آموزش طراحی و نقاشی روی پارچه|با شابلون و قابل شستشو

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

10 تخفیف

375,000 تومان

تا کنون 420 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1402/02/31

حجم آموزش: 28.67 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: -

زمان آموزش: 31 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1402/02/31

حجم آموزش: 28.67 گیگابایت

زمان آموزش: 31 ساعت

مهارتی جذاب تر و پولساز تر از آنچه فکر میکنید
صفر تا صد این کار را با بهترین کیفیت یادبگیر

نقاشی روی پارچه با بیش از 9 ساعت ویدئو آموزشی برای شما علاقه مندان به این حرفه گردآوری شده است. آموزش نقاشی روی پارچه یکی از ایده آل ترین دوره های هنری آموزشگاه 118فایل است. در این آموزش هنرجو می تواند با انواع رنگ ها و ترکیب ها آشنا شود و طرح های فانتزی مانند گل، گلبرگ، غنچه و اسب سایر اشکال را روی پارچه طراحی کند.

شما می توانید پس از یادگیری این هنر از آن برای جذاب کردن پیراهن ها و شومیز های دخترانه استفاده کنید و از تماشای هنرنمایی خود لذت ببرید. این مجموعه آموزشی شامل آموزش انواع چاپ های دستی و انجام تمام تکنیک های نقاشی و چاپ بر روی پارچه های مختلف به صورت کاملا عملی می باشد.

یادگیری این حرفه هنری به شما کمک می کند تا خیلی راحت طرح و نقشه ی دلخواه خود را روی پارچه های ساده بیاندازید و همینطور اگه لباسی ساده دارید که از آن خسته شده اید یا دلتان را زده، با استفاده از تکنیک آن را تغییر داده و کار جدید و متفاوت خلق کنید .

سرمایه گزاری برای دیدن یک آموزش با بورسیه 40.000 تومانی
! تا پایان طرح بورسیه فرصت زیادی باقی نمانده !
  375.000 ⇒ 415.000

〈 خلاصه‌ای از محتویات آموزش نقاشی روی پارچه ! 〉

بازار کار نقاشی روی پارچه در ایران چگونه است؟

با خلاقیت، پیشرفت و تنوع رنگی که این هنر دارد محبوبیتش بیشتر شده است. زیرا شما با یک ایده زیبا میتوانید یک پارچه ساده را به یک پارچه جذاب و گران قیمت تبدیل کنید. این هنر نه تنها در ایران بلکه در خارج از کشور طرفداران زیادی دارد. نقاشی روی پارچه در شمار هنرهای درآمدزایی قرار دارد که با سرمایه و امکانات کم در کارگاه های کوچک خانگی نیز می توان آن را شروع کرد.

به عنوان مثال با طراحی روی سر آستین یا حاشیه مانتوها که امروزه بسیار مورد توجه مردم و دنبال کنندگان مد و پوشاک قرارا گرفه است، می توانید با مزون های مانتو همکاری کنید. در رابطه با زیبایی پارچه های نقاشی شده با دست نسبت به نقاشی های چاپ شده با دستگاه باید گفت که آثار نقاشی، روح و طراوتی را به همراه دارند که آثار چاپ شده فاقد آن هستند و این مزیت نقاشی نسبت به چاپ است.

مزیتی که باعث شده در چند سال گذشته هنر نقاشی روی پارچه به عنوان یک رقیب جدی برای صنعت چاپ در دنیای مد و پوشاک باشد. با توجه به استقبال روزافزون میزان محبوبیت این هنر و استقبال از آثار آن در دنیای مد و پوشاک، می توان آینده خوب و پر رونقی را برای کار نقاشی روی پاچه دید.

   این آموزش توسط 118 فایل تضمین میشود   

 در صورتی شروع کردید و یاد نگرفتید  

مبلغ پرداختی به شما باز خواهد گشت

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

نقاشی روی پارچه چیست؟

به طور کلی پیاده سازی هر گونه طرح و شکل بر روی پارچه و رنگ آمیزی آن را هنر نقاشی روی پارچه می نامند. هنر نقاشی روی پارچه از قدیمی ترین هنر های موجود در ایران به شمار می رود که به دوران قبل از میلاد مسیح بر می گردد.

چرا نقاشی روی پارچه را فرا بگیریم؟

آموزش نقاشی روی پارچه از جمله آموزش های خلاقانه در حوزه خیاطی است که موفقیت در آن به استعداد و مهارت هنرجویان بستگش دارد. با تماشای ویدئو های آموزشی این حرفه  ی هنری به راحتی می توانید بر روی تیشرت، شلوار، مانتو، روسری، کیف و کفش نقاشی کنید.

این کار به هنرمندان و علاقه مندان به این حرفه کمک می کند تا با یادگیری یک هنر تازه، لباس های خاص و متفاوتی را برای خود درست کنند. نقاشی روی لباس یکی از مهارت هایی است که می توان خلاقیت های زیادی را در لباس های مختلف به وجود آورد.

آموزش نقاشی روی پارچه 118فایل مناسب چه افرادی است؟

نمونه ویدئو آموزش نقاشی روی پارچه 118فایل

آموزش نقاشی روی پارچه با رنگ اکریلیک

برای نقاشی روی پارچه با رنگ اکریلیک، ابتدا نیاز دارید که مواد و وسایل زیر را آماده کنید:

  1. رنگ‌های اکریلیک
  2. پارچه کتان یا پارچه طبیعی دیگر
  3. مداد یا قلم نقاشی برای طراحی آغازین
  4. پنسل‌های نقاشی مخصوص اکریلیک
  5. آب
  6. پارچه‌ای برای تمیز کردن پنسل‌ها
  7. تخته یا سطح صاف برای نقاشی
  8. پنسل‌های نرم و سخت برای جزئیات

مراحل اصلی نقاشی روی پارچه با رنگ اکریلیک عبارتند از:

  1. ابتدا پارچه خود را بر روی تخته یا سطح صاف قرار دهید تا راحت‌تر بتوانید نقاشی کنید.
  2. طرح مورد نظر خود را بر روی پارچه با مداد یا قلم نقاشی رسم کنید.
  3. رنگ‌های اکریلیک را بر روی پالت یا سطح صاف دیگر آماده کنید.
  4. شروع به رنگ آمیزی طرح کنید، از پنسل‌های نقاشی مخصوص اکریلیک استفاده کنید.
  5. برای ایجاد جزئیات و حاشیه‌ها از پنسل‌های نرم و سخت استفاده کنید.
  6. بعد از پایان نقاشی، صبر کنید تا رنگ‌ها کاملا خشک شوند.
  7. در صورت نیاز، می‌توانید از ورنیش یا روغن اکریلیک برای حفاظت از نقاشی خود استفاده کنید.

با دنبال کردن این مراحل، می‌توانید نقاشی زیبا و خلاقانه‌ای روی پارچه با رنگ اکریلیک انجام دهید که تمامی مراحل به طور دقیق و عملی در دوره انجام شده است

در پایان آموزش نقاشی روی پارچه چه اتفاقی می‌افتد؟

برای نقاشی روی پارچه قابل شستشو، می‌توانید از رنگ‌های آکریلیک یا رنگ‌های فابریک استفاده کنید. این رنگ‌ها بعد از خشک شدن، می‌توانند مقاوم در برابر شستشو با آب باشند. در ادامه، مراحل اصلی برای نقاشی روی پارچه قابل شستشو را برای شما توضیح می‌دهم:

  1. انتخاب پارچه مناسب: ابتدا باید یک پارچه مناسب برای نقاشی انتخاب کنید. پارچه‌های قطنی یا پارچه‌های خاص برای نقاشی فابریک مناسب هستند.
  2. آماده‌سازی پارچه: پارچه را بشویید تا از هر گونه آلودگی یا روغن جلوگیری کنید. سپس آن را خشک کنید و آماده برای نقاشی باشد.
  3. استفاده از رنگ‌های مناسب: برای نقاشی روی پارچه قابل شستشو، بهتر است از رنگ‌های فابریک یا آکریلیک استفاده کنید که بعد از خشک شدن، قابل شستشو با آب باشند.
  4. نقاشی طرح مورد نظر: شروع به نقاشی طرح مورد نظر خود بر روی پارچه کنید. از پنسل‌ها و برس‌های مناسب برای ایجاد جزئیات استفاده کنید.
  5. خشک شدن رنگ‌ها: بعد از پایان نقاشی، صبر کنید تا رنگ‌ها کاملا خشک شوند.
  6. ثابت سازی نقاشی: برای افزایش مقاومت نقاشی در برابر شستشو، می‌توانید از روش‌های ثابت سازی مانند اتو کردن پشت پارچه یا استفاده از اسپری ثابت‌کننده استفاده کنید.

شما میتوانید با دیدن دوره طراحی و نقاشی روی پارچه 118 فایل تمامی این مراحل را به صورت حرفه ای آموزش ببینید.

در پایان آموزش نقاشی روی پارچه چه اتفاقی می‌افتد؟

شما پس از پشت سر گذاشتن آموزش های این مجموعه و فراگیری این حرفه به صورت تخصصی، قادر خواهید بود طرح های مورد نظر خود را بر روی انواع بافت های پارچه ای از جمله انواع لباس، کیف و کفش های پارچه ای، شال و روسری و … نقاشی کنید. شما می توانید با صرف کمی دقت و حوصله، ذوق و استعداد هنری خود را در پوششتان نمایان کنید.

گاهی اوقات کشیدن حتی یک گل کوچک بر روی لباس و وسایل، جذابیت آن ها را دو برابر می کند. در طی آموزش از ابتدا تا انتها هنرجویان با تکنیک های نقاشی روی پارچه با استفاده از رنگ های اکرلیک، رنگ مخصوص و چسب بیندر آشنا میشوند. 

سوالات متداول

سوالاتی که شاید در ذهن شما باشد!

بعد از اتمام این دوره می توانید روی انواع لباس و پارچه، طرح های خلاقانه و دلخواه خود را پیاده سازی کنید و محصولاتی را برای فروش آماده کنید.

گروه آموزشی 118فایل سعی داشته تمامی موارد بروز نقاشی روی پارچه رو در آموزش به صورت دقیق بیان کرده باشد به صورتی که در پایان آموزش قادر به اجرای انواع طرح ها بر روی پارچه باشید و در نهایت اگر موردی بود که شما یادنگرفتید، پشتیبانان ما شمارو راهنمایی خواهند کرد.
پشتیبانان 118فایل در این زمینه کاملا شمارو راهنمایی خواهند کرد، میتوانید با شماره 02122221240 تماس حاصل فرمایید.
رنگ های اکرلیک برای پارچه ساخته نشده‌اند و داخل آن نفوذ نمی‌کنند و پارچه را خشک و لطافت و افت پارچه را از بین می‌برند.رنگ های اکرلیک بعد از شست‌وشو روی پارچه ترک می‌خورند. رنگ‌های اکریلیک بعد از خشک شدن روی پارچه مات شده و شفافیت خود را از دست می‌دهند. در صورتی که رنگ های پارچه بعد از خشک شدن و شست‌وشو همچنان شفاف می‌مانند.از آنجایی که رنگ‌های اکریلیک برای پارچه ساخته نشده‌اند بنابراین ثبات کافی را روی پارچه ندارند و هنرمندان به اشتباه از چسب دی ام ۵ یا بیندر برای رسیدن به ثبات استفاده می‌کنند. این چسب‌ها به رنگ حالت پلاستیکی داده، علاوه بر براق کردن، به حجم رنگ و خشکی پارچه افزوده می شود. در صورتی که رنگ‌های مخصوص پارچه نیازی به چسب ندارند و بعد از اتو دارای ثبات کافی می‌باشند.
در آموزش نقاشی روی پارچه بیان می شود که رنگ ساخته شده از اکریلیک به سرعت خشک می شود، در این دسته رنگ های متنوعی موجود است که پس از خشک شدن دائمی می شوند. می توان از آن پارچه های گران قیمت استفاده کرد زیرا رنگ ثابت و نسبتاً انعطاف پذیر است. رنگ اکریلیک در صورت در دسترس نبودن رنگ پارچه جایگزین عالی خواهد بود زیرا کیفیت خوبی دارد.
رنگ پارچه اکریلیکی معمولا بهترین انتخاب است. پلیمر اکریلیک رایج ترین ماده مورد استفاده برای رنگ نمودن پارچه است که به عنوان رنگ پارچه نیز شناخته می شود. اکریلیک که با یک رنگ پایه بر روی پارچه چسبانده می شود و سپس امولسیون می گردد یک رنگ بادوام است که می تواند به طور منظم پخش شود و زیر نور مستقیم خورشید خشک گردد.
به نظر می رسد که رنگ اکریلیک در تماس با ماده شستشوی شیمیایی خورده می شود. استفاده از نرم کننده در هنگام شستن پارچه های طراحی شده با اکریلیک توصیه نمی شود. برای این کار می توانید از لاک پاک کن بهره ببرید، الکل مالشی و حتی اسپری های موی مبتنی بر الکل گزینه های خوبی برای شما هستند.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای آموزش طراحی و نقاشی روی پارچه|با شابلون و قابل شستشو

  1. vahab_9130

    چه مدل قلموهایی برا نقاشی رو پارچه نیازه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای نقاشی روی پارچه شما به قلمو نوک گرد، مسطح، لاینر، فومی و… نیاز دارید.
      سپاس از همراهی شما

  2. سروناز

    رو پارچه حریر هم میشه نقاشی کرد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      روی انواع پارچه از قبیل حریر، کتان، نخی و… می توانید نقاشی کنید.
      سپاس از همراهی شما

  3. لیلا محمدی مرام

    چی کار کنم که رنگ رو پارچه از بین نره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      زمانی که رنگ ها را روی پارچه می زنید رنگ ها در بافت پارچه نفوذ کرده و برای ثبات آن ها بعد از اتمام نقاشی باید از پشت پارچه، به مدت ۵ دقیقه اتو شود تا زمانی که رنگها فیکس شوند.
      سپاس از همراهی شما

  4. داریوش نعمتی

    لوازم نقاشی رو پارچه چیه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      ابزارهای مورد نیاز برای نقاشی رو پارچه شامل قلمو، دورگیر، ماژیک مخصوص، رنگ مخصوص و مدیوم پارچه می شود.
      سپاس از همراهی شما

  5. behnazbargozide

    چطور میشه طرح دلخواهمون رو روی پارچه بزنیم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      میز نور، کاربن پارچه، پد مخصوص انتقال طرح و… از جمله روش هایی است که می توانید طرح های دلخواهتان را روی پارچه منتقل کنید.
      سپاس از همراهی شما

  6. beauti_girl

    چقدر طول می کشه تا بشه وارد این حرفه شد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      با پشتکار و تلاش می توانید بین 3 تا 6 ماه کسب و کار خود را راه اندازی کنید و در کمترین زمان به سود قابل توجهی دست پیدا کنید.
      سپاس از همراهی شما

  7. سهراب

    چقدر سرمایه نیازه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بیشترین بخش سرمایه برای خرید چرخ و پارچه استفاده می شود که با توجه به برندهای متنوع چرخ خیاطی موجود در بازار می توان گفت بین 5 تا 10 میلیون تومان سرمایه برای شروع کار نیاز دارید.
      سپاس از همراهی شما

  8. i_am_baran

    چطور رنگ اکریلیک روی پارچه بزنیم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای استفاده از رنگ های آکریلیک باید به اندازه یک سوم رنگ چسب بیندر یا دی ام پنج اضافه کنید و اگر رنگ شما سنگین و غلیظ هست قلم مو رو کمی خیس کنید. بعد از اتمام کار ۲۴ تا ۴۸ ساعت باید زمان بدید تا کاملاً خشک شود.
      سپاس از همراهی شما

  9. jamile_tanha1987

    از چه رنگی برای نقاشی استفاده میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام احترام
      برای نقاشی روی پارچه می شود از رنگ های مخصوص پارچه و یا رنگ اکریلیک استفاده کرد. رنگ های مخصوص پارچه نیاز به مکمل ندارند و آماده استفاده هستند.
      سپاس از همراهی شما

  10. مهران شهابی

    میشه با این آموزش تو خونه کسب و کار راه انداخت

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      ، آموزش نقاشی روی پارچه یکی از مهارت هایی است که می توانید در خانه با کمترین ابزارها درآمد قابل توجهی را به دست آورید.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

420

خریدار

4.7

رضایت

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz