آموزش ساخت آبنما

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

27 تخفیف

553,000 تومان

تا کنون 1,260 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1397/06/07

حجم آموزش: 52.83 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/06/07

زمان آموزش: 42 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1397/06/07

حجم آموزش: 52.83 گیگابایت

زمان آموزش: 42 ساعت

شما یک آموزش با یک درآمد خوب فاصله دارید
صفر تا صد کار را با بهترین کیفیت یادبگیر

آبنما طرحی هنری است که باعث جذابیت و زیبایی دکوراسیون خانه و محل کار و… می‌شود. به طور کلی آبنما یکی از وسایل تزئینی است. در بین ایرانیان از گذشته تاکنون، آبنما به عنوان نماد پاکی و سرزندگی به کار می‌رود. اگر شما هم به ساخت آبنماهای جذاب علاقه دارید راه را درست آمده‌اید. آموزشگاه 118 فایل با ارائه یک پکیج آموزشی در خصوص ساخت آبنما به شما کمک خواهد کرد. آموزش ساخت آبنما 118فایل دارای بیش از 42 ساعت ویدئوی آموزشی می‌باشد. این پکیج دارای دو بخش است. بخش اول در مورد ساخت آبنما صحبت می‌شود. در بخش دوم آموزش آبنما سنگی را آموزش خواهید دید. در این دوره‌ی آموزش ساخت انواع آبنما را فرا خواهید گرفت. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز ساخت آبنما، به راحتی قابل دسترسی و خرید است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

 در پارت اول نحوه ساخت‌ انواع‌ آبنما را با استفاده از مواد مورد نیاز را فرا می‌گیرید. در این پارت ساخت پمپ 12 ولت برای آبنما و تنظیم سرعت پمپ آبنما برای آبنما های رومیزی را یاد می‌گیرید. همچنین ساخت و رنگ آمیزی آبنما آکاسیفی، آبنما مکانیزه و آبنما چراغ دار را آموزش می‌بیند.

آبنمای سنگی یکی از محبوب‌ترین مدل‌های آبنما به شمار می‌آید. به همین دلیل در پارت دوم آموزش سعی داریم نحوه ساخت‌ آبنما سنگی را به علاقمندان آموزش دهیم تا بتوانند در ابعاد دلخواه مشتریان خود آبنمای سنگی زیبا و منحصر به‌ فردی بسازند. در این پارت به موضاعاتی نظیر معرفی تجهیزات ساخت آبنما رودخانه ای، نگهداری از حوضچه‌ی به شکل چشمه و دیگر انواع آبنما سنگی پرداخته شده است.

آبنما طرحی هنری است که باعث جذابیت و زیبایی دکوراسیون خانه و محل کار و… می‌شود. آبنماها ریشه عمیق در نزد ایرانیان دارد و امروزه نیز به شکل مدرن وارد منازل شده است. به طور کلی آبنما یکی از وسایل تزئینی است که در بین ایرانیان از گذشته تاکنون به عنوان نماد پاکی و سرزندگی به کار می‌رود. آبنماها به طور کلی در دو نوع قالب و دست‌ساز هستند. نوع قالبی آن‌هایی هستند که از پیش ساخته شده‌اند و در معرض فروش قرار گرفته‌اند و نوع دوم یا آبنمای دست‌ساز آبنما‌هایی هستند که خودتان می‌سازید یا صفر تا صد طرح کار را شما به سازنده ‌این کار می‌دهید. برای ایده گرفتن و شروع این کار می‌توانید از پکیج آموزش ساخت آبنما استفاده کنید که این مجموعه وسایل و مواد مورد نیاز و همچنین چگونگی ساخت آبنما را توضیح می‌دهد.

این آبنما‌ها در جنس‌های مختلف فایبرگلاس، سنگی، سفالی، بتونی و سیمانی تولید و عرضه می‌شوند. آبنماها را به انواع مدل‌‌های آبنما سنگی، آبنما دیواری، آبنما پرده‌ای، آبنما شیشه‌ای و… تقسیم بندی می‌کنند. رایج‌ترین نوع و جنس مورد استفاده در آبنماها استفاده از آبنمای سنگی است که هم زیبایی چشم نوازی دارد و هم ساخت آن به نسب سایر آبنماها آسان‌تر است.

سرمایه گزاری برای دیدن یک آموزش با بورسیه 200.000 تومانی
! تا پایان طرح بورسیه فرصت زیادی باقی نمانده !
  553.000 ⇒ 753.000

〈 برخی از دروس این دوره 〉

سرمایه لازم برای شروع ساخت آبنما

برای ساخت آبنما به سرمایه بسیار کمی نیاز دارید و اگر می‌خواهید خودتان به صورت تفریحی آبنما درست کنید فقط باید هزینه وسایل مورد نیاز مثل پمپ و مخزن آب، لوله‌های مخصوص آب، فیلتر آب و… را پرداخت کنید. اما اگر می‌خواهید از این راه درآمد داشته باشید و به عنوان شغل اصلی خود وارد این حرفه شوید باید کارگاه کوچکی برای این کار اختصاص دهید که اگر آن را رهن یا اجاره می‌کنید به سرمایه حداقل 50 میلیون تومان نیاز دارید.

همچنین خرید تجهیزات و وسایل مورد نیاز برای ساخت انواع آبنما‌ها هم به هزینه‌ای حدود  20 میلیون تومان نیاز دارد که به طور کلی با سرمایه‌ی ۷۰ الی ۱۰۰ میلیون تومان می‌توانید کارگاه کوچکی برای خود دست و پا کرده و از این طریق کسب درآمد کنید.

درآمد ساخت آبنما در ایران

زیباترین و آرامش بخش‌ترین طرح برای خانه ساخت آبنما است. یک آبنما در فضای باز به طرز چشمگیری چشم انداز را تغییر می‌دهد. همانطور که می‌دانید ساخت آبنما با کمترین هزینه امکان پذیر است. همچنین با یادگیری ساخت انواع آبنماها شما می‌توانید کارگاه کوچکی برای خود فراهم کنید و از این راه کسب درآمد کنید. ساخت آبنما به صورت تخصصی و حرفه‌ای درآمد خوبی به دنبال دارد.

اما به طور کلی قیمت ساخت آبنما، به عوامل مختلفی بستگی دارد که از این موارد می‌توان شکل آبنما، محل احداث آبنما، نوع آبنما، نوع طراحی، ابعاد، کیفیت مواد استفاده شده در ساخت آبنما و… را نام برد. اما به طور میانگین ساخت آبنما و درآمد حاصل از آن کم نیست و چیزی بین 10 الی بیش از 3۰ میلیون تومان در ماه است. که این عدد با توجه به تعداد درخواست‌ها و نحوه‌ی انجام کار و نوع آبنما و همچنین منطقه و شهری که زندگی می‌کنید می‌تواند بیشتر یا کمتر شود.

   این آموزش توسط 118 فایل تضمین میشود   

 در صورتی شروع کردید و یاد نگرفتید  

مبلغ پرداختی به شما باز خواهد گشت

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

مزایای ساخت آبنما

آبنما نه تنها زیبایی هر مکان را افزایش می دهند بلکه باعث افزایش قدرت آب عنصر خانه نیز می‌شود. اگر عنصر آب مختل شود، ابنما به عنوان درمانی عمل می کند. انرژی عنصر آب نمادی از ثروت و سعادت است.

آبنما  باعث تحریک حواس، بهبود اشتها و انگیزه جنسی و همچنین حس رهایی از آلرژی می‌شود.

ساخت آبنما امروزه در منازل و محیط‌های اداری  با استقبال خوبی مواجه شده است که این می‌تواند باعث بهتر شدن بازار کار این حرفه شود و درآمد خوبی داشته باشد. برای بهتر یادگرفتن این هنر زیبا می‌توانید از آموزش صفر تا صد ساخت آبنما استفاده کنید.

چرا ساخت آبنما 118فایل را فرا بگیریم؟

هر‌فردی برای ورود به شغل دلخواه خود نیاز به آموزش و تمرین دارد تا‌ بتواند در آن حرفه فعالیت موثر داشته‌ باشد. ساخت آبنما یکی از هنرهای درآمدزا است. علاوه‌ بر خلاقیت در کار، باید به صورت اصولی روش ساخت‌ آبنما را فرا بگیرید تا حضوری پررنگ در این شغل داشته باشید. به همین دلیل آموزش ساخت آبنما بهترین گزینه برای همه علاقمندان و افراد تازه کار می‌باشد.

ساخت آبنما در حیاط می‌تواند یک افزودنی خیره کننده یا حتی درمانی برای خانه باشد. همچنین مزایای دیگری در ساخت آبنما وجود دارد برای مثال وجود آبنما و چشمه‌های آب رطوبت را به محیط خشک اضافه می‌کنند، آبنما یک فیلتر برای هوا است، گرد و غبار را جذب می‌کند و همچنین آب دارای توانایی طبیعی برای تولید یون‌های منفی است، یون‌ها باعث بهبود سلامتی و افزایش روحیه می‌شوند.

این موارد از علل‌های اصلی برای آموزش ساخت آبنما محسوب می‌شوند و از دلایل دیگری که بهتر است ساخت آبنما را به صورت اصولی و حرفه‌ای دنبال کنید درآمد خوب این حرفه است. یادگیری این شغل و ساخت انواع آبنماها می‌تواند راهی برای کسب درآمد باشد زیرا این شغل درآمد خوبی دارد و حداقل دستمزد آن بیش از 20 میلیون تومان در ماه است.

آموزش ساخت آبنما مناسب چه افرادی است؟

پیش نیاز و مهارت لازم برای آموزش ساخت آبنما

برای ساخت آبنما به تحصیلات دانشگاهی و آکادمیک نیازی ندارید و این حرفه را با کمترین مدرک تحصیلی می‌توانید یادبگیرید و مشغول به کار شوید. آموزش ساخت آبنما برای هر کسی میسر است و برای موفقیت باید به صورت حرفه‌ای این آموزش‌ها را دنبال کنید و فرا بگیرید. همچنین می‌توانید در کلاس‌های مربوط به طراحی و دکوراسیون داخلی و بیرونی شرکت کنید و مهارت‌های لازم را کسب کنید و اگر مدرک معتبری در این دوره‌ها داده می‌شود دریافت کنید تا بتوانید به راحتی مجوزهای لازم برای راه اندازی کسب و کار را دریافت کنید. حتی می‌توانید این هنر را در خانه و با استفاده از ویدیوهای آموزش مقدماتی تا پیشرفته ساخت آبنما یاد بگیرید و به دیگران نیز آموزش دهید و در هر ساعت از شبانه روز که بخواهید این  آموزش‌ها را گوش دهید و تمرین و اجرا نمایید.

بعد از اینکه به صورت تخصصی با چگونگی ساخت آبنما و استفاده از مصالح و ابزارها آشنا شدید می‌توانید کلاس‌های آموزشی مخصوص این کار را برگزار کنید و از این راه درآمد داشته باشید و یا اینکه کارگاه کوچکی برای خود درست کنید و با ساخت انواع آبنما‌ها بیشترین درآمد را به دست آورید.

مدت زمان لازم برای یادگیری آموزش ساخت آبنما چقدر است؟

 ساخت آبنما ترکیبی از هنر و خلاقیت و کارهای فنی است که برای انجام گرفتن این هنر باید علاقه و پشتکار و تمرین و تکرار داشته باشید. اینکه شما از چه مسیری برای یادگیری ساخت آبنما استفاده می‌کنید نیز در مدت زمان یادگیری شما تاثیرگذار است. اگر از دوره آموزش ساخت آبنما ۱۱۸ فایل استفاده کنید در کمتر از یک ماه می‌توانید این کار را یاد بگیرید و آبنمای دلخواهتان را بسازید.

وسایل مورد نیاز برای شروع و راه اندازی آموزش ساخت آبنما

برای ساخت آبنما متناسب با نوع آبنمایی که ساخته می‌شود مصالح و مواد مختلفی در آن استفاده می‌شود اما به طور کلی وجود برخی وسایل در ساخت آبنماها ثابت است که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم:

1. مخزن آب: تمامی آبنما‌ها از دو قسمت اصلی پمپ و مخزن تشکیل شده است. مخزن که در قسمت پایه قرار گرفته است به منظور نگهداری آب مورد نیاز برای راه‌اندازی آبنما کاربرد دارد.

2 .پمپ آب: مهمترین و اصلی‌ترین وسیله برای انتقال آب پمپ است که هر آبنمایی با هر ابعاد و مدلی به پمپ نیاز دارد تا آب را به نقطه‌ی دلخواه هدایت کند.

3.لوله کشی آبنما: با استفاده از لوله‌ها و اتصالات با جنس‌های مختلف انجام می‌شود که کار انتقال آب را بر عهده دارد و این کنار با شلنگ آب نیز انجام می‌شود که بسته به نوع آبنما و میزان هزینه‌ی شما برای ساخت آبنما می‌توان از جنس‌های مختلفی استفاده کرد.

4. فیلتر آب: برای گرفتن سختی آب و مواد خارجی موجود در آن معمولا از فیلترهایی استفاده می‌شود که در اشکال متنوعی در بازار موجود هستند.

5.دستگاه کنترل موزیکال: بسیاری از افراد برای افزودن زیبایی چندین برابر به آبنما مخصوصا آبنماهای دیواری از دستگاه‌های موزیکال برای الهام بخش کردن آبنما استفاده می‌کنند.

6.چراغ‌های رنگی: از چراغ‌های رنگی برای تزئین و زیبا کردن آبنماهای مختلف به خصوص آبنمای سنگی، صخره‌ای، کوزه‌ای و… استفاده می‌کنند. این چراغ‌ها به صورت حرفه‌ای و با برق کشی اصولی در کنار آبنما رنگ‌های زیبایی را ایجاد می‌کنند که زیبایی آبنما را چندین برابر می‌کند.

لیست قیمت وسایل مورد نیاز ساخت آبنما

بروزرسانی : 21 آبان ماه 1402

ردیف ابزار و وسایل مورد نیاز ساخت آبنما قیمت (تومان)
1 انواع مخزن آب (براساس حجم) 1,000,000 - 500,000
2 پمپ آب 250,000
3 انواع لوله کشی آبنما (بر اساس مدل) 100,000 - 1,000,000
4 فیلتر آب 100,000
5 دستگاه کنترل موزیکال 500,000
6 انواع چراغ های رنگی (براساس مدل) 100,000 - 1,000,000

در پایان آموزش ساخت آبنما چه اتفاقی می‌افتد؟

در پایان آموزش ساخت‌ آبنما، توانایی ساخت آبنما همراه با آکواریوم، آبنمای طبقاتی، آبنمای یونولیتی، آبنما با لوله های پلاستیکی و پی‌وی‌سی، ساخت‌آبنما با ظروف شیشه‌ای، ساخت‌ آبنما با آجر و گلدان و همینطور ساخت انواع آبنمای سنگی را به دست می‌آورید. به گونه‌ای که می‌توانید متناسب با فضایی که در اختیار دارید آبنمایی با ابعاد دلخواهتان را بسازید. آموزش ساخت‌ آبنما به علاقمندان کمک می‌کند تا بتوانند انواع آبنما را در ابعاد مختلف بسازند.

بعد از یادگیری ساخت آبنما می‌توانید برای خود و دیگران آبنما بسازید و به محیط خانه و اداره زیبایی منحصر به فردی هدیه کنید. همچنین با یادگیری و آموزش حرفه‌ای ساخت آبنما می‌توانید در این حرفه مشغول به کار شوید و کسب درآمد کنید. علاوه بر این بعد از یادگیری ساخت آبنما می‌توانید این هنر را به دیگران نیز آموزش دهید و سپس طریق کارگاه تخصصی خود را ایجاد کنید.

بازار کار ساخت آبنما در ایران چگونه است؟

بازار کار و درآمد مهمترین عامل در انتخاب شغل است. سرمایه در بسیاری از مشاغل بسیار بالا بوده و به‌ همین دلیل انتخاب آن‌ دسته از شغل‌ها برای بسیاری از افراد غیر ممکن است. به‌ افرادی که می‌خواهند با سرمایه کم درآمدی قابل توجه را کسب کنند، توصیه می‌کنیم با آموزش ساخت‌ آبنما و مصالح دور ریختنی شغلی با‌ درآمد ماهیانه بین 5 تا 20 میلیون تومان را آغاز‌کنند.

در حال حاضر آبنما به ویژه آبنمای سنگی یکی از تزئیینات پرطرفدار در ایران شده است. همچنین توانسته در کمترین زمان سود قابل توجهی را برای کسانی که در این حرفه فعالیت می‌کنند را رقم بزند. آموزش ساخت‌ آبنما شیک‌ترین و زیباترین مدل‌های آبنما را به شما آموزش می‌دهد تا بتوانید در کنار کار، با آموزش ساخت‌ آبنما، بهترین و جذاب‌ترین آبنماها را بسازید.

معمولا صاحبان باغ‌ها علاقه دارند آبنما‌های زیبای صخره‌ای و سنگی و… در حیاط باغشان داشته باشند و اکثریت مردم نیز علاقه‌ی زیادی به شنیدن صدای آرامش بخش شر شر آب در تراس یا سالن منزلشان را دارند. همچنین در بسیاری از مناطق شهری از پارک‌ها گرفته تا میدان‌ها از آبنماها برای تزئین و زیبایی شهر استفاده می‌کنند.

همچنین بسیاری از افراد می‌خواهند محیط کسب و کارشان را از یکنواختی در بیاورند و با تنوع دادن و استفاده از آبنماهای سنگی، صخره‌ای، سنتی و مدرن و… محیطی زیبا و آرامش بخش ایجاد می‌کنند. بسیاری از رستوران‌ها و مراکز تفریحی و پاساژها یا مراکز خرید بزرگ، هتل‌ها و… از آبنماها برای جذب مشتری و زیبایی محیطشان استفاده می‌کنند.

برای همین بازار کار این حرفه بسیار داغ است و کسانی که می‌خواهند وارد این شغل شوند و کسب درآمد کنند بهتر است ابتدا به صورت تخصصی مهارت‌های لازم برای ساخت آبنما را یاد بگیرند و بعد مشغول به کار شوند. یادگیری و تخصص در این هنر نیاز به آموزش درست و اصولی دارد و از طرفی تکرار و تمرین می‌تواند باعث موفقیت شما در این زمینه شود از این رو پکیج آموزش گام به گام ساخت آبنما بهترین گزینه برای یادگیری این هنر محسوب می‌شود. زیرا در این پکیج ساخت انواع آبنماها و هر آنچه که لازم است در این باره بدانید به صورت ویدیوهای آموزشی گردآوری شده است و می‌توانید با استفاده از آن در این کار حرفه‌ای شوید.

درآمد ساخت آبنما در جهان

چکه‌های آرام یک آبنمای دیواری یا بالکنی می‌تواند حس آرامش را به خانه شما بیافزاید. آبنماها چه در داخل خانه و چه در خارج از خانه استفاده شوند، جذابیت بصری و همچنین صدای آرامش بخشی را ارائه می‌دهند که می‌توانید در هر زمانی از روز از آن لذت ببرید. استفاده از آبنما در تمامی کشورهای خارجی رایج است و استقبال خوبی از این هنر می‌شود.

در کشورهایی مثل استرالیا، فرانسه، ایتالیا، آمریکا و… بازار کار این حرفه پر رونق‌تر است. به طور کلی هر کشوری که مدرن و در حال پیشرفت است از آبنما و دیگر تجهیزات و وسایل تزئینی برای نمایش بهتر و ایجاد زیبایی بیشتر در شهر و مراکز تجارتی و رفاهی خود استفاده می‌کند. برای مثال میزان درآمد سازندگان آبنما در کشور آمریکا به طور میانگین  77000 دلار و در سوئیس 61148 فرانک در سال و در استرالیا به طور میانگین بین 41943 تا 84447 دلار است.

کسانی که قصد مهاجرت به کشورهای خارجی را دارند و می‌خواهند در این کشورها مشغول به کار شوند ابتدا باید به صورت تخصصی آموزش ساخت آبنما را فرا بگیرند و مدارک و شرایط مهاجرت به کشور مورد نظر را داشته باشند تا بتوانند بعد از مهاجرت رزمه کافی و تجربه کاری مناسب برای مشغول به کار شدن در کشورهای خارجی را داشته باشند.

آموزش ساخت آبنما همراه آکواریوم

2 ساعت

آموزش ساخت انواع آبنما فانتزی

11 ساعت

آموزش ساخت آبنما مکانیزه

2 ساعت

آموزش ساخت انواع آبنما

12 ساعت

تجهیزات ساخت آبنما رودخانه ای

1 ساعت

آموزش ساخت، نصب و نگهداری آبنما سنگی

5 ساعت

آموزش ساخت مرحله به مرحله حوضچه ماهی

4 ساعت

آموزش ساخت آبشار

1 ساعت

آموزش ساخت حوضچه و فواره آبنما

2 ساعت

نحوه ساخت فیلتر با تلاقی

2 ساعت

آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
پشتیبانان 118فایل در این زمینه کاملا شما را راهنمایی خواهند کرد، میتوانید با شماره 02122221240 تماس حاصل فرمایید.
متریال مورد استفاده در آبنما می‌تواند شامل بتن، فلز و سنگ باشد. مواردی که در انتخاب جنس مورد استفاده باید مدنظر قرار داد، شامل وزن، ظاهر و دوام است. برای انتخاب متریال مناسب، بهتر است با یک شرکت اجرای آبنما مشورت کنید.
یخ زدن آبنما در فصل زمستان در مناطق سرد، متداول است. در این خصوص باید مسائل و مشکلات احتمالی پیش‌بینی شود و در هنگام اجرا، تدابیر لازم اندیشیده شود.
جلبک‌ها که معمولاً در آبنما‌های فضای باز وجود دارد، اگر در آبنما شما تکثیر شوند، ناخوشایند می‌شوند. خوشبختانه کنترل آن‌ها آسان است. شما فقط می‌توانید هفته‌ای یک بار با افزودن یک جلبک کش به آبنما خود نه تنها ریشه کن کنید، بلکه از رشد جلبک در آینده نیز جلوگیری کنید.
پشتیبانی شما عزیزان به صورتی هست که در روند آموزش، اجرا و ساخت آبنما و حتی خرید ابزارآلات و لوازم ساخت آبنما؛ هر سوال یا مشکلی داشتید، پشتیبانان ما شما را با صبر و حوصله کاملا راهنمایی خواهند کرد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 22 نظر ثبت شده است

11 دیدگاه برای آموزش ساخت آبنما

  1. حمزه

    سلام. آموزش فایل به صورت فارسی است یا انگلیسی؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      به زبان اصلی و حاوی زیرنویس تحت الفظی فارسی می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  2. داریوش

    من لینک دانلود می خوام چطور باید خرید کنم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      از طریق سایت 118فایل می توانید هزینه آموزش را پرداخت کنید تا لینک های دانلود برای شما ارسال شود.
      سپاس از همراهی شما

  3. L89

    میشه با کمک مجموعتون وارد این شغل شد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      آموزش ساخت آبنما صفر تا صد بوده تا علاقمندان به این حرفه بتوانند آمادگی لازم برای ورود به بازارکار را کسب کنند.
      سپاس از همراهی شما

  4. خسروی

    اگر لینک دریافت کنیم همون اموزشی که روی دی وی دی هست رو ارسال می کنین یا فرق میکنه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. مجموعه مورد نظرتان را می توانید به یکی از روش های لینک دانلود و دی وی دی دریافت کنید و هیچ تفاوتی در محتوای آموزشی وجود ندارد.
      سپاس از همراهی شما

  5. جاويد

    میشه از آبنماهایی که آموزش می دین تو خونه هم استفاده کرد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله، آبنماهایی که در آموزش داده شده در ابعاد و اندازه های مختلف بوده و برای هر مکانی می توانید آبنمای مناسب را درست کنید.
      سپاس از همراهی شما

  6. باراد

    چقدر بعد خرید بسته به دستم می رسه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بعد از 3 تا 7 روز کاری بسته آموزشی خریداری شده به دست شما خواهد رسید.
      سپاس از همراهی شما

  7. ابوالفضل

    رمز فایل های فشرده چیه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای دریافت رمز عبور و رفع هر گونه مشکل فنی با واحد پشتیبانی تماس بگیرید.
      شماره واحد پشتیبانی: 02122221240
      سپاس از همراهی شما

  8. مهدی زاده

    چطوری آبنماهایی که میسازیم رو بفروشیم

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      آبنماهایی که ساخته اید را می توانید در شبکه های مجازی مانند اینستاگرام و تلگرام بفروش برسانید یا می توانید آبنماای خود را به فروشگاه ها و گل فروشی ها بفروشید.
      سپاس از همراهی شما

  9. الیا

    ساخت پمپ آب هم آموزش میدین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله، در آموزش ساخت آبنما به طور دقیق نحوه ساخت پمپ آب 12 ولتی را فرا خواهید گرفت و همچنین نحوه تنظیم پمپ آب هم توضیح داده شده است.
      سپاس از همراهی شما

  10. پرهان

    آبنماهایی که آموزش میدین میشه ازش به عنوان آکواریوم هم استفاده کرد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بخشی از آموزش ما به آبنما همراه با آکواریوم پرداخته که می توانید با کمک این بخش آبنمای دلخواه خود را بسازید.
      سپاس از همراهی شما

  11. داریوش

    از چه موادی برای ساخت آبنما استفاده میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در این مجموعه برای ساخت آبنما از موادی مانند آکاسیف، سیمان، ظروف پلاستیکی و غیره استفاده می شود.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1,260

خریدار

4.6

رضایت

شناسه آموزش: 110

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz