل 0.5 شاید در نظر اول رنگ مو تیره به نظر برسد ولی چون بستر مو دکلره بوده بعد از چند بار شستشو روشن خواهد شد.
      سپاس از همراهی شما

  6. shakilamk

    موهای من قهوه ای تیره است و تا حالا موهامو رنگ نکردم. آیا می‌تونم بدون دکلره رنگ موهامو قهوه ای عسلی کنم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بدون دکلره تا ۳ درجه موهایتان را روشن کنید. برای این کار باید از رنگ موهای عسلی و طلایی استفاده کنید.
      سپاس از همراهی شما

  7. صنوبر

    رنگ حدود ۶۰ درصد از موهای من سفید است، چگونه موهایم را رنگ کنم که قهوه‌ای روشن شود و تمامی موهای سفیدم پوشانده شود؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      رنگ موی قهوه ای روشن پوشش رنگ سفید را ندارد و طلایی می‌شود. برای جلوگیری از این کار قبل از رنگ کردن موهایتان از شامپوی شیمیایی استفاده کنید.
      سپاس از همراهی شما

  8. roonak.omidi

    چرا موهای من بعد از رنگ کردن موخوره میزنه و هنگام مش هم میسوزد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      موهای شما نیاز به آبرسانی دارد. آمونیاک موجود در رنگ باعث خشکی مو می شود و اگر ذاتاً موی شما کم آب هم باشد رنگ باعث موخوره می‌شود از شامپو و ماسک مو و کرم‌های بعد از حمام رطوبت‌رسان استفاده کنید مشکلتان حل خواهد شد.
      سپاس از همراهی شما

  9. گلناز

    برای اینکه بعد از رنگ کردن موها حالت خشک و شکننده پیدا نکند چه باید کرد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      شما می‌توانید با استفاده از روغن زیتون از شکنندگی موهای خود جلوگیری کنید.
      سپاس از همراهی شما

  10. atooosa

    واریانسیون نقره ای برای چی استفاده میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      واریاسیون نقره‌ای برای براق شدن مو استفاده می‌شود.
      سپاس از همراهی شما

  11. پارمیدا88

    رنگساژ چیست ؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      موها وقتی رنگ یا مش می‌شوند در ابتدا خیلی شفاف و زیبا هستند ولی بعد از مدتی زیبایی و شفافیت اولیه را از دست می‌‌دهند. در این زمان یک رنگساژ دوباره زیبایی را به موها باز می‌گرداند. در واقع رنگساژ همان رنگی است كه به وسیله مقدار مناسبی از آب ضعیف شده است.
      سپاس از همراهی شما

  12. shapoorbahmani

    آیا روش رنگ کردن موی رنگ شده با موی طبیعی متفاوت است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله؛ مویی که از قبل رنگ شده با مویی که تا به حال رنگ نشده از طریق روش های جداگانه‌ای رنگ می‌شود.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1,890

خریدار

5

رضایت

شناسه آموزش: 3288

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz