آموزش پیلاتس با دستگاه

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش پیلاتس با دستگاه-118فایل

قیمت محصول

100 تخفیف

612,000 تومان

تا کنون 315 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1399/02/31

حجم آموزش: 21.60 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/02/31

زمان آموزش: 33 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1399/02/31

حجم آموزش: 21.60 گیگابایت

زمان آموزش: 33 ساعت

کلاس­های پیلاتس با تشک (مت) در سالن ­های ورزشی در سراسر آمریکا وجود دارد. نوع دیگری از پیلاتس نیز وجود دارد که به نام پیلاتس با دستگاه شناخته می‌شود. این نوع از پیلاتس نیز مورد توجه و علاقه بسیار زیادی قرار گرفته است. این ورزش برای افرادی که پس از مصدومیت بهبود می یابند بسیار مناسب است. همچنین کسانی که به دنبال انجام دقیق حرکات هستند و تمایل دارند عضلات بیشتری را نسبت به زمانی که پیلاتس را روی تشک (مت) انجام می شود، تقویت کنند، عالی است. یکی از معتبرترین آموزش‌ها در این حوزه، دوره‌ی آموزش پیلاتس با دستگاه 118فایل است. این دوره دارای 33 ساعت ویدئو آموزشی است. با این دوره‌ی آموزشی در مجموع بیش از 150 حرکت مختلف مخصوص عضلات شکم، شانه، بازو، ران، باسن، کمر، گردن و تمامی بدن را فرا خواهید گرفت. تمرینات پیلاتس با دستگاه، عضلات اطراف مفاصل را برای بهبود تعادل و وضعیت بدن توسعه می‌دهد. پیلاتس مانند بسیاری از دیگر رشته‌های ورزشی اگر برای ایجاد سلامتی و تناسب اندام باشد نیازی به تحصیلات ندارد و همه با مراجعه به باشگاه یا کلاس‌های آموزشی رشته‌های مورد نیاز می‌توانند آن را یاد بگیرند و انجام دهند. در بخش پیلاتس با ریفورمر بعضی حرکات سبک برای سالمندان و افراد ضعیف تر نیز آموزش داده شده است. در ادامه به معرفی این حرفه به صورت تخصصی پرداخته‌ایم پس با ما همراه باشید.

پیلاتس نوعی ورزش ذهنی بدن است که در اوایل قرن بیستم توسط مربی تربیت بدنی آلمانی به نام جوزف پیلاتس توسعه یافت. پیلاتس برای افرادی که به دنبال کاهش وزن و عضله ‌سازی هستند مناسب نیست و به علت آرام و ساکن بودن این ورزش مناسب افرادی که به دنبال تحرک و هیجان هستند، نیست. تمرینات ورزش پیلاتس در بهبود آمادگی جسمانی کلی بدن و کنترل ذهن نیز تأثیر به‌ سزایی دارد. پیلاتس مانند یوگا بر تعادل و انعطاف‌ پذیری تمرکز دارد. با پیلاتس نه تنها تسلط و تمرکز ذهن شما بر روی وضعیت جسمانی و اندام‌ها افزایش می‌یابد؛ بلکه بدن شما برای انجام کارهای روزانه و حتی برخی اعمال جسمانی سنگین‌تر، قدرت بیشتری پیدا می‌کند. این ورزش پرطرفدار توسط دستگاه نیز انجام می‌شود که کار را برای انجام تمرینات این حرفه راحت‌تر کرده است. این حرفه در روش‌های مختلفی انجام می‌شود که برای یادگیری آن بهتر است از روش اصولی و زیر نظر مربی به آن پرداخته شود. پکیج آموزش پیلاتس با دستگاه به شما این امکان را می‌دهد به بهترین شکل این ورزش را انجام دهید و از فواید آن بهره‌مند شوید.

در مجموع بیش از 150 حرکت مختلف مخصوص عضلات شکم، شانه، بازو، ران، باسن، کمر، گردن و تمامی بدن که با استفاده از ریفورمر، کادیلاک، صندلی های پیلاتس و استوانه های مخصوص انجام می شود؛ را با تمامی نکات و قدم به قدم به شما هنر جویان عزیز آموزش داده ایم.

آموزش پیلاتس با دستگاه مجموعه حرکاتی است که از جاذبه، وزن بدن و دستگاه های مخصوص در جهت افزایش مقاومت، ثبات و قدرت ماهیچه های بدن استفاده می کند. در این مجموعه آموزشی به شما علاقمندان نحوه استفاده از این دستگاه‌ها را ارائه داده ایم.

مزایای یادگیری پیلاتس با دستگاه

1. پیلاتس با دستگاه باعث بهبود قدرت، انعطاف پذیری، تحرک، تعادل و توان عضلانی شما می گردد.

2. باعث تقویت قدرت هسته مرکزی و عضلات بدن می‌شود.

3. پیلاتس با دستگاه محدودیت سنی نداشته و برای تمامی سنین مناسب است.

4. کاهش دردهای مهره‌ای و مفصلی، تقویت عضلات کف لگن در بانوان، جلوگیری از افتادگی رحم، تقویت عضلات شکم، کاهش شدت درد زایمان و… از دیگر فواید پیلاتس با دستگاه محسوب می‌شود.

5. محدودیت سنی ندارد، پیلاتس برای همه سنین افراد مناسب است اما بیشتر به افراد مسن و سن بالا توصیه می‌شود تا بتواند استرس آن‌ها را کاهش دهد.

لازم است بدانید برای افرادی که دقت پایینی دارند توصیه نمی‌شود زیرا در ورزش پیلاتس با دستگاه باید حتما دقت کنید تا هر حرکت را به طور دقیق انجام دهید. دقت در اینجا به معنای قرارگیری مناسب در وضعیت صحیح تمرین و تمرکز بر هم ترازی مناسب و درگیری عضلات میان تنه عمقی است.

چرا پیلاتس با دستگاه را فرا بگیریم؟

شاید شما هم دلایل مختلفی از قبیل بیماری، کهولت سن، مشغله های امروزی و کمبود زمان را بهانه ای برای ورزش نکردن خود عنوان کنید. اما ورزش پیلاتس می تواند شما را قانع کند تا تنبلی را کنار گذاشته و به این ورزش مفید بپردازید. ورزش پیلاتس از کم خطر ترین ورزش‌ ها به شمار می‌رود و کمتر کسی موقع انجام حرکات پیلاتس صدمه می‌بیند.

تمرینات پیلاتس با دستگاه، عضلات اطراف مفاصل را برای بهبود تعادل و وضعیت بدن توسعه می‌دهد. پیلاتس علاوه بر قوی تر شدن و ایجاد وضعیت بهتر، انرژی را نیز افزایش می‌دهد و باعث کاهش وزن می‌شود. تمرینات پیلاتس را نیز می‌توان با توجه به نیازهای فرد تغییر داد. همچنین امروزه متاسفانه سبک زندگی به سوی کم تحرکی پیش رفته و این موضوع برای سلامت و تراکم استخوان بسیار مضر است. از طرفی تراکم بالای استخوان از پوکی استخوان و آرتروز جلوگیری می‌کند و در تمام سنین حتی برای جوانان اهمیت دارد. ورزش پیلاتس در افزایش کیفیت زندگی، تسکین درد و افزایش تراکم استخوانی نیز موثر است. همه‌ی این فواید دلیل اصلی بر یادگیری این حرفه است‌. برای یادگیری این رشته می‌توانید از پکیج تصویری آموزش پیلاتس در منزل استفاده کنید.

پیلاتس از نظر فیزیک بدنی شما را در بهترین فرم بدنی قرار خواهد داد. همچنین از نظر ذهنی و روحی از نظر بسیاری از پزشکان متخصص می تواند تمرکز و آگاهی محیطی شما را افزایش داده و باعث آرامش روحی و خوابی عمیق و راحت برای شما شود.

پیلاتس یک تمرین هوازی خیلی موثر برای لاغری نیست اما انعطاف پذیری و انرژی بیشتری به شما می بخشد از این رو برای داشتن کاهش وزنی موثر پیشنهاد می شود که تمرینات پیلاتس را با یک رژیم غذایی سالم و فعالیت های هوازی معمولی مانند دویدن، شنا کردن و دوچرخه سواری ترکیب کرد.

این آموزش مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ ای از محتویات آموزش پیلاتس با دستگاه!

پیش نیاز و مهارت لازم برای پیلاتس با دستگاه

نه تنها پیلاتس بلکه سایر رشته‌های ورزشی اگر برای ایجاد سلامتی و تناسب اندام باشد نیازی به تحصیلات ندارد و همه با مراجعه به باشگاه یا کلاس‌های آموزشی رشته‌های مورد نیاز می‌توانند آن را یاد بگیرند و انجام دهند. پیلاتس با دستگاه  نیز به همین صورت آموزش داده می‌شود. اما اگر قصد دارید به صورت حرفه‌ای و مربی‌گری این حرفه را یاد بگیرید می‌توانید در کلاس‌های مربی‌گری و دریافت مدرک پیلاتس شرکت کنید. برای این کار حتی می‌توانید از پکیج آموزش پیلاتس حرفه‌ای استفاده کنید.

مدت زمان لازم برای یادگیری پیلاتس با دستگاه چقدر هست؟

پیلاتس با دستگاه بر افزایش قدرت عضلات مرکزی بدن، اصلاح ساختار بدن، افزایش تعادل و انعطاف‌پذیری تأکید ویژه‌ای دارد. همچنین بر ارتباط ذهن با جسم متمرکز است و ﺑﯿﻦ مغز با اعضای بدن، هارمونی فیزیکی اﯾﺠﺎد می‌کند. برای یادگیری این ورزش باید زمان و وقت کافی خرج کنید تا بتوانید تمامی حرکات و تمرینات آن را به صورت درست و اصولی انجام دهید و نتیجه مطلوب را بگیرید. به طور کلی  مدت زمان یادگیری پیلاتس با توجه به انگیزه و هدف و همچنین پشتکار شما برای انجام دادن این ورزش تعیین می‌شود. دوره کامل آموزش پیلاتس با دستگاه به شما این امکان را می‌دهد در کمتر از چند ماه این ورزش را یاد بگیرید و حتی به دیگران نیز آموزش دهید.

وسایل مورد نیاز برای شروع پیلاتس با دستگاه

برای پیلاتس بدون دستگاه اغلب در حین کار از تشک برای افزایش مقاومت یا ایجاد تعادل استفاده می‌شود. سایر تجهیزات پیلاتس بدون دستگاه شامل دمبل‌ها، نوارهای مقاومتی و اندازه‌های مختلف توپ‌های ورزشی، یا یک غلتک فوم، توپ تنیس، توپ درمانی و حلقه پیلاتس یا دایره جادویی است، که یکی دیگر از ساخته‌های جوزف پیلاتس است. این وسایل از یک میلیون تومان تا 5 میلیون تومان و بعضا بیشتر نیز قیمت دارند که با توجه به نوع برند و فروشگاه و کیفیت محصولات قیمت‌های مختلفی نیز می‌توانند داشته باشند.

اما پیلاتس با دستگاه همانطور که از اسمش پیدا به وسیله دستگاه خاصی انجام می‌شود که این دستگاه می‌تواند در برندهای مختلف در بازار وجود داشته باشد و شما با توجه به سرمایه و توانایی مالی خودتان آن را تهیه کنید. در پکیج آموزش پیلاتس مبتدی به معرفی ابزار و وسایل مورد نیاز برای شروع ورزش پرداخته شده است و شما برای آشنایی بیشتر با این وسایل و طرز استفاده از آن‌ها می‌توانید از آموزش استفاده کنید.

در پایان آموزش پیلاتس با دستگاه چه اتفاقی می‌افتد؟

پیلاتس با دستگاه یک ورزش عالی و مناسب برای طیف وسیعی از افراد است. این ورزش قدرت فوق‌العاده‌ای در تقویت جسم و ذهن دارد. بنابراین پس از یادگیری پیلاتس با دستگاه می‌توانید به عنوان مربی این حرفه را به دیگران آموزش دهید و از این طریق کسب درآمد کنید. همچنین یادگیری این ورزش باعث سلامتی و انعطاف پذیری، قدرت بدنی بالا و.. می‌شود. در کل ورزش کردن باعث افزایش روحیه و اعتماد بنفس و شادابی برای انجام کارهای روزمره می‌شود.

در آموزش پیلاتس با دستگاه شما ضمن آشنایی با ابزار و تجهیزات مانند ریفورمر و کادیلاک و نحوه مونتاژ و استفاده از آن ها با نکاتی در مورد انتخاب یک ریفورمر مطلوب آشنا خواهید شد. همچنین در پایان بخش آموزش حرکات با‌ریفورمر شما بیش از 80 حرکت از سطح‌ مبتدی تا پیشرفته را می‌توانید انجام‌ دهید. در این بخش حرکاتی برای تقویت عضلات و ماهیچه های شکمی، پاها، ران، لگن، بازو و… به همراه چندین حرکت کششی نیز ارائه شده است.

در بخش پیلاتس با ریفورمر بعضی حرکات سبک برای سالمندان و افراد ضعیف تر نیز آموزش داده شده است. در آموزش با دستگاه شما با مجموعه حرکاتی که می توان با صندلی های مخصوص و بشکه های استوانه ای مختص پیلاتس، انجام داد آشنا شده و می توانید با مشاهده هر یک از ویدئوها حرکت مربوطه را انجام دهید.

ابزار و تجهیزات

3 ساعت

ریفورمر

18 ساعت

صندلی پیلاتس

3 ساعت

کادیلاک

6 ساعت

Ladder Barrel - لیدر بارل و تمرین با برل

3 ساعت

این ورزش تقریبا برای همه افراد مناسب است. البته، افرادی که سن بالایی دارند و یا مشکل و آسیب‌ دیدگی جسمانی دارند که ممکن است انجام حرکات پیلاتس برای آن‌ها مشکلی ایجاد کند، بهتر است ابتدا با پزشک خود مشورت نمایند.
ورزش یوگا بیشتر روی ذهن و افزایش تمرکز و همچنین تاثیر مثبت آن روی روح انسان تمرکز دارد اما ورزش پیلاتس بیشتر برای اهداف افزایش قدرت جسمانی کاربرد دارد.
حرکات پیلاتس باعث کشش و تحرک بدن می شود. در حین انجام این تمرینات، تمام عضلات بدن درگیر می شوند و کشش آنها بخوبی صورت می گیرد.
انواع دیگر تجهیزات پیلاتس شامل صندلی پایداری ، بشکه نردبان ، ریفرمر ستون فقرات و لوله قوس می باشد. اینها همه به عنوان کمک و پشتیبانی برای انجام تمرینات مختلف استفاده می شوند. همه اینها برای جدا کردن ، تقویت و کشش عضلات مختلف مفید است. بیشتر این موارد را در استودیوهای خصوصی پیلاتس خواهید یافت.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای آموزش پیلاتس با دستگاه

  1. نگارین

    دم و دستگاهشو از کجا باید تهیه کنم؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای اطلاع از نمایندگی‌های فروش می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.
      شماره واحد پشتیبانی : 02122221240
      سپاس از همراهی شما

  2. 98079488782

    این ورزش برای چه اندامی از بدن استفاده میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      ورزش پیلاتس تمام اجزای بدن را به کار می‌گیرد و کاری می‌کند که تمام ماهیچه‌ها از هم نیرو بگیرند.
      سپاس از همراهی شما

  3. samira

    پیلاتس و یوگا چه فرقی با هم دارن؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      پیلاتس و یوگا ، هر دو قدرت، تعادل، انعطاف پذیری، وضعیت بدنی و تکنیک تنفس خوب را تقویت می کنند. هر دو سیستم بر ارتباط بین سلامت جسمی و ذهنی تاکید می کنند
      پیلاتس روی دستگاه و تشک اجرا می شود، در حالی که یوگا کلاسیک از تجهیزات استفاده نمی کند.
      سپاس از همراهی شما

  4. JS_500

    وسایل و تجهیزات لازم برای انجام این ورزش چیه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      ریفورمرها، صندلی ها ، کادیلاک ها و استوانه های مخصوص از جمله وسایل این رشته ورزشی هستند.
      سپاس از همراهی شما

  5. کاظمی

    من اضافه وزن دارم این ورزش میتونه برام مفید باشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      پیلاتس یک تمرین هوازی خیلی موثر برای لاغری نیست اما انعطاف پذیری و انرژی بیشتری به شما می بخشد از این رو برای داشتن کاهش وزنی موثر پیشنهاد می شود که تمرینات پیلاتس را با یک رژیم غذایی سالم و فعالیت های هوازی معمولی مانند دویدن، شنا کردن و دوچرخه سواری ترکیب کرد.
      سپاس از همراهی شما

  6. 8978437r6

    فواید این ورزش چیه ؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      پیلاتس از نظر فیزیک بدنی شما را در بهترین فرم بدنی قرار خواهد داد. همچنین از نظر ذهنی و روحی از نظر بسیاری از پزشکان متخصص می تواند تمرکز و آگاهی محیطی شما را افزایش داده و باعث آرامش روحی و خوابی عمیق و راحت برای شما شود.
      سپاس از همراهی شما

  7. Ali_1900

    آیا پیلاتس خطری هم داره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      ورزش پیلاتس از کم خطر ترین ورزش‌ ها به شمار می‌رود و کمتر کسی موقع انجام حرکات پیلاتس صدمه می‌بیند.
      سپاس از همراهی شما

  8. MDA

    با دستگاه ها هم آشنا میشیم؟

    • پشتیبان 118فایل

      ب سلام و احترام
      بله در این مجموعه آموزشی به شما علاقمندان نحوه استفاده از این دستگاه‌ها را ارائه داده ایم.
      سپاس از همراهی شما

  9. مهدی زاده

    تاریخچه این ورزش به چه کشوری برمیگرده؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      تاریخچه پیلاتس مربوط به سال 1926 است. توسط شخصی بنام جوزف هوبرتوس پیلاتس ابداع و روی کار آمد.
      سپاس از همراهی شما

  10. حمیدرضا صدری

    با فلش هم می فرستید؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. شما می توانید با پرداخت هزینه فلش، دوره را خریداری نمایید.
      برای اطلاعات بیشتر با پشتیبانی 118fileتماس بگیرید.
      شماره واحد پشتیبانی:02122221240
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

315

خریدار

4.6

رضایت

شناسه آموزش: 3253

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz