آموزش ساخت عروسک جورابی

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش ساخت عروسک جورابی-118فایل

قیمت محصول

100 تخفیف

350,000 تومان

تا کنون 210 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1399/10/01

حجم آموزش: 8.27 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/10/01

زمان آموزش: 8 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1399/10/01

حجم آموزش: 8.27 گیگابایت

زمان آموزش: 8 ساعت

عروسک جورابی یکی از قدیمی‌ترین و نوستالژی‌ترین عروسک‌ها در تاریخ ایران می‌باشد. اما با گذشت زمان این عروسک‌ها به روز شدند و شکل و شمایل جذابی به خود گرفتند. علاوه بر جذاب شدن ظاهرشان، قیمت این عروسک‌ها هم به شدت بالا رفت. بالا رفتن قیمت این عروسک‌ها باعث شد که بسیاری که افراد جامعه ساخت عروسک‌های جورابی را به عنوان یک کسب و کار انتخاب کنند. ساخت عروسک‌های جورابی را بیشتر خانم‌های خانه دار انتخاب می‌کنند. زیرا با این کار می‌توانند هم به کارهای خانه رسیده و هم کسب و کار و منبع درآمدی داشته باشند. علاوه بر کسب درآمد با ساخت عروسک‌های جورابی می‌توانید اوقات فراغت خود را پر کرده و برای خود سرگرمی ایجاد کنید. آموزش ساخت عروسک جورابی را به همه کسانی که در خانه مشغول به ساخت عروسک هستند توصیه می‌کنیم. این دوره دارای 9 ساعت ویدئوی آموزشی می‌باشد. مدل‌های متنوع چون عروسک پسر، دختر، خرگوش، میمون وغیره را می‌توانید با آموزش ساخت عروسک جورابی 118فایل فرا بگیریم. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز ساخت عروسک جورابی به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

آموزش ساخت عروسک جورابی به دلیل سادگی در دوخت و سرعت بالا در آماده سازی موجب شده بسیاری از کسانی که در منزل به عنوان شغل خانگی مشغول به ساخت عروسک هستند بیشتر سعی دارند عروسک‌های خود را با جوراب‌ بسازند.

می‌توانید با ایده گرفتن از این ویدئوها عروسک دلخواهتان را به راحتی با جوراب بدوزید. در این مجموعه حتی نحوه دوخت مو سر عروسک دختر نیز آموزش داده شده‌است. در نتیجه علاقمندان به این هنر زیبا و جذاب می‌توانند انواع عروسک دختر را ساخته و به فروش بگذارند.

این نوع عروسک‌ها یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین نوع عروسک‌ها هستند که با کمترین امکانات به بهترین شکل ساخته می‌شوند. ساخت عروسک جورابی با ساد‌ه‌ترین وسایل و خیلی راحت و سریع انجام می‌شود. برای ساخت این نوع عروسک همانطور که از اسمش پیداست، احتیاج به جوراب دارید. البته می‌شود با انواع پارچه هم درست کرد اما استفاده از جوراب باعث می‌شود کار سریع تر پیش رود و نما و ظاهر بهتری نیز داشته باشد. ساخت این نوع جوراب‌ها باعث سرگرمی و یک نوع کاردستی محسوب می‌شود. البته افرادی هستند که با ساخت و فروش این عروسک‌ها درآمد زایی می‌کنند. اگر شما هم علاقه دارید این نوع عروسک‌ها را درست کنید می‌توانید از پکیج تصویری آموزش ساخت عروسک جورابی استفاده کنید.

مزایای یادگیری ساخت عروسک جورابی

کم هزینه و بدون داشتن سرمایه می‌توان آن را درست کرد. از جوراب‌های کهنه و غیرقابل استفاده می‌توان برای این کار استفاده کرد. سرگرمی و اوقات فراغت بسیار خوبی را رقم می‌زند. می‌تواند منبع درآمد خوبی برای افرادی که دنبال کسب و کار خانگی هستند باشد.

چرا ساخت عروسک جورابی را فرا بگیریم؟

از آنجایی که ساخت عروسک در هر مدل و طرحی یک کار سرگرم کننده و هیجان انگیز است یادگیری آن باعث می‌شود اوقات فراغت خوشی برای خود و خانواده ایجاد کنید. همچنین ساخت عروسک جورابی با کمترین هزینه و سرمایه انجام می‌شود که به راحتی می‌توانید از جوراب‌هایی که دیگر استفاده نمی‌کنند برای این کار استفاده کنید. می‌توانید با جوراب عروسک‌های زیبایی بسازید و به دیگران هدیه دهید و آن‌ها را نیز با این کسب و کار آشنا کنید.

آموزش ساخت عروسک جورابی را به همه کسانی که در خانه مشغول به ساخت عروسک هستند توصیه می‌کنیم. ساخت عروسک جورابی هم برایشان راحت‌تر بوده هم قادرند در زمان اندک عروسک‌های بیشتری را بسازند. مدل‌های متنوعی از حیواناتی نظیر پنگوئن، خرس، گوزن، سگ، موش و … در این‌ مجموعه آموزش داده شده‌است.

دوخت عروسک یکی از مهارت هایی است که مادران نیز به آن علاقه ویژه ای نشان می دهند. با توجه به هزینه بالای عروسک های موجود در بازار و علاقه زیاد کودکان به انواع عروسک ها، دوخت عروسک های ساده و با کمترین هزینه بسیار مورد استقبال مادران قرار میگیرد.

حتی اگر هیچ‌ مهارتی در ساخت عروسک ندارید و می‌خواهید یک منبع درآمدی نسبتاً خوب را داشته باشید، آموزش ساخت عروسک جورابی را پیشنهاد می‌دهیم. در آموزش ساخت عروسک‌ جورابی مراحل دوخت عروسک گام‌به‌گام نشان داده شده و به دلیل استفاده از جوراب نسبت به سایر عروسک‌ها مراحل دوخت کمتری وجود دارد، از این رو برای افراد تازه کار هم این مجموعه مناسب و کاربردی می‌باشد

آموزش دوخت عروسک جورابی 118فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش عروسک جورابی!

پیش نیاز و مهارت لازم برای ساخت عروسک جورابی

اینکه بخواهید عروسک سازی را به صورت حرفه‌ای دنبال کنید با اینکه بخواهید فقط ساخت عروسک جورابی را یاد بگیرید مسئله متفاوتی است. زیرا عروسک سازی جز رشته‌های پرطرفداری است که برای یادگیری آن افراد زیادی در دانشگاه‌ها مشغول به تحصیل می‌شوند. اما برای یادگیری ساخت عروسک جورابی به تحصیلات خاصی نیاز ندارید فقط باید از هنر دوخت و دوز سردربیاورید و مهارت و توانایی بالایی در این کار داشته باشید برای این کار می‌توانید در دوره آموزش جامع عروسک جورابی شرکت کنید.

مدت زمان لازم برای یادگیری ساخت عروسک جورابی چقدر است؟

برای یادگیری این هنر باید علاقه و مهارت و خلاقیت زیادی داشته باشید و همین باعث می‌شود روند یادگیری شما در این زمینه کمتر شود. اما به طور کلی کسانی که می‌خواهند این هنر را یاد بگیرند بهتر است از دوره آموزشی ساخت عروسک جورابی استفاده کنند که این آموزش سرعت یادگیری شما را بالا می‌برد و در کمتر از یک روز می‌توانید عروسک‌های جواربی زیبا بسازید.

وسایل مورد نیاز برای شروع ساخت عروسک جورابی

برای ساخت عروسک می‌توانید از وسایل ساده‌ای نظیر کاموا، پارچه، جوراب، پولیش و … استفاده کنید. عروسک سازی با پارچه، عروسک سازی با کاموا و عروسک سازی با گونی و جوراب از انواع روش‌های آسان برای ساخت عروسک‌های زیبا و جالب است و شما می‌توانید با کمک این وسایل و امکانات ساده عروسک‌های شیکی را در منزل بسازید. برای ساخت عروسک با جوراب همانطور که می‌دانید به وسایل ساده و مقدماتی نیاز دارید که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم:

1. جوراب: یک جفت

2. پنبه: به مقدار لازم

3. پارچه رنگی برای لباس عروسک و موی عروسک

4.نخ، سوزن، قیچی، چشم عروسک و… .

سرمایه لازم برای شروع ساخت عروسک جورابی

برای وارد شدن به حرفه ساخت عروسک جورابی به سرمایه آنچنانی نیاز ندارید و با کمترین سرمایه و فقط با تهیه ابزار و وسایل اصلی این کار می‌توانید وارد این حرفه شوید. برای اینکار ابتدا باید آموزش ببینید که هزینه کلاس‌ها و شهریه دوره‌ها با توجه به منطقه و محل زندگی متفاوت است. برای آموزش بهتر و کمتر شدن هزینه یادگیری این حرفه می‌توانید از پکیج فوق العاده آموزش کامل ساخت عروسک جورابی استفاده کنید و با صفر تا صد این کار آشنا شوید.

در پایان آموزش دوخت عروسک جورابی چه اتفاقی می‌افتد؟

پس از یادگیری آموزش حرفه‌ای ساخت عروسک جورابی شما می‌توانید برای خود و دیگران کارآفرینی کنید و کسب و کار کوچکی را راه‌ اندازی نمایید. علاوه بر این می‌توانید این هنر را به دیگران آموزش دهید و وسیله‌ای برای سرگرمی کودکان و بزرگسالان باشد. همچنین می‌توانید به عنوان مشاغل خانگی با درآمد بالا و یا به صورت شغل دوم داشته باشید و از درآمد بالای آن استفاده کنید. بعد از یادگیری می‌توانید عروسک‌های دلخواه خودتان را بسازید و حتی می‌توانید آن‌ها را به دیگران نیز هدیه دهید.

در پایان آموزش ساخت عروسک جورابی علاقمندان و هنرآموزان توانایی ساخت انواع عروسک را به دست می آورند که شامل  عروسک پسر، دختر، بی‌بی (baby)، خرگوش، گربه، خرس، میمون، پنگوئن، خرس، گوزن، سگ، موش، آدم برفی و غیره می شود و می‌توانند همراه با مربی، عروسک مورد نظر خود را بدوزند.

در انتهای آموزش ساخت عروسک‌ جورابی ایده‌های جذابی را یاد می‌گیرید. با این ایده‌ها توانایی ساخت عروسک های جدید با طرح‌ های متفاوت را به دست می‌آورید. افراد تازه‌ کار توجه داشته‌ باشند پس‌ از آموزش ساخت عروسک‌ جورابی حتماً ابتدا‌ با جوراب‌های قدیمی تمرین‌ کرده تا مهارت لازم را برای دوخت کسب‌کنند.

بازار کار دوخت عروسک جورابی در ایران چگونه است؟

ساخت عروسک در حال تبدیل شدن به یک شغل مد روز و یک تجارت پرسود برای سازنده اسباب بازی‌های دست ساز شده است. همچنین عروسک‌ها برای همه دختر‌ها و بعضا پسرها حتی وقتی بزرگ می‌شوند، جذابیت زیادی دارند.  تقریبا می‌توان گفت که هر نوع عروسک با هر مدل یا جنسی جذابیت خاص خود را دارد و طرفداران آن‌ها زیاد است. عروسک جورابی نیز جز این عروسک‌ها است که طرفداران خاص خود را دارد و به دلیل سادگی در درست کردن آن و تنوع رنگی در آن‌ها تقاضا برای این عروسک‌ها زیاد است. برای اینکه بتوانید وارد این حرفه شوید و عروسک‌های جورابی خودتان را درست کنید و بعد از آن وارد بازار کار این حرفه شوید می‌توانید از پکیج آموزش صفر تا صد ساخت عروسک جواربی استفاده کنید.

عروسک‌ سازی یکی از مشاغل خانگی پرسود به شمار می‌رود که موجب‌ شده عروسک‌سازان درآمد میلیونی را از این‌ راه کسب کنند. آموزش ساخت عروسک جورابی یکی از برترین مجموعه‌های آموزشی در زمینه ساخت عروسک است. می‌توانید با هزینه کم و به سرعت عروسک‌های مختلفی را در ابعاد کوچک و متوسط بسازید.

عروسک حیوانات نظیر پنگوئن، خرس، گوزن، سگ، موش، خرگوش، گربه، میمون و… جزء پرطرفدارترین عروسک‌هاست. در آموزش ساخت عروسک‌ جورابی به نحوه دوخت آن‌ها اشاره‌شده است. از این‌رو می‌توانید همراه‌ با آموزش ساخت عروسک‌ جورابی عروسک‌های پرفروش را بسازید.

درآمد ساخت عروسک جورابی در ایران

اگر بخواهید به عنوان یک حرفه و کسب و کار عروسک جورابی تولید کنید و به درآمد بالا در این کار می‌اندیشید ابتدا باید عروسک‌های با کیفیت بسازید و دوم از فضای تبلیغات مجازی و حقیقی استفاده کنید تا بتوانید با جذب مشتری به درآمد بالا برسید. اما به طور کلی کسب و کار عروسک سازی در هر مدلی و حتی عروسک جورابی بازار کار خوبی در ایران دارد و متقاضی زیادی برای آن عروسک‌ها وجود دارد. اگر بتوانید یک بازار فروش ثابت برای عروسک‌هایتان پیدا کنید می‌توانید ماهانه بیش از 5 الی 7 میلیون تومان درآمد داشته باشید. البته این رقم بستگی به میزان سفارشات و فعالیت‌های شما و تعداد عروسک‌هایی که می‌سازید بستگی دارد.

آموزش دوخت عروسک پسر ودختر

2 ساعت

دوخت عروسک حیوانات

6 ساعت

بیش از 50 نوع مدل متنوع جهت ایده

1 ساعت

در این مرحله باید با انتخاب یک پارچه مناسب، پوست بدن عروسک خود را بسازید. وجود پارچه مناسب که هم به صورت هم قفل و هم به صورت پیراهن در می آید مناسب است. بهتر است از یک نوع پارچه برای صورت و بدن عروسک استفاده کنید تا تفاوت نا محسوسی وجود نداشته باشد. پارچه های سنگین وزن برای عروسک های بلند و پارچه های سبک وزن برای عروسک های کوچکتر توصیه میشوند.
برای دوختن پیراهن پنبه ای یا قفل کردن بسته بندی مورد نیاز عروسک، از سوزن های مخصوص با اندازه های کوچک استفاده میکنیم. برای خیاطی با دست و گلدوزی و… به انواع سوزن احتیاج دارید. سوزن هایی کوتاه و بلند با نوک های تیز یا ضخیم. بعضی از قسمت های بدن عروسک بهتر است از سوزن های محکم و طولانی دوخته شود . قسمت های دوختن گردن عروسک، با سوزن های بلند بسیار ساده است. شما با یک سوزن کوتاه و باریکتر بهتر عمل می کنید.
پشتیبانی شما عزیزان به صورتی هست که در روند آموزش، دوخت عروسک جورابی و حتی خرید لوازم دوخت عروسک جورابی؛ هر سوال یا مشکلی داشتید، پشتیبانان ما شما را با صبر و حوصله کاملا راهنمایی خواهند کرد.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای آموزش ساخت عروسک جورابی

  1. taniatajnod

    خیلی عالی بود دستتون درد نکنه

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سپاس از همراهی شما

  2. مژگان

    میشه از این راه کسب درآمد داشته باشم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله با تمرین و تکرار و ساخت عروسک های متنوع می توانید با درست کردن عروسک های جورابی به درآمد قابل توجهی دست پیدا کنید.
      سپاس از همراهی شما

  3. asir

    سلام کیفیت ویدیو ها چجوریه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کیفیت ویدئوهای آموزشی HD (1920*1080) می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  4. felicita

    موی سر عروسک رو چطوری درست کنیم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در این مجموعه نحوه دوخت مو سر عروسک دختر نیز آموزش داده شده‌است.
      سپاس از همراهی شما

  5. mahlakasirian

    چند روزه میتونم این مهارت رو یاد بگیرم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      وبسایت 118فایل مرحله به مرحله در بیش از 8 ساعت ویدئو به آموزش ساخت عروسک‌ جورابی پرداخته است برای کسب مهارت کافی نیاز به تمرین بیشتری دارید.
      سپاس از همراهی شما

  6. jamalinasab

    امکان پرداخت درب منزل هم وجود دراه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله، بعد از دریافت و اطمینان از سالم بودن محصول امکان پرداخت وجود دارد.
      سپاس از همراهی شما

  7. banafsheahrari

    چه مجموعه های مشابهی دارید؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      ساخت عروسک روسی، آموزش بافتنی مقدماتی،ساخت عروسک خمیری و ساخت عروسک تیلدا مجموعه های مشابه هستند.
      برای کسب اطلاعات بیشتر با پشتیبانی 118fileتماس بگیرید.
      شماره واحد پشتیبانی:02122221240
      سپاس از همراهی شما

  8. sorme.k

    من اولین باره که میخوام عروسک درست کنم و هیچ پیش زمینه ای ندارم میتونه برام مفید باشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله با توجه به اینکه مجموعه ساخت عروسک جورابی صفر تا صد می باشد برای تمامی علاقه مندان به این حوزه مفید می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  9. سمیرا

    چه مدل هایی آموزش داده میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      مدل‌های متنوع چون عروسک پسر، دختر، بی‌بی (baby)، خرگوش، گربه، خرس، میمون و…را می توانید با کمک آموزش ساخت عروسک‌ جورابی با انوع جورابهای رنگی آماده کنید.
      سپاس از همراهی شما

  10. هلن کریمی

    برای ساخت این عروسک ها چه چیز هایی نیاز داریم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای ساخت این عروسک ها نیاز به ابزار خاصی ندارید بلکه با نخ و سوزن می توانید این کار را انجام دهید.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

210

خریدار

4.9

رضایت

شناسه آموزش: 3312

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

کد تخفیف : honaramozan