دوره آموزش صفر تا صد لیفت و لمینت مژه و ابرو|+مدرک معتبر

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش لیفت و لمینت مژه-118فایل

قیمت محصول

34 تخفیف

380,000 تومان

تا کنون 735 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1399/07/07

حجم آموزش: 4.49 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/07/07

زمان آموزش: 5 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1399/07/07

حجم آموزش: 4.49 گیگابایت

زمان آموزش: 5 ساعت

زیبایی چشم‌ها را دست کم نگیرید. داشتن چشم‌های زیبا و جذاب به وسیله مژه‌های بلند و پر پشت امکان پذیر است. امروز با معرفی یک روش جذاب و معروف که اکثر افراد جامعه از آن استفاده می‌کنند، ریمل  زدن را کنار خواهید گذاشت. با لیفت و لمینت مژه شما می‌توانید به صورت طبیعی و جذاب مژه‌های بلند و پر پشتی داشته باشید.  با یادگیری لیفت و لمینت مژه می‌توانید به راحتی کسب درآمد کنید. زیرا این روش جدیدا مورد توجه خانم‌ها قرار گرفته است. لازم به ذکر است که برای موفق شدن در این حرفه نیاز به مهارت خواهید داشت. تمام مهارت مورد نیاز را دوره‌ی لیفت و لمینت مژه 118فایل به شما آموزش می دهد. آموزش لیفت و لمینت مژه با بیش از 5 ساعت ویدئو آموزشی برای شما علاقه مندان به این حرفه جمع آوری شده است. در دوره آموزش لیفت و لمینت مژه، یک روند کامل برای تقویت و ضخیم شدن مژه ها جهت زیبایی بیشتر به شما ارائه شده است.  یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز و مواد آن به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز لیفت و لمینت مژه جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

همان طور که می‌دانید مژه‌ها جزئی از صورت هستند که روی زیبایی افراد تأثیر بسیار زیادی دارند. بسیاری از افراد علاقه دارند مژه‌هایشان بلند، حالت دار و ضخیم باشد که در این‌ صورت، زیبایی آن‌ها چندین برابر می‌شود. این افراد برای رسیدن به این هدف می‌توانند راه‌های مختلفی را امتحان کنند. از جمله این راه‌ها لیفت و لمینت مژه است. این کار هم باعث زیبایی مژه‌ها می‌شود و هم باعث حفظ سلامت آن‌ها می‌گردد. البته باید بدانید که برای انجام این کار نیاز به مهارت و تجربه زیادی است. بنابراین افرادی که قصد انجام این کار را دارند باید ابتدا آموزش‌ لیفت و لمینت مژه دیده باشند تا بتوانند با مهارت و تجربه خوبی این کار را انجام دهند. در این صورت هم باعث زیبایی بیشتر می‌شوند و هم در سلامت مژه‌ها نقش ایفا می‌کنند. در این زمینه دوره آموزش لیفت لمینت مژه می‌تواند به این افراد کمک کند. این آموزش کامل و جامع بوده و برای افرادی که علاقه‌مند به این کار هستند می‌تواند مفید باشد.

شکستگی و لول شدن مژه از دغدغه های اغلب آرایشگران بوده که در این آموزش به شما یاد خواهیم داد که چگونه بدون شکستگی و ریزش مژه هایی زیبا و حالت دار برای مشتری خود درست کنید. حالت دادن مژه و ابرو امروزه از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و در این آموزش حالت دهی ابرو و مژه به صورت کاملا تخصصی به هنرجو آموزش داده می شود.

لمینت همان رنگ دادن به مژه و ابرو می باشد که در این آموزش به صورت تکنیکی هنرجو آموزش می بیند و این توانایی به شما داده میشود که به صورت حرفه ای وارد بازار کار شوید و درآمد بالایی از این حرفه کسب نمایید. در ابتدای آموزش شما را با مواد لازم و با کیفیت لیفت و لمینت مژه آشنا می کنیم ، در ادامه شناخت نوع مژه، نوع چسب، تشخیص نوع چشم در چهره های متفاوت، آماده سازی مژه قبل از انجام کار و … را فرا خواهید گرفت.

مزایای یادگیری لیفت و لمینت مژه

1. زیبایی خاصی به چشم‌ها و مژه‌های شما می‌بخشد.

2. برای مژه‌های کوتاه و بلند می‌تواند مناسب باشد، بنابراین برای تمامی افراد مناسب است.

3. باعث می‌شود که مژه‌ها تیره‌تر و پرتر و جذاب‌تر به‌ نظر برسند.

4. روشی کم ‌خطرتر از روش‌های مشابه برای زیباسازی مژه است.

5. در این روش نیاز به نگهداری و مراقبت بسیار کمی از مژه‌ها است.

6. این روش یک روش سریع محسوب می‌شود.

چرا لیفت و لمینت مژه را فرا بگیریم؟

توجه به زیبایی ظاهری امری طبیعی و غیر قابل انکار در بین مردم به ویژه بانوان می باشد، از این رو نسبت بیشتری از افراد به چهره خود و رسیدگی به زیبایی آن توجه دارند. قطعاً آرایشگران با مراجع کنندگانی که تمایل به لیفت‌ و لمینت مژه و ابرو دارند مواجه شده اند، همین امر بسیاری از آن ها را ترغیب به آموزش لیفت‌ و لمینت مژه و ابرو کرده است.

آرایشگران تازه کار و افرادی که می خواهند از این حرفه به درآمد قابل توجهی دست یابند هم با کمک ویدئو های آموزشی این مجموعه می توانند خدمات گسترده ای را ارائه دهند. فراگیری لیفت و لمینت مژه به هنرجو این توانمندی را می دهد که پس از اتمام آموزش و یاد گرفتن موارد آموزش داده شده بتواند مستقیما وارد بازار کار شود.

لیفت مژه یک گزینه خوب برای پرپشتی و تقویت مژه با مواد طبیعی ( کراتین ، مکمل ویتامین ) است به طور کلی این روش برای خوش فرم کردن، حالت دادن و رنگ با مواد است. در این روش مژه ها از پایه فر می شوند بنابراین بلند تر دیده می شوند و میتوان گفت کسانی که از داشتن مژه و ابرو هایی صاف و کم پشت و بی حالت خسته شده اند با یادگیری این حرفه می توانند لیفت و لمینت مژه و ابرو را در منزل به صورت حرفه ای انجام دهند. از دیگر دلایل فراگیری لیفت و لمینت مژه عبارتنداز:

1. آموزش لیفت و لمینت مژه ساده بوده و پیچیدگی خاصی ندارد.

2. برای دوره آموزش لیفت و لمینت احتیاج به هیچ پیش نیاز یا مدرک تحصیلی نیست.

3. این آموزش‌ها برای تمامی افراد در هر سنی می‌توانند مناسب باشند.

4. برای افرادی که به‌ دنبال کارهای آرایشی و زیبایی هستند و قصد دارند خودشان به‌ تنهایی مژه‌های خود را زیبا کنند، می‌تواند مناسب باشد.

5. این حرفه با توجه به محبوبیتی که در بین خانم‌ها دارد، یکی از رشته‌های محبوب است و در نتیجه دارای درآمد مناسبی است.

6. برای یادگیری این حرفه نیاز به هزینه خیلی زیادی نیست و قیمت آموزش لیفت و لمینت مژه در مقایسه با سایر رشته‌ها بسیار کمتر است.

آموزش لیفت و لمینت 118فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش لیفت و لمینت مژه !

پیش نیاز و مهارت لازم برای شروع لیفت و لمینت مژه

از آنجایی‌ که شغل لیفت و لمینت مژه یک کار جدید محسوب می‌شود و همچنین این هنر آسان و ساده است، نیاز به تحصیلات خاصی ندارد و البته رشته تحصیلی خاصی که بتواند آموزش این رشته را برای علاقه‌مندان دارا باشد، وجود ندارد. بنابراین افرادی که علاقه‌مند به یادگیری این حرفه هستند، می‌توانند از طریق سازمان‌های فنی و حرفه‌ای اقدام کرده و این رشته را بیاموزند. البته اینگونه افراد می‌توانند از طریق شرکت در دوره‌ آموزش لیفت و لمینت مژه نیز این کار را به‌ خوبی یاد بگیرند. این دوره‌ها دارای مزایای زیادی هستند از جمله اینکه از مبتدی تا پیشرفته مناسب تمامی افرادی هستند که به این رشته علاقه‌مند باشند. در نتیجه می‌توان گفت شرکت در این دوره‌ها یکی از بهترین کارهایی است که برای یادگیری لیفت و لمینت مژه می‌توان انجام داد. از مهارت‌های مورد نیاز شغل لیفت و لمینت مژه می‌توان به منصف بودن، خوش‌ قول بودن، سرعت عمل بالا، استفاده از مواد مرغوب، داشتن اطلاعات زمینه‌ای در مورد مژه و نحوه نگهداری از آن‌ها اشاره کرد.

مدت زمان لازم برای یادگیری لیفت و لمینت مژه چقدر است؟

لیفت و لمینت مژه از جمله کارهایی است که می‌توان آن را در مدت زمان بسیار کوتاهی آموخت. البته بسته به میزان یادگیری فرد و روشی که برای آموزش آن در نظر می‌گیرند، این مدت زمان ممکن است متفاوت باشد. در حالت کلی می‌توان گفت افرادی که علاقه‌مند به این رشته هستند از طریق دوره‌های آموزش لیفت و لمینت مژه می‌توانند این رشته را در کمتر از یک هفته به‌ خوبی یاد گرفته و بعد با انجام تمرین و تکرار در این زمینه به مهارت برسند.

لیست وسایل مورد نیاز لیفت و لمینت مژه

همان طور که می‌دانید برای شروع هر کاری افراد نیاز به ابزار و وسایل مورد نیاز آن شغل خواهند داشت و بدون این وسایل مخصوص نمی‌توان کاری را انجام داد. بنابراین لازم است در صورتی‌ که تمایل به انجام لیفت و لمینت مژه دارید ابتدا وسایل آن را تهیه کرده و آماده نمایید. از جمله این وسایل می‌توان موارد زیر را معرفی کرد:

1. شانه لیفت مژه

2. میکرو براش

3. رنگ لیفت مژه

4. کیت مخصوص لیفت مژه

5. سیلیکون چسبی

6. محلول شستشو

7. پد سیلیکونی

8. براش مژه

9. سرم مخصوص لمینت مژه کراتین

10. مواد مخصوص لیفت و تقویت مژه

سرمایه لازم برای شروع لیفت و لمینت مژه

اولین هزینه‌ای که باید بابت شروع شغل لیفت و لمینت باید در نظر گرفت آموزش و یادگیری در این رشته است. افراد می‌توانند با شرکت در دوره‌ آموزش لیفت و لمینت مژه هم دانش و مهارت فنی خود را افزایش دهند و هم با تکنیک‌ها و ترفندهای بازار کار بیشتر آشنا شوند. مرحله بعدی تهیه ابزار و وسایل ضروری این شغل است. افرادی که علاقه‌مند به انجام کار لیفت و لمینت مژه هستند باید این دو کار را حتماً انجام دهند. افرادی که مبتدی هستند می‌توانند با یادگیری و تهیه ابزار، این کار را به‌ صورت خانگی برای دوستان انجام دهند یا اینکه به‌ صورت قراردادی و اجاره‌ی میز در یک سالن زیبایی مشغول به کار شوند. همچنین افرادی که دارای سابقه کار هستند می‌توانند با در نظر گرفتن سرمایه‌ای بیشتر برای خود سالن زیبایی اجاره یا خریداری کرده و از این طریق وارد بازار کار شوند و از درآمد خوب این رشته استفاده کنند. بسیاری از افراد نیز هستند که با تدریس این رشته به دیگران کسب درآمد می‌کنند یا به‌ صورت پاره وقت از این کار برای افزایش درآمد خود استفاده می‌کنند.

در پایان آموزش لیفت و لمینت مژه چه اتفاقی می‌افتد؟

بعد از اینکه افراد تحت آموزش لیفت و لمینت مژه قرار بگیرند با نحوه انجام این کار آشنا می‌شوند، می‌توانند انواع مژه را حالت داده، تقویت کنند و به زیباسازی آن‌ها کمک نمایند. سپس آن‌ها می‌توانند از این طریق به کسب درآمد نیز بپردازند. برای انجام این کار می‌توانند در سالن‌های آرایشی و زیبایی به‌ صورت قراردادی کار کرده و یا اینکه برای خود سالن زیبایی اجاره کرده و از این طریق به کسب درآمد بپردازند. همچنین این افراد می‌توانند از طریق انجام تبلیغات گسترده‌ای که در این زمینه وجود دارد درآمد خود را افزایش دهند. زیرا که از این طریق می‌توانند مشتریان بیشتری را جذب نمایند. همچنین بسیاری از افراد هستند که از طریق آموزش این رشته به افرادی که علاقه‌مندان هستند نیز به کسب درآمد می‌پردازند.

در پایان آموزش لیفت و لمینت مژه هنرجویان تمامی مراحل و نکات در مورد چسب مژه، شست و شوی اصولی مژه ها، چسباندن مژه های پایین چشم و انتخاب اکستنشن مناسب مژه ، انواع کراتینه و ریموور برای لیفت و لمینت مژه، نحوه گذاشتن مواد بر روی مژه، لیفت ابرو و… را یاد می گیرند. همراه با این نکات همانند یک فرد متخصص لیفت‌ و لمینت مژه و ابرو را انجام خواهند داد.

پس از اتمام این آموزش شما می توانید با تسلط کامل و به صورت حرفه ای، لیفت و لمینت مژه را با انواع مواد موجود در بازار برای انواع مژه با سایز متفاوت انجام دهید، سپس می توانید به راحتی شروع به کسب درآمد کنید و یا کسب و کار فعلی خودتان را بهبود ببخشید.

بازار کار لیفت و لمینت مژه در ایران چگونه است؟

با وجود اینکه در مدت زمان کوتاهی که لیفت و لمینت مژه گسترش پیدا کرده‌ است، استقبال بی‌نظیری از این حرفه صورت‌ گرفته است. با قطعیت می‌توان گفت که این حرفه از جمله رشته‌هایی است که بازار کار بسیار مناسبی دارد و افرادی که بتوانند در این هنر به دانش فنی دست پیدا کنند، می‌توانند به‌ خوبی کسب‌ و کار خود را آغاز کرده و به درآمد بالایی دست پیدا کنند. با توجه به اینکه مزایای این کار از حرفه‌های دیگر بسیار بیشتر است و محبوبیت زیادی در بین خانم‌ها دارد، این عوامل باعث شده‌ است که هر روز تعداد بیشتری به مشتریان افرادی که کار لیفت و لمینت مژه را انجام می‌دهند اضافه شود. از طرفی قیمت این حرفه در مقایسه با رشته‌های دیگر زیبایی که مورد استفاده قرار می‌گیرد بسیار کمتر است و عوارض کمتری نیز دارد. درنتیجه می‌توان گفت بازار کار این هنر پرسود و پررونق است و برای افرادی که به این کار علاقه‌مند هستند می‌تواند تا حد بسیار زیادی مناسب باشد.

لیفت و لمینت مژه یکی از خدمات رایجی است که در سالن های زیبایی ارائه می شود. به همین دلیل داشتن مهارت انجام این کار، به هنرجو کمک می کند تا بتواند در بسیاری از مراکز زیبایی فعالیت نموده یا کسب و کار خود را ایجاد کند. لیفت و لمینت مژه را می توان یکی از مشاغل نسبتا جدید در سالن های زیبایی معرفی کرد که بسیار مورد استقبال واقع شده است.

به همین دلیل یادگیری این حرفه به شما کمک میکند به سرعت وارد بازار کار شوید. با انجام خدمات لیفت و لمینت برای یک مشتری مبلغی بین 100 هزار تومان الی 500 هزار تومان کسب خواهید کرد که با بالا بردن کیفیت و ضرافت کار و تبلیفات مناسب و همچنین با کار (لیفت و لمینت مژه و ابرو) در سالن های زیبایی که مراجعه کننده زیاد دارند می توانید به درآمدی ماهیانه بین 4 الی 8 میلیون تومان دست یابید.

درآمد لیفت و لمینت مژه در ایران

افراد پس‌ از اینکه تحت آموزش لیفت و لمینت مژه قرار گرفتند، می‌توانند به‌ راحتی کسب‌ و کار خود را شروع کنند. دقت داشته باشید که برای این کار افراد به هزینه بسیار کمی احتیاج خواهند داشت. زیرا برای این مهارت نیاز به وسایل یا ابزار و مواد گران ‌قیمتی نیست. افرادی که به این رشته علاقه داشته باشند تنها با داشتن چند مواد و ابزار ساده نیز می‌توانند این کار را انجام دهند. درآمد حاصل از این رشته در نقاط مختلف کشور و در افراد مختلف متفاوت است. اما به‌طور کلی می‌توان گفت درآمد حاصل از یک کار لیفت و لمینت مژه چیزی حدود صد و پنجاه هزار تا پانصد هزار تومان متغیر است.

با توجه به محبوبیت این رشته در بین خانم‌ها باید بگوییم که امروزه مد و زیبایی از جمله زمینه‌هایی هستند که در بین خانم‌ها مورد استقبال واقع شده‌اند. امروزه خانم‌ها حاضرند هزینه‌های زیادی برای زیبایی بپردازند. از طرف دیگر مزایایی که این روش در مقایسه با روش‌های دیگر دارد باعث شده‌ است که افراد زیادی به این هنر روی بیاورند و به آن علاقه داشته باشند. در نهایت باید بگوییم که درآمد در این حرفه به مهارت و کیفیت کار شما بستگی دارد. بنابراین آموزش‌های درست و اصولی در این زمینه می‌تواند به افزایش درآمد شما کمک کند.

آموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو

1 ساعت

آموزش اکستنشن مژه و ابرو

3 ساعت

آموزش ریموو مژه

1 ساعت

در لیفت و لمینت مژه ، تارهای مژه با استفاده از مواد مخصوص ضخیم تر می شوند و به بالا کشیده می شوند که اصطلاحا لیفتینگ می نامند و نهایتا در همان حالت فیکس می شوند که نهایتا باعث پر پشت نشان دادن مژه ها می گردد. اما در اکستنشن مژه، تارهای مصنوعی به لا به لای مژه ها با چسب مخصوصی می چسبند و در اصل با تارهای مصنوعی تک تار یا سه بعدی ، مژه ها را پرپشت تر می کنیم. دوام مواد لیفت و لمینت از تارهای اکستنشن مژه بیشتر است و همچنین لیفت و لمینت مژه جلوه طبیعی تری نسبت به اکستنشن مژه دارند.
بله ، سرفصل های تمام این مجموعه ی آموزشی ویژه ورود سریع به بازار کار طراحی شده است .
بله، مواد استفاده شده و طرز انجام لیفت مژه و ابرو مشابه هم بوده و هنرجویان می توانند با یادگرفتن لیفت مژه ، لیفت ابرو را راحت تر یاد بگیرند.
شما در ابتدا باید زیر نظر یک استاد مجرب، دوره آموزش اکستنشن مژه و دوره آموزش لیفت و لمینت مژه را مرحله به مرحله بیاموزید. اگر میخواهید روند یادگیری شما سریع تر باشد، باید تمرین زیادی داشته باشید. این رشته نیاز به سرمایه اولیه آنچنانی ندارد. بنابراین به راحتی می توانید از همان ابتدا وارد بازار کار شوید.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 22 نظر ثبت شده است

11 دیدگاه برای دوره آموزش صفر تا صد لیفت و لمینت مژه و ابرو|+مدرک معتبر

  1. سارا

    پوشتید ارائه ی گواهی نامه چطور گواهینامه میدین بهمون؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام لطفا جهت کسب اطلاعات تکمیلی با شماره 28423118-021 تماس حاصل فرمائید. سپاس از همراهی شما

  2. raheleesfandiari

    توضیح دارد در مورد نوع کاشت؟ مرحله به مرحله هست؟ مواد و ابزار مورد نیاز هم گفته؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله کاربر محترم؛ در این آموزش، در مورد انواع مخلتف کاشت و ابزار و مواد موردنیاز به صورت جامع و مرحله به مرحله توضیح داده شده است.
      سپاس از همراهی شما

  3. nadia.bahram

    چقدر خوبه که تو سایتتون آموزش لیفت و لمینت رو دارین خیلی دنبال یه مجموعه خوب بودم

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      نظر لطف شماست. از اعتماد شما سپاسگزاریم.
      سپاس از همراهی شما

  4. رضوانه نوری

    میشه با مواد طبیعی لیفت و لمینت مژه انجام داد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله، در این مجموعه بخشی مجزا برای لیفت و لمینت مژه با مواد طبیعی ارائه شده است که می‌توانید با کمک آن با مواد طبیعی لیفت و لمینت را انجام دهید.
      سپاس از همراهی شما

  5. گلشن

    هزینه لیفت و لمینت چقدره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      قیمت لیفت و لمینت به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. کیفیت و برند مواد مورد استفاده و مهارت آرایشگر از جمله مواردی که بر روی قیمت تاثیرگذار است.
      سپاس از همراهی شما

  6. farnoosh.danshmand

    با ژلاتین هم میشه لمینت مژه رو انجام داد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله ژلاتین از جمله موادی است که می توانید به راحتی لمینت مژه را با کمک آن انجام دهید.
      سپاس از همراهی شما

  7. naderebahmani

    اگر لینک دریافت کنیم همون آموزشی که روی دی وی دی هست رو ارسال می کنین یا فرق میکنه

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      شما می‌توانید مجموعه مورد نظرتان را به یکی از روش های لینک دانلود و دی وی دی دریافت کنید و هیچ تفاوتی در محتوای آموزشی وجود ندارد.
      سپاس از همراهی شما

  8. saniamz

    من هزینه رو واریز کردم میشه لینکا رو برام بفرستین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای اطلاع از دریافت لینک های دانلود با واحد پشتیبانی تماس بگیرید.
      شماره واحد پشتیبانی : 02122221240
      سپاس از همراهی شما

  9. حدیث

    با کمک آموزشتون میشه تو آرایشگاه ها کار کرد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله، آموزشگاه کسب و کار 118فایل صفر تا صد لیفت و لمینت مژه را آموزش می دهد تا علاقمندان و افراد جویای کار بتوانند در کمترین زمان همانند یک فرد حرفه ای مشغول به کار شوند.
      سپاس از همراهی شما

  10. taranedf

    از چه موادی برای لیفت استفاده می کنن؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      مواد موردنیاز برای لیفت شامل رول سیلیکون، چسب مخصوص، مواد کراتینه(صورتی)، مواد کراتینه(آبی) و ریموور می‌شود.
      سپاس از همراهی شما

  11. mahsa.b

    ماندگاری لیفت و لمینت چقدره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      ماندگاری و دوام این روش ها بستگی به مواد خاصی که توسط متخصصین زیبایی مژه انجام می شود دارد.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

735

خریدار

5

رضایت

شناسه آموزش: 3289

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz