آموزش تخصصی ساخت اسکراب بدن، صورت و لب+کاملا عملی

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش ساخت اسکراب_118فایل

قیمت محصول

100 تخفیف

292,000 تومان

تا کنون 525 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1399/10/17

حجم آموزش: 4.13 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/10/17

زمان آموزش: 5 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1399/10/17

حجم آموزش: 4.13 گیگابایت

زمان آموزش: 5 ساعت

اصلی‌ترین لباس بدن پوست است، اما متاسفانه خیلی از افراد به این لباس توجه زیادی نمی‌کنند. حتی گاهی افراد محصولات مراقبت از پوست را در دسته کالاهای غیر ضروری قرار می‌دهند. این تصورغلط باعث می‌شود که با گذشت زمان پوست دچار آسیب‌های جدی شود. با این حال گاهی افراد قصد به خرید محصولات پوستی دارند اما درآمد کافی برای هزینه این موارد را ندارند. به همین دلیل آموزشگاه 118فایل با یک دوره‌ی آموزشی در خصوص ساخت یکی از مهم ترین موارد پوستی در خدمت شما است. این محصول اسکراب است، شما با یادگیری چگونگی ساخت اسکراب علاوه بر استفاده شخصی می‌توانید آن را به دیگران فروخته و کسب درآمد کنید. دوره‌ی آموزش ساخت اسکراب 118 فایل دارای 5 ساعت ویدئوی آموزشی است. در این دوره ساخت تمامی اسکراب های مربوط به پوست خشک و چرب را فرا خواهید گرفت. همچنین با کمک انواع لوسیون و ماسک هایی که در مجموعه آموزش ساخت اسکراب قرار دارد می توانید مشکلات پوستی خود را از جمله جوش های سر سیاه، جوش های سر سفید، باز یا بسته بودن منافذ پوست و…. را برطرف نمایید. در طول آموزش ساخت اسکراب در منزل افراد یاد می‌گیرند که چگونه انواع اسکراب را برای بدن، لب، زیر چشم و صورت تهیه کنند. در ادامه به صور مفصل درباره‌ی این حرفه و بازار کار آن صحبت کرده‌ایم.

همان‌طوری که می‌دانید هر روز مقدار زیادی سلول‌های مرده، خاک، چربی و آلودگی بر روی سطح پوست جمع می‌شوند و با گذشت زمان باعث می‌شوند که چهره خسته و کدر به‌ نظر برسد‌. لازم به ذکر است در صنعت زیبایی روزانه میلیون‌ها محصول برای زیبایی و پاک‌سازی پوست صورت تولید می‌شود. ممکن است این محصولات حاوی مواد مضری مانند پلاستیک، لایه‌های آروماتیک یا مواد سمی برای پوست باشد و از این طریق آسیب‌های زیادی به پوست وارد کند. در نتیجه بهترین کار برای پاک‌سازی و زیبایی پوست استفاده از محصولاتی است که به صورت خانگی تهیه شده باشند. یکی از محصولات پراستفاده در صنعت زیبایی اسکراب‌ها و لایه بردارها هستند. ساخت اسکراب صورت در منزل باعث می‌شود که آلودگی سطح پوست تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا کند و به این صورت پوست پاک‌سازی شود و به سلامت خود برسد. بسیاری از انواع اسکراب‌های صورت را با هزینه‌ای بسیار کم می‌توان در خانه درست کرد. برای همین منظور می‌توان از مواد مختلفی استفاده نمود. اما باید دقت داشته باشید که انجام این کار نیاز به آموزش صحیح ساخت اسکراب دارد زیرا در صورتی‌ که این کار به صورت اصولی انجام نشود ممکن است به پوست صدمات جبران ‌ناپذیری وارد شود.

نور خورشید در تابستان، سرما در زمستان و آلودگی های موجود در هوا و … عواملی هستند که می توانند به منافذ پوست آسیب برسانند و همچنین آموزش هایی نظیر ساخت انواع اسکراب، ماسک، تونر، لوسیون و سرم صورت میتوانند پوستتان را ترمیم و تقویت کنند.

در آموزش ساخت اسکراب، نحوه ساخت انواع لوسیون و سرم صورت و بدن را به شما آموزش می دهیم، این مجموعه در ساخت اسکراب و لوسیون در خانگی بسیار مناسب می باشد.

مزایای یادگیری ساخت اسکراب

1. ساخت اسکراب صورت در منزل باعث می‌شود که پوست به صورت عمیق پاک‌سازی شود.

2. همچنین باعث می‌شود که ظاهر پوست سالم‌تر و شاداب‌تر و درخشان‌تر به‌ نظر برسد.

3. با این کار سلول‌های مرده پوست و آلودگی‌ها از بین می‌روند.

4. اسکراب کمک می‌کند که خطوط و چین ‌و چروک‌های پوست کمتر دیده شوند.

5. ساخت اسکراب بدن علاوه‌بر پاک‌سازی باعث آب‌رسانی به سطح پوست نیز می‌شود.

6. استفاده از اسکراب بدن باعث می‌شود که محصولات پوستی که شما استفاده می‌کنید بهتر جذب پوست شود.

7. بسیاری از افراد هستند که پس از آموزش کامل و اصولی ساخت اسکراب و ساخت این محصول کسب درآمد می‌کنند.

با توجه به استفاده روزافزون از محصولات پوستی می‌توان گفت که ساخت اسکراب دارای بازار کار مناسبی است و این شغل برای افرادی که به‌ دنبال مشاغل خانگی هستند، می‌تواند مناسب باشد.

چرا ساخت اسکراب را فرا بگیریم؟

بی‌توجهی نسبت‌ به لایه‌ برداری پوست باعث می‌شود که منافذ پوست شما پر شده و مسدود شود، در این حالت درصد زیادی از جوش، تب‌خال، آکنه و مشکلات پوستی بر روی پوست شما ظاهر خواهد شد.اسکراب نکردن پوست باعث ایجاد سنگینی، عدم شادابی و کدر شدن پوست می‌شود که به‌ مرور پیری زودرس پوست را به همراه دارد.اسکراب‌های بیرونی به صورت محصول بهداشتی با استفاده از مواد شیمیایی ساخته شده‌اند که ممکن است به پوست شما آسیب بزنند.از طریق آموزش ساخت اسکراب صورت خانگی شما می‌توانید انواع اسکراب را ساخته و با توجه به بازار کار خوبی که این کار در بین خانم‌ها دارد آن‌ها را به فروش برسانید و به درآمد برسید.از طریق تدریس این رشته به افرادی که علاقه مند به آن هستند می‌توانید به درآمد خوبی دست پیدا کنید.این آموزش‌ها ساده و کاربردی هستند و برای تمامی افراد می‌توانند مناسب باشند.

لایه برداری پوست از فرآیندهای مفید برای پوست است که در واقع پوست شما هر چند وقت یکبار نیاز به لایه برداری با روش های طبیعی همچون میوه ها، سبزیجات و… که بسیار پرطرفدار است، نیاز دارد.

برای انجام لایه برداری پوست دلایل محکم و قانع کننده ای داریم که در واقع پوست ما به شکل مداوم در معرض انواع آلودگی ها قرار دارد و هر ساله لکه های عمیق و نیمه عمیق، جای جوش، آکنه و غیره بر روی پوست اضافه می شوند که نیاز به لایه برداری بیشتری دارند.

آموزش ساخت اسکراب 118فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش ساخت اسکراب !

پیش نیاز و مهارت لازم برای ساخت اسکراب

باید بدانید که برای شغل ساخت اسکراب نیاز به تحصیل و مدرک خاصی نیست. و تنها برای این کار لازم است که افراد تحت یک آموزش درست و اصولی روش‌های ساخت اسکراب را یاد گرفته و بعد اقدام به تولید کنند که با فروش آن‌ها بتوانند به درآمد خوبی برسند. بهترین کار استفاده از دوره و پکیج آموزش ساخت اسکراب است زیرا که این آموزش‌ها از مبتدی تا پیشرفته هستند و برای تمامی افراد می‌توانند مناسب باشند. همه این آموزش‌ها زیر نظر مربیان مجرب و متخصص فراهم شده‌اند تا از این نظر افرادی که از این دوره‌های آموزشی استفاده می‌کنند اطمینان خاطر پیدا کنند.  همچنین باید بدانید که این آموزش‌ها افراد را برای ورود به بازار کار آماده می‌کنند.

همان‌ طور که می‌دانید در شروع هر کسب‌ و کاری لازم است که ابتدا افراد در آن زمینه مهارت‌هایی را در خود پرورش دهند. براساس این موضوع در شغل ساخت اسکراب نیز افراد باید مهارت‌هایی را داشته باشند از جمله این مهارت‌ها می‌توان به داشتن صبر و حوصله، دقت و تمرکز زیاد، داشتن اطلاعات زمینه‌ای در مورد زیبایی، علاقه زیاد، مشتری مداری و خوش قولی اشاره کرد.

مدت زمان لازم برای یادگیری ساخت اسکراب چقدر است؟

بسته به روشی که افراد برای یادگیری و آموش ساخت اسکراب در نظر می‌گیرند مدت زمان یادگیری آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. همچنین باید بدانید که توانایی فرد در یادگیری و همچنین میزان علاقه و استعداد او نیز بر روی مدت زمان یادگیری آن می‌تواند مؤثر باشد. اما در حالت کلی بهترین کار استفاده از پکیج آموزش گام به گام ساخت اسکراب است که از طریق این آموزش بیشترین مطالب در کوتاه‌ترین زمان ممکن به افراد آموزش داده می‌شود. این آموزش‌ها کاربردی و اصولی بوده و برای تمامی افراد می‌توانند مناسب باشند.

وسایل مورد نیاز برای شروع ساخت اسکراب

برای شروع آموزش ساخت اسکراب شما ابتدا به موادی احتیاج دارید تا بتوانید از طریق آن‌ها اسکراب خود را به‌ صورت خانگی تهیه کنید. این مواد کاملاً طبیعی هستند و ضرری برای افراد ندارند. از جمله این مواد می‌توان به عسل، برنج سیاه، روغن نارگیل، قهوه و چای سبز اشاره کرد.

سرمایه لازم برای شروع ساخت اسکراب

برای دانستن در مورد میزان سرمایه‌ی ساخت اسکراب باید ابتدا سطح کاری خود را مشخص کنید تا بدانید در چه سطحی قرار است این کار را انجام دهید. به‌ عنوان مثال برای فردی که قصد دارد این کار را به‌ صورت خانگی و به‌ صورت محدود انجام دهد، در ابتدا نیاز به یک آموزش اصولی ساخت اسکراب دارد تا بتواند اسکراب‌های مرغوب و باکیفیت تولید کند تا رضایت مشتریان را جلب کند. بعد از آن لازم است که موادی که در این آموزش‌ها آن‌ها را یاد گرفته است تا فراهم نماید تا به تولید اسکراب بپردازد. البته دقت داشته باشید که این مواد همیشه در دسترس هستند و معمولاً در هر خانه‌ای یافت می‌شوند. برای فردی که قصد دارد حوزه‌ی کاری خود را گسترش دهد علاوه‌بر این موارد نیاز به یک میزان سرمایه جهت تولید کارگاه ساخت اسکراب است. تا فرد بتواند از طریق آن فروش بیشتری داشته باشد و درآمد او افزایش پیدا کند. البته دقت داشته باشید که با افزایش درآمدی که برای افراد رقم می‌خورد این سرمایه به‌زودی به او بازمی‌گردد. درکل هزینه مورد نیاز برای شروع این کار مبلغی کمتر از ۵ میلیون تومان است.

در پایان آموزش ساخت اسکراب چه اتفاقی می‌افتد؟

در طول آموزش ساخت اسکراب در منزل افراد یاد می‌گیرند که چگونه انواع اسکراب را برای بدن، لب، زیر چشم و صورت تهیه کنند. آن‌ها همچنین در این آموزش‌ها با نحوه ساخت ماسک، پاک ‌کننده‌های صورت و لوسیون بدن آشنا خواهند شد. این آموزش‌ها علاوه ‌بر موارد ذکر شده شامل ساخت مرطوب کننده و سرم نیز می‌شود. در آموزش‌ ساخت اسکراب لب افراد یاد می‌گیرند که چگونه مراقبت‌های روزانه پوست خود را انجام دهند تا از مشکلاتی که ممکن است بر روی پوست آن‌ها به وجود آید جلوگیری نمایند. این اسکراب‌ها و ماسک‌ها انواع مختلفی دارند که در طول این دوره آموزشی افراد همه آن‌ها را یاد خواهند گرفت. پس‌ از این‌ که آموزش‌ها کامل در اختیار افراد قرار داده شد ان‌ها می‌توانند در آرایشگاه‌ها یا فروشگاه‌های محصولات پوستی یا اپلیکیشن‌های فروش محصول، محصولات خود را به فروش برساند. همچنین آن‌ها می‌توانند این کار را به‌ صورت خانگی نیز انجام دهند و از فروش آن به درآمد برسند. یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد در این رشته این است که افراد با آموزش ساخت اسکراب لب و یا صورت و بدن به دیگران برای خود درآمد کسب کنند.

شما پس از پایان آموزش ساخت اسکراب با انواع پوست آشنا خواهید‌ شد و مواد مناسب برای هر جنس پوست را فرا می‌گیرید که پس از فراگیری این اطلاعات مهم، می توانید انواع اسکراب و لوسیون مناسب صورت و پوست های خشک، معمولی و چرب را به راحتی به صورت کاملا طبیعی و ارگانیک بسازید و حتی به فروش برسانید.

در این آموزش روند لایه‌ برداری صورت، بدن و‌ لب را با‌ انواع اسکراب‌ها و لوسیون از جمله اسکراب قهوه، شکر، عسل و…. آموزش می دهیم و شما را با پاکسازی صورت نیز که شامل تمیز کردن، لایه برداری، مرطوب کردن صورت و خارج کردن دانه های سر سیاه به وسیله ماسک های همچون ماسک آلوئه ورا، ماسک خیار و جعفری، ماسک چای سبز و غیره می باشد، آشنا می کنیم.

همچنین با یادگیری نحوه ساخت‌ سرم، تونر و ماسک زیر چشم می‌توانید از پیری‌ زودرس پوست جلوگیری و چین و چروک‌های روی‌ پوستتان را از بین‌ ببرید و به دوستان آشنایانتان هم میتوانید این موارد مهم را یادآوری کنید تا مشتریان خانگی خودتان را داشته باشید.

بازار کار ساخت اسکراب در ایران چگونه است؟

همان‌ طور که می‌دانید امروزه تمامی افراد به‌ دنبال راه‌هایی هستند که به سلامت و زیبایی پوست خود کمک کنند. به همین منظور بازار کار پاک‌سازی پوست و ساخت اسکراب بسیار داغ است. اسکراب پوست یک برنامه‌ی ضروری برای حفظ سلامت و زیبایی پوست است. این کار باعث از بین رفتن انواع آلودگی‌ها و چربی‌ها بر روی پوست می‌شود و با این کار پوستی شاداب و درخشان برای افراد رقم می‌خورد. امروزه با توجه به شرایط کنونی و استفاده از مواد آرایشی، گرد و غبار و ذرات آلوده در هوا باعث می‌شوند که پوست، سطحی آلوده داشته باشد، بنابراین اهمیت اسکراب بسیار زیاد است. زیرا که آلودگی‌های پوست تنها با شستشو پاک نمی‌شوند و نیاز به یک پاک‌سازی عمیق دارند که قوام پوست برگردد. به همین علت روزانه افراد زیادی هستند که برای انجام امور بهداشتی و آرایشی به محصولات زیبایی از جمله اسکراب نیازمند هستند. این موضوع باعث شده‌ است که افراد زیادی تمایل به آموزش ساخت انواع اسکراب در منزل داشته باشند و از بازار کار خوبی که این رشته دارد، کسب درآمد نمایند.

یکی از روش های لایه برداری پوست، اسکراب است که شما می توانید از این طریق پوستی شاداب و درخشان داشته باشید و احساس تمیزی بیشتری بکنید. موادی که در ساخت اسکراب به کار می رود موادی در دسترس و ارزان قیمت هستند. فقط کافیست نحوه‌ ساخت را به طور دقیق فرا بگیرید. همچنین باید انواع پوست را بشناسید زیرا هر ماسکی برای یک جنس پوست استفاده می‌شود.

اسکراب‌های خانگی فاقد مواد شیمیایی و نگه‌دارنده هستند و همچنین آن‌ها با 100٪ محصولات طبیعی در مقابل چشمان شما ساخته می‌شوند؛ بنابراین شما بهتر می‌توانید به این محصولات اعتماد کنید. استفاده از محصولات خانگی باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه نیز میباشد.

شما با فرا گرفتن مجموعه آموزش ساخت اسکراب علاوه‌ بر کمک به بهبود صورت‌ خود می‌توانید اسکراب‌ها را بسته‌ بندی کرده و به فروش‌ برسانید.

برای فروش محصولات خود روش های متعددی وجود دارد از جمله تبلیغات در بین دوستان و آشنایان، تبلیغات در فضاهای مجازی که امروزه مردم تمام نیازهای خود را به صورت آنلاین سفارش می دهند و همچنین شما می توانید با مراکز فروش آرایشی بهداشتی صحبت کرده و محصول خود را به صورت فروش عمده درآورید.

درآمد ساخت اسکراب در ایران

امروزه که بسیاری از خانم‌ها و آقایان به‌ ظاهر و زیبایی خود اهمیت بیشتری می‌دهند و با توجه به تغییراتی که در مد و استایل افراد ایجاد شده‌ است می‌توان گفت کسب‌ و کارهای زیبایی بیشتر از قبل توسعه و گسترش پیدا کرده‌اند و بازار کار خوبی دارند. به‌ همین علت می‌توانید مطمئن باشید که این رشته‌ها همیشه تقاضا و مشتری خود را خواهند داشت. از جمله رشته‌هایی که در کسب‌ و کارهای زیبایی درآمد بالایی دارد ساخت اسکراب است. البته باید توجه داشته باشید که درآمد در هر رشته‌ای از جمله رشته‌های زیبایی کاملاً به خود افراد بستگی دارد. زیرا اگر این افراد بتوانند مهارت و تجربه خود را بالاتر ببرند با این کار به تمامی اصول و تکنیک‌های این کار مسلط خواهند شد و از این طریق نیازهای مشتری را بهتر و باکیفیت بیشتری برآورده می‌کنند. این کار خود باعث می‌شود که درآمد آن‌ها تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کند. به همین منظور هر چقدر که شما از مواد مرغوب‌تری برای ساخت اسکراب خود استفاده کنید، رضایت مشتریان بیشتری را جلب خواهید کرد و از این طریق درآمد شما افزایش خواهد یافت.

آموزش ساخت اسکراب

1 ساعت

آموزش ساخت اسکراب بدن، لب، زیر چشم و صورت

1 ساعت

آموزش ساخت ماسک، آموزش ساخت پاک کننده صورت و ساخت لوسیون بدن

1 ساعت

آموزش ساخت مرطوب کننده، تونر و سرم

1 ساعت

مراقبت روزانه

1 ساعت

اسکراب‌ها انواع مختلفی دارند و هر یک از آنها هم نحوه استفاده خاص خودشان را به مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهند. اما به طور کلی یک اصل بسیار مهم در مورد همه اسکراب‌ها وجود دارد و آن هم این است که برای استفاده آنها باید به زمان مناسب توجه کرد. منظور ما از زمان مناسب موقعی است که بافت پوست در بهترین شرایط خودش وجود دارد و در آن لحظه می‌توان اطمینان داشت که تمامی مواد موجود در اسکراب به خوبی در داخل پوست نفوذ می‌کنند و می‌توانند عملیات پاک‌سازی و جرم‌گیری را انجام دهند.
اگر بخواهیم خیلی ساده به ماسک و کرم اسکراب نگاهی بیندازیم، باید بگوییم هیچ تفاوتی در عملکرد این 2 وجود ندارد. تنها تفاوت مهمی که در بین این دو محصول نهفته شده است، مربوط به نوع عملکرد آنهاست. ماسک اسکراب با بهره‌مندی از دانه‌های ریز باعث از بین رفتن سلول‌های مرده و پاک‌سازی و جوان‌سازی پوست می‌شود و کرم اسکراب هم دقیقاً همین کار را انجام می‌دهد، فارغ از این که از دانه‌های اسکراب برخوردار شده باشد.
برای استفاده هر چه بهتر و تأثیرگذاری دقیق اسکراب بدن، لازم است مقداری از آن را روی صورت خود بمالید و به صورت آرام و دورانی با انگشت اشاره خود، محتویات آن را کاملاً پخش کنید. سپس می‌توانید پس از گذشت 10 دقیقه، صورت خود را آبکشی کنید.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 26 نظر ثبت شده است

13 دیدگاه برای آموزش تخصصی ساخت اسکراب بدن، صورت و لب+کاملا عملی

  1. حکیمه طهماسبی

    اموزش ساخت اسکراب های طبیعی رو هم دارید؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله تمام دوره روش ساخت انواع اسکراب های خانگی رو شامل میشه. سپاس از همراهی شما

  2. هلما اقایی

    این دوره برای رفع چربی روی پوست هم میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله نحوه ساخت انواع اسکراب برای پوست های چرب رو هم آموزش میده. سپاس از همراهی شما

  3. ندا

    سلام ، اسکرابر های تهیه شده را چند وقت میشه نگهداری کرد،؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام اسکراب های خانگی بین 30 تا40 روز قابلیت نگهداری در یخچال دارند . هرچند بستگی به نوع موادی که در ساخت اسکراب استفاده کنید نیز دارد. سپاس از همراهی شما

  4. hanie.far

    پوست صورتمون رو جوون هم میکنه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله این روش باعث شادابی و جوانی پوست نیز می شود.
      سپاس از همراهی شما

  5. homi.mozfari

    توی اسکراب از چه ترکیباتی استفاده میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      موادی که برای اسکراب استفاده میشه متفاوت است اما می توان از پوست گردو و بادام ، هسته زردآلو به همراع روغن، عسل ، شکر و ….استفاده کرد.
      سپاس از همراهی شما

  6. saba.dabagh

    سلام وقتتون بخیر
    ببخشید تقریبا چند وقت باید استفاده بشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      تاثیر آن با گذشت زمان و به تدریج نمایان خواهد شد.
      سپاس از همراهی شما

  7. shakilashoa

    اسکراب برای همه مناسبه ؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر استفاده از اسکراب برای تمامی افراد لازم نبوده به طور مثال افرادی که دارای زگیل،تبخال یا آکنه هستند ممکن است دچار سوزش پوست شوند.
      سپاس از همراهی شما

  8. لعیا

    تاثیر این روش رو بعد از چند روز میبینیم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      استفاده بیش حد از اسکراب سلول های ظریف پوست را از بین می برد بهتر است هفته ای یک یا دو بار این کار را انجام دهید.
      سپاس از همراهی شما

  9. مینو

    آموزش مجموعتون کامله دیگه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله این مجموعه صفر تا صد می باشد. شما پس از پایان آموزش ساخت اسکراب با انواع اسکراب کردن آشنا خواهید‌ شد.
      سپاس از همراهی شما

  10. مینا برومند

    اسکراب چه تاثیری روی پوست میزاره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      فواید اسکراب شامل موارد زیر می باشد:
      1- پوست را جوان تر نشان می دهد. 2- رطوبت رسانی به پوست بهتر انجام می شود. 3- سلول های مرده پوست را از بین می برد.
      سپاس از همراهی شما

  11. mahlagha.8362

    ساخت انواع ماسک های صورت هم آموزش داده میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      انواع اسکراب‌ها و لوسیون از جمله اسکراب قهوه، شکر، عسل و…. آموزش داده می شود.
      سپاس از همراهی شما

  12. kamiab

    برای ساختش چه روش های دیگه ای وجود داره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      اسکراب قهوه ، موز و شکر، لیموترش شکر و عسل نمونه هایی از اسکراب های خانگی هستند.
      سپاس از همراهی شما

  13. shamshiri.reyhane

    یه سوال داشتم برای جوش های صورت هم مفیده؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      به طور کلی نمیتوان نظر مشخصی داد اما معمولا برای جوش های کوچک مناسب هستند اما روی جوش های بزرگتر تاثیر کمتری می گذارند.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

525

خریدار

5

رضایت

شناسه آموزش: 3316

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz