آموزش آنلاین صفر تا صد طراحی لباس(مبتدی تا پیشرفته)+مدرک معتبر

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش طراحی لباس-118فایل

قیمت محصول

100 تخفیف

600,000 تومان

تا کنون 735 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1400/01/23

حجم آموزش: 27.95 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/01/23

زمان آموزش: 27 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1400/01/23

حجم آموزش: 27.95 گیگابایت

زمان آموزش: 27 ساعت

با آموزش طراحی لباس لازم نیست که شما دائماً به فکر خرید لباس و چرخ زدن در فروشگاه‌های لباس باشید. با یادگیری طراحی لباس علاوه بر اینکه می‌توانید برای خود لباس‌های خاص طراحی کنید، می‌توانید از این حرفه درآمد زایی کنید. آموزشگاه118فایل با ارائه یک دوره‌ی آموزشی در مورد مد و فشن به آموزش طراح لباس نیز می‌پردازد. در این دوره شما با 27 ساعت ویدئوی آموزشی رو به رو خواهید شد. هر دقیقه از این آموزش یک نکته‌ی جدید و ایده‌ی جذاب به شما خواهد داد. این کلاس آموزشی برای هر شخصی که به طراحی لباس علاقه مند باشد می‌تواند مفید باشد. زیرا تمامی آموزش‌ها به صورت صفر تا صد هستند. اهمیتی ندارد که شما تا کجا و چقدر پیش رفته‌اید؛ مطمئن باشید به نکات و ایده‌های دوره‌ی طراحی لباس 118فایل نیاز پیدا خواهید کرد. در این دوره‌ها انواع لباس‌های کودک، زنانه، مردانه در انواع مختلف آموزش داده می‌شود. همچنین آموزش طراحی‌ لباس با بیان مبانی رنگ به نحوه ترکیب رنگ و معرفی طیف رنگی می‌پردازد. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز آن به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

پکیج آموزش طراحی لباس یکی از کلاس‌های محبوب در حوزه مد است. هر فردی که نوع استایل و نوع لباس پوشیدنش برایش اهمیت داشته باشد ترجیح می‌دهد تا در این دوره‌های آموزش طراحی لباس شرکت کرده و از آخرین روش‌ها و تکنیک‌هایی که برای طراحی لباس استفاده می‌شود آگاه شود. البته این کلاس آموزشی برای هر شخصی که به طراحی لباس علاقه مند باشد می‌تواند مفید باشد. این آموزش‌ها از مبتدی تا پیشرفته هستند و برای تمامی افراد مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین آموزش تخصصی طراحی لباس برای تمامی افرادی که هر میزان دانش از این رشته داشته باشند می‌تواند موثر باشد. در این دوره‌ها انواع لباس‌های کودک، زنانه، مردانه در انواع مختلف آموزش داده می‌شود. به‌طور کلی می‌توان طراحی لباس را یک هنر در نظر گرفت که تمامی فرآیند ساخت یک لباس از مقدماتی تا پیشرفته را شامل می‌شود.

 برای طراحی منحصر به فرد علاقمندان باید شناخت جامعی از رنگ‌ها داشته باشند. طراحی لباس شکلی از هنر است که به ساخت لباس و دیگر اکسسوری های مورد نیاز افراد اختصاص دارد. این هنر شامل فرآیندی بسیار دقیق از انتخاب یک طرح تا مراحل پایانی دوخت و ارائه لباس است. 

طراح لباس با شناخت نیاز مشتریان و هنری که آموخته تلاش خود را برای کشیدن یک ایده ذهنی از لباس متمرکز می سازد و بعد از کشیدن طرح با شناختی که از انواع پارچه دارد پارچه مورد نیاز برای ایده خود را تعیین و با علم مولاژ الگوهای اصلی لباس را بیرون می آورد و سپس برای دوخت، آن را به خیاط و چرخ کارمی سپارد. البته وابسته به علاقه طراح به دوخت و مراحل اجرایی ،دوخت نیز می تواند توسط خود طراح انجام شود ولی در حالت معمول این کار وظیفه طراح نیست.

مزایای یادگیری طراحی لباس

1. با آموزش طراحی لباس لازم نیست که شما دائماً به فکر خرید لباس و چرخ زدن در فروشگاه‌های لباس باشید.

2. با پکیج آموزش طراحی لباس امکان نوآوری و خلاقیت برای شما افزایش پیدا می‌کند و بستری ایجاد می‌شود تا بتوانید استعدادهای خود را شکوفا کنید.

3. با توجه به اینکه در طراحی لباس فرصت‌های شغلی متنوعی وجود دارد، شما می‌توانید در حوزه‌های مختلف این کار را انجام دهید.

4. همان طور که می‌دانید بازار طراحی لباس پررونق بوده و میزان درآمد آن بسیار بالا است.

5. در این کار شما می‌توانید شرایط کاری را بر اساس نیازهای خود انتخاب کنید.

6. از جمله کارهایی که در آن می‌توان انجام داد کار به‌ صورت دورکاری و انجام کارهای پروژه‌ای است که در این حالت شرایط کاری برای شما بسیار آسان خواهد شد.

7. افرادی که طراحی لباس را در سطح بالاتری انجام می‌دهند و از جایگاه اجتماعی خوبی برخوردار هستند، معمولاً شهرت خوبی دارند این افراد در شغل طراحی لباس می‌توانند به‌ صورت مستقل دارای برند باشند.

چرا طراحی لباس را فرا بگیریم؟

آموزش طراحی لباس شاید برای بسیاری از طراحان، کار بسیار دشواری باشد. زیرا برای آن که مدل مورد نظر بتواند سلایق مختلفی را پوشش دهد، باید از خلاقیت خود کمک بگیرد و همچنین باید رنگ‌هایی را انتخاب کنند که توجه مخاطب را به خود جلب کند. طراحی‌ لباس با بیان کامل طیف رنگ و ارائه مدل‌های متنوعی از انواع لباس کمک‌ می‌کند تا علاقمندان و طراحان بتوانند حتی سبک خاص خود را داشته باشند. این مجموعه آموزشی را حتی به‌ خیاطان هم توصیه می‌کنیم، تا بتوانند تولیدات منحصر به‌ فردی را در برند خود ثبت و به‌ بازار ارائه‌ دهند.

با این کار صرفه‌ جویی زیادی در وقت و زمان شما صورت می‌گیرد و آموزش طراحی لباس از صفر تا صد در کوتاه‌ترین زمان در اختیار شما قرار می‌گیرد. در آموزش طراحی انواع لباس شما برای ورود به بازار کار آماده می‌شوید. قیمت آموزش طراحی لباس در مقایسه با سایر رشته‌های مرتبط کاملاً به‌ صرفه است، با این کار استعدادهای شما در زمینه طراحی شکوفا خواهد شد. اگر به‌ دنبال شغلی با درآمد مناسب می‌گردید با توجه به بازار کار خوبی که رشته طراحی لباس دارد، شما می‌توانید به این هدف دست پیدا کنید.

آموزش طراحی لباس 118فایل مناسب چه افرادی است؟

پیش نیاز و مهارت مورد نیاز برای شروع طراحی لباس

افرادی که به رشته طراحی لباس علاقه‌ مند هستند می‌توانند این رشته را در مدرسه یا دانشگاه یاد بگیرند و پس‌ از آن مدرک کسب کنند. اما برای افرادی که قصد دارند در وقت خود صرفه ‌جویی داشته باشند و تمایل دارند به‌ صورت فشرده طراحی لباس را یاد بگیرند، پیشنهاد می‌کنیم که از طریق دانشگاه و مدرسه آموزش را شروع نکنند. زیرا با این کار بعد از گذراندن چهار سال از وقت خود در انتها باید دوباره دوره و فیلم  آموزش طراحی لباس را در آموزشگاه‌ها بگذرانند تا بتوانند به‌ صورت حرفه‌ای کار کنند. در نتیجه بهتر است از ابتدا وقت خود را صرف دوره آموزش طراحی لباس از مبتدی تا پیشرفته کنند که تمامی نیازهای آن‌ها را در این‌ باره برطرف کند و در نهایت بتواند آن‌ها را به نتیجه دلخواه خود برساند.

مدت زمان لازم برای یادگیری طراحی لباس چقدر است؟

مدت زمان یادگیری شغل طراحی لباس بسته به روشی که افراد برای یادگیری آن در نظر می‌گیرند متفاوت است. به‌ عنوان مثال فردی که از طریق مدرسه دانشگاه شروع به یادگیری این کار می‌کند به زمانی حدودا چهار تا شش ساله برای یادگیری احتیاج دارد. ولی برای افرادی که قصد داشته باشند در وقت خود صرفه ‌جویی کنند این مدت‌ زمان در روش‌های دیگر کاهش پیدا می‌کند. از جمله این روش‌ها می‌توان به شرکت در کلاس‌های حضوری یا سازمان فنی و ‌حرفه‌ای اشاره کرد که در این کلاس‌ها افراد به زمانی حدود چند ماه احتیاج خواهند داشت. به‌طور کلی بهترین کار برای یادگیری این شغل برای افرادی که نیاز به زمان کمتری دارند تهیه پکیج آموزش گام به گام طراحی لباس است.

وسایل لازم برای شروع طراحی لباس

وسایل و تجهیزات لازم برای رشته طراحی لباس به ‌طور کلی به ۲ دسته کلاسیک و دیجیتال دسته ‌بندی می‌شود. اما اگر این برای این کار در سطح مقدماتی قرار دارید و اطلاعات زیادی در مورد این رشته ندارید می‌توانید برای تهیه این وسایل از ابزار کلاسیک استفاده کنید. برخی از لوازم ضروری کلاسیک طراحی لباس عبارت‌اند از:

1. دفتر و کاغذ

2. انواع مقوا

3. مدادرنگی با تنوع رنگی زیاد

4. انواع ماژیک طراحی

5. تراش

6. انواع پاک‌کن ساده و خمیری

7. راپید

8. خودکار سفید

9. قلم‌مو

10. انواع پاستل در رنگ‌ها و جنس مختلف

11. مداد طراحی

12. آبرنگ

13. پالت

14. گواش

15. پارچه در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف

16. مانکن سوزن خور

17. قیچی

18. کاتر

19. سوزن

سرمایه لازم برای شروع طراحی لباس

همان‌ طوری که می‌دانید هر کسب ‌و کاری برای شروع فعالیت و راه‌اندازی خود نیاز به یک میزان سرمایه اولیه دارد. این سرمایه اولیه معمولاً صرف خرید تجهیزات و زیرساخت‌های آن شغل می‌شود. برای شغل طراحی لباس باید بدانید که سرمایه اولیه آن بسته به حجم کاری که افراد در نظر می‌گیرند متفاوت است. اما به ‌طور کلی می‌توان گفت که سرمایه لازم آن در مقایسه با دیگر کسب‌ و کارها نمره‌ی ۹ از ۱۰ را دریافت می‌کند و بنابراین جزء مشاغلی است که به سرمایه اولیه کمی احتیاج دارد. اولین موردی که در مورد سرمایه‌ی این شغل باید در نظر بگیرید این است که افراد باید در آن ابتدا میزانی از سرمایه را جهت آموزش طراحی لباس خود صرف کنند تا در این کار به مهارت کافی دست پیدا کنند و بتوانند در ادامه در این شغل به موفقیت برسند. در کنار این موارد لازم است که افراد وسایل لازم و تجهیزات مورد نیاز این شغل را تهیه کرده و بعد اقدام به کار نمایند.

در پایان آموزش طراحی لباس چه اتفاقی می‌افتد؟

افراد با استفاده از بسته آموزش طراحی لباس می‌توانند با انواع رنگ‌ها و آموزش طیف رنگی و طراحی آناتومی آشنا شده و سپس به طراحی مو و چهره بپردازند. همچنین افراد می‌توانند با ماژیک انواع کت و شلوار یا لباس‌های نامزدی و عروسی را طراحی کرده و سپس رنگ ‌آمیزی نمایند. افراد پس‌ از این آموزش‌ها می‌توانند بسته به نوع کاری که قصد دارند آن را شروع کنند وارد بازار کار شده و از درآمد خوبی که این رشته استفاده کنند.

در پایان آموزش طراحی‌ لباس علاقمندان و هنرجویان با شناخت طیف رنگی و ترکیب مناسب برای هر لباس آمادگی لازم برای طراحی انواع لباس اسپرت، زمستانی، مجلسی، نامزدی و عروسی را کسب خواهند کرد. مدل‌ های ارائه شده در آموزش طراحی‌ لباس باعث افزایش خلاقیت در علاقمندان و طراحان شده است. شما می‌توانید در انتهای این مجموعه برای بانوان و آقایان لباس‌ های متنوعی را طراحی کنید. همچنین در مجموعه آموزشی به جنسیت سازی اشاره شده است. آموزش طراحی انواع جنس پارچه مانند جین، مخمل، چرم و غیره را دارا می‌باشد. اگر می‌خواهید به طور تخصصی وارد بازارکار این حرفه شوید آموزش طراحی لباس، بهترین گزینه پیش روی شماست.

بازار کار طراحی لباس در ایران چگونه است؟

همان طور که می‌دانید امروزه بیشتر مردم به سمت دنیای مد و پوشیدن لباس‌های متنوع پیش می‌روند و صنعت مد لباس بیشتر از هر صنعت دیگری در حال پیشرفت است. به‌ همین دلیل شغل‌های متنوع و فرصت‌های شغلی گوناگونی برای فارغ‌التحصیلان رشته طراحی لباس در بازار کار وجود دارد. افرادی که طراحی لباس را آموزش‌ دیده‌اند می‌توانند در مزون‌ها، شرکت‌های تولید پوشاک، دانشگاه‌ها‌ و آموزشگاه‌ها مشغول به کار شوند. امروزه به دلیل بالا بودن قیمت انواع لباس و کم بودن قدرت خرید مردم افراد ترجیح می‌دهند که لباس خود را به مزون‌ها بسپارند تا برای آن‌ها دوخته شود. به‌ همین دلیل می‌توان گفت افرادی که برنامه آموزش طراحی لباس را دیده‌اند در صورت داشتن انگیزه و علاقه کافی می‌توانند در این کار موفق بوده و به درآمدهای خوبی برسند.

با توجه به وجود جمعیت جوان و مشتاق شیک پوشی در ایران این شغل در حال حاضر از شغل های پردرآمد محسوب می گردد که البته آینده روشنتری برای آن پیشبینی می گردد.از نکات دیگر در مورد شغل طراحی لباس می توان به ویژگی منحصر به فرد محور بودن آن اشاره کرد. برای کار در این رشته نیاز به سرمایه اولیه نیست و توان شخصی طراح نقش اول و آخر را بازی می کند.

اگر می‌خواهید درآمد بیشتری در ماه تجربه کنید، آموزش طراحی‌ لباس و تبلیغات در شبکه‌های مجازی آسان‌ترین راه برای رسیدن به این درآمد است.

درآمد طراحی لباس در ایران

همان‌ طور که می‌دانید درآمد یک حرفه با سایر حرفه‌ها متفاوت است. می‌توان عوامل مختلفی را نام برد که در میزان درآمد رشته طراحی لباس مؤثر هستند. از جمله این عوامل می‌توان به محیط کار، توافق با کارفرما، سطح کاری، سابقه و مهارت فرد اشاره کرد. به‌ عنوان مثال فردی که برای خود یک تولیدی لباس راه‌ اندازی کرده‌ است می‌تواند از طریق فروش لباس‌های خود یا هزینه دوخت لباس به درآمدی حدود ۶ میلیون تومان در ماه دسترسی داشته باشد. از جمله مزایای شغل طراحی لباس این است که برای آن هیچ سقف درآمدی وجود ندارد و افراد اگر بتوانند کار خود را گسترش دهند و تعداد بیشتری مشتری برای خود جلب نمایند می‌توانند تا درآمدی حدود ۵۰ میلیون تومان در ماه نیز داشته باشند. البته ذکر این نکته ضروری است که شاید در برخی از فصول سال افراد قدرت خرید کمتری داشته باشند و به‌ همین منظور در آن فصل‌ها از طریق طراحی لباس از درآمد کمتری برخوردار باشند. اما افرادی که در یک تولیدی پوشاک مشغول به کار هستند حدوداً درآمد ماهیانه از ۳ میلیون تومان به بالا دارند. به‌طور کلی می‌توان گفت چشم‌ انداز درآمد برای رشته طراحی لباس در ایران بسیار روشن است.

درآمد طراحی لباس در جهان

طراحی مد و لباس از گذشته تا به الان همواره پررونق و مورد توجه کشورهای مختلف بوده‌ است. همیشه شغل طراحی لباس به‌ عنوان یکی از مشاغل ضروری در بسیاری از کشورها مانند کانادا، آمریکا و استرالیا مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع این کشورها از طریق سفارت‌های خود آماده جذب طراحان لباس در زمینه‌های مختلف هستند. افرادی که طراحی لباس را در ایران آموزش‌ دیده‌اند نیز می‌توانند با مدارک مهارتی برای پذیرش در این مشاغل به سفارت کشورهای مختلف مراجعه نمایند. همان طور که درآمد طراح لباس در ایران به عوامل مختلفی بستگی دارد در دنیا نیز این مسئله وجود دارد. همچنین باید بدانید که درآمد افرادی که طراحی لباس انجام می‌دهند، در هر کشور بسته به شرایط کار آن کشور متفاوت خواهد بود. میانگین درآمد طراحی لباس در کشوری مانند آمریکا چیزی حدود ۶۰ هزار دلار تخمین زده شده‌ است. البته درآمد این رشته در شهرهای بزرگی مانند نیویورک سالانه به ۸۰ هزار دلار نیز می‌رسد. پکیج آموزش صفر تا صد طراحل لباس به شما کمک می‌کند که در این حرفه بهترین باشید‌ و تمام مهارت‌های لازم را کسب کنید.

مبانی رنگ ها و آموزش طراحی آناتومی

2 ساعت

آموزش طراحی مو و چهره

1 ساعت

آموزش طراحی با ماژیک (طراحی کت و شلوار، لباس نامزدی و عروسی )

2 ساعت

آموزش طراحی با ماژیک (طراحی لباس زمستانی )

2 ساعت

آموزش طراحی لباس اسپرت

3 ساعت

رنگ آمیزی با آبرنگ

5 ساعت

رنگ آمیزی ترکیبی با ماژیک و مدادرنگی

4 ساعت

آموزش طراحی کفش و کیف

1 ساعت

طرز لباس پوشیدن هر فرد گویای شخصیت اوست. شاید این همان علتی است که تعداد بسیاری از مردم شیفته مد و ترند ها هستند. اگر شما استایل منحصر به فردی دارید شاید قبلا درمورد طراحی کردن لباس برای شخص خودتان فکر کرده باشید.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
تاسیس یک تولیدی نیاز به انگیزه و خلاقیت زیادی دارد. ممکن است تا این لحظه طراحی لباس برای خودتان را شروع کرده باشید، اما الان باید ببینید که چه لباسی برای چه کسی جلوه خوبی دارد نه صرفا خودتان.همچنین باید بفهمید که چه مدی ترند است و نیازها و خواسته های مردم، موقعی که طراحی های شما در بازار عرضه می شوند را پیش بینی کنید.
هرگاه که اصول اولیه طراحی را کاملا آموختید، آماده اجرای نهایی طراحی و دوخت خواهید بود. نرم افزار طراحی به شما این امکان را می دهد که ایده های خود را به صورت مجازی و صورت سه بعدی نشان داده و به دستگاه منتقل کنید.
پاسخطراحان مد و فشن سعی دارند تا لباس هایی را طراحی کنند که کاربردی و در عین حال زیبا باشند. آن‌ها در هنگام طراحی شخصی که علاقمند به پوشیدن این لباس است و موقعیتی که قرار است لباس در آن پوشیده شود را در نظر می‌گیرند. طراحان لباس با ترکیب مواد، رنگ، برش، اشکال و استایل های بسیار متفاوتی کار می‌کنند. اگرچه بیشتر لباس هایی که به صورت روزمره پوشیده می‌شوند بخش بسیار محدودی از استایل و لباس های معمولی هستند، اما لباس های غیر تک و منحصربفردی مانند لباس های شب و میهمانی نیز برای موارد خاص طراحی می‌شوند.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 26 نظر ثبت شده است

13 دیدگاه برای آموزش آنلاین صفر تا صد طراحی لباس(مبتدی تا پیشرفته)+مدرک معتبر

  1. محدثه شیخ ویسی

    طراحی لباس از مشاغل عالی و پردرآمد است

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله همین طور است.
      سپاس از همراهی شما

  2. حمیده

    سلام این دوره با زیر نویس هست بعد زیر نویسش روان هست یا نه یعنی ما متوجه میشیم یا نه؟؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله این دوره همراه با زیرنویس تحت الفظی ارائه شده است. وآموزش هایی در این سبک حتی بدون زیرنویس قابل فهم هستند .
      سپاس از همراهی شما

  3. حمیده مددی

    سلام خسته نباشید.
    این دوره زیر نویس داره بعد از روی زیر نویس ما متوجه میشیم یا نه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله این مجموعه حاوی زیرنویس تحت الفظی فارسی می باشد و همچنین مجموعه به طوری گردآوری شده که با مشاهده ویدئوها،آموزش رو به راحتی دریافت میکنید.
      سپاس از همراهی شما

  4. پژوا

    ممنونم عالی بود

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سپاس از همراهی شما

  5. روژینا

    سلام مدت زمان دوره طراحي لباس براي مبتدي به چه صورتيه ؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      آموزش طراحی لباس با بیش از 21 ساعت ویدئو آموزشی در قالب 7 دی وی دی به یکی از هنرهای فوق‌ العاده کاربردی می‌پردازد.
      سپاس از همراهی شما

  6. MoonaKO

    آیا برای این کار نیاز به استعداد داریم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      آموزش طراحی لباس 118 فایل صفر تا صد می باشد و تمامی مطالبی که برای متخصص شدن نیاز خواهید داشت را به شما اموزش می دهد و شما بدون نیاز به استعداد می توانید این تخصص را یاد بگیرید. ناگفته نماند که داشتن استعداد می تواند مسیر موفقیت شما را هموارتر سازد.
      سپاس از همراهی شما

  7. fariha

    چجوری میشه سرعت عمل خودمون رو توی این کار زیاد کنیم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      با تمرین بیشتر و همچنین مطالعه کتاب هایی در این خصوص می توانید سرعت عمل و خلاقیت خود را بالا ببرید.
      سپاس از همراهی شما

  8. پاک بانو

    طراحی کاپشن هم داخل مجموعتون هست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در آموزش طراحی لباس به طراحی کاپشن های کوتاه و بلند، ست هودی و شلوار، کاپشن های هولوگرامی و …..پرداخته شده است.
      سپاس از همراهی شما

  9. raya

    گواهی هم داره این دوره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      پس از پایان این آموزش به تمام مباحث طراحی لباس آشنا و مسلط خواهید بود و در صورت تمایل برای دریافت گواهینامه می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
      سپاس از همراهی شما

  10. شادی آقاخانی

    بازار کارش چجوریه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      طراحی لباس یکی از شغل های پردرآمد محسوب می شود شما بعد از یادگیری این تخصص می توانید در مزون ها و تولیدی ها مشغول به کار شوید.
      سپاس از همراهی شما

  11. hoorna

    این دوره مناسب چه افرادیه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      آموزش طراحی لباس مناسب برای علاقمندان به حرفه طراحی لباس،علاقمندان به زمینه دوخت و دوز،مناسب افرادی که می خواهند کسب و کار خانگی داشته باشند و خیاطان مبتدی می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  12. karma

    چه نوع مدل هایی رو یاد میگیرم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در پایان آموزش طراحی‌ لباس علاقمندان و هنرجویان با شناخت طیف رنگی و ترکیب مناسب برای هر لباس آمادگی لازم برای طراحی انواع لباس اسپرت، زمستانی، مجلسی، نامزدی و عروسی را کسب خواهند کرد.
      سپاس از همراهی شما

  13. behnaz

    من میخوام وارد این حوزه بشم میتونه برام مفید باشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      آموزش طراحی لباس با بیش از 21 ساعت ویدئو آموزشی به یکی از هنرهای فوق‌ العاده کاربردی می‌پردازد. این مجموعه صفر تا صد طراحی‌ لباس را به‌ صورت گام‌ به‌ گام توضیح می‌دهد.اگر می‌خواهید به طور تخصصی وارد بازارکار این حرفه شوید آموزش طراحی لباس، بهترین گزینه پیش روی شماست.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

735

خریدار

4.9

رضایت

شناسه آموزش: 3342

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz