آموزش پیلاتس آقایان

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش پیلاتس آقایان-118فایل

قیمت محصول

100 تخفیف

357,000 تومان

تا کنون 210 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1401/9/24

حجم آموزش: 8.02 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: -

زمان آموزش: 11 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1401/9/24

حجم آموزش: 8.02 گیگابایت

زمان آموزش: 11 ساعت

پیلاتس نوعی ورزش مانند یوگا است که به افزایش قدرت جسمانی شما کمک می‌کند. همچنین پیلاتس می‌تواند به افراد در افزایش یادگیری و حافظه آن‌ها کمک کند. افرادی هستند که به علت مشغله‌ی زیاد فرصت رفتن به باشگاه را ندارند. ما به این افراد آموزش آنلاین پیلاتس را پیشنهاد می‌کنیم.

دوره‌ی آموزش پیلاتس آقایان 118فایل با بیش از 33 ساعت ویدئوی آموزشی در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد. در این دوره‌ی آموزشی 150 حرکت مختلف به شما آموزش داده می‌شود. این حرکات مربوط به همه‌ی اعضای بدن و افزایش قدرت جسمانی تمامی بدن انسان است. ورزش پیلاتس به این علت که از کم خطرترین ورزش‌ها است را به شما پیشنهاد می‌کنم. این ورزش برای رفع دردهایی مانند کمر درد و دردهایی که ناشی گرفتگی عضلات است بسیار کاربردی است.

دوره‌ی آموزش پیلاتس به آقایان را می‌توانید از آموزشگاه 118فایل تهیه کنید. در ادامه‌ی مقاله به معرفی این حرفه، بازار کار و درآمد آن صحبت کرده‌ایم. همچنین به بررسی مقدار سرمایه اولیه برای شروع فعالیت آموزش پیلاتس آقایان پرداخته‌ایم.

به طور کلی پیلاتس نوعی سیستم آمادگی جسمانی است که در اوایل قرن بیستم توسط یوزف پیلاتس ابداع شد و در آلمان، بریتانیا و ایالات متحده آمریکا مورد توجه قرار گرفت. در سال ۲۰۰۵ میلادی، ۱۱۰۰۰۰۰۰ نفر در سرتاسر ایالات متحده به‌طور منظم به انجام این تمرینات می‌پرداختند. پیلاتس یک روند بازگشت به زندگی طبیعی است و اصولا با هر آنچه غیرطبیعی است منافات دارد. سیستم ورزشی امن و معقولی است که به شما کمک می‌کند نسبت به خود شناخت بیشتر و بهتری پیدا کنید. برای یادگیری این رشته‌ی پر طرفدار می‌توانید از پکیج حرفه‌ای آموزش پیلاتس استفاده کنید.

پیلاتس چیست؟

پیلاتس به مجموعه‌ای از تمرینات ورزشی تخصصی گفته می‌شود که بر بدن و ذهن فرد تأثیر گذاشته و ضمن بالا بردن قدرت و استقامت تمام اعضای بدن، عمقی‌ترین عضلات بدن را مورد هدف قرار می‌دهد. تمرینات پیلاتس عبارت است از تلاش برای تمرکز فکر و درایت فرد بر روی عضلات بدن و چگونگی و عملکرد آن‌ها. استفاده از آموزش تمرینات پیلاتس راهی منحصربه فرد برای وارد شدن به این رشته است.

مزایای پیلاتس برای آقایان

مزایای پیلاتس برای آقایان بسیار بیشتر از مزایای آن برای بانوان است زیرا مردان فعالیت‌های سخت‌تری دارند که به همین منظور باید بدن آماده‌ای نیز داشته باشند. در ادامه با برخی از مزایای این حرفه برای آقایان آشنا می‌شویم.

1. پیلاتس روی قدرت، تعادل، انعطاف‌پذیری و تنفس تاثیر مثبت دارد.

2. پیلاتس بر حرکت از مرکز بدن برای تثبیت وضعیت بدن و محافظت از ستون مهره‌ها نیز تاکید خاصی دارد.

چرا پیلاتس را فرا بگیریم؟

تمرینات پیلاتس عضلات اطراف مفاصل را برای بهبود تعادل و وضعیت بدن توسعه می‌دهد. پیلاتس علاوه بر قوی‌تر شدن و ایجاد وضعیت بهتر، انرژی را نیز افزایش می‌دهد و باعث کاهش وزن می‌شود. تمرینات پیلاتس را نیز می توان با توجه به نیازهای فرد تغییر داد. همه‌ی این فواید دلیل اصلی بر یادگیری این حرفه است برای یادگیری این رشته می‌توانید از پیلاتس مبتدی تا پیشرفته استفاده کنید. همچنین با یادگیری کامل و اصولی این ورزش و شرکت در کلاس‌های مربیگری می‌توانید مربی این ورزش شوید و برای خود کسب درآمد کنید.

آموزش رشته پیلاتس 118فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش پیلاتس آقایان!

تحصیلات و مهارت لازم رشته پیلاتس

نه تنها پیلاتس بلکه سایر رشته‌های ورزشی اگر برای ایجاد سلامتی و تناسب اندام باشد نیازی به تحصیلات ندارد و همه با رفتن در باشگاه یا کلاس‌های آموزشی رشته‌های مورد نیاز می‌توانند آن را یاد بگیرند و انجام دهند. پیلاتس مردان  نیز به همین صورت آموزش داده می‌شود. اما اگر قصد دارید به صورت حرفه‌ای و جهت مربی‌گری این حرفه را یاد بگیرید می‌توانید در کلاس‌های مربیگری و دریافت مدرک پیلاتس شرکت کنید. یا اینکه با استفاده از پکیج‌های آموزش پیلاتس آقایان این ورزش را یاد بگیرید‌.

مدت زمان لازم برای یادگیری آموزش رشته پیلاتس چقدر هست؟

مدت زمان یادگیری پیلاتس با توجه به انگیزه و هدف و همچنین پشتکار شما برای انجام دادن این ورزش تعیین می‌شود. دوره کامل آموزش پیلاتس آقایان به شما این امکان را می‌دهد در کمتر از چند ماه این ورزش را یاد بگیرید و حتی به دیگران نیز آموزش دهید.

لیست لوازم برای شروع پیلاتس

تجهیزات پیلاتس اغلب در حین کار تشک است که برای افزایش مقاومت یا ایجاد تعادل استفاده می‌شود. سایر ابزارها شامل دمبل‌ها، نوارهای مقاومتی و اندازه‌های مختلف توپ‌های ورزشی، یا یک غلتک فوم، توپ تنیس، توپ درمانی و حلقه پیلاتس یا دایره جادویی است، که یکی دیگر از ساخته‌های جوزف پیلاتس است. این وسایل از یک میلیون تومان تا 5 میلیون تومان و بعضا بیشتر نیز قیمت دارند که با توجه به نوع برند و فروشگاه و کیفیت محصولات قیمت‌های مختلفی نیز می‌توانند داشته باشند. در پکیج آموزش حرکات پیلاتس آقایان به معرفی ابزار و وسایل برای شروع پیلاتس پرداخته شده است و شما برای آشنایی بیشتر با این وسایل می‌توانید از این آموزش‌ها استفاده کنید.

در پایان آموزش پیلاتس چه اتفاقی می‌افتد؟

پس از یادگیری پیلاتس می‌توانید به عنوان مربی این حرفه را به دیگران آموزش دهید و از این طریق کسب درآمد کنید. همچنین یادگیری این ورزش باعث سلامتی و انعطاف پذیری، قدرت بدنی بالا و… شما می‌شود. در کل ورزش کردن باعث افزایش روحیه و اعتماد به نفس و شادابی برای انجام کارهای روزمره می‌شود.

تمرینات مقدماتی پیلاتس آقایان

3 ساعت

تمرینات متوسط پیلاتس آقایان

4 ساعت

تمرینات پیشرفته پیلاتس آقایان

4 ساعت

پیلاتس مزایای بیشتری نسبت به بدنسازی دارد. پیلاتس روی قدرت، تعادل، انعطاف‌پذیری و تنفس شما در یک جلسه تاثیر می‌گذارد که در مقایسه با بدنسازی به مراتب بهتر است.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
با اینکه کمردرد در مردان انواع و دلایل مختلفی دارد، اما می‌توان گفت که افزایش فشارهای عصبی و تحمل اضطراب در طولانی مدت، یکی از شایع‌ترین دلایل بروز کمردرد در مردان است. همچنین مردان با افزایش سن مستعد ابتلا به مشکلات ستون مهره‌ها هستند. علاوه بر این در برخی از رشته‌های ورزشی مانند، کوهنوردی، کشتی، یا بدنسازی ریسک ابتلا به کمردرد بسیار بالا است. برای همین مردانی که در این رشته‎‌ها مشغول فعالیت هستند، باید عضلات مرکزی بدنشان را به خوبی تقویت کنند.
پیلاتس در هر قسمت از بدن قدرت یکنواخت ایجاد می‌کند. برای بسیاری از مردان اولین جلسه‌ی تمرین پیلاتس بسیار چالش برانگیز است. آنها از انعطاف پذیری کم و عضلات مرکزی ضعیفی که دارند شگفت زده می‌شوند. چه آقایان ورزشکار چه افراد غیر ورزشکار در اولین تجربه‌ی تمرین پیلاتس، عضلاتی در بدنشان پیدا می‌کنند که انگار قبل از آن اصلا وجود نداشته‌اند. من خوشحالم که به آقایان اطمینان دهم اگرچه کمی زمان می‌برد، اما تغییر سریع و محسوس با تمرین منظم پیلاتس امکان پذیر است.
یکی از نکات قوت پیلاتس این است که چه همراه با تمرینات قدرتی مثل تمرینات بدنسازی و چه به عنوان یک سبک تناسب اندام مستقل، می‌تواند راهی موثر برای مقابله با عدم تعادل ناشی از تمرین بیش از حد روی برخی از گروه‌های عضلانی باشد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 8 نظر ثبت شده است

4 دیدگاه برای آموزش پیلاتس آقایان

  1. علی رضایی

    سلام
    ببخشید مدرس این دوره چه کسی هست؟ اگر خارجی هستند، فیلم دوبله شده یا زیرنویس و یا زبان اصلی است؟ فکر نمیکنید بهتر بود یه چند دقیقه از آموزش را برای بازدید رایگان تو سایت قرار میدادید؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      زبان این دوره انگلیسی همراه زیرنویس فارسی تحت الفظی می باشد . برای دریافت نمونه ویدئو با شماره های پشتیبانی تماس بگیرید ، ارسال میشه خدمت تون. سپاس از همراهی شما

  2. س.رضوانی

    سلام.جسارتا این آموزشها برا خانم ها خوب نیست؟

    • پشتیبان 118فایل

      باسلام و احترام
      اگر از قدرت بدنی بالایی برخوردارهستید ، مناسب هست و همچنین دوره پیلاتس برای بانوان هم موجود هست . برای دریافت اطلاعات کامل با شماره های ما تماس بگیرید. سپاس از همراهی شما

  3. Rahimi78

    ببخشین من میگرن دارم گفتن پیلاتس برای بهبودش خوبه آیا این حرف صحت داره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      عارضه میگرن امروزه در بین مردم بسیار شایع شده است تحقیقات علمی ثابت کرده ۸۰ درصداز مشکلات میگرنی ناشی از آرتروزهای گردن و مشکلات مفاصل شانه می باشد تمرینات پیلاتس با تقویت عضلات ناحیه گردن و سرشانه کمک می کند به شکل قابل توجهی دردهای میگرنی کاهش و از بین برود.
      سپاس از همراهی شما

  4. حامد

    تکرار کلاس به چه صورت بهتر است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      دو الی سه بار در هفته مناسب است و مانند هر ورزش دیگر تداوم و تناوب در اجرای آن کلید موفقیت است بهتر است بین جلسات خیلی وقفه نیافتد تا برای فراگیری حرکات و تمرینات دچار مشکل نشوید.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

210

خریدار

4

رضایت

شناسه آموزش: 3380

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz