آموزش دوخت و ساخت عروسک روسی صفر تا صد+ویژه بازار کار

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش ساخت عروسک روسی-118فایل

قیمت محصول

100 تخفیف

375,000 تومان

تا کنون 735 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1397/01/21

حجم آموزش: 19.45 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/01/21

زمان آموزش: 21 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1397/01/21

حجم آموزش: 19.45 گیگابایت

زمان آموزش: 21 ساعت

آموزش دوخت عروسک روسی 118فایل با بیش از 21 ساعت ویدئو، به آموزش یکی از مدل‌ های جذاب و دوست داشتنی عروسک می‌ پردازد. این دوره سعی دارد که نحوه دوخت عروسک خرگوش، عروسک دختر با کلاه، دوخت عروسک 25 سانتی، اعضاء بدن، دامن توری، الگو لباس های عروسک، الگو کفش عروسک و علاوه بر این ها نحوه اتصال سر و پا به بدن، چسباندن موها به سر عروسک را به صورت مرحله به مرحله به شما آموزش دهد تا علاقمندان به فراگیری عروسک‌ های روسی قادر باشند و به راحتی آن را آماده کنند.

مزایای ساخت عروسک روسی

1. ساخت عروسک روسی می‌تواند باعث افزایش اعتماد به نفس در فرد شود.

2. باعث ایجاد آرامش و بالا بردن تمرکز در افراد می‌شود.

3. درآمدی ثابت با امنیت شغلی بالا.

4.بازار کار اشباع نشده‌ای دارد و افرادی که می‌خواهند وارد این حرفه شوند می‌توانند به درآمد خوبی دست پیدا کنند.

چرا ساخت عروسک روسی را فرا بگیریم؟

عروسک ‌سازی در حال حاضر یکی از مشاغل پر درآمد جهان محسوب می شود. به گونه‌ ای که شرکت ‌های بزرگی در این زمینه فعالیت می‌ کنند. در بین عروسک‌ های موجود در بازار همان طور که قبلاً هم اشاره شد، عروسک ‌روسی از محبوبیت بالایی برخوردار است.

با تهیه آموزش دوخت عروسک روسی قادر خواهید بود این مدل عروسک ها را در ابعاد دلخواهتان بسازید و آنها را به دیگران هدیه دهید. از طرفی می‌توانید آن را به عنوان وسیله‌ای برای سرگرم و مشغول کردن کودکان و آموزش به آن‌ها استفاده کنید. این آموزش برای همه علاقمندان به این نوع عروسک با هر سطحی از مهارت، مناسب است.

در این مجموعه نحوه دوخت تمام اجزای بدن و لباس عروسک به صورت مرحله ‌به‌ مرحله ارائه شده‌ است تا علاوه بر سازندگان عروسک، کسانی که برای اولین بار می‌ خواهند دوخت عروسک را انجام دهند بتوانند به خوبی آموزش ببینند.

آموزش ساخت عروسک روسی 118فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش ساخت عروسک روسی!

پیش نیاز و مهارت لازم برای ساخت عروسک روسی

برای یادگیری و آموزش ساخت عروسک روسی به تحصیلات دانشگاهی نیاز ندارید و به راحتی با استفاده از پکیج آموزش گام به گام عروسک روسی می‌توانید این هنر را یاد بگیرید و در هر ساعت از شبانه روز این آموزش‌ها را گوش کنید و تکرار و تمرین داشته باشید. علاوه بر این برای کسب مهارت می‌توانید در آموزشگاه‌های معتبری که به تدریس و آموزش این هنر می‌پردازند مشغول شوید.

مدت زمان لازم برای یادگیری ساخت عروسک روسی چقدر است؟

برای یادگیری این هنر باید علاقه و مهارت و خلاقیت زیادی داشته باشید و همین باعث می‌شود روند یادگیری شما در این زمینه کمتر شود. اما به طور کلی کسانی که می‌خواهند این هنر را یاد بگیرند بهتر است از دوره آموزش صفر تا صد ساخت عروسک روسی استفاده کنند که این آموزش مدت زمان یادگیری آن‌ها را به کمتر از یک ماه می‌رساند.

لیست وسایل مورد نیاز برای شروع ساخت عروسک روسی

برای ساخت عروسک روسی علاوه بر الگو و نخ و سوزن به یکسری وسایل خاص که در زیر به معرفی آن‌ها می‌پردازیم نیاز دارید:

1. پارچه تریکو کشی به رنگ بدن برای بدن عروسک (حدود یک متر)

2. الیاف پشم شیشه (برای پر کردن عروسک)

3. توپک یونولیتی سایز ۸ (برای داخل سر عروسک)

4. الیاف متری برای اطراف توپک یونولیتی

5. پارچه نمدی دومیل رنگی حدود نیم متر

6. پارچه نخی برای لباس عروسک

7. توری شیفون

8. سیخ چوبی یا سیم مفتول برای شکل دادن به بدن و پاها

9. موی مصنوعی یا کاموا

10. تزئینات برای روی مو و لباس

11. رنگ اکریلیک یا لاک مشکی و منجوق ریز برای چشم

12. چسب حرارتی

سرمایه لازم برای شروع ساخت عروسک روسی

برای وارد شدن به شغل عروسک سازی یا یادگیری و آموزش ساختن عروسک روسی به سرمایه زیادی نیاز ندارید. برای این کار ابتدا شما باید با توجه به محل زندگیتان چیزی در حدود 2 الی 4 میلیون تومان جهت شرکت در کلاس‌های آموزشی ساخت عروسک روسی هزینه کنید و این هنر را یاد بگیرید. برای اینکه این هنر زیبا را یاد بگیرید و هزینه اضافی پرداخت نکنید می‌توانید از پکیج آموزش کامل عروسک روسی استفاده کنید. در مرحله بعد به سرمایه‌ای نزدیک 5 میلیون تومان نیاز دارید تا وسایل مورد نیاز را تهیه کنید. اگر بخواهید کارگاه کوچک عروسک سازی برای خود ایجاد کنید به مکانی نیاز دارید که اجاره و رهن آن با توجه به شهر و محل زندگی متفاوت خواهد بود.

در پایان آموزش ساخت عروسک روسی چه اتفاقی می‌افتد؟

در پایان این حرفه هنر آموزان نحوه دوخت انواع عروسک را فرا خواهند گرفت. درنتیجه می ‌توانند به راحتی بدن، دست، پا و موی عروسک را به کمک الگو های ارائه شده بسازند.

دامن لباس عروسک روسی دارای چین بوده که نحوه دوخت آن را علاقمندان نیز در انتها فرا می‌گیرند. موهای‌ مجعد روسی یکی‌ از مشخصه ‌های آن به شمار می‌رود که روش ‌درست‌ کردن موها و نحوه‌ ی ‌اتصال آن به سر عروسک در آموزش توضیح داده ‌شده ‌است.

علاقمندان می‌توانند این مدل عروسک را در بازار به فروش بگذارند و یک شغل خانگی با درآمد نسبتاً خوب را شروع کنند.

پس از یادگیری آموزش عروسک روسی شما می‌توانید برای خود و دیگران کارآفرینی کرده و کسب و کار کوچکی را راه‌اندازی کنید. علاوه بر این می‌توانید این هنر را به دیگران آموزش دهید و وسیله‌ای برای سرگرمی کودکان و بزرگسالان باشد. همچنین می‌توانید به عنوان مشاغل خانگی با درآمد بالا و یا به صورت شغل دوم داشته باشید و از درامد بالای آن استفاده کنید. بعد از یادگیری می‌توانید عروسک‌های دلخواه خودتان را بسازید و حتی می‌توانید آن‌ها را به دیگران نیز هدیه دهید.

بازار کار ساخت عروسک روسی در ایران چگونه است؟

در چند سال اخیر طرفداران عروسک روسی گسترش یافته است و افراد زیادی خواهان این نوع عروسک با مو و لباس‌های متفاوت شده‌اند. بنا به تقاضای بالای بازار، بازار کار هم برای ساخت عروسک روسی بسیار داغ است. کسانی که می‌خواهند وارد این حرفه شوند باید مهارت، خلاقیت و ذوق هنری بسیار بالایی داشته باشند تا در این کسب و کار موفق شوند. برای اینکه ساخت عروسک روسی را یاد بگیرید بهتر است از دوره آموزش مقدماتی تا پیشرفته ساخت عروسک روسی استفاده کنید. در این آموزش صفر تا صد این هنر به هنرآموزان آموزش داده می‌شود و این مسئله باعث می‌شود بتوانید خیلی زود وارد بازار کار این حرفه شوید.

درآمد ساخت عروسک روسی در ایران

عروسک روسی جز عروسک‌های پرطرفدار این روزها است. همانطور که می‌دانید عروسک‌های روسی معمولا از پارچه های لطیف ساخته می شوند با موهایی مشابه طبیعی، ظاهر ظریف، فانتزی و فوق العاده جذابی دارند که باعث می‌شود مورد علاقه تعداد زیادی از افراد قرار بگیرند. در واقع طرفداران عروسک روسی سن یا جنس خاصی ندارند. به طوری که هم در بین کودکان و هم بزرگسالان محبوبیت روزافزون خود را حفظ کرده اند و هرکسی از هر گروه سنی می تواند دوست دارشان باشد و برای تزئین و روح دادن به فضای زندگی و خانه اش از عروسک روسی استفاده کند. از همین رو درآمد حاصل از این حرفه به نسبت سایر مشاغل بسیار خوب است. این عروسک‌ها در کشور خودمان با توجه به کیفیت عروسک‌ها، متریال استفاده شده برای ساخت آن‌ها، خلاقیت‌های به ‌کار رفته در ساختشان و با توجه به ارزش پول کشور چیزی حدود ۱۰۰ هزار تومان تا ۴۰۰ هزار تومان قیمت گذاری می‌شوند.

عروسک‌های بدون بینی، گوش و حتی دهان، امروزه به یکی از محبوب ترین و پر سفارش‌ترین عروسک‌های جهان تبدیل شده‌اند. عروسک روسی امروزه گوی سبقت را از تمامی عروسک‌های موجود در بازار ربوده است. از همین رو این عروسک در جهان جایگاه ویژه‌ای دارد و افرادی که در این حرفه مشغول به کار هستند از درآمد بسیار خوبی برخوردار هستند. اگر شما هم می‌خواهید این حرفه را یاد بگیرید و جز مشاغلی برایتان باشد که بتوانید بعد از مهاجرت مشغول به کار شوید بهتر است از پکیج آموزش حرفه‌ای ساخت عروسک روسی استفاده کنید تا مهارت و توانایی لازم برای ساخت این عروسک را پیدا کنید.

آموزش عروسک دختر با کلاه و دوخت عروسک 25 سانت

3 ساعت

دوخت عروسک خرگوش و دوخت عروسک شنل برفی

1 ساعت

آموزش عروسک پیرزن

6 ساعت

عروسک پسر با کلاه و عروسک دختر

5 ساعت

آموزش مو عروسک،دوخت لباس، کفش و دامن عروسک

2 ساعت

آموزش دوخت اعضای بدن

2 ساعت

نحوه دوخت عروسک 32 سانت، سر و صورت عروسک

1 ساعت

تکه مربوط به بدن را با الیاف پر کنید و سعی کنید که جایی از پوشش بدن بدون الیاف باقی نماند به این منظور می توانید از یک سیخ چوبی برای هدایت الیاف به تمامی قسمت های بدن استفاده کنید. هر چه بدن از الیاف بیشتر پر بشود عروسک شما سفت و محکم تر می شود. در انتها قسمت زیر عروسک روسی را که باز است پس دوزی کنید.
بله منابع رایگان بسیاری هستند که میتوانند در نقطه شروع انتخاب مناسبی باشند ولی برای حرفه‌ ای شدن در این زمینه به طور حتم نیاز به آموزش‌ های تخصصی یا کسب تجربه عملی خواهید داشت.
موهای عروسک را با چسب حرارتی در سه ردیف می چسبانیم اولین ردیف مو حدودا پشت گوش های عروسک چسبیده می شود و دو ردیف دیگر نسبت به ردیف قبلی خود حدود دو سانتیمتر به فرق سر نزدیک تر می شود. یادتان باشد موهای مصنوعی را از جایی که با قیچی می چینید ممکن است که بریزد و لازم است که کمی چسب حرارتی به منتها الیه موها بزنید. برای تزئین موها می توانید از پاپیون های آماده استفاده کنید.
برای ساخت عروسک روسی به پارچه تریکو در ابعاد 70 در 70 سانتی متر احتیاج داریم . نکته: پارچه ای که برای بدن عروسک استفاده می شود باید از جنس تریکو باشد و زیاد کش نیاید ( ضخیم باشد). اگر پارچه ی ما کشی باشد باید تمام بدن عروسک را لایی بزنیم به غیر از سر عروسک به این دلیل که توپ یونولیتی که وارد سر عروسک می شود در صورت داشتن لایی پارچه کش نمی آید و ایستایی آن خوب نمی شود.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 22 نظر ثبت شده است

11 دیدگاه برای آموزش دوخت و ساخت عروسک روسی صفر تا صد+ویژه بازار کار

  1. موسوی زاده

    بدون توپک یونولیتی می توان سر عروسک روسی خوب درآورد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله بدونیونولیت هم میتونید این کار انجام بدین. در صورتی که از هر نوع الیافی استفاده میکنید کامل فشرده سازی کنید. سپاس از همراهی شما

  2. باران چمنی

    بعد از دیدن این آموزش می تونیم عروسک تعمیر هم کنیم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله می تونید همنطور که دوخت را اموزش میبینید میدانید که دیگر چگونه می توان عروسک را تعمیر کرد.
      سپاس از همراهی شما

  3. مهتاب شریعتی

    این دوره دوبله شده است و یا نه زیرنویس دار؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله این دوره دارای دوبله فارسی نیز هست.
      سپاس از همراهی شما

  4. bahareh

    سلام خیلی ممنون از سایت خوبتون تو این زمینه مجموعه های دیگه هم دارین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله مجموعه های دیگری مانند آموزش ساخت عروسک تیلدا را داریم.
      سپاس از همراهی شما

  5. tooran_tavana

    با دوخت این نوع از عروسک ها می توان کسب درامد هم داشت؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله می توان داشت، زیرا این نوع از عروسک ها بسیار طرفدار دارد و به خوبی می توان انها را به فروش رساند.
      سپاس از همراهی شما

  6. monirdj

    من که در دوخت و عروسک سازی مبتدیم میتونم از این دوره استفاده کنم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله می توانید استفاده کنید. زیرا این دوره از صفر تا صد است و برای همه مناسب می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  7. kimia.hajar

    الگوهای عروسک در این دوره اموزش داده شده است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله اموزش داده شده است زیرا این دوره صفر تا صد است.
      سپاس از همراهی شما

  8. yegane_shahi

    جنس موهای عروسک روسی از چیه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      از موی مصنوعی برای این نوع از عروسک استفاده میشود. البته می توان از کاموا و یا پشم هم استفاده کنید.
      سپاس از همراهی شما

  9. asal_asal

    جنس پارچه برای دوخت عروسک روسی چی باید باشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      پارچه ای که برای ساخت بدن عروسک تیلدا استفاده می شود باید بافتی متراکم داشته باشد. به همین دلیل بهتر است که از پارچه نخی یا کتان استفاده کنید.
      سپاس از همراهی شما

  10. sanarj

    وسایل مورد نیاز ساخت رو از کجا می تونیم تهیه کنیم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      معمولا وسایل اولیه را می توان از خرازی ها و همچنین سایت های معتبر خریداری کرد.
      سپاس از همراهی شما.

  11. پریا نجار

    برای ساخت عروسک روسی مواد اولیه زیاد نیاز داریم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      مواد اولیه برای عروسک روسی تقیربا 13 قلم است.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

735

خریدار

4.9

رضایت

شناسه آموزش: 2382

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz