آموزش تعمیرات، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته|مدرک معتبر

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

44 تخفیف

455,000 تومان

تا کنون 1,575 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1399/02/29

حجم آموزش: 16.07 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/02/29

زمان آموزش: 28 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1399/02/29

حجم آموزش: 16.07 گیگابایت

زمان آموزش: 28 ساعت

دوربین مداربسته یکی از اختراعات بشر است که بسیار پرطرفدارمی باشد. از این اختراع بشر در بسیاری از مکان‌های عمومی و خانه‌های مسکونی جهت پوشش‌های حفاظتی و‌ کنترلی استفاده می‌شود. از این‌ رو شما با‌فراگیری نحوه راه‌اندازی و نصب‌ دوربین‌ مداربسته می‌توانید فعالیت‌خود در این‌ زمینه را شروع‌ کنید. در این حرفه پیشرفت کرده و درآمد خوبی داشته باشید. آموزش راه اندازی و نصب دوربین مدار بسته را می‌توانید از وبسایت 118فایل تهیه کنید. آموزشگاه 118فایل با مجموعه نصب دوربین مداربسته به شما تمامی مراحل نصب و راه اندازی انواع دوربین‌های مداربسته امنیتی را به صورت گام به گام ارائه می دهد. این مجموعه آموزشی دارای 28 ساعت ویدئو آموزشی می‌باشد. مجموعه نصب دوربین‌ مداربسته در ابتدا شما را با انواع دوربین‌ مداربسته آشنا خواهد کرد. سپس به بررسی اجزاء مختلف دوربین‌های مداربسته می‌پردازد. در این مجموعه، آموزش نحوه نصب دوربین‌ مداربسته آنالوگ، نحوه نصب دوربین‌ مداربسته در فضای باز را نیز آموزش خواهید دید. مواردی که گفته شد چند نمونه از سرفصل‌های آموزشی این مجموعه است. برای آشنایی با تمامی سرفصل‌های آموزشی این دوره می‌توانید سری به قسمت سرفصل‌های آموزشی بزنید.

امروزه در بسیاری از مکان های عمومی و خانه های مسکونی برای کنترل، حفاظت و امنیت از دوربین‌های مداربسته استفاده می شود. تنها انتخاب یک سیستم مداربسته نمی تواند از لحاظ پوشش امنیتی کافی باشد بلکه نحوه نصب و جایگذاری دوربین‌ها در ساختمان بسیار حائز اهمیت است.

مجموعه نصب دوربین‌ مداربسته در ابتدا شما را با انواع دوربین‌ مداربسته آشنا خواهد کرد. سپس به بررسی اجزاء مختلف دوربین‌های مداربسته، بررسی دوربین‌های مداربسته آنالوگ و تحت شبکه، بررسی دستگاه های ضبط کننده دی وی آر و ان وی آر، بررسی انواع کابل ها و اتصالات دوربین‌ مداربسته، بررسی انواع لنزها و سنسورها در دوربین‌ مداربسته، برنامه ریزی محل نصب دوربین‌ مداربسته و… می پردازد.

در این مجموعه، آموزش نحوه نصب دوربین‌ مداربسته آنالوگ، نحوه نصب دوربین‌ مداربسته در فضای باز، نحوه اتصال و پیکربندی به دستگاه دی وی آر، نحوه نصب دوربین‌مداربسته تحت شبکه، نحوه اتصال دوربین مداربسته به خروجی های مختلف مانند مانتیور، تلویزیون، موبایل و…، نصب دوربین‌های مداربسته در برند های مختلف avigilion، Axis، Dahua، geovision، hikvision و… نیز ارائه شده است.

مزایای نصب دوربین مداربسته

با توجه به این موضوع که از دوربین‌های مداربسته در بسیاری از مکان‌ها می‌توان استفاده کرد و آن‌ها را به کار برد، می‌توان گفت تقاضا برای این‌گونه مشاغل بسیار بالا است. در نتیجه در این کار درآمد و سود خوبی برای افرادی که علاقه‌مند به یادگیری و آموزش نصب دوربین مداربسته روی گوشی هستند می‌تواند وجود داشته باشد. برای انجام نصب دوربین مداربسته حتماً لازم نیست که افراد دارای مکان یا مغازه خاصی باشند آن‌ها می‌توانند این کار را به‌ صورت سیار نیز انجام دهند. برای نصب دوربین مداربسته نیاز به هیچ پیش‌نیاز خاصی نیست و همچنین آموزش آن ساده و آسان بوده و برای تمامی افراد می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرد. از آموزش نصب دوربین مداربسته افراد می‌توانند برای استفاده‌های شخصی در مواقعی که به آن احتیاج داشته باشند نیز استفاده کنند. این شغل یک شغل پاره ‌وقت بوده و برای افرادی که به‌ دنبال شغل دوم می‌گردند، می‌تواند مناسب باشد.

چرا نصب دوربین مداربسته 118فایل را فرا بگیریم؟

دوربین‌مداربسته طرفداران زیادی داشته و در بسیاری از مکان‌های عمومی و خانه‌های مسکونی جهت پوشش‌های حفاظتی و‌ کنترلی استفاده می‌شود. علم راه اندازی و نصب دوربین‌های مداربسته با تکنولوژی های جدید بسیار گسترده بوده و تعداد متخصصان نصب دوربین‌های مداربسته جدید نسبتاً کم بوده و بازار این تکنولوژی در ایران بسیار رونق پیدا کرده است.

از این‌ رو شما با‌فراگیری نحوه راه‌اندازی و نصب‌ دوربین‌ مداربسته می‌توانید فعالیت‌خود در این‌ زمینه را شروع‌ کرده و کسب‌ درآمد داشته‌ باشید. با‌توجه به گسترش تکنولوژی و سرعت رشد آن، سیستم‌های امنیتی و نظارتی توانسته‌اند به خوبی با این موضوع سازگار شوند. این در‌حالی است که تسلط به تکنولوژی‌های جدیدی مانند نصب دوربین‌های‌ دیجیتال و یا دوربین‌های آی‌پی، دوربین‌های دام‌ و‌ صنعتی بیشتر احساس می‌شود.

آموزش نصب دوربین مداربسته مناسب چه افرادی است؟

پیش نیاز و مهارت لازم برای نصب دوربین مدار بسته

در صورتی‌ که شما تمایل داشته باشید و فرصت کافی برای تحصیل در کلاس آموزش نصب دوربین مداربسته داشته باشید می‌توانید به مدت ۳ سال در هنرستان‌های فنی‌ و حرفه‌ای در رشته برق تحصیل کنید یا اینکه به مدت ۴ سال در رشته مهندسی برق در دانشگاه‌های کشور تحصیلات خود را تکمیل نمایید. اما همان‌ طور که می‌دانید برای این روش‌ها به زمان زیادی احتیاج خواهید داشت. همچنین شما این فرصت را دارید که در این زمینه با شاگردی کردن به مهارت برسید که برای این کار نیز نیاز به حوصله و وقت زیاد خواهید داشت. از آنجایی که برای ورود به هر شغلی نیاز به یادگیری و آموزش در آن زمینه است برای شروع نصب دوربین مداربسته نیز شما باید مهارت خود را در این زمینه کامل نمایید. به‌ همین منظور باید آموزشی را در این زمینه انتخاب کنید که دارای دقت کافی باشد و از طریق اساتید باتجربه صورت‌ گرفته باشد. به‌ همین دلیل می‌توان گفت بهترین راه یادگیری این رشته استفاده از پکیج و فیلم آموزش نصب دوربین مدار بسته است. این آموزش‌ها شما را برای ورود به این شغل آماده کرده و انواع مطالب را به‌ صورت تخصصی در اختیار شما قرار می‌دهد.

مدت زمان یادگیری آموزش نصب دوربین مداربسته چقدر است؟

برای هر فرد با توجه به توانایی‌ها و استعداد او در یادگیری و همچنین روشی که برای آموزش نصب دوربین مداربسته انتخاب می‌کند این مدت زمان متغیر است. به‌طور کلی می‌توان گفت در صورتی‌ که افراد از طریق شاگردی کردن یا تحصیل در زمینه رشته‌های مربوط به این شغل آموزش آن را فرا بگیرند، به مدت زمانی چند ساله احتیاج خواهند داشت. اما در صورتی‌ که از دوره‌های آموزش صفر تا صد نصب دوربین مداربسته آن را فرا بگیرند این مدت زمان بسیار کاهش پیدا کرده و به کمتر از ۱ ماه خواهد رسید.

وسایل مورد نیاز برای شغل نصب دوربین مدار بسته

همان‌ طوری که می‌دانید برای راه‌ اندازی هر شغل فنی و مهارتی نیاز به یک سری ابزار و تجهیزاتی است که در ابتدا باید افراد آن‌ها را تهیه و آماده کنند. از جمله ابزار مورد نیاز برای این شغل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. چکش کوچک

2. مولتی متر

3. انواع آچار

4. انواع پیچ گوشتی

5. کاتر

6. فازمتر

7. دریل

8. نردبان

در پایان آموزش نصب دوربین مداربسته چه اتفاقی می‌افتد؟

در طول آموزش نصب دوربین مداربسته افراد با انواع دوربین‌ها آشنا شده و قطعات آن‌ها را از یکدیگر می‌شناسند. همچنین تفاوت‌های بین انواع دوربین را یاد می‌گیرند و سپس در مورد نصب دوربین‌های مداربسته اطلاعات به دست می‌آورند. در این آموزش‌ها همچنین انواع برندهای مناسب دوربین مداربسته آموزش داده می‌شود و افراد نسبت به نحوه‌ی نصب هر یک شناخت پیدا می‌کنند. همچنین این دوره‌ها به صورتی هستند که افراد با انواع تکنیک‌ها و ترفندهایی که در این شغل احتیاج خواهند داشت آشنا خواهند شد و این کار را به صورت ماهرانه انجام خواهند داد.

پس‌ از این آموزش‌ها افراد قادر خواهند بود که در این شغل مشغول به کار شوند و از فرصت‌های شغلی مناسبی که در آن وجود دارد استفاده کنند. از جمله این فرصت‌های شغلی می‌توان به نصب دوربین مداربسته در انواع مکان‌ها مثل بیمارستان‌ها، اماکن دولتی و خصوصی، شرکت‌ها، معابر عبوری، مغازه‌ها، فروشگاه و غیره اشاره کرد. همچنین این افراد می‌توانند به‌ صورت قراردادی با شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف قرارداد بسته و از این طریق مشغول به کار شوند. افرادی که علاقه‌مند به این کار هستند حتی می‌توانند برای خود مغازه اجاره کرده و در آن حتی کارآفرینی نیز داشته باشد. علاوه‌بر موارد ذکر شده بسیاری از افراد از طریق تدریس این رشته به دیگران نیز کسب درآمد می‌کنند.

در پایان آموزش نصب دوربین‌ مداربسته شما با انواع دوربین‌های مداربسته، اجزاء دوربین مداربسته، دوربین‌های آنالوگ و تحت شبکه، انواع کابل ها و اتصالات در نصب دوربین‌مداربسته، محل های مناسب برای نصب دوربین‌های مداربسته، نحوه اتصال و پیکربندی دوربین های مداربسته به دستگاه دی وی آر، نحوه اتصال به دستگاه های خروجی مانند تلویزیون و مانیتور و غیره آشنا خواهید شد. همچنین در پایان مجموعه نصب دوربین‌مداربسته شما نحوه نصب انواع دوربین‌ مداربسته در برند های مختلف را نیز فرا‌خواهید‌ گرفت.

بازار کار نصب دوربین مداربسته در ایران چگونه است؟

شغل نصب دوربین مداربسته شغل مهارتی محسوب می‌شود که مشتریان زیادی دارد. حتماً می‌دانید که امروزه در بیشتر مکان‌ها از دوربین‌های مداربسته استفاده‌ شده است و میزان استفاده از آن‌ها بسیار افزایش پیدا کرده‌ است. افرادی که به شغل نصب دوربین مداربسته تمایل داشته باشند می‌توانند در فرصت‌های شغلی مناسب که در این‌ کار وجود دارد قرارداد بسته و این نوع سیستم‌ها را نصب نمایند. همچنین آن‌ها با آموزش‌های لازمی که در این زمینه وجود دارد حتی می‌توانند برای تعمیرات این نوع سیستم‌ها نیز اقدام نماید. در نتیجه می‌توان گفت درآمدی که از این رشته نصیب افراد می‌شود بسیار زیاد است.

همچنین باید بدانید به دلیل افزایش میزان استفاده از اینگونه دوربین‌ها و تقاضای افراد برای نصب آن‌ها می‌توان پیش‌بینی کرد که در آینده نیز این شغل از جمله شغل‌هایی است که می‌تواند درآمدزا باشد. همچنین باید در نظر داشته باشید که این کار علاوه‌بر داخل ایران، در خارج از ایران نیز مورد استقبال قرار گرفته است و افرادی که به آن علاقه‌مند هستند در این کشورها نیر می‌توانند موفق عمل کنند.

بازارکار راه اندازی و نصب دوربین های مداربسته امروزه بسیار گسترده است. در حال حاضر دوربین‌های مداربسته در انواع ساختمان‌های اداری، مسکونی، تجاری، صنعتی و غیره نصب می‌شود. حتی نصب آن در برخی از محیط های اداری و فروشگاهی اجباری می باشد.

این‌موضوع نشان از آن است که تقاضا برای نصب‌ دوربین‌های‌ مداربسته رو به افزایش بوده و بازار‌ کار آن رونق فراوانی دارد. نصب دوربین مداربسته حرفه‌ای، بین جوانان محبوب بوده و با توجه به اهمیت موضوع امنیت و استفاده از سسیتم‌های نظارتی تمایل به نصب انواع دوربین‌های مداربسته در مکان‌های مختلف رو به افزایش است.

با توجه به شرایط موجود می توان به این نتیجه رسید که این شغل به این زودی اشباع نخواهد شد و شما با فراگیری این حرفه می توانید به عنوان نصاب دوربین های مداربسته در راهنمایی و رانندگی، نظامی و انتظامی، ادارات و کارخانجات، فروشگاه های زنجیره ای و سایر مراکز تجاری و همینطور نصاب دوربین‌ مداربسته در خانه ها و مجتمع های مسکونی به فعالیت بپردازید.

درآمد نصب دوربین مداربسته در ایران

میزان درآمدی که هر فرد نصاب دوربین مداربسته به‌ صورت ماهیانه از این شغل دریافت می‌کند به مهارت او بستگی دارد. هر چه این فرد مهارت و توانایی بیشتری در نصب دوربین مداربسته داشته باشد درآمد آن نیز افزایش خواهد یافت. اما علاوه‌بر مهارت هر چقدر افراد بتوانند حجم کار و تعداد مشتریان بیشتری برای خود به دست آورند، دستمزد بیشتری دریافت می‌کنند و سود بالاتری را کسب می‌کنند. از جمله عوامل دیگری که روی درآمد حاصل از این شغل مؤثر هستند می‌توان به تبلیغات زیاد و مناسب، برخورد خوب و مشتری مداری، خوش‌قول بودن و به‌روز کردن اطلاعات اشاره کرد. به‌طور کلی می‌توان اینگونه بیان کرد که درآمد حاصل از نصب دوربین مداربسته به‌ صورت ماهیانه حداقل ۸ میلیون تومان است.

معرفی دوربین مداربسته و انواع آن به همراه اجزای دوربین مدار بسته

1 ساعت

دوربین های مداربسته آنالوگ و تحت شبکه (IP) و تفاوت های آنها

1 ساعت

انواع DVR و NVR و تفاوتهای آن - انواع کابل و اتصالات در نصب دوربین مداربسته

1 ساعت

انواع لنز و سنسورها در دوربین مداربسته

1 ساعت

نصب دوربین مداربسته

5 ساعت

نصب دوربین مداربسته برند avigilon و axis

5 ساعت

نصب دوربین مداربسته برند dahua، geovision و hikvision

4 ساعت

نصب دوربین مداربسته برند (FLIR)lorex، panasonic، uniview و vivotek

5 ساعت

درآمد نصب دوربین مداربسته به فاکتور های زیادی مثل نوع دوربین، محل نصب و … بستگی دارد و به همین علت قیمت ها متفاوت است. اما به طور کلی می توان گفت که این درآمد بالای 8 میلیون خواهد بود. همینطور پس از نصب برای سرویس و بروزرسانی دستمزد خواهید گرفت.
در این مجموعه شما صفر تا صد نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته را یاد خواهید گرفت و در این حرفه تخصص لازم را کسب می کنید. اما برای شروع بهتر است با یک فرد متخصص همکاری کنید تا تجربه لازم را نیز بدست آورید.
در این آموزش، نصب تمام مدل های معروف از جمله avigilion، Axis، Dahua، geovision، hikvision و… ارائه شده است.
تمام مراحل انتقال تصاویر بر روی موبایل با جزئیات و کامل برای شما هنرجوی عزیز ارائه شده است.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 22 نظر ثبت شده است

11 دیدگاه برای آموزش تعمیرات، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته|مدرک معتبر

  1. یاسین

    سلام، ویدیو نمونه ، حرف نمیزنه ، اگه بخریم هم صحبت نمیکنه و اگه صحبت کنه به زبان فارسی هست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      میتونید در آپارات با سرچ نام آموزش نصب دوربین مداربسته 118فایل نمونه ویدئوهای بیشتری مشاهده کنید
      ویدئوها به زبان اصلی همراه با زیرنویس فارسی تحت الفظی هستند.
      سپاس ازهمراهی شما

  2. Mahdi Z

    سلام
    منظور از مدرکی که میگین ارائه میشه توسط متخصص های شما چیست،؟(و آیا این مدرک معتبر است،؟)

    • پشتیبانی 118فایل

      سلام وقت بخیر
      مدرک ها بین المللی هستن و تحت لیسانس آلمان و یا انگلستان ارائه میشه و کد رجیستری و قابلیت استعلام دارن شما میتونید جهت دریافت اطلاعات بیشتر با واحد پشتیبانی ما تماس حاصل نمائید.
      02122221240
      سپاس از همراهی شما

  3. نامجو

    بهترین پکیجی که در مورد آموزش نصب دوربین مداربسته تا حالا دیدم، پیشنهاد می‌کنم حتما تهیه کنین

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سپاس از همراهی شما

  4. mOshTba

    منظور از دی وی آر چیه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      ( دی وی آر ) در واقع سیستم ضبط کننده دیجیتالی تصویر است که از یک یا دو هارد با ظرفیت بسیار بالا برای ذخیره سازی تصاویراستفاده می کند و بیش از 2000 ساعت تصویر را به صورت فشرده ضبط می کند.
      سپاس از همراهی شما

  5. mostafa.nam

    اگه بخواییم تصاویر رو به یه جای دیگه منتقل کنیم باید چیکار کنیم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای انتقال تصاویر به مکانی که امکان سیم کشی وجود ندارد می توان از کارت انتقال تصویر استفاده کرد.
      سپاس از همراهی شما

  6. faRhadi.Bano

    این آموزش چند دی وی دی داره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      آموزش نصب دوربین‌ مداربسته با‌بیش 28 ساعت‌ویدئو ر غالب 4 دی وی دی آموزشی صفر‌تا‌صد نحوه نصب انواع‌ دوربین‌های مداربسته را آموزش می‌دهد.
      سپاس از همراهی شما

  7. moahammadipoor.morteza

    کاور در این دوربین ها به چه منظوری هست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کاور به عنوان پوشش یا محافظی است که لنز و دوربین در داخل آن قرار می گیرند.
      سپاس از همراهی شما

  8. moladad

    اندازه لنز های دوربین چقدره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      اندازه لنز های دوربین از 4، 6 ، 8 ، 12 ، 16 میلی متر می توانند باشند.
      سپاس از همراهی شما

  9. jalal.fardi

    این دوربین ها با چه ولتاژی کار می کنند؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      ۱- ۱۲ ولت مستقیم
      ۲- ۲۲۰ ولت متناوب
      سپاس از همراهی شما

  10. omid

    انواع دوربین ها از نظر کاربردشون چی ها هستن؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      دوربین مدار بسته فیبری، پیل هل ، صنعتی ، نیمه صنعتی، دید در شب و اسپید دام نمونه هایی از دوربین های مدار بسته هستند.
      سپاس از همراهی شما

  11. مهرداد

    چه برند هایی آموزش داده میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در مجموعه آموزش نصب دوربین مدار بسته در برند های مختلف avigilion، Axis، Dahua، geovision، hikvision و… نیز ارائه شده است.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1,575

خریدار

4.8

رضایت

شناسه آموزش: 3252

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz