آموزش زبان روسی مکالمه

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش زبان روسی مکالمه_118فایل

قیمت محصول

18 تخفیف

327,000 تومان

تا کنون 210 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1399/03/14

حجم آموزش: 11.57 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1400/03/14

زمان آموزش: 8 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1399/03/14

حجم آموزش: 11.57 گیگابایت

زمان آموزش: 8 ساعت

دوره ای فراتر از انتظار
مکالمه زبان روسی رو از صفر شروع کن و مسلط شو

یادگیری زبان روسی با درست صحبت کردن زبان روسی سال‌های نوری زیاد فاصله دارد. زیرا ممکن است شما متوجه حرفه‌های یک روس زبان شوید اما قادر به صحبت کردن به زبان روسی نباشید. آموزشگاه 118فایل با ارائه یک دوره‌ی آموزشی مفید و معتبر در این زمینه به شما کمک می‌کند. این مجموعه علاوه بر یادگیری مکالمه زبان‌ روسی، در برخی از ویدئو ها به یادگیری لغات و تلفظ نیز می پردازد. نکته حائز اهمیت مجموعه آموزش زبان روسی مکالمه، این است که اساتید این مجموعه با قرارگرفتن در محل و از طریق مصاحبه‌ آموزش‌ خود را انجام‌ می‌دهند. این دوره‌ی آموزشی دارای 8 ساعت ویدئوی مفید است. دوره‌ی آموزش زبان روسی مکالمه به شما نکات و تکنیک‌هایی را آموزش خواهد داد تا با کمترین لهجه ایرانی صحبت کنید. پس از پایان آموزش زبان روسی مکالمه، صحبت کردن شما و نحوه تلفظ لغات شما پیشرفت چشم‌گیری خواهد کرد. همچنین اصطلاحات پرکاربرد و پرتکرار در مکان های عمومی را فرا خواهید گرفت. همچنین شما می‌توانید پس از این دوره اشکالات افراد دیگر را نیز حل کنید. به عبارت دیگر شما قادر خواهید بود به دیگران زبان روسی مکالمه را تدریس کنید. در ادامه این دوره مفصل توضیح داده ایم.

زبان روسی مکالمه زبان رسمی کشورهای روسیه، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان و در برخی از کشورهای اروپای شرقی مانند اوکراین، استونی و غیره زبان غیر رسمی و زبان دوم و یا سوم مردم آن ناحیه است. با توجه به جمعیت روسیه و سایر کشورهای روسی زبان می توان گفت که حدود 144 میلیون نفر در دنیا به زبان‌ روسی صحبت می کنند که از نظر جمعیت بزرگترین زبان مادری اروپا به حساب می آید.

همچنین زبان‌ روسی یکی از شش زبان رسمی و ثبت شده سازمان ملل می باشد. در نتیجه آینده روشنی در انتظار زبان آموزان روسی می باشد. مهم ترین بخش در یادگیری زبان توانایی شما در برقراری ارتباط با افراد می باشد و به طور کلی مکالمه نقش مهمی در یادگیری یک زبان دارد.

سرمایه گزاری برای دیدن یک آموزش با بورسیه 73.000 تومانی
! تا پایان طرح بورسیه فرصت زیادی باقی نمانده !
  327.000 ⇒ 400.000

〈 خلاصه‌ای از محتویات آموزش زبان روسی مکالمه! 〉

   این آموزش توسط 118 فایل تضمین میشود   

 در صورتی شروع کردید و یاد نگرفتید  

مبلغ پرداختی به شما باز خواهد گشت

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

چرا زبان روسی مکالمه 118فایل را فرا بگیریم؟

شما عزیزان با گذراندن آموزش زبان روسی می توانید در اکثر دانشگاه های این کشور پذیرفته شوید. همچنین افرادی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند می توانند با گذراندن آموزش زبان‌ روسی مکالمه با بسیاری از آداب و فرهنگ های این مردم آشنا شوند و خیلی سریع تر و بهتر با مردم کشور روسیه ارتباط برقرار کنند. جالب‌ است بدانید که یکی از پرطرفدارترین زبان‌ها در اروپا و از نظر تعداد متکلم هشتمین زبان در جهان، زبان‌ روسی می‌باشد.

آموزش مکالمه زبان روسی مناسب چه افرادی است؟

در پایان آموزش زبان روسی مکالمه چه اتفاقی می‌افتد؟

پس از پایان آموزش زبان روسی مکالمه، صحبت کردن شما و نحوه تلفظ لغات شما پیشرفت چشم‌گیری خواهد کرد. همچنین اصطلاحات پرکاربرد و پرتکرار در مکان های عمومی را فرا خواهید گرفت.

شایان به ذکر است که در پایان مجموعه آموزش زبان‌روسی مکالمه شما قادر خواهید بود تمامی مشکلات خود را در رابطه با زبان‌ روسی از جمله مشکلات نحوه صحیح تلفظ کردن لغات، داشتن دایره لغات کم و نداستن اصطلاحات و ضرب المثل های زبان روسی را برطرف کنید.

آموزش مبتدیان

2 ساعت

آموزش مکالمه ساده

2 ساعت

آموزش مکالمه متوسط

3 ساعت

آموزش مکالمه پیشرفته

1 ساعت

این آموزش در سه سطح مقدماتی، متوسطه و پیشرفته برای شما زبان آموز عزیز ارائه شده است تا هر فرد بتواند با توجه به سطح خود مشغول یادگیری شود و مهارت های خود را افزایش دهد.
سایت 118 فایل سعی کرده تا تمام مباحث مربوط به مکالمه زبان روسی را در این آموزش ارائه دهد تا آن را کامل و جامه یاد بگیرید. از جمله مطالب ارائه شده می توان به آموزش لغات و اصطلاحات پایه، لغات هم آوا زبان روسی و آلمانی، نحوه معرفی کردن، حس شوخ طبعی روسی ها،لغات و اصطلاحات پرتکرار و غیره اشاره کرد.
اگر یاد گرفتید که چه طور به زبان روسی صحبت کنید، یک نکته نهایی هست که باید در نظر بگیرید و آن هم این است که خودتان را درگیر رسانه های روسی کنید . یعنی این که: به رادیو و آهنگ های روسی گوش بدهید. فیلم و سریال روسی تماشا کنید. کتاب های روسی بخوانید. بازی های ویدیویی روسی انجام دهید. حتی می توانید زبان گوشی تان را روی روسی تنظیم کنید! همان طور که می بینید امکانات نامحدودی در اختیار دارید . گوش دادن به آهنگ های روسی یا تماشای فیلم های روسی، ناخودآگاه مغزتان را آموزش می دهید. مغز شما تلفظ درست برای گفتن یک کلمه خاص را یاد می گیرد . هنگامی که کمی در زبان بهتر شوید، شروع به تشخیص کلمات و عبارات روسی فقط بر اساس بافت آن ها خواهید کرد.
برای اینکه در عرض ۲-۳ ماه مسلط شوید، باید پشتکار زیاد داشته باشید؛ به عبارت دیگر شما باید ۸-۱۴ ساعت در روز زبان تمرین کنید. بهتر است ۱ ساعت لغت بخوانید، ۱ ساعت مکالمات ساده کتاب ها را روبروی آینه با خود تمرین کنید. سپس ۲ ساعت روسی گوش کنید و ۲ ساعت متن های روسی را بخوانید؛ و به همین ترتیب ادامه دهید. اگر بیشتر روی مکالمه تمرکز کرده اید، گوش کردن را بیشتر انجام دهید؛ اما نگران نباشید چون خواندن هم به توانایی صحبت کردنتان کمک میکند. برای بعضی ها ۲ ساعت خواندن و گوش کردن در روز کافی است؛ اما اگر میخواهید خیلی سریع به زبان روسی مسلط شوید، بهتر است از روش ما استفاده کنید.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
وقتتان را برای تلاش جهت صحبت کردن و گرامر و لغت هدر ندهید، به جایش سعی کنید بیشتر وقتتان را برروی گوش کردن (listening) و خواندن متون (reading) بگذارید. این یک راه سریعتر و کارامدتر برای تسلط بر زبان روسی است. همیشه یک کتاب روسی با خود به همراه داشته باشید و بخوانید. همچنین به داستان های کوتاه، درس های تصویری و مقاله های صوتی گوش کنید. اینها درس های قدرتمندی هستند و به شما کمک میکنند که سریعتر یاد بگیرید. باید رمان های روسی سطح مبتدی بخوانید. به طور کامل وقتتان را برای خواندن کتاب های درسی هدر ندهید.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

بدون پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش زبان روسی مکالمه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

210

خریدار

رضایت

شناسه آموزش: 3257

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz