آموزش نقاشی کودکان

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

277,000 تومان

تا کنون 420 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1398/02/25

حجم آموزش: 9.76 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/02/25

زمان آموزش: 19 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1398/02/25

حجم آموزش: 9.76 گیگابایت

زمان آموزش: 19 ساعت

نقاشی کردن یکی از بهترین راه‌ها برای سرگرم شدن و پر کردن اوقات فراغت است. اکثر کودکان به نقاشی کردن علاقه بسیاری نشان می‌دهند. اگر شما به عنوان والد استعداد و شوق آن‌ها را پرورش دهید ممکن است در آینده نقاش بزرگ و مشهوری شوند. برای این کار تنها کافی است نقاشی را به کودک خود آموزش دهید. دوره‌ی آموزش نقاشی کودکان 118فایل یکی از بهترین راه‌ها برای کشف استعداد کودک شما است. مجموعه آموزش نقاشی‌ کودکان 118فایل با بیش از 19 ساعت ویدئوی آموزشی ارائه  شده است. در این دوره نحوه نقاشی تصاویر مختلف را با استفاده از مداد رنگی، ماژیک و راپید را آموزش خواهید دید. در دوره‌ی آموزش نقاشی به کودکان سعی شده  تا به شیوه ای آسان نحوه کشیدن خطوط و ترسیم اشکال مختلف را آموزش داده شود. همچینین ترتیب رنگ آمیزی تصاویر را به خوبی و قابل درک برای کودکان بیان کند. ویدئوهای مجموعه آموزش نقاشی‌ کودکان بسیار گسترده و جامع است. به طوری که سعی شده در آنها نقاشی های گوناگون و متنوع را به ساده ترین روش آموزش دهد. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

مجموعه آموزش نقاشی‌ کودکان 118فایل با ارائه ویدئوی آموزشی نحوه نقاشی تصاویر مختلف را با استفاده از مداد رنگی، ماژیک و راپید بیان کرده است. و همچنین سعی داشته تا به شیوه ای آسان نحوه کشیدن خطوط و ترسیم اشکال مختلف را آموزش دهد، و ترتیب رنگ آمیزی تصاویر را به خوبی بیان کند.

در این مجموعه آموزشی ، کودکان می آموزند چیزهایی را که می بینند، تجزیه و تحلیل کنند، سپس آن را بکشند؛ در این هنر کودکان ، مهارت بینایی و دقت آنها، با مهارت حرکتی شان، همزمان با هم تقویت می شود. نقاشی کمک می کند که کودک همزمان با افزایش قدرت عضلانی، رشد ذهنی اش نیز افزایش یابد؛ به عبارتی، نقاشی کودک، تقویت و ارتقاء چندین مهارت را با هم در خود دارد و ابزار نقاشی، چون چوب جادو برای خلق ذهنیات دلبندتان عمل می کند.

خوب است بدانید که آموزش نقاشی به کودکان کار دشواری نیست. چون آن‌ها ذاتاً دوست دارند خطوط ناخوانا رسم کنند و نقاشی بکشند. هنگامی‌که شما بتوانید استعداد و مهارت ذاتی کودک خود را به‌درستی تشخیص دهید و آن را در مسیر مناسبی بگذارید حتما در آینده فرزندی هنرمند و ماهر در نقاشی خواهید داشت. روش‌های آموزش نقاشی به کودکان بسیار زیاد است که شما می‌توانید از هر یک از آن‌ها جهت پرورش استعداد هنری کودک خود استفاده کنید.

بهترین راه برای آموزش نقاشی به کودکان فراهم کردن فرصتی است که در آن کودکان بتوانند استعداد و مهارت و خلاقیت خود را شکوفا کنند. در واقع آن‌ها باید بتوانند اشتیاقی که به نقاشی کشیدن دارند را بدون هیچ محدودیتی نشان دهند. حتما می‌دانید که اگر کودکان را از سنین کم به نقاشی کشیدن ترغیب کنید و به آن‌ها آموزش دهید، احتمالاً در آینده آن‌ها را به هنرمندانی خلاق تبدیل خواهید کرد. البته در این زمینه باید جهت بالا بردن استعدادهای آن‌ها از آموزش‌های لازم و مربی‌های ماهر و مجرب استفاده کنید.

مزایای آموزش نقاشی به کودکان

اگر شما به‌ عنوان پدر یا مادر کودک قصد دارید با آموزش دیدن در زمینه نقاشی این مهارت را در خود افزایش بدهید تا بتوانید این رشته را به کودکتان نیز بیاموزید، مزایایی برای کودک خود خواهید داشت .از جمله این مزایا می‌توان به افزایش خلاقیت در کودک اشاره کرد. همچنین در هنگام نقاشی، کودکان و شادی و تفریح زیادی خواهند داشت.

نقاشی باعث افزایش عزت‌ نفس در کودک می‌شود. همچنین او را از اضطراب و استرس‌هایی که در طول روز ممکن است داشته باشد رها می‌کند. نقاشی کمک می‌کند که رشد مغز در کودک به‌ خوبی شکل بگیرد .از آنجایی‌که نقاشی هنر محسوب می‌شود باعث درک هنری در کودک نیز می‌گردد.

چرا کودکان نقاشی را فرا بگیرند؟

نقاشی هنر زیبا و مورد علاقه تمامی کودکان می‌باشد که از همان سنین پایین تمایل زیادی به فراگیری آن دارند. این هنر همراه با رنگ های شاد و گوناگونی است که باعث افزایش روحیه در نقاشان می شود.

کودکان همیشه تمایل به نوشتن و گرفتن قلم دارند و پس از کشیدن خطوط و اشکالی مانند دایره، سعی دارند تا نقاشی را به صورت هدفمند انجام دهند. اگر بتوانیم از سنین پایین با آموزش صحیح به کودکان، نقاشی را به آنها بیاموزیم. در آینده ای نه چندان دور کودکان نیز به نقاشان ماهری تبدیل خواهند شد.

مهم ترین فوایدی که با این هنر سحر آمیز، عجین و آمیخته شده اند و تاثیر شگرفی بر رشد فرزندانتان دارد، این است که فرصتی را به کودکان می دهد تا احساسات و عواطفش را با کشیدن خطوط بیان کند؛ بدون اینکه نیازی به کلمات داشته باشد. و همچنین نقاشی برای کودکان یک بستر آموزش هیجان انگیز و سرگرم کننده فراهم می کند که علاوه بر لذت روحی، باعث رشد بعدهای دیگر شخصیتی اش می شود.

آموزش نقاشی کودکان 118فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش نقاشی کودکان !

وسایل مورد نیاز برای شروع آموزش نقاشی به کودکان

برای آموزش نقاشی به کودکان به یک سری تجهیزات و لوازم ویژه احتیاج دارید. در ابتدا بهتر است از چند مداد ساده و یک جعبه مداد رنگی مخصوص نقاشی شروع کنید. همان‌طور که مشخص است نیاز به تراش پاک‌کن و جامدادی نیز هست.

یکی دیگر از وسایلی ضروری که حرف اول را می‌زند، دفتر نقاشی است. آبرنگ، گواش و مداد شمعی هم ازجمله مواردی هستند که می‌توانند به کودک در یادگیری بیشتر نقاشی کمک کنند. همچنین کسی که آموزش نقاشی به کودکان می‌دهند نیز نیاز به ابزارهای ویژه‌ای دارد که بتواند آموزش نقاشی را برای کودک ساده‌تر کند.

در پایان آموزش نقاشی به کودکان چه اتفاقی می‌افتد؟

ویدئوهای مجموعه آموزش نقاشی‌ کودکان بسیار گسترده و جامع است. به طوری که سعی شده در آنها نقاشی های گوناگون و متنوع را به ساده ترین روش آموزش دهد. به عنوان مثال در بخش آموزش نقاشی پرندگان، حیوانات و ماهی ها از نقاله استفاده می‌شود. در نتیجه باعث می‌گردد تا نحوه رسم خطوط و زوایای مختلف کشیدن تصاویر بسیار آسان شود.

در این مجموعه نحوه کشیدن شخصیت های کارتونی محبوب کودکان با ماژیک در طی ویدیوهای متعدد ارائه شده است. از این رو کودکان در مدت کوتاهی در زمینه نقاشی مهارت زیادی را به دست می‌آورند.

بنابراین با توجه به این توضیحات، کودکان طی مشاهده کامل مجموعه آموزشی می‌توانند به خوبی از روش‌های ساده و مختلف نقاشی تصاویر گوناگون مطلع شوند و نقاشی‌های زیبایی را ترسیم کنند.

خوشبختانه در ایران اکثر خانواده ها نسبت به آموزش نقاشی برای فرزندانشان تمایل دارند. حتی حاضر به پرداخت هزینه کلاس‌های آموزشی این هنر زیبا می باشند. علاقمندان به فعالیت در زمینه آموزش نقاشی برای موفقیت در این رشته و داشتن هنر آموزان زیاد، باید دارای ذوق هنری، شناخت صحیح رنگ‌ها و همچنین خلاقیت در نحوه آموزش نقاشی باشند.

و همچنین شما می توانید با دیدن این مجموعه آموزشی در کنار آموزش نقاشی به کودک خود، به عنوان مربی در مهد کودک ها، آموزشگاه های هنری، کانون های پرورش ، مدارس وسایر مراکز آموزشی مشغول به فعالیت شوند.

شما پس ‌از گذراندن این دوره‌ها می‌توانید بعد از این‌ که روش‌های اصولی آموزش گام‌ به‌ گام نقاشی به کودکان را یاد گرفتید به فعالیت بپردازید.

در صورتی‌ که شما والد کودک هستید و قصد دارید از طریق این آموزش‌ها نقاشی را به کودکان خود آموزش دهید می‌توانید بعد از یادگیری به‌ راحتی این کار را انجام دهید و اگر تمایل دارید که در این رشته درآمد داشته باشید می‌توانید با مراجعه به آموزشگاه‌ها که به‌ صورت کلاس‌های خصوصی در این زمینه فعالیت می‌کنند به کسب درآمد بپردازید. از آنجایی‌ که این رشته دارای بازار کار خوبی است می‌تواند درآمد بسیار خوبی برای شما داشته باشد.

آموزش نقاشی با ماژیک

11 ساعت

آموزش نقاشی حیوانات

3 ساعت

آموزش نقاشی میوه

1 ساعت

آموزش نقاشی با راپید

3 ساعت

از ۲ سالگی می‌توان آموزش رنگ‌ها را به کودکان آغاز کرد زیرا کودک از لحاظ روانی و جسمی رشد می‌کند، ماهیچه‌هایش قوی می‌شود و از نظر بینایی چشمش توانایی دنبال کردن و هدایت دست به هر سمتی را که می‌خواهد دارد. نقاشی یک زبان بین‌المللی است؛ زبانی برای گفتن ناگفته‌ها. بهتر است کودک تا ۳ سالگی از گواش، آبرنگ و مداد شمعی برای نقاشی استفاده کند و از 4.5 سالگی به بعد از مدادرنگی استفاده کند. می‌توانید پایین دیوار اتاقش را سرتاسر مقوا بچسبانید و او را توجیه کنید که فقط در آنجا مجاز است نقاشی کند. کودکانی که در سن ۷ سالگی اصول نقاشی و رنگ آمیزی کودکانه را به درستی یاد بگیرند، مطمئنا در زمان ورود به مدرسه آن ها نسبت به سایر هم کلاسی های خود در امر نقاشی بسیار خلاق تر خواهند بود.
هیچگاه کودک خود را وادار نکنید تا در چارچوب شما نقاشی های جدید بکشد زیرا کودک با کشیدن نقاشی جدید کودکانه خود، در واقع تخیلاتش را پرورش داده و با نقاشی کودکانه ساده و آسان خود فضایی بای رشد ذهنی خود مهیا کرده است. نشان دادن فیلم نقاشی کودکانه در این زمینه به کودکان، به گونه ای متنوع که به آن ها ایده های خلاقانه نیز برای کشیدن نقاشی آسان القاء کند، می تواند موثر و مفید واقع شود.اما وادار کردن آنها به کپی دقیق از روی طرح نقاشی بزرگترین اشتباه در کور کردن ذوق کودک برای تفکر و نوآوری پیرامون نقاشی های کودکانه اش خواهد بود.
کشیدن نقاشی قدرت تمرکز کودک شما را افزایش می دهد به خصوص اگر کودک شما تلاش کند تا از روی یک طرح برای نقاشی، نقاشی بکشد. نقاشی کشیدن از روی عکس نقاشی ساده و عکس نقاشی زیبا باعث می شود تا قدرت تمرکز و دقت به جزئیات و موارد کوچک در فرزند شما تقویت شود.
همانطور که گفتیم کودکان ذاتی به نقاشی کشیدن علاقه دارند چون در این سن و سال نیاز دارند که از قوه تخیل خود استفاده کنند و از طریق کشیدن اشکال و طرح های مختلف، قدرت تخیل و تصویرسازی خود را تقویت می کنند. نقاشی کشیدن و آموزش نقاشی به کودکان باعث تقویت قدرت ارتباط آن ها با محیط و افراد اطراف می شود. کودکان با نقاشی کشیدن قدرت ابراز وجود را در خود تقویت می کنند. کودکان شما به وسیله کشیدن نقاشی های کودکانه احساسات و عواطف خود را به شما نشان می دهند. به طور مثال اگر کودک شما امروز به پارک رفته باشد با کشیدن یک نقاشی کودکانه جدید، احساسات خود را از رفتن به پارک به شما نشان می دهد. کودکان با استفاده از نقاشی کشیدن، دنیایی را که در ذهن خود ساخته اند به تصویر می کشند.
هنر می تواند نقش مهمی بر سلامت و رشد پایدار جسمی و روحی کودک داشته باشد. ثابت شده است که هنر یک راه طبیعی برای درمان افسردگی و اضطراب در بزرگسالان و کودکان است. جالب است بدانید کودکانی که در یکی از زمینه های هنری فعالیت می کنند، کم تر از همسن و سالان خود بیمار خواهند شد. برخی از روانشناسان معتقدند آموزش نقاشی به کودکان می تواند به رشد سریع و بهتر مغز کمک کند. هنر همچنین یک روش شناخته شده برای کمک به روند درمان کودکان مبتلا به اوتیسم و سایر بیماری ها است. نقاشی همچنین می تواند یک عامل موثر برای کمک به کودکانی باشد که دارای مشکلات یادگیری هستند. البته لازم به ذکر است که نقاشی را نمی توان به طور جداگانه یکی از شاخه های هنر درمانی دانست، اما می تواند به عنوان یک ابزار برای کمک به درمان کودکان مفید باشد.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 24 نظر ثبت شده است

12 دیدگاه برای آموزش نقاشی کودکان

  1. محمودی

    سلام، این دوره برای چه گروه سنی مناسبه؟
    برای مربیان هم مفیده؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام برای رده 3-12 نقاشی های جذابی آموزش میده . و برای ایده گرفتن مربیان هم مناسب است. سپاس از همراهی شما

  2. چنور محمدزاده

    ببخشید من تو دوره شرکت کردم اما متاسفانه نمیتونم فایل هارو. دان کنم. چرا؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای اطلاعات بیشتر با واحد پشتیبانی تماس بگیرید02128423118.
      سپاس از همراهی شما

  3. آناهید

    لازمه آموزش نقاشی کودک چیست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      اول اینکه باید روحیه فرزندتان را شناسایی کنید. اینکه او دوست دارد در یک فضایی نقاشی بکشد، در داخل اتاق یا روی پله و یا در حیاط! در نظر گرفتن فضای درست با توجه به سلیقه کودک سبب می شود تا نقاشی اثربخشی درستی داشته باشد.
      بر اساس سن کودک، نحوه دست گرفتن مداد، نوع نشستن و آنچه که نقاشی می کند متفاوت است. کودکان در سنین پایین دوست دارند که نقاشی را با خط خطی شروع کنند. به طور کلی دو سالگی سنی است که خط خطی کنترل می شود و یک سری اشکال تکراری اجرا می شود. معمولاً در این سن کودک روی انگشت شست خود تکیه می دهد.
      کودکان در برخی از سنین علاقه زیادی به نقاشی با گل یا گچ دارند پس بهتر است که بستر لازم برایشان فراهم شود. بررسی ها نشان می دهد که استفاده از قیچی های مخصوص کودکان گزینه خوبی برای شروع کار است.
      کودکان با خط خطی کردن یاد می گیرند که مداد را چطور باید در دست خود نگه دارند و همینطور مهارت های حرکتی شان افزایش می یابد و پرورش داده می شود و سبب خلاقیت و نوآوری می شود. اشکالی ندارد که کودک شما چمن را بنفش نقاشی می کند او می تواند هر آنچه در ذهن خود دارد وارد صفحه نقاشی نماید.
      سپاس از همراهی شما

  4. کیوان نائمی

    لازمه آموزش نقاشی کودک چیست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بهتر است دو مداد ساده و یک جعبه مداد رنگی مخصوص نقاشی روزانه برای کودک در نظر بگیرید. همین طور نیاز به تراش و پاکن بوده و کیفی که همه این ابزار داخل آن جا شود. دفتر نقاشی نیز باید از نظر ابعاد مناسب باشد.
      کسی که مسئول آموزش است هم نیاز به ابزارهایی دارد که الگوبرداری را برای کودک آسان تر کند. در صورتی که نقاشی با آبرنگ صورت می گیرد باید فضایی مهیا شود که موجب ایجاد کثیفی برای محیط نشود و به طور کلی ابزارهای به کار رفته باید از نظر کیفیت بسیار قابل قبول باشد.
      نیاز به صرف هزینه زیاد و عجیب و غریب برای آموزش نقاشی کودک نبوده و کودک می تواند به واسطه وسایل محدود نیز پروسه آموزش را دنبال کند. یک سری الگوهای آماده نقاشی نیز وجود دارد که یادگیری را برای کودک آسانتر می کند.
      از یاد نبرید که الگوهای نقاشی به طور کلی مهارت های آموزش را بهتر کرده و سبب مصورسازی یا طراحی بهتر در کودک می شود. گاه برای آموزش تخته وایت برد گزینه خوبی است و نگاه کودک را به خود جلب می کند و فضا را رسمی تر نشان می دهد و بسیار عالی است.
      سپاس از همراهی شما

  5. nadi.s3629

    آیا این مجموعه دوبله شده؟!!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر، اما دارای زیرویس تحت الفظی است.
      سپاس از همراهی شما

  6. mahshid

    آیا شیوه های آموزش هنر کودک بر اساس آخرین یافته های روز مد نظر قرار گرفته است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. مجموعه های ما صفز تا صد کار را آموزش می دهند و با گذر زمان این مجموعه ها بروزرسانی می شود.
      سپاس از همراهی شما

  7. fariborz_m

    آیا دستکاری در نقاشی‌های آنها کار صحیحی است؟؟!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      نقاشی‌های کودکان معمولا کمی دور از حقیقت است. ممکن است آدمک نقاشی او 4 انگشت و خورشیدش قرمز باشد. دلیل آن هم این است که کودکان آنچه را می‌دانند می‌کشند نه آنچه را می‌بینند. برای آنها خانه همیشه سقف تیز مثلثی دارد. سعی نکنید حقیقت را به آنها بفهمانید. دست‌شان را آزاد بگذارید تا آنچه را می‌خواهند بکشند. اگر خودشان موافق‌اند شما می‌توانید به نقاشی آنها گل یا خانه بیفزایید. اگر بخواهید حقیقت را به آنها نشان دهید ممکن است از نقاشی زده شوند.
      سپاس از همراهی شما

  8. سیما حیایی

    آیا شما آموزش دوره های موسیقی و خلاقیت را هم دارید !؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله، برای اطلاعات بیشتر به بخش دوره های آموزشی در همین سایت مراجعه کنید .
      سپاس از همراهی شما

  9. jalil.mahdavi73

    آیا همیشه باید نقاشی کودکان را تحسین کرد!!!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      توصیه روان‌شناسان به شما این است که همیشه با گفتن این جمله که چه نقاشی زیبایی، کودک‌تان را تشویق کنید اما به او دروغ نگویید زیرا کودکان می‌توانند متوجه تشویق بی‌جا شوند.
      نظر خود را صادقانه در مورد انتخاب رنگ‌ها و محل قرار گرفتن آدم‌ها و اشیا بیان کنید و به او بگویید که می‌تواند بهتر نقاشی کند.
      سپاس از همراهی شما

  10. porya.mokhtari

    چقدر طول میکشه این محصول بدستمون برسه!؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بسته آموزشی شما بین 3 تا 7 روز کاری تحویل داده خواهد شد.
      سپاس از همراهی شما

  11. setii

    آیا کشیدن اشکال هندسی به کودکان اموزش داد می شود؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله، شکل های هندسی و ایده های ریاضی در این زمینه اثربخشی خوبی داشته باشد. در این مرحله از آموزش کودک وارد دنیای تفسیر نقاشی می شود به طوری که ارتباط بین خطوط را شناسایی می کند.
      سپاس از همراهی شما

  12. ELMIRA 80

    اینکه کودکی همیشه تصویر یک چیز را بکشد طبیعی است؟؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برخی کودکان تنها به خانه کشیدن یا کشیدن درخت علاقه دارند. دلیل این امر آن است که آنها تنها به مسایل روزانه یا علایق خود دارند فکر می‌کنند. تکرار یک نقاشی کار غیرطبیعی نیست. اتفاقا این کار سبب افزایش مهارت در آنها می‌شود.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

420

خریدار

4.5

رضایت

شناسه آموزش: 3122

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz