آموزش ساخت و نصب نرده چوبی

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
ساخت و نصب نرده چوبی-118فایل

قیمت محصول

100 تخفیف

367,000 تومان

تا کنون 0 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1401/09/26

حجم آموزش: 8.66 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: -

زمان آموزش: 10 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1401/09/26

حجم آموزش: 8.66 گیگابایت

زمان آموزش: 10 ساعت

در آموزش ساخت و نصب نرده‌ی چوبی 118فایل قبل از اینکه نحوه‌ی ساخت یا نصب نرده‌ی چوبی را بیاموزید؛ انواع نرده‌ها را آموزش خواهید دید. همچنین نحوه‌ی کار با ابزار این حرفه را به صورت صفر تا صد آموزش می‌بینید. در ادامه‌ی ویدوئوهای آموزشی نیز با کاربرد هرکدام از ابزارهای مورد نیاز ساخت و نصب نرده‌ی چوبی آشنا می‌شوید. در نتیجه خود را برای یک سفر هیجان انگیز در دل ابزارهای مختلف و ساخت نرده‌های چوبی آماده کنید.

آموزشگاه 118فایل با ارائه‌ی یک دوره‌ی 10 ساعته هر آنچه که در مورد ساخت و نصب نرده‌ی چوبی نیاز دارید را به شما آموزش می‌دهد. تنها کافی است با دقت ویدئوهای آموزشی را تماشا کنید و سپس در تمرین ساخت و نصب نرده‌ی چوبی استمرار داشته باشید. دوره‌ی آموزش نصب و ساخت نرده‌ی چوبی علاوه بر اینکه یک شغل محسوب می‌شود؛ در زندگی شخصی نیز بسیار کارآمد است. در نتیجه حتما نیاز نیست آموزشی را برای شروع کاری تهیه کنید. با این حال می‌توانید پس از یادگیری این حرفه از روش‌های مختلفی کسب درآمد کنید که در مقاله به صورت مفصل درباره‌ی آن توضیح داده‌ایم.

دوره‌ی آموزش ساخت و نصب نرده‌ی چوبی 118فایل را می‌توانید مناسب تر از هر آموزشگاهی تهیه کنید. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز برای ساخت و نصب نرده‌ی چوبی   به راحتی قابل دسترسی و خرید است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

پکیج آموزش ساخت و نصب نرده چوبی در واقع شامل آموزش‌هایی است که در قالب ویدیو و جزوه در اختیار هنرجویان قرار می‌گیرد. در این ویدیوهای آموزشی به افراد آموزش ساخت انواع نرده‌های چوبی و نصب آن‌ها آموزش داده می‌شود. همچنین در این آموزش‌ها افراد یاد می‌گیرند که چطور با ابزار کار کنند و انواع نرده چوبی را بشناسند. علاوه بر آن با کاربردهای هر یک از این ابزارها آشنا می‌شوند. دوره آموزش ساخت و نصب نرده چوبی 118فایل با بیش از 10ساعت ویدئو آموزشی در زمینه ساخت و نصب نرده چوبی خدمت شما عزیزان ارائه شده است.

نرده چوبی چیست؟

نرده چوبی یک نوع حفاظ برای قسمت‌های مختلف ساختمان است که همان طور که از اسمش مشخص است از جنس چوب می‌باشد. نرده چوبی انواع مختلفی دارد و دارای ویژگی‌های مخصوص به خود است. همچنین باید بدانید که از نرده‌های چوبی در انواع ساختمان‌های سنتی تا مدرن می‌توان استفاده کرد و محدودیتی ندارند. همچنین از این نرده‌ها برای جداسازی فضاهای مختلف باغ و باغچه‌ها و زیباتر کردن آن‌ها نیز استفاده می‌کنند.

مزایای ساخت و نصب نرده چوبی

1.از انواع مزایای نرده‌های چوبی می‌توان به زیبایی ظاهری آن‌ها اشاره کرد. علاوه‌بر آن افراد از نرده چوبی برای حفظ ایمنی خود استفاده می‌کنند. 

2.همچنین نرده چوبی باعث تسریع و راحت شدن رفت ‌و آمد بر روی پله‌ها می‌شود. 

3.برای راهروها، راه پله‌ها، اطراف باغچه و باغ و… قابل استفاده هستند.

4.همچنین تنوع رنگ و مدل بسیار گسترده‌ای دارند.

5.قیمت و هزینه مناسب‌تری دارند. 

چرا آموزش ساخت و نصب نرده چوبی را فرا بگیرم؟

زیرا آموزش نصب حفاظ چوبی و یادگیری آن با وجود کاربرد شخصی که دارد و می‌توان با یادگیری آن منزل و ساختمان خود را شیک و ایمن کرد، دارای بازار کار اشباع نشده‌ای نیز هست. از طریق آموزش ساخت و نصب نرده چوبی و کاربردهای آن می‌توان فرصت‌های شغلی متفاوتی به دست آورد و از طریق هر یک از آن‌ها کسب درآمد کرد.

آموزش ساخت و نصب نرده چوبی 118 فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه محتویات آموزش ساخت و نصب نرده چوبی!

پیش نیاز و مهارت لازم برای ساخت و نصب نرده چوبی

برای شغل ساخت و نصب نرده چوبی می‌توان از طریق سازمان‌های فنی‌ حرفه‌ای جهت دریافت مدرک اقدام کرد یا این‌ که در رشته‌های مرتبط تحصیل نمود. اما باید به یاد داشته باشید که برای این شغل نیاز به هیچ مدرک خاصی نیست و افراد می‌توانند تنها با شرکت در دوره‌های آموزشی نصب نرده چوبی به طور کامل آموزش نصب نرده چوبی پیچ و همچنین آموزش ساخت نرده‌های چوبی باغچه را نیز فرا بگیرند و دانش فنی و اطلاعات خود را بالاتر برده و با کسب مهارت در این زمینه وارد بازار کار شوند و در آن پیشرفت کنند.

مدت زمان لازم برای یادگیری ساخت و نصب نرده چوبی چقدر هست؟

با توجه به پیچیدگی کار و مباحثی که قرار است افراد در این زمینه آموزش ببینند، به‌ طور کلی زمان لازم برای آموزش ساخت و نصب نرده چوبی چیزی حدود ۱ تا ۲ ماه است. بعد از آن افراد باید تمرین کنند تا بتوانند این کار را به‌ خوبی اجرا کنند و از آن درآمد به دست آورند.

لیست قیمت ابزار لازم برای ساخت و نصب نرده چوبی

بروزرسانی : 21 بهمن ماه 1401

بخشی از دوره آموزش نصب نرده چوبی مربوط به شناخت و آشنایی با ابزارهای مخصوص این حرفه است که در اینجا به طور مختصر آن‌ها را شرح می‌دهیم.

ردیف ابزار و وسایل ساخت و نصب نرده چوبی قیمت (تومان)
1 اره (در مدل های متنوع) 200,000-500,000
2 براکت های فلزی 50,000-80,000
3 انواع پیچ 100,000
4 بیل (در مدل های متنوع) 250,000-500,000
5 انواع پست چوبی 200,000-800,000
6 چکش (در مدل های متنوع) 60,000-200,000

قیمت نرده چوبی

قیمت‌ نرده‌های چوبی کاملاً با هم متفاوت است زیرا که قیمت آن‌ها به عوامل زیادی بستگی دارد. جنس چوب یکی از عواملی است که روی قیمت این محصولات مؤثر است. به ‌طور کلی چوبی که از جنس بلوط است از گران‌ترین انواع نرده چوبی می‌باشد. اما همین نرده‌ها دارای مقاومت و زیبایی بیشتری نیز هستند. همچنین باید بدانید که اندازه و ارتفاعی که نرده‌های چوبی دارند نیز روی قیمت آن‌ها مؤثر است.

سرمایه‌ی لازم برای شروع ساخت و نصب نرده چوبی

عوامل زیادی روی سرمایه مورد نیاز برای این شغل مؤثر هستند. اما اولین فاکتور مهم در این زمینه هزینه لازم برای یادگیری و دوره جامع ساخت و نصب نرده چوبی است. زیرا در صورتی‌ که افراد قصد انجام این کار را داشته باشند اما هنوز درمورد آن آموزش ندیده باشند نمی‌توانند در این شغل به موفقیت برسند. دومین فاکتور تهیه ابزار و تجهیزات لازم برای این شغل است و آخرین مورد مکانی است که می‌خواهید در آنجا شروع به کار کنید. اگر شما به‌ عنوان کارآموز کار می‌کنید یا این‌ که قرار است مکانی را جهت راه اندازی کارگاه خود اجاره کنید این میزان سرمایه می‌تواند متفاوت باشد. اما به طور کلی جهت اجاره محل و تهیه لوازم و ابزار و چوب به چیزی حدود ۲۰۰ میلیون تومان نیاز است.

در پایان آموزش ساخت و نصب نرده چوبی چه اتفاقی می‌افتد؟

پس‌ از این‌ که تمامی مباحث و موضوعات مربوط به دوره‌های آموزش ساخت نرده‌های چوبی را یاد گرفتید می‌توانید به یاد دادن این رشته به دیگران بپردازید و از این طریق نیز به درآمد برسید. علاوه‌ بر آن شما حتی می‌توانید با اجرایی کردن این رشته درآمد خود را نیز افزایش دهید. زیرا که با این دوره‌های آموزشی شما یاد می‌گیرید چطور انواع نرده های چوبی را بسازید و آن‌ها را نصب نمایید.

بازار کار ساخت و نصب نرده چوبی

از آن‌ جایی‌ که هیچ ساختمانی وجود ندارد که نیاز به نرده نداشته باشد، می‌توان بازار کار این رشته را بسیار خوب دانست. همچنین از انواع نرده‌های چوبی در خانه باغ‌ها نیز استفاده زیادی می‌شود. علاوه‌بر آن ساخت و نصب نرده چوبی یکی از کارهای نسبتاً تخصصی است که نیاز به فرد ماهر و باتجربه دارد. البته با یادگیری و آموزش نصب نرده چوبی به صورت تخصصی می‌توان این مهارت را تقویت کرده و ارتقا بخشید. بنابراین هیچ فردی را پیدا نمی‌کنید که خود به‌ تنهایی بتواند این کار را انجام دهد. بنابراین تقاضا در این رشته زیاد است و همین یکی از عوامل بازار کار خوب این رشته است.

درآمد شغل نصب نرده چوبی در ایران

درآمد شغل نصب و ساخت نرده چوبی به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. از جمله این عوامل مهارت فرد، تجربه‌ی او، سابقه‌ی کاری، سن، تحصیلات، جنس چوب و تکنیک نصب را می‌توان نام برد. به‌ طور کلی می‌توان درآمد ماهانه این رشته در ایران را چیزی بین ۱ میلیون تومان تا ۱۰ میلیون تومان در نظر گرفت.

درآمد شغل نصب نرده چوبی در خارج از ایران

شغل نصب نرده چوبی از جمله مشاغل مهارتی و فنی محسوب می‌شود که علاوه‌ بر ایران در بسیاری از کشورهای دنیا نیز محبوب است و همواره تقاضا برای آن وجود دارد. با توجه به گسترش استفاده از المان‌های طبیعی در طراحی داخلی، نصب نرده‌های چوبی از کاربرد بسیار زیادی برخوردار هستند. در نتیجه بازار کار این رشته در خارج از ایران بسیار خوب بوده و درآمد بالایی دارد. البته این درآمد به عوامل مختلفی چون توانایی‌های فرد، مدرک، تحصیلات و کشور مورد نظر بستگی دارد.

آموزش ساخت پله چوبی

1 ساعت

آموزش بالکن چوبی

2 ساعت

آموزش نرده چوبی

7 ساعت

قیمت ساخت نرده و هزینه اجرای نرده وابسته به مواردی مثل نوع ساختمان، نوع حفاظ مورد نظر شما و همین طور تجهیزات مورد نیاز و دیگر موارد متغیر است. کار ساخت و اجرای نرده و حفاظ از آنجایی که بخشی از آن با سلامت و جان افراد در ارتباط بوده از حساسیت بالایی برخوردار است.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
با توجه به زاویه‌ای که نرده‌ها به ستون متصل می‌شود شما نیاز به ستون‌های بلندتری نسبت به سایر بخش‌ها دارید.
رطوبت یکی از عوامل مهم تخریب و فرسودگی چوب‌ها هست. درصورتی‌که آب‌وهوای منطقه زندگی شما مرطوب است باید در نظر داشته باشید جنس چوب نرده‌ای که قصد دارید آن را نصب نمایید با آن آب‌وهوا هماهنگی داشته باشد. درصورتی‌که انتخاب اشتباهی در این مرحله انجام دهید باید نگران عوامل مختلفی ازجمله نفوذ حشرات به داخل چوب‌های نرده‌تان باشید.
چوب بلوط، چوب گردو، چوب کاج ، چوب اش، چوب روسی، چوب راش از بهترین چوب ها برای ساخت نرده هستند.
شاید مهم‌ترین نکته‌ای که باید برای انتخاب نرده چوبی مدنظر داشته باشید کیفیت نرده‌های انتخابی شماست. کیفیت، یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های نرده چوبی است که می‌تواند مقاومت و عدم پوسیدگی و خرابی نرده شمارا تا سالها تضمین نماید. جنس نرده‌های چوبی چون از چوب که وسیله‌ای حساس در برابر رطوبت و ضربه می‌باشد ساخته‌شده است، بنابراین باید کیفیت چوب موردنظر را مدنظر داشته باشید. به این دلیل که اگر وسیله‌ای به آن برخورد کند رنگ کردن آن کار دشواری می‌باشد. نرده چوبی دوبلکس یا نرده چوبی که برای راه‌پله استفاده می‌شود به دلیل رفت‌وآمد زیاد یا اسباب‌کشی ممکن است آسیب ببیند. بنابراین درصورتی‌که دچار رنگ‌پریدگی شده است می‌توانید روی آن مقداری روغن جلا بزنید. همچنین درصورتی‌که می‌خواهید آن را تمیز نمایید باید از پارچه‌ای که کمی مرطوب است استفاده نمایید.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 4 نظر ثبت شده است

2 دیدگاه برای آموزش ساخت و نصب نرده چوبی

  1. p.8743

    در چه مواردی بهتره از نرده چوبی استفاده بشه!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      نرده های چوبی از تجهیزات لوکس آپارتمانی و منازل ویلایی می باشد و بیشتر کاربردهای لوکس و فانتزی دارد.البته از نرده های چوبی در آپارتمان های دوبلکس و شخصی نیز استفاده می شود.
      سپاس از همراهی شما

  2. Ebrahim33

    سلام ببخشید فضا اشغالی پله های گردهمانند پله صاف و معمولی است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      پله های گرد(پله پیچ) به نسبت محل نصب ،شیب و اندازه فضای مشخص برای نصب نیاز دارد. پله های گرد و پله پیچ به نسبت پله های صاف فضای کمتری اشغال می کنند اما این یک مسئله نسبی هست و همیشه به این صورت نیست.در بسیاری از مواقع پله های پیچ فضای بیشتری از پله های صاف اشغال می کنند.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0

خریدار

3.5

رضایت

شناسه آموزش: 3378

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz