آموزش حرفه ای فیشیال و پاکسازی پوست صورت|صفر تا صد|+مدرک معتبر

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش پاکسازی پوست_118فایل

قیمت محصول

100 تخفیف

630,000 تومان

تا کنون 3,150 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1397/7/19

حجم آموزش: 7.6 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/12/19

زمان آموزش: 9 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1397/7/19

حجم آموزش: 7.6 گیگابایت

زمان آموزش: 9 ساعت

داشتن پوستی شفاف و بدون لک باعث افزایش اعتماد به نفس می‌شود. بهترین راه برای داشتن پوستی شاداب و جذاب داشتن یک روتین پوستی مرتب است. در کنار روتین پوستی می‌توانید به صورت ماهانه پاکسازی پوست انجام دهید. پاکسازی پوست یکی از روش‌های زیبایی و درمانی است. این روش به پوست کمک می‌کند تا جوان‌تر به نظر برسد. همچنین پاکسازی پوست باعث از بین رفتن جای جوش‌ها و لک‌های صورت خواهد شد.


برای یادگیری نحوه پاکسازی پوست می‌توانید از 118فایل کمک بگیرید. این دوره دارای 9 ساعت ویدئوی آموزشی است. پس از اتمام این دوره به شما یک مدرک بین‌المللی ارائه می شود. با این مدرک می‌توانید در آرایشگاه‌ها و سالن‌های مطرح شهر خود مشغول به کار شوید. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز پاکسازی پوست به راحتی قابل دسترس می‌باشد. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.


 

حتی اگر محیط به ظاهر تمیز باشد، هر روز پوست ما در معرض مقادیر زیادی باکتری و گرد و غبار قرار می‌گیرد. باکتری هایی که روی دستان خود حمل می‌کنیم، آلودگی ناشی از سیستم تهویه، گرد و خاک، آلاینده‌های خودرو و دیگر وسایل نقلیه و عرق و سموم ترشح شده از پوست همه این‌ها می‌تواند منافذ پوست را مسدود کند. به این دلایل، پوست باید حداقل دو بار در روز تمیز شود و یا هرچند وقت یکبار پاکسازی صورت انجام گیرد.

پاکسازی پوست صورت یک رژیم مراقبتی ساده برای از بین بردن سلول‌های مرده و آلودگی است. پاکسازی نه تنها پوست را درخشان و شفاف نشان می‌دهد، بلکه لک و آکنه را نیز از بین می‌برد. چند مرحله اساسی پاکسازی عبارتند از: پاکسازی، شستشو، بخار پز کردن، از بین بردن جوش‌های سر سیاه و سرسفید و استفاده از پک صورت. تمامی این کارها را می‌توانید در خانه انجام دهید فقط کافی است مراحل انجام کار را بدانید.  برای اینکه مراحل انجام کار را به صورت کامل و کاربردی یاد بگیرید می‌توانید از پکیج آموزش پاکسازی صورت استفاده کنید.

آموزش پاکسازی‌ صورت در ابتدا با ارائه فیلم‌ های ویدئویی گوناگون به آموزش درماپلنینگ پرداخته و این‌ روش را به صورت کامل شرح داده‌‌ است. از آنجا که وجود سلول‌ های مرده و موی زاید بر روی صورت باعث از بین رفتن زیبایی و شادابی آن شده، درماپلنینگ به کمک ابزار خود “تیغ مخصوص” به رفع این موارد کمک می‌کند. در مدت کوتاهی باعث صافی و شفافیت هر چه بیشتر پوست صورت شما می‌گردد.

درماپلنینگ، روشی است که توسط ابزاری به نام درمارولر انجام می‌شود و باعث حفظ شادابی و جوان سازی پوست، از بین بردن لک و جای جوش و دیگر مشکلات پوستی می‌گردد.

آموزش درمارولینگ در این دوره، با ویدئو هایی در رابطه با آموزش مرحله‌ به‌ مرحله و نحوه استفاده این روش در مشکلاتی نظیر جای‌ جوش، طریقه ضد‌ عفونی کردن درمارولر و نکات حائز اهمیت دیگری را ارائه می‌کند.

〈 برخی از دروس این دوره 〉

سرمایه لازم برای شروع پاکسازی صورت

آرایشگری و سالن‌های پاکسازی صورت یکی از مشاغل و حرفه‌هایی است که متقاضیان زیادی دارد و لذا درآمد خوبی نیز در پی خواهد داشت. برای تاسیس یک کلینیک کامل زیبایی از مجوز، آموزش مهارت‌ها کار با انواع دستگاه پاکسازی پوست، خرید یا اجاره ملک، خرید تجهیزات با قیمت‌های مختلف نیاز به سرمایه چند میلیاردی است. بسیاری از دستگاه‌های پاکسازی بیش از 8 میلیون تومان هزینه دارند که متناسب با نحوه و اجرای کار باید دستگاه‌های مخصوص این حرفه را تهیه کنید.

همچنین خرید یا اجاره ملک در مناطق مختلف متفاوت است اما در منطقه‌ای متوسط در شهر تهران به سرمایه‌ای بیش از 500 میلیون تومان نیاز است. همچنین برای شروع کار ابتدا باید در کلاس‌های مخصوص این حرفه با پرداخت شهریه شرکت کنید و مدرک معتبر و همچنین مجوز شروع کسب و کار را دریافت کنید که هر کدام هزینه‌های بیش از چند ده میلیونی نیاز دارند. اما به طور کلی با وارد شدن به این حرفه و داشتن مهارت‌های لازم پاکسازی می‌توانید این سرمایه را در کمتر از یکسال برگردانید و حتی سود هم داشته باشید.

یکی دیگر از راه‌های مناسب برای شروع به کار با سرمایه اندک اجاره صندلی یا میز در آرایشگاه‌ها یا کلینیک‌های زیبایی است که می‌توانید با ۵۰ میلیون تومان سرمایه و خرید لوازم ابتدایی مورد نیاز این کار را شروع کنید و هر روز پیشرفت بیشتری داشته باشید.

درآمد پاکسازی صورت در ایران

پاکسازی صورت و آرایشگری یکی از بهترین شغل‌های حال حاضر است و مراقبت‌های پوست و پاکسازی جز رشته‌های پر درآمد رشته آرایشگری است. اگر فردی با مهارت بالا باشید و روش‌های پاکسازی صورت را به خوبی بدانید می‌توانید ماهانه به درآمد بیش از 15 میلیون تومان امیدوار باشید. به طور کلی آرایشگری زنانه بیش از آرایشگری مردان درآمد دارد و حداقل درامد ان چیزی بین 15 الی 25 میلیون تومان در ماه و حتی بیشتر است.

برای اینکه بتوانید به درآمد میلیونی دست پیدا کنید باید آموزش‌های مخصوص این حرفه را دنبال کنید و یاد بگیرید اگر تمام مهارت‌های مورد نیاز پاکسازی پوست را به خوبی بیاموزید، به راحتی می‌توانید در آرایشگاه‌ها و کلینیک‌های زیبایی مشغول به کار شوید. همچنین اگر سرمایه مورد نیاز این حرفه را دارید می‌توانید با دریافت مجوز سالن زیبایی و پاکسازی پوست خود را افتتاح کنید و به درآمدهای نجومی بیاندیشید.

   این آموزش توسط 118 فایل تضمین میشود   

 در صورتی شروع کردید و یاد نگرفتید  

مبلغ پرداختی به شما باز خواهد گشت

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

این آموزش را میتوانید به سه روش داشته باشید

♦ دریافت DVD درب منزل

♦ دریافت فلش درب منزل

♦ دریافت لینک دانلود بلافاصله بعد خرید


درصورت نیاز به هر گونه پشتیبانی همکاران ما پاسخگو خواهند بود

021 2222 1240 

پاکسازی پوست چیست؟

با بالا رفتن و افزایش سن، پوست صورت شادابی و سر زندگی خود را از دست می دهد. پاکسازی پوست صورت می ‌تواند به جوانسازی، روشن تر شدن و شاداب شدن پوست و از بین رفتن بسیاری از مشکلات پوستی مانند لکه، جوش و … کمک کند. در واقع متخصصین پاکسازی پوست صورت از روش‌ ها، محصولات و دستگاه های مختلفی استفاده می ‌کنند که در بهبود بافت پوست شما موثر هستند. پاکسازی پوست مزایای بسیاری از جمله سم زدایی، کاهش جوش، چین و چروک و … دارد. روش های مختلفی برای پاکسازی پوست وجود دارد که بر اساس نوع پوست و نیاز شما بهترین روش انتخاب می شود.

مزایای یادگیری پاکسازی صورت

پاکسازی پوست باعث بهبود در گردش خون صورت و در نتیجه داشتن پوستی سالم می‌شود، به بهبود بافت پوست و درخشش آن کمک می‌کند، پاکسازی سبب جلوگیری از لکه‌ها، جوش‌های سرسیاه و جوش‌های سر سفید می‌شود، همچنین برطرف کننده اثرات برنزه شدن و آسیب‌های ناشی از آفتاب زدگی است. پاکسازی باعث افزایش زیبایی و جذابیت صورت، افزایش شادابی و درخشندگی پوست، درمان خطوط ریز و چین و چروک پوست و افزایش اکسیژن رسانی پوست می‌شود. برای بهره‌مند شدن از مزایای پاکسازی صورت می‌توانید آن را به صورت حرفه‌ای و با استفاده از دوره آموزش گام به گام پاکسازی صورت یاد بگیرید و به مرحله اجرا درآورید.

چرا پاکسازی صورت را فرا بگیریم؟

پوست صورت روزانه در معرض خطر بسیاری از عوامل خارجی است. عواملی مثل سرما و گرما، نور خورشید، آلودگی‌های محیطی، آرایش و… روی درخشندگی و شادابی پوست صورت تاثیر منفی می‌گذارند. برای اینکه پوستی شاداب، جوان و سالم داشته باشید بهتر است پاکسازی صورت را یاد بگیرید و به دیگران نیز آموزش دهید. همچنین پاکسازی باعث می‌شود سلول‌های مرده و آسیب دیده پوست از بین بروند و چربی‌های انباشته شده در پوست پاک شوند که این کار باعث باز شدن منافذ پوست و راحتی جریان اکسیژن در پوست می‌شود.

از دلایل دیگر یادگیری پاکسازی پوست صورت می‌توان راهی برای مقابله و از بین بردن آکنه و جوش‌های سرسیاه دانست و همچنین خشکی پوست را بر طرف می‌کند. یکی دیگر از دلایل یادگیری این حرفه راهی برای داشتن منبع درآمد است که با یادگیری اصولی پاکسازی می‌توانید سالن کوچکی به این کار اختصاص دهید و از این طریق درآمد داشته باشید. جهت ورود به بازار کار از طریق این حرفه باید ابتدا تحت آموزش قرار بگیرید. یادگیری اصولی پاکسازی با شرکت در آموزشگاه‌های معتبر و همچنین استفاده از آموزش‌ها اصولی مثل آموزش صفر تا صد پاکسازی صورت امکان پذیر خواهد بود.

در ظاهر افراد، صورت یکی از اعضای مهم می‌باشد که در برقراری ارتباط با یکدیگر بسیار تأثیر گذار است. از این رو حفظ سلامتی پوست یکی از دغدغه های هر فرد شده است. در حال حاضر با پیشرفت علم پزشکی روش های نوین پاکسازی صورت برای زیباتر کردن هرچه بیشتر پوست به وجود آمده‌ است. با کمک این شیوه ها می توان به از بین بردن لکه های پوستی و ایجاد شفافیت آن کمک کرد.

اکنون با وجود افزایش آلودگی ها، تغییر زاویه تابش خورشید و دیگر عوامل مخرب در زیبایی پوست، باعث روی آوردن هر چه بیشتر افراد به سمت انواع پاکسازی پوست شده‌ است.

در حال حاضر روش‌های متعددی برای سلامتی و بهبود زیبایی پوست در کلینیک‌ها و بعضاً در سالن‌های زیبایی ارائه می‌گردد. افراد با مراجعه به آنها در مدت کوتاهی با پوستی شفاف، صاف مواجه می‌شوند.

آموزش پاکسازی صورت 118فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش پاکسازی صورت!

پیش نیاز و مهارت لازم برای یادگیری پاکسازی صورت

درگذشته رشته دانشگاهی و آکادمیک برای شغل آرایشگری و رشته‌های مربوط به آن مثل میکاپ، مراقبت از پوست و پاکسازی، کاشت ناخن و… وجود نداشت و هر کس به صورت تجربی و شرکت در دوره‌های مختلف آموزشی 3 الی 4 ماهه مدرک آرایشگری را دریافت می‌کرد و مشغول به کار می‌شد. اما در چند سال اخیر، هنرستان‌ها و دانشگاه‌ها برای علاقه مندان به رشته آرایشگری رشته‌ای به نام آرایش و پیرایش زنانه و مردانه ایجاد کرده‌اند تا افرادی که می‌خواهند به صورت حرفه‌ای و تخصصی وارد این حرفه شوند به صورت حرفه‌ای و آکادمیک در دانشگاه‌ها و مراکز معتبر به یادگیری این رشته بپردازند.

برای آموزش حرفه‌ای شغل آرایشگری و پاکسازی صورت می‌توانید پس از گذراندن سال اول دبیرستان وارد شاخه کار و دانش در رشته های آرایش و پیرایش زنانه، پیرایش و ترمیم موی مردانه شوید. به طور کلی برای وارد شدن به این حرفه به تحصیلات دانشگاهی نیاز ندارید اما برای اینکه مهارت‌های کافی داشته باشید و بتوانید در کلینک‌ها و آرایشگاه‌های معتبر مشغول به کار شوید یادگیری تخصصی این حرفه برای شما لازم است. بسیاری از افراد روش متفاوتی برای یادگیری این حرفه دنبال می‌کنند و با یادگیری تجربی و شرکت در کلاس‌های مربوطه و گذارندن دوره‌های مختلف آموزشی مدرک تخصصی این حرفه را دریافت می‌کنند.

آموزش پاکسازی صورت مردانه

شما با آموزش قدم به قدم پاکسازی صورت به طور کامل با این حرفه آشنا خواهید شد. و توانایی اجرای پاکسازی صورت و کار با انواع دستگاه ها را خواهید داشت همچنین این دوره برای کسانی که میخواهند پاکسازی و جوان سازی پوست را برای آقایان را هم انجام دهند بسیار مفید خواهد بود.  

مدت زمان لازم برای یادگیری پاکسازی صورت چقدر است؟

پاکسازی پوست کمک می‌کند تا سلول‌های لایه‌های سطحی پوست و نیز چربی‌ها و ذراتی که بر اثر آلودگی‌های هوا روی پوست نشسته است، از بین بروند. برای یادگیری این حرفه ابتدا باید علاقه و استعداد داشته باشید و با استفاده از آموزش‌های معتبر می‌توانید این حرفه را در کمتر از یک ماه یادبگیرید. برای اینکه صفر تا صد این حرفه را یاد بگیرید می‌توانید از پکیج آموزش جامع پاکسازی صورت استفاده کنید.

وسایل مورد نیاز برای شروع پاکسازی صورت در خانه

ابزار و وسایل مختلفی برای پاکسازی صورت وجود دارند که ما در ادامه به معرفی برخی از آن‌ها می‌پردازیم:

میکرودرم: اولین ابزار پاکسازی صورت است که به صورت حرفه و تخصصی در کشور ایتالیا برای اولین بار از آن استفاده شد و سپس به کشورهای دیگر انتقال یافت. این وسیله به راحتی سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد و طراوت و شادابی پوست را ایجاد می‌کند.

اسکین اسکرابر: اسکین اسکرابر ابزاری دیگر برای پاکسازی است که شما می‌توانید از این دستگاه در خانه برای پاکسازی صورتتان استفاده کنید. چربی‌ها و سلول‌هایی که روی پوست مرده‌اند با این روش به راحتی از بین می‌روند.

از دیگر وسایل پاکسازی می‌توان به دستگاه بخور، درما رولر، کاردک، پیش بند و حوله یک بار مصرف، انواع کرم و ماسک‌های مخصوص، انواع لوسیون‌ها و اسکراب‌ها و انواع دستگاه‌های میکرونیدلینگ و… اشاره کرد. همه‌ی این ابزارها و تجهیزات به سرمایه‌ای بیش از 10 میلیون تومان نیاز دارند. قیمت بسیاری از دستگاه‌های مورد استفاده در روش میکرونیدلینگ بیش از 7 الی 8 میلیون تومان است.

مهم‌ترین مزیت‌  ابزارهای  پاکسازی پوست این است که، پوست را به صورت عمقی پاکسازی می‌کنند و نقش بسیار مهمی در از بین بردن آلودگی‌های روی پوست دارند.

لیست قیمت وسایل مورد نیاز پاکسازی صورت

بروزرسانی : 26 آذر ماه 1402

ردیف وسایل مورد نیاز پاکسازی صورت قیمت (تومان)
1 میکرودرم (در مدل های متنوع) 150,000-1,500,000
2 اسکین اسکرابر 800,000-3,100,000
3 دستگاه بخور (در مدل های متنوع) 90,000-4,000,000
4 درمارولر 54,000-195,000
5 دستگاه میکرونیدلینگ (دکتر پن) 1,500,000

در پایان آموزش پاکسازی صورت چه اتفاقی می‌افتد؟

پاکسازی پوست از مهم‌ترین عواملی است که روی سلامت پوست و صورت تاثیر زیادی دارد. شناخت نوع پوست مهمترین اقدام برای مراقبت از پوست است. بعد از یادگیری این حرفه می‌توانید مشغول به کار شوید و صورت خود و دیگران را پاکسازی کنید. از طرفی می‌توانید پاکسازی صورت را به دیگران نیز آموزش دهید و از این طریق کسب درآمد کنید. برای یادگیری این هنر می‌توانید از دوره آموزش مقدماتی تا پیشرفته پاکسازی صورت استفاده کنید.

در آموزش پاکسازی صورت پس از بیان روش‌ های درماپلنینگ و درمارولینگ به معرفی شیوه میکرودرم می‌پردازد. این‌ روش در مقایسه با شیوه‌ های قبلی دارای مراحل بیشتری بوده و به‌کمک دستگاه‌ خاصی به‌ رفع سلول‌ های مرده و افزایش تولید‌ کلاژن می‌پردازد. میکرودرم باید در محیطی کاملاً بهداشتی توسط متخصص انجام‌ شود و قبل و بعد از انجام آن نیازمند مراقبت‌ های ویژه‌ای است.

در کنار معرفی مفاهیم‌ پایه و آموزش گام‌ به‌ گام میکرودرم توسط متخصصین به‌ معرفی و نحوه‌ استفاده از دستگاه میکرودرم خانگی “pmd” نیز می‌پردازد. دستگاه میکرودرم اکنون در کلیه فروشگاه‌ های لوازم آرایشی موجود بوده و با دانستن نحوه استفاده از آن و رعایت یک‌ سری از نکات می‌توانید برای بهبود پوست‌ تان گامی مفید بردارید. روش دیگر پاکسازی پوست، شیوه اسکوم‌تراپی می‌باشد. این‌ روش فقط برای صورت و اطراف چشم استفاده می‌شود و علاوه‌ بر پاکسازی، موجب ماساژ، لیفتینگ و آبرسانی پوست نیز می‌شود.

در این دوره به معرفی روش اسکوم و آموزش آن طی ویدئوهای مختلف پرداخته‌ است. همچنین در مورد دستگاه و ژل‌های مخصوص آن و نحوه استفاده از ژل ضد‌پیری توضیحات مهمی را بیان می‌کند. در ادامه روش میکرونیدلینگ رو با درمارولر و درماپن به طور کامل آموزش می‌دهد. روش میکرونیدلینگ یکی از روش‌های بسیار مفید برای کلاژن سازی بوده که با ایجاد سوراخ‌های ریز و با عمق کم، پوست را وادار به کلاژن‌ سازی کرده و از این‌ رو به درمان جوان‌سازی و کاهش مشکلات پوستی می‌پردازد.

بازار کار پاکسازی صورت در ایران

مراقبت از پوست امروزه در بین بانوان و حتی آقایان بسیار مورد توجه قرار گرفته است و بسیاری از افراد راه‌های مختلفی برای مراقبت از پوست خود به کار می‌گیرند که موفق نمی‌شوند و بعد به مراکز و سالن‌های آرایشگری مخصوص پاکسازی صورت مراجعه می‌کنند. از این رو بازار کار این حرفه بسیار داغ است و اگر کسی بخواهد وارد این حرفه شود می‌تواند با کسب مهارت‌های لازم و چگونگی کار با دستگاه‌های مختلف پاکسازی و همچنین آشنایی با روش‌های مختنلف پاکسازی کار خود را شروع کند.

برخی از این روش‌ها که عبارت‌اند از درماپلنینگ که توسط ابزاری به نام درمارولر انجام می‌شود و روش‌های استفاده از میکرودرم و… هر کدام به نحوی در پاکسازی صورت و ایجاد شادابی و جوان سازی پوست نقش دارند. می‌توانید مکانی مناسب به این کار اختصاص دهید و کسب درآمد کنید. حتی می‌توانید در غالب مشاور، افراد مختلف را در مورد چگونگی کار با بهترین دستگاه‌های پاکسازی پوست صورت و روش‌های آن آشنا کنید و از این راه کسب درآمد کنید. به طور کلی بازار کار این رشته بسیار پر رونق است و همچنین برای شروع کار، نیاز به سرمایه کمی دارد. استفاده از آموزش حرفه‌ای پاکسازی صورت باعث می‌شود شما با تمامی نکات این حرفه آشنا شوید و این باعث می‌شود توانایی و مهارت شما در این حرفه بالا رود و بازار کارتان پر رونق‌تر باشد.

درآمد پاکسازی صورت در جهان

امروزه به دلیل گسترش تکنولوژی و قدرت رسانه در آگاه سازی مردم، اهمیت حفظ و مراقبت از پوست و زیبایی آن چشم‌گیرتر شده است. بازار کار آرایشگران به خصوص کسانی که در زمینه پاکسازی پوست فعالیت می‌کنند معمولا در تمام دنیا رونق خوبی دارد و درآمد آن‌ها همواره در سطح مطلوب و رضایت بخشی قرار دارد. کشورهای مختلفی در اروپا، آمریکا و آسیا و دیگر نقاط جهان هستند که به راحتی پذیرای افرادی هستند که در حرفه‌ی آرایشگری و پاکسازی صورت تخصص دارند.

کانادا، استرالیا، کشورهای عربی مثل عمان، قطر و… به کسانی که مدرک و تخصص حرفه‌ای این رشته را دارند به راحتی اقامت دائم و کار می‌دهند. برای همین کسانی که قصد مهاجرت به کشورهای خارجی را دارند و می‌خواهند با حرفه‌ی آرایشگری و پاکسازی صورت مشغول به کار شوند باید مهارت‌های لازم را کسب کنند و به صورت حرفه‌ای آموزش‌های مرتبط با این حرفه را فرا بگیرند.

به طور کلی درآمد پاکسازی صورت درآلمان از ماهیانه 1710 یورو تا 3500 یورو در ماه در آرایشگاه‌های معمولی است. همچنین فردی که به عنوان آرایشگر در عمان کار می کند معمولا حدود ۷۷۰ OMR در ماه درآمد دارد. دستمزدها از ۳۹۰ OMR (کمترین) تا ۱۱۸۰ OMR (بالاترین) متغیر است. متوسط ​​درآمد کسی که پاکسازی صورت را در کشور کانادا انجام می‌دهد  ۳۲۳۹۲ دلار در سال یا ۱۶.۶۱ دلار در ساعت است. موقعیت‌های اولیه از ۲۸۶۱۶ دلار در سال شروع می‌شود، در حالی که اکثر آرایشگران با تجربه تا ۵۰ هزار دلار در سال درآمد دارند.

آموزش درماپلنینگ

1 ساعت

آموزش درمارولینگ

3 ساعت

آموزش میکرودرم

2 ساعت

آموزش میکرونیدلینگ

2 ساعت

روش های درمان آکنه

1 ساعت

اگر علاقمند به فعالیت در زمینه گریم و میکاپ هستید و همچنین به زیبایی پوست خود اهمیت می دهید، قطعا می توان گفت آموزش پاکسازی صورت مناسب شما خواهد بود.
رسیدگی و مراقبت از پوست برای بسیاری از خانم ها اهمیت زیادی دارد. همه انسان ها تمایل دارند که همیشه جوان و شاداب به نظر برسند. بنابراین برای رسیدن به پوست شاداب مراقبت های و درمان های جانبی انجام می دهند. دوره پاکسازی پوست صورت و کار با دستگاه های جوان سازی مثل میکرونیدلینگ به دلیل گستردگی خدمات، بازار کار بسیار خوبی دارد.
بخور صورت_ ماسک های گیاهی و شیمیایی_ لایه برداری_ آبرسانی_ پاکسازی صورت با استفاده از شوینده های مختلف_ روغن تراپی صورت_ جوانسازی پوست
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 34 نظر ثبت شده است

17 دیدگاه برای آموزش حرفه ای فیشیال و پاکسازی پوست صورت|صفر تا صد|+مدرک معتبر

  1. افسانه

    من خريد كردم ولي تو قسمت سفارشات هيچ لينكي وجود نداره ميشه راهنمايي كنين و لازم دارم كليپ ها رو هرچه زودتر

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام با شماره پشتیبانی 28423118-021 تماس حاصل فرمائید. سپاس از همراهی شما

  2. فاطمه عصمتی

    سلام من دوره را خرید کردم ولی لینک دانلو‌برای من نیامده. ! و اینکه برای گرفتن گواهینامه باید چیکار کنیم ؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      لینک دانلود در قسمت سفارشات و در بخش دانلود لینک ها قرار داده شده است شما می توانید هر پارت را کپی و در مرورگر خود بازکنید و اجازه دهید تا دانلود انجام شود و سپس ازحالت فشرده خارج کنید.
      برای دریافت گواهی نامه با شماره 09101818174 تماس بگیرید.
      سپاس از همراهی شما

  3. زینب

    سلام توی همه ی بسته لوازم مورد نیاز و بهترین مارکو هم بهمون میگند؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام در مجموعه آموزش پاکسازی صورت نحوه کار با دستگاه های پاکسازی رو آموزش میبینید . سپاس از همراهی شما

  4. آزاده محمدی

    الان ده روزه از خرید بستم میگذره رسید واریزی برام ایمیل شده کدوم قسمت لینکهای دانلود رو فرستادین؟نه تو حساب کاربریم هست و نه تو ایمیلم هست ؟؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      همکارانم جهت راهنمایی برای نحوه دانلود لینک ها با شما تماس میگیرند. سپاس از همراهی شما

  5. آزاده محمدی

    س من دیشب واریزی انجام دادم و تا امروز نوشته وضیت در حال انجام هست

    بسته کی برام دانلود میشه و کی میتونم ببینمش

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترم
      لینک های دانلود امروز تا پایان وقت اداری در کارتابل شما قرار داده میشه و میتونید دانلود کنید . سپاس از همراهی شما

  6. asma.yaraiy

    چرا باید پاکسازی صورت انجام داد؟!!!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      غدد چربی موجود در پوست مسئول ترشح چربی هستند. خروج این ترشحات از طریق مجاری که به سطح پوست باز می‌شوند صورت می‌گیرد و منجر به مرطوب شدن سطح پوست شده و سلول‌های مرده، ذرات غبار و آلودگی‌های موجود در سطح پوست را حل می‌کنند با کمک پاکسازی پوست می توانید این مشکل را بر طرف کنید.
      سپاس از همراهی شما

  7. شیوا نادری

    منظور از فیشیال پوست چیه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      فیشیال پوست شامل: ماساژ پوست، پاکسازی، لایه برداری پوست، بخور صورت و خروج ضایعات پوستی می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  8. شهریار امیرآبادی

    آیا برای آقایون هم پاکسازی انجام می شه؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله، آقایون بدلیل اینکه بیشتر در معرض محیط های آلوده قرار دارند، نیاز بیشتری به مراقبت های پوستی و پاکسازی دارند.
      سپاس از همراهی شما

  9. reza.yt

    پاکسازی پوست چیست!!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      پاکسازی پوست شامل:
      1. حذف سلول‌های مرده پوست
      2. پاکسازی آلودگی‌ها، چربی ها و مواد اضافه روی پوست
      3. آبرسانی، تغذیه یا بهبود خونرسانی پوست
      سپاس از همراهی شما

  10. ترانه علیپور

    لایه برداری پوست باعث روشن تر شدن پوست میشه؟؟!؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      یکی از رایج‌ترین روش‌های روشن کردن پوست، لایه‌برداری شیمیایی است که در آن، محلول‌های لایه‌برداری مانند آلفا هیدروکسی اسید بر روی پوست گذاشته می‌شوند تا لایه‌ی سطحی آن را در مناطق تیره‌تر بردارند. لایه‌برداری شیمیایی در درمان لکه‌ها، ناهماهنگی‌های رنگ پوست و چین و چروک‌ها مؤثر بوده و می‌تواند با روشن کردن رنگ پوست، خاصیت جوان‌سازی قابل‌توجهی نیز به همراه داشته باشد.
      سپاس از همراهی شما

  11. jalale73

    پاکسازی پوست هر چند وقت باید انجام بشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      با در نظر گرفتن نوع پوست و سن اطلاعات مناسبی در خصوص دفعات و وقفه بین آن می تواند متفاوت باشد.
      سپاس از همراهی شما

  12. منصوره تیموری

    ممکنه پاکسازی صورت ضرر هم داشته باشه؟؟!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      اگر کسی که این کار را برای شما انجام می‌دهد تخصص کافی نداشته و یا کاملا بهداشتی نباشد، احتمال آسیب رسیدن به پوست شما بالاست. کم خطرترین راه، پاکسازی صورت در خانه و آن هم با اصولی است که به شما آموزش دادیم.
      سپاس از همراهی شما

  13. soheyla.sarmadi

    در این آموزش از روش های خانگی استفاده میشه؟!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله، چندین روش خانگی در نظر گرفته شده است.
      سپاس از همراهی شما

  14. cr78

    زمان درست ومناسب برای اسکراب چه زمانیست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      اسکراب‌ها کار برداشت سلول‌های مرده را انجام می‌دهند. شما ابتدا باید صورت خود را از آلودگی‌ها و چربی‌های اضافی پاک کنید تا اسکراب بتواند اثر خود را بگذارد.
      سپاس از همراهی شما

  15. faezeh. naeimi9823

    مزیت پاکسازی صورت چیه؟؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      غددی که در روی پوست وجود دارد مسئول ترشح چربی است. خروج این ترشحات از طریق مجاری که به سطح پوست باز می شوند انجام می گیرد. در نتیجه مرطوب شدن در سطح پوست را ایجاد می کند و سلول های مرده و ذرات گرد و غبار موجود در پوست را نیز حل می کند. گرد و غبار و آلودگی موجود در هوا با چربی پوست ترکیب می شود و در نتیجه باعث مسدود شدن مجرای خروجی چربی می شود. پوست کدر می شود و درخشانی و شفافیتش را از دست می دهد.
      پاک کردن منظم پوست با آب و پاک کننده ها بسیار مفید است و می تواند شادابی را به پوست باز گرداند.
      سپاس ازهمراهی شما

  16. _mina_hasanzade_1998

    سلام این آموزش چند روزه به دستمون میرسه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      محصولات مجموعه ما به طور معمول 3 تا 7 روز کاری در اختیار مشتری قرار می گیرد.
      سپاس از همراهی شما

  17. nora_samandari

    ماساژ پوست صورت باعث سفت شدن پوست میشه!؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله ماساژ باعث کلاژن سازی پوست میشود و در نتیجه باعث جوانسازی و سفت شدن صورت می شود.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3,150

خریدار

4.7

رضایت

شناسه آموزش: 2690

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz