آموزش ساخت زیورآلات رزینی

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

535,000 تومان

تا کنون 1,050 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1397/3/8

حجم آموزش: 12.59 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/3/8

زمان آموزش: 10 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1397/3/8

حجم آموزش: 12.59 گیگابایت

زمان آموزش: 10 ساعت

آموزش ساخت زیورآلات رزینی 118فایل یکی از جدیدترین و در عین حال پرطرفدارترین مجموعه های حاضر می باشد. این مجموعه در بیش از 10 ساعت ویدئو به آموزش بی نظیرترین ایده های ساخت زیورآلات به کمک رزین اپوکسی پرداخته است. آموزش ساخت زیورآلات ‌رزینی دربردارنده شش بخش می باشد. در بخش اول به طور کامل شیوه ساخت گردنبند رزینی را در اختیار علاقمندان قرار داده است.

رزین و هاردنر مواد اصلی در ساخت زیورآلات رزینی می باشند که در رابطه با درصد اختلاط رزین و هاردنر باید افزود بسته به نوع رزینی که استفاده می کنید این مقدار متفاوت خواهد بود.در ادامه مجموعه آموزش ساخت زیورآلات ‌رزینی مراحل مربوط به ساخت انواع انگشتر که ترکیبی از چوب و رزین می باشد را شرح داده است. برای ترکیب چوب و رزین اپوکسی به منظور ساخت انواع گردنبند، انگشتر، دستبند، گوی و غیره به ابزارآلات تجاری نیازمند خواهید بود.

برای ساخت انواع گردنبند رزینی به صورت اشکال متفاوت نظیر قلب، دایره، مربع و گردنبندهای کروی شکل نیازمند انواع قالب‌های سیلیکونی خواهید بود که به راحتی می توانید از فروشگاه ها خریداری نمایید. لازم به ذکر است بخش دیگری از مجموعه آموزش ساخت زیورآلات رزینی دربردارنده آموزش‌های مربوط به ساخت انواع گوی کروی شکل به کمک رزین اپوکسی می باشد.

با مشاهده کامل مجموعه به صورت جزء به جزء فرایند ساخت انواع گردنبند، دستبند، انگشتر، گوی و لامپ های هیبریدی را فرا خواهید ‌گرفت. همچنین نحوه ساخت دایموند گلس (Diamond Glass) از دیگر موارد مطرح شده در مجموعه آموزش ساخت زیورآلات رزینی می ‌باشد.

مزایای زیورآلات رزینی

1. برای ساخت محصولات رزینی، نسبت به سایر کسب و کارهای ساخت زیور آلات برای تهیه مواد اولیه و ابزارهای لازم جهت راه‌ اندازی این کسب و کار به هزینه کمتری نیاز است.

2. تنوع بالا برای شخصی سازی سفارش‌ها و محصولات

3. یکی از مزیت‌های استفاده از زیورآلات رزینی؛ استفاده از آن‌ها در مراسم‌های مختلف است.

4. بازارکار پر رونقی دارد و درآمد خوبی از این طریق می‌توان به دست آورد.

5. تنوع محصولات بسیار بالا است زیرا زیورآلات رزینی در شکل‌های مختلفی از جمله زیورآلات چوبی، زیورآلات مهره‌ای، زیورآلات فلزی و استیل و… ساخته می‌شوند.

6. زیورآلات رزینی استفاده و نگهداری بسیار آسانی دارند.

7. می‌توان زیورآلات دلخواه خود را ساخت و حتی آن را به دیگران نیز هدیه داد.

8. زیورآلات رزینی نسبت به مواد شوینده، آب، عطر و ادکلن حساسیتی نداشته و ماندگاری رنگ ثابتی دارند. بنابراین شما علاقه مندان به زیورآلات رزینی می‌توانید با هزینه‌ای کمتر آن‌ها را تهیه کنید و به راحتی با لباس‌ها و استایل خود ست کنید.

چرا زیورآلات رزینی را فرا بگیریم؟

کسب و کارهای کوچکِ مختلفی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را با سرمایه‌ای کم راه‌ اندازی نمایید و یکی از این کسب و کارها، ساخت و فروش محصولات رزینی به خصوص زیورآلات رزینی است. شما می‌توانید، ساخت اکسسوری‌ها و سایر محصولات رزینی را به عنوان یک شغل در منزل یا کارگاه کوچک خودتان، شروع کنید و از این راه درآمد داشته باشید. به راحتی می‌توانید در منزل بدلیجات شیک و خاص بسازید. ساخت زیورآلات رزینی ساده است و نیاز به امکانات خاصی ندارد. همچنین می‌توانید کارافرینی کنید و با ایجاد یک کارگاه کوچک مشغول به کار شوید و از این طریق درآمد داشته باشید و حتی این هنر را به دیگران نیز آموزش دهید. برای یادگیری زیورآلات رزینی می‌توانید از بسته آموزش ساخت زیورالات رزینی استفاده کنید.

آموزش ساخت زیورآلات رزینی برای افرادی که علاقمند به ساخت زیورآلات و بدلیجات هستند یک مجموعه بی نظیر و جامع است. با کمک این مجموعه می توانند صفر تا صد مراحل ساخت زیورآلات‌رزینی را فرا بگیرند. حتی اگر در زمینه ساخت بدلیجات فعالیت می کنید این مجموعه را به شما پیشنهاد می دهیم، زیرا می توانید همراه با مربی مجموعه مدل های جذاب و پرطرفدار را بسازید و افراد بسیاری را مجذوب کار خود کنید. همچنین می‌توانید با کمک تکنیک‌های ساخت زیورآلات رزینی مهارت و سرعت کار خود را افزایش دهید و در مدت زمان کمتری زیورآلات بیشتری بسازید.

آموزش زیور آلات رزینی 118فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش ساخت زیورآلات رزینی!

پیش نیاز و مهارت لازم برای آموزش زیورآلات رزینی

برای ساخت زیورآلات رزینی به پیشنیاز و مهارت خاصی  نیاز ندارید تنها چیزی که در این حرفه مهم است داشتن مهارت و خلاقیت است که شما را به موفقیت می‌رساند. برای یادگیری این حرفه و افزایش مهارت و توانایی می‌توانید در کلاس‌های آموزشی شرکت کنید و یا اینکه از پکیج آموزش ساخت زیورآلات رزینی استفاده کنید.

مدت زمان لازم برای یادگیری ساخت زیورآلات رزینی چقدر است؟

برای کار با رزین در ابتدا باید علاقه وجود داشته باشد و افرادی که به این هنر علاقه‌ای ندارند پیشنهاد می‌شود وقت و انرژی خود را هدر ندهند. برای آموزش و یادگیری صفر تا صد کار با رزین باید در کلاس‌های آموزش کار با رزین ثبت نام کنید و یا از آموزش کامل زیورالات رزینی استفاده کنید که این آموزش باعث می‌‌شود شما در کمتر از یک هفته با صفر تا صد این حرفه آشنا شوید و به راحتی بعد از یک هفته زیورآلات دلخواهتان را بسازید.

وسایل مورد نیاز برای شروع ساخت زیورآلات رزینی

برای ساخت زیورالات رزینی به وسایل انچنانی نیاز نداریم و فقط باید رزین خوب و باکیفیت تهیه کنید تا محصولاتی که تولید می‌کنید از کیفیت خوبی برخوردار باشند. در ادامه به معرفی وسایل مورد نیاز برای ساخت زیورالات رزینی می‌پردازیم:

1. رزین پلی اورتان و کاتالیزور

2. قالب پلاستیکی یا سیلیکونی

3. چسب mod podge و سشوار

4. آب گرم تقریبا داغ

5. قاشق چوبی یا چوب بستنی

6. لیوان یکبار مصرف یا پیمانه پلاستیکی

7. زنجیر یا گیره‌های تزئینی

8. وسایل تزئینی برای زیباتر شدن محصولات

سرمایه لازم برای شروع ساخت زیورآلات رزینی

همانطور که می‌دانید رزین ماده‌ای شیمیایی است که کاربردهای گوناگون و متنوعی در زمینه‌های صنعتی و هنری دارد. برای یادگیری و آموزش نحوه ساخت زیورآلات رزینی ابتدا باید با رزین و نحوه کار با آن را بدانید که برای این کار می‌توانید در کلاس‌های آموزشی این هنر شرکت کنید و یا از آموزش ساخت زیورآلات رزینی از مبتدی تا پیشرفته را استفاده کنید که به سرمایه کمی برای تهیه آن نیاز است. اما به طور کلی  رزین اپوکسی‌ها با ترکیبات عالی و قیمت‌های مختلف در بازار عرضه می‌شوند. قیمت رزین اپوکسی‌ها به نوع، کاربرد و مقدار آن‌ها بستگی دارد. مثلاً در زمان نگارش این مقاله قیمت رزین اپوکسی شفاف بین ۹۰ هزار تا ۲ میلیون تومان است. زیورآلات رزین اپوکسی در بازار در زمره بدلیجات ارزان جای دارد. مهم‌ترین ابزارآلاتي كه مورد نیاز است عبارت‌اند از انواع انبرها، میز کار صنعتي، انواع سیم چین، دم باریک، قيچي صنعتي، هويه، دستگاه چسب صنعتي، قيچي معمولي، چرخ‌خیاطی صنعتي همراه با چرخ زیگزال‌دوز، ‌چرخ گلدوزي و… كه مجموع اين ابزارآلات بين 5 تا 6 ميليون هزينه نیاز دارد.

از سوي ديگر مواد اوليه مورد نیاز یکي ديگر از اولویت‌هایی است كه بخش اعظمي از سرمايه اوليه را از آن خود می‌کند. انواع سنگ‌های تزئینی و زينتي، سیم‌های مسي، سیم‌های مفتولي، زنجيرهاي نقره، نخ‌های پلاستیکي كلفت، نخ‌های كتان، انواع چرم در رنگ‌های مختلف،‌ تيتانيوم و… مهم‌ترین بخش‌های مواد اوليه را تشكيل می‌دهند كه مجموع آن‌ها بين 10 تا 12 ميليون تومان هزينه دارد. به طور کلی با داشتن 20 میلیون تومان شما می‌توانید بهترین کارگاه ساخت زیورآلات رزینی را ایجاد کنید و در کمتر از دو ماه به سود برسید.

در پایان آموزش ساخت زیورآلات رزینی چه اتفاقی می‌افتد؟

این روزها ساخت زیورآلات در خانه بسیار طرفدار دارد حتی افراد زیادی از طریق این کار کسب درآمد می‌کنند. زیورآلاتی که با رزین ساخته می‌شود جزء جدیدترین نوع زیورآلات هستند که زیبایی خاص و منحصربه‌ فردی دارند و همین باعث می‌شود شما بعد از یادگیری این حرفه به ساخت زیباترین محصولات رزینی بپردازید. علاوه بر این می‌توانید کارافرینی کنید و با ایجاد کارگاه کوچکی منبع درآمدی برای خود و دیگران دست و پا کنید. اگر از مهارت و توانایی بالایی برخوردار باشید می‌توانید به عنوان یک مدرس در آموزشگاه‌های ساخت محصولات رزینی مشغول به کار شوید و درآمد داشته باشد زیورآلات رزینی از آنجا که جدید و در عین حال زیبا هستند طرفداران بسیاری داشته و بانوان تمایل شدیدی به استفاده از این نوع بدلیجات دارند. بنابراین فراگیری درست و اصولی ساخت انواع زیورآلات ‌رزینی می تواند حرکتی عاقلانه در راستای دست‌ یابی به درآمدهای بالا به عنوان یک شغل‌ خانگی برای بانوان و شغل ‌دوم برای آقایان باشد.

در صورت مشاهده کامل  آموزش ساخت زیورآلات‌ رزینی و پیش رفتن مرحله به مرحله آن، در پایان قادر به ساخت انواع زیورآلات ‌رزینی خواهید‌بود. مجموعه آموزش ساخت زیورآلات رزینی به گونه ای تهیه و گردآوری شده که برای افراد مبتدی بدون هیچ پیش زمینه فعالیت در رابطه با اپوکسی مناسب بوده و صفر‌تا‌صد کار را در اختیار علاقمندان قرار خواهد داد.

همچنین این مجموعه آموزشی اطلاعات لازم و ضروری در رابطه با انواع رزین اپوکسی، درصد اختلاط رزین و هاردنر، ابزار مورد نیاز و نحوه از بین‌ بردن حباب رزین را به تفصیل شرح داده‌ است.

بازار کار زیورآلات رزینی در ایران چگونه است؟

این روزها طرح‌های بسیار فوق العاده‌ای از این نوع زیورآلات رزینی ساخته و عرضه می‌گردد که مناسب تمام سلیقه‌ها و گروه‌های سنی مختلف هستند. این نوع زیورآلات با اینکه طلا یا نقره نیستند،  اما به دلیل ساخت بسیار ظریف، کیفیت بسیار خوب، نقش‌های جذاب و خیره کننده مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته‌اند و همین مسئله باعث شده تا بازار فروش ظروف رزین و اکسسوری‌های رزینی و دکوریجات و تابلوهای رزینی رونق فراوانی پیدا کند. برای وارد شدن به این حرفه می‌توانید از آموزش کامل زیورآلات رزینی استفاده کنید و با صفر تا صد این حرفه آشنا شوید.

آموزش ساخت زیورآلات رزینی یک راهنما جامع و‌کاربردی است که می‌توانید با کمک آن یک شغل‌ خانگی جذاب را شروع کنید. یا یه شغل دوم با درآمد نسبتاً خوب را برای خود در خانه راه اندازی کنید. برای ورود به بازار کار زیورآلات‌ رزینی توصیه می‌کنیم ابتدا ویدئوهای آموزشی ارائه‌شده را به‌دقت مشاهده کنید تا با روند‌کار به‌طور کامل آشنا‌ شوید.

سپس اقدام به خرید ابزارها و وسایل مورد نیاز مناسب کنید تا بتوانید کاری باکیفیت را ارائه دهید. برای آن که بتوانید زیورآلات‌ رزینی خود را به‌راحتی به‌فروش برسانید پیشنهاد می‌دهیم نمونه‌کارهای خود را در شبکه‌های مجازی قرار‌دهید. این شبکه‌های مجازی به دلیل داشتن مخاطبان بی شمار می تواند به شما در پیشرفت کارتان کمک بزرگی کند.

درآمد زیورآلات رزینی در ایران

اکسسوری‌های رزینی از جدیدترین مدل‌های زیورآلات زنانه و مردانه، دخترانه و پسرانه هستند. این زیورآلات شامل: دستبند، گردنبند، انگشتر، نیم ست، پابند و سنجاق سینه است که با رزین ساخته می‌شوند. شما این امکان را دارید که محصولات خود را از طریق ایجاد آنلاین شاپ در اینستاگرام یا از راه فروش حضوری به فروشگاه‌های اکسسوری، به دست مشتریان برسانید. در این راستا، استفاده از تکنیک‌های بازاریابی (آنلاین و آفلاین) قطعاً می‌تواند، منجر به افزایش فروش و سود بیشتر کسب و کارتان شود. به طور کلی این حرفه یک کسب و کار خانگی محسوب می‌شود و اگر بتوانید یک کارگاه کوچک دست و پا کنید و با خلاقیت و با کیفیت بالا محصولات خود را تهیه کنید باعث جلب اعتماد مشتری‌ها و رونق گرفتن کارتان می‌شود. باید به این نکته توجه کنید درآمد شما رابطه مستقیمی با رضایت مشتری و تعداد سفارشات دارد. به طور میانگین اگر ماهانه در حدود 100 عدد زیورآلات رزینی را به فروش برسانید به طور میانگین درآمد شما چیزی در حدود 4 الی 5 میلیون تومان خواهد که این رقم با توجه به تعداد فروش بیشتر و… بیشتر خواهد شد.

آموزش های مقدماتی کار با رزین برای ساخت زیورآلات رزینی

1 ساعت

گردنبند و آویز رزینی

5 ساعت

دستبند رزینی

1 ساعت

انگشتر و گوشواره رزینی

2 ساعت

گیره سر رزینی

1 ساعت

رزین ریخته گری یکی از رزین های معمول در ساخت زیورآلات است. این رزین 2 جزئی است و برای ساخت زیورآلات رزینی عالی عمل می کند.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
رزین لایه گذاری شبیه به رزین ریخته گری عمل می کند و مانند آن از دو جزء سازنده تشکیل شده است. اختلاف بین رزین ریخته گری و رزین لایه گذاری عمدتا در ویسکوزیته آنهاست. رزین لایه گذاری ویسکوزیته بالاتری نسبت به رزین ریخته گری دارد و تنها برای ایجاد لایه های ضخیم و سطوحی که باید به خوبی درزبندی شوند مناسب است. دلیل تفاوت ویسکوزیته در این دو نوع رزین ساختار شیمیایی آن هاست.
رزین UV برای طراحی زیورآلات عالی است. این رزین در زیر نور UV در طی چند دقیقه سفت می شود. این رزین بی بوست و پس از سفت شدن سطح کریستالی (بلوری) شفافی را ایجاد می کند. تنها عیب این رزین این است که لایه های خیلی نازکی تا 4 میلی متر را می توان با آن ایجاد کرد.به هر حال، این محدودیت نباید مانع از استفاده از این رزین در ساخت زیورآلات شود چون زیورآلات معمولا اندازه های کوچکی دارند. رزین UV برای ساخت زیورآلاتی که در بین آن ها از دیگر اشیاء جاساز استفاده می شود عالی عمل می کند.
این رزین نسبت به دیگر رزین ها گران تر است اما بی بوست و بلورهای شفاف و 100 درصد غیر سمی را تولید می کند. رزین ریخته گری ویسکوزیته پایینی دارد و بنابراین زمان لازم برای سفت شدن آن بیشتر است. از طرف دیگر، لایه های ضخیم تا بالای 10 سانتی متر می توانید با این رزین ایجاد شوند. بنابراین این رزین برای اشیاء بزرگ تر مناسب است و اغلب برای ساخت مبلمان منزل و اشیایی نظیر میز از آن ها استفاده می شود.
اپوکسی در آب مقاوم است اما بهتر است از اپوکسی آبدوست و پایه آب استفاده کرد.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 24 نظر ثبت شده است

12 دیدگاه برای آموزش ساخت زیورآلات رزینی

  1. پری

    من فرزند خردسال در منزل دارم؛ آیا رزین اپوکسی سرطان زاست ؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      درصورتی‌که رزین و هاردنر دور از دسترس کودکان نگهداری شود، مشکلی نخواهد بود.
      بسپاس از همراهی شما

  2. sh_kmt

    هنگام کار با رزین باید مراقب بود؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کار با اپوکسی و هاردنر، مانند هر مادۀ شیمیایی دیگر می‌تواند در صورت استفادۀ ناصحیح برای سلامتی انسان خطرناک باشد اما با رعایت نکات اصولی هیچ مشکلی به وجود نخواهد امد.
      سپاس از همراهی شما

  3. hamide0123

    سلام خسته نباشید میتوانیم برای ساخت زیورالات رزینی چوبی از رزین زیورالات بجای رزین چوب استفاده کنیم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله رزین J1028 مناسب است.
      رزین اپوکسی زیورآلات کد J1028
      سپاس از همراهی شما

  4. sajede

    سلام
    برای ساخت زیورآلات چند نمونه قالب لوله ای سیلیکونی دارم که کلی ازشون تو سایت های مختلف هست(استوانه ای هستن) وقتی با اونها کار میکنم کارام اکثرا حباب دار میشن نمیشه فندک بزنم کف و کناره های کار رو بجز فندک وسیله ی دیگه ای هم ندارم برا حباب گیری میشه راهنماییم کنید چطور این قالب ها رو حباب گیری کنم.

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      یک روش ویبره هست میتونید انجام بدید و روش دیگر استفاده از دستگاه وکیوم.
      سپاس از همراهی شما

  5. siavash

    چطور آپوکسی رو ضد آب بکنیم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      اپوکسی مقاوم دربرابر آب هست ولی درصورت جاری بودن آب بهتر است از اپوکسی آبدوست و پایه آب استفاده کنید.
      سپاس از همراهی شما

  6. benaz

    سلام من بعد از سمباده زدن رزینم خش دار شد و کدر شد مشکل چی هست؟ و هم چنین چکارکنیم تا موقع کار رزین روی قاب زیورالات نریزه و اگر ریخت چجوری باید تمیزش کنیم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      اگر مراحل و نخوه ساب و پولیش را به درستی انجام دهید به براقیت و شفافیت نهایی خواهید رسید. همچنین در قالب زیورالات باید یه صورت قطره قطره بریزید که کنترل شده باشد. اگر احتیاج به تمیز شدن بود میتوانید از استن صنعتی استفاده کنید.
      سپاس از همراهی شما

  7. sarvenaz sadr

    در کار زیور الات پشت کارم موج برداشته بود همونطور که گفتید یک لایه رزین روش ریختم ولی یه حالت بخار مانند روی کارم ایجاد شد چرا و چکار کنم از بین بره.

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      رطوبت محیط کار خود را چک کنید و در زمان کار باید زیر 50 درصد باشد.
      سپاس از همراهی شما

  8. احمدی

    اگر گل از برگ تازه استفاده کنیم بازم نمیشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برگ و گل تازه امکان استفاده در رزین را ندارند چون مرطوب هستند.
      سپاس از همراهی شما

  9. مهناز

    سلام ممنون از مطالب خوبی که منتشر می کنید. میخواستم بپرسم آیا میشه از گلهای طبیعی و تازه در کار با رزین استفاده کرد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بدلیل اینکه هاردنر ها با رطوبت سازگار نیستند ، باید از اجسام خشک داخل رزین استفاده کنید، گل های طبیعی خشک شده در رزین موردی نداردند و میتوانید استفاده کنید.
      سپاس از همراهی شما

  10. ویدا جلیلی

    ممنون از سایت خوبتون. سوال داشتم گاهی رزین در حین خشک شدن حالت ژله ای پیدا میکند چرا؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      رزین شما وارد مرحله ژل تایم میشود و برای درک این موضوع پیشنهاد میکنم مقالات و ویدیو های آموزشی را مطالعه و ملاحظه کنید.
      سپاس از همراهی شما

  11. گلاره شافعی

    برای حجم کم آیا چوب بستنی برای همزدن رزین اپوکسی و هاردنر مناسب است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      چوب منافذ زیادی دارد و رزین اپوکسی حین همزدن جذب چوب میشود و در مقابل حباب هوای آزاد شده از بافت چوب وارد مخلوط میشود. اگر قصد دارید کار بی عیب و نقص و بی رنگ انجام دهید پیشنهاد میکنم از همزن شیشه ای یا همزن استیل استفاده کنید.
      سپاس از همراهی شما

  12. simin.ka

    آیا می‌شود از رزین زیورآلات برای ساخت ظروف غذا استفاده کنم؟ برای سلامتی و بهداشت غذایی مشکلی ندارد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      درصورتی‌که رزین و هاردنر دور از دسترس کودکان نگهداری شود، مشکلی نخواهد بود.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1,050

خریدار

4.9

رضایت

شناسه آموزش: 2431

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz