آموزش کارواش بدون آب (نانو)

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش کارواش بدون آب-118فایل

قیمت محصول

100 تخفیف

482,000 تومان

تا کنون 105 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1399/12/27

حجم آموزش: 8.52 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/12/27

زمان آموزش: 7 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1399/12/27

حجم آموزش: 8.52 گیگابایت

زمان آموزش: 7 ساعت

کارواش خودرو یک کار خدماتی و مهارتی محسوب می‌شود که به صورت‌های مختلفی قابل انجام شدن است. از طریق کارواش می‌توان به مردم خدمت‌رسانی کرد و بنا بر تقاضای مشتری کارهای متفاوتی را انجام داد. از جمله کارهایی که در کارواش می‌توان انجام داد می‌توان به سرویس کامل، موتور شویی، ظاهر شویی و توشویی خودرو اشاره کرد. کارواش را برای انواع خودروها از ارزان ‌قیمت تا گران‌ قیمت می‌توان انجام داد. همچنین این کار را برای ماشین‌های سنگین نیز می‌توان به کار برد. در واقع همان‌ طوری که می‌دانید کارواش مکانی برای شست‌وشوی خودروها است که این کار به‌ صورت دستی یا خودکار می‌تواند صورت بگیرد. امروزه انواع مختلفی از کارواش وجود دارند که با توجه به شرایط کاری هر فرد هر یک از آن‌ها را می‌توان انجام داد. از انواع کارواش می‌توان به کارواش بدون آب یا نانو اشاره کرد که امروزه بسیار پرطرفدار شده است. البته انجام بدون آموزش کارواش بدون آب موفقیت آمیز نخواهد بود و این حرفه نیز مانند هرکاری نیازمند یادگیری و آموزش است.

آموزش کارواش بدون آب یا همان کارواش نانو 118فایل با بیش از 7 ساعت مجموعه آموزشی مرحله به مرحله نحوه شستشوی خودرو با استفاده از شوینده های نانو بدون نیاز به آب در هر زمان و مکانی می پردازد. در بخش ابزار و وسایل مورد نیاز، موضوعاتی از قبیل معرفی دستمال میکروفایبر و انواع آن، نحوه شستن صحیح حوله‌های میکروفایبر، خشک کردن اتومبیل با حوله بزرگ میکروفایبر و غیره اشاره شده است.

هر کاری نیاز به دانستن تکنیک‌ها و اصول خاصی دارد، به همین دلیل نیز پس از معرفی ابزار مورد نیاز، اصول کلی کارواش بدون‌ آب (نانو) خودرو، تفاوت دیتیلینگ با کارواش نانو، تمیز کردن لکه های آب باران، تمیز کردن درزها و قسمت های مختلف محفظه موتور خودرو، ایجاد درخشندگی در خودروی مشکی و غیره را آموزش می‌دهد.

موتور خودرو یکی از بخش‌های حساس خودرو می‌باشد که نمی‌توان با آب آن را شست به همین دلیل نیاز به روشی بدون آب برای تمیز کردن موتور خودرو است. برای رفع این مشکل آموزش کارواش بدون‌ آب نحوه شست و شو قسمت های مختلف موتور خودرو با مواد نانو را آموزش می‌دهد. در این آموزش حتی به نحوه تمیز کردن داخل خودرو مانند صندلی‌ها پرداخته است تا صفر تا صد کارواش نانو را فرا بگیرید.

مزایای یادگیری کارواش بدون آب

در این نوع کارواش می‌توان سطح خودرو را بدون استفاده از آب شستشو داد و بنابراین در مصرف آب صرفه‌ جویی خواهد شد. با استفاده از آموزش کارواش بدون آب و انجام صحیح این کار بسیاری از هزینه‌ها کاهش پیدا خواهد کرد زیرا که در کارواش بدون آب هزینه‌های آب‌ و برق تا حد بسیار زیادی کم خواهد شد. در کارواش نانو به سطح بدنه خودرو آسیب کمتری وارد خواهد شد. قدرت پاک ‌کنندگی بالایی در محصولات نانو وجود دارد و بنابراین قدرت از بین بردن لک‌ها در این نوع کارواش بالاتر خواهد بود. برای انجام این کار نیاز به سرمایه زیاد یا مدرک و مجوز خاصی نیست و بنابراین برای کارواش بدون آب لازم نیست که افراد پیش نیاز خاصی داشته باشند.

چرا کارواش بدون آب را فرا بگیریم؟

زیرا این روش آسان و ساده بوده و برای تمامی افراد می‌تواند مناسب باشند. همچنین یادگیری این کار زمان زیادی لازم ندارد و افراد علاقه مند می‌توانند در مدت زمان کوتاهی تنها با استفاده از پکیج آموزش صفر تا صد کارواش بدون آب (نانو) این حرفه را یاد بگیرند و وارد بازار کار شوند. این کارواش باعث صرفه جویی در مصرف آب و برق می‌شود و نسبت به روش‌های دیگر به‌صرفه است. همچنین با توجه به تعداد روزافزون خودروها نیاز به کارواش به خصوص روشی که آب کمتری مصرف کند بسیار زیاد است به همین دلیل کارواش نانو طرفداران زیادی دارد و علاوه بر رفع نیازهای شخصی راه حلی عالی برای کسب درآمد است.

آموزش کارواش بدون‌ آب یک مجموعه کامل بوده که در کمترین زمان صفر تا صد کارواش نانو را آموزش می‌دهد. علاقمندان و افراد جویای کار با تماشای این آموزش علاوه بر این که می‌توانند یک شغل با سرمایه کم را برای خود فراهم کنند می‌توانند در کارواش‌های دیگر به صورت تخصصی کار کنند.

آموزش کارواش نانو یک راه کوتاه به ویژه برای کسانی که به دنبال شغلی با درآمد خوب هستند محسوب می‌شود. در این مجموعه مرحله به مرحله نحوه کار آموزش داده می‌شود.

آموزش کارواش بدون آب 118فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش کارواش بدون آب!

پیش نیاز و مهارت لازم برای کارواش بدون آب

برای فعالیت در زمینه کارواش بدون آب یا نانو به هیچگونه پیش نیازی احتیاج نیست. البته این موضوع به این معنا نیست که برای فعالیت در زمینه کارواش بدون آب به هیچ آموزشی نیاز نیست. بلکه لازم است که این افراد در طی یک آموزش اصولی و مناسب این رشته را فرا بگیرند. البته روش‌های گوناگونی برای آموزش اصولی کارواش بدون آب وجود دارد از جمله این روش‌ها می‌توان به کارآموزی اشاره کرد که در آن افراد می‌توانند نزد افراد باتجربه در این زمینه رجوع کرده و با انجام کار چند ماهه مهارت خود را در این زمینه افزایش دهند. روش دوم شرکت در دوره‌های آموزشگاه‌های حضوری یا سازمان‌های فنی‌ و حرفه‌ای است که نیاز به هزینه زیاد و وقت بیشتری دارند. اما بهترین راه شرکت در دوره‌های آموزش کارواش بدون آب و کارواش نانو به‌ صورت دوره‌های مجازی است که در این‌ صورت در زمان و هزینه آن‌ها صرفه ‌جویی زیادی می‌شود. علاوه ‌بر آن این آموزش‌ها مبتدی تا پیشرفته هستند و به‌ صورت کاملاً تخصصی در اختیار افراد قرار می‌گیرند تا آن‌ها را برای ورود به بازار کار آماده کنند.

برای موفقیت در حرفه کارواش بدون آب لازم است افراد علاوه‌بر سرمایه و خریداری کردن تجهیزات مورد نیاز این شغل مهارت‌هایی را نیز در خود افزایش دهند. از جمله این مهارت‌ها می‌توان به‌ سرعت عمل بالا، مدیریت، توانایی جسمانی خوب، صبور بودن، تمرکز و دقت زیاد، علاقه و پشتکار اشاره کرد.

مدت زمان لازم برای یادگیری کارواش بدون آب چقدر است؟

با توجه به اینکه شغل کارواش بدون آب شغلی ساده و بدون پیچیدگی است،  مدت زمان یادگیری آن نیز کوتاه خواهد بود. البته این مدت زمان یادگیری بسته به روشی که فرد برای آموزش انتخاب می‌کند متفاوت خواهد بود. به‌ عنوان مثال فردی که از طریق آموزشگاه و به صورت حضوری آموزش ببیند قطعاً به زمان بیشتری برای آموزش احتیاج دارد. در این حالت می‌توان گفت بهترین کار شرکت در دوره آموزش کارواش با نانو است. زیرا در این‌گونه آموزش‌ها مطالب کاربردی و تکنیک‌های لازم در کوتاه‌ترین زمان در اختیار افراد قرار می‌گیرد تا افراد بتوانند در سریع‌تر زمان ممکن وارد بازار کار شده و از درآمد این رشته استفاده کنند. دقت داشته باشید که در این حالت افراد می‌توانند حتی کم‌تر از یک هفته مهارت خود را در این زمینه کامل‌تر کرده و برای ورود به بازار کار آماده شوند.

وسایل مورد نیاز برای شروع کارواش بدون آب

همان طور که می‌دانید برای شروع یک کسب ‌و کار به وسایل و تجهیزات لازم برای آن شغل احتیاج است. برای کار کارواش بدون آب و کارواش نانو نیز لازم است که افراد وسایل مورد نیاز این شغل را تهیه کرده و بعد از طریق آن‌ها اقدام به فعالیت نمایند. از جمله ابزار لازم برای شغل کارواش بدون آب می‌توان موارد زیر را نام برد:

انواع اسپری محصولات کارواش بدون آب مانند اسپری نانو کارواش، مواد شوینده موتور خودرو، مواد صفرشویی خودرو، واکس لاستیک نانو کارواش، شامپو بدنه خودرو، پودر نانو، اسپری واکس و…

1. انواع دستمال میکروفایبر

2. دستگاه بخارشویی

3. اسفنج مخصوص

سرمایه لازم برای شروع کارواش بدون آب

همان طور که می‌دانید برای شروع هر شغلی نیاز به سرمایه است. این میزان سرمایه برای شغل‌های مختلف و برای افراد گوناگون فرق دارد. اولین‌ مورد در رابطه با سرمایه لازم برای کار کارواش بدون آب یا کارواش نانو مربوط به آموزش این کار است. زیرا شما بدون آموزش گام به گام کارواش بدون آب مناسب نمی‌توانید مهارت لازم برای این شغل را به دست بیاورید و در آن موفق باشید. بعد از انجام این کار لازم است که تجهیزات و مواد کارواش بدون آب خریداری شده و آماده شوند. دقت داشته باشید وسایل مربوط به این کار محدود هستند و معمولاً هزینه کمتری در مقایسه با هزینه‌های لازم برای تجهیزات مشاغل دیگر دارد. در ادامه شما می‌توانید به‌ صورت کارواش سیار کار خود را ادامه داده و از طریق آن کسب درآمد کنید. اما برای افرادی که قصد دارند از طریق کسب مجوز این کار را انجام دهند باید بدانند در این صورت سرمایه مورد نیاز آن‌ها افزایش خواهد یافت.  البته نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که سرمایه لازم برای کار کارواش بدون آب برای افراد باتجربه خیلی کم‌تر از افراد تازه کار است. زیرا برای این‌گونه افراد هزینه‌های اضافی مربوط به کسب مجوز یا تبلیغات و غیره وجود دارد.

در پایان آموزش کارواش بدون آب چه اتفاقی می‌افتد؟

افرادی که قصد دارند کار کارواش بدون آب یا کارواش نانو را از طریق دوره آموزش مربوطه یاد بگیرند، باید ابتدا با دستمال میکروفایبر آشنا شده و در مورد کاربرد آن آشنا شوند. سپس این افراد یاد می‌گیرند که چگونه از ابزار و تجهیزات موجود در کارواش بدون آب استفاده کنند. همچنین آن‌ها در مورد نحوه‌ی استفاده‌ی هر ماده‌ی نانو شناخت پیدا می‌کنند و یاد می‌گیرند که چطور از هر ماده برای تمیز کردن بخش‌های مختلف خودرو استفاده کرد. همچنین با بهترین شوینده‌های کارواش بدون آب آشنا خواهند شد. به‌طور خلاصه در دوره آموزش‌ کارواش بدون آب، افراد با شستشوی انواع خودرو در شرایط مختلف آشنا خواهند شد. پس از آن افراد می‌توانند به‌ راحتی وارد بازار کار شده و از طریق فرصت‌های شغلی که در این زمینه وجود دارد استفاده کنند. از جمله این فرصت‌های شغلی می‌توان به کارواش به‌ صورت سیار، کارواش با مجوز یا آموزش به دیگران اشاره کرد.

در پایان آموزش، علاقمندان پس از شناخت ابزار و وسایل مورد نیاز، اصول کلی، تفاوت دیتیلینگ با کارواش نانو، تمیز کردن لکه های آب باران، کارواش درزها و قسمت های مختلف محفظه موتور خودرو، نحوه تمیز کردن داخل خودرو مانند صندلی‌ها و شستشوی بدون آب(نانو) رینگ و تایر و تمام مباحث مورد نیاز را فرا می‌گیرند.

بازار کار کارواش بدون آب در ایران چگونه است؟

کارواش نانو در واقع کارواشی است که سازگاری بسیار زیادی با محیط‌ زیست دارد و بسیار کاربردی انجام می‌شود. در این نوع کارواش مصرف آب بسیار ناچیز بوده همچنین در آن به فضای کمی احتیاج است. با توجه به این موارد می‌توان گفت که این شغل در بین مردم دارای طرفداران زیادی است که این محبوبیت باعث بازار کار مناسب این شغل شده‌ است. بسیاری از صاحبان خودرو ترجیح می‌دهند که خودروهای خود را به‌ صورت دستی شستشو دهند، در نتیجه کارواش بدون آب یا نانو ارزش بسیار بیشتری از کارواش‌های ماشینی دارند و این خود باعث می‌شود که رونق این شغل در بین مردم بسیار پرسود باشد. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که مانند هر شغل دیگری برای ایجاد این شغل نیاز به‌ زحمت و تلاش زیادی است که افراد باید قبل‌ از هر چیزی شرایط ایجاد آن را در نظر بگیرند.

برای شروع کارواش نانو نیازمند حدود 7 الی 10 میلیون تومان سرمایه اولیه می‌باشید. با سه نیرو می‌توانید در کمتر از سه ماه به سوددهی برسید. به طور میانگین پس از گذشت مدت کوتاهی بین 10 الی 15 میلیون تومان در ماه درآمد کسب خواهید کرد. آموزش کارواش نانو گام‌ به گام مراحل تمیز کردن داخل و خارج خودرو را آموزش می‌دهد. از این رو علاقمندان می‌توانند به راحتی کار خود را شروع کنند.

درآمد کارواش بدون آب در ایران

برای‌ این که از درآمد حرفه کارواش بدون آب در ایران مطلع شوید، باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

1. محلی که کارواش در آن انجام می‌شود.

2. شهری که فرد در آن به انجام کار می‌پردازد.

3. نوع مواد استفاده‌ شده در کارواش

4. توانایی نیروهای انسانی که برای این کار در نظر گرفته می‌شود

4. تبلیغات و نحوه ارائه خدمات

با توجه به این موارد می‌توان گفت که هر چقدر افراد با مهارت بیشتر و سابقه کاری بالاتری این کار را انجام دهند، مشتریان بیشتری برای خود جلب می‌کنند و از این طریق افزایش درآمد خواهند داشت. همچنین لازم است این نکته را در نظر داشته باشید که بسیاری از افراد از طریق تدریس این رشته به افرادی که علاقه‌مند به آموزش کارواش بدون آب هستند می‌توانند درآمد خود را افزایش داده و از این طریق به موفقیت برسند.

ابزار و وسایل مورد نیاز کارواش بدون آب

2 ساعت

کارواش بدون آب(نانو) بدنه خودرو

3 ساعت

شستشوی بدون آب(نانو) موتور خودرو و داخل خودرو

1 ساعت

شستشوی بدون آب(نانو) رینگ و تایر خودرو

1 ساعت

منظور از آنها، دستمال های مایکروفایبر است. این دستمال ها خاصیت ضد خش دارند و اثرشان پس از استفاده روی سطح باقی نمی ماند. دقت کنید که آن ها یکبار مصرف نیستند و می توانید چه به صورت دستی و چه با ماشین لباسشویی آن ها را بشورید و دفعه بعدی از آن ها استفاده کنید. (البته توصیه می کنیم در هنگام شستشوی حوله از مواد نرم کننده استفاده نکنید تا جهت اطمینان بافت پارچه آسیب نبیند).
خیر. این مواد فاقد هرگونه پولیش و لایه بردار می باشند چرا که در صورت داشتن این خاصیت، کاربر می بایست مهارت و تخصص پولیش کاری را دارا باشد. در مدل هایی مواد پولیشی و لایه بردار دیده شده. اما دقت کنید که اگر در آن ها لایه بردار به کار رفته باشد حتما بر روی آن ها ذکر می شود.
چطور می شود لفظ کارواش “بدون آب” را به این روش نسبت داد اما همچنان پیش از شروع از آب استفاده کرد؟! این پرسش، در حالتی محترمانه نیز سوالی ساده لوحانه است. برای آخرین بار: در این روش هیچ احتیاجی به آب نیست.
درصدی از افراد بر این باورند که کارواش بدون آب نمی‌تواند تمام آلودگی‌ها و لکه‌ها را برطرف کند ولی باید گفت این طرز فکر اشتباه است. کارواش بدون آب با استفاده از مواد درجه یک نانو علاوه بر رفع آلودگی و گرد و غبار، خاصیت میکروب زدایی را به همراه می‌آورد.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای آموزش کارواش بدون آب (نانو)

  1. 998276

    اسپری هایی که استفاده میشه برای همه قسمت های خوردرو کاربرد داره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای هر بخش از خودرو مانند بدنه، تایر،شیشه و …از اسپری های مخصوص استفاده می شود.
      سپاس از همراهی شما

  2. چکاوک 🕊

    مثل همیشه عالی 😍

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در این روش به دلیل استفاده از مواد نانو علاوه بر اینکه گرد و غبار و آلودگی ها را از بین می برد خاصیت میکروب ضدایی هم دارد.
      سپاس از همراهی شما

  3. محمدی نیا

    این روش واقعا میتونه همانند آب ماشین رو تمیز کنه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در این روش به دلیل استفاده از مواد نانو علاوه بر اینکه گرد و غبار و آلودگی ها را از بین می برد خاصیت میکروب ضدایی هم دارد.
      سپاس از همراهی شما

  4. mahmood

    در این روش خط و خشی روی خودرو ایجاد نمیشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در این روش به دلیل استفاده از فناوری نانو هیچگونه خط و خشی را به خودرو وارد نمی کند.
      سپاس از همراهی شما

  5. ولی الله

    امکان پرداخت درب منزل هم وجود داره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      ، بعد از دریافت و اطمینان از سالم بودن محصول امکان پرداخت وجود دارد
      سپاس از همراهی شما

  6. mr.lale

    ممکنه کارواش بدون آب نانو به ماشین صدمه ای بزنه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در کارواش بدون آب نانو اگر از موادی استفاده شود که کیفیت خوبی داشته باشند هیچ خطری برای خودرو شما نخواهد داشت.
      سپاس از همراهی شما

  7. alirezajj

    این روش چه مزایایی داره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در کارواش بدون آب با استفاده از مواد نانو آلودگی تا چند هفته جذب نمی‌شود. همچنین از مصرف بیش از حد آب هم جلوگیری می شود.
      سپاس از همراهی شما

  8. اسدالله کریم

    گواهی نامه هم داده میشه بهمون؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      شما پس از پایان این آموزش به تمام مباحث کارواش بدون آب آشنا و مسلط خواهید بود و در صورت تمایل برای دریافت گواهینامه می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
      شماره واحد پشتیبانی:02122221240
      سپاس از همراهی شما

  9. مرد

    تمیز کاری موتور خودرو هم یاد می گیریم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در مجموعه آموزش کارواش بدون آب تمیز کردن لکه های آب باران، تمیز کردن درزها و قسمت های مختلف محفظه موتور خودرو، ایجاد درخشندگی در خودروی مشکی و غیره آموزش داده می شود.
      سپاس از همراهی شما

  10. شکیب

    چه موضوعاتی داخل این مجموعه گفته میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در بخش ابزار و وسایل مورد نیاز، موضوعاتی از قبیل معرفی دستمال میکروفایبر و انواع آن، نحوه شستن صحیح حوله‌های میکروفایبر، خشک کردن اتومبیل با حوله بزرگ میکروفایبر و غیره اشاره شده است.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

105

خریدار

5

رضایت

شناسه آموزش: 3335

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz