آموزش ساخت کوکتل پدیکور

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

500,000 تومان

تا کنون 525 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1399/04/16

حجم آموزش: 2.26 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/04/16

زمان آموزش: 3 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1399/04/16

حجم آموزش: 2.26 گیگابایت

زمان آموزش: 3 ساعت

کوکتل پدیکور وسیله‌ای مانند بمب حمام است که باعث نرم شدن پوست کف پا می‌شود. کوکتل پدیکور قابلیت‌های بسیاری دارد که این ویژگی‌ها برای سلامت پا نقش بسیاری را در آرامش، سلامت، و زیبایی پاهای ما ایفا می کند. نحوه‌ی کار کوکتل پدیکور به این صورت است که بعد از اینکه وارد آب شود؛ شروع به جوشیدن می‌کند و موادی را در آب آزاد می‌کند که باعث تقویت، آبرسانی و نرم شدن پوست پا می‌شود. با اینکه کوکتل پدیکور آرامش زیادی را در شما ایجاد می‌کند؛ ممکن است به علت استفاده از مواد شیمیایی در ساختار آن باعث حساسیت و زخم پا شود. به همین دلیل آموزشگاه 118فایل برای شما عزیزان آموزش ساخت کوکتل پدیکور با استفاده از مواد طبیعی را در یک دوره‌ی ساخت کوکتل پدیکورجمع آوری کرده است. این دوره‌ دارای 3 ساعت ویدئو و آموزش مفید می‌باشد. پس از یادگیری چگونگی ساخت کوکتل پدیکور می‌توانید از این راه کسب درآمد کنید. برای درآمد زایی از طریق ساخت کوکتل پدیکور تنها کافی است تمامی آموزش‌های 118فایل مربوط به این حرفه را تمام و کمال تماشا کنید. بعد از یادگیری کامل می‌توانید با ساخت کوکتل‌های جذاب و خوش بو و فروش آن‌ها درآمد خوبی داشته باشید. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز آن به راحتی قابل دسترس است. همچنین ساخت کوکتل از جمله کارهایی است که نیاز به سرمایه بسیار اندک دارد و می‌توان با کمترین مقدار هزینه این کار را به‌ خوبی انجام داد.  در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل توضیح داده‌ایم.

اگر شما نیز به آب بازی در وان حمام علاقه دارید یا پدیکور انجام می‌دهید یا به‌ دنبال راهی برای افزایش آرامش خود می‌گردید ما به شما ساخت کوکتل پدیکور را پیشنهاد می‌کنیم. کوکتل پدیکور این روزها محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده‌ است و بسیار مورد استفاده واقع شده است. بسیاری از افراد برای استفاده از خواصی که این‌گونه وسایل دارند و بسیاری دیگر از افراد به دلیل جذابیت پدیکورها از آن استفاده می‌کنند. تمامی افراد چه افراد بالغ و چه کودکان از پدیکور و کوکتل‌های آن می‌توانند استفاده کنند. بد نیست بدانید که روش ساخت کوکتل بسیار ساده و آسان بوده و با توجه به سلیقه‌ی هرکس متفاوت خواهد بود. البته به دلیل خواص درمانی که کوکتل‌ها دارند ساخت این‌گونه وسایل نیاز به آموزش جامع و کامل دارد و افراد باید قبل‌ از این‌ که به ساخت اینگونه وسایل بپردازند، تحت این آموزش‌ها قرار گرفته و به‌ صورت تخصصی این کار را انجام دهند. از طرفی از آنجایی‌ که بسیاری از افراد از طریق آموزش ساخت کوکتل به درآمد می‌رسند باید این آموزش‌ها جدی گرفته شوند.

کوکتل های حمام انواع مختلفی دارند و انتخاب هر کدام بستگی به سلیقه شما دارد. کوکتل های حمام درمدل های مکعبی، قالبی و توپی موجود هستندکه انتخاب هر کدام آن‌ها سلیقه ای بوده و شکل پدیکور تاثیری در خواص آن‌ها ندارد.

دراین مجموعه طریقه ساخت این توپک ها با انواع رایحه های مانند قهوه، گل یاس، شکلاتی و غیره ارائه شده است. مواد تشکیل دهنده آن کاملا گیاهی بوده و برخی از آن‌ها نیز حاوی نمک‌ دریایی است. نمک دریا باعث سم زدایی بدن، ملایم شدن و نرمی پوست می شود.

کوکتل پدیکور چیست؟

کوکتل پدیکور همان بمب حمام است که به‌ صورت توپک‌هایی دست ‌ساز هستند و در زمان تر شدن در آب به‌ صورت انفجار جوشان پراکنده می‌شوند. اینگونه وسایل مواد معطری دارند و باعث خوش‌بو شدن فضا و ایجاد حس آرامش در افراد می‌شوند. در ترکیبات کوکتل پدیکور از موادی استفاده می‌شود که نه‌ تنها باعث پاک‌سازی پوست خواهد شد بلکه باعث خواص درمانی و مفیدی برای آن نیز می‌گردد. باید بدانید که مواد مورد استفاده در کوکتل‌ها کاملاً گیاهی هستند و نقش سم‌زدایی بدن را ایفا می‌کنند. همان‌ طور که از اسم این‌گونه وسایل مشخص است از کوکتل‌ها برای پدیکور استفاده می‌شود. پدیکور یک روش زیبایی برای پوست پا است.

مزایای ساخت کوکتل پدیکور

1. با استفاده از آموزش ساخت کوکتل پدیکور می‌توان انواع ضایعات پوستی پا را درمان کرد. زیرا این کار به درمان واریس و مشکلات مربوط به آن کمک می‌کند.

2. با ساخت کوکتل پدیکور می‌توان جریان خون و خون‌رسانی به پاها را تنظیم نمود.

3. برای افرادی که در پوست پای خود احساس التهاب می‌کنند ساخت کوکتل پدیکور می‌تواند مؤثر باشد.

4. کوکتل پدیکور دارای مواد مفیدی چون منیزیم، کلسیم و سدیم است که می‌تواند برای پوست مفید باشد و این کار می‌تواند لطافت و نرمی را به پوست پای شما هدیه دهد.

5. از آنجایی‌ که کوکتل پدیکور یک نوع لایه‌برداری محسوب می‌شود باعث اسکراب پوست پا نیز می‌گردد.

6. ساخت کوکتل و استفاده از آن باعث ایجاد آرامش و رفع احساس خستگی می‌گردد.

7. برای افرادی که پاهای آن‌ها بوی بدی دارد می‌تواند باعث از بین رفتن باکتری‌ها و خوش‌بو شدن آن‌ها شود.

چرا کوکتل پدیکور را فرا بگیریم؟

داشتن یک پوست سالم و لطیف همیشه دغدغه ی بانوان بوده و کوکتل های حمام با رایحه ها و اسانس های مختلف که حاوی روغن و کره های مخصوصی نیز هستند، می توانند باعث ملایم شدن و نرمی پوست شده و در سم زدایی و سلامت پوست بسیار مفید باشند. کوکتل پدیکور به دلیل اینکه با انواع رایحه ها و جوش شیرین درست می شود می تواند از بوی بد پا جلوگیری کند.

اگر پوستتان خشک است می توانید از پدیکور حاوی روغن استفاده کرد تا پوستتان را مرطوب کند، همچنین پدیکور های حاوی عصاره اسطوخودوس برای آرامش ذهن بسیار مفید است، می توان به ضد التهاب بودن این تو پک ها برای تسکین پوست و از بین بردن جوش، کوچک کردن منافذ عمیق پوست، جداسازی پوست مرده از بدن اشاره کرد.

آموزش کوکتل پدیکور 118فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش ساخت کوکتل پدیکور!

پیش نیاز و مهارت لازم برای ساخت کوکتل پدیکور

همان‌ طور که می‌دانید برای آموزش هر رشته‌ای روش‌های مختلفی وجود دارد یکی از این راه‌ها تحصیل در زمینه مورد نظر است. اما درمورد ساخت کوکتل باید بدانید که رشته تحصیلی اختصاصی که در آن ساخت کوکتل پدیکور را آموزش دهند وجود ندارد. البته راه‌های زیادی وجود دارد که افراد بدون تحصیلات مورد نظر در این رشته به فعالیت بپردازند. یکی از این راه‌ها شرکت در کلاس‌های حضوری آموزش ساخت کوکتل پدیکور است. در این حالت افراد باید هزینه و زمان زیادی را صرف آموزش کنند تا بتوانند در این زمینه به مهارت برسند. اما بهترین راه برای آموزش ساخت این وسایل استفاده از دوره‌ آموزش ساخت کوکتل است که در این حالت افراد می‌توانند به‌ صورت غیر حضوری تمامی مباحث مربوط به ساخت کوکتل را فرا گرفته و با ایجاد خلاقیت و نوآوری بیشتر، کوکتل‌های مؤثرتر و بهتری را تولید نمایند و بعد بلافاصله وارد بازار کار شده و از درآمد خوبی که این رشته دارد استفاده کنند. دقت باشید که این آموزش‌ها کامل و جامع بوده و برای تمامی افراد از جمله مبتدیان تا افراد پیشرفته می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

مدت زمان یادگیری آموزش ساخت کوکتل چقدر است؟

همان‌ طور که قبلاً ذکر کردیم ساخت کوکتل از جمله کارهای آسان و ساده‌ای است که پیچیدگی خاصی ندارد. به‌ همین منظور می‌توان گفت مدت زمان یادگیری برای ساخت کوکتل بسیار کم است. البته بسته به روشی که افراد برای یادگیری خود انتخاب می‌کنند این مدت‌ زمان متغیر خواهد بود. اما در صورتی‌ که افراد بخواهند از طریق دوره‌ آموزش ساخت کوکتل پدیکور این کار را انجام دهند، مدت زمان یادگیری آن‌ها ۳ ساعت آموزش خواهد بود. در این صورت افراد می‌توانند این ویدیوها را حتی در کمتر از یک روز نیز آموزش ببینند. دقت داشته باشید که این دوره‌های آموزشی کاملاً کاربردی و کارآمد هستند و بیشترین مطالب را در مدت زمان کوتاهی در اختیار افراد قرار می‌دهند تا بتوانند به‌ سرعت وارد بازار کار شده یا اینکه کوکتل‌های ساخته شده را برای استفاده‌ی شخصی به کار ببرند.

وسایل مورد نیاز برای ساخت کوکتل پدیکور

بدون مواد و ابزار مورد نیاز برای ساخت کوکتل پدیکور شما نمی‌توانید این کار را به‌ صورت کامل و باکیفیت انجام دهید. بنابراین شما به ابزار و تجهیزات احتیاج خواهید داشت تا بتوانید کوکتل‌های با کیفیت بیشتری را تولید نمایید تا بتوانید رضایت مشتری‌های بیشتری را جذب کنید. همچنین باید دقت داشته باشید که برای این کار شما حتی می‌توانید از دستگاه کوکتل ساز استفاده کنید. این دستگاه باعث می‌شود که کارهای شما با سرعت بیشتری انجام می‌گیرد اما بدون آن نیز شما می‌توانید به‌ صورت دستی با ابزار و تجهیزات در دسترس خود این کار را انجام دهید. از جمله این مواد و وسایل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. جوش‌شیرین

2. سیتریک اسید

3. نشاسته

4. ذرت

5. نمک

6. روغن

7. عطر

8. رنگ

9. روغن اسانسی

10. روغن نارگیل

11. ترازو

12. انواع قالب ساخت کوکتل

سرمایه لازم برای ساخت کوکتل پدیکور

ساخت کوکتل از جمله کارهایی است که نیاز به سرمایه بسیار اندک دارد و می‌توان با کمترین مقدار هزینه این کار را به‌ خوبی انجام داد. دقت داشته باشید که مهم‌ترین موضوع در رابطه با ساخت کوکتل مقدار سرمایه جهت آموزش ساخت کوکتل پدیکور مبتدی تا پیشرفته است. بنابراین افرادی که در این زمینه آموزش ندیده باشند نمی‌توانند کوکتل‌هایی بسازند که دارای زیبایی و جذابیت باشند. در مرحله بعدی لازم است که مقداری از سرمایه‌ خود را جهت خرید ابزار و مواد لازم این شغل در نظر بگیرند. البته این مواد و تجهیزات ساده هستند و نیاز به هزینه و سرمایه زیادی ندارند‌. در مرحله بعدی افرادی که قصد داشته باشند که از این شغل به درآمد خوبی دست پیدا کنند می‌توانند برای خود کارگاه یا فروشگاه‌ اجاره کرده و از طریق فروش محصولات خود به درآمد برسند. علاوه‌بر آن این افراد می‌توانند جهت تبلیغات خود نیز مقداری سرمایه در نظر بگیرند. در این حالت میزان سرمایه لازم برای این افراد چیزی حدود ۱۰ تا ۳۰ میلیون تومان متغیر خواهد بود.

در پایان آموزش ساخت کوکتل پدیکور چه اتفاقی می‌افتد؟

افراد در طول آموزش‌ ساخت کوکتل پدیکور یاد می‌گیرند که چگونه انواع کوکتل را در شکل و طرح‌های مختلف و همچنین رنگ‌های گوناگون بسازند. همچنین آن‌ها این کوکتل ها را می‌توانند با مواد مختلف و در دسترس خود نیز بسازند. در این حالت افرادی که کار پدیکور انجام می‌دهند می‌توانند از کوکتل‌های دست‌ساز خود استفاده کرده تا نیازی به خرید کوکتل از بیرون نداشته باشند. اما بسیاری از افراد دیگر که از این طریق به کسب درآمد می‌اندیشند می‌توانند با ساخت کوکتل و فروش آن‌ها در مکان‌های مختلف به کسب درآمد بپردازند. همچنین در نظر داشته باشید که بسیاری از افراد هستند که از طریق یاد دادن این رشته به افرادی که به آموزش ساخت کوکتل علاقه‌مند هستند می‌توانند کسب درآمد کرده و با توجه به محبوبیت این رشته به موفقیت برسند.

در این مجموعه می خواهیم طرح ها و رایحه های مختلفی از کوکتل پدیکور را آموزش دهیم. به این صورت که شما با انواع رایحه های قهوه ، گل یاس ، شکلات ، گریپ فروت ، کدوتنبل ، نعناع ، نارگیل و کوکتل‌ پدیکور بدون استفاده از اسیدسیتریک ، کوکتل‌ پدیکور مدل کاپ کیک با رایحه آووکادو ،طرح مرواریدی ، مدل دونات ، مدل رولت ، کوکتل‌ پدیکور با روغن بادام ، روغن کرچک و غیره آشنا خواهید شد.

بازار کار کوکتل پدیکور در ایران چگونه است؟

با گذشت زمان تعداد افرادی که قصد دارند با دورکاری به درآمد خوبی دست پیدا کنند بسیار افزایش پیدا کرده‌ است. بنابراین ما بارها شاهد این موضوع هستیم که در صفحات مجازی و بسیاری از مکان‌های دیگر افراد به‌ دنبال فروش محصولات خود هستند. این محصولات انواع مختلفی خواهند داشت. در این حالت اگر شما نیز جز افرادی هستید که قصد دارید در منزل کسب درآمد کنید می‌توانید از طریق ساخت کوکتل پدیکور این کار را انجام دهید و به درآمد خوبی دست پیدا کنید. با توجه به خواص و کاربرد زیادی که کوکتل‌های پدیکور دارند، ساخت ان‌ها بسیار مقرون ‌به‌صرفه و دارای درآمد خوب است. زیرا که این روش آسان بوده و نیاز به وسایل پیچیده‌ای ندارد. در صورتی‌ که افراد بتوانند این کار را از طریق دستگاه مخصوص آن انجام دهند می‌توانند به سود بسیار بالاتری نیز دست پیدا کنند. در هر صورت باید گفت که بازارکار ساخت کوکتل پدیکور به دلیل تقاضای زیادی که از این رشته امروزه به‌ وجود آمده است، می‌تواند مفید و پرسود باشد.

با توجه به این که اکثریت مردم به زیبایی خود اهمیت می دهند، ساخت کوکتل پدیکور می تواند یک شغل پردر آمدی باشد چرا که علاوه بر خاصیت و لطافتی که برای بدن دارد از طرح های رنگارنگ و جذابی برای ساخت آن استفاده شده که برای افراد در هر سن سالی که باشند جذاب خواهد بود.همچنین موادی را در آب آزاد می کند که می تواند باعث آبرسانی، تقویت ناخن های پا، و پاکسازی پوست پاهای ما بشود.

درآمد ساخت کوکتل در ایران

بسیاری از افراد از طریق آموزش ساخت کوکتل توانسته‌اند کسب ‌و کار خود را راه‌ اندازی کنند و از این طریق به درآمد برسند. حال سوال اینجا است که میزان درآمد این رشته چه میزان است. باید بدانید که این درآمد بسته به افراد مختلف و میزان توانایی‌های آن‌ها متفاوت خواهد بود. هرچقدر افراد بتوانند با مهارت و توانایی‌های بیشتری این کار را انجام دهند به درآمد بالاتری نیز دست پیدا می‌کنند. در این حالت سابقه فرد نیز بر روی میزان کار او و درآمد آن مؤثر خواهد بود. اما به‌طور کلی باید در نظر داشته باشید که سرمایه مورد نیاز برای این شغل یکی از راه‌های مؤثر برای افزایش درآمد است.

درواقع هر چقدر افراد بتوانند سرمایه‌ گذاری بیشتری روی کار مورد علاقه خود داشته باشند به درآمد بالاتری نیز دست پیدا خواهند کرد. همچنین سرعت عمل بالا در ساخت کوکتل هم می‌تواند باعث رضایت مشتریان شود و هم تولید آن‌ها را افزایش دهد که با فروش آن‌ها به درآمد بالاتری دست پیدا خواهند کرد. علاوه بر آن بسیاری از افراد هستند که از طریق ساخت کوکتل فرصت‌های شغلی متنوعی را برای خود ایجاد کرده‌اند و از هر یک از آن‌ها کسب درآمد می‌کنند. یکی از این راه‌ها تدریس این رشته به افرادی است که علاقه‌مند به ساخت کوکتل هستند.

درتمامی شرایط جسمانی می توانید از کوکتل پدیکور استفاده کرد اما درصورت داشتن علایم بیماری های تنفسی قلبی و عروقی عفونت باید با پزشک متخضض آن مشورت کرد
برای انجام پدیکور پا در منزل، ابتدا باید یک ظرف آب با اندازه مناسب تهیه نمود. آبی که برای پدیکور پا استفاده می کنید، باید ولرم رو به گرم باشد. این کار به جوشش هر چه بهتر کوکتل پدیکور کمک خواهد کرد. در مرحله بعد باید کوکتل پا را با اندازه مناسب در داخل آب بیندازید. این توپک ها به محض قرار گرفتن در آب، شروع به جوشش کرده و طی مدت زمان ۳ تا ۵ دقیقه به طور کامل در آب حل می شوند. معمولا کوکتل های پدیکور بزرگ هستند و بهتر است به قسمت های کوچکتر تقسیم شوند. این نکته را در نظر داشته باشید که معمولا یک کوکتل را نباید به بیشتر از چهار قسمت تقسیم بندی کرد. در نهایت، می توانید پاهای خود را درون ظرف قرار داده و اجازه دهید تا کوکتل پدیکور کار خود را انجام دهد.
در ترکیب کوکتل پدیکور پا، موادی مانند جوش شیرین و نمک دریا به کار می روند. در نتیجه، وجود برخی فلزها مانند منیزیم و پتاسیم کمک می کند تا پوست های مرده پا از بین رفته و یک لایه برداری عمیق بر روی پا انجام گیرد.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای آموزش ساخت کوکتل پدیکور

  1. نارنج

    هزینه ارسال پستی چقدره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      هزینه ارسال بسته ها توسط پست تعیین می شود و هزینه ارسال به سراسر کشور تقریباً بین 20 تا 30 هزار تومان می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  2. پریماه

    کلاس حضوری هم برگزار میکنین؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      دوست عزیز؛ وب‌سایت 118فایل تنها در زمینه تولید محصولات آموزشی و ارائۀ آنها از طریق ارسال پستی یا لینک های دانلود فعالیت می‌کند.
      سپاس از همراهی شما

  3. vahedi23

    یه جایی خونده بودم که برای از بین بردن بوی بد پا هم میشه ازش استفاده کرد. درسته؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله؛ به دلیل وجود جوش شیرین در ترکیب آن، بوی نامطبوع پا را از بین می برد.
      سپاس از همراهی شما

  4. ترانه

    میتونم از قالب‌های مختلف هم استفاده کنم؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله؛ شما می توانید برای زیبایی کار، با استفاده از قالب های مختلف به کوکتل پدیکور شکل های متنوع دهید.
      سپاس از همراهی شما

  5. fati46

    چجوری ازش استفاده میکنن حالا؟؟!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای این کار، کافیست تنها آن را در آب انداخته و بدین ترتیب کوکتل پدیکور در آب می‌جوشد و حل می‌شود.
      سپاس از همراهی شما

  6. malihe.j0987

    میتونم خودم تو خونه درست کنم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله؛ با استفاده از مواد و ابزار لازم می‌توانید در منزل برای ساخت آن اقدام فرمایید.
      سپاس از همراهی شما

  7. fahime99

    دوستان من مجموعه رو تهیه کردم حرف نداشت.
    فقط پیشنهاد میکنم برای اینکه اندازه ترکیبات دقیق باشه از یک ترازوی دیجیتالی استفاده کنین.

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      نظر لطف شماست دوست عزیز. از پیشنهاد شما سپاسگزاریم
      سپاس از همراهی شما

  8. lalami

    حتما باید فقط از ی نوع روغن خاص استفاده بشه تو ترکیبش؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر؛ شما می‌توانید از روغن زیتون، روغن بادام، روغن نارگیل، روغن سنجد تلخ، روغن آرگان، روغن زردآلو و… استفاده کنید.
      سپاس از همراهی شما

  9. lamis66

    در ترمیم ناخن هم کاربرد داره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله؛ کوکتل پدیکور در حالت‌دهی به ناخن‌ها و صاف کردن لایۀ مرده روی ناخن نیز تأثیر دارد.
      سپاس از همراهی شما

  10. mmhl456

    کوکتل پدیکور برای سلامتی هم خوبه؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله دوست عزیز؛ اصلی‌ترین مزیت و کاربرد کوکتل پدیکور حفظ سلامت و تسکین پوست، از بین بردن جوش‌ها، کوچک کردن منافذ عمیق پوست، جداسازی پوست مرده از بدن است.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

525

خریدار

4.7

رضایت

شناسه آموزش: 3265

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz