آموزش مقدماتی تا حرفه ای پیانو|صفر تا صد|آنلاین و مجازی+مدرک معتبر

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

680,000 تومان

تا کنون 525 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1397/10/17

حجم آموزش: 15.97 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/10/17

زمان آموزش: 41 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1397/10/17

حجم آموزش: 15.97 گیگابایت

زمان آموزش: 41 ساعت

پیانو یکی از سخت‌ترین سازهای جهان برای یادگیری و نواختن موسیقی است. از این ساز انواع مختلفی با قیمت‌های متنوع وجود دارد.  با این حال اولین توصیه 118فایل به هر شخصی که تصمیم بر یادگیری پیانو دارد این است که در وهله‌ی اول یک پیانو دسته دوم و با کیفیت متوسط تهیه کنید. سپس زمانی که روند پیشرفت و صعود را در پیش گرفتید می‌توانید یک پیانو با کیفیتی بهتر را خریداری نمایید.

همانطور که بالاتر گفتم، پیانو یکی از سازهای سخت جهان است. به همین دلیل بسیاری از افراد، که در صدد یادگیری پیانو کلاسیک یا پیانو دیجیتال هستند؛ با شکست رو به رو می‌شوند.

 


اگر به دنبال یادگیری حرفه‌ای پیانو هستید، آموزشگاه 118فایل، آموزشی معتبر را به شما عزیزان معرفی می‌کند. با داشتن یک معلم خصوصی می‌توانید تنها از علم و دانش یک استاد پیانو استفاده کنید. اما 118فایل با جمع آوری مطالب کاربردی و نکات مهم از برترین اساتید پیانو در دنیا، علم حداقل 100 استاد با مدرک دکتری در خصوص نواختن پیانو و موسیقی را در اختیار کاربران سایت خود قرار می‌دهد. آموزش پیانو 118فایل حاوی بیش از 40 ساعت فیلم آموزشی در رابطه با آشنایی کامل پیانو و نحوه نواختن آن می باشد. این آموزش سعی کرده تا به زبان ساده در طی بخش های متعدد آموزش های اولیه پیانو و نت ها را برای علاقمندان توضیح دهد. در ادامه به معرفی کامل این دوره آموزشی پرداختیم.


 

پیانو یک آلت موسیقی آکوستیک است و هنگامی که کلیدهای آن فشار داده می شود، از خودش صدا تولید می‌کند. پیانو بالاترین دامنه صوتی را در بین سازهای معمول دارد. تاریخچه پیانو به قرون وسطا بر می‌‌گردد هنگامی که اولین موسیقی همراه با چکش در اروپا نواخته شد. در اواخر قرن ۱۸، تولید پیانو در اروپا رواج ‌زیادی پیدا کرد و هر کشور سازنده پیانو، طراحی مخصوص به خودش را داشت.

پیانو از 88 کلید ساخته شده است که با فشار دادن آن‌ها صداهایی زیبا ایجاد می‌شود. با حرفه‌ای بودن در نواختن پیانو این صدا شنیدنی‌تر و دلنواز خواهد بود. به طور کلی یادگیری آموزش پیانو و نواختن پیانو آرامشی شگرف به انسان می‌بخشد. نحوه نواختن پیانو با دو دست انجام می‌شود که باید به درستی و با یادگیری اصولی نحوه نواختن این ساز دلنشین که لقب ساز مادر را به خود اختصاص داده است، انجام شود.

پیانو‌ها در انواع مختلف دیجیتالی، آکوستیک (تولید صدا در پیانوهای آکوستیک، مکانیکی است) و… وجود دارند که هر کدام به نحوی در نواختن پیانو مورد استفاده قرار می‌گیرند. یادگیری بهتر پیانو با آموزش خوب و کاربردی همراه است لذا برای اینکه این هنر زیبا و دلنشین را یاد بگیرید توصیه می‌کنیم از پکیج آموزش پیانو استفاده کنید.

در ادامه پس از آشنایی با پیانو و اصول اولیه نواختن، نوازندگی در سطح حرفه ای و تمرین های مناسب را بیان می کند. همچنین در این آموزش در قالب فایل متنی، نت های پیانو، اشتباهات رایج افراد در شروع یادگیری را به همراه نکات حائز اهمیت ارائه می دهد.

وسایل مورد نیاز برای شروع پیانو

برای یادگیری آموزش پیانو و هر هنر موسیقی دیگری نیاز به ابزار و ادوات مخصوص به آن حرفه‌ است که کار یادگیری و آموزش را برای هنر جو آسان‌تر می‌کند. هنر نواختن پیانو نیز به یکسری وسایل اساسی نیاز دارد که در ادامه با برخی از آن‌ها آشنا می‌شویم.

1.پیانو: اصلی‌ترین وسیله‌ برای نواختن پیانو داشتن پیانو است که هزینه این آلت موسیقی بر اساس نوع آن یعنی آکوستیک یا دیجیتال بودن متغیر است.

2.صندلی پیانو: یکی از موارد بسیار مهم در خرید لوازم جانبی پیانو، انتخاب یک صندلی پیانو محکم و با کیفیت است.

3.هدفون: برای نوازندگانی که تازه شروع به نواختن با کیبورد و پیانوهای دیجیتال کرده‌‌اند هدفون بهترین وسیله برای بالا بردن مهارت شنیداری آن‌ها خواهد بود.

4.پایه پیانو: پایه‌هایی که دارای استحکام بالایی باشند معمولا پایه‌های ضربدری که در انواع یک طبقه، دو طبقه و حتی سه طبقه موجود بوده و طرح‌های متنوعی نیز دارند. خرید پایه پیانو جز وسایل سلیقه‌ای است.

از دیگر وسایل مورد نیاز برای نواختن پیانو می‌توان به یونیت ۳ پدال، پدال ساستین، مترونوم، پایه نت و… اشاره کرد.

〈 برخی از دروس این دوره 〉

   این آموزش توسط 118 فایل تضمین میشود   

 در صورتی شروع کردید و یاد نگرفتید  

مبلغ پرداختی به شما باز خواهد گشت

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

این آموزش را میتوانید به سه روش داشته باشید

♦ دریافت DVD درب منزل

♦ دریافت فلش درب منزل

♦ دریافت لینک دانلود بلافاصله بعد خرید


درصورت نیاز به هر گونه پشتیبانی همکاران ما پاسخگو خواهند بود

021 2222 1240 

لیست قیمت وسایل مورد نیاز آموزش پیانو

بروزرسانی : 14 آبان ماه 1402

ردیف وسایل مورد نیاز آموزش پیانو قیمت (تومان)
1 هدفون پیانو دیجیتال 950,000
2 انواع صندلی پیانو (براساس مدل) 700,000-535,000
3 پایه نگهدارنده نت موسیقی 295,000
4 پدال ساسیتن مدل QM118 1,000,000
5 مترونوم و تیونر KORG-120 3,500,000
6 انواع پیانو(براساس مدل) 2,300,000-89,000,000
7 پایه پیانو یاماها 1,650,000-650,000

مزایای یادگیری پیانو

1. مطالعه موسیقی و نواختن پیانو، تاثیر مطلوبی در تقویت مهارت‌های ذهنی و بهبود پردازش مغز دارد.

2. پیانو تمرین خوبی برای صبوری و بردباری است.

3. برای بهبود مهارت‌های ظریف حرکتی دست در کودکان و بزرگسالان موثر است.

4. پیانو، نشاط آور است و اعتماد به نفس افراد را زیاد می کند.

5. سلامتی جسمی و روحی و کیفیت زندگی شما را بالا می‌برد. برای کسب این مزیت‌ها و موفق شدن در این حیطه می‌توانید در دوره‌های آموزش صفر تا صد پیانو شرکت کنید.

چرا نوازندگی پیانو را فرا بگیریم؟

اگر با علاقه مندان به دنیای موسیقی و هنر نوازندگی صحبتی کرده باشید، می فهمید که هر کدام از آنها بسته به علاقه و حس درونی خود مایل به نواختن یک ساز مشخص می باشند. برخی مایلند تا انگشتانشان به تارهای ساز هایی مانند تار، سه تار و …. برخورد کند و یا برخی علاقه مند به نوع گرفتن ویولون توسط دست می باشند.

در این بین افرادی هستند که تمایل به نواختن ساز با صفحه کلید دارند. در بین اینگونه ساز ها، ساز مشهور پیانو را انتخاب می کنند. پیانو به دلیل تولید دامنه وسیعی از صدا، لقب ساز مادر را به خود اختصاص داده است. برای موفقیت در زمینه نوازندگی این ساز ارزشمند، نیازمند آموزشی صحیح، تمرین مستمر و سرعت مناسب ریتم می باشیم.

نواختن پیانو آرامشی شگرف به انسان بخشیده و از لحاظ روحیه و انرژی در انسان تعادلی قابل توجه برقرار می‌کند. از طرفی در جامعه، نواختن ساز، مانند فراگیری زبان خارجه و ورزش دارای اهمیت یکسانی می باشد. خانواده ها سعی می کنند تا با درنظر گرفتن علاقه و استعداد فرزندانشان، آنها را به کلاس های موسیقی بفرستند.

یادگیری نواختن پیانو این امکان را به شما خواهد داد که هنری برای انتشار دادن به فرزندان و نوه‌های خود داشته باشید. همچنین یادگیری آموزش‌های پیانو به شما این امکان را می‌دهد که آهنگ مورد علاقه خود را هر زمانی که احساس می‌کنید از آن لذت می‌برید بنوازید. نواختن پیانو بهترین راه برای سرگرم کردن خود و خانواده است و راهی برای آموزش این هنر به خانواده خواهد بود.

همچنین می‌توانید با یادگیری پیانو کلاس‌های آموزش پیانو برای کودکان و بزرگسالان داشته باشید و از این راه کسب درآمد کنید. علاوه بر این پیانو باعث ایجاد حس نظم و ترتیب در فرد می‌شود و باعث می‌شود کسانی که پیانو می‌نوازند از قدرت ذهنی بالاتری برخوردار باشند. به طور کلی نواختن پیانو یک هنر است که یادگیری آن باعث می‌شود به عنوان یک شغل پردرآمد نیز به آن نگاه کرد و با شرکت در کنسرت‌ها و همایش‌ها، تدریس خصوصی این حرفه و… درآمد خوبی به دست آورد.

نواختن پیانو به راحتی با وجود آموزشگاه‌ها و پکیج‌های آموزشی معتبر امکان پذیر است و علاقه مندان به این حرفه به راحتی می‌توانند این هنر را یاد بگیرند و یاد بدهند.

آموزش نت خوانی پیانو (تئوری پیانو)

یکی از مهم ترین مواردی که در روند آموزش اولیه پیانو باید یاد بگیرید تا حرفه ای شوید مهارت نت خوانی است این مهارت هم به نواختن شما کمک میکند هم لازمه آموزش آهنگ سازی با پیانو است که در این دورهبه تمامی موارد گفته شده مسلط میشوید و با تمرین و پشتکار به یک هنرمند درجه یک تبدیل میشوید.

آموزش پیانو برای کودکان

یکی از آموزش هایی که کمتر به آن پرداخته شده آموزش پیانو برای کودکان است شما با این دوره هم میتوانید کودکان خود را آموزش پیانو بدهید ( از مبتدی تا تخصصی ) هم خودتان مهارت آموزش پیانو را کسب کنید و با برگزاری کلاس آموزش پیانو به یک درآمد عالی برسید.

آموزش پیانو 118فایل مناسب چه افرادی است؟

پیش نیاز و مهارت لازم برای شروع یادگیری پیانو

برای وارد شدن به حرفه‌ی موسیقی و نوازندگی پیانو باید رشته‌ی موسیقی را در دانشگاه انتخاب کنید و وارد این حرفه شوید. پذیرش در این رشته در حال حاضر به صورت نیمه متمرکز است، یعنی داوطلبان علاقه مند به این رشته علاوه بر قبولی در آزمون کتبی باید در یک آزمون عملی هم شرکت کنند. با پذیرش در دانشگاه‌های موسیقی به صورت تخصصی این حرفه را یاد می‌گیرید و می‌توانید بعد از یادگیری اصولی این حرفه آن را به دیگران نیز آموزش دهید.

همچنین می‌توانید این هنر زیبا را به صورت خصوصی در آموزشگاه‌های معتبر فرا بگیرید. مهارت مورد نیاز برای پیانیست شدن این است که چگونه از دو دست و انگشتان برای فشار دادن کلیدهای پیانو استفاده کنید و همچنین باید بدانید کلیدهای پیانو هر کدام به چه معنا و نت و حرفی هستند. پیدا کردن مهارت و حرفه‌ای شدن در نواختن پیانو فقط با تمرین و پشتکار به وجود می‌آید. به طور کلی نوازندگی پیانو به تحصیلات نیازی ندارد و حتی افراد بی‌سواد هم می‌توانند وارد این حرفه شوند و این هنر را یاد بگیرند و به دیگران آموزش دهند.

مدت زمان لازم برای یادگیری آموزش پیانو چقدر است؟

پیانو به دو سیم باس و سه گانه و همچنین چندین خط نت به طور همزمان نیاز دارد بنابراین، نواختن پیانو ممکن است پیچیده‌تر از برخی دیگر از سازها باشد. از این رو استفاده از پکیج آموزش مقدماتی تا پیشرفته پیانو به شما این امکان را می‌دهد به راحتی و در کمتر از یکسال این ساز را یاد گرفته و به نواختن پیانو بپردازید.

در پایان آموزش پیانو چه اتفاقی می‌افتد؟

دوستداران پیانو طی مشاهده کامل این مجموعه، از آموزش های اولیه نواختن پیانو، آموزش پیانو به کودکان، نت ها، تکنیک ها، کیبورد، نواختن حرفه ای پیانو، کتاب های یادگیری پیانو، درس و تمرین هایی جهت فراگیری بهتر مطلع می گردند. در ابتدای مجموعه از قطعات ساده شروع کرده است و سپس با ارائه قطعات زیبا و مشهور سطوح پیشرفته تر را آموزش می دهد.

در پایان آموزش پیانو صفر تا صد، شما هنرجوی عزیز به یک نوازنده ماهر تبدیل خواهید شد و فقط با تمرین بیشتر می توانید مهارت نوازندگی خود را افزایش دهید. شما بعد از اتمام آموزش پیانو از پیشرفت فوق العاده خود تعجب خواهید کرد.

بعد از یادگیری نواختن پیانو شما می‌توانید در کنسرت‌ها، همایش‌ها، مراکز مختلف مثل کلیساها و… به صورت همنوازی مشغول به کار شوید. علاوه بر این می‌توانید این هنر را به دیگران نیز آموزش دهید و از این طریق نیز کسب درامد داشته باشید. دوره آموزش پیانو به شما این امکان را می‌دهد تا با نکات و اصول اساسی پیانو آشنا شوید و آن را به راحتی به دیگران آموزش دهید.

آموزش های اولیه پیانو

16 ساعت

آموزش پیانو به کودکان و کیبورد پیانو

3 ساعت

آموزش های اولیه پیانو درس بندی شده

4 ساعت

آموزش نت های پیانو

1 ساعت

آموزش حرفه ای پیانو نوازی

2 ساعت

تکنیک های پیانو نوازی

5 ساعت

تمرین های یادگیری پیانو

2 ساعت

کتاب های آموزش پیانو

2 ساعت

آموزش پیانو

6 ساعت

برای نواختن پیانو فرقی نمی کند که از چه نوع پیانو استفاده می کنید؛ نکته مهم مهارت شما در نوازندگی پیانو است که با تماشای آموزش پیانو، شما به مهارت بالایی در نوازندگی دست پیدا می کنید و قادر خواهید بود با هر نوع پیانو بنوازید. با این حال با توجه به قیمت بالای بعضی از پیانو ها، می توانید در ابتدا با پیانوی دیجیتال مشغول به نوازندگی شوید که هم قیمت مناسب و هم امکانات خوبی دارد.
در اصل 3 نوع پیانو در بازار وجود دارد. اینها پیانوهای بزرگ ، پیانوهای نوع کنسول و پیانوهای قابل حمل نامیده می شوند. پیانو به طور کلی از درخت کاج ، شاه بلوط ، درخت صنوبر و انواع افرا سخت تهیه می شود.
بله بهترین سن برای شروع نوازندگی پیانو از دوران کودکی است. توجه داشته باشید در این سنین اگرچه فراگیری کودکان بسیار بالا است اما بدلیل زود خسته شدن کودکان از کارهایی که نیاز به تمرکز زیادی دارد، بهتر است برای پیشرفت بیشتر، زمان تمرینات آنان را کوتاه تر و به دفعات بیشتر تقسیم کرد.
یادگیری پیانو را می توان از سن کم و درحدود 5 یا 6 سالگی آغاز کرد.دلیل این امر نیز انعطاف پذیری بدن و به خصوص انگشتان دست برای فشردن کلاویه ها و همچنین آمادگی بهتر مغز برای فراگیری می باشد،اما این به آن معنا نیست که در سنین بالاتر نمی توان به کلاس پیانو رفت.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای آموزش مقدماتی تا حرفه ای پیانو|صفر تا صد|آنلاین و مجازی+مدرک معتبر

  1. pari.sadeghpooor

    این دوره چند دی وی دی داره؟!؟!؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این مجموعه دارای 5 دی وی دی در مجموعه دارای 41 ساعت اموزش است.
      سپاس از همراهی شما

  2. sana98

    چه مقدار لازم است تا برای یادگیری پیانو در طول روز وقت صرف کنیم؟؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بعد از تدریس استاد حداقل یک ساعتی را در منزل و به طور مداوم سر ساعتی مشخص تمرین کرد تا مغز به آن کند. هر چه تمرین شما بیشتر باشد نتیجه ای که از آن حاصل می شود نیز بیشتر است.
      سپاس از همراهی شما

  3. ali.y

    سلام پرداخت درب منزلم دارین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله، بعد از دریافت و اطمینان از سالم بودن محصول امکان پرداخت وجود دارد.
      سپاس از همراهی شما

  4. حامد

    اگر لینک دریافت کنیم همون اموزشی که روی دی وی دی هست رو ارسال می کنین یا فرق میکنه!!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. مجموعه مورد نظرتان را می توانید به یکی از روش های لینک دانلود و دی وی دی دریافت کنید و هیچ تفاوتی در محتوای آموزشی وجود ندارد.
      سپاس از همراهی شما

  5. sadra janesar5021

    زمان یاد گیری پیانو!!؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در هر سنی می توان به یادگیری پیانو پرداخت ، اما در سنین خردسالی ( بین 5 تا 6 سال) زمان مناسب تری برای یادگیری هر سازی به ویژه پیانو است.
      سپاس از همراهی شما

  6. SOLTAN

    هر چند وقت یکبار نیاز به تمرین پیانو دارم!؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      هرروز، اما نه برای مدتی طولانی. بهتر شدن در پیانو به پیشرفت های کوچک روزانه وابسته است. 20 دقیقه برای شروع عالی است.
      سپاس از همراهی شما

  7. لیلی سپهری90

    بعد از یک سال پیانو باید قادر به نواختن چه چیزهایی باشم؟؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      قطعات کلاسیک ساده و بعضی از ترانه های متوسط
      سپاس از همراهی شما

  8. shahrzad_saboori

    چگونه می توانم انعطاف/ چابکی انگشتانم را بالا ببرم؟!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      اسکیلز و تمرینات تکنیکی.
      سپاس از همراهی شما

  9. tara_rahgozar_

    اولین اقدام برای شروع یادگیری پیانو چه می باشد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      از آنجایی که پیانو انواع مختلفی دارد، بنابراین ابتدا باید نوع ساز خود را بر اساس توانایی خود برای نحوه زدن پیانو مشخص کنید. .
      سپاس از همراهی شما

  10. mamad

    یادگیری پیانو آسان است؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      پیانو همانند هر ساز دیگر نیاز به تمرین و ممارست دارد، و چنانچه در این زمینه پشتکار لازم فراهم شود می تواند یادگیری را هر چه بهتر و آسان تر نماید.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

525

خریدار

4.7

رضایت

شناسه آموزش: 2866

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

کد تخفیف : honaramozan