آموزش گلسازی با پارچه|گل پارچه ای حریر، گل با پارچه کرپ

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش گلسازی با پارچه-118فایل

قیمت محصول

39 تخفیف

353,000 تومان

تا کنون 0 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1401/09/24

حجم آموزش: 12.8 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: -

زمان آموزش: 13 ساعت

سطح آموزش: مقدماتی تا پیشرفته

تاریخ انتشار: 1401/09/24

حجم آموزش: 12.8 گیگابایت

زمان آموزش: 13 ساعت

حرفه‌ی گلسازی با پارچه یکی از بهترین و راحت‌ترین مشاغل برای بانوان است. خانم‌های خانه دار با ماندن در خانه و اداره‌ی امور خانه با این آموزش می‌توانند کسب درآمد کنند. تنها کافی است یک صفحه‌ی مجازی برای خود تشکیل داده و در آن به معرفی محصولات خود مشغول شوید. حتی شما می‌توانید پس از کسب آموزش کافی به آموزش این حرفه به دیگران بپردازید.

آموزش خلاقانه گلسازی با پارچه به شما این امکان را می‌دهد که با پارچه هر گلی را که می‌خواهید بسازید. این دوره‌ی آموزشی با بیش از 13 ساعت ویدئوی آموزشی به شما عزیزان ارائه شده است. در این دوره‌ی آموزشی تمامی مراحل مورد نیاز برای گلسازی با پارچه را به صورت حرفه‌ای آموزش خواهید داد. تنها کافی است توجه کافی را به تمامی نکات گفته شده در  ویدئوهای آموزشی داشته باشید.

این کار با اینکه سود خوبی برای شما به همراه دارد نیاز به هیچ سرمایه اولیه‌ای به جز هزینه برای آموزش دیدن ندارد. دوره‌ی آموزش گلسازی با پارچه 118فایل را می‌توانید مناسب تر از هر آموزشگاهی تهیه کنید. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز آن به راحتی قابل دسترس و خرید است. در ادامه به معرفی ابزار و وسایل لازم گلسازی با پارچه جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

گلسازی با پارچه و ساخت گل‌های پارچه‌ای یکی از جذاب‌ترین فعالیت‌هایی است که در منزل و بدون داشتن امکانات خاص می‌توانید انجام دهید. این هنر قدمت دیرینه‌ای ندارد و هنری است که امروزه رواج بسیار زیادی پیدا کرده است. آموزش خلاقانه گلسازی با پارچه به شما این امکان را می‌دهد که با پارچه هر گلی را که می‌خواهید بسازید.

گلسازی با پارچه چیست؟

در گلسازی با پارچه همانطور که از اسمش پیداست می‌توانید با پارچه‌های مختلف  گل‌های زیبایی را بسازید. ایده‌های متنوع و جذابی برای ساختن گل‌های زیبا برای تزیینات مختلف با استفاده از انواع پارچه نمدی، پارچه گیپر، حریر، نخی، مخمل، ریون، ساتن و … وجود دارد که استفاده از هر کدام از این پارچه‌ها جذابیت خاصی ایجاد می‌کند. استفاده از پکیج‌ و دوره‌های آموزش گلسازی با پارچه راهی برای یادگیری و وارد شدن به این حرفه و کسب درآمد است.

مزایای گلسازی با پارچه

1.با استفاده از گلسازی با پارچه گل سرهای متنوعی با پارچه‌های رنگی رنگی درست کنید، یا برای گلدوزی لباس‌ها هم می‌توانید از این هنر استفاده کنید.

2. از مزایای دیگر این هنر که با آموزش ساده گلسازی با پارچه به دست می‌آید این است که با یادگیری و انجام آن، خانم‌های خانه دار نیز می‌توانند برای خود درآمدزایی کنند. به این صورت که چندیدن نمونه کار انجام داده و برای فروش قرار دهند.

3. این گل‌های پارچه‌های قابلیت شستشو، ماندگاری بالا و اجرا در انواع رنگ و مدل‌ها را دارند و برای زیبا کردن لباس‌ها استفاده می‌شوند. پس بازار کار این حرفه پر رونق است.

چرا گلسازی با پارچه 118فایل را فرا بگیریم؟

هنرهای دستی یک گزینه عالی برای افزایش تمرکز و کاهش استرس و اضطراب می شود. گلسازی با پارچه از جمله هنر های دستی جذاب است که کمک می کند بتوانید به راحتی با دوختن گل های متنوع روی انواع پارچه و لباس تغییر چشم گیری ایجاد کنید. علاوه بر این ها گلسازی با پارچه می تواند یک منبع درآمد برای کسانی که به دنبال یک شغل خانگی هستند باشد.

آموزش گلسازی با پارچه 118 فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه ای از محتویات آموزش گلسازی با پارچه!

پیش نیاز و مهارت لازم برای گلسازی با پارچه

شما در هر حوزه‌ای که قصد فعالیت داشته باشید، به برخی از مهارت‌ها نیاز پیدا می‌کنید، هر چند که مهارت‌های ساده‌ای هم باشند. شغل گلسازی با پارچه  نیز از این قاعده استثنا نیست. برای این کار به تحصیلات خاصی نیاز ندارید و فقط باید در این هنر مهارت کسب کنید. آموزش ساده گلسازی با پارچه راهی برای کسب مهارت و درست کردن بهترین گل‌های پارچه‌ای است.

مدت زمان لازم برای یادگیری گلسازی با پارچه چقدر هست؟

برای یادگیری آموزش گلسازی با پارچه نخی و دیگر پارچه‌های مورد استفاده این هنر، می‌توانید به چند روش مختلف از جمله استفاده از آموزش گلسازی با پارچه کرپ و آموزش گلسازی با پارچه ساتن و شاگردی کردن کنار استاد کار این  حرفه و حتی شرکت در کلاس‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای این هنر را یاد بگیرید و مدرک آن را نیز دریافت کنید. اگر به گلسازی علاقه داشته باشید و به صورت مرتب به یادگیری آن بپردازید مدت زمان یادگیری این حرفه کمتر می‌شود و در کمتر از یک ماه می‌توانید با اصول و کلیات این حرفه آشنا شوید و بعد از مدتی به راحتی خودتان می‌توانید گل‌های منحصر به فردی با پارچه درست کنید. برای اینکه این هنر را به خوبی یاد بگیرید می‌توانید از آموزش گام به گام گلسازی با پارچه استفاده کنید و صفر تا صد این هنر را یاد بگیرید.

قیمت وسایل مورد نیاز برای گلسازی با پارچه

وسایل گلسازی با قیمت‌های مختلفی در فروشگاه‌ها به فروش می‌رسند. اصلی ترین وسیله‌ی گلسازی پارچه است که این پارچه با توجه به ابعاد و جنس می‌تواند از متری 50 هزار تومان تا 150 هزار تومان متغیر باشد. حداقل سرمایه لازم برای شروع شغل گلسازی با پارچه یک میلیون تومان تا 3 میلیون تومان نیاز است.

فهرست ابزار و وسایل لازم برای گلسازی با پارچه

1.پارچه ساتن و حریر شیشه‌ای، کتان، کرپ و… به رنگ دلخواه

2. سیم روکشدار سفید با شماره‌های مختلف

3. برس تخت شماره با شماره‌های مختلف

4. اتوی سرگرد، درفشی، شیاردار

5. پرچم مرواریدی 

6. ماژیک و قیچی

7. طلق پلاستیکی

8. پودر ژلاتین 

9. سیم چین

10. نوار کاترین

11. چسب حرارتی 

لیست قیمت ابزار گلسازی با پارچه

بروزرسانی : 21 بهمن ماه 1401

ردیف ابزار و وسایل مورد نیاز گلسازی با پارچه قیمت (تومان)
1 چسب حرارتی جین بوی مدل CHJB  70,000
2 نوار کاترین 20,000
3 انواع سیم چین (براساس مدل) 50,000-30,000
4 برس تخت نسوز رزونال کد 17 55,000

سرمایه لازم برای شروع گلسازی با پارچه

بسته به سطح کاری که می‌خواهید انجام دهید و تعداد و نوع گل‌های پارچه‌ای که می‌سازید سرمایه‌ای که برای گلسازی با پارچه در نظر می‌گیرید متفاوت است. گلسازی با پارچه‌های مختلف مثل کرپ، نخی، کتان و… انجام می‌شود که هزینه‌ای که برای تهیه این وسایل باید خرج کنید متفاوت خواهد بود. به طورکلی سرمایه لازم برای یادگیری و شروع این کار کمتر از ۵ میلیون تومان خواهد بود‌.

در پایان آموزش گلسازی با پارچه چه اتفاقی می‌افتد؟

پس از یادگیری این حرفه می‌توانید انواع گل‌های زیبا و دیدنی را با استفاده از پارچه و بسیاری از ابزار‌های ساده دیگر در منزل بسازید و ایجاد سرگرمی نمایید‌. ایده‌های متنوعی برای درست کردن گل‌های زیبا با پارچه وجود دارد که می‌توانید با استفاده از پکیج آموزش گلسازی با پارچه ۱۱۸ فایل آن‌ها را ایجاد کنید. همچنین می‌توانید سفارشات مختلفی دریافت کنید و از این طریق کسب درآمد نمایید.

بازار کار و درآمد گلسازی با پارچه در ایران

امروزه گل‌های مصنوعی برای تزئین منازل مسکونی و اماکن اداری و تجاری بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته‌اند. گل‌های مصنوعی به دلیل جذابیت بصری و رنگ بندی‌های متنوعی که دارند، می‌توانند جایگزین بسیار خوبی برای گل‌های طبیعی باشند. ماندگاری گل‌های پارچه‌ای نسبت به سایر گل‌ها بیشتر است و از این رو طرفداران بسیار زیادی دارد. درآمد حاصل از این حرفه به میزان فعالیت و بازار فروش شما بستگی دارد و رقم خاصی نمی‌توان برای این موضوع عنوان کرد.

آموزش ساخت گل با روبان

3 ساعت

آموزش ساخت گل به کمک هویه، آهار زدن و گلسازی با پارچه و سیم

1 ساعت

آموزش ساخت و رنگ آمیزی گل پارچه ای

4 ساعت

آموزش ساخت گل با شمع

1 ساعت

آموزش ساخت دسته گل با پارچه

2 ساعت

آموزش ساخت گل برای گل سر با پارچه

2 ساعت

اساخت گل با استفاده از پارچه کاربردهای زیادی برای تزیین لباس، تزیین روتختی و پرده، تزیینات عروس و داشته باشد.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
برای درست کردن گل های زیبا برای تزیینات مختلف با استفاده از انواع پارچه های نمدی، پارچه های گیپور، حریر”، نخی، مخمل، ریون، ساتن و وجود دارد.
بله این دوره بصورت صفرتا صد برای افراد مبتدی و حرفه ای مناسب می باشد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 10 نظر ثبت شده است

5 دیدگاه برای آموزش گلسازی با پارچه|گل پارچه ای حریر، گل با پارچه کرپ

  1. M_S

    برای شروع این کار باید مهارت خاصی را دارا باشیم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر این مجموعه به شما به صورت مرحله به مرحله و کامل در یادگیری این حرفه کمک می کند و نیاز به مهارت خاصی نخواهید داشت.
      سپاس از همراهی شما

  2. naghmeh_78

    برای زیبایی بهتر لباس گل پارچه ای بهتر است یا گلدوزی!؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      هرکدام به نوع خود به زیبایی لباستان کمک خواهند کرد شما می توانید با تهیه دوره های گلدوزی روی پارچه و گلسازی با پارچه صفرتا صد آموزش ها را فرا بگیرید و بر روی لباس، کفش، کیف و… خود طرح های جذاب زیبا خلق کنید.
      سپاس از همراهی شما

  3. navid.k

    سفارش با پست ارسال میشه یا از طریق شبکه های مجازی؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      شما می تواند هم از طریق پست بسته خود را تحویل بگیرید و هم از طریق ارسال لینک مجموعه مورد نظر را دانلود کنید.
      سپاس از همراهی شما

  4. فاطمه خالقی

    وسایل مورد نیاز برای ساخت گل را از کجا تهیه کنیم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      شما می توانید به راحتی وسایل مورد نیاز خود را از خرازی ها تهیه کنید.
      سپاس از همراهی شما

  5. سهیلا3160

    از هر پارچه ای می توان برای گلسازی استفاده کرد یا پارچه مخصوصی لازم است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      شما می توانید از هر پارچه ای که مدنظرتان است برای گلسازی استفاده کنید اما برای زیبایی بیشتر می توانید از پارچه های حریر و ساتن و … استفاده کنید.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0

خریدار

4.4

رضایت

شناسه آموزش: 3361

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz