آموزش ساخت صابون فانتزی

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش ساخت صابون فانتزی-118فایل

قیمت محصول

100 تخفیف

370,000 تومان

تا کنون 525 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1398/10/25

حجم آموزش: 5.23 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/10/25

زمان آموزش: 7 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1398/10/25

حجم آموزش: 5.23 گیگابایت

زمان آموزش: 7 ساعت

امروزه به علت استفاده از مواد شیمیایی ممکن است آسیب‌های جبران نشدنی به پوست شما وارد شود. برای مثال استفاده‌ی همیشگی از صابون و مواد بهداشتی، می‌تواند یکی از این موارد باشد. درست کردن صابون فانتزی با مواد طبیعی ممکن است در ظاهر کمی سخت به نظر برسد اما حرفه‌ای بسیار جذاب است. ساخت صابون فانتزی در خانه یک روش ارزان، جذاب و سرگرم کننده برای کسب درآمد محسوب می‌شود. با این حال قبل از شروع به ساخت صابون‌های فانتزی باید آموزش ببینید. آموزشگاه 118فایل سعی بر این داشته است که نحوه ساخت صابون‌های گیاهی معطر را به بهترین نحو به شما عزیزان آموزش دهد. دوره‌ی آموزش ساخت صابون فانتزی 118فایل دارای 6 ساعت ویدئوی آموزشی است. در پارت اول به ساخت صابون خواهیم پرداخت.  این صابون های زیبا و جذاب برای معطر کردن کمد لباس های خود یا به عنوان تزئینات در سرویس بهداشتی به کار می رود.  در این مجموعه علاوه‌ بر ویدیو‌های آموزشی، فایل‌ متنی حاوی مواد مورد‌ نیاز ارائه گردیده است. همچنین در این دوره‌ی آموزشی به طور جداگانه، فایل‌ متنی حاوی مواد مورد‌ نیاز برای هر صابون بیان شده‌است. در ادامه به معرفی کامل دوره‌ی آموزشی ساخت صابون فانتزی 118فایل پرداخته‌ایم.

در واقع مجموعه آموزش ساخت صابون فانتزی مکمل پارت اول “آموزش ساخت صابون” می باشد و سعی کرده تا جدیدترین صابون های فانتزی را به شیوه ای آسان و توسط مواد کاملأ گیاهی برای شما علاقمندان عزیز آموزش دهد.

مزایای آموزش ساخت صابون فانتزی

1. ساخت این صابون به سرمایه کمی نیاز دارد و به عنوان ایجاد شغل خانگی بسیار مناسب است.

2. ساخت صابون فانتزی می‌تواند باعث ایجاد سرگرمی و همچنین شغل خانگی برای افرادی که به دنبال شغل دوم هستن یا خانم‌ها خانه‌دار باشد.

3. همچنین با ساخت صابون فانتزی می‌توان سلامتی و بهداشت را به دیگران هدیه کرد و از این صابون‌ها برای هدیه دادن به دیگران استفاده کرد.

4. باعث افزایش اعتماد به نفس و خود باوری در فرد می‌شود.

5. بازار کار غیر اشباع آن می‌تواند آینده‌ی روشنی برای این حرف رقم بزند.

چرا صابون فانتزی را فرا بگیریم؟

هنگامی که اسم صابون را می‌شنویم همیشه جسمی سخت و مستطیل شکل را به خاطر آورده که بوی‌ تندی نیز می‌دهد. اما این خصوصیات مربوط به صابون‌ های قدیمی می باشند. درحال حاضر صابون‌ سازی مانند سایر هنر‌ها دستخوش تغییرات‌ زیادی شده که باعث گردیده صابون‌ ها با ظاهر، عطر و رنگ‌ های متنوعی ساخته‌ شوند. صابون ها در محیط زندگیمان نقش بزرگی در قسمت شستشو، نظافت و بهداشت دارد.

همچنین کارهایی از جمله دور نگه داشتن حشرات، روان شدن زیپ‌ها و دیگر بخش‌ ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. صابون‌ های فانتزی درمقایسه با سایر صابون‌ ها دارای جذابیت بیشتری بوده که در موارد گوناگون برای تزیین از آن‌ ها استفاده می‌شود. آموزش ساخت صابون فانتزی می‌تواند برای زیباتر کردن طراحی‌ داخلی حمام یا حتی در قالب هدیه به عزیزانتان به یاری شما بیاید.

آموزش صابون فانتزی 118فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش ساخت صابون فانتزی!

پیش نیاز و مهارت لازم آموزش ساخت صابون فانتزی

ساخت صابون فانتزی در خانه بدون داشتن مدرک دانشگاهی و تحصیلات بالا امکان پذیر است اما اگر می‌خواهید شرکت بزرگی تاسیس کنید و چند نفر نیرو انسانی برای راه اندازی به کار بگیرد بهتر است تحصیلات لازم در این حوزه را داشته باشید. قبل از راه اندازی کسب و کار صابون سازی بهتر است آموزش‌های لازم را ببینید و با تجهیزات و فرآیند‌های مختلف صابون سازی آشنا باشید تا بتوانید در این حرفه به سود کلانی دست پیدا کنید. بهترین راه برای یادگیری این حرفه استفاده از پکیج‌ آموزش جامع ساخت صابون فانتزی است.

مدت زمان لازم برای یادگیری آموزش ساخت صابون فانتزی چقدر است؟

مدت زمان لازم برای یادگیری و آموزش ساخت انواع صابون دست ساز فانتزی به میزان علاقه و پشتکار شما در این حرفه بستگی دارد. اما اگر می‌خواهید این حرفه را به صورت اصولی و در کمترین زمان یاد بگیرید می‌توانید از دوره آموزش ساخت صابون فانتزی در خانه استفاده کنید و این حرفه را در کمتر از یک ماه یاد خواهید گرفت.

وسایل مورد نیاز برای شروع ساخت صابون فانتزی

1. عینک و دستکش ایمنی برای جلوگیری از تماس هیدروکسید سدیم با پوست

2. دو دماسنج شیشه‌ای

3. همزن دستی و قاشق پلاستیکی یا چوبی

4. قالب‌های پلاستیکی یا جعبه کفش یا قالب چوبی

5. چندین حوله برای تمیز کردن

6. کاغذ پوستی برای پوشاند صابون درون قالب

7. ترازوی دیجیتالی برای اندازه گیری دقیق مواد

8. سود سوزآور یا هیدروکسید سدیم

9. روغن‌های دلخواه هر یک خواص منحصر به فرد خود را دارند.

سرمایه لازم برای ورود به ساخت صابون فانتزی

ساخت صابون فانتزی از جمله مشاغلی است که به راحتی می‌توان درآمد خوبی از آن کسب کرد. امروزه مشتریان زیادی از شوینده‌های مختلف از جمله صابون برای مراقبت از پوست برای شستن لباس‌ها و به طورکلی بهداشت و نظافت استفاده می‌کنند. برای ساخت صابون فانتزی ابتدا باید این حرفه را به خوبی یاد بگیرید. برای این کار می‌توانید از آموزش حرفه‌ای ساخت صابون فانتزی استفاده کنید و با کمترین هزینه این حرفه را یاد بگیرید. کار بعدی که باید انجام دهید این است که مواد اولیه را تهیه کنید. بهتر است در خرید مواد اولیه دقت به خرج دهید تا محصولاتی که می‌خرید از کیفیت خوبی برخوردار باشند زیرا در کیفیت صابون سازی شما نقش دارند و باعث اعتماد سازی و جذب مشتری می‌شود. به طور کلی با روش فرآیند سرد با سرمایه 7 الی 8 میلیون می‌توانید وسایل صابون سازی را تهیه کنید و در آشپزخانه منزلتان مشغول ساخت صابون‌های فانتزی دلخواه شوید.

در پایان آموزش ساخت صابون فانتزی چه اتفاقی می‌افتد؟

با مشاهده کامل مجموعه آموزش ساخت صابون فانتزی از مراحل تولید صابون‌ فانتزی در اشکال کاپ کیک، زنبور عسل، قلب، الماس، پرتقال، دو رنگ، کاپ کیک قلبی، ژله ای، سه بعدی، اسباب بازی، پول، صدف، ماهی، مینیون، آجر، ادکلن و دیگر مدل ها آشنا خواهید شد. همچنین در مجموعه آموزش ساخت صابون‌ فانتزی علاوه‌ بر موارد بالا، نحوه طرح انداختن بر روی صابون را آموزش می‌دهد.

ساخت اسکراب و بمب‌ های حمام باعث گردیده تا آموزش ساخت صابون‌ فانتزی از سایر مجموعه‌ ها در این زمینه متمایز گردد.از مزیت های دیگری که میتواند صابون فانتزی داشته باشد این است که مواد افزودنی در ساخت آن به کار نمی رود.

بازار کار ساخت صابون فانتزی چگونه است؟

ساخت صابون فانتزی در خانه یک روش ارزان، جذاب و سرگرم کننده برای کسب درآمد محسوب می‌شود. روش‌های مختلفی برای تهیه صابون وجود دارد که شما با یادگیری آن‌ها می‌توانید با ساده‌ترین مواد برای خودتان صابون درست کنید و یا به عنوان یک محصول عالی مراقبت از پوست به دوستان خود هدیه دهید. بازار کار ساخت صابون فانتزی در کشور هنوز اشباع نشده و تقاضای زیادی برای صابون‌های ارگانیک و دست ساز خانگی وجود دارد که می‌تواند این نوید را بدهد که راه اندازی این حرفه با سود همراه خواهد.

سرمایه کمی برای راه اندازی شغل صابون سازی نیاز است و جالب است بدانید سودی که از این راه کسب می‌کنید چندین برابر سرمایه اولیه خواهد بود به شرطی که پشتکار و صبر و حوصله داشته باشید. بهتر است قبل از شروع صابون سازی و ساخت صابون فانتزی آموزش‌های لازم را دیده باشید تا هنگام تولید صابون به مشکل برنخورید و با تنوع‌های شکلی و راه‌های ساخت صابون‌های فانتزی آشنا شوید و بهترین‌ها را تولید کنید. بهترین گزینه برای یادگیری این حرفه استفاده از پکیج آموزش ساخت صابون دست ساز فانتزی است.

درآمد ساخت صابون فانتزی در ایران

صابون جز محصولاتی است که اگر از مواد گیاهی درست شده باشد تقاضای بیشتری نسبت به صابون‌های شیمیایی در بازار برای آن وجود خواهد داشت. آمارها نشان می‌دهند که زنان بیشترین درخواست را برای صابون‌های ارگانیک دارند و این یعنی با ساخت صابون فانتزی  می‌توان به درآمد خوبی دست یافت.

اگر کسب و کار خانگی این حرفه را آغاز می‌کنید می‌توانید ماهانه بیش از 5 میلیون تومان درآمد داشته باشید و این بستگی به تعداد و نوع صابون‌هایی که می‌سازید و بازاریابی شما دارد که ممکن است این رقم به 10 میلیون تومان در ماه نیز افزایش پیدا کند. برای کسب درآمد بیشتر شما می‌توانید از تبلیغات درست در فضای مجازی و حقیقی استفاده کنید و با معرفی صابون‌های فانتزی خود به دیگران درآمد حاصل از این کارتان را افزایش دهید.

درآمد ساخت صابون فانتزی در جهان

آمار و اطلاعات دقیقی از درآمد حاصل از ساخت صابون خانگی به خصوص صابون فانتزی در کشورهای مختلف در دست نیست اما اگر به این شغل به صورت کسب و کار خانگی نگاه کنید می‌توانید در کشورهای مختلف با 100دلار این کار را شروع کنید و در ماه با توجه به تعداد صابون‌هایی که می‌سازید و نوع صابون‌هایی که برای فروش به عرضه می‌گذارید درآمد قابل توجهی داشته باشید. صابون در بسیاری از کشورها همچون آمریکا، چین، آلمان و… خریداران زیادی دارد و بازار آن اشباع نشده است.

اگر کسب و کار خانگی این حرفه را آغاز می‌کنید می‌توانید ماهانه بیش از 5 میلیون تومان درآمد داشته باشید و این بستگی به تعداد و نوع صابون‌هایی که می‌سازید و بازاریابی شما دارد که ممکن است این رقم به 10 میلیون تومان در ماه نیز افزایش پیدا کند. برای کسب درآمد بیشتر شما می‌توانید از تبلیغات درست در فضای مجازی و حقیقی استفاده کنید و با معرفی صابون‌های فانتزی خود به دیگران درآمد حاصل از این کارتان را افزایش دهید.

آموزش ساخت صابون های تزئینی

2 ساعت

روش های متداول ساخت صابون و ایجاد طرح روی صابون

2 ساعت

آموزش ساخت صابون و قالب

3 ساعت

صابون های زیبایی به صورت قطعه شمش مانندی هستند که بسیار معطر بوده و در رنگ ها و طرح های مختلفی درست می شوند که بسیار پرفروش اند.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
وقتی مواد شما آماده شد قبل از ریختن آن در قالب ابتدا کمی کف قالب ها چرب کنید سپس مواد را به آن اضافه کنید.
زمانی که مواد صابونتان کاملا سرد شده باشد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 22 نظر ثبت شده است

11 دیدگاه برای آموزش ساخت صابون فانتزی

  1. مریم

    سلام از چه موادی استفاده میشه

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      شما می توانید با تهیه این دوره تمامی مراحل ساخت صابون و وسایل و مواد مورد نیاز ساخت آن را فرابگیرید.
      سپاس از همراهی شما

  2. M.A.R.A.L

    زیرنویس داره یا دوبله فارسی؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این دوره در حال حاضر صرفاً با زیرنویس تحت الفظی ارائه شده است.
      سپاس از همراهی شما

  3. A2SA

    میتونین زودتر بفرستین برام؟!!!!!!!!!!!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کاربرگرامی؛ شما می‌توانید علاوه بر ارسال پستی برای دریافت دوره، از لینک‌های دانلود اقدام نمایید.
      سپاس از همراهی شما

  4. سهراب جعفری

    آموزش ساخت صابون با اسباب بازی هم داره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله؛ این دوره آموزش ساخت صابون با اسباب بازی را نیز داراست.
      سپاس از همراهی شما

  5. *farahnaz*

    آیا برای فروش هم مناسبه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. شما می‌توانید با تولید حجم انبوه از این محصول کسب درآمد داشته باشید.
      سپاس از همراهی شما

  6. T.Kargar

    مواد شیمیایی به کار رفته توی صابون مضر نیست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کاربرگرامی، ترکیبات این نوع صابون‌ها کاملاً گیاهی بوده و فاقد افزودنی‌های شیمیایی است.
      سپاس از همراهی شما

  7. SHOJA:)

    خوشبوکننده هم میشه اضافه کرد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله؛ می‌توانید از خوشبو کننده‌های طبیعی و مصنوعی مناسب استفاده کنید.
      سپاس از همراهی شما

  8. لاله مهربان

    چه شکلایی داره تو آموزش؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در اشکال کاپ کیک، زنبور عسل، قلب، الماس، پرتقال، دو رنگ، کاپ کیک قلبی، ژله ای، سه بعدی، اسباب بازی، پول، صدف، ماهی، مینیون، آجر، ادکلن و دیگر مدل ها در آموزش آورده شده است.
      سپاس از همراهی شما

  9. donya.kz

    قدرت شویندگیش چجوریه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      قدرت شویندگی این نوع صابون‌ها از صابون‌های معمولی به مراتب بهتر است.
      سپاس از همراهی شما

  10. mahlagha.jahanshiri

    سخته یا توی خونه هم می تونم درست کنم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر؛ این آموزش صفر تا صد است و از شیوه‌های آسانی برای ساخت استفاده می‌کند و حتی می‌توانید در اوقات فراغت خود از این طریق کسب درآمد داشته باشید.
      سپاس از همراهی شما

  11. mitra.alidokhti

    آموزش ساخت اسکراب هم داره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. این دوره دارای آموزش ساخت اسکراب می‌باشد.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

525

خریدار

4.7

رضایت

شناسه آموزش: 3222

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz