آموزش فیلمبرداری عروسی

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

712,000 تومان

تا کنون 315 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1399/12/13

حجم آموزش: 13.82 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/12/13

زمان آموزش: 15 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1399/12/13

حجم آموزش: 13.82 گیگابایت

زمان آموزش: 15 ساعت

محصول نهایی مستندات یک فیلمبردار از مراسم عروسی، معمولا یک فیلم عروسی نامیده می شود. فیلمبرداری عروسی سبک های مختلفی دارد. همچنین این فرآیند به تجهیزات متفاوتی نیاز دارد. برای ثبت بهترین لحظات یک زوج باید به صورت صفر تا صد آموزش‌های لازم را دیده باشید. دوره‌ی آموزش فیلمبرداری عروسی 118فایل تمامی مراحل مورد نیاز برای تبدیل به یک فیلمبردار خوب را به شما آموزش خواهد داد. این دوره‌ی آموزشی دارای 15 ساعت ویدئوی آموزشی است. مجموعه آموزشی فیلمبرداری عروسی 118فایل شامل دو بخش می‌باشد. بخش اول ابتدا به معرفی‌ دوربین مناسب برای عکسبرداری و مقایسه دوربین‌های مختلف می‌پردازد. سپس به مراحل‌ تنظیم دوربین‌ها اشاره‌ شده تا بتوانید تصاویری با‌کیفیت همراه با افکت‌های جذابی را برای عروسی ثبت‌ کنید. افراد در طول  آموزش‌ جامع فیلمبرداری عروسی انواع دوربین‌های مناسب فیلم‌برداری را می‌شناسند و تفاوت آن‌ها را تشخیص می‌دهند. همچنین با انواع تکنیک‌ها و ترفندها جهت فیلمبرداری آشنا می‌شوند. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

عروسی یکی از جشن‌های مهم در زندگی هر فردی است. بنابراین با گسترش تکنولوژی و افزایش تجملات در این‌گونه مراسم‌ها لازم شده‌ است که در عروسی‌ها سرویس‌های بیشتری در اختیار عروس‌ها و دامادها قرار بگیرد. به‌ همین منظور جهت ارائه این سرویس‌ها لازم است که از کارشناسان مجرب و متخصص در این زمینه استفاده گردد تا آن‌ها به نحوه احسن در اختیار افراد قرار بگیرند. یکی از این سرویس‌ها فیلمبرداری عروسی است. افرادی که در شرف جشن عروسی هستند همواره در پی یافتن فیلمبرداری یا عکاسی می‌گردند که بتوانند لحظه‌های عروسی خود را به بهترین شکل ثبت نمایند. از این‌رو پکیج آموزش فیلمبرداری عروسی با توجه به احساس نیاز به این خدمات، آموزش‌هایی را در موضوع فیلمبرداری عروسی در اختیار افراد قرار می‌دهند که افرادی که جویای کار و علاقه‌مند به این رشته هستند می‌توانند با فعالیت در آن به درآمد خوبی دست پیدا کنند. این‌گونه افراد می‌توانند از تجربه و مهارت متخصصانی که این آموزش‌ها را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند استفاده کرده و از آن برای کسب درآمد خود استفاده کنند.

آموزش فیلمبرداری عروسی یکی از زمینه‌های حرفه عکاسی به شمار می‌رود. وب‌سایت 118فایل در دو بخش عکاسی عروسی و فیلمبرداری عروسی، ابتدا به معرفی‌ دوربین مناسب برای عکسبرداری و مقایسه دوربین‌های canon و Nikon پرداخته است. سپس به مراحل‌ تنظیم دوربین‌ها اشاره‌ شده تا بتوانید تصاویری با‌کیفیت همراه با افکت‌های جذابی را برای عروسی ثبت‌ کنید.

کاربردی‌ترین تجهیزات از قبیل سه پایه، مونوپاد و سایر ابزارهای دیگر در آموزش فیلمبرداری و عکاسی عروسی معرفی می‌شود. همچنین به ترکیب بندی، نورسنجی، فرمت عکس، ژست عکاسی و غیره اشاره شده است تا علاقمندان بتوانند با تنظیم نور و فضا، تصاویر فوق العاده‌ای را ثبت کنند.

در انتهای آموزش، نکات و اشتباهات رایج عکاسی و فیلمبرداری عروسی توسط اساتید بزرگ این حرفه گفته شده است و روش هایی برای حل این مشکلات و پرهیز از تکرار آن ها را به شما هنرجوی عزیز آموزش خواهند داد. همینطور نکات مهمی درباره فوکوس، کادربندی، ISO و… را فرا خواهید گرفت.

مزایای فیلمبرداری عروسی

1. با توجه به تقاضای زیادی که امروزه جهت فیلمبرداری و عکسبرداری وجود دارد، می‌توان بازار کار فیلمبرداری عروسی را بسیار مناسب دانست. و از طریق این بازار کار مناسب افراد می‌توانند به درآمدهای بالاتری دست پیدا کنند.

2. در این رشته با توجه به تقاضای زیادی که وجود دارد سقف درآمدی وجود ندارد و هر فرد بسته به توانایی‌های خود می‌تواند از آن کسب درآمد کند.

3. محیط کاری در فیلمبرداری عروسی بسیار شاد و مفرح است که می‌تواند جذاب باشد.

4. یادگیری و آموزش فیلمبرداری عروسی کار پاره‌ وقت است و بنابراین می‌تواند برای افرادی که به‌ دنبال شغل دوم هستند و فرصت کاری زیادی ندارند مورد استفاده قرار بگیرد.

5. فیلبرداری و عکاسی عروسی از زیرمجموعه‌های عکاسی است. افرادی که در زمینه های مختلف عکاسی فعالیت می‌کنند نیز می‌توانند به‌ راحتی وارد این کار شده و از طریق این‌ رشته درآمد خود را افزایش دهند.

چرا فیلمبرداری عروسی 118فایل را فرا بگیریم؟

خیلی از افراد به عکاسی و فیلمبرداری علاقه زیادی دارند اما نمی دانند کدام گرایش این هنر را برگزینند. عکاسی و فیلمبرداری عروسی یکی از گرایش ها در زمینه عکاسی است که یک حرفه پردرآمد در این زمینه به حساب می آید. اگر شما هم به این حرفه علاقمند هستید باید قبل از شروع آن، توسط یک فرد متخصص و حرفه ای در این کار آموزش ببینید.

سایت 118فایل سعی کرده تمام مباحث این حرفه را جمع آوری کند تا شما به راحتی در این حرفه موفق شوید و به بالاترین سطوح آن برسید. از جمله مواردی که توسط متخصصان و اساتید این حرفه آموزش داده شده است می توان به انتخاب دوربین مناسب، تنظیم دوربین، ایده های ژست، بهترین سبک های فیلمبرداری، تکنیک های فیلمبرداری و … اشاره کرد.

آموزش فیلمبرداری عروسی مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش فیلمبرداری عروسی!

پیش نیاز و مهارت‌های لازم برای فیلمبرداری عروسی

در کار فیلمبرداری عروسی فرقی نمی‌کند که شما صاحب آتلیه باشید یا اینکه به‌ صورت قراردادی کار خود را ادامه دهید. چیزی که در این رشته مهم است این است که شما باید بتوانید مهارت و تخصص خود را بالاتر ببری. فیلمبرداری عروسی نیز مانند بسیاری از فرصت‌های شغلی دیگر نیاز به مدرک تحصیلی یا دانشگاهی ندارد. در این حالت خود افراد می‌توانند از طریق دوره‌ آموزش فیلمبرداری و عکاسی عروسی مهارت‌های خود را افزایش دهند و روی آن‌ها تمرکز داشته باشند. همچنین بسیاری از افراد می‌توانند از طریق اجرای کار برای کارفرما نیز این رشته را یاد بگیرند. اما در صورتی‌ که افراد تمایل داشته باشند که در زمینه فیلمبرداری عروسی تحصیلات خود را کامل کنند می‌توانند به یادگیری رشته‌های فیلمبرداری در هنرستان یا دانشگاه بپردازند. البته با توجه به زمان زیادی که برای این کار تلف می‌شود بسیاری از افراد علاقه دارند که این کار را تنها از طریق پکیج آموزش فیلمبرداری عروسی یاد بگیرند. در این حالت مطالب کاربردی در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار افراد قرار داده می‌شود که از این نظر افراد می‌توانند به‌ سرعت وارد بازار کار شده و از درآمد آن استفاده کنند.

مدت زمان یادگیری آموزش فیلمبرداری عروسی چقدر است؟

به‌طور کلی فیلمبرداری عروسی دارای نکات و ترفندهای زیادی است که باید آن‌ها را در طول آموزش آن یاد گرفت. برای افرادی که قصد دارند به‌ سرعت وارد بازار کار شده و از درآمد آن استفاده کنند، بهترین راه استفاده از آموزش‌هایی است که بتوانند در مدت زمان کوتاهی آن را فرا بگیرند. از جمله این راه‌ها استفاده از دوره‌ی آموزش حرفه‌ای فیلمبرداری عروسی است که افراد می‌توانند از طریق آن مطالب بهتر و مؤثرتری را در مدت زمان کوتاه‌تری یاد بگیرند. این مدت‌ زمان چیزی حدود ۱۵ ساعت آموزشی است که افراد می‌توانند از این ویدیوها در طول ۲ هفته استفاده کنند. البته باید دقت داشته باشید که این مدت زمان به میزان علاقه و استعداد فرد نیز بستگی خواهد داشت و هر چقدر فرد علاقه بیشتری به کار خود داشته باشد می‌تواند این آموزش‌ها را در مدت زمان کوتاه‌تری نیز آموزش ببیند.

وسایل مورد نیاز برای شروع فیلمبرداری عروسی

برای فیلمبرداری عروسی نیاز به ابزار و تجهیزات ویژه‌ی این کار است که در صورت تهیه نکردن این موارد نمی‌توان در این شغل فعالیت نمود. از جمله مهم‌ترین ابزارها جهت فیلمبرداری عروسی می‌توان به کرین، رونین، دوربین اسلو، صدابرداری، اسمو، هلی شات، گیمبال و پروجکشن اشاره کرد.

سرمایه مورد نیاز برای شروع فیلمبرداری عروسی

اولین و مهم‌ترین نکته در اجرای کار فیلمبرداری عروسی توجه به آموزش در این زمینه است. زیرا در صورتی‌ که فرد در این زمینه آموزش ندیده باشند نمی‌تواند در آن به موفقیت برسد. پس‌ از آن لازم است که تجهیزات فیلم‌برداری عروسی تهیه شود. دقت داشته باشید این تجهیزات معمولاً قیمت‌های زیادی دارند. البته بسیاری از تجهیزات فیلمبرداری عروسی هستند که استفاده زیادی ندارند. بنابراین فرد می‌تواند به‌ جای خرید آن‌ها این سرمایه را نگهداری کند. بسیاری از افراد هستند که قصد دارند برای خود در این زمینه آتلیه فراهم کنند که باید هزینه‌های مربوط به اجاره مکان یا تجهیزات آتلیه را نیز بپردازند. در این حالت سرمایه‌ی مورد نیاز آن‌ها بیشتر خواهد شد. اما باید دقت داشته باشید که با توجه به درآمد خوبی که از این رشته کسب می‌شود این مقدار سرمایه به‌ زودی به آن‌ها باز خواهد گشت.

در پایان آموزش فیلمبرداری عروسی چه اتفاقی می‌افتد؟

افراد در طول این آموزش‌ جامع فیلمبرداری عروسی انواع دوربین‌های مناسب فیلم‌برداری را می‌شناسند و تفاوت آن‌ها را تشخیص می‌دهند. همچنین با انواع تکنیک‌ها و ترفندها جهت فیلمبرداری آشنا می‌شوند. سپس نسبت‌ به تجهیزات لازم برای فیلمبرداری یا عکاسی عروسی شناخت پیدا می‌کنند. ایده‌های ژست عکاسی را می‌آموزند. بهترین نوع لنز یا مونوپاد را انتخاب می‌کنند. همچنین انواع عکاسی در شرایط گوناگون را یاد می‌گیرند. کادربندی، استفاده از میکروفون، تکنیک‌های سینمایی را می‌شناسند و در مورد نحوه تدوین فیلم نیز نکاتی را یاد می‌گیرند. پس‌ از این کار می‌توانند در انواع مجالس عروسی فیلمبرداری و عکاسی کرده و از درآمد آن استفاده کنند. دقت داشته باشید که این افراد از طریق فیلمبرداری و عکاسی عروسی  و روشی که یاد می‌گیرند می‌توانند فرصت‌های شغلی متنوع دیگری را نیز امتحان کرده و از هر یک از آن‌ها کسب درآمد کنند.

در انتهای آموزش، از عکاسان حرفه‌ای گرفته تا افراد تازه کار، در زمان اندک به سطح بالایی در این حرفه می‌رسند. در نتیجه می‌توانند شغلی مطمئن با درآمد بالایی را برای خودشان رقم بزنند. البته توجه داشته باشید که برای عکاسی و فیلمبرداری، دوربین یکی از مهمترین و اصلی ترین ابزارهاست که در صورت انتخاب نادرست و تنظیم اشتباه دوربین، عکس و فیلم از کیفیت خوبی برخودار نخواهد بود. ما در پایان این آموزش ویدئوهایی را تدارک دیده‌ایم که شما با شناخت دوربین‌های canon و Nikon و نحوه تنظیم این دوربین‌های محبوب قادر خواهید بود لحظات ناب و مهم را به خوبی و با کیفیت بی‌نظیر ثبت کنید.

بازار کار فیلمبرداری عروسی در ایران چگونه است؟

همان‌ طور که می‌دانید در رشته‌هایی مانند فیلمبرداری عروسی و عکاسی رقابت بسیار تنگاتنگ است. در نتیجه افرادی می‌توانند در این‌ راستا به موفقیت برسند که بتوانند در این زمینه به مهارت خوب و همچنین تخصص بالا دست پیدا کنند. این افراد باید بتوانند در طول کار خود نمونه‌های قدرتمندی را ضبط نمایند. جهت رسیدن به این کار بهترین راه استفاده از دوره‌ی آموزش فیلمبرداری عروسی است که افراد بتوانند از طریق آن به دانش بیشتری در این زمینه دست پیدا کنند. البته باید بدانید که با توجه به وجود تعداد زیادی از مراسمات عروسی شغل فیلمبرداری عروسی از جمله شغل‌هایی است که همواره می‌تواند پررونق و پرسود باشد. از طرفی بسیاری از افراد که از طریق فیلمبرداری عروسی قصد کسب درآمد دارند می‌توانند از فرصت‌های شغلی متنوعی که در این زمینه وجود دارد نیز استفاده کنند.

درآمد فیلمبرداری عروسی در ایران

درآمد فیلمبردار عروسی می‌تواند بسته به شرایط کاری که دارد متفاوت باشد. در واقع اگر فرد فیلمبردار به‌ صورت مستقل برای خود آتلیه داشته باشد با توجه به نوع کاری که انجام می‌دهد و تعداد قراردادهایی که در فیلم‌برداری‌های عروسی می‌بندد درآمد معینی کسب می‌کند. همچنین بسیاری از فیلمبرداران هستند که به‌ صورت قراردادی به‌ صورت مستقیم با عروس و دامادها فعالیت می‌کنند که در این حالت نیز درآمد مشخصی برای آن‌ها می‌توان در نظر گرفت. به‌طور کلی می‌توان گفت هر چقدر افراد بتوانند به‌ صورت حرفه‌ای‌تر کار فیلمبرداری عروسی را انجام دهند به درآمد بالاتری نیز دست پیدا می‌کنند. همچنین باید توجه داشته باشید که این میزان درآمد به تجربه‌ی فرد، سابقه او، تخصص تیم او، محل شهر و کاری که انجام می‌دهد نیز بستگی دارد. درنهایت می‌توان گفت که با توجه به بازار کار خوب و تقاضای زیادی که در این رشته وجود دارد هر فرد بسته به توانایی‌های خود می‌تواند از این روش کسب درآمد کند. برای این شغل سقف درآمدی وجود ندارد ولی به‌طور کلی می‌توان میزان حقوق افرادی که فیلمبرداری عروسی را انجام می‌دهند چیزی حدود ۱۰ میلیون تا ۱۰۰ میلیون تومان در نظر گرفت.

فیلمبرداری بسیار مهم است و باید کاملا اصولی صورت گیرد به طوری که باید از تمامی قسمت های مهم هر مراسم فیلمی وجود داشته باشد ,فیلم با کیفیت بالا گرفته شود, استفاده از دیاگرام هنگام تصویربرداری ,استفاده از ژست های مناسب و زیبا, استفاده ی درست از نور پردازی و خلق تصاویر خلاقانه ,توجه کردن به محیط و جزئیات اطراف فیلمبرداری این نکات و ترفند ها در هر فیلمبرداری لازم است تا تصاویر به دست آمده در انتهای کار مفید و کارآمد باشد.
انتخاب تجهیزات مناسب برای مراسم عروسی تان اول از هر چیزی به میزان بودجه ی شما بستگی دارد در واقع هرچه بودجه بیشتر باشد فیلمبرداری عروسی توسط تجهیزات با بالاترین کیفیت ها صورت میگیرد. اما بهتر است ابتدا کارهای لازم برای مراسم تان را با فیلمبردار در میان بگذارید تا او متناسب با آن تجهیزات مناسب را در اختیار شما قرار دهد پس آگاهی فیلمبردار از برنامه ریزی عروسی بسیار مهم است. استفاده کردن از تجهیزات به روز در فیلمبرداری نتیجه ای عالی به همراه خواهد داشت و فیلم نهایی شما متفاوت از سایر فیلم ها می باشد که این یک مورد بسیار مهم است.
سعی کنید وقت مناسبی برای انتخاب فیلمبردار مراسم عروسی تان بگذارید و تا حد امکان کارهای قبلی آن ها را مشاهده کنید تا از نحوه ی انجام کارشان اطلاع پیدا نمایید. در میان گذاشتن انتظاراتتان با فیلمبردار قبل از برگزاری مراسم خیلی مهم است تا چیزی از قلم نیافتند.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای آموزش فیلمبرداری عروسی

  1. mahbobdelha

    چند روزه بسته به دستم میرسه من خیلی ذوقشو دارم.

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بسته آموزشی شما بین 3 تا 7 روز کاری تحویل داده خواهد شد
      سپاس از همراهی شما

  2. meli

    برای اینکه صداها در مجالس عروسی ثبت بشه چیکار میکنن؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای ثبت صدا در مجالس عروسی به یک میکروفون بی سیم مانند Sennheiser ew 135-p G3 به همراه ۸۳۵Handheld Mic نیاز دارید.
      سپاس از همراهی شما

  3. مردانیان

    این دوره برا چه کسایی مناسب هستش؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام آموزش فیلمبرداری عروسی برای تمام افراد علاقمند به این حرفه مناسب و کاربردی است.
      سپاس از همراهی شما

  4. تماشا استدیو

    بسیار عالی بود خسته نباشید.

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سپاس از همراهی شما

  5. shore sarabi

    بهترین لنزی که میتونیم برای مجالس عروسی استفاده کنیم چیه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای فیلمبرداری از مجالس عروسی لنز 24 – 70 می تواند گزینه خوبی باشد.
      سپاس از همراهی شما

  6. خانواده حسنی

    سلام خسته نباشید یه سوال داشتم واسه فیلم برداری عروسی چه دوربینی پیشنهاد میدین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای ثبت فیلمبرداری طولانی مدت از دوربین های تصویر برداری استفاده کنید.
      سپاس از همراهی شما

  7. سبیکه

    چقدر طول میکشه تا یاد بگیرم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      مجموعه آموزش فیلمبرداری عروسی صفر تا صد می باشد و در قالب 15 ساعت آموزش به مشتریان عزیز ارائه می شود. در انتهای آموزش، از عکاسان حرفه‌ای گرفته تا افراد تازه کار، در زمان اندک به سطح بالایی در این حرفه می‌رسند.
      سپاس از همراهی شما

  8. hosna

    به جزو دوربین چه وسیله هایی نیاز داریم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کاربردی‌ترین تجهیزات از قبیل سه پایه، مونوپاد و سایر ابزارهای دیگر در آموزش فیلمبرداری و عکاسی عروسی معرفی می‌شود.
      سپاس از همراهی شما

  9. آتلیه مهرآرا

    ژست های مختلف هم آموزش داده میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در دوره آموزش فیلمبرداری عروسی به ترکیب بندی، نورسنجی، فرمت عکس، ژست عکاسی و غیره اشاره شده است تا علاقمندان بتوانند با تنظیم نور و فضا، تصاویر فوق العاده‌ای را ثبت کنند.
      سپاس از همراهی شما

  10. محرم راز

    مقایسه دوربین ها گفته شده؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در دوره آموزش فیلمبرداری عروسی
      مقایسه دوربین های canon و Nikon بررسی شده است.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

315

خریدار

5

رضایت

شناسه آموزش: 3331

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz