آموزش ساخت آویز دریم کچر

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

25 تخفیف

295,000 تومان

تا کنون 420 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1398/03/29

حجم آموزش: 10.44 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/03/29

زمان آموزش: 8 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1398/03/29

حجم آموزش: 10.44 گیگابایت

زمان آموزش: 8 ساعت

یک هنر جذاب و دوست داشتنی
از خلق زیبایی تا کسب درآمد

امروزه هنر یکی از مواردی است که بسیار مورد استقبال خانم‌های خانه ­دار قرار گرفته است، در این حرفه انواع مختلفی از هنرهای دستی به چشم می ­خورد که مورد توجه بانوان قرار می­ گیرد. از جمله این هنرها می­ توان به دریم کچر، مکرومه بافی، عروسک سازی و… اشاره کرد. دریم کچر نوعی هنر مکرومه بافی است اما با این تفاوت که در این نوع هنر شما فقط یک نوع بافت انجام می ­دهید و می­ توانید از وسایل تزئیناتی مختلف استفاده کنید. امروز برای یادگیری هنرهای مختلف خوشبختانه موسسات آموزشی هنر زیادی در سطح شهر وجود دارد که با آموزش­ های کوتاه مدت و هزینه ­های مناسب افراد علاقمند به این هنرها در هر رده سنی باشند می­ توانند به راحتی آن­ها را یاد بگیرند و در خانه در اوقات فراغت خود به کارهای هنری مشغول شوند و کسب درآمد کنند. یکی از راه‌های یادگیری این هنر تهیه پکیج آموزش ساخت دریم کچر است.

آموزش ساخت آویز دریم کچر مجموعه‌ای کامل و مفید در این زمینه با ابعاد مختلف و انواع گوناگون می‌باشد. این‌ مجموعه با بیش از 8 ساعت فیلم‌ آموزشی، نحوه‌ ساخت این شی دست‌ ساز بومیان آمریکا را به صورت گام‌به‌گام آموزش‌ می دهد.

مجموعه آموزش ساخت آویز دریم کچر 118 فایل سعی کرده تا مدل های مختلف دریم کچر همراه با ایده‌های جذاب را آموزش‌ دهد. این دریم کچرها مناسب تزئین تمام قسمت های منازل به صورت نصبی و آویزی می باشد. این مجموعه نحوه ساخت دریم کچر حیوانات، دریم کچر سه بعدی،  حرفه ای،  قلاب دوزی و مناسب تزئینات را طی ویدیو های متعدد برای علاقه مندان ارائه می کند.

سرمایه گزاری برای دیدن یک آموزش با بورسیه 100.000 تومانی
! تا پایان طرح بورسیه فرصت زیادی باقی نمانده !
  295.000 ⇒ 395.000

〈 خلاصه‌ای از محتویات آموزش ساخت آویز دریم کچر! 〉

سرمایه لازم برای شروع آموزش ساخت آویز دریم کچر

همانطور که می­ دانید همه مشاغل در کنار مزایایی که برای فرد ایجاد می­ کنند دارای معایبی نیز خواهند بود. اما این معایب برای مشاغل هنری مربوط به مبحث درآمدی آن­ ها خواهد بود. معمولا بازار درآمدی مشاغل هنری با توجه به محیط قرار گیری آن­ها و میزان تبلیغات مناسب درآمد خوبی دارد اما در صورتی که شما نسبت به نیاز روز و سلیقه مشتری در این شغل کارهای جذاب و متنوع ارائه نکنید ممکن است با شکست روبه رو شوید، بنابراین دریم کچر نیز از این امر مستثنی نیست. اما با یادگیری و آموزش حرفه‌ای ساخت دریم کچر و کسب مهارت در این هنر می‌توانید مشتریان زیادی جذب کنید و درآمد بالایی به دست آورید.

درآمد ساخت آویز دریم کچر در ایران

میزان درآمد مشاغلی که در دسته صنایع دستی و هنری هستند بستگی به محیط فروش و نحوه تبلیغات دارد، هر چه تبلیغات مناسب‌تری داشته باشید به راحتی می­ توانید در کار هنری خود تنوع دهید و بازار فروش گسترده ­تری نیز خواهید داشت. هنر دریم کچر نه تنها در بین قبایل آمریکایی وجود دارد بلکه به  نوعی این بافت در فرهنگ ما ایرانیان نیز دیده شده است و تا حدودی دست بافته ­های ایرانی آویز مانند شبیه به  آن ساخته می­ شوند. بنابراین به مرور زمان و ورود دریم کچر به کشور ما این نوع بافت با بافت­ های قبلی که در فرهنگ ما بودند باهم تلفیق شدند و نوع امروزی ­تری از این هنر خلق  شد.

میزان درآمد این کار هنری شاید در ابتدا زیاد نباشد اما به مرور زمان فردی که در این حوزه فعالیت می ­کند می­ تواند با ساخت دریم کچرهای متنوع در رنگ­ ها و طرح­ های گوناگون انواع سفارشات فروشگاه­ های صنایع دستی را به پذیرد و محصولات خود را به آن­ها به صورت مستقیم بفروشد. همچنین یک فرد می ­تواند به صورت آنلاین و ارسال محصولات خود در فضای مجازی آن­ها را به فروش برسانند که میزان درآمد حاصل از فروش بستگی به خود فرد و تلاش‌های او در این عرصه دارد. در کل درآمد این شغل می تواند بین 4 تا 15 میلیون تومان در ماه متغییر باشد. آموزش اصولی دریم کچر و نحوه تبلیغات مناسب می‌تواند در میزان درآمد شما موثر باشد.

   این آموزش توسط 118 فایل تضمین میشود   

 در صورتی شروع کردید و یاد نگرفتید  

مبلغ پرداختی به شما باز خواهد گشت

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

مزایای یادگیری آموزش ساخت آویز دریم کچر

همانطور که در بالا در مورد دریم کچر توضیحاتی داده شد، خوب است بدانید این بافت هنری زیبا که امروزه به نوعی یک اکسسوری جذاب برای خانه به نظر می­رسد دارای مزایایی می­ باشد. از مزایای این هنر زیبا می­ توان به اعتقادات و باورهای آن اشاره کرد که از آن برای ایجاد حسی خوب در محل زندگی و احساسی خوابی عمیق و آرامش در طول شبانه روز اشاره کرد. همچنین امروزه دریم کچر به عنوان یک اکسسوری جذاب در تزیینات به کار گرفته می ­شود، از این رو بافتن این اکسسوری می­ تواند منبع درآمدی در اوقات فراغت برای بانوان باشد. از مزایای این هنر دستی این است که شما به راحتی بدون در نظر گرفتن مکان و به راحتی در محیط خانه می ­توانید آن را انجام دهید، همچنین هنری بسیار ساده است. می‌توانید با استفاده از دوره آموزش گام به گام دریم کچر این هنر را یاد بگیرید و در این راه به درآمد برسید.

چرا ساخت آویز دریم کچر 118 فایل را فرا بگیریم؟

امروزه افراد بیش از گذشته نسبت به تأثیر انرژی مثبت و منفی در روحیات و محیط زندگی آگاه شده اند. از این رو به دنبال روش‌های انتشار انرژی مثبت و دفع انرژی‌های منفی و تاریک هستند. در این زمینه راهکار های گوناگونی همچون روشن کردن عود و شمع، پخش آهنگ های آرام بخش،استفاده از وسایل فنگ شویی و شیوه های بسیار دیگری وجود دارد. یکی از آنها قرار دادن کابوس گیر در اتاق خواب و سایر بخش های منزل می باشد.

با عبور باد از میان رشته‌های دریم‌کچر، این وسیله تولید صدا کرده که موجب انتشار انرژی مثبت در محیط می‌شود. علاوه‌ بر کاربرد دریم‌کچر در زمینه انرژی، افراد به دلیل زیبایی و ظاهر جذاب آن سعی دارند تا در مراسم‌های مختلف نیز کابوس گیر را در بخشی از تزیینات و دکوراسیون محیط زندگیشان قرار دهند. در نتیجه فراگیری ساخت آویز دریم‌کچر این روزها بسیار مورد توجه بوده که می‌تواند به فعالیتی پر سود تبدیل شود.

آموزش ساخت آویز دریم کچر مناسب چه افرادی است؟

پیش نیاز و مهارت لازم برای شروع ساخت آویز دریم کچر

بسیاری از مشاغل اصلا نیازی به داشتن دانش خاصی ندارند و تنها کافی است که مهارت لازم در یادگیری آن­ ها را داشته باشید. مشاغل هنری جز مشاغلی هستند که نیازمند دقت و تمرکز بالا هستند و افراد در هر سنی که باشند به راحتی می­ توانند آموزش­ های آن را یادبگیرند و در منزل به درآمد زایی برسند. بنابراین آموزش نحوه ساخت دریم کچر با کمک خرید ویدیو­های آموزشی 118 فایل به راحتی امکان پذیر است و یک فرد می­ تواند بدون نیاز به مدرک و با داشتن ذوق و سلیقه هنری بافت این اکسسوری جذاب را یاد بگیرد.

مدت زمان لازم برای یادگیری ساخت آویز دریم کچر چقدر است؟

مدت زمان لازم برای ورود به مشاغل هنری در درجه اول بستگی به مهارت­ های هنری خود شخص دارد، برای یادگیری ساخت دریم کچر می ­توان با خرید پکیج آموزش صفر تا صد ساخت دریم کچر ظرف چند روز نحوه ساخت حلقه دور و مراحل ساخت بافت­ های  تنیده شده آن را گام به گام آموزش ببینید و در مدت کوتاهی بعد از اتمام کار آموزشی شروع به  ساخت این محصول در ابعاد و رنگ­ های مختلف کنید.

وسایل مورد نیاز برای شروع آموزش ساخت آویز دریم کچر

همانطور که می­ دانید همه مشاغل در کنار مزایایی که برای فرد ایجاد می­ کنند دارای معایبی نیز خواهند بود. اما این معایب برای مشاغل هنری مربوط به مبحث درآمدی آن­ ها خواهد بود. معمولا بازار درآمدی مشاغل هنری با توجه به محیط قرار گیری آن­ها و میزان تبلیغات مناسب درآمد خوبی دارد اما در صورتی که شما نسبت به نیاز روز و سلیقه مشتری در این شغل کارهای جذاب و متنوع ارائه نکنید ممکن است با شکست روبه رو شوید، بنابراین دریم کچر نیز از این امر مستثنی نیست. اما با یادگیری و آموزش حرفه‌ای ساخت دریم کچر و کسب مهارت در این هنر می‌توانید مشتریان زیادی جذب کنید و درآمد بالایی به دست آورید.

در پایان آموزش ساخت آویز دریم کچر چه اتفاقی می‌افتد؟

پس از یادگیری و آموزش قدم به قدم دریم کچر شما قادر خواهید بود به راحتی دریم کچرهایی در سایزهای مختلف بسازید و همچنین  به عنوان یک فرد خانه دار می­ توانید در اوقات فراغت خود با ساخت دریم کچر این اکسسوری زیبا را برای تزیین منزل خود به کار گیرید و حتی با ایجاد تنوع در رنگ و ابعاد آن می­ توانید از این هنر به عنوان یک شغل خانگی منبع درآمدی برای خود کسب کنید و محصولات خود را به صورت حضوری و یا غیر حضوری از طریق  صفحات مجازی به فروش برسانید.

همانطور که می دانید آویز دریم کچر را می توان در اندازه و اشکال گوناگونی ساخت که عزیزان با مشاهده این آموزش ، از تمامی این موارد مطلع می گردند. دریم‌کچرها در نوع نخ، قطر دایره، نوع بافت وسط دایره، شکل ریشه‌های پایین دریم‌کچر و ترکیب با‌وسایل دیگر متفاوت می‌باشد. مهره، سنگ، تور، روبان، طناب و قلاب از جمله ابزار و لوازم مورد نیاز هستند.

ساخت دریم کچر با طرح (فرشته، نشان های زودیاک، گرگ، لوستر جنگل، اسب تک شاخ، هلال ماه، یین و یانگ، سه بعدی، لوستر، شب خواب، رنگی و بافتنی)، دریم کچر با نخ سیاه و پر، دریم کچر با قلاب دوزی در شکل (جغد، درخت، سه طبقه، قلب و اشکال دیگر) از جمله آموزش های این مجموعه می باشد. از این رو علاقمندان با مشاهده کامل این مجموعه مراحل ساخت آن‌ها را فرا خواهند گرفت.

بازار کارساخت آویز دریم کچر در ایران چگونه است؟

 دریم کچر به عنوان یک شغل هنری زیبا محسوب می­ شود که برای افراد می ­تواند بازار درآمدی مناسبی داشته باشد. این هنر زیبا خوشبختانه در سراسر جهان شناخته شده است و افراد علاقمند به یادگیری آن می­ توانند آن را در انواع مختلف با رنگ­ ها و ابعاد بزرگ و کوچک ببافند و به فروش برسانند. امروزه برای ورود به هر شغلی نیازاست که بازار کار و درآمدی آن شغل را بشناسیم سپس با خیالی آسوده در آن حرفه مشغول به کار شویم­. از این رو بهتر است بازار کار و درآمد دریم کچر را به عنوان یکی از مشاغل هنری بشناسیم.

هنر بافت دریم کچر به نوعی در حیطه هنر مکرومه بافی جای می­ گیرد. در این رشته هنری افراد با ذوق و سلیقه خود می ­توانند انواع اکسسوری­ های جذاب را بسازند که یکی  از آن­ ها همان دریم کچر است. خوشبختانه امروزه در تمامی جهان به فرهنگ و رسوم ملت­ ها بیشتر از قبل توجه می­ شود، فرهنگ یک کشور به نماد و وسایل هنری مربوط به گذشته یک کشور برمی ­گردد به همین دلیل بازار فروش محصولات هنری یک ملت نه تنها در همان کشور بلکه به مرور زمان به  کشورهای دیگر نیز گسترش می­ یابد و کل دنیا می­ توانند از آن بهرمند شوند.

دریم کچر نیز یکی از همان وسایل فرهنگی محسوب می­ شود که به مرور زمان در کشور ما نیز رواج یافته است. امروزه بازار فروش این محصول در شهرهای بزرگ بسیار بیشتر از شهرستان­ های کوچکتر است اما به هرحال یک فرد که در این حرفه مشغول به کار است می­ تواند محصولات خود را از راه­ های مختلف روانه بازار کند. در حال حاضر تبلیغات نقش بسیار خوبی در بازار درآمدی دریم کچر پیدا کرده اند و یک فرد می ­تواند محصولات خود را از طریق فروشگاه­ ها نمایشگاه­ ها و… به صورت  مستقیم به فروش برساند و یا از طریق تبلیغات فضای مجازی و ایجاد صفحات مختلف به صورت آنلاین محصولات خود را در شهرهای مختلف به فروش برساند.

تزئینات همیشه سهم زیادی در طراحی داخلی بر عهده داشته‌اند. در ساخت وسایل تزیینی می توان بدون هیچ محدودیتی با استفاده از مواد مختلف، تزئیناتی مناسب اتاق خواب، اتاق کودک، آشپزخانه، سالن، اماکن ورزشی، اماکن مذهبی و سایر موارد تولید کرد. وسایل تزئینی در ایران خوشبختانه همیشه از بازار خوبی برخوردار بوده است. همه افراد برای دکوراسیون و ایجاد طراحی زیبا در محیط زندگی‌شان، از وسایل گوناگون تزئینی استفاده می‌کنند.

هنرمندان کشورمان نیز سعی کرده‌اند تا همگام با سلیقه مردم و مواد جدید، تزئیناتی زیبا و خلاقانه را برای مشتریان شان و به دنبال آن فروش بیشتر تولیدکنند. ساخت وسایل تزیینی بسیار گسترده بوده به طوریکه افراد با داشتن سلیقه و فکر خلاق می توانند با استفاده از مواد یا اشیاء متفاوت، وسیله‌ای نو و مناسب تولید کنند. بنابراین علاقمندان به عنوان سرگرمی یا مهمتر از آن کسب درآمد، می‌توانند باحداقل سرمایه در تولید دست‌ سازه‌های زیبا قدم بردارند.

از جمله این وسایل تزئینی که مخاطب ها و طرفداران زیادی هم پیدا کرده می توان به دریم کچر اشاره کرد. این وسیله تزئینی به نسبت هزینه کم برای ساخت، سوددهی بسیار خوبی دارد. با توجه به طرح و نوع دریم کچر، قسمت آن نیز متغیر است و از 20 تا 500 هزار تومان قیمت گذاری می شود.

اگر شما هم به ساخت وسایل تزئینی علاقمند هستید و قصد دارید که از این راه کسب درآمد کنید، پس مطمئنا آموزش ساخت آویز دریم کچر برای شما بهترین گزینه است.
دور کردن رویاهای بد آرامش دادن به فرد و افزایش انرژی مثبت محیط فرا خواندن شانس و نیروی مثبت جلوگیری از نیروها و هرموجود منفی انتشار انرژی حیات بخش خورشید در کل محیط
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 22 نظر ثبت شده است

11 دیدگاه برای آموزش ساخت آویز دریم کچر

  1. زهرا نقی زاده

    سلام ..من بسته آموزشی رو خریداری کردم ولی متوجه نشدم از کجا باید آموزشا رو پیگیری کنم

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      لطفا با شماره 28423118-021 تماس حاصل فرمائید.
      سپاس از همراهی شما

  2. SKY_98

    از سیم مفتول هم استفاده میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر؛ در این هنر معمولاً از سیم مفتول استفاده نمی‌شود.
      سپاس از همراهی شما

  3. سروش قربانی

    از چه نخی استفاده میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای بند ضخیم آن می‌توانید از نخ های چرم، نخ مخصوص دستبند، تسبیح و… استفاده می‌شود.
      سپاس از همراهی شما

  4. P.mhmdimrm

    چی هست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      وسیله‌ای است دست ساز که حلقه از جنس شاخه درخت بید ساخته شده است و به شکل تار عنکبوت دیده می شود.
      سپاس از همراهی شما

  5. ASK2489

    کجا بیشتر استفاده میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      از این محصول بیشتر به عنوان آویز آینه خودرو و آویز پشت درب اتاق ها برای دور کردن افکار منفی به کار می رود.
      سپاس از همراهی شما

  6. kam_ti

    میشه از پَر استفاده نکرد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر؛ پَر یکی از اجزای اصلی دریم کچر به شمار می آید.
      سپاس از همراهی شما

  7. ZAHRA.MOBARAKI.90

    با قلاب هم میشه درست کرد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      معمولا برای ساخت دریم کچر های بزرگ از قلاب استفاده می شود.
      سپاس از همراهی شما

  8. ArAsToO

    با دست ساخته میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلامو احترامی
      بله. شما به راحتی می توانید این هنر را با دست انجام دهید.
      سپاس از همراهی شما

  9. عظیم دلاوریان

    طرح حیوانات هم داره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر. دریم کچر اصولا دارای طرحی از حیوانات نمی باشد.
      سپاس از همراهی شما

  10. samaneh_gholami_65

    آیا دریم کچر واقعا تاثیر دارد و جلوی کابوس را می‌گیرد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کاربر گرامی؛ عده زیادی معتقدند که این شیء تاثیر داشته و جلوی کابوس را می‌گیرد.
      سپاس از همراهی شما

  11. morteza

    چه ابزارایی لازمه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      به ابزار هایی مانند حلقه، روبان، چسب و وسایل جانبی برای تزیین نیاز است.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

420

خریدار

4.7

رضایت

شناسه آموزش: 3188

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz