آموزش هیدروگرافیک خودرو

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

685,000 تومان

تا کنون 1,890 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1400/02/01

حجم آموزش: 12.08 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/11/01

زمان آموزش: 10 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1400/02/01

حجم آموزش: 12.08 گیگابایت

زمان آموزش: 10 ساعت

آموزش هیدروگرافیک خودرو 118فایل با بیش از 10 ساعت ویدئوی آموزشی است. این آموزش گام به گام شناخت هیدروگرافیک و نحوه چاپ آن روی قسمت های مختلف خودرو را آموزش می دهد. در آموزش‌ هیدروگرافیک ابتدا با موضوعاتی از قبیل هیدروگرافیک چیست، کاربرد هیدروگرافیک و پروسه آن، تجهیزات کارگاه چاپ هیدروگرافیک، بررسی و ویژگی‌های فیلم هیدروگرافیک، بررسی تفنگ رنگ پاش، بررسی اکتیواتور آئروسل و اکتیواتور رنگ پاش آشنا خواهید شد. سپس ایجاد بستر مناسب و انجام هیدروگرافیک را آموزش می‌بینید.

هیدروگرافیک خودرو یکی از مدرن‌ترین روش‌ها برای تغییر رنگ بخش‌های داخلی و خارجی خودروها است.  هیدروگرافیک در برابر عواملی چون باد، باران و نور خورشید مقاومت بسیار زیادی دارد. در واقع هیدروگرافیک یک روش جدید برای چاپ روی اشیاء سه‌ بعدی است. در فرآیند هیدرو گرافیک اشیاء به صورت عمودی داخل آبی از حوضچه گرافیکی داخل شده و رنگ آب را جذب می‌کنند.

این روش به دلیل این‌ که سرعت‌ عمل بالایی دارد و مقاومت بالایی در رنگ به وجود می‌آورد، برای خودروها نیز کاربرد دارد‌. هیدرو گرافیک خودرو هم برای بخش‌های داخلی خودرو و هم برای بخش خارجی آن قابل استفاده است. دقت داشته باشید که رشته هیدرو گرافیک خودرو یک رشته تخصصی است و بدون مهارت و یادگیری در آن نمی‌توان مشغول به کار شد. برای ورود به این رشته و یادگیری آن لازم است در دوره آموزش هیدروگرافیک خودرو شرکت کنید و این حرفه را به طور کامل یادبگیرید. یکی از این دوره‌ها پکیج‌های آموزشی ۱۱۸ فایل است که در این زمینه تولید شده است و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

هیدروگرافیک خودرو چیست؟

به هیدروگرافیک خودرو چاپ آبی نیز می‌گویند، همچنین به نام‌های متعددی مانند چاپ مکعبی و غیره نیز شناخته می‌شود. این رشته دارای کاربرد بسیار بالایی است و در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از هیدروگرافیک خودرو در فضاهای مختلف می‌توان استفاده کرد. از هیدروگرافیک خودرو برای تزیین کردن سطح وسایل مختلف می‌توان استفاده کرد. هیدروگرافیک خودرو را روی اکثر سطوح می‌توان کار کرد و این سطوح شامل پلاستیک‌ها، چوب‌ها و سرامیک‌ها یا انواع فلزات نیز می‌شوند و روش کار به‌صورت غوطه‌وری در آب است.

مزایای هیدروگرافیک خودرو

1. هیدروگرافیک هم باعث تزیین سطوح خودرو و هم باعث افزایش مقاومت آن می‌شود.

2. علاوه‌بر آن با توجه به بازار کار و توسعه‌ی خوبی که دارد، آموزش تخصصی هیدروگرافیک خودرو می‌تواند به حرفه‌ای شدن شما کمک کند و برای افرادی که علاقه‌ مند به فعالیت در این رشته هستند، درآمد خوبی داشته باشد.

3. شغل هیدروگرافیک خودرو می‌تواند بسیار ساده اما کاربردی باشد. نیاز به سرمایه چندانی ندارد و از آنجا که یک شغل مهارتی محسوب می‌شود می‌تواند به‌ عنوان شغل دوم نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

4. شغل هیدروگرافیک خودرو شغلی اشباع نشده است بنابراین می‌تواند بازار کار خوب و فرصت‌های شغلی مناسبی داشته باشد.

چرا آموزش هیدروگرافیک خودرو 118فایل را فرا بگیریم؟

با پیشرفت‌های‌ تکنولوژی روش انجام بسیاری از کارها مانند نقاشی‌ خودرو نیز تغییر کرده و بسیار آسان‌تر از قبل شده‌ است. نقاشی خودرو معمولاً چندین روز طول می‌کشد درصورتی که باکمک آموزش هیدروگرافیک‌ خودرو می‌توان همان‌ کار را در یک الی‌ دو روز انجام‌ دهید. همچنین می‌توانید طرح‌های جذاب و منحصر به‌ فردی را داخل و خارج خودرو اعمال کنید.

اگر شما علاقه‌مند به خودرو یا رشته‌های مربوط به خودرو باشید می‌توانید به راحتی در این رشته به کسب درآمد بپردازید. این رشته به دلیل سرعت‌ عمل بالایی که دارد و کیفیت خوبی که به مشتری ارائه می‌دهد، از روش‌های قبلی خود بسیار بهتر است. از این جهت مشتریان زیادی وجود دارند که طالب آن هستند. در نتیجه می‌توان شغل هیدرو گرافیک خودرو را رشته‌ای پردرآمد حساب کرد.

همچنین اگر تمایلی به کار کردن در این زمینه نداشته باشید می‌توانید با یادگیری این حرفه از طریق آموزش آن به دیگران نیز به کسب درآمد بپردازید و از آنجا که متقاضیان زیادی علاقه‌مند به این رشته هستند می‌توانید از این روش سود خوبی کسب کنید. همچنین اگر شما هم جزء افرادی هستید که به خودروی خود بسیار رسیدگی می‌کنید، می‌توانید از این روش برای خودروی خود نیز استفاده کنید.

آموزش هیدروگرافیک خودرو مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش هیدروگرافیک خودرو!

پیش نیاز و مهارت‌های لازم برای یادگیری هیدروگرافیک خودرو

برای شروع کسب ‌و کار هیدروگرافیک خودرو نیاز به هیچ تحصیل خاصی نیست و افراد در این رشته احتیاجی به مدرک تحصیلی ندارند. اما بهتر است افراد قبل‌ از شروع این کار آموزش ببینند زیرا همان‌طور که می‌دانید در هر رشته‌ای بدون آموزش‌های لازم نمی‌توان در آن موفقیت زیادی کسب کرد. 

به‌ همین‌ منظور پکیج‌های آموزشی برای آموزش هیدروگرافیک خودرو به وجود آمده‌اند که به افراد کمک می‌کنند که تمام مسائل مربوط به هیدرو گرافیک را به‌ دقت بشناسند و درباره نحوه انجام آن‌ها اطلاعات کامل به دست آورند. همچنین آموزش‌ها کمک می‌کنند که این افراد بتوانند مشکلاتی که در این زمینه دارند را عیب‌یابی کرده و راه‌ حل آن‌ها را نیز بیاموزند. تمام این مسائل موجب می‌شود که در شغل هیدروگرافیک خودرو به موفقیت زیادی دست پیدا کنید.

اما علاوه‌ بر آموزش افرادی که قصد راه‌اندازی کسب‌ و کار جدید خودرو دارند باید بتوانند قبل‌ از شروع کار خود مهارت‌های دیگری نیز در خود پرورش دهند. از جمله این مهارت‌ها می‌توان به وقت ‌شناسی اشاره کرد. در واقع فرد باید بتواند با مدیریت زمان خود به تمام سفارشاتی که در این زمینه به او پیشنهاد می‌شود برسد و از طرفی با انجام کار با سرعت‌ عمل بالا رضایت مشتری را جلب نماید. همچنین فردی که هیدروگرافیک خودرو انجام می‌دهد باید قبل‌ از انجام این کار با تمام قطعات و بخش‌های مختلف خودرو آشنایی داشته باشد تا بتواند برای کار خود از آن‌ها استفاده کنند.

مدت زمان لازم برای یادگیری هیدروگرافیک خودرو چقدر است؟

مدت زمان یادگیری ای حرفه به استعداد و هوش، نحوه آموزش، زمینه شغلی و… بستگی دارد. با توجه به این‌ که آموزش هیدروگرافیک خودرو ۱۱۸ فایل به‌ آسانی و سادگی صورت می‌گیرد، حجم ویدیوها نسبت‌ به آموزش‌های دیگر کمتر است. پس شما حتی در کمتر از یک هفته نیز می‌توانید به‌ خوبی با مباحث و جزئیات کار هیدروگرافیک خودرو آشنا شده و بعد از یک هفته تمرین و تکرار در این زمینه به فعالیت در این زمینه بپردازید. در این حالت در صورت تمایل وارد بازار کار خوب این رشته می‌شوید و از آنجایی‌ که هیدروگرافیک خودرو شغلی اشباع نشده است می‌توانید از درآمد خوب آن استفاده کنید.

وسایل مورد نیاز برای شروع هیدروگرافیک خودرو

مثل هر شغل دیگری در هیدرو گرافیک خودرو نیز شما به وسایل و ابزار محدودی احتیاج دارید که در ادامه این ابزار معرفی خواهیم کرد. دقت کنید که در این رشته برخلاف بسیاری از مشاغل دیگر به وسایل بسیار کمی احتیاج خواهید داشت:

1. دستگاه دکورال مایع

2. پترن یا برچسب

3. اکتیواتور

4. کمپرسور و کیلر

5. ضدخش

6. تینر

7. رنگ مخصوص

8. هاردنر

لیست قیمت وسایل مورد نیاز هیدروگرافیک خودرو

بروزرسانی : 21 آبان ماه 1401

ردیف ابزار و وسایل هیدرو گرافیک خودرو قیمت (تومان)
1 کمپرسور هوا(در مدل های متنوع) 700,000-8,000,000
2 مایع کیلر مخصوص رفع آفتاب سوختگی رنگ خودرو 350,000
3 هاردنر ضدخش 30,000-60,000
4 تینر فوری لوساید ممتاز(20000 لیتر) 50,000
5 پترن یا برچسب 17,000

سرمایه مورد نیاز برای شروع هیدروگرافیک خودرو

سرمایه عبارت است از مقدار هزینه‌ای که قبل‌ از شروع هر کسب‌ و کاری برای شروع و راه‌اندازی آن باید پرداخت کرد. همان‌طور که می‌دانید هر رشته‌ای برای شروع نیاز به سرمایه دارد. هیدروگرافیک خودرو نیز از جمله این مشاغل است. اما برای این رشته باید بگوییم که هزینه‌ی شروع آن برای‌ افراد که در آن فعالیت می‌کنند، نسبت به کاربردی که دارد بسیار مناسب است.

زیرا اول این‌ که این رشته به ابزارها و وسایل محدودی احتیاج دارد و هزینه‌ی کمی بابت آن‌ها پرداخت می‌شود. و از طرفی تنها با اجاره یا خرید یک مکان کوچک هم می‌توان در آن به هیدروگرافیک خودرو پرداخت. اما نکته‌ای که باید به آن توجه کرد و نکته بسیار مهمی است این است که برای شروع فعالیت در رشته گرافیک خود را افراد باید قبل‌ از پرداخت هرگونه هزینه‌ای ابتدا برای آموزش خود سرمایه‌ای در نظر بگیرند.

زیرا این آموزش است که مسیر رشد و پیشرفت آن‌ها را مشخص می‌کند و در پکیج آموزشی که برای آموزش این رشته در نظر گرفته‌ شده است، علاوه‌ بر آموزش مباحث این رشته تمام جزئیات مربوط به بازار کار این شغل نیز بیان شده و به افراد آموزش داده می‌شود.

در کل می‌توان گفت برای شغل هیدروگرافیک خودرو به سرمایه‌ای حدود ۸ تا ۱۵ میلیون تومان نیاز است که البته این میزان بعد از گذشت مدت بسیار کمی دوباره قابل وصول است. لازم به ذکر است هزینه اجاره و یا خرید مغازه نیز باید به میزان سرمایه مورد نیاز افزوده شود.

در پایان آموزش هیدروگرافیک خودرو چه اتفاقی می‌افتد؟

در‌انتهای آموزش هیدروگرافیک‌ خودرو با شناخت کامل هیدروگرافیک و نحوه انجام آن آمادگی لازم برای انجام هیدروگرافیک را به دست خواهید‌ آورد. با کمک نحوه عیب‌یابی‌ هیدروگرافیک و نحوه تعمیر چاپ‌ هیدروگرافیک، با اشتباهات، مشکلات و چالش هایی که هنگام کار با آن مواجه هستید را فرا خواهید گرفت.

در پایان آموزش هیدروگرافیک خودرو همچنین چاپ‌ هیدروگرافیک جلو پنجره کامارو، چاپ‌ هیدروگرافیک داشبورد خودرو، چاپ‌ هیدروگرافیک قاب پلاک خودرو و سایر بخش‌های خودرو را فرا می‌گیرید. این آموزش راهنمای جامعی برای ایجاد بستر مناسب برای هیدروگرافیک را هم بیان می‌کند. از این رو افراد تازه‌کار می‌توانند به درستی مراحل‌ کار را انجام دهند.

پس‌ از گذراندن این دوره آموزش کامل هیدروگرافیک خودرو می‌توانید بعد از یادگیری اصولی و گام به گامی که در این زمینه وجود دارد به فعالیت بپردازید. این فعالیت‌ها می‌توانند برای کاربردهای شخصی باشند یا این‌ که وارد بازار کار شده و از طریق انجام این کار برای دیگران کسب درآمد کنید. همچنین در نظر داشته باشید که شما حتی می‌توانید در صورتی‌ که علاقه به فعالیت در این رشته ندارید با آموزش هیدروگرافیک خودرو مبتدی تا پیشرفته به دیگران درآمد داشته باشید و از این طریق به درآمد خوبی دست پیدا کنید.

بازار کار هیدروگرافیک خودرو در ایران چگونه است؟

هیدروگرافیک خودرو جزء مشاغل پر درآمد در زمینه تغییر رنگ قطعات داخلی و خارجی خودرو محسوب می شود. برای شروع کار باید لوازم و تجهیزات معرفی شده در آموزش هیدروگرافیک را تهیه کنید. سپس با اجاره و یا خرید مکانی مناسب کارخود را شروع کنید. هزینه اجاره و خرید دستگاه‌ها در هر شهری متفاوت است.

با فراهم کردن همه مواردی که گفته شد و تماشای آموزش هیدروگرافیک خودرو قادر هستید کار خود را شروع کنید. توصیه می‌کنیم در کنار آموزش هیدروگرافیک‌ خودرو تبلیغات خدمات خود را فراموش نکنید.

بسیاری از افرادی که در این رشته مشغول به کار هستند معتقدند که رشته‌ی هیدروگرافیک خودرو دارای بازار کار خوبی است. زیرا این رشته یک شغل جدید محسوب می‌شود و بسیاری از افراد هنوز از آن اطلاع ندارد. همین موضوع باعث رشد بازار این رشته خوب باشد. فرض کنید که در کشور ما حدود ۲۰ میلیون خودرو وجود دارد اگر تنها ۱ درصد از این تعداد مایل به انجام خدمات هیدرو گرافیک خودرو باشند، می‌توانید حساب کنید که این رشته دارای چه بازار کاری خواهد بود و چقدر سود زیادی خواهد داشت.

در نتیجه می‌توان گفت که رشته هیدرو گرافیک خودرو دارای پتانسیل بسیار خوبی است و درآمد خوبی را برای فردی که قصد راه‌اندازی این کسب‌ و کار را دارد فراهم می‌کند. همچنین باید در نظر بگیرید که فردی که هیدرو گرافیک خودرو را انجام می‌دهد در واقع در این رشته به کسب مهارت می‌پردازد و از آنجا که این رشته در موارد بسیار زیادی کاربرد دارد درآمد و سود این کار می‌تواند بسیار بیشتر از حد تصور باشد.

بنابراین با توجه به موارد ذکر شده می‌توان این‌ گونه بیان کرد که رشته هیدرو گرافیک خودرو با توجه به افزایش روزافزون تعداد خودروها در کشور دارای بازار کار بسیار مناسبی است. همچنین این رشته به دلیل کاربردهای زیادی که در بخش‌های مختلف خودرو دارد می‌تواند درآمد خوبی را برای فردی که این کار را انجام می‌دهد به‌ همراه داشته باشد.

درآمد هیدروگرافیک خودرو در ایران

در بخش درآمد شغل هیدروگرافیک خودرو باید بدانید که اگر هر فرد بتواند در سال فقط ۴۰۰ مشتری برای این رشته داشته باشد می‌تواند به درآمدی ماهانه در حدود ۱۵ میلیون تومان برسد. این درآمد در سال به بیش از ۱۸۰ میلیون تومان هم می‌رسد. البته باید به یاد داشته باشید که این رشته درآمد ثابتی ندارد و این درآمد برای هر فرد می‌تواند متغیر باشد. درآمدی که هر کسی در این رشته به دست می‌آورد بسته به مهارت‌های او، تجربه و کیفیت کاری که ارائه می‌دهد می‌تواند متفاوت باشد.

بنابراین اگر هر فرد بتواند به مهارت و تجربه خوبی در این زمینه برسد می‌تواند سود و درآمد بالاتری کسب کند. همچنین فردی که هیدروگرافیک خودرو انجام می‌دهد از جنبه‌های مختلف کاربردهای این رشته هم می‌توانند به کسب درآمد بپردازد. بنابراین می‌توان گفت که این رشته فقط از یک منبع، کسب درآمد ندارد و از منابع مختلفی می‌توان در آن به کسب درآمد پرداخت.

علاوه‌ بر موارد ذکر شده باید بدانید که فردی که هیدروگرافیک خودرو انجام می‌دهد می‌تواند همزمان در رشته‌های دیگر هم به کسب درآمد بپردازد. بنابراین درآمد ذکر شده در بالا ممکن است برای او صدق نکند بلکه بخشی از این درآمد تا جایی‌که بتواند این کار را انجام دهد برای او اتفاق می‌افتد و بقیه میزان درآمد او از کارهای دیگری مثل صافکاری یا نقاشی خودرو حاصل می‌شود.

درآمد هیدروگرافیک خودرو در جهان

همان‌طور که این رشته در ایران دارای طرفداران زیادی است، می‌توان انتظار داشت که هیدروگرافیک خودرو در سایر کشورها نیز دارای محبوبیت زیادی باشد. بنابراین می‌توان گفت شغل هیدرو گرافیک خودرو در این کشورها نیز دارای بازار کار خوبی است. البته همان‌طور که درآمد این رشته در ایران به عوامل مختلفی بستگی دارد، در کشورهای خارجی نیز این عوامل مؤثر هستند.

از جمله عواملی که در کشورهای مختلف روی درآمد شغل هیدرو گرافیک خودرو مؤثر هستند می‌توان به سطح کار هیدروگرافیک خودرو، مکانی که در آن کار انجام می‌شود، مدیریت، مهارت و تجربه اشاره کرد. دقت کنید که اگر قصد راه‌اندازی کسب ‌و کار هیدرو گرافیک خودرو در کشورهای خارجی را دارید تجربه مسأله بسیار مهمی است.

به‌ عنوان مثال شما تا سال اولی که در این کشورها خدمت می‌کنید، ممکن است درآمدی برابر با بیست هزار دلار داشته باشید اما با گذشت زمان و سال دوم این درآمد به ۵۰ هزار دلار نیز می‌رسد. در حالت کلی به‌طور متوسط درآمد این شغل در کشور خارجی را می‌توان بین ۷۰ هزار و ۲۰۰ هزار دلار در نظر گرفت.

آشنایی با هیدروگرافیک، مواد اولیه و تجهیزات آن

1 ساعت

ایجاد بستر مناسب و انجام هیدروگرافیک

4 ساعت

انجام هیدروگرافیک روی قسمت های مختلف خودرو

4 ساعت

تشخیص علت و روش رفع معایب

1 ساعت

در وب‌سایت “118فایل” اگر شما آموزشی را تهیه کرده باشید که شرایط مندرج شده در این صفحه را نداشته باشد، می‌توانید پس از گذشت سه‌ماه از زمان خرید دوره آموزشی درخواست بازگشت وجه خود را ارسال نمایید، تا 100درصد مبلغ پرداختی در حساب کاربری شما شارژ شود و یا 80درصد مبلغ پرداختی به حساب بانکی شما بازگشت داده شود
هیچ هنر و حرفه و علمی بدون درآمد نخواهد بود، همانطور که در توضیحات هم گفتیم، هیدروگرافیک خودرو یکی از حرفه های فوق العاده پرطرفدار هست و هر شخص علاقه مند به خودرو به نصاب هیدروگرافیک خودرو نیاز دارد و هرچه خوش قول تر و حرفه ای تر باشید مشتری بیشتری خواهید داشت.
پشتیبانی شما عزیزان به صورتی هست که در روند آموزش، اجرا هیدروگرافیک خودرو و حتی خرید ابزارآلات و لوازم هیدروگرافیک؛ هر سوال یا مشکلی داشتید، پشتیبانان ما شمارو با صبر و حوصله کاملا راهنمایی خواهند کرد.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 39 نظر ثبت شده است

19 دیدگاه برای آموزش هیدروگرافیک خودرو

  1. خیرخواه

    سلام
    آیا باید قبلاً تجربه ای در هیدروگرافیک داشته باشم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر، دوره های آموزشی هیدروگرافیک برای تمامی سطوح از مبتدی تا پیشرفته مناسب می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  2. صادق

    سلام،اموزش ساخت وان داخل اموزش ها موجود هست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در اپدیت دوره در سرفصل ها قرار خواهیم داد.
      سپاس از همراهی شما

  3. پویا پورهادی

    سلام وقتتون بخیر

    ضد خش و کیلر در چه مرحله از کار اعمال میشه

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      ابتدا محل مورد نظر را شست و شو داده سپس به طور کامل خشک کنید. بعد با حرارت و سمباده محل مورد نظر را سمباده کشی می کنید. چندین بار این کار را تکرار کنید تا به نتیجه دلخواه برسید. حال می توانید کیلر پاشی را شروع کنید.
      با سپاس از همراهی شما

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      قبل استفاده از کیلر رنگ خودرو باید ماشین تان را به خوبی بشویید و پس از اتمام شستشو باید ماشین را به طور کامل خشک کنید. وقتی که این کار را انجام دادید نوبت به حرارت دادن بدنه خودرو می رسد. میتوانید این کار را با سشوار انجام دهید. با حرارت دادن، بدنه خودرو آمادگی بیشتری برای سمباده کشیدن پیدا می کند و کارتان راحت تر و البته سریعتر انجام می شود. (بهتر است 3 الی 4 بار این کار تکرار شود) پس از سمباده زنی محل را با دستمال میکرو فایبر پاک کنید و کیلر را اجرا کنید.
      سپاس از همراهی شما

  4. پویا پورهادی

    سلام وقتتون بخیر
    بنده فیلم هیدرو گرافی از کجا تهیه کنم؟
    چطور باید قیمت بدم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      می توانید از سایت های معتبری مانند دیجی کالا فیلم هیدروگرافیک را تهیه کنید. قیمت گذاری هیدروگرافی خودرو به نوع فیلم و خودرو بستگی دارد به همین دلیل نمی توان قیمت گذاری دقیقی را مشخص کرد.
      سپاس از همراهی شما

  5. پویا پورهادی

    سلام بنده فایل دانلود کردم ب صورت rar هستش میخوام بازش کنم ولی رمز میخواد
    نمیتونم باز کنم و اینکه آخه چرا فایلی ک خریداری شده رمز میخواد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      رمز فایل ها توسط واحد پشتیبانی به شما اعلام شده است.
      می باشد.www.118file.com رمز فایل
      سپاس از همراهی شما

  6. پویا پورهادی

    سلام وقتتون بخیر بنده سفارش دادم همین امروز کی ب دستم میرسه بنده مازندران تنکابن سفارش، دادم

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      لطفا با شماره 28423118-021 تماس حاصل فرمایید .
      سپاس از همراهی شما

  7. پویا پورهادی

    سلام وقتتون بخیر
    این دی وی دی های آموزشی چه فرمتی دارن رو چه دستگاهایی بالا میاد

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      فرمت ویدئوها mp4 هستند و بر روی کامپیوتر و لپ تاپ و دستگاهایی با همین فرمت بالا می آید. سپاس از همراهی شما

  8. امیر نیکپوری

    سلام من الان چجوری دانلود کنم خریدم ولی نشد دانلود کنم

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام با شماره پشتیبانی تماس بگیرید. 28423118-021 سپاس از همراهی شما

  9. امیر

    آیا پرینتری که لازمه همون پرینتر معمولی عکاسیه یا نه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      طرح چاپ در هیدروگرافیک با پرینتر های سه بعدی انجام میشه و روش انتقال طرح روی جسم موردنظر از طریق دستگاه هیدروگرافیک یا وان هیدروگرافیک صورت میگیرد. سپاس از همراهی شما

  10. دانشمندان

    برای هیدروگرفیک به چه وسایلی نیاز داریم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای شروع کار هیدروگرافیک خودرو به وسایلی مانندپرینتر؛ کاغذ پلی وینیل الکل PVA؛ حوضچه آب (در موارد چاپ صنعتی ) نیاز دارید.
      سپاس از همراهی شما

  11. کاملیان

    پایداری این روش چقدره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      با سلام جوهر فیلم هیدروگرافی به تنهایی پایداری بالایی دارد اما برای دوام بیشتر از یک ماده کوتینگ بر روی قطعات استفاده می کنند.
      سپاس از همراهی شما

  12. ali.amj

    عالی بود🌹😍

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سپاس از همراهی شما

  13. 256bastani

    این کار چجوری انجام میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای این کار در ابتدا فیلم هیدروگرافیک را روی سطح آب می گذارند و سپس روی آن یک ماده اکتیواتور را می پاشانند و در ادامه قطعه مورد نظر را وارد ان می کنند تا طرح فیلم روی قطعه بنشیند.
      سپاس از همراهی شما

  14. ملوان زبل

    هزینه ارسال بسته چقدره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      هزینه ارسال بسته ها توسط پست تعیین می شود و هزینه ارسال به سراسر کشور تقریبا بین 20 تا 30 هزار تومان می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  15. خلبان

    با مواد و تجهیزات اولیه آشنا میشیم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در آموزش هیدروگرافیک خودرو با مواد اولیه و تجهیزات هیدروگرافیک، چاپ هیدروگرافیک طرح آلومینیوم و ….. آشنا می شوید
      سپاس از همراهی شما

  16. alireza.dh

    هیدروگرافیک بر روی چه قطعاتی انجام می شود؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بر روی تمامی قطعات خودرو و حتی منزل می توان هیدروگرافیک انجام داد.
      سپاس از همراهی شما

  17. تهماسبی

    ماندگاری این روش چقدره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      اگر این کار را در یک مجموعه معتبر و با جوهر مرغوب انجام شود ماندگاری بالایی خواهد داشت.
      سپاس از همراهی شما

  18. کوروش کبیر

    بعد از هیدروگرافیک رنگ ها از بین نمیرن؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      هیدروگرافیک قطعات خودرو در برابر تابش نور خورشید ، باد و باران ثابت بوده ودچار تغییر نخواهد شد
      سپاس از همراهی شما

  19. شهبازی

    منظور از هیدروگرافیک چیه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      منظور از هیدروگرافیک طراحی سه بعدی بر روی قطعات خودرو می باشد. همچنین جهت تزئینات بر روی پلاستیک،فلز و قطعات مختلف انجام می شود.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1,890

خریدار

4.6

رضایت

شناسه آموزش: 3345

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz