آموزش عروسک بافی شخصیت های کارتونی

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش عروسک بافی شخصیت های کارتونی-118فایل

قیمت محصول

100 تخفیف

347,000 تومان

تا کنون 105 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1397/03/03

حجم آموزش: 17.20 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/03/03

زمان آموزش: 16 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1397/03/03

حجم آموزش: 17.20 گیگابایت

زمان آموزش: 16 ساعت

بهتر است بدانید که عروسک قدمت دیرینه دارد و استفاده از آن‌ها در یونان، مصر و روم باستان رایج بوده و برای ساخت آن از ابزارهای اولیه و در دسترس در آن زمان مثل گِل، سنگ، چوب، استخوان، عاج و … استفاده می‌کردند. هم‌چنین این شواهد نشان می‌دهد که عروسک قدیمی‌ترین شکل اسباب ‌بازی است. یکی از قدیمی‌ترین انواع آن، نوعی مدل چوبی است که در یک معبد مصری قدیمی پیدا شده و تاریخ آن به 2000 سال قبل از میلاد بر می‌گردد که به طور دقیق مشخص نیست به چه هدفی ساخته شده است. یکی از اسباب‌ بازی‌های محبوب برای هر کودک یا حتی گاهی نوجوانان عروسک است که نقش و اهمیت زیادی در بازی‌های آن‌ها دارد. این نوع اسباب‌بازی در واقع شکلی از انسان یا گاهی حیوانات است که با روش‌های خلاقانه به صورتی دوست ‌داشتنی درآمده تا کودکان بتوانند با آن‌ها ارتباط برقرار کرده و بازی کنند. عروسک به ویژه عروسک شخصیت‌های کارتونی محبوبیت زیادی در بین کودکان به ویژه دختران دارد. بافتن عروسک‌ شخصیت‌های کارتونی پرطرفدار علاوه بر جنبه سرگرمی کودکان، سبب تاثیر گذاری بیشتر شخصیت‌های مثبت کارتونی بر روی کودکان می‌شود. برای یادگیری ساخت این عروسک‌های زیبا می‌توانید از پکیج آموزش عروسک بافی شخصیت‌های کارتونی استفاده کنید.

عروسک یکی از اسباب بازی های مورد علاقه کودکان مخصوصا دختر بچه ها است. عروسک های بافتنی می تواند یک هدیه برای کودکان باشد تا آن ها را خوشحال کند. مجموعه آموزشی عروسک بافی شخصیت کارتونی 118فایل با بیش از 16 ساعت ویدئو برای شما عزیزان ارائه شده است، بنابراین اگر مایل هستین با نحوه بافت عروسک های زیبا آشنا شوید پیشنهاد میکنم تا آخر ما را همراهی کنید.

این مجموعه آموزشی که شامل 5 بخش می باشد به صورت مرحله به مرحله اصول بافت بسیاری از عروسک ها را در اختیار علاقمندان قرار داده است، به طوری که در بخش اول مجموعه آموزش بافت شخصیت های کارتونی، نحوه بافت انواع عروسک کریسمس به شکل کودک و مادر و پدر، اسب تک شاخ (Unicorn)، عروسک اسمورف و عروسک توئیتی آموزش داده خواهد شد.

مزایای عروسک بافی شخصیت‌های کارتونی

1. بزرگترین مزیت عروسک بافی شخصیت‌های کارتونی نداشتن محدودیت سنی است و همه افراد می‌توانند وارد این حرفه شوند و از این طریق کسب درآمد کنند.

2. باعث افزایش اعتماد به نفس و بالا بردن تمرکز می‌شود.

3. بازی کردن با شخصیت کارتونی محبوب قطعا برای کودکان لذتی وصف ناپذیر دارد و علاوه بر سرگرم کردن آن‌ها لحظات شاد و لذت بخشی را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد.

4. طرفداران عروسک‌های شخصیت‌های کارتونی زیاد هستند بنابراین بازار کار این حرفه بسیار داغ و پر رونق است برای همین افرادی که وارد این حرفه می‌شود درآمد خوبی کسب می‌کنند.

5. راهی مطمئن برای کسب و کار خانگی است. زیرا عروسک ‌سازی در حال حاضر یکی از مشاغل پر درآمد جهان محسوب می‌شود بنابرانی بازارکار این حرفه بسیار پر رونق است.

6. عروسک بافی علاوه بر این که یک هنر سرگرم کننده است، مزایای سلامتی شگفت انگیزی نیز دارد. مطالعات نشان داده است که این کار می‌تواند استرس را کاهش دهد و حتی ابتلا به آلزایمر را از فرد دور نگه دارد.

زمانی که چند نفر در کنار هم به بافت عروسک دختر مشغول هستند با یکدیگر گفتگو می‌کنند و روی کار خود مترکز می‌شوند که در این صورت مشکلات و نگرانی‌ها را تا حدی کاهش می‌دهد. برای آشنا شدن با دیگر مزایای این حرفه می‌توانید از بسته آموزش حرفه‌ای عروسک بافی شخصیت‌های کارتونی استفاده کنید.

چرا عروسک بافی شخصیت های کارتونی را فرا بگیریم؟

با توجه به مشغله کاری والدین معمولاً بچه ها در خانه با انواع بازی های کامپیوتری و تماشای انیمیشن ها سرگرم می شوند، بنابراین فراگیری نحوه بافت شخصیت های معروف انیمیشن های امروزی نظیر اسمورف ها و مینیون ها می تواند ایده ای جدید و در عین حال پرطرفدار باشد زیرا بچه ها علاقمند به داشتن عروسک شخصیت مورد علاقه شان می باشند.

یادگیری عروسک بافی شخیصت‌های کارتونی باعث توسعه مهارت‌های یادگیری و مهارت‌های حرکتی ظریف و همچنین افزایش اعتماد به نفس می‌شود. عروسک شخصیت‌های کارتونی در بین بچه‌ها با محبوبیت فراوانی روبرو هستند. دنیای بچه‌ها با کارتون‌هایی که می‌بینند، آهنگ‌هایی که گوش می‌دهند و بازی‌هایی که می‌کنند، شکل می‌گیرد. برای همین یادگیری این حرفه باعث می‌شود شما عروسک دلخواه فرزندتان یا فرزندان اعضای خانواده‌ خود را ببافید. علاوه بر این  یادگیری این حرفه باعث افزایش تمرکز می‌شود و همین باعث افزایش صبر و حوصله در فرد می‌گردد. علاوه بر تاثیرات مثبت این حرفه یادگیری آن از نظر مادی نیز می‌تواند مفید باشد و افرادی که به این حرفه علاقه دارند می‌توانند کسب و کار عروسک بافی شخصیت‌های کارتونی که طرفداران زیادی دارد را راه اندازی کنند. دوره آموزش کامل عروسک بافی شخصیت‌های کارتونی به شما کمک می‌کند به راحتی این حرفه را یاد بگیرید.

در ادامه می خواهیم بدانیم عروسک بافی چه فوایدی دارد، در بافت عروسک از مواد پلاستیکی استفاده نشده است که برای بدن کودک حساسیت ایجاد کند، ابزار تیز و برنده ای که سلامت کودک را به خطر بیندازد به کار نرفته است عروسک های بافتنی قابل شستشو هستند و به راحتی الیاف آن ها تغییر نمیکند. علاوه بر زیبایی که دارند به دلیل مقاومت بالای آن می توان به عنوان یک تیکه گاه برای کودکان استفاده کرد.

آموزش عروسک بافی 118فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات عروسک بافی شخصیت های کارتونی!

پیش نیاز و مهارت لازم عروسک بافی شخصیت‌های کارتونی

عروسک بافی شخصیت‌های کارتونی جز هنرهایی است که همه افراد از کودک گرفته تا افراد میانسال با هر سطح سواد و تحصیلات می‌توانند آن را انجام دهند. برای انجام این حرفه و وارد شدن به این هنر باید مهارت و علاقه داشته باشید که دوره آموزش گام به گام عروسک بافی شخصیت‌های کارتونی به شما کمک می‌کند تا مهارت‌ها لازم برای این حرفه را به دست اورید.

مدت زمان لازم برای یادگیری عروسک بافی چقدر است؟

کسانی که با هنر بافتنی آشنایی دارند با کسانی که از صفر می‌خواهند این هنر را یادبگیرند مطمئنا تفاوت زمانی فاحشی در روند یادگیری عروسک بافی شخصیت‌های کارتونی خواهند داشت. زیرا این افراد زودتر از این هنر را یاد می‌گیرند. برای یادگیری این هنر باید علاقه و مهارت و خلاقیت زیادی داشته باشید تا بتوانید با پشتکار و تکرار و تمرین عروسک‌های دلخواهتان را بسازید و در رقابت با رقیبان خود پیروز شوید. پکیج آموزش جامع عروسک بافی شخصیت‌ کارتونی به شما کمک می‌کند این حرفه را در کمتر از یک هفته یاد بگیرید و عروسک‌های دلخواهتان را بسازید. برای مثال با دیدن ویدئوی آموزش بافت عروسک بت من می‌توانید به راحتی عروسکی از این شخصیت کارتونی ببافید. با استفاده از آموزش بافت عروسک باربی نیز می‌توانید در مدت زمان کوتاهی نحوه ساخت این عروسک‌های جذاب را یادبگیرید‌.

وسایل مورد نیاز برای شروع عروسک بافی شخصیت‌های کارتونی

همه بچه‌ها به شخصیت‌های کارتون‌های مورد علاقه‌شان، علاقه‌مندند، با آن‌ها خو گرفته و دوست دارند که در بازی یا در دنیای واقعی، جزو یکی از همان قهرمان‌های کارتونی شوند که شخصیتش را دوست دارند. در واقع با الگوبرداری از این شخصیت‌های کارتونی، دل‌شان می‌خواهد که آن‌ها را از دنیای کارتونی بیرون کشیده و در واقعیت کنار خود داشته باشند. برای همین عروسک بافی شخصیت‌های کارتونی با وسایل بسیار ساده‌ای انجام می‌شود که در ادامه به معرفی ان‌ها می‌پردازیم و شما با تهیه این وسایل به راحتی می‌توانید عروسک دلخواه فرزندنتان را ببافید:

1. انواع کامواهای با رنگ‌های متنوع

2. میل و قلاب بافتنی

3. وسایل جانبی مثل دکمه و چشم عروسک و…

4. نخ و سوزن برای ایجاد اتصال قسمت‌های مختلف عروسک.

5. الگو مختص شخصیت‌های کارتونی دلخواه

سرمایه لازم برای شروع عروسک بافی شخصیت های کارتونی

جهت ورود به این شغل باید مقداری هزینه صرف آموزش کنید و سپس وسایل گفته شده را خریداری نمایید. بر این اساس مقدار سرمایه مورد نیاز برای شروع و راه اندازی این شغل مبلغی کمتر از ۵ میلیون تومان است.

در پایان عروسک بافی شخصیت های کارتونی چه اتفاق می افتد؟

در دنیای کودکان انیمیشن‌ها جایگاه ویژه و مهمی را ایفا می‌کنند، بسیاری از کودکان الگوهای خود را در این انیمیشن‌ها پیدا می‌کنند و داشتن عروسک یکی از شخصیت‌های دوست داشتنی آن‌ها لذت خاصی را برای آن‌ها به همراه خواهد داشت. به همین دلیل عروسک شخصیت کارتونی از جایگاه ویژه‌ای بین آن‌ها برخوردار است. به طور کلی از آن جایی که عروسک بافی شخصیت‌های کارتونی امروزه طرفداران بسیار زیادی در بین کودکان و نوجوانان و بعضا جوانان دارد می‌توان بازار کار پر رونقی برای این حرفه در نظر داشت. اگر بتوانید عروسک بافی شخصیت‌های کارتونی را یاد بگیرید به راحتی می‌توانید برای خود کارگاه عروسک بافی دست و پا کنید و این کار را بدون اجاره یا رهن خانه و فقط با اختصاص دادن محیط کوچکی از خانه می‌توانید شروع کنید. سپس با پیدا کردن بازار فروش خود چه به صورت مجازی یا به صورت حضوری می‌توانید به کسب و کار خود رونق دهید و بازار کار این حرفه را برای خودتان داغ کنید. می‌توانید از فضای مجازی برای تبلیغ کار خودتان استفاده کنید و دیگران را حرفه و هنر خود آشنا کنید. برای وارد شدن به این حرفه می‌توانید از پکیج آموزش مبتدی تا پیشرفته عروسک بافی شخصیت‌های کارتونی را استفاده کنید.

در پایان با تماشای این مجموعه آموزش بافت شخصیت های کارتونی نظیر خرگوش بانی، بافت بالش به شکل گوسفند، عروسک دختر، عروسک بابانوئل، نحوه بافت کلاه به شکل میکی موس و بافت گوسفند (sheep)، بافت خرس،عروسک فیل، بافت کیف به شکل عروسک Oggay (گربه)، عروسک های مینیون، عروسک توئیتی را فرا خواهید گرفت. و خواهید توانست عروسک های جذاب و زیبایی را ببافید و از آن لذت ببرید.

بازار کار عروسک بافی در ایران چگونه است؟

در دنیای کودکان انیمیشن‌ها جایگاه ویژه و مهمی را ایفا می‌کنند، بسیاری از کودکان الگوهای خود را در این انیمیشن‌ها پیدا می‌کنند و داشتن عروسک یکی از شخصیت‌های دوست داشتنی آن‌ها لذت خاصی را برای آن‌ها به همراه خواهد داشت. به همین دلیل عروسک شخصیت کارتونی از جایگاه ویژه‌ای بین آن‌ها برخوردار است. به طور کلی از انجایی که عروسک بافی شخصیت‌های کارتونی امروزه طرفداران بسیار زیادی در بین کودکان و نوجوانان و بعضا جوانان دارد می‌توان بازار کار پر رونقی برای این حرفه در نظر داشت. اگر بتوانید عروسک بافی شخصیت‌های کارتونی را یاد بگیرید به راحتی می‌توانید برای خود کارگاه عروسک بافی دست و پا کنید و این کار را بدون اجاره یا رهن خانه و فقط با اختصاص دادن محیط کوچکی از خانه می‌توانید شروع کنید. سپس با پیدا کردن بازار فروش خود چه به صورت مجازی یا به صورت حضوری می‌توانید به کسب و کار خود رونق دهید و بازار کار این حرفه را برای خودتان داغ کنید. می‌توانید از فضای مجازی برای تبلیغ کار خودتان استفاده کنید و دیگران را حرفه و هنر خود آشنا کنید. برای وارد شدن به این حرفه می‌توانید از پکیج آموزش مبتدی تا پیشرفته عروسک بافی شخصیت‌های کارتونی را استفاده کنید.

اگر علاقمند به یادگیری نحوه بافت جدیدترین عروسک های جادوگر نظیر پیرزن جادوگر که در مجموعه آموزش بافت شخصیت های کارتونی مطرح شده می باشید، این مجموعه آموزشی تمام آنچه را که به دنبال فراگیری آن هستید در اختیارتان قرار خواهد داد. این روزها افراد بسیاری و به طور ویژه بانوان پس از فراغت از تحصیل به دنبال فراگیری حرفه ای جدید و در عین حال پردرآمدمی باشند، اگر شما هم جزء این دسته از افراد می باشید، مجموعه آموزش بافت شخصیت های کارتونی را می توانید از طریق وب سایت 118فایل دریافت کنید.

درآمد عروسک بافی در ایران

درآمد این شغل بستگی به عوامل مختلفی مثل تعداد سفارشات، کوچک و بزرگ بودن سایز عروسک‌ها مقدار کاموا و وسایل تزئینی به کار رفته در آن، نوع شخصیت کارتونی و… بستگی دارد که این عوامل بر قیمت نهایی عروسک بافی شخصیت‌های کارتونی تاثیر گذار است. اگر بخواهید درآمد بالایی از این حرفه به دست اورید باید بتوانید تبلیغ درستی داشته باشید و همچنین از وسایل و تجهیزات با کیفیت بالایی برای بافت عروسک‌های خود استفاده کنید تا مشتری جذب کنید. به طور کلی درآمد حاصل از این حرفه به طور میانگین ۳ الی 6 میلیون تومان در ماه است که این رقم می‌تواند با توجه به عوامل گفته شده کم یا زیاد شود. به طور کلی درآمد حاصل از این عروسک‌ها با توجه به مدل، جنس و اندازه و… آن‌ها تغییر می‌کند.

نخ های کاموا برای مدل های مختلف بافتنی بسته به نوع بافتی که می خواهیم انجام دهیم متفاوت است. نخ ها به 4 دسته کتان، ابریشم، طبیعی و مصنوعی تقسیم می شوند که بهترین گزینه برای تمامی بافت ها نخ کتان است.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
پشتیبانی شما عزیزان به صورتی هست که در روند آموزش، بافندگی و حتی خرید لوازم بافت؛ هر سوال یا مشکلی داشتید، پشتیبانان ما شما را با صبر و حوصله کاملا راهنمایی خواهند کرد.
پشتیبانان 118فایل در این زمینه کاملا شما را راهنمایی خواهند کرد، میتوانید با شماره 02122221240 تماس حاصل فرمایید.
بله، بافتن عروسک می‌تواند به عنوان یک شغل درآمدزا باشد. بسیاری از افراد در سراسر جهان این کار را به عنوان یک شغل جدی انجام می‌دهند و عروسک‌های بافته شده خود را به فروش می‌رسانند. همچنین، در برخی از فروشگاه‌های هنری و بازارهای هنری نیز می‌توانید عروسک‌های بافته شده را پیدا کنید.
بله، بافتن عروسک برای کودکان مناسب است. این فعالیت می‌تواند به کودکان کمک کند تا مهارت‌های دستی و خلاقیت خود را تقویت کنند. همچنین، بافتن عروسک می‌تواند به کودکان کمک کند تا صبوری و تمرکز بیشتری در کارهای خود داشته باشند. به علاوه، بافتن عروسک می‌تواند به کودکان کمک کند تا احساس خودباوری و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای آموزش عروسک بافی شخصیت های کارتونی

  1. s.maleki

    بافت یا با قلاب هست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله این در این دوره بافت با قلاب آموزش داده میشود.
      با تشکر از همراهی شما

  2. tanaz tabrizi

    چه نوع شخصیتای کارتونی آموزش داده شده؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در این دوره شخصیت هایی مانند: خرگوش بانی، توئیتی، مینیون، اسمورف، پاتریک اموزش داده شده است.
      سپاس از همراهی شما

  3. مرضیه شبانی

    از کجا بدونم این دوره مناسب منه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      اگر شما علاقه مند به کار در این زمینه ها هستید این اموزش قطعا براش شما مناسب است.
      سپاس از همراهی شما

  4. مطهره صفایی

    سلام می خواستم بدونم چه جوری باید هزینه دوره را پرداخت کنم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      می توانید هم به صورت اینترنتی هزینه را پرداخت کنید و هم هزینه را هنگام دریافت بسته آموزشی به مامور پست بدهید.
      سپاس از همراهی شما

  5. s.ghasemi12

    این دوره کاربردی هست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله این دوره کاربردی است. شما با کمک این دوره می توانید عروسکهای مورد علاقه کودکان را بسازید که اینگونه اگر قصد فروش انها را داشته باشید فروش شما افزایش پیدا خواهد کرد.
      سپاس از همراهی شما

  6. melika fard

    چقدر خوب حتما این دوره تهیه میکنم.

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سپاس از همراهی شما.

  7. arezooo68

    میشه این دوره را اقساطی خرید؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله می توان این دوره را به صورت اقساطی نیز تهیه نمود.
      سپاس از همراهی شما

  8. شهبازی

    اگر از طریق لینک خرید کنیم هزینش تفاوت داره با زمانی که دی وی دی سفارش میدیم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر هزینه لینک و دی وی دی هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارن تنها با خرید دی وی دی مدت زمان 3 تا 7 روز کاری باید صبر کنید تا بسته به دستتون برسد در صورتی که با لینک میتوانید بلافاصله دانلود کنید.
      سپاس از همراهی شما

  9. nages samadi

    وسایل اولیه برای شروع کارو از کجا میشه تهیه کرد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای خرید ابزارهای مورد نیاز این مجموعه می توان سری به خرازی زد و یا از سایت های اینترنتی معتبر تهیه نمود.
      سپاس از همراهی شما

  10. آنا کرامتی

    عروسک بافی سخت نیست؟میشه با این دوره یاد گرفت؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله میتوان تنها با دیدن این دوره یاد بگیرید.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

105

خریدار

4.8

رضایت

شناسه آموزش: 2426

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz