آموزش چرم دوزی (کفش و کیف) + مدرک معتبر

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش چرم دوزی -118فایل

قیمت محصول

100 تخفیف

498,000 تومان

تا کنون 2,310 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1398/01/08

حجم آموزش: 31.77 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/01/08

زمان آموزش: 57 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1398/01/08

حجم آموزش: 31.77 گیگابایت

زمان آموزش: 57 ساعت

همان طور که می‌دانید چرم جزء موادی است که از نظر پایداری و دوام از مواد دیگر بسیار مقاوم‌تر است. همچنین چرم از نظر زیبایی و جذابیت نیز در مقایسه با سایر مواد از قابلیت‌های بیشتری برخوردار است. چرم کاربردهای مختلفی دارد و از آن می‌توان در موارد گوناگون استفاده کرد. چرم دوزی یکی از کارهای دستی است که وسایل تولیدی از آن دارای استحکام بسیار زیادی است. در واقع با استفاده از چرم و از طریق پرداخت‌های متعدد می‌توان پارچه‌های متنوع و زیبا ساخت. همان‌ طور که می‌دانید از آن جایی‌ که چرم یک ماده مقاوم است در هنگام کار با آن حتماً باید از ابزار مخصوصی استفاده کرد، تا کار کردن با آن ساده‌تر انجام شود. حرفه چرم دوزی نیز به دلیل موارد گفته شده محبوبیت زیادی دارد و افراد می‌توانند با یادگیری و آموزش چرم دوزی این هنر زیبا را یاد بگیرند و حتی از این طریق کسب درآمد کنند‌.

مجموعه آموزشی چرم دوزی کفش و کیف  118فایل با ارائه بیش از 57 ساعت فیلم آموزشی ارائه شده است. این مجموعه آموزشی، تمامی دانش و مهارتی را که برای تبدیل شدن به یک حرفه ای در صنعت چرم دوزی در حوضه دوخت انواع کفش و کیف نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد.

با توجه به استقبال روز افزون از محصولات چرمی، متقاضیان این آموزش هم روز به روز تعدادشان بیشتر می شود و همچنین تمامی هنرمندانی که قصد دارند با سرمایه اندک، کسب و کاری پر رونق را آغاز نمایند، از جمله مخاطبین این آموزش می باشند. هدف ما فراگیری الگوکشی و آموزش تکنیک های دوخت کفش و کیف است، تا هنرجو توانایی الگوکشی کفش حتی از روی عکس را داشته باشد و بتواند انواع مدل ها را به راحتی و با تکنیک های مربوطه بدوزد.

در این مجموعه آموزشی تمامی مهارت های مربوط به هنر چرم دوزی، از نحوه صحیح کشیدن الگو کفش و کیف و آشنایی با وسایل چرم دوزی گرفته تا مرحله دوخت کفش و کیف از سطح مبتدی تا پیشرفته خدمت علاقه مندان به این هنر آموزش داده می شود. هنرجو با آموزشی که فرا گرفته است می تواند انواع مدل های کفش را طراحی و به سرانجام برساند.

〈 برخی از دروس این دوره 〉

درآمد چرم دوزی در ایران

همان‌ طور که می‌دانید چرم دوزی در ایران جزو رشته‌هایی است که دارای درآمد نسبتاً بالایی است. این درآمد بالا به‌ علت کار نسبتاً دشواری است که فردی که چرم دوزی را انجام می‌دهد، متقبل می‌شود. علاوه‌بر آن در نظر داشته باشید که چرم دوزی جزو رشته‌هایی است که می‌توان در زمینه فرصت‌های مختلف شغلی از آن کسب درآمد کرد. برای مثال می‌توان در منزل به صورت یک کار پاره وقت و شغل خانگی به کار چرم دوزی پرداخت و کسب درآمد کرد.

در این صورت شما حتی اگر تمایل به کار کردن در خارج از خانه را نداشته باشید نیز می‌توانید از طریق دوره‌های آموزش تخصصی چرم دوزی  این هنر را یاد گرفته و از این حرفه به‌ عنوان یک منبع درآمد استفاده کنید. بسیاری از افراد هستند که از طریق راه ‌اندازی یک کارگاه چرم دوزی توانسته‌اند به سطح خوبی از درآمد دست پیدا کنند. همچنین در نظر داشته باشید که بسیاری از افراد هستند که علاقه دارند تنها با یادگیری این رشته و آموزش آن به دیگران درآمد خود را افزایش دهند، درواقع این افراد بدون انجام کار چرم دوزی می‌توانند به درآمد خوبی در این زمینه دست پیدا کنند.

اگه بخوایم یه حساب کتاب سرانگشتی برای درآمد شما راشته باشیم اینطور میشه:

شما میتوانید کیف یا کفش های تولیدی خود را با حدود 500.000 تومان  سود بفروشید اگر در روز 3 تا کیف تولید کنید و بفروشید درآمد شما در ماه 45.000.000 تومان میشه. 
تازه این برای شروع کار خواهد بود و با پیشرفت در کار و تاسیس یک کارگاه در آمد خیلی بالاتری خواهید داشت 

اما باید بدانید رسیدن به این درآمد اولا به مهارت و دوما به تلاش و پشتکار و نهایتا به مشتری مداری شما بستگی دارد. 

سرمایه لازم برای شروع چرم دوزی

بسته به میزان حرفه‌ای بودن شما و سطح کاری که انجام می‌دهید سرمایه‌ای که برای این کار در نظر می‌گیرید می‌تواند متفاوت باشد. در این حالت در صورتی‌ که شما بخواهید فقط از طریق کار خانگی چرم دوزی را انجام دهید سرمایه اولیه‌ای که برای این کار در نظر می‌گیرید تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا می‌کند. اما دقت داشته باشید که شما قبل‌ از هر کاری نیاز به یک آموزش چرم دوزی با دست دارید تا بتوانید با جزئیات کار به‌ خوبی آشنا شده و در آن به تخصص برسید. این آموزش برای شما در هر سطحی که هستید ضروری است. بعد از آن احتیاج خواهید داشت که ابزارآلات و لوازم و مواد مورد نیاز برای چرم دوزی را تهیه کرده و از آن‌ها استفاده کنید. بسیاری از افراد هستند که در این مرحله برای خود کارگاهی تهیه می‌کنند و از طریق آن کار خود را گسترش می‌دهند. اما بر این کار اجباری نیست دقت داشته باشید که در این حالت شما به یک سرمایه اولیه بیشتری احتیاج خواهید داشت. در کل برای یادگیری و انجام این کار در منزل به سرمایه‌ای کمتر از 5 میلیون تومان نیاز خواهید داشت.

   این آموزش توسط 118 فایل تضمین میشود   

 در صورتی شروع کردید و یاد نگرفتید  

مبلغ پرداختی به شما باز خواهد گشت

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

این آموزش را میتوانید به سه روش داشته باشید

♦ دریافت DVD درب منزل

♦ دریافت فلش درب منزل

♦ دریافت لینک دانلود بلافاصله بعد خرید


درصورت نیاز به هر گونه پشتیبانی همکاران ما پاسخگو خواهند بود

021 2222 1240 

مزایای یادگیری چرم دوزی کیف و کفش

کفشی که از طریق چرم دوزی با دست ساخته‌ شده باشد زیبایی و جذابیت بیشتری در مقایسه با کفش‌هایی که از طریق صنعتی ساخته‌ شده باشند دارند. کفش چرم دارای انعطاف و راحتی بیشتر است و از این طریق خستگی پاها را رفع می‌کند. کفش چرمی دارای دوام و استحکام بیشتری هستند و می‌توان تا سالیان سال از آن‌ها استفاده کرد.

رشته چرم دوزی کفش برای افرادی که به‌ دنبال شغلی با بازار کار مناسب هستند می‌تواند مناسب باشد. درآمد این رشته به دلیل استقبالی که مردم از آن می‌کنند، بالا است.آموزش چرم دوزی ساده بوده و نیاز به ابزار و تجهیزات پیچیده ندارد. این شغل به‌ صورت پاره وقت صورت می‌گیرد و از این نظر مشکلی برای افراد ایجاد نمی‌کند.

شما می‌توانید با استفاده از آموزش چرم دوزی  انواع کیف پول را برای خود بسازید. با توجه به وضعیت اقتصادی نامناسب مردم در خرید کیف و کفش می‌توان با آموزش چرم دوزی از بسیاری از هزینه‌های اضافی خانواده کم کرد. با توجه به محبوبیت این رشته در بین مردم می‌توان گفت چرم دوزی بازار خوبی دارد و سود خوبی را برای افراد رقم می‌زند. چرم دوزی از جمله کارهایی است که پرتقاضا بوده و هیچ موقع از مد نمی‌افتد.

چرا چرم دوزی را فرا بگیریم؟

اگر علاقمند هستید تا در داخل منزلتان با کمترین هزینه کارآفرینی کنید و کسب و کاری را شروع کنید هنر چرم دوزی جزو یکی از ارزان ترین و در عین حال پول ساز ترین کسب و کار های خانگی می باشد که می توانید با چند ابزار ساده و خرید مقداری چرم، انواع کفش،کیف ها و اکسسوری های زیبا بسازید. در این مجموعه ی آموزشی تمام نکات ریز و درشت را برای شما گردآوری کرده ایم تا به صورت حرفه ای وارد بازار کار شوید. تمامی نکات مربوط به بازار هدف چرم دوزی، آشنایی با علایق و سلایق مخاطبین چرم و ترفند ها و تکنیک های شناسایی انواع چرم، از جمله مواردی هستند که مفصل در این دوره آموزشی مورد بحث قرار خواهند گرفت.

همیشه چرم علاوه بر مقوله زیبایی، به دلیل استحکام زیاد و مقاومت بالا در برابر عوامل گوناگون مورد توجه انسان ها بوده است. این ویژگی موجب شده تا در صنایع مختلف به کار برده شود. با فراگیری این آموزش می توانیم با ورود به صنعت چرم دوزی در حد وسیع یا برای خود و دوستانمان با استفاده از چرم های رنگی و با کیفیت محصولات زیبا و با دوامی را تولید کنیم.

چرم دوزی با دست یک هنر است و می توان هزاران محصول چرمی مختلف ساخت؛ شما می توانید کسب درآمد با چرم دوزی را از محصولاتی از قبیل دوخت کیف پول، کفش چرم، کیف اداری و دستبند و کمربند و … را ایجاد کنید و به فروش برسانید. پس اگر برای یادگیری این حرفه نیاز به منبعی آموزشی دارین، این مجموعه ی آموزشی بهترین منبع برای یادگیری این حرفه است.

پس از یادگیری این حرفه با استفاده از پکیج آموزش چرم دوزی در خانه می‌توانید این کار را در منزل انجام دهید و چرم دوزی کفش و کیف را به‌ صورت یکی از مشاغل خانگی دنبال کنید.

پکیج آموزش چرم دوزی دارای پشتیبانی هست بنابراین می‌تواند در صورت لزوم و پیش آمدن سوال در زمینه‌های مختلف به شما کمک کند.

آموزش چرم دوزی 118فایل مناسب چه افرادی است؟

آموزش چرم دوزی با دست و چرخ خیاطی (از صفر تا صد)

این آموزش یه صورت جامع طراحی شده تا یک فرد تازه کار  بدون اطلاعات قبلی به راحتی بتواند این آموزش را شروع کنید و تا حرفه ای شدن پیش برود همچنین این دوره هم برای کسانی که میخواهند به صورت دستی چرم دوزی را در خانه انجام بدهند مفید است هم برای افرادی که میخواهند به صورت حرفه ای و کارگاهی با استفاده از دستگاه های مختلف این کار را انجام بدهند.

آموزش چرم دوزی با الگو از مبتدی تا پیشرفته

الگوها در چرم دوزی برای قالب‌بندی و برش قطعات مورد استفاده قرار می‌گیرند. الگوها معمولاً از کاغذ یا پارچه ساخته می‌شوند و در اندازه‌ها و شکل‌های مختلفی می‌توانند باشند. الگوها به عنوان یک راهنما برای برش و دوخت قطعات چرم استفاده می‌شوند و در نتیجه به دقت و صحت محصول نهایی کمک می‌کنند. طراحان و دوزندگان می‌توانند الگوهای خود را بر اساس طرح و اندازه مورد نیاز خود بسازند یا از الگوهای آماده استفاده کنند.
این آموزش این مهارت چرم دوزی را به طور کامل پوشش داده است.

پیش نیاز و مهارت لازم برای آموزش چرم دوزی

روش‌های مختلفی وجود دارد که شما از طریق هر یک از آن‌ها می‌توانید وارد کار چرم دوزی شده و از آن درآمد به دست آورید. یکی از این راه‌ها تحصیل در رشته چرم و پوست در برخی از دانشگاه‌ها است. البته در صورتی‌ که تمایل به ادامه تحصیل در این رشته نداشته باشید نیز می‌توانید کسب‌ و کار خود را شروع کنید. برای این کار تنها کافی است که از دوره‌های آموزش صفر تا صد چرم دوزی که در این زمینه وجود دارد استفاده کرده، به‌ خوبی مباحث آن را یاد گرفته و از این طریق مهارت خود را افزایش دهید. دقت داشته باشید که این آموزش‌ها کامل و جامع هستند و شامل تمامی مباحث مربوط به چرم دوزی کفش که شما به آن نیاز خواهید داشت می‌شوند.

مدت زمان لازم برای یادگیری چرم دوزی چقدر است؟

برای بسیاری از افراد مدت زمان یادگیری رشته چرم دوزیکفش و کیف دارای اهمیت است. این افراد تمایل دارند که در مدت زمان کوتاهی این رشته را یاد گرفته و به‌ سرعت وارد بازار کار شده و از درآمد آن استفاده کنند. مدت زمان یادگیری این رشته برای افراد مختلف می‌تواند متفاوت باشد. همچنین روشی که این افراد برای آموزش چرم دوزی در نظر می‌گیرند نیز بر روی زمان یادگیری آن‌ها می‌تواند تا حد بسیار زیادی مؤثر باشد.

اگر افراد تمایل داشته باشند از طریق تحصیل در رشته مربوط به چرم دوزی  این رشته را یاد بگیرند مدت زمان یادگیری آن‌ها چند سال خواهد بود. همچنین افراد می‌توانند از طریق سازمان‌های فنی‌ حرفه‌ای که در این زمینه وجود دارد نیز این رشته را فرا بگیرند. مدت زمان یادگیری در این روش نیز چیزی حدود چند ماه تا یک‌ سال است. اما بهترین روش برای یادگیری رشته چرم دوزی این است که افراد از طریق دوره‌های آموزش چرم دوزی کفش و کیف با دست اقدام کرده و این رشته را یاد بگیرند. دقت کنید که این آموزش‌ها از طریق مربیان متخصص و حرفه‌ای جمع ‌آوری شده‌اند تا شما بتوانید در مدت زمان کوتاهی آن‌ها را به‌ خوبی یاد بگیرید.

وسایل مورد نیاز برای شروع چرم دوزی کفش

همان‌ طور که می‌دانید شما بدون داشتن ابزار و وسایل لازم جهت چرم دوزی کفش نمی‌توانید در این رشته فعالیت کنید. پس قبل‌ از هر کاری برای شروع و راه‌ اندازی شغل چرم روزی کفش لازم است که ابتدا ابزارهای آن را تهیه کنید. از جمله ابزارهای مورد نیاز برای این شغل می‌توان موارد زیر را معرفی کرد:

1. درفش قلاب دار

2. درفش ساده

3. زیره کفش در انواع مختلف

4. کفی کفش

5. چرم کفاشی

6. قالب کفش

7. کاتر و قیچی

8. چسب آهن

9. چکش کفاشی

10. یراق کفش و واکس

وسایل لازم برای شروع چرم دوزی کیف

علاوه‌بر چرم که مهم‌ترین ماده اصلی برای ساخت کارهای چرمی است و دو نوع طبیعی و مصنوعی دارد. افراد باید برای انجام این کار ابزار ضروری آن را آماده و فراهم کنند. بعضی از این ابزارها تخصصی و بعضی دیگر ساده هستند. از جمله ابزارهای اولیه برای چرم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. انواع لایی برای مرتب شدن کار

2. انواع نخ به‌ خصوص نخ توری یا مومی

3. انواع سوزن به‌ خصوص سوزن سنگین وزن

4. موم برای آن‌ که لایه‌های نخ از هم جدا نشوند

5. قیچی و کاتر و چاقو مخصوص برش چرم

6. چسب مخصوص چرم

7. تخته‌ی کار

8. سمبه چرم دوزی

9. مشته چرم دوزی در انواع سایز

10. دستگاه پرس چرم

11. دستگاه برش و شابلون

12. خط‌کش مخصوص و خط‌کش عادی

لیست قیمت وسایل مورد نیاز چرم دوزی

بروزرسانی : 21 آذر ماه 1402

ردیف وسایل مورد نیاز چرم دوزی کفش قیمت (تومان)
1 انواع درفش (براساس مدل) 300000 - 20000
2 زیره کفش 100000
3 چرم کفاشی (براساس متر) 500000 - 50000
4 انواع قالب کفش (براساس مدل) 200000 - 50000
5 کاتر و قیچی 200000
6 چسب آهن 150000
7 انواع چکش کفاشی (براساس مدل) 500000 - 100000
8 یراق کفش 50000
9 انواع واکس (براساس مدل) 150000 - 50000

در پایان آموزش چرم دوزی چه اتفاقی می‌افتد؟

در این آموزش در ابتدا تمامی مباحث تئوری که برای چرم دوزی به آنها احتیاج دارید از جمله شناخت انواع ابزار کار و چرم طبیعی و مصنوعی، معرفی انواع کفش و شناخت قسمت های مختلف آن، معرفی انواع نخ چرم دوزی، نحوه ی برش و چسب زدن، نحوه ی سوراخ کردن چرم، نحوه ی مقاوم سازی چرم برای دوخت کفش و کیف و در پایان آموزش شما دوخت و ساخت انواع مصنوعات چرمی از جمله کفش، کمربند، دستبند و کیف، بند ساعت و … را خواهید آموخت و قادر به ساخت آن ها در مدل های مختلف خواهید بود. به گونه ای که برای اجرا آن به صورت کارگاهی و خانگی کاملا آماده خواهید بود.

علاوه‌بر موارد ذکر شده شما می‌توانید از طریق آموزش این رشته به افرادی که علاقه مند به آن هستند از طریق مجازی یا حضوری کسب درآمد کنید.

بازار کار چرم دوزی در ایران چگونه است؟

بسته به میزان حرفه‌ای بودن شما و سطح کاری که انجام می‌دهید سرمایه‌ای که برای این کار در نظر می‌گیرید می‌تواند متفاوت باشد. در این حالت در صورتی‌ که شما بخواهید فقط از طریق کار خانگی چرم دوزی را انجام دهید سرمایه اولیه‌ای که برای این کار در نظر می‌گیرید تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا می‌کند. اما دقت داشته باشید که شما قبل‌ از هر کاری نیاز به یک آموزش چرم دوزی با دست دارید تا بتوانید با جزئیات کار به‌ خوبی آشنا شده و در آن به تخصص برسید. این آموزش برای شما در هر سطحی که هستید ضروری است. بعد از آن احتیاج خواهید داشت که ابزارآلات و لوازم و مواد مورد نیاز برای چرم دوزی کفش را تهیه کرده و از آن‌ها استفاده کنید. بسیاری از افراد هستند که در این مرحله برای خود کارگاهی تهیه می‌کنند و از طریق آن کار خود را گسترش می‌دهند. اما بر این کار اجباری نیست دقت داشته باشید که در این حالت شما به یک سرمایه اولیه بیشتری احتیاج خواهید داشت. در کل برای یادگیری و انجام این کار در منزل به سرمایه‌ای کمتر از ۳ میلیون تومان نیاز خواهید داشت.

چرم دوزی در ایران سابقه ای بالغ بر هزار سال دارد. در نوشته های تاریخی آمده است که در دوران پیش از حمله ی مغول ها به ایران دباغی و تجارت چرم مرسوم بوده است. چرم دوزی از همان دوران رواج یافت. برای راه اندازی این کسب و کار موفق، چند نکته حائز اهمیت است اول داشتن مهارت در چرم دوزی و دوم داشتن مهارت در فروش است.

کسب مهارت این حرفه با دیدن آموزش های لازم و تمرین کردن به دست می آید، برای آموزش دیدن می توانید از همین جا اقدام کنید و با هزینه اندک می توانید تمامی مسائل چرم دوزی را فرا گرفته و برای تمرین اقدام کنید. داشتن مهارت در فروش یک ویژگی بسیار مهم می باشد و برای راه اندازی کسب و کار یک امر ضروری است.

ساخت الگو با دست

9 ساعت

وسایل موردنیاز برای تولید کفش چرم

1 ساعت

دوخت کفش با دست

7 ساعت

ساخت الگو با نرم افزار

6 ساعت

دوخت کفش با دستگاه و مراقبت و واکس کفش چرم

2 ساعت

تعمیر کفش چرم

2 ساعت

آموزش ساخت جاکارتی، جامدادی و کیف مدرسه

4 ساعت

آموزش دوخت کیف اداری

2 ساعت

آموزش دوخت کیف پولی و گوشی

2 ساعت

آموزش دوخت کیف کمری اسلحه و کیف پاسپورتی

2 ساعت

آموزش دوخت کیف زنانه

2 ساعت

اولین زیره کفش از مواد طبیعی مانند چرم و پوست ساخته شد. در عصر مدرن، مواد بسیار متنوع تری برای تولید کفش در دسترس هستند. زیره کفش و بوت معمولاً با لاستیک، پلی اورتان (PU)، چرم، لاستیک ترموپلاستیک (TPR)، پلاستیک یا پارچه ساخته می شود. حتی برخی از کفی ها با نی یا طناب ساخته می شوند.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
تشخیص چرم طبیعی از مصنوعی کار کاملا تخصصی و نیاز به تجربه زیاد دارد ولی یکی از بهترین راه ها با استفاده از شعله شما میتوانید شخصی بدید البته احتمال آسیب رسیدی به چرم هم دارد باید مقداری حرارت زیاد به یک نقطه از چرم رویه وارد کنید اگر در لحظه اول شروع به جمع شدن و چروک شدن کرد جنس آن نوع چرم مصنوعی بی کیفیته و اگر حالت خودش را حفظ کرد باید اون نقطه را بو کنید اگر بویی شبیه مو یا گوشت سوخته داد چرم طبیعیه اگر بویی به غیر از این دو را داد حتما مصنوعیه و جنس با کیفیت مصنوعی است.
چرم طبیعی از پوست دباغی شده تهیه شده و برای نرم و سالم بودن آن باید حتما به صورت منظم واکس زده شود و‌اگر میخواهید کفشی را مدت زیادی استفاده نکنید باید ابتدا کفش را تمیز و واکس بزنید بعد در جعبه بگذارید تا سالم بماند.
برای قسمت رویه و بیرونی کفش بهترین چرم، چرم گاوی یا شتر مرغ است که استحکام بالایی داشته زیبایی خاصی را از خود به نمایش می‌گذارد. اما برای قسمت داخل و آستر کفش که در ارتباط مستقیم با پوست پا است بهترین چرم بکار رفته چرم دام‌های کوچکتر است که بسیار لطیف‌تر و سازگارتر با پوست‌اند. مانند چرم بزی.
ابزار یا وسیله بعدی در ساخت کفش چرم قالب است. قالب نوعی ماکت مصنوعی از پا است که برای ساخت کفش استفاده می‌شود. قالب‌ها را در انواع و سایزهای مختلف می‌توانید برای دوخت خود استفاده کنید. برای ساخت قالب کفش از موادی همچون چوب، چدن، پلی اتیلن استفاده می‌شود. البته قالب‌های چوبی بیشتر برای ساخت کفش‌های سفارشی و با تولید کم کاربرد دارد. جنس قالب باید به شکلی باشد که در برابر فشار، حرارت و رطوبت دوام کافی داشته باشد. در ایران قالب بیشتر کفش‌ها از جنس پلی اتیلن ساخته می‌شوند.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 28 نظر ثبت شده است

14 دیدگاه برای آموزش چرم دوزی (کفش و کیف) + مدرک معتبر

  1. لی‌لی

    درود
    آیا فایل آموزشی رو، روی فلش هم ارائه می کنید؟
    من فقط روی فلش میخوام.
    و اینکه من بیشتر دوخت کیف، کوله و مانند اینها رو میخوام آیا آموزش این موارد با الگوی کاربردی در پک آموزشی تون هست یا خیر؟

    خواهش میکنم که کامل و دقیق پاسخ بدید.
    سپاس🙏🌺

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله ارسال از طریق فلش هم داریم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.
      سپاس از همراهی شما

  2. بهزاد

    سلام و عرض ادب. سایز بندی هم گفته شده؟! ب فرض که سایز مادر ۴۲ باشه، چقدر باید کم یا زیاد کنیم که سایزهای دیگه ام دربیاد؟ و همچنین الگو کشی روی قالب هم انجام میشه، علاوه بر نرم افزار؟و الگو کشی هرکدوم فرق میکنه؟!
    من بیشتر برای تولید صندل و کتونی میخوام این آموزش رو. ممنون از شما

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام واحترام با شماره پشتیبانی ما تماس بگیرید. 09101818176 سپاس از همراهی شما

  3. امین

    سلام و عرض ادب خدمت شما
    سوال اول:
    واسه تولید کفش چرم نیاز به چرخ هست یا اینکه خیر..با دست هم میشه دوخت !!
    سوال دوم:
    وسایل مورد نیاز به ساخت کفش چرم هم دارید؟
    سوال سوم:
    عیب یابی آنلاین یا رفع اشکال آنلاین هم دارید ؟؟
    سوال سوم فایل به صورت فیلم است یا نگارش ؟
    و در نهایت سوال آخر
    آیا خلاصه ایی از آنچه آموزش میدهید به صورت تیزر موجود است ؟

    • پشتیبان 118فایل

      باسلام واحترام
      در مجموعه آموزشی ما دوخت کفش با دست را هم آموزش میبینید.و ما وسایل لازم رو موجود نداریم و فقط آموزش هارو ارائه میدهیم. و پشتیبانی 24 ساعته و رایگان داریم. آموزش به صورت ویدئویی می باشد و جهت دریافت نمونه ویدئو با شماره 28423118-021 تماس حاصل فرمائید. سپاس از همراهی شما

  4. ماهرخ ابوطالبی

    سلام چطوری میتونم با مشاورین شما صحبت کنم برای دریافت پاسخ سوالاتم و خرید دوره؟؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      باسلام و احترام
      میتونید جهت دریافت مشاوره با شماره های زیر تماس بگیرید : 22221240-021 / 09120165405 سپاس از همراهی شما

  5. po0pak.estakhri

    دوخت کفش چرمی مردانه آموزش داده میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در این مجموعه هم دوخت کفش مردانه هم دوخت کفش چرم زنانه آموزش داده می شود.
      سپاس از همراهی شما

  6. Sasan.A

    مواد مورد نیاز چرم دوزی چیست؟!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      موادی همچون : موم چرم چسب قدک فوم و …
      سپاس از همراهی شما

  7. mamanesara

    من خانم هستم و علاقمند به هنر کفش دوزی هستم
    ایا از نظر شما این کار برای خانم ها ممکن هست که سرمایه گذاری کنم؟؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      با توجه به قیمت و محبوبیت چرم در بین مردم این هنر خالی از لطف نیست.
      سپاس از همراهی شما

  8. رها دری

    بازار چرم در ایران چجوریه؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این صنعت پتانسیل زیادی برای رشد در کشورمان داشته و هر کسی در آن وارد می‌شود، دست خالی بر نمی‌گردد. برای شروع بازاریابی چرم دست دوز خود، می‌توانید در ابتدای کار از محصولات کوچکی مثل جاکارتی، کیف پول، کیف لوازم آرایش، کیف‌های دوشی کوچک و جامدادی شروع کنید؛ زیرا پروسه تولید این محصولات کوتاه‌تر است و شما می‌توانید برای فروش آنها از بازاریابی سرد مثل فروش در دیجی کالا، شبکه‌های اجتماعی، سایتهای مرتبط، دیوار، شیپور و بازاریابی گرم مثل بازاریابی خانوادگی، دوستان و اطرافیان نزدیک استفاده کنید. این مراحل باعث می‌شود که به درآمد اولیه چرم دوزی برسید و قدمهای بعدی را برای تاسیس کارگاه کوچک و خرید دستگاه و استخدام نیرو بردارید. تمام این مراحل مستلزم برداشتن اولین گام، یعنی شروع چرم دوزی می‌باشد.
      سپاس از همراهی شما

  9. edris_mohmadi

    هزینه چرم دوزی برای شروع چقدر است؟!؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      تعداد لوازم مورد نیاز برای کار چرم دوزی با دست کم بوده و از قیمت پاییینی نیز برخوردار می‌باشند. این کار نیاز به دستگاه خاصی نداشته و شما می‌توانید فقط با تهیه چند ابزار ساده و ارزان و همینطور مقدار کمی چرم، کار خودتان را آغاز کنید. برای مکان کار و تولید، نیازی به اجاره محلی نداشته و در همان گوشه اتاقتان می‌توانید محصولات چرمی خود را تولید کنید. در مورد اجاره جا برای ارائه محصولات برای فروش نیز باید گفت که محصولات چرمی فروش بالایی داشته و نیازی به اجاره مکان ندارید و می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام و تلگرام آنها را به فروش برسانید. در کل باید گفت که کسب درآمد با چرم دوزی بسیار آسان بوده و شما با سرمایه‌ای تقریبی ۳ میلیون تومان، می‌توانید روی شروع کار چرم دوزی حساب باز کنید.
      سپاس از همراهی شما

  10. faramarz

    برای اینکه پوسته پوسته نشه چرم چیکار کنیم؟؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در این مجموعه ما فصلی را برای نحوه مراقبت و واکس چرم اختصاص داده ایم.
      سپاس از همراهی شما

  11. saeedeh_mahmudi

    اگر دوره تعمیر کفش چرمی را هم داشتین خیلی خوب و کاربردی بود!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در این مجموعه علاوه بر آموزش دوخت کفش چرم آموزش تعمیر کفش چرم نیز قرار داده شده است.
      سپاس از همراهی شما

  12. N.b.K.r

    در این مجموعه انواع مدل کفش آموزش داده می شود؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله، در این مجموعه دوخت پوتین، کتونی و کفش های لوکس و مجلسی آموزش داده می شود.
      سپاس از همراهی شما

  13. azade_tavanaiy0098

    ابزار مورد نیاز چرم دوزی چیست؟!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سوزن، بشکاف، انگشتانه، نخ ابریشمی، قیچی و….
      سپاس از همراهی شما

  14. mozhde_65

    در مورد آستر چرم دوزی میشه راهنماییم کنین.!!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      با توجه به تنوع در تولید محصولات چرم دوزی ، آستر‌های چرم در انواع مختلف رویال، سوزنی و اشبالت تولید می‌شود.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2,310

خریدار

4.7

رضایت

شناسه آموزش: 121

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz